Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau kluci koupil jsem si motor 175 čízu má leštěný kanály a slyšel jsem že když se ubrousí trochu píst ze sací strany tak to pak jede dost dobře tak jsem se chtěl zeptat jesli ste to někdo slyšel a jestli třeba víte o kolik mám to jako krosku
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2008 14:56
Jméno: mates
IP: uživatel3800
 no ono to flusa tak aji tak kdyz ubrousis pist tak driv otevre a pozdeji zavre...nic moc
Datum: 16. září 2008 14:56
 tim zmenis casovami saciho kanalu o moc to nrdelej max 2mm ale kdyz udelas jen tohle tak tu to moc neprida bacha na to aby ti to zas neflusalo do sani
Datum: 15. září 2008 19:27
Jméno: bomberman
IP: uživatel2924
Posl.aktualizace: 15. září 2008 21:03
 no já sem čet něco podobnýho a tam bylo dokonce řečeno, že se má gufero uplně vynechat! dát tam prostě zakrytý ložisko a šmitec!
Datum: 15. září 2008 21:03
 No je to divné, ale to bude asi kvůli tomu, že tím, že se vyndá pružinka, tak se zmenší přítlak gufera a hrídel není tolik guferem bržděná jako s pružinkou, zvláštní ale asi nic jiného v tom nebude...
Datum: 15. září 2008 20:16
Jméno: bomberman
IP: uživatel2924
 ajo, tak to odvzdusneni ok, ale proc tam radi sundat pritlacnou pruzinku z gufera?
Datum: 15. září 2008 18:33
 Převodovka je odzvdušněná v jiném místě.. tou dutinou v hlavní hřídela vede spojk. tyčka a přivádí se jí olej k ložisku v pravém víku, zaslelepení má pouze význam, když teče hodně olej a pokud dáš do pravého krytu ložisko zakryté s vlastní náplní.
Datum: 15. září 2008 18:10
Posl.aktualizace: 17. září 2008 9:13
Jméno: standa
IP: uživatel4110
 pro extremni zatizeni se doporucuje cerveny silikonovy gufera...
Datum: 17. září 2008 9:13
 jj 17x30x7 je na typ 20, 21, 23 a je to na obe strany klyky
Datum: 15. září 2008 22:07
 Jo, gufera jsou stejná.
Datum: 15. září 2008 17:51
Jméno: termixnator
IP: uživatel2623
 cau lidi nemnel by ste tady nikdo koleno k vyfuku na jawa 90 pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2008 12:40
Jméno: standa
IP: uživatel4100
 neslo by tam predelat koleno ze sifona???
Datum: 16. září 2008 12:40
 Burza, inzeráty... To se ale shání hodně špatně, naposled letos na jaře jsme viděl na Cross a do jedné hodiny bylo pryč.
Datum: 15. září 2008 18:18
Jméno: los
IP: uživatel600
 cau draci... mam ČZ 250 a chci si do ni koupit new baterku jakou mi doporucite? dikes za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2008 0:12
 Záleží jaká čz 250 to je,,, ale když tam dáš 6V 12-14Ah- podle toho co seženeš, tak to bude ok, ale dá se jezdit i s 6Ah když nejezdíš moc po městech....
Datum: 16. září 2008 0:12
Jméno: hanness
IP: uživatel2349
 zdar draci chtel jsem se zeptat,jestli hodne pistu vadi že na nem nejsou pistni kroužky mam jawu 50 typ 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2008 17:57
 pístu to nevadi ale nebudes tam mit zadnou kompresi.....blbejsi napad sem dlouho neslysel
Datum: 15. září 2008 17:57
 Myslim si, že to pojede. Vim že ČZ 250 bez kroužků jede, ale do kopce ji předjede pařez.
Datum: 15. září 2008 17:51
Datum: 15. září 2008 17:18
Datum: 15. září 2008 17:13
Datum: 15. září 2008 17:05
 tak to zkus nastartovat  samozřejmě to vadí, a nemělo by to bez nich jet, ale u fichtla mě už nic nepřekvapí....
Datum: 15. září 2008 16:54
Jméno: salosek05
IP: uživatel873
 Zdar draci,jak zapojím blinkry (a co všechno k tomu potřebuju) na ČZ 125 když ji nemůžu sehnat s blinkrama ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2008 17:36
Jméno: salosek05
IP: uživatel873
 jo dik,pochopil jsem to,,,ale ještě kde najdu to schematko? diky
Datum: 15. září 2008 17:36
 radši vysmahni ty hlavoune!!je to jednoduché,pokuď nejsi nejaký elektrikář,tak si zežeň schéma!!mno a potřebuješ ty blinkry,přepínač,přerušovač a káble,uchytíš si ty blinkry,kábl povedeš z blinkrů do přepínače,pak přes přerušovač a na zdroj elektriky...možná to v mém podání vypadá složitě,ale je to jednoduché!!
