Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 Zdarec po dlouhé době mam problem . Jedu na pinckovi a najednou jak kdyby mě spadl řetěz , zastavil sem ale řetez to nebyl , zkoušel sem řadit a prostě jak kdyby byl na všech rychlostech neutrál. Tak sem to tlačil dom a ted tam zkočila rychlost ale zas nikde nebyl neutrál prostě sem zkoušel řadit a bylo 5 rychlosti !!! A nastartovat to nešlo jak kdyby byla moc utahla spojka ale tym to nebylo. To mě prokluzuje spojka nebo co s tým je ? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2008 18:34
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
 treba ti vypadla vidlicka v rad.automatu,to treba pri neutralu a pak jsi to mohl nejak tou vidlickou zase prehodit na kvalt,ale privne bych se mrknul na spojku
Datum: 20. září 2008 18:34
Jméno: Majan
IP: uživatel4024
 Zdarec draci,praskl mi kroužek na 8.vybrus  bude vadit když tam dam třeba kroužek s 0.vybrusu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2008 19:25
Jméno: Fojta ®
IP: uživatel764
 davej co ma byt,co radi vyrobce,je to nejjednodussi
Datum: 20. září 2008 19:25
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
 ten tam das v pohode ale nepocitej s nejak velkym vykonem,protoze se ti pres krouzek bude protlacovat tlak a tim to nema kompresy,leda ze by ti to udrzel ten druhej jestli ho mas v pohode
Datum: 20. září 2008 18:39
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 to LoukotMAN : njn
Datum: 20. září 2008 18:26
Jméno: Majan
IP: uživatel4024
 sakra  a i kdyby tam šel dat tak vadilo by to??
Datum: 20. září 2008 18:21
 To Mrcin.M: byl si rychlejší..
Datum: 20. září 2008 18:20
 j, to bude, páč v každím vejbrusu je jinej píst, tím pádem jinej kroužek.. aby tam dost sedl.. ten z 0. vejbrusu tam podle mě ani nemude nasadit, páč bude moc malej..
Datum: 20. září 2008 18:19
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 no to bude moc malej ,to tam vubec necpy , musiš koupit novej pro 8. vybrus.
Datum: 20. září 2008 18:18
Jméno: Dejv
IP: uživatel3680
 Zdar
Můžete mě někdo poradit jak se vyměnuje lamela na pionerovi?Jestli možno můžete zaslat obrázek.
Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2008 20:45
 ja je nazazoval tak ze 5 klicem jsem si tu pruzinkou zmacknul dolu a druhou rukou jsem ji tam nacvaknul ja to delal sam kdyz budes mit jeste nekoho po ruce tak je to lepsi
Datum: 20. září 2008 20:45
 Můžeš pionýra položit na pravej bok a nemusíš vypouštět olej. Na tohle nesmíš mít moc plnou nádrž..
Datum: 20. září 2008 18:21
 nemáte nějaký figl jak tam ty segrovky potom zase nasadit? sundat to neni problem... horší je to při zpětné montáži
Datum: 20. září 2008 18:21
Jméno: motor
IP: uživatel680
 a dej pozor když budeš vyndavat segrovky at ti nelítaj po dílne me se to slato a už jsem je nenašel
Datum: 20. září 2008 17:27
 jj myslel sem radicku sem se prerekl kua  SorrY
Datum: 20. září 2008 16:37
Jméno: Hobza
IP: uživatel1592
 Pic,hlavně až je budeš dávat dohromady tak at ti ty segrovky(pojistky) dobře zapadnou do těch výřezů,jinak se ti rozlítaj pružinky všude po dílně
Datum: 20. září 2008 15:37
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 nakopavačku nesundávej spiš ti bude zavazet řadička
Datum: 20. září 2008 15:35
 vypust olej ,sundej nakopavacku, odsroubuj tech 6 sroubu (myslim ze sest) na levy strane motoru. Potom oddelej ty zajistovaci podlozky(newim jak se jmenujou) co drzi pruzinky, a pak uz vyndavej pritlacnej kotouc, lamely s retezem. Pokud budes davat new lamely tak dej i new primarni retez!!
