Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Franta
IP: uživatel373
 Hele hoši,chci si koupit přívěsný vozík Pav.Ale s typovým průkazem ho už asi za dobrou cenu neseženu.Jak se dá teda udělat abych ten průkaz získal,nebo aby mi udělaly na úřadě novej?Prostě jak to legalizovat.Dík moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2008 21:38
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Zdar měl bych pár otázek k seřizování předstihu.Když mám nadstavený ten předstih cca 2mm před horní ůvratí a povolím zapalování
tak se mi ty kontakty na ten cigeretový papírek nerozevírají at stím hýbám jak chcu a druhá otázka když hýbám s tím zapalováním mám otáčet i rotorem???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 17:01
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Jo a jak poznám že mám otočenou vačku de vůbec otočit???
Datum: 27. října 2008 17:01
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 je tez mozny ze mas puky na kladivku...pokud je to jeste v rany fazi tak to vosmirgluj do co nejhladsi plochy aby krasne do sebe zapadaly...jinak v pokrocilym rozkladu kladivka uz moc nepomuze je lepsi koupit novy...
Datum: 25. října 2008 22:24
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to je odtrh, serid si ho a mas to
Datum: 25. října 2008 21:46
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 nn s rotorem neotacej jenom se statorem
Datum: 25. října 2008 21:10
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Jo ten předstih dávám cca 1,5 a ne 2 jak sem psal
Datum: 25. října 2008 20:33
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Čau.Tak dnešek byl pěkně na h....o.Jsme po oběde se šli projet s kamošem a ja jel na babete(jE TO ITALSKA BABETA PIAGIO UŽ TO MA VARIATOR TAKZE JE TO NECO JAKO SKUTR AKORAT TO MA SLAPKY) protože fíka generalkuju.No tak jsme jezdily celej den pak přijedu domu nechám jí vychladnout.potom tata na ni sedne protoze s ni chtel se project a kouka ze je utrhnutej plyn tak me hezky serval a ze uz mi tu babetu nepuci nechal me tam at to spravim sral jsem se stim do ted ale bouzel nepovedlo se ja mam doma jenom fichtlacky lanka a bouzel ty tam nepasnou.Sráč italskej nic to nevydrzi.jenom chci říct toto ZLATEJ ČESKOSLOVENSKEJ STROJ. A NEJHORŠÍ JE NATOM ŽE TA BABETA JE TáTY. oS:zejtra sundam lanko z meho kola to by tam melo jít snad tak mi držte palce
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2008 13:55
Jméno: standa
IP: uživatel4413
Datum: 26. října 2008 13:55
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ťežkoslovensky veci sou kvalitni - napr boty Bata nebo Jawa atd...samozrejme gdyz nejsou kvalitni tak sou to naopak nejvetsi smejdy (az na cinu, to ani smejdy nejsou jaky to sou srace)...k tomu lanku - na fichtlovi sem mel zlomeny a castecne pretrzeny a vubec sem si toho nevsim az mi strec povidal ze bych si ho mel vymenit...
Datum: 25. října 2008 21:42
Jméno: Jara 23
IP: uživatel4095
 pls lidi dělaly se na těch novějších dvacítkách s hranatýma plechama i zlatý linky??dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2008 13:56
Jméno: standa
IP: uživatel4413
 posledni rada 20 a 21 byla bez linek a na zadnich plechach to melo polepy jawa
Datum: 26. října 2008 13:56
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
Datum: 25. října 2008 22:40
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo tak byly i hranaty 20 ale taky bez linek...jedine nastrik nebo samolepka...
Datum: 25. října 2008 21:06
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ty byli myslim jenom jedenadvacitky a ty meli bud nasprejovanej napis nebo samolepku...zadny linky...
