Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 28. října 2008 18:03
 čusec lidi nemáte někdo kontakt na chlápka co dělá výbrusy a je z Přerova nebo odněkud poblíž? dík za odpověd\r\n
Datum: 28. října 2008 18:03
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 500kc na fekala...tak to je jasny jawa je rozsirena, dovoz z polska, slovenska doprodej nebo vyroba cechy takze levnost kvalita dobra (az obcas na polaky, jinak cesky dily sou fakt spica) a co vic k tomu rict je to proste klasika...na jiny to proste stoji vic, fekaly sou asi vlastne nejlevnejsi...
Datum: 27. října 2008 19:17
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 vy ste vsichni z nejakyho levnyho kraje sakra  ja chtel delat vybrus na Ciao a pist stal 900,- krouzky 300,- a cep stovku +prebrouseni valce +prace a sem tam za dvojku,tak sem se na to vykaslal ...kamos delal vybrus taky na MZ a stalo ho to 900,- (+pist a krouzky) ale to uz je asi 5 let nazpatek
Datum: 27. října 2008 14:13
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 v Přerově je typos a mu zaneseš válec a on ti dá jinej s výbrusem za 400kč a dostaneš k tomu píst a kroužky. Nejlepší cena a máš to hnedka doma ale zas nemáš svůj válec.
Datum: 27. října 2008 11:13
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 no....vybrus,pist,krouzky,cep ....to by ses moh vejit do 1500,-
Datum: 27. října 2008 9:37
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no tak to už si typneš sám ne kdiž ti řekl že fichtl sotjí 500
Datum: 27. října 2008 9:07
 na mz 15O ptiblizne??
Datum: 27. října 2008 8:59
 Podle toho na co na fichtla je to kolem 500Kč
Datum: 27. října 2008 8:53
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
Posl.aktualizace: 27. října 2008 10:03
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 to je motor Jawa 250/559 Automatic ...sli prevazne na export ...melo to snad odstredivou spojku....ale jinak zbytek motoru je stejnej jako 559...ta cena je prehnana....kdyby to bylo po GO,tak cena klidne 20 000,- ale nejakej mrzkej motor,cert vi jestli to vubec jede a dat za to 15 000?? to ne...
Datum: 27. října 2008 10:03
Jméno: smug
IP: uživatel2971
 zdarec kdyz se dela vybrus tak se koupi pist,krouzky atd. ale musi nechat presoustruzit i valec???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 9:25
Jméno: smug
IP: uživatel2971
 šimi a nazev firmy mate strankykdyztak cislo nebo email diky
Datum: 27. října 2008 9:25
Jméno: šimi
IP: uživatel4422
 No u nas kdyz chces si udelat vybrus tak jim zaneses en valec,pist,krouzky,cep a segerovky ti dodaji. A zacely vybrus se vsim vsudy
chcou 500kč
Datum: 27. října 2008 9:04
Jméno: volej
IP: uživatel4421
 presoustruzit ne staci vybrousit ale pokud tomu moc nerozumis tak to radsi sam nedelej
Datum: 27. října 2008 8:43
 je to dobrým zvykem při výbrusu...  slovo výbrus je odvozeno od ,,vybroušení válce´´ a k výbrusu ti většinou daj celou sadu pístu
Datum: 27. října 2008 8:00
Jméno: deer gooder
IP: uživatel1201
 A ještě..ono to sem moc nepatří,ale na Řidičák A1 jsem si chtěl koupit yuki 125 RS ale jsou to prej shity...tak se teď rozhoduju mezi honda CBR 125,nebo vcelku se mi libi i VARADERO125.