Datum: 15. září 2008 16:41
 cau SESO promin ze pisu zrovna tobe ale jaky zbozi jsou pistni krouzky do mustanga jaky zbozi?a co kolik kam a co a jak dik cau!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2008 21:58
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 vůbec ti teda nerozumim...
Datum: 15. září 2008 21:58
 čus chlapi hele jakej vliv na jízdu bude mít když dam zapalko z 555 do motoru 50/20 pionýr díky moc za odpovedi a vejde se to tam?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2008 16:49
 ja to tak mam a bez problemu
Datum: 15. září 2008 16:49
Jméno: Willi
IP: uživatel1020
 Chjooo uz se tu ptam po 3. ..... nevite nekdo proc mi netahne trojka ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2008 18:56
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
 No tak pro nekoho na den pro nekoho na mesic  .Nekdo by kuli takovy praci mozna fichtla i odstavil..
Datum: 16. září 2008 18:56
 Vaclav_50ccm> vidíš na to sem zapoměl  ,jinak je to práce na jeden den maximálně
Datum: 16. září 2008 16:51
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
 Vidim ze vyspu ti dal prace az az ale jeste skus taky odbrzdit brzdu.Mozna to pomuze..cau
Datum: 16. září 2008 14:39
 Tak nejdřív než začneš cokoliv dělat tak: dofoukej gumy, napni správně řetěz, při tom dej pozor abys měl kola v zákrytu, vyčisti důkladně vejfuk a vejfukový koleno, celý vejfukový potrubí pořádně utěsni, dej tam originál airbox a novej vzduchovej filtr-jestli ho tam nemáš a když se to nezlepší tak: vyčisti palivovou cestu-kohoutek a jehlovej ventyl v karbu, celej karbec rozeber a proper v benzínu a profoukej včechny kanálky kompresorem, pak ho seřiď podle příručky, nastav předstih, zkontroluj kabely jestli držej všechny pevně, dej novou svíčku a když ani to nepomůže tak to bude něco v motoru- třeba i vyběhanej...
Datum: 16. září 2008 0:21
Jméno: Willi
IP: uživatel1020
 Hahaha jj diky za zasmati  no nerozebiral... ja to neumim sem rad kdyz si vycistim hlavu nebo sesteluju odtrh a predstih... sem sice sikovnej ale bojim se toho ze bych to nedal dohromady jooo kdyby mel nekdo cas tak bych se na to rad kouknul ale sam ani nahodou... az se to rozbije uplne tak t o dam nekomu opravit nebo nvm
Datum: 15. září 2008 19:46
Jméno: Teleshoping
IP: uživatel2924
 urcite je to aerodynamickym odporem, ktery pri tak zavratnych rychlostech dosahovanych pionyrem na treti prevodovy stupen pusobi jiz znacnou silou... Proto bych doporucoval nektery z uzasnych vyrobku od Horsta Fuchse - jako neprustrelny lak odolávající obrovským teplotám škvařícího se vajíčka, nebo některý ze speciálních olejů díky kterýmž motor beží i po 200 000km bez paliva
Datum: 15. září 2008 18:43
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 bude to vyběhanym motorem a nebo jestli si to náhodou neměl rozpůlený a neprohodil si ty dvě ozubená kola na hřídelích...
Datum: 15. září 2008 18:18
 Co na tom je spatne sestelovany kdyz vsechny (heh 2) rychlosti bezej v poho
Datum: 15. září 2008 18:14
Jméno: Willi
IP: uživatel1020
 Ty voe ja hubnout nechci  je mi 16 a vazim asi 58 co z je celkem malo  neni na tom nic upravovanyho proste klasika pincek... holt je vybehanej motor
Datum: 15. září 2008 18:13
 no a nebo to mas blbe zprevodovany......jaky mas kolecko vpredu?
Datum: 15. září 2008 17:58
 Taky to může být špatně seštelovaný.
Datum: 15. září 2008 17:53
 poradne si nafoukni kola  promaz retez  a nebo par kilo dolu jak rika FRIKULIN  nebo holt vybrus  nebo ti to nekde podfukuje do klikove strine nebo nekde jinde
Datum: 15. září 2008 17:08
 Protože seš buď moc těžkej nebo máš vyběhanej motor....  Ty vado tohle je dotaz....