Datum: 25. října 2008 20:07
Jméno: martin.bystrice
IP: uživatel1064
 Myslím že ne
Datum: 25. října 2008 20:05
Jméno: Janec
IP: uživatel4407
 zdravim.Jak vypocitat kolik mi toci motor,orientacne.Mam babetu 210 jede cca tech 55 i vic na seriovy prevod,kolik muze tocit?\r\nKdyz uz jsme u toho kdyz ju drim na plno tak po chvily zacne cinkat. kdyz je jen lehce min zatizena (50km/h) tak to nedela..co to je?\r\nUpozornuju ze valec ma uz svoje odjeto nemuze to byt v tom?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2008 21:19
Jméno: Janec
IP: uživatel4310
 no ja tam mam seriovy prevod pri tech 55 je lehce pretocena  at je kopec nebo rovinka vic proste neda.. sila by tam nejaka byla(ve vyssich otackach) takze tu rozetu osefuju.. jinak mam tam karbec s upravenym kolinkem tusim ze z JAWA 21 a ted jsem si hral s pistem mam ho zevnitr lehce vydlabany a zalesteny frezkou... spal. prostor je taky lesteny,kanaly jsem jeste nelicoval a nelestil cekam az budu delat vybrus a ten bude brzo pac je to uz hodne jete.. jo jeste mam zkracene koleno vyfuku a udelanou jednu diru do konce tlumice
Datum: 30. října 2008 21:19
 to Janec: Čau. Taky mám 210 a dlouho sem řešil jak ji zrychlit,jezdila mi na 1 tak max 20km/hod a na 2 cca 45km/hod a to už se mi zdálo vytočené na max. Dal sem tam rozetu z 207 (35zubů) a dostal sem se s rychlostí kolem 60km/hod a motor si jen tak ševelí ale problém je se silou. Ale jezdit do kopce na 1 cca 30km/hod při mojí váze 95kg je slušné. Ještě by mne zajímalo jak by se jí dala přidat síla? A jakou rozetu tam máš ty,že ti to tak jede?
Datum: 27. října 2008 14:27
Jméno: Janec
IP: uživatel3531
 Ja myslel ze treba uz je pretocena podle vypoctu toci nejakych 7600otacek tak jsem to mel rozdelane a trochu jsem upravoval pist aby byl lehci ale stejne to dela.. jedine ceho jsem dosilil tak se rychleji vytaci a taha to jak blazen do padesati to jde rychle nad 50 uz to trosku trva ale jde to.. tak jsem premyslel hodit jiny prevod do ryhcla pac nejaky ten vykon tam bude,ale z ceho tam mam pouzit zuby?
nechtel bych aby mi v padesati hryzlo zadno kolo
Datum: 26. října 2008 16:50
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to mi taky delala u babety 210 kdys netahne a drzim plyn treba skopce tak mito cinka nevim proc kaslu nato as to kyksne tak to poznam
Datum: 25. října 2008 20:44
 Zdarte,denska jsem delal Go 05 a jak jsem oddelaval jeden krater od druhyho,tak jsem parkrat tukl kladivkem do klikovky a ona tam tedka nejde dat matka.To je v riti!Zkousel jsem to protahnout zavitovym ockem,ale ani hovn* s medem.Zkousel jsem protahnout(dobrej)zavit na jiny klice a znicil jsem ocko(ta dnesni a tenkrat kvalita).Co s tim??A jeste jeden dotaz,vzdycky kdyz si delam GO,tak potom nejde zaradit rychlost.TAk to znovu rozdelam a vydelam prevody s automatem hodim zpet,a ono to funguje.Zajmavy.Jednou to radi od zacatku poskladani,a jindy az to znovu rozdelam a dam tnovu do kupy.Dik za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 0:36
Jméno: standa
IP: uživatel4419
 takze kdyz to nejde silou tak to pujde jeste vetsi silou ,ze jo ...
Datum: 27. října 2008 0:36
 Jo Stando,ale taky mi nebylo lito toho motoru,pa se blbe shani loziska,gufera a tak,ono totiz na 05 do motoru novy veci moc nesezenes,je tam vsechno uzzsi.jenze klikovka drzela v lozisku a ta kulatina co ma na sobe segment,tak taky drzela v ty trazce,takze...