Datum: 20. září 2008 15:18
Jméno: Karel
IP: uživatel4024
 čau draci,jak mam vyndat do ozubene kolo co je nalevo od lamelu a je jěště tech 5 tyčinek co je skrz lamely??dik moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2008 16:02
Jméno: Sharky
IP: uživatel386
 hehe, nevadi
Datum: 20. září 2008 16:02
 sem to ani nemusel psat  sem byl o par vterin pomalejsi
Datum: 20. září 2008 15:20
 primarni kolecko sundas stahovakem a ty tycky sundas s celym tim tacem co je pod lamelama. Mezi tema tyckama je matka tak tu povol!
Datum: 20. září 2008 15:19
Jméno: Sharky
IP: uživatel386
 ozubene kolo stáhneš stahovákem a těch 5 tyčinek je přidělanejch na spojkovym koši a spojkovej koš sundáš vyšroubovánim matky v něm
Datum: 20. září 2008 15:19
Jméno: Sharky
IP: uživatel4128
 zdarec draci mam dotaz. před 14 dněma sem jezdil na pincku a všechno ok, volnoběh v pohodě. Dneska se chci projet tak s nim popojdu (oddělanej segment) a zjistim že je najednou dost chudá směs,, vysoký otáčky volnoběhu a po chvilce ježdění vařící motor. nevíte někdo čim by to mohlo bejt? celejch těch 14 dní se s nim nic nedělo, jen stál nakloněnej na levej bok tak 20°, což normálně neni... díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2008 18:31
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
 a kde jezdis
Datum: 20. září 2008 18:31
Jméno: pajeli
IP: uživatel2566
 Zdar draci, nevite jakej karbec pasuje na dandinu, nebo jestli se da jeste sehnat ten origo bing?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2008 18:43
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
 jestli je tam 17ka bing tak ten se da sehnat novy okolo 1000(myslim ze moto-prodejna.cz,seso doufam ze ti nekazim obchod)a snad se tam daji sehnat i jiny prumery difuzoru
Datum: 20. září 2008 18:43
Jméno: Tomas
IP: uživatel4106
 caute co je toto za typ vyfuku hikone?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2008 18:09
Jméno: Tomas
IP: uživatel4106
 ja osobne si myslim ze je to 207 abo 201 a koleno original
Datum: 20. září 2008 18:09
 tipnul bych že je to ten největší, tedy číslo 227, ale v porovnání s hikone má tohle nějak moc dlouhou tu koncovku (aspoň teda podle mě), je dost možný že je to nějakej pořádnej laďák a na něm jenom nálepka hikone, a nebo je ta prostřední část dělaná doma na základě výpočtů. (kurnik to sem se nějak rozepsal  )
Datum: 20. září 2008 17:27
Jméno: Tomas
IP: uživatel4106
Datum: 20. září 2008 15:44
 to je typ který je pod katalogovym pojmenovanim znamy jako "blbost neboli zbytečnost"
Datum: 20. září 2008 13:57
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 nezapomněl si na něco ??
Datum: 20. září 2008 13:48
 http://www.trabant.cz/clanky/technika/sm-14-74-mazani-dvoudobych-motoru-a-olej-m2t a ctete
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2008 21:05
 Kde všichni berete, že je M2t špatný? Je to normální olej do 2t. Co vim, tak vyjetej olej se po důkladným přefiltrování přidává do ropy, co se z ní dělaj oleje.Takže částečně recyklovanej je každej krom syntetiky.
Datum: 20. září 2008 21:05
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 souhlasim se standou drive bylo aspon m2t kvalitni a ne recyklovane
Datum: 20. září 2008 20:14
 já sice jezdim na M2t, ale teď budu zkoušet TRYSK m2t, no ale jinak si myslim že dříve mělo klasický M2t lepší kvalitu než má teď... nynější akorát zasírá všechno co jde a děsně čoudí. (čerpám z vlastních zkušeností na základě porovnání dvou válců)
Datum: 20. září 2008 17:31
Jméno: standa
IP: uživatel4122
Datum: 20. září 2008 12:32
 lidi co řikate na ty auta od jawy? mě to pořád připadne jako nějaká blbost... auto od 16.... divný
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2008 18:01
 to zlatej ligier známej ho má a je to šupa od 15let
Datum: 29. září 2008 18:01
 wawakk>15 zetora sem neslyšel, ale slyšel sem jednoválcovýho 2l Deutze  jinak včera sem jezdil se zetorem 25, taky krásnej zvuk
Datum: 21. září 2008 14:56
Jméno: Willi
IP: uživatel1020
 Tak machrovat s timhle muze akorat D***L
Datum: 20. září 2008 19:40
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no já videl benzínovej 2válec 400ccm je to ale maezc když na to máš peníze tak proč si nejezdit vod 15 autem a machrovat na 15cky
Datum: 20. září 2008 17:31
 Takovejch peněz za nic, to už si počkam ty tři roky než budu mit řidičak na auto, za takovyhle prachy se da pořídit mercedes 4 roky starej
Datum: 20. září 2008 17:27
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
Datum: 20. září 2008 15:43
 nemate nekdo odkaz na foto toho auta od jawa docela rad bych se na neho podival.
