Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau kluci ( i holky). tak vám sem hodim nejnovější fotky mýho fichtla, je tam něco novýho. tak dik za komentáře\r\n(jo a to sem já u něj  ) \r\nhttp://pepekiller.rajce.idnes.cz/ja_ficthl/
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2008 19:31
Datum: 01. října 2008 19:31
Datum: 01. října 2008 19:31
Jméno: Tomas
IP: uživatel4214
 pekny ????krasny!!!mas nanho aj papiere?
Datum: 01. října 2008 16:07
Jméno: kkll
IP: uživatel2971
 caf pekny pekac kolik ti upaluje km/h a co to mas za helmu jestli znas nazev a typ tak pls posli diky
Datum: 01. října 2008 15:49
Datum: 30. září 2008 21:15
 pro patrika:kdyz nevis odpoved na dotaz tak nepis nic,bude to lepsi....
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2008 21:57
Jméno: standa
IP: uživatel4198
 sakra kamo co te tak vytocilo
Datum: 30. září 2008 21:57
 Zdravim,\r\n\r\nporadíte mi nějaký fígl jak z válcu jawa 23 vydělat vložku co nejšetrněji ???\r\ndik za rady ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2008 19:05
Jméno: Plissa
IP: uživatel155
 přesně tak pod lisem
Datum: 01. října 2008 19:05
Jméno: mara
IP: uživatel426
 blbost nahrat a vypadna sama
Datum: 01. října 2008 6:05
Jméno: inda
IP: uživatel3188
 pod lisem..
Datum: 30. září 2008 22:00
Jméno: kkll
IP: uživatel2971
 zdarec nevite kde sezenu komplet ram na čz 125/516 ale aby byl kompletni aby chybel pouze motor
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2008 21:59
Jméno: standa
IP: uživatel4198
 na nejake inzerci pravdepodobne
Datum: 30. září 2008 21:59
 Dobry, mam takovy problem. Mam Babetu typ 207 a praskaji mi zarovky pri vysokyh otackach. Chtel jsem se zeptat jestli bude stacit koupit silnejsi zarovky nebo budu muset koupit ten usmernovac. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2008 18:13
Jméno: Huwy
IP: uživatel4199
 Mam tam 12V ale praskly mi stejne.
Datum: 01. října 2008 18:13
 dej si tam 12V
Datum: 01. října 2008 17:37
 fakt? A nemate na to nejake reseni? Celkem me to jako sere.......
Datum: 01. října 2008 10:25
 ja mam usmernovgac a praskaj dal
Datum: 30. září 2008 22:16
Jméno: Tomas
IP: uživatel3349
 ahoj ja mam mustanga mam tam motor z vichtla jel jsem stim prez idry a pak mi viskocil kvalt a jak je ta matka jak jse utahuje u retezu ta je nejaka sezvejkana nejdou mi tam dat rychlosti cim to muze byt? dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2008 22:00
Jméno: standa
IP: uživatel4198
 sformuluj dotaz tak aby byl srozumitelný a rad ti poradim ....v tomhle se nevyznam...co vlastne resis???
Datum: 30. září 2008 22:00
Jméno: ferike
IP: uživatel4210
 cawte fychtlari hm nechapem jednu vec na vas ako mozete furt jazdit na pionierovi a nic ine nesedlat??? mna to drzalo dva roky potom sa mi kamos dal previest na 125 a hned som mal 100000000 dovodov neostat pri fikovi nepopieram ze to neni zabava ale max na2 roky ptom uz musi ist daco silnejsie
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2013 9:50
 Zdravím, já jako mladé robě začínal s fechtlem a teď se k němu vracím, jelikož v Dubňanech (20km od nás) se jezdí Fechtlcap, není jiná volba, nějaké tři motory doma mám, postavit rám prkotina, jasné že doma jsou i silnější stroje ale srdečně není nad fekála, když jede je to zábava a když se něco pos... tak oprava pár korun. Jdu do toho někdy sem potom nahodím foto
Datum: 20. května 2013 9:50
Jméno: kozidech
IP: uživatel4223
 jo potom silnejsi a silnejsi a behem par let me nekde budou skrabat ze silnice .ja teda nerikam ze sem taky zustal u fika ale kdyz po dvou rocich budu mit silnejsi a silnejsi tak sem na 100 procent tuhej
Datum: 02. října 2008 13:11
 Tak odjel sem první fichtlcup a bylo jasný co mě bude bavit...Ale pak jednou přijel známej na 125pitbiku a ať se prej projedu...
Tak měsíc sem si na fichtla ani nezpoměl a přemejšlel jak sehnat peníze na ten pitbike.
Ale pak mi napadlo že udělam fichtla tak abych ho s tim natřel...