Datum: 26. října 2008 15:26
Jméno: standa
IP: uživatel4413
 Tak po tobe bych si fichtla urcite nekoupil ... Odkdy se mlati do karteru nebo do kliky kladivem??? kdyz nejsi blb tak to jde dokonce dat od sebe rukama ....
Datum: 26. října 2008 13:59
 a když je potřeba něco dorazit, nebo do něčeho trochu ťuknout tak používám gumovou palici
Datum: 26. října 2008 11:33
 od toho je sou stahováky aby se do toho nemuselo mlátit kladivem, já sem vždycky hrozně "nadšenej" když se mi dostane do ruky motor po někom kdo při půlení používá kladivo a zaráží šroubováky mezi kartery...
Datum: 26. října 2008 11:32
Jméno: :)
IP: uživatel4408
 tu klukovku mozes dat do srotu, neviem preco ta napadlo buchat priamo po zavite(preco nie cez niake drievko), a to s tym zavitnikom uz bola uplna picovina, lebo ten zavit ma ine stupanie takze si prilial benzin do ohna akurat, pre buduce ked sa nieco tak nahodou stane tak zavit sa opravuje pilnikom, zavitnikom by sa tam nemalo ist lebo je to kalene ako kkt...no nic, o jednu fichtlkluku vo fichtlsvete menej,,,
Datum: 25. října 2008 20:48
Jméno: mirda
IP: uživatel1828
 Tepero  ,asi to sem nepatrí ale nevim kolik ma KW čz 175/487 na netu pisou ze to ma 11,5KW a nekde 9,5KW tak nevim,a jeste jedna otazka kolik jste daly nejvic z teto ČZ PREDEM DIKY ZA ODPOVED
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2008 7:51
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 v techničáku mam napsáno 9,5 a vytáhnu s toho tak 125 ale to už jí hodně trápim
Datum: 26. října 2008 7:51
 rozdil je v mereni vykonu,vetsi vykon byl meren na klikovce(11kw) a pozdeji se to merilo na zadnim kole(9,5kw),aspon myslim ze to tak je,ale vykon je stejny at je tam napsano 9,5kw nebo 11kw
Datum: 25. října 2008 20:43
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 Měla by mít 11kw, nevím kolik sem s ní dal, ale ručička mi běhala za 120km/h...možná i víc, ale už to bylo jak vibrátor...
Datum: 25. října 2008 19:26
Jméno: Michal
IP: uživatel1628
 ahoj zrovna jsem sestavil fichtla a jel se projet do lesa tam mi upadl vzduchovy filtr a chciplo to . ted se to chova jak kdyz je tam vzduch hlavu jsem sundal pist taky ale porad se to chova stejne . muze byt i neco v karbecu nebo necem jinem ? jinak dik moc ahoj
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2008 16:56
 Chci se zeptat mam MZ 150 a za studena me nenakopne(málo kdy)ale kdyz ju roztlacim tak chytne hned a pak treba chvilu jezdim zastavim chcipnu a pak nakopnu na poprvy!!!cim myslite ze to je ze to za studena nechyta???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 15:30
Jméno: chuji
IP: uživatel4348
 www.mz-world.wz.cz -optej se zde sou tam zkušení borci
Datum: 27. října 2008 15:30
Jméno: motor
IP: uživatel680
 funguje ti sitič? já jsem vždicky 5 krát kopnul bez zapnutýho zapalování a se sitečem pak jsem zapnul klíčky a šla na poprvý nebo ne podrunhý
Datum: 25. října 2008 16:31
 svíčka?
Datum: 25. října 2008 15:38
 Nazdar,mohl bych davat do fichtla olej 15W40.Tata to dava do svyho Peugeota 405.Ono to totiz stoji 70,-kc/Litr,oproti M(M2T s tim mam dobry zkusenosti,ale zase stoji 100kc/Litr.Pac s polosyntetikama z benzinem mam dost spatny zkusenosti, zase se me do fichT je to polosyntetika.a nechcu lejt syntetiku.Je draha,sice dobra,ale do fichtla zbytecna.V navodu je napsany,ze je to do motoru s turbem nebo do dieselovych motoru.Ď
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2008 13:10
 jestli chceš jezdit na motorák tak kup M6A to je snad ten nejlevnější olej, bez aditiv, mazací schopnost je asi stejná jako u M2T jen to víc zasírá motor než M2T, a vzhledem k tomu že M2T zasírá motor opravdu hooodně tak si dovedeš představit co to udělá....