Datum: 15. září 2008 16:42
Jméno: jakub
IP: uživatel2576
 zdravim sorry že to sem píšu, ale potřebuju vědět, kde se daj koupit KVALITNÍ pístní kroužky na mz 251 etz, díky moc,
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2008 19:59
Datum: 15. září 2008 19:59
Datum: 15. září 2008 18:02
 S tím ti bohužel neporadím jen tě můžu ubesúečit, že pokud si se setkal s nekvalitními díly na motorku, nejsi jedinný... A to platí bohužel i pro Jawy a ČZty...
Datum: 15. září 2008 17:54
 cau potřebuji poradit s BABETOU 207.Jednou tak asi měsíc mi odejde zapalovací pol. Prosím vás nevíte čím to je.Dík za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2008 16:07
 bud ti dre civka o rotor nebo ti nekde hazi kostru zkontroluj to a oprav popripade vymen kompletne elektrinu
Datum: 15. září 2008 16:07
 Čau SESO, zase otravuju.... potřeboval bych vědět kolik kuliček je v krku řízení u fichtla (celkem nahoře a dole) mě se totiž rozsypaly a některý dokonce už byly i rozdrolený. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2008 18:30
Jméno: Goe
IP: uživatel2462
 Zrovna mám nějaký pocit, že já jsem jich měl 42, 21 a 21, ale nevím, jestli je to tak. Radši si jich kup ještě více než 40, tak 45
Datum: 15. září 2008 18:30
 díky, stejně radši koupim 40, proože beztak nějaký ztratim....
Datum: 15. září 2008 15:05
Jméno: standa
IP: uživatel4094
 nejsem si jistej na 100% kolik jich tam ma bejt ale ja daval 20 nahoru a 20 dolu,ale byli uz dost obehany takze je mozny ze kdyz tam das uplne novy kulicky tak jich bude jenom 19 a 19 ...
Datum: 15. září 2008 15:03
Jméno: sevca
IP: uživatel2314
 chci se zeptat ty krytky rukojeti dam to v poho na chichtla ze jo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2008 15:02
 jj, mělo by to tam jít, přiděláš to šroubkem kterym je proťatá páčka brzdy, takže jestli máš správnou páčku, tak to pude!
Datum: 15. září 2008 15:02
 Ahooj! mam jednu otazku:aky mam piest (MAM MOTORKU JAWA PIONIER 20) ak mamm na nom vyryty znak " 2B " je uz aspon po jednom vybruse? kolko mm ma? diky Vopred
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2008 17:07
Jméno: morgen
IP: uživatel3838
 dik jo bolo to tam,,este raz moc diik
Datum: 15. září 2008 17:07
Jméno: standa
IP: uživatel4094
 myslim ze je ma pajka na webu ...www.jawa-50.cz
Datum: 15. září 2008 15:48
 dobre diky kluci a nema ktosi tie prevodne tabulky???
Datum: 15. září 2008 15:46
Jméno: standa
IP: uživatel4094
 reknu ti asi takle ,nekde je prevodni tabulka na pisty,ja to presne z hlavy nevim,ale je to pist na druhou vybrus,coz je 38.5mm ...na tolerance tesnosti A,B,C se uz dneska nehraje...ale skusil bych typnou ze to 2B znamena sirku pistu 38.42mm....uz jsem kdysi ty prevodni tabulky videl,ale nepamatuju si je...
Datum: 15. září 2008 15:08
 2 vybrus B tesnost ci jak se tomu rika
Datum: 15. září 2008 14:50
Jméno: Tomas
IP: uživatel4080
 caute draci aky typ vyfuku hikone by sa hodil na mojho pioniera ?
http://img136.imageshack.us/my.php?image=p7040001qv2.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2008 18:42
Jméno: Tomas
IP: uživatel4106
 ok dikes
to standa:toto je stara foto ja na nom uz mam blatniky sedlo a ine drobnosti
Datum: 16. září 2008 18:42
 no ja mam 209, je dost dobrej, snadno se predela a pridela, doporucuju ti teda 209
Datum: 15. září 2008 17:21
Jméno: standa
IP: uživatel4094
 kdyz jsem toho tvyho pionyra videl,tak ti reknu ze bych napred resil podstatne veci ktere tam chybi a pak bych resil zbytek...jinak pokud chces ten vyfuk jen misto puvodniho tlumice tak ten 209 je dobrej a dokonce pasuje na packu od krize
Datum: 15. září 2008 15:12
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 mě se nejvic páčí 204
Datum: 15. září 2008 14:34
 no ja newim me bylo receno že nejvyc se kupujou 209.