A sem už ve fichtlu za 20tisíc...a pořád to ještě není hotový...
Datum: 02. října 2008 7:38
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 v jednoduchosti je genialita...ne ze by byl az tak jednoduchej ale genialne vymyslenej urcite...na tom se jako prvni ucis nez presedlas na neco (nebo uz ne), nauci te jak pracujou 2T motory a jak spravovat prkotiny, poruchy a jiny prcingy a vubec je to nase dedictvi jak tu pisou a taky nejlepsi stroj ze vsech..bezkonkurecne
Datum: 01. října 2008 19:29
Jméno: david3333
IP: uživatel4215
 no asi preco jazdia vseci na pinduroch 1 je to sranda 2 nic to nezere 3 dieli sa daju zohnat skoro zadarmo 4 vie to opravit aj uplny idiot
Datum: 01. října 2008 16:01
Jméno: mara
IP: uživatel426
 fichtla se nemuzu zbavit mam 2 jednoho do provozu aruhyho na zavody + moje laska zx6r
Datum: 01. října 2008 6:07
 ferike já mám doma apriliu RS 125 rv.2007 a má nějakých 28 KW a ještě fichtla a prostě fechtl bude můj navěky nejlepší stroj co kdy vyjel z nějaké továrny a to mám své RS rád ale fechtl je lepší všichni kdo tu píšou začínali právě na fechtloch a máš eště levné a snadno dostupné náhradní díli a věčinu věcí si spravíš sám dále na takovů jízdu třeba cca 25 km je lepší fechtl který žere 3 litry na sto a né jak moje RS 6 litrů a když to ženu tak aj 7 a hlavní důvod ten kdo nemá peníze si asik těžko bude kupovat nějakou 125 budťo RS NSR a nebo CRB a koupí radši snadno dostupného fechtla za 5000 a může jezdit kolik chce
Datum: 30. září 2008 22:35
Jméno: ferike
IP: uživatel4210
 aha mate pravdu fichtl je neocenitelny stroj na jazdnenie na kratke vzdialenosti , zabijanie nudy ,, a bavecky ,, je to kvalitka
Datum: 30. září 2008 20:24
Datum: 30. září 2008 20:19
Datum: 30. září 2008 20:18
Datum: 30. září 2008 20:09
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 v 90% případech je to z toho důvodu že na nic silnějšího sednout nemůžeme z 5% finanční důvody a e zbylých 5 % je to že nic nepotřebujem a používáme to jako přibližovadlo
Datum: 30. září 2008 20:04
 Ahoj pomohlo by mi kdybych vyměnil svíčku za teplejší když prvních 15 min se mi to na plním plynu dusí a pak je to v poho?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2008 18:15
 Zkusit to můžeš. Já taky měnil svíčku protože to studený jak se ochladilo nechtělo jet a pomohlo to.
Datum: 01. října 2008 18:15
Jméno: mustang
IP: uživatel1412
 čau lifan je čínskej nebo japonskej
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2008 20:06
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 nejelšpí čínský značky jsou SQNY XXD ale pak je taky dobrá yamasaki
Datum: 30. září 2008 20:06
 já si to myslel ale kamoši řikali že to je prej japonec
Datum: 30. září 2008 19:59
Jméno: standa
IP: uživatel4198
 čínská pomsta
Datum: 30. září 2008 18:52
Jméno: cyklista
IP: uživatel4208
 čína
Datum: 30. září 2008 18:40
 Cau draci, mam dotaz. Mam dandy s motorem kterej ma 7 zeber (mela by to byt ta silnejsi verze) ale karbec z ty slabsi (bing 18). Bude to mit tech 4.6 kW kdyz k tomu dam karbec z ty silnejsi verze (bing 21) ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2008 18:32
 Chlapy,mám zapalko na 150C,magnet je na sto pro funkční,ale nevím,jak zapojeit cívky.Přece,když zapalovací dám na kladívko s kandenzátor,tak to musíházet jiskru,ne?!
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2008 7:04
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Nejenže zapalovací póly na motory ČZ150C často bývají KO, ale také když už funkční jsou, tak náhle zdechnou. Doporučuju buď nechat převinout, nebo a což není taková krása, zapojit na místo zapalovacího pólu světelnej a připojit klasickou indučku a tu schovat pod nádrž. Ale kdysi na jedné burze jsem tenhle pól viděl i převinutej, takže se koukni i na burzu. Např. tuhle sobotu je u Kladna a ta bývá dobrá...