Datum: 25. října 2008 13:10
Jméno: standa
IP: uživatel4404
 kup si TSF a nevymejslej blbosti
Datum: 25. října 2008 12:59
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ale rozesmalo me to...asi takhle - to je pro 4takty, fichtl je dvoutak, to 15W40 neni konstruovana na spalovani (pac u ctyrdobyho je v klikovce olejova lazen a ne saci prostor jako u fichtla, u dvoutaktu se pod pist nasava pripravena smes a pak vhanena do valce pomoci prefuku kolem pistu X ctyrtakt ma na to ventily) takze uz jen konstrukci toho oleje to nedovoluje...navic by to bylo jeste mnohem horsi nez to tolik kritizovane M2T...
Datum: 25. října 2008 12:52
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no to je ale na 4takty a ne do benzínu....
Datum: 25. října 2008 12:19
 Chci ho rostlačit on chití a když chci přidat plyn tak chcípne.Prosím radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2008 19:27
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a nas nastavenou hladinu v plovakovce?
Datum: 25. října 2008 19:27
Jméno: standa
IP: uživatel4404
 tryska a nebo tam nejde benzin
Datum: 25. října 2008 17:39
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pokud i tyto rady selzou (coz je blbost) tak jeste moznost ucpany filtr - profouknout hubou nebo kompresorem...
Datum: 25. října 2008 12:56
 ucpaná tryska
Datum: 25. října 2008 12:28
 Předstich... A možná taky karboš ( plovákovka, bohatost, trysky ) Mrkni se na to...
Datum: 25. října 2008 11:55
Jméno: pepa
IP: uživatel4186
 cauves,hele chtel jsem se zeptat jak se jmenuje takova ta krabicka jak nahrazuje u novejsich moto cívku??A co to je bezkontaktní zapalování??diky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2008 19:56
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Předpokládám že myslíš krabičku co z ní vede kabel k zapalovací svíčce.. budeš se asi divit je to indukční cívka stajně jako ta obvyklá - válcová  . Prostě jí výrobce navine na jiné jádro a výsledný tvar je odlišný  . No bezkontakt... jednoduše.. kontakt si asi předtsavit umíš ne.. kladívko.. a bezkontakt je zařízení které snímá polohu válce buď světelnou závorou, kdy paprsek přerušuje rotující šablona a změnou stavu (švětlo-tma) spustí výboj, popř. na indukčním principu kdy rotuje magnet a přiblížením k cívce se naindukuje pulz který spustí výboj nebo magnet, který se přiblíží ke speciální součástce které se říká Hallovo čidlo a to spustí výboj na svíčce.. doufám že je to jasné, jednodušeji si myslím to napsat nejde...
Datum: 26. října 2008 19:56
Jméno: standa
IP: uživatel4413
 ja bych ti to vysvetlil,ale nepochopil bys to ...
Datum: 26. října 2008 14:00
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 Neni to řídící jednotka? Bezkontak ti nevysvětlim
Datum: 25. října 2008 19:27
 nevyte nekdo jakej je na pickovy uhel sepnuti kontaktu ve stupnich ??? dekuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2011 12:46
 Ahoj iSimP, měl bych na teb pár otázek ohledně imfsoftu, taky jej mám a nemůžu se sním zaboha domluvit. Byl bych rád kdyby jsi mě napsal na mail... budem to jestli budeš chtít řešit tam.Děkuji Libor
Datum: 20. května 2011 12:46
 ja mam bezkontak z motorovy pily
Datum: 10. dubna 2009 10:28
Jméno: ySimiP
IP: uživatel4406
 Jestli myslíš předstih,tak 1,5mm před HÚ je 17 stupňů.Na co to chceš?Jestli máš taky bezkontakt od IMF soft na pinckovi jako já,tak mi pošli tvou charakteristiku,rád se něco přiučím.