Datum: 20. září 2008 15:24
Jméno: emanuel teplan
IP: uživatel3800
 neni to divny staci na to AM jede to jen 45km h a stoji to nehorazny prachy nani to nic noveho existovalo to uy snad v 70.letech ve francii treba Ligier nebo Aixam
Datum: 20. září 2008 15:12
 jako mě je to vícemene jedno pac mam B ale prijde mi to jako vyhozené prachy... a pokud je to fakt nafťák tak teda potěš...
Datum: 20. září 2008 13:56
 cooooooo? hlauz tak to si du koupit ne?  mám AM
Datum: 20. září 2008 12:28
 mislim že je to vod 15 jinak ji to dízlovej jednovalec slišeli ste nekdy zvuk motoru 15 zetora
Datum: 20. září 2008 12:19
Jméno: standa
IP: uživatel4122
 jsou "auta" na AM i na A1.... vetsinou jsou to skrceny naftovy dvouvalce o obsahu 500-600ccm o vykonu fichtla (do 4 kw) ...problem je s poruchovosti,servisem,cenovou dostupnosti a dostupnosti dilů ...jeden znamej to pred roky mel...vysrali se mu tlumice,na opravu to cekalo v servisu skoro rok protoze se cekalo na dily a nakonec ta oprava s praci stala pres 30 000,-
Datum: 20. září 2008 12:16
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Ja myslim ze na tyto "auta", potrebujes ridicke opravneni skupiny AM tudis od 15ti let
Datum: 20. září 2008 12:03
 ne, není to divný... má to omezenou rychlost myslím na 45 kmh..... takze s tim muzes jezdit od 16..
Datum: 20. září 2008 11:42
 čus.. v jakým poměru oleje s benálem by ste mi doporučili zajíždět fichtla po vejbrusu? díkec..
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2008 22:09
 jj, tak dík za rady..
Datum: 20. září 2008 22:09
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 dobre ti to spaluje s 2 krozkma 500km a pak muzes jezdit ve dvou se trema se to o nekolik malo kilometru doba zajizdeni zmensi
Datum: 20. září 2008 21:36
 tnes = co?  píst mám s 2ma kroužkama.. a mám to zajíždět jak dlouho? 2 nádrže? dal sem tam toho voleje trochu víc, a vono to vůbec nekouří  jakto?
Datum: 20. září 2008 20:29
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 jak to tnes od prvnih ostartu tak to zajedes i s plnou syntetikou a s tremi krozkami jeste vetsi treni tak co by se to nezajelo
Datum: 20. září 2008 18:48
 jo, a když tam tet mám nalitej ten STIHLáckej, a jel sem na tom asi 1 km, a dozvěděl sem se, že je to sintetika, tak co s tím? mám to vylejt, zajet na jinej, a pak až to bude zajetý, tak vyjet, nebo jak? co když s ním budu jezdit vopatrně, prostě jak v záběhu, vyjedu nádrž se stihlem, a pak tam dám ten, na kterej se to zajíždí? jo, a nemohly by ste mi třeba z google.cz jak ten volej vypadá, na kterej mám tet to zajet? myslim jako krabici..
Datum: 20. září 2008 17:52
 a ten stihláckej červenej volej je sintetika, nebo polo?