Datum: 01. října 2008 7:04
 ta zapalovací cívka relativně často odchází, takže když ti to nepude je velká pravděpodobnost že je cívka KO
Datum: 30. září 2008 20:21
Jméno: standa
IP: uživatel4198
 presne tak...civku na kladivka +kondenzator a z te civky vede VN kabel na svicku
Datum: 30. září 2008 19:00
 zdarec.. tet zajíždím fichtla, a tak sem tam měl benál, ale zdálo se mi, že tam je málo oleje, tak sem tam dal ještě trochu, ale už ho bylo moc, tak mi to pak přestalo jet  tak sem ho nalil ten benál do 175 ccm, a ta to bere v pohodě, tak se namíchal novej, a do 5ti litrovýho kanistra, sem dal 10 cl odměrku, + 20 ml stříkačku... tak mi to ze začátku šíleně čudilo, než se vypustil z karbeca ten z tím hodně volejem  , a pak to jelo v pohodě.. jel sem s tím asi čtvrt kilometra, pak sem to uklidil. tak že pak pojedu na pole, (je to normál silnice) a tak asi pl půl km mi to začalo kuckat, pak se rozběhl asi na 10 metrů, a pak mi chcípl.. čím to může bejt? jiskra jak svina, ale svíčka je pořát zasraná... a diš sem vyčistil svíčku, trochu to blaflo, a hned chcíplo.. a pak už nic, úpořád byla špinavá, a dicky sem ju vyčistil.. a neska že to vyskouším, esli to něco neudělalo, na 2 šláp mi to chytlo, a nešlo to vytočit, jen se to drželo při strašně nískejch votáčkách, a asi po 5ti - 10ti sekundách to chcíplo.. vyčistil sem svíčku, a nic.. nevíte někdo? dík za odpovědi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2008 18:17
 Zkus jinou svíčku možná je po smrti. Pokud se totiž naolejuje tak to pak nikdy není ono. Nebo ti to někde kostří ono jak se to klepe tak to chvíli jede a chvíli ne.
Datum: 01. října 2008 18:17
 To tomoncik: ke kompu sem sedl po hodně dlouhý době  tet vůbec na komp nemám čas.. uš sem do toho fichtla čuměl dlouho, a furt tomu nemůžu přít na kloub.. většinou si tyhle pičovinky opravim, ale tohle je nějaký divný..
Datum: 30. září 2008 20:41
 podle návodu je ta s tím pérkem stavěcí šroubek a s tou tryskou já jsem měl taky mokrou svíčku a motor nechtěl ani naskočit tak se vždycky vyšrouboval o 1závit a nakopl napoprvé a jak sem chvíli jel tak se těma vibracema utáhla a chcíplo to . Jo a taky jem ji jen profoukl a nepomohlo to stejně jak píše ... pak mi to kámoš protáhl drátkem a od té doby v poho tam stačí aby tam byl jeden chlup a už to je poznat
Datum: 30. září 2008 20:16
 podle návodu je ta s tím pérkem stavěcí šroubek a s tou tryskou já jsem měl taky mokrou svíčku a motor nechtěl ani naskočit tak se vždycky vyšrouboval o 1závit a nakopl napoprvé a jak sem chvíli jel tak se těma vibracema utáhla a chcíplo to . Jo a taky jem ji jen profoukl a nepomohlo to stejně jak píše ... pak mi to kámoš protáhl drátkem a od té doby v poho tam stačí aby tam byl jeden chlup a už to je poznat
Datum: 30. září 2008 20:15
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Ne to je 1:4, sundej karbec a vycisti ho poradne nez abys sedel furt u komplu, pak budes moudrejsi
Datum: 30. září 2008 20:09
Datum: 30. září 2008 19:39
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel2818
 Hochu jeden borec jezdil na 1:4 v domění že to míchá 1:40 a jezdilo to do pohody sice když jel tak ho nebylo vidět jak to čmoudilo ale jelo to!!!
Datum: 30. září 2008 19:27
 tak né no  sem, zjistil, že volnoběžná je ta s "dírkou"  a jak se teda menuje potom to s tím pérkem, diš se s tím ladí volnoběh?
Datum: 30. září 2008 19:23
 já sem zatím na ni ani nekoukal, protože přece kdyby byla ucpaná, tak by byla svíčka suchá ne? jo, a jak tady Joxa píše, že může bejt ucpaná volnoběžná triska, tak to trochu nechápu  jak se může volnoběžná triska ucpat? dit ta tam je přece na stavění šoupátka ne?
Datum: 30. září 2008 19:19
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Tak na 85% to je tryska...me se s motorkou stalo to samy, celejch 7 dni sem byl presvedcenej o tom ze tryska je procistena...jenze kdyz mi strejda trysku protahnul trysku dratakem tk tam bylo bordelu jak svina...never jen profouknutí, i takova blbost udela hodne
Datum: 30. září 2008 19:12
Jméno: cyklista
IP: uživatel4208
 jo ja bych se priklonil k ty verzi s ucpany vejfukem...