Datum: 25. října 2008 13:01
Jméno: standa
IP: uživatel4404
 Tak Parez odjel do Domazlic....konecne sem se ho zbavil
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2008 15:11
Jméno: standa
IP: uživatel4404
 hm...ja vim...ale neni to jedinej parez co tu mam ....mam tu este 550 (56) po renovaci a 555(61) dobry stav....radeji budu investovat do 555 na ktere je malo prace nez abych cpal prachy do obou ....
Datum: 25. října 2008 15:11
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 abys este nelitoval...jodnu si na nej vzpomenes...
Datum: 25. října 2008 13:22
Jméno: standa
IP: uživatel4404
 prodal ... a na to jak byl vykliktanej a vyklepanej tak sem prodal dost dobre
Datum: 25. října 2008 13:01
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 prodals nebo vymenils?
Datum: 25. října 2008 12:57
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 Zdravim draci byl by někdo té dobroty a vyfotil mě nádrž na Mustangu (ale s tím stříkaným nápisem pokud možno org) nějak rovně aby sem si s toho mohl udělat šablonu na nastříkání (už sem se kdysik na to ptal ale potom sem to odložil a ted začíná být zima tak se do toho pustim) - tá nálepka je až poslední řešení
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2008 11:48
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 LOl co sem to napsal  * tu nálepku tu Sesa má ale o té šabloně nic nevim
Datum: 25. října 2008 11:48
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 e radši by setů nálepku jj alm to tam nastříkal to se mě líbí víc a o té šabloně nevim že by sa tu prodávala
Datum: 25. října 2008 11:46
Jméno: motor
IP: uživatel680
 a seza jí tady neprodává?
Datum: 25. října 2008 10:51
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 Zdarec napište mě prosím svojema slovama návod jak naladadit přestih tak jak to děláte vy. Já když to dělám podle sebe tak to není ono sice to jede ale furt je to takový divný a když to dělám podle tech návodů na netu tak to nejede vubec. Na co mě sou všechny úpravy když mám na prd předstih tak díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 13:25
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 estli to mas na netu tak posli link pls
Datum: 27. října 2008 13:25
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 cože pošli fotku na mail Mrcin.M@seznam.cz
Datum: 26. října 2008 23:47
 já sem si to nedávno upravil, abych nemusel pokaždý sundavat kryt atd. tak sem si to udělal přes šroub a páčku, prostě když točím šroubem doprava, tak se mi předstih zvětšuje a když doleva, tak se naopak zmenšuje, teprve nedávno sem to dodělal, takže ještě nevím jak to bude šlapat, ale myslím, nebo spíš hlavní důvod, proč sem to takhle předělal je, abych si moh nastavit ideální předstih, žádný 1,5 mm nebo 1,6 mm, prostě si nastavim takovej, aby šel motor co nejlíp, tak snad se to osvědčí
Datum: 26. října 2008 20:46
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak jo stando se ti zejtra ozvu a dik
Datum: 25. října 2008 22:22
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pokud tam mas kolicek tak ho vyhod a poootoc...pokud neni tak ho taky pootoc...gdyz to utahnes poradne tim sroubem co vede skrz vacku tak to bude v poho
Datum: 25. října 2008 17:18
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 Jo všem diky , pudu si s tým pohrát. A jak pišeš Steve tak bych potřeboval pootočit zapalkem víc do leva aby mě to vycházelo ale už to nejde. Vačka má svuj zářez to ho mám zbrousit a pootočit ? Aby se pak neprotáčela nebo něco.