No prostě bych chtěl poradit mezi čím se mám rozhodovat v této kategorii?děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 14:28
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 MITO uzasne jede ale to je asi tak jedinej jeho klad ....na NSR se zase pekne jezdi ale neni tak ostry ...muzes zvolit jedine nejaky rozumny kompromis ....pokud by ste se chteli nekdo hezky projet tak skuste aprilia rs 250 ....to je masakr
Datum: 27. října 2008 14:28
Jméno: mara
IP: uživatel426
 pokud bych bral 2t tak mito r.2000 a vejs a pokud 4t tak jedine yamahu yzf-r125 nova stoji neco malo pod 100 a max. ma 137 +-
Datum: 27. října 2008 14:08
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 mel sem to CBR asi pul roku doma...kamaradka se stehovala ze vsi do mesta a nez ho prodala tak ho mela ustajeny u mne ...mela ho otevreny na max...joo je mensi,ale na ni bylo az moc vysoky ...mela 152cm a 49 kg a jela na tom pres 160km/h a pak uz se bala ...ja na tom jezdival do tech 15O km/h z kopce i víc ...mam 95 kg  ale rikam je to dobra motorka a hlavne je to Honda ktera se nesere ....takovy MITO jede jako hovado ale je to blbe ovladatelny ...NSR mel bracha ...jezdilo mu 160 ale moc ho nechvalil  prej je to koza splasena a od spoda vubec nejede
Datum: 27. října 2008 14:05
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 NSR je vyborny, krasne tahne gdyz se otevre, Varadero je taky velmi slusny a staly stroj, ani ne tak do rychlosti jako spis do sily ovsem i vytocit se umi...ale nejlepsi je precejenom fichtl
Datum: 27. října 2008 12:42
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 CBRko až uvidíš na vlastní oči tak zjistíš jakej to je malej prcek  nad 160cm si na tom připadáš blbě co sem slyšel, a časem ti rupnou plasty a taky budeš v ..... Taky sem chtěl nějakou motorku ale radši si nechám fichtla a prachy si nechám na auto
Datum: 27. října 2008 10:40
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 čínu nebrat !!!!! Hele varadero je pekny a ani se moc nesere,ale kdyz se vysere taj je to dvojnasob drahy protoze je to dvouvalec (pisty,ojnice,klika,rozvodak,vackovy hridele,ventilyvsechno je tam dvakrat  ) jinak jezdi moc hezky!! Ale spise doporucuji tu CBR a neboj se ji nechat otevrit...je to na to staveny!!!
Datum: 27. října 2008 9:42
Jméno: Barum
IP: uživatel2179
 Já být na tvém místě tak neváhám a beru Hondu CBR
Datum: 27. října 2008 9:23
Jméno: motor
IP: uživatel680
 jo a yuki si nekupuj určit je to shit já mám teda starší 125 spor ale nedá se na tom jezdit strašne se to kroutí a motor tak stohí za hov..
Datum: 27. října 2008 9:13
Jméno: motor
IP: uživatel680
 podle toho co chceš jest 4takt nebo 2takt já bych si vybral 4 takt a asi to varadero jede kolem 130 a nebo jesli chceš machrovat na holky tak si kub to cbr přeci jenom holkám se lechny lýbej víc  jo a je to taky 4takt když to NSR je 2takt ale dkyž to otevřeš tak to lítá klidne 170km/h
Datum: 27. října 2008 9:11
 Honda NSR?
Datum: 27. října 2008 8:42
Jméno: deer gooder
IP: uživatel1201
 chtel bych teď slyšet názory těch chytřejších..ti co tu napišou ty debilovin yže to nikdy neuděláš atd..tak ať jdou domu!\r\nCHci se chlapi zeptat jestlu jde udělat výbrus na soustuhu.máme kámoše a ještě to nezkušal ale ma to připravene tak uvidim.jaky mate vy na to názor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 21:33
Jméno: Horst
IP: uživatel4433
 Bavím se tady naco ještě nepřijdete.Nejdříve se válec vyvrtá na vyvrtávačce,pak se honuje,ale žádné jazýčky nebo nože ale honovací kameny a maže se to syrným olejem,jedna otáčka na celou délku válce.Proto je vidět ve válci taková osmička.