Datum: 15. září 2008 14:10
 Zdarec pamatujete si jeste jak tu vznikla ta debata o jawa co by la na motoinzerci jestli se nepletu tak to bol Jawa neznami obsah 250 mel to byt naky krizenec jawa dkw a ted sem tak prochazel stranky a narzil sem na čz 250 kuknete a napiste mi jestli nebylo nahodou tohle protoze mi celkem ten inzerat pripomina a navic se tam zminuji o DKW
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2008 10:46
Jméno: standa
IP: uživatel4093
 ani omylem ...tamto vypadalo jak sprsklej OGAR-4 a pérák....bud to byl prototyp a nebo bastl,ale bylo to zahadný...
Datum: 15. září 2008 10:46
Datum: 15. září 2008 10:28
Jméno: Oravák
IP: uživatel4092
 Nazdárek. Poraďte mi čo je lepšie kúpiť Jawa 50-20 alebo Jawa 23 Mustang.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2008 8:24
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 Ja bych doporucoval mustanga zasadni vyhody jsou vic vydrzi (hmotnost) vetsi nadrz lip se to cisti akdyz se ti neco rozladi nebo potrebujes pristup k triskám tak nemusis nic sundavat a takovy a podle meje i hezči
Datum: 19. září 2008 8:24
 jak se to vezme ze mustang - zadny plechy lepsi přítup pri costení veci nadrž atd. 20 plechy dobry ze nelia blato ale spatne se dostava ke tryskam stejne u 21
Datum: 18. září 2008 18:15
 to je hodne na tobe jestli se ti libi vice 20 nebo mustangme osobne se libi 21sport mustang je spis takova uz skoro motorka zatimco 20 je "plechova krabice" nic ve zlem je to jen muj nazor kup si to co se ti vice libi
Datum: 15. září 2008 16:25
Jméno: Sharky
IP: uživatel3443
 20 je lepší na ježdění do každého počasí, 23 je spíš na blbnutí
Datum: 15. září 2008 15:22
Jméno: brisK
IP: uživatel4041
 ja sem sa taky rozhodoval lesti 23 nebo 21 nakonec 23 vyhrál je to enom na tobě co se ti líbí víc
Datum: 15. září 2008 15:07
 určitě 23, celkově lehčí monáž a demontáž čehokoliv což je u fechtla důležité. 20 má zbytečně moc plechů
Datum: 15. září 2008 13:25
 ja mam 20 ale horsi pristup k motoru karburatoru nez u 23 nevim zalezi na tobe ale znova bych asi sel do 20 nez do 23
Datum: 15. září 2008 12:53
 Podle mě je Mustang takovej paskvil, doma bych ho nechtěl, jinak v nich v podstatě kromě vzhledu není rozdíl.
Datum: 15. září 2008 10:20
Jméno: blazenn
IP: uživatel4054
 23
Datum: 15. září 2008 9:34
Jméno: Oravák
IP: uživatel4092
 Nazdár. Poraďte mi. Čo je lepšie kúpiť Jawa 50-20 alebo Jawa 23 Mustang.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2008 16:44
Jméno: Bubenik15
IP: uživatel4129
 já mám 23..odkud jsi..???
Datum: 20. září 2008 16:44
 Rozhodně mustanga jeto parádní stroj lepší než 20 a 01
Datum: 15. září 2008 15:21
Jméno: forger
IP: uživatel2971
 zdarec ma cenu jit zitra zajizdet valec mam 8 vybrus ptam se je kvuli chlazeni jestli mam jit nebo ne ma bejt nakych 14 stupnu diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2008 16:37
 jj na 100% zajizdej v tomhle pocasi lepsi chlazeni a podstatne muzes vice ujet najednou ja jsem zajizdel v lete i v zime v zime jsem mel sice u nosu rampouch jako svina ale lip se zajizdi
Datum: 15. září 2008 16:37
 Určitě, je na to dobrý počasí, bude se to pěkně chladit.
Datum: 15. září 2008 7:36
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 presne jak rika danielito
Datum: 15. září 2008 5:44
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 Teď mi připadá takový ideální počasí na zajíždění, určitě lepší teď nebo začátkem jara, v létě budou vedra a je to na nic
Datum: 15. září 2008 0:02
|



|