Datum: 25. října 2008 15:47
Jméno: standa
IP: uživatel4404
 steve odkud jsi?? mas tu docela rozumny nazory a odpovedi ...rad bych s tebou pokecal o motorkach a tak.... kdyztak mam ICQ 371264645
Datum: 25. října 2008 15:15
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 takze...pokud je v dobrym stavu, vacka este dobra, magneto neskriveny a pouzdro jeste nema vuli tak nasledovne - 1) bud to seridis pomoci zarovky - baterka (treba z auta), dva dratky, mezi jeden das objimku se zarovkou a zapojis jeden gabl na vyvod z kladivka (tam gde se napojuje gabl do inducky, oceses kladicko od kondiku a podobnejch kravin ale nech tam pertinax krouzky) a druhej na kostru (zebra valce atd...) pak dej pist do horni uvrati (u 05 je to myslim 2,0 - 2,3mm a taky u parezu, u 20 jiste 1,6 - 1,9mm a u mustafa a 21 je to v rozmezi 1,2 - 1,5mm, cim das vetsi tim bude vetsi sila, cim mensi tim bude mit vetsi rychlost) a pak budes tocit magnetem az se zarovka rozsviti (v tomto okamziku svicka pali), chce to cvik a nervy jinak odtrh v rozmezi 0,4 - 0,5mm (nejlip 0,45  ) nebo za druhe 2) pokud ma uz neco (hodne) za sebou tak se spatne serizuje a nejlip ho seridis pri zapnutym motoru - nakopni, roztlac at prede, povol magneto, zvys mu volnobezny otacky (sroubek na karbci pro to nebo utahni sroubek na lanku) a otacej magnetem az ucitis ze jede v tyto poloze nejlip, to je ale pr zkuseny tipany a malogdo to dokaze...za 3) se da seridit pomoci cigaretovyho papirku nebo kousku alobalu je toho plnej net tak si to muzes sehnat a praticky to je asi secko...pokud bys potreboval vic otocit magnetem nez muzes tak posun vacku...pak secko utahni a muzes vyrazit...at ti jezdi!
Datum: 25. října 2008 13:10
Jméno: Standa
IP: uživatel4404
 to cio pisou v prirucce asi uz znas  ja mam dva zpusoby ...1. otocit zapalko doleva az se opre o prepazku a vratit o sirku sroubovaku doprava a utahnout ...na kladivka dam od oka cca 0.4mm(po vsech skusenostech to uz odhadnu  ) a jede to jak drak ... 2. kdyz steluju nejakej vykloktanej pekáč,tak to steluju za behu motoru ...dam neco na kladivka aby otvirali a tocim zapalovanim....kdyz je to nejlepsi tak utahnu a podivam se aby byl aspon nejakej odtrh na kladivku...kdyz to neni furt dobre tak na kladivku pridavam a nebo ubiram ....dokazu tak sestelovat i naprosty šrot .... jinak 1.5mm predstih a 0.4mm odtrh ....tim se rid !!!!
Datum: 25. října 2008 13:08
 Já to dělám tak, že nastartuju, a povolim ten šroubek jak je kladívko, ono se to trošku seřídí, ae potom to musim vypnout, a doseřídit ( v řádech pul miimetru ) a řádim na to suprově... Když to jen povolíš a utáhneš, tak to netáhne do kopce ( jel jsem do kopce na 1 jako bych jel na 2 ( vůbec netáhlo, sotva jelo  ) ... Možná se to zdá jako blbej návod, ae takhle to seřizuju a drandím
Datum: 25. října 2008 11:59
 poradim t... sezen si zarovku nejakou a srid to podle zarovky!! fak nejlepsi co muze bejt... skusil sem to a jelo to hend jenze mam snizenou hlavu tak evim jakej predstih no........... ale podle zarovky nejlepsi  nekde je na netu navod...