Datum: 27. října 2008 21:33
 na soustruhu to de, ale hodně záleží na jakým, jestli je udržovanej a má minimální vůle, tak OK, ale pokud už má vyběhaný lože atd, tak to stačit nebude, po přesoustružení bych doporučoval ještě minimálně vybrousit, samozřejmě nejlepší by bylo to vzít ještě honovačkou, ale tu jen tak kde kdo nemá, tou bruskou by to mohlo stačit a pak opatrně zajíždět a hodně mazat a hlavně dát pozor na přesnost při výrobě
Datum: 27. října 2008 12:16
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 jde...ale musis to udelat takovejma tema zaoblenejma jazýčkama a ne tim hranatym!! a pak se to ma dodelat na nejake honovacce....v zivote jsem to nedelal a akorat sem o tom slysel od znamyho. Delal si vybrus v JZD na dilnach....nenahonoval to a do prvnich 500 km se mu to vzdycky tak desetkrat raflo za den a zajizdel to asi 2000km....jedinym plusem byla velka komprese a bylo to zadarmo za cenu 100 sad pistnich krouzků za pul roku
Datum: 27. října 2008 9:47
Jméno: maro
IP: uživatel3705
 no rekl bych ze to mas jesce presnejsi nesnormalni vybrouseni
Datum: 27. října 2008 7:40
Jméno: Koli
IP: uživatel1337
 Zdar,jo jde to udělat ale nejni to ono.Musíš to pak víc zajížedět.Jak říkam prostě to jde.
Datum: 27. října 2008 7:01
Posl.aktualizace: 27. října 2008 19:12
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ne hasakem si do toho parkrat prasknes, ono se neco ulomi, pak ten vybrus doladis pilkou a raspli a poku chces mit zavodni special tak mu vystipu kusy vlozky majzikem na 10 prefuk...negdy 12,13 zalezi jak se trefis...
Datum: 27. října 2008 19:12
 Flexou pičo, nebo par jeb kladivem a majzlem
Datum: 27. října 2008 14:12
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 smirglem  ...ne na profi soustruhu...
Datum: 27. října 2008 13:29
 Nománě....pilníkem....!
Datum: 27. října 2008 13:14
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 kolem 500 Kc, zalezi jak gde...
Datum: 27. října 2008 12:54
 Já si nechával dělat výbrus na jawě 125/355 a stál mě 900Kč se všim všudy,výbrus,píst,kroužky,čep,pojistky,pošta
Datum: 27. října 2008 11:49
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 v Přerově je typos a mu zaneseš válec a on ti dá jinej s výbrusem za 400kč a dostaneš k tomu píst a kroužky. Nejlepší cena a máš to hnedka doma ale zas nemáš svůj válec.
Datum: 27. října 2008 11:11
 a cena?
Datum: 27. října 2008 8:39
Jméno: Jawaacz
IP: uživatel4105
 jo je to tak staci ho jenom sundat a dat tem co delaji vybrusy, jeste bys sis ho mohl vycistit jako např zebrování apod. ale to uz je jenom na tobe
Datum: 27. října 2008 7:34
Jméno: TRAKTOR
IP: uživatel1194
 Normálně vyndáš válec a dáš ho tim co dělají vybrus onic vic se starat nemusíš....a ni to vědět nemusíš
Datum: 27. října 2008 1:08
Jméno: Medizon
IP: uživatel4124
 zdarec draci mam docela malou kompresy chci se zeptat jestli stim muzu neco udelat jako aniz bych rozdelaval valec...kamos ma prave o hodne vetsi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 9:09
Jméno: kubicek
IP: uživatel4421
 souhlasim se standou musis to asi rozebrat a koukni se jestli mas mezi valcem a hlavou tesneni to tam je dulezity aby to
nepodfukovalo mne to dalo takya uz to je dobry tak to skus
Datum: 27. října 2008 9:09
Jméno: standa
IP: uživatel4419
 jedine vybrus ....kdosi tu psal ze se na to dava cukr do benzinu,ale to mi pride jako hovadina...budes to muset rozebrat....bohuzel
Datum: 26. října 2008 23:57
 myslite ze se MZety kurví motorove hodne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2008 12:31
Jméno: motor
IP: uživatel680
 jede 110 ale jednou jsem zní vytáhl i necelejch 130 z kopce samozřejme
Datum: 28. října 2008 12:31
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 ty stary MZ byli 4 kvalty
Datum: 27. října 2008 17:27
Jméno: lukymz
IP: uživatel4348
 jardo ty idió všechny mz etz 150 sou 5kvalty
Datum: 27. října 2008 15:19
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 tak 110
Datum: 27. října 2008 10:05
 kolik tak jede MZ???