Datum: 30. září 2008 18:43
 no, jenže právě to je divný, že kdybych měl něco ucpanýho, tak přece by nebyla ta svíčka mokrá ne? jo, skoušel sem to bez filtra a taky nic.. jo, a ten poměr při záběhu je dobrej ne? a je možný, že by tohle dělal ucpanej vejfuk? ale neměl by bejt ucpanej..
Datum: 30. září 2008 18:27
 mě to dělalo když jsem měl ucpanou volnoběžnou trysku a nebo máš špatný vzduch. filtr
Datum: 30. září 2008 18:22
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Nebo jeste mozna mas ucpany kohoutek a nedotyka benal, skontroluj
Datum: 30. září 2008 18:18
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 To vypada na zasranej karbec
Datum: 30. září 2008 18:18
 *tak asi po půl
Datum: 30. září 2008 18:16
 Čus chlapi jak sundam ty origoš gripy z řidítek na fichtlovi ale nak šetrne abych je tam pak mohl zase vratit díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2008 7:09
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Můj postup... uvařím vodu a naleju jí vařicí do nějaké nádoby do které grip i s řídítky postavím (samozřejmě tak aby se ohřál grip), nechám ho tam poválet až změkne, někdy vodu i ještě jendou vyměním, pak vezmu rýsovací jehlu a gumu od řídítek malinko jehlou přizvednu, pak vezmu do ruky ofukovací pistolku na stlačený vzduch a pod grip co nejšikovněji fouknu vzduch, čím víc se zadadaří tím líp. On s sebou vezme i trocha tý vody, každopádně se ta guma odlepí od řídítek a jde s trochou síly stáhnout jen rukama  . Že jde použít znovu nemusím snad ani psát
Datum: 01. října 2008 7:09
 Levá většinou jde docela dobře srazit, ale někdy je to na ní vidět, vem nějaký dřívko třeba, zapři ho o grip a prašť do něj kladivem, po pár ranách by měl lízt dolů, jo a řidítka si někam zapři aby to mělo kam lízt, s tou druhou to bude horší tu neni jak pořádně chytit...
Datum: 30. září 2008 20:28
 Tak to bude těžké, jelikož bývají ztvrdlé a to znamená, že půjdou špatně dolů... Ale při ceně 45 za kus originál návleku bychje rozříl sundal a kdyžtak pak klidně koupil nové... zase tolik peněz nestojí. A nebo je nesundavej...
Datum: 30. září 2008 19:56
Jméno: mustaf
IP: uživatel1828
 tak jsem na mim mustangovi vymenil budik tachometru z jednoho malem vyhozenyho pincka ten muj tachometr mel asi 5000km natoceno a tenka ten jak jsem tam dal ma skoro 10000 a tak jsem to ykusil projet ten starej se klepal kdyz jsem to vytacel ,ale tenhle držii. A tam ksem zkusil max. s tim starzm jsem dal tech 65 a vic to se nedalo urcit protoze to litalo od 60-70 a tedka s tim jakovy novzm jsem dal 75 z mirnyho kopce a dal bych vic ale uz byla levotociva zatacka a tak jsem jel na rovinku proti me foukal vítr ale dasl jsem 70km/h pak uz jsem to nehnal a to motor nebyl jeste ve vysokejch otackach a to MAM 0. VYBRUS a mam to bez uprav obycejnej mustang a aby ste si nemyslely ze ten tachomert ukazuje plbe ukazujou stejne protoze dvojku vyticim tak na zhruba 48-50 a tak mi ukazoval ten novej aj ten starej a ukazuje mi si myslim prejsne jel jsem vedle dvou kol a jel jsem 30 a jim to ukazovalo 28 a maj ty tachometry serizeny od znajkovy prodelny aba dva ale kazdej od jiny TAK CUS BYL JSEM S TOHO UPLNE NA KASI ZE JSEM DAL 75 xDDDDDD
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2008 18:33
  > já na fichtlu řadim taky trojku na 50 km/h tachometrových, je to sériová 20ka se zasranym vejfukem
Datum: 30. září 2008 18:33
Datum: 30. září 2008 18:19
 tie tabulky ktore maju akoze ukazovat tvoju aktualnu rychlost nevedia motorku dobre zmerat, dnes som isiel 60(yamaha xt125x) a ta divna tabulka si myslela ze som isiel 93(aspon to ukazala), nezda sa mi aby si dokazal 2 vytocit az na 50kmh pokial to nemas upravene, to sa mi zda byt blbost....