Datum: 24. října 2008 23:03
 Zdarte,tak jak jsem si koupil 8.vybrus od sesy,a nikomu tam nepasla hlava,tak jsem asi "prvni v historii,komu se to stalo".Stalo se me to,ze jsem zkousel hlavy,a normalne jedna pulkomorova tam pasla jak maslo na chleba.Je to gut,ale mam zas poskrabanej pist s valcem.Dal jsem dam hodne oleje a moc to necudilo,cim se to mohlo stat??A asi kvuly tomu to mam poskrabany,rika se,ze kdyz je to poskrabany,tak ze se pri zajizdeni davalo malo oleje,ale ja daval dost(1:15-1:30).MOGUL TSF 20w30(myslim ze je to plne synteticky),zajmavy,ale me to malo maze.asi do toho dam stary dobry M2T.I kdyz jsou tady odpurci.Ja s tim mam dobry skusenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2008 23:06
Jméno: Horst
IP: uživatel4410
 Čau Fojtíku.Už jsem to tady psal několikrát.Máš doma šupleru nebo mikrometr nebo vůbec víš jaká vůle je mezi vložkou válce a pístem.Ta se dělá při honování 0,05mm ,,bere se v úvahu třídění pístů A,B,C,,.Takže jestli je píst i vložka málo,,poškrábaná,, zkus ji zalapovat hodně jemným šmirglem.Jestli jsou rýhy hluboké tak je to naho... protože už válec nepřebrousíš fichtlřům zdar.
Datum: 25. října 2008 23:06
Jméno: standa
IP: uživatel4404
 prostě si to sfušoval
Datum: 25. října 2008 10:25
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 MOGUL TSF neni synteticky (aspon myslim) je to normální minerál - ale dobrý olej
Datum: 25. října 2008 0:14
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 Tak uz vim proc to nekoupit od tebe fojto
Datum: 24. října 2008 21:56
 jestli si dal treba správne pist. krozuky, muze to byt třeba i tim, ze jsi nasal bordel ze vzduchu doo karbce nbo jsi mel binec v kliovym prostoru a nevedel to.....
Datum: 24. října 2008 21:55
Jméno: deda
IP: uživatel556
 Mate nekdo skusenosti s upravou valce z Jawa 550,555??? Ja bych si chtel upravit sveho pareza aby trochu jel.Dyt je to hrozny me jede po cele go motoru jenom 50km/h a je dobre zajetej!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2008 15:22
Jméno: standa
IP: uživatel4404
Datum: 25. října 2008 15:22
 tak proc me to jezdi tak hezky?
Datum: 25. října 2008 9:36
Jméno: maro
IP: uživatel3705
 hosi 65 z pařezem jedine tuning dvousedadlak co jel 65 byl uz vyladenej ale 555 seriovka nema sanci
Datum: 25. října 2008 9:15
 no, zmona to mas spatne serizeny... já mel predtim ten predstih vic na rychlost. (pri nizkejch moc netahal) napis jak ti taa ;ú jestl itreba nemas jedenacti kolco pac ja aj s dvanacti sem jel tech 65
Datum: 24. října 2008 21:53
Jméno: jarni
IP: uživatel4402
 to ti ani vic nepojede ja mam taky pareza skus to vsechno vycistit dynamo novou svicku a serid zapalovani atd a mohlo by to jet 60
Datum: 24. října 2008 21:34
 zajimavy ze me lital aj 65 po rovine  a mam 555
Datum: 24. října 2008 21:22
 Zdarec draci nevíte čím mám prilepit novy brzdový oblození na 250 ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2008 1:44
 obložení nelep, radši ho přinýtuj
Datum: 25. října 2008 1:44
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 to doma asi neprilepis
Datum: 24. října 2008 20:35
 Zdarte,dnes vecer jsem otevrel motor 05 a zjistil jsem,ze je uzsi,uzsi prevody,jina klika nez u 20,21,23 ten muj ma radici automat z 20.To je jen tak na okraj.Kdyz jsem sundaval hlavu a valec+pist,tak jsem zjistil,ze mam aji docela poskrabanej pist a valec(zajizdim),slysel jsem ze to je z toho,ze se pri zajizdeni dava malo oleje.Ja jsem tam daval dost(1.litr 1:20,2-5litr 1:25 a tak po burach dolu),zezralo to 7 litr tak myslite,ze by se dalo nak jeste vyresit??olej jsem dal aspon 1:30 pul oleje polosyntetickeho a pulku syntetickeho,to co jsem naposledy jezdil na ty litry(3).TAk mooc dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2008 20:50
Jméno: maro
IP: uživatel3705
 no strc pist do oleje na noc a myslim ze to bude stacit bude ti to lepe jezdit (o trochu)
Datum: 24. října 2008 20:50
|



|