Datum: 27. října 2008 9:31
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no tak to je jasný že když jí máš jako krosku tak se o to musíš starat. já mej taky Mz 150 a super motorka jenom jsem do ní lil benzín a jezdil myslim si že je to o dost
rychlejší simson
Datum: 27. října 2008 9:18
 muzu se zeptat na ten vybrus to si delate sami nebo jak?
Datum: 27. října 2008 0:51
Jméno: standa
IP: uživatel4419
 ted jsem nekde nize cetl ze ji mas jako krosku ....no...neni to na to staveny ....pocitej minimalne jednou za rok bude vybrus a neco sem zaslech ze se vysypavaji prevodovky kdyz ji davas moc na prdel.... ja myslel ze se ptas na normalni jezdeni a na spolehlivost a poruchovost pri beznym provozu ....to sis mel radsi koupit tu 250 čízu....ta vydrží víc
Datum: 27. října 2008 0:41
Jméno: standa
IP: uživatel4419
 kamos ji ma asi 4 roky ...kdyz ji pritahl domu tak udelal preventivne GO motoru a od te doby na ni nesahl a jede furt ...taky 5Q ...jezdil jsem na ni a jede hezky...takovej rychlejsi a silnejsi simson
Datum: 26. října 2008 23:54
 jardo tak to jsi me potesil mam MZ 5 kvalt  a bal jsem se jestli se nebude kurvit  tak diky moc
Datum: 26. října 2008 23:21
Jméno: Jarda
IP: uživatel399
 Měl jsem MZ jako první větší moto a byl jsem naprosto spokojený.Žádné vibrace a jezdila výborně.Pokud se ti povede sehnat s 5-ti kvaltem tak je to ideál.A chodí pěkně na zadní takže můžeš trénovat
Datum: 26. října 2008 23:16
 chtel jsem se zeptat co vy by ste osobne chteli MZ 150 po generalce a nebo čz 250 po generalce?prosim napiste dekuji fakt
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 9:19
Jméno: motor
IP: uživatel680
 já taky MZ musíš se rozhodnou jetsli chceš jezdit nebo jesltli ccehš mít starší českou motorku no to je vše
Datum: 27. října 2008 9:19
Jméno: maro
IP: uživatel3705
 ja rozhodne mz
Datum: 27. října 2008 7:43
Jméno: TRAKTOR
IP: uživatel1194
 ani jedno nejsem fanoušek ani jedne z motorek
Datum: 27. října 2008 1:11
 myslis tim ze se MZ kurví?
Datum: 26. října 2008 22:38
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 urcite ČZ...duvod? mozna ma mensi vykon ale je ČESKÁ!!!
Datum: 26. října 2008 22:34
 a duvod!!!diky
Datum: 26. října 2008 22:27
Jméno: fichtlman
IP: uživatel2961
 Zdar draci......chtěl bych se zeptat co mám udělat u válce když mám nalícovat kanálky???? předem dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 12:49
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 to sem se pobavil musi sedet presne na miste kde jsou ty kanaly v kliniku
Datum: 27. října 2008 12:49
Jméno: josef
IP: uživatel2969
 mam dotaz ohledně šroubovacích stupaček na mustangu,co mam dělat abych je měl nastavený na nohu ale aby byli dotažený a nepovolovali se,protože dycky kdyš je dotahnu tak mi nesedí na nohu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 9:20
Jméno: motor
IP: uživatel680
 spíš ty kulatý gumy  je to jednoduší
Datum: 27. října 2008 9:20
Jméno: standa
IP: uživatel4419
 bud tam dej podlozku a nebo si kup kulaty gumy na stupacky
Datum: 27. října 2008 0:00
Jméno: josef
IP: uživatel2969
 jenže to mi nikdy nevíte,napadlo mně na tu stupačku na ten závit dát matku našroubovat co nejvíc puce pak našroubovat do rámu aby mi to sedělo a matku dotahnout
Datum: 26. října 2008 22:04
Jméno: standa
IP: uživatel4419
 skus podlozku a nebo pérovku
Datum: 26. října 2008 22:01
Jméno: judy
IP: uživatel4402
 tak tam dej podlozku
Datum: 26. října 2008 22:01
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdar mám jawu 125/355.může tam bejt 12v baterka?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2008 22:32
Jméno: standa
IP: uživatel4419
 a ses si jistej typem ??? 355 mela klasicky dobijeni (dynamobateriovy zapalovani) jako 175/356 ale 352 je jako čz 125C ...baterka tam nemusi byt ... pokud ti nic neodeslo,tak bud rad .... stat se to muze .....ja to kdysi taky zkousel...nedobijelo to ,,,,proc tam nekoupis za 200,- 6V baterku?? budes mit klid a jistotu ze je vse OK a nebudes muset resit takovyhle blbosti ...