Datum: 30. září 2008 18:14
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ony se tak delaj prakticky secky tachace do motorovejch vozidel...tvori to iluzi ze jedes pade a vic v obci nemuzes a gdyby te merili chlupati aby namerili min jak to 50 cili bys teoreticky nemel prekrocit
Datum: 30. září 2008 18:04
 me to meri celkem spravne (teda ted ne, páč se mi urval nahon) ale jel sem 50 presne na tachaku a na tabulce na mereni rychlosti v obci 47 coz neni az tak velka vychylka.... (pokud samozrejme ty merice nekecaj  )
Datum: 30. září 2008 17:59
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 odchylky u tachace z fika - ukazuje 30, skutecna 28.5, ukaz. 40, skut. 38.1, ukaz. 50, skutec. 47 atd...
Datum: 30. září 2008 17:53
Jméno: mustaf
IP: uživatel1828
 tak ja to zkusim domluvit s kamosama ty maj CBR 125 a VARADERO a dam max. kolik to bude ale jim to taky bude ukazovat blbe si myslim to je jak u auta ,ale nesmi foukat vitr jinak ta neda moc JO JESTLY TO DOMLUVIT TAK VAM ZEJTRA NAPIšU
Datum: 30. září 2008 17:42
 tyto tachometry jsou velmi nespolehlive při vysoke rychlosti ... odchylka klidne může být i 10-20km což je běžné u takového tachometru ...
Datum: 30. září 2008 17:37
 je vidět že to máš dobře seřízený, tohle je normální údaj co ukazuje analogovej tachák u fichtla...
Datum: 30. září 2008 17:36
Jméno: mustaf
IP: uživatel1828
 sry za chybu nemel jsem cas na opravovani tak sorry
Datum: 30. září 2008 17:28
Jméno: josef
IP: uživatel2467
 čus hele nepohli byste poradit jak upravit karbec u fíka aby to mělo větší vykon??? Ďekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2008 19:44
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Vybordelne vrtalo me to hlavou a ted to vim diky...jo a pro Kawasakiho: stejne vydrzi o mnoho vic nez ostatni normalni motory...
Datum: 01. října 2008 19:44
 jo a všechny motory jsou konstuovaný s výkonovou rezervou (pro velkou životnost) myslim že to bejvá kolem 10%
Datum: 30. září 2008 20:13
 Steve> Nebyl konstruovan na 65, to je jen technicky největší přípustná rychlost, to je rychlost při který výrobce garantuje vlastnosti vozidla, takže teoreticky když bys jel třeba 68 a upadlo by ti kolo tak výrobce za to nenese zodpovědnost...
Datum: 30. září 2008 20:12
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jiste ze snizujes ale neni to tak rapidni jak by se zdalo...pri vysoky kompresy muze prdnout ojnice, dostavaj pri upravach na prdel krouzky, valec, pist a vlastne secko ale docela dlouho to vydrzi...prece jenom byl konstruovan na nejakej 65 a dneska seriovej lita 75,80,85, upraveny silnicni klidne i pres 100...to je co rict
Datum: 30. září 2008 18:50
Jméno: Kawaski
IP: uživatel368
 Steve: Pokud je v dobrym stavu. Ale na fichtlovi muzes delat porad naky upravy, a stejne to k nicemu neni, a nesnaz se mi nakecat, ze upravama nesnizujes zivotnost motoru.
Datum: 30. září 2008 18:44
 Jikov 2917 psb je pro motor Jawa 20 ideálně spočítán a otryskován. Bez úprav motoru bude úprava karbecu jen naškodu.
Datum: 30. září 2008 18:31
Jméno: Drak
IP: uživatel4206
 Na jedné http://www stránce jsem četl,že difusor vyfrézovali na 19 mm.Nejsem ale odborník na obrábění,takže nevím,jestli nekecám nějakou kravinu.A vyměnili ještě jehlu za nějakou z ČZ.
Jinak jsem slyšel,že stačí vyvrtat hlavní trysku.
Datum: 30. září 2008 18:28
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pekny kecy motor z fika vydrzi o hodne vic nez na co byl gdy vubec stavenej a vubec jen tak nejaka sila ho nerozhodi, to by musely byt strasny velky tlaky...teda pokud je v drobrym stavu
Datum: 30. září 2008 17:56
Jméno: Kawaski
IP: uživatel368
 Jestli chces vykon, tak fichtla zahod, a kup neco poradnyho. Fichtl na to neni stavenej, takze i kdyby si z toho dostal o par koni vic, tak muzes za chvili ten motor vyhodit.
Datum: 30. září 2008 17:43
 umíš ladit 2t motor? ANO? NE? Jestli ano tak ti nemusim nic řikat protože to vymyslíš sám, jestli ne tak se do ničeho nepouštěj, stejně by to jelo hůř...