Datum: 20. září 2008 13:53
 hlawně to nezajížděj syntetikou- to nikdy nezajedeš -bud m2t nebo nějakej mineral ale ne zajiždění ne sintetiku
Datum: 20. září 2008 13:11
 M2T ne radši aspoň TSF nebo nějakou dražší syntetiku. jinak to 1:25 je správně
Datum: 20. září 2008 13:03
 Na zajiždění M2T v 1:25
Datum: 20. září 2008 11:23
Posl.aktualizace: 24. září 2008 9:42
Jméno: Fojta ®
IP: uživatel764
 Me se prave naopak zda levna.
Datum: 24. září 2008 9:42
 kdyby sis priplatil tak muzes koupit rovnou celyho novuho fechtla
Datum: 20. září 2008 11:31
Jméno: martinn
IP: uživatel1411
 neni mam je taky a gut
Datum: 20. září 2008 11:12
Jméno: Tomas
IP: uživatel4106
 zdar,zmeni sa zvuk pioniera z vyfukom hikone ?ak by sa dalo chcel by som vidiet dajake video abo zvukovu stopu
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2008 20:48
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 zvuk sa zmeni , najlepsi to je ked vydelas tu vatu z tlmica...
Datum: 20. září 2008 20:48
Jméno: Tomas
IP: uživatel4106
 ok dik
Datum: 20. září 2008 13:14
 Změní, ale výkon to nepřidá
Datum: 20. září 2008 11:24
Jméno: Franta
IP: uživatel373
 Hele hoši,když na jawě 125/355 rozpůlim motor budu pak muset nastavovat předstih??Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2008 12:28
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no v podstatě by si ani nemusel, ptotože ten stator by měl nej pořád jakoy v jedný poloze a předstih si děláš na tý destičce na statoru, ale praxe je taková, že ten stator tam stejně nedáš uplně přesně a ještě by se ti tam blbě dával, protože by si nemohl zamáčknout uhlíky....... takže jedině udělat si rysku jak pro stator, tak i pro tu destičku, ale stejně je lepší to pak nastavit znova rači........
Datum: 20. září 2008 12:28
Jméno: davsonz
IP: uživatel4126
 Nevím, jestli to de aji na té tvojí jawě, ale na pionýru si normalne zaznacis na stator a karter nejakou rysku
Datum: 20. září 2008 10:04
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 CAu draci chtel bych se zeptat kolikkrat musim vybrousit fíka aby z neho byla presná 60ccm?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2008 11:14
 Brusírna Auto-Moto-Frnoch Tel.:602118747 Písty se dělají až do 9 brusu .Větší píst =poškození klikové hřídele.
Datum: 25. září 2008 11:14
Jméno: mara
IP: uživatel426
 pozor valec z 05-23 tj hlinikovy zabra a litinova vlozka jde predelat az na vrtani 46mm
Datum: 20. září 2008 12:33
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 Sežeň si válec z pařeza, ten jde upravit na 70ccm
Datum: 20. září 2008 10:41
 Proc by neslo, jen bys musel dat vetsi vlozku a upravit valec, nekde si opatrit nebo si nechat udelat pist ale jit by to mnelo sice je to narocnejsi treba nashaneni ale pokud bys mel doma dobre vybavenou dilnu tak by to nemel byt problem
Datum: 20. září 2008 10:29
 60ccm z fichtla neuděláš nikdy.To čemu většina lidí řiká 60ccm je ve skutečnosti jen 55,3ccm,což je 8 výbrus.Víc to už nejde
Datum: 20. září 2008 9:54
Jméno: karel
IP: uživatel4024
 Cus draci,jak mam s motoru vyndat ty 4 tyčinky co vedou skrz valec??dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2008 11:51
Jméno: karel
IP: uživatel4024
 Dik moc-)
Datum: 20. září 2008 11:51
 to si mosis zebrat 2 matky jednu nakrut naten zavit ale tak do pulky a tu druhu zatahni proti tej prvej a zebersi 2 kluce a poradne ich proti sebje dotahni a potom to povolis ket budes povoloval tu matku ale tu zadnu povoluj.
Datum: 20. září 2008 8:14
 Seso dokazal bys mi sehnat naky modry(novy) plastovi blatnik na mustnga do tech 400 na origos vidlici?napis dik,jinak super vyhledavani
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2008 8:55
 ani nahodou
Datum: 22. září 2008 8:55
Jméno: alon
IP: uživatel730
 ČUSTE.. POTREBUJU pomoct. tozpulil sem motor od pionyra 05. dal nove gufera tesneni. kolecka sem pokladal dobre ale nejsem si jisty jak sem ma natocit pomoci te pruzinky hridel nakopavaci paky.. silou sem pretocil hidel a kartery dal k sobe.. ted mam nakopavaci paku v o neco mensim uhlu nez z 21.kdyz sem to chtel nakopnout tak to vubec neslo.. pist se sice toci ale musi byt vivinuta velka sila..