Datum: 26. října 2008 22:32
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Já tam 12v mám a normálně vše funguje.Chci se jen zeptat jestli něco neshoří!!
Datum: 26. října 2008 22:14
Jméno: standa
IP: uživatel4419
 NE ...ma tam bejt 6V ...dodatek aby sme predesli novymu dotazu....kdyz tam das 12V tak to nebude fungovat!!!
Datum: 26. října 2008 22:02
 Poraďte čím a jak "vyleštit" motor.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 9:29
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
 jeste je dobra na pocatecni lesteni dratenka na nadobi ta taky lesti fakt dobre.
Datum: 27. října 2008 9:29
Jméno: xBorecX
IP: uživatel4420
 a pak až to vyleštíš tim kotoučkem a pastou tak to dolaď tak že rozdrtíš normální bílou křídu a daš to na hadr a leštíš to tomu dodá ten super lesk!!!
Datum: 26. října 2008 23:43
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
Datum: 26. října 2008 21:16
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 poslu ti supr link na todlecto: http://www.jawa-50.cz/jawa-50-navod-na-lesteni-hliniku-hlinikovych-soucasti.php...jinak nejlepsi na to je bila pasta, s tou to de jak po masle nebo to nalestis nejakou klasickou (byvala zelena) co najdes po ruce treba velmi rozsireny sou nejaky komunisticky mozna ji mas taky v dilne a touto nalesti s vrtackou a bilou to pak dolestis na hadru (rucne) usetris si tak tu bilou pastu pac je vcelku draha (asi 200Kc) tot vse
Datum: 26. října 2008 21:15
Jméno: wajda
IP: uživatel1450
Posl.aktualizace: 31. října 2008 19:09
 JE SORAC JA TO NEPOCHOPIL NA POPRVE,, NEVIM ZDA NA BETKU POSLI FOTO JA TI TO REKNU,,SESA
Datum: 31. října 2008 19:09
 na blinkr bejku,,, ale zalezi tvecho co mas na moto
Datum: 27. října 2008 13:42
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 cau - mam dotaz kdo ma zkusenosti s chromovanim-když mam nadrz zakitovanou -tak asi 3 cm čtverecny plochy -je to nejakej problem pro crom tan kit-nebo je to jedno?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2008 11:31
Jméno: Julin
IP: uživatel1643
 opiskovat před chromem...jo to by měli chlapci radost
Datum: 28. října 2008 11:31
Jméno: standa
IP: uživatel4419
 priplatis si a bandu ti pred chromovanim rozriznou,vyklepaj,svarej,pomedi,vylesti a pochromujou ....samozrejmne napred ji musis nechat opískovat ... a nesmi mit uz slabe stěny !!!!
Datum: 26. října 2008 22:17
Jméno: tomulik
IP: uživatel4180
 nebo dalsi reseni coz si myslim ze je nejlepsi to prekytovat železitym kytem kterej sezenes v nejake lepsi auto lakovne. je to sice o nejakych 50 az 100 kč drazsi ale je to asi jediny reseni\r\n
Datum: 26. října 2008 21:43
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 dik za rady...