Datum: 30. září 2008 17:33
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 to jste všichni tak blbý že chcete pořád zyšovat výkon???? když chceš upravovat výš aspon co je to difuzor a co je vzdušník?(obojí je na karbecu)
Datum: 30. září 2008 17:29
 Hoj Lidi mam takovej dotaz asi jako kazdej tady.Jde mi strasne malo proudu do fajfky co mam delat aby byl silnejsi????Dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2008 7:21
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Jo stejně jako vyspu mě zajímá jak jsi to měřil, že víš že je proudu málo a také by jsi nám mohl říct kolik proudu tam má být, když toho tvého je tam málo...
Datum: 01. října 2008 7:21
 Pokud ti to háže velkou jiskru na kladívkách, je špatnej kondik.
Datum: 30. září 2008 18:39
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 je to VN vysoky napeti - malo proudu a velke napeti...pokud ti tam de ale celkove malo energie tak problemy muzou byt v indukce, civce, kondenatoru, kabelech...
Datum: 30. září 2008 17:59
 to je v pořádku, sice nevim jak si to měřil ale proudu tam jde opravdu málo, ale jde tam hodně napětí...
Datum: 30. září 2008 17:30
Jméno: ada
IP: uživatel2467
 jestli to hází jiskru ale nezapaluje tak by to mohlo byt tím že je rozbitá indukční civka
Datum: 30. září 2008 17:23
Jméno: ada
IP: uživatel2467
 kdyz se dala vybrus tak se ta vložka válce musí vyndat nebo né??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2008 19:04
Jméno: standa
IP: uživatel4198
 tak ada nebo filip
Datum: 30. září 2008 19:04
 vložku vytahovat nemusíš, když necháš dělat výbrus tak dáváš celý válec a nový pist, hlavně nezapomeň ten válec pořádně umýt
Datum: 30. září 2008 17:26
Jméno: flip
IP: uživatel2467
 kdyz se delá vybrus tak se vybrousí ta vložka válce???
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2009 22:00
 ježiši co jinýho bys tam vybrušoval kanálky? přece vložka válce ta se vybrušuje co asi jinýho
Datum: 02. ledna 2009 22:00
Jméno: dachl21.estranky.cz
IP: uživatel720
 no jistě !!!!
Datum: 30. září 2008 17:03
 ano
Datum: 30. září 2008 16:57
Jméno: Danoš
IP: uživatel2997
 čau lidi mam takovy problem a celkem to spěchá denne na fichtlu najedu asi 50 km (jezdim na nem totiz do skoly) kdyz je motor studeny jede skvele(tak jak ma) motor se po chvilce zahreje to je ale porad v poradku jenze jak jedu furt na stejne otačky cca tak 1,5 - 4 km motor začne brzdit ale fakt brutalne!! neco jako kdyz najednou začne poradny stoupak nebo jako kdyz seslapnu brzdu, uplne nejcasteji to dela kdyz jedu do kopce(nebo proti silnemu vetru nebo ve 2 no proste kdyz ma motor vetsi namahu) tak samozrejme musim podradit ale po chvilce to zacne aj na 2 a tak tam hodim za 1 kopec nejak vyjedu, hodim tam2 rozjedu to a pak 3 a zase ta brzda, (dela to kdyz jedu dlouho na stejne otačky (ty ale nemusi byt vysoke vetsinou tak stredni otačky)), uz si s tim opravdu nevim rady dela mi to uz aj na 2 fichtlu (nastesti zbylych 8 jeste ne) je to jako mor nechpu to fichly spravuju priblizne od 10 roku ale to se mi jeste nestalo.!!? no jinak k tomu co jsem proto udelal abych to spravil: zkousel jsem menit chudsi a bohatsi smes, menil jsem trysky, menil sem cely karburator ( zkusil sem 4 (ty byly predem vymyte v tech. benzinu)), steloval jsem hladinu plovakove komory, dal sem novy kondenzator, jine sviky (brisk: 15, 17, denso TR20), jinou indukcni civku, jinou fajku, šteloval predstih a odtrh, vycisti jsem magneto technic. benzinem, dal jsem nove tesneni mezi valec a karbec, vycistil vyfuk, daval sem druhy filtr, zkosel sem i bez filtru a porát nic!!??!! uz opravdu nevim. jo a na 221.100 se mi to zacalo dit kdyz jsem vymenil pist, cep, krouzky