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2008 11:45
Jméno: :)
IP: uživatel4127
 mohla by to byt aj klzajuca spojka...ak si ju este nenastavil
Datum: 20. září 2008 11:45
Jméno: vencik
IP: uživatel4125
 Cus hele natom natahovani se delaj 2-3 otocky zalezi na stari pruziny !!!a jestli ti to jde ztuha tak se podivej jestli ti dobre dosedaj kolecka na sebe !!!!cus
Datum: 19. září 2008 23:09
Jméno: Mirec
IP: uživatel3485
 Cawte draci ,pocitim silu mustanga ked tam dam 11zube koliesko (sekundaro)????
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2008 9:35
Jméno: motor
IP: uživatel680
 jo v kopci pojede jako bejk ale pojede i o trochu pomaleji
Datum: 20. září 2008 9:35
 Pujde lip do otaček
Datum: 19. září 2008 22:02
Jméno: lampan
IP: uživatel982
Posl.aktualizace: 20. září 2008 14:34
 mara: napr 80ccm kit na dandynu je 48*44 , a na simpla se delaj i 90 a vic kity , a proad to je pri orig zdvihu 44mm... , jinak u focha to bude asi preklep
Datum: 20. září 2008 14:34
Jméno: standa
IP: uživatel4122
Datum: 20. září 2008 11:48
 1. to neni mustang a za 2. věřim tomu zažil sem to na vlastní kůži
Datum: 20. září 2008 10:13
Jméno: mara
IP: uživatel426
 z fika nejde udelat 80ccm nejvic pokud zachovas zdvih 44 se z toh da vymacknout nejakech 73ccm a pokud by si zvednul zdvih tak te to prijde na nehorazny pracy a ty prace byl by z toho nizkootackovej motor
Datum: 20. září 2008 7:39
 kdyby si ten fekálista utěsnil vejfuk tak je nejmíň o vteřinu rychlejší
Datum: 20. září 2008 1:01
Jméno: vencik
IP: uživatel4125
 taky nesmis verit vsemu co vidis ve videu mohlo to byt nahrane ale mu fichtl komplet po go a prevrtanej na 80ccm tak jsem zneho vymackul 92 neveril jsem tomu ale otec je fizl a zmeril me to z kolegou radarem bylo to na rovine a mam 4stup.prevodovku liju dotoho jen natural a olej do benzinu jako se dava do motorovich pil davam to objedno jednou cerveny podruhy zeleny zeleny rozpousti karbon a kdyz jsem se dival jak je na tom pist tak je natom lip nez nejaky posrany M2T
Datum: 19. září 2008 23:15
Jméno: bongo
IP: uživatel4124
 souhlasim
Datum: 19. září 2008 22:35
 taky zalezi kdo to ridi jak radi atd ale jinak simson nema vetsi vykon jen ma lepsi prevodovku
Datum: 19. září 2008 21:58
 Zdar draci, dneska sem do fika montoval novy píst a zjistil sem že je u ty díry jak se tam cpe čep prasklej, vadí to nějak? Dikes moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2008 11:24
 nacpi to tam a projed se a uvidis co to udela mi es ten pist roztrhal na kousky byl jsem mlady a rikal jsem si ze je to mala prasklinka no vydrzel 25 metru
Datum: 21. září 2008 11:24
Jméno: standa
IP: uživatel4122
Datum: 20. září 2008 11:50
 Jde to nějak spravit??? třeba to zevnitř trochu vyvařit ne?? Nebo je to na vyhození???
Datum: 20. září 2008 11:22
 co myslis? asi to vadi no uz jsem se setkal ze v tom myste jak rikas ty tio bylo praskle uz od vyroby
Datum: 19. září 2008 21:59
 No jelikož je to věc dost namáhaná tak bych to neryskoval, páč když to rupne nadělá to paseku.
Datum: 19. září 2008 21:46
|



|