a druhy valec (ten ovsem nebyl po vybrusu ale to si myslim ze by vliv mit nemelo) 1 sem si mysle ze je to tim ze to neni zajete ale delalo to cimdal vic a uplne jinak nez kdyz se fichtl zajizdi, no a na 21 se to zacalo dit z niceho nic a ta uz je zajeta brutalne dlouho, jeste me napadla jedne vec ze by to delaly gufera ale ty se prece chovaji uplne jinak kdyz jsou spatne (motor nejde nastartovat a kyz jde tak strasne spatne) dusi se uz kdyz je studeny a tak si myslim ze tuto metodu muzu vyloucit, ale vsimnul jsem si ze v motoru neco piská a neni to sucha vačka!! a to mam pocit drive nedelalo ale na 21 to nedelá) prosim poradte co nejdriv protoze natom se fakt neda jezdit
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2008 22:23
Jméno: danoš
IP: uživatel2997
 jj diky za odpoved, ale jiz jsem na to prisel, zadiral se mi pist jak uz tu nekdo psal ze to muze delat, ale jinak fakt diky, jo a jinak s tim ze se ze se na tom co chvilu neco posere to ja vim, je to uz precejenom stersi stroj i kdyz ty posledni moc ne, ale s tim ja nemam zaz az takova problem (az ne tento to me opravdu zaskocilo uz jsem zavad na cheru videl dost ale toto(no ale zas dalsi skusenost)) jezdim totiz na cheru od 10 mam jich 10 za nedlouho kupuju 11 a hafo nahr dilu (20 hahr kol 5 motoru, 4 kostry, 7 rozet...........)no a v soucasne dobe mam pul roku papiry a lidi NENI NIC LEPSIHO!!!!!!!!!! SVOBODA, NEZAVISLOST NA AUTOBUSECH..... NO PROSTE SUPER!!!!!
Datum: 06. října 2008 22:23
 NO JA MEL STEJNEJ PROBLEM PROSTE KDYZ BYL STUDENEJ JEL PERFEKTNE PROSTE SVE OK A PAK NAJEDNOU JKO KDYBI TO NAK BRZDILO ALE FAKO FAKT JAKO BRITALNE TO SE MI STAVALO KDYZ SEM JEL DO KPCE A DAVAL SJEM MU PLNEJ KOTEL NEBO KDZ SEM JEL PO SILNICI A PROSTE POARD PLNEJ KOTEL A POHVILCE PROSTE JAKO KDYBI SE ZADREL MOTOR A PO CHVILCE TO AZSE SLO TAK ZA 5 - 10 MINUT A VYRESIL JSEM TO TAK ZE JSEM TAM DAL NOVOU HLAVU A PIST A UZ MI TO NEDELA NMAM TED AZSE JINEJ PODOBNY PROBLEM PROSTE KDYZ CHCE MIT CLOVEK DACHLA TAK PROSTE MUZE POCITATT ZE SE MU NA TOM NECO KAZDOU CHVILY POSERE TO JE NORMLANI U DACHLU JO MAM 3 DACHLY A PLNO NAHRADNICH DILU A PAK MAM JESTE SIMSONA JEZDIM SPI NA PIONIORU PROTOZE NECHCI SI ZNICIT SIMSONA CHCI CI NA NEJ UDELAT PAPIŔY !
Datum: 06. října 2008 16:44
Jméno: Danoš
IP: uživatel2997
 Smokie ty si ale blazen ne???  tu na tom fichlu jezdim po ceste, a jako tahače fichtla mam jineho, poskladaneho dle vlastni potreby, to bych technickou asi neprosel se zavesnym na fichtlu  ale mas pravdu bez dwukolaku to jede lip  ted by me ale spis zajimaly jeste nejake priciny proc mi nejede moje 221(.100 - to uz tam psat nebudu)
Datum: 30. září 2008 22:03
Jméno: Smokie
IP: uživatel1711
 odpoj ten vozik co tahas fichtl neni autobus
Datum: 30. září 2008 21:10
Jméno: Danoš
IP: uživatel2997
 no tak nemel sem sice moc casu ale na sundani hlavy sem si tu chvilinku udelal a pist do hlavy nemlati takze to bude neco v elektrice nebo v te rozpinavosti a nebo to jeste zkusim pretesnit jak jste mi psali ale to se mi moc nezda bo to pred tou vymenou jezdilo jako dabel, i kdyz mozne to je zkusim a uvidim ale bohuzel cas mam az o vikendu takze to budu muset nejak vydrzať
Datum: 30. září 2008 19:57
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a gdyby ne tak hledej problem v tepelnym rozpinani ve valci
Datum: 30. září 2008 17:34
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak to se mi stavalo taky...delaly to gufera a vubec se olej tlacil do klikovky...no s tim ohratim asi takhle - gdyz je studenej tak olej neni zahratej a nikam se necpe ovsem gdyz je horky tak se prevodak zacne tlacit sude mozne do skvyr, klikovky atd...takze vymen gufera (na noc je ponor do oleje nez je tam das) a taky muzes rozpulit motor a pretesnit
Datum: 30. září 2008 17:33
Jméno: Patrik
IP: uživatel4205
 nejsou vprdeli loziska? nebo nemas v nadrzi cukr?a mas dobre utesnenou hlavu?nebo ti to muze delat svicka v namaze to mi delala 175 ze jsem jel treba do kopce tak mi davala svicka malou jiskrukoukni na to to je mozny
Datum: 30. září 2008 17:26
 Tak mě napadá ještě zkoušel si měnit zapalovací pól (cívku) na magnetu nebo celý magneto? Jinak bych to ještě pro jistotu rozpůlil a kompletně přetěsnil, tím nic nezkazíš,napadá mě ještě jestli není ten novej píst moc těsnej, že by se to po zahřátí přidíralo...ale to bys asi poznal
Datum: 30. září 2008 17:03
 nemlatil ti nahodou driv pist do hlavy?, me se stalo to sami, vzdycky kdyz sem jel par kilaku tak mi to zaclo hrozne brzdit, podradil sem, cvilku dobry a za chvily zas, no tak sem sundal valec, a pist byl na kraji trchu rozklepanej, udelal se tam takovej vyssi okraj, no tak sem pist komplet vycistil, vylestil, a to vymackani odbrousil, mohlo by se to taky stocit na soustruhu, no a od ty doby je to ok, takze na 90% to dela pist, ale je nutny ho opravit, nemysli si, ze kdyz budes vic mazat, tak ze se to zlepsi, to sem taky nejdriv zkousel a nic... zdar
Datum: 30. září 2008 16:59
 ky newim cim to..
Datum: 30. září 2008 16:35
 no tak za studena to muže jet, páč až se kartery zahřejou tak se roztahnou a potom moc netesni gufera (toť moje dedukce)
Datum: 30. září 2008 16:29
Jméno: Danoš
IP: uživatel2997
 dik za odpovedi ale karbecem to asi nebude bo mi to dela u kazdeho karbeca, a tesnost?? no nevim no vsechna tasneni sem daval nove a predtim to jezdilo skvele takze gufera?? no nevim moc se mi tomu nechce verit protoze chladnedne to tahne aj do kopcu, ale nedal jsem pod hlavu vadi to?? ale zabrusoval sem ji
Datum: 30. září 2008 16:29
Jméno: Danoš
IP: uživatel2997
 dik za odpovedi ale karbecem to asi nebude bo mi to dela u kazdeho karbeca, a tesnost?? no nevim no vsechna tasneni sem daval nove a predtim to jezdilo skvele takze gufera?? no nevim moc se mi tomu nechce verit protoze chladnedne to tahne aj do kopcu, ale nedal jsem pod hlavu vadi to?? ale zabrusoval sem ji
Datum: 30. září 2008 16:25
 no, tak ti to možná někde tahne falesne a nebo jedine ta hladina..... skontroluj gufera pod zapalkem a taky necudi ti to treba moc??? zkontroluj prostě tšsnost motoru a klikovyho prostoru... jo a taky jestli treba nemáš na kolene na karbec dirku (ja ji tam mel a kdyz se to vytocilo a potom prisel kopce delalo to sami proste to slo dolu)
Datum: 30. září 2008 16:17
Jméno: standa
IP: uživatel4198
 GO motoru,jinak uz nevim ... jinak to je normalni ze fichtl v kopcich vadne...
Datum: 30. září 2008 16:15
Jméno: plmas
IP: uživatel2349
 zdarvim mam jawu 50,20 chtel jsem se zeptat jak vyjmy z pistu tunylek při oddělovani pistu od klikovky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2008 16:32
 cetl sem kdesi kdes řikal to slovo tunylek tak sem přemyšlel co by to mohlo bejt  a potom me trklo ze asi ty plechy
Datum: 30. září 2008 16:32
Jméno: standa
IP: uživatel4198
 sundas hlavu pist valec,klestema vytahnes segrovky a ochozeny cep jde vetsinou vytlacit malickem ven ....tunylek se u 20 rika tomu plechu co zakryva valec ...
Datum: 30. září 2008 16:08
Datum: 30. září 2008 15:53
 myslíš pístní čep? jestli jo, tak sundej ségrovky, který ti pístní čep zajišťujou (z každý strany jedna) a píst. čep buďto nějak vyklepni (což je vzhledem k ojnici dost riskantní) a nebo si udělej vytlačovák, kterym ho vytlačíš, kdyžtak se sem pokusim dát obrázek toho vytlačováku, jestli ho někde najdu...
Datum: 30. září 2008 15:46
|



|