Datum: 26. října 2008 21:21
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 treba si tam navar nebo jinak vodive pripevni tenkou vrstvu plechu pokud to pak nebude vypadat blbe coz bude ale je to tak asi jediny zbusob jak na to nebo to necim vodivym nastrikat...
Datum: 26. října 2008 21:19
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 prakticky tam plati pravidlo - co vede proud tak to se da nachromovat...Cr je rozpustenej v lazni do kerych se davaj veci kery se chcou nachromovat a ty sou pod proudem...necha se to tam tak 30 minut a da se dalsi varka...pokud ten kit neni vodivej tak je to problem...samozrejme se neda nachromovat secko jako treba slozite zohybana telesa (jako treba trubky pac je tam nejaky pole kery to vevnitr neumoznuje bo co) ale to se da vyresit jinym zbusobem chromovani - jinou technologii ale to newim jaka je...zkusenosti mam od taty kerej chromuje ve fabrice ventily...
Datum: 26. října 2008 21:12
Jméno: xBorecX
IP: uživatel4418
 No to je jasný že to vadí tak ten chrom se totiž nanáší jen na čistý železo. jestli se nepletu tak to je elektrolíza. takže kit je problem.
Datum: 26. října 2008 20:58
Jméno: Chrchmen
IP: uživatel4416
 Chtěl bych se zeptat, když se Mustang úplně odhlásí tak jestli se může znova přihlásit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2008 20:50
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 Ne ne musiš si sehnat nový papíry. Kdyby to šlo tak moje Jawka je už zase legální.
Datum: 26. října 2008 20:50
Jméno: FoX
IP: uživatel2703
 Cau, potreboval bych radu. Mam kyvacku 175/356 a ma hrozne vysokou spotrebu. Asi tak 6-7 L a to ju moc nehonim. Predstih mam sestelovany dobre, jehlu na 3 zarezu shora.Prosim cim by to mohlo byt???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 13:33
Jméno: FoX
IP: uživatel2703
 Tak kola mám nafouknutý dobře a točí se pěkně. Ale zapalko je tam asi z něčeho jiného nějaké 50W a má tam myslím být 45W tak to možná bude tím.
Datum: 27. října 2008 13:33
Jméno: standa
IP: uživatel4419
 hele ver never,tata s tim jezdil 10 let na poldovku na kladno a prumerna spotreba byla 8 na sto,tachometr nekecal... ted jsem repasoval tachac co tam byl origo a ten na radaru nekeca a pocet najetejch km taky sedi ....jezdim hodne na krivoklat...od nas je to tam asi 25 a me tachac natocil 23,5 ....coz je +/- OK ....predtim to taky jezdilo hezky....vsechno behalo pekne ale byla lina ...ted leti,nezere a ma i celkove vetsi silu ....jo detail....menil jsem vyfuky,ale i s novymi to jezdilo za 8...byli tam z panelky ...ted tam jsou origo rybiny ....delalo mi to asi to zapalovani z kejvacky...vaccka byla vetsi a mela trochu jiny oteviraci charakteristiky kladivka...sla dýl jiskra ....je to asi tim >>>> ....ale v resenem pripadu to muze mit za dusledek hafo veci,nejenom derava banda a spatnej predstih  ....vycistit,seridit,skontrolovat motor,opravit co je potreba,utahnout a nafouknout kola a namazat retez a melo by se to srovnat ....vyspu>>jinak nevim jak jezdis se skodovkou,ze se spotreba dostane pod 10 litrů ....ja jezdil i za 12 ..jezdil jsem psycho...diky bohu od 18 let uz mam Citroen -1.4D a jezdim za 4.5 nafty
Datum: 27. října 2008 0:21
 standa> tak to si uhod že tomu nebudu věřit, podle mě to nemůže bejt špatně seřízeným zapalováním, respektive na spotřebu má vliv maximálně předstih a ten nastavit umíš, mě 175/450 nevezme nad 5l a to mi věř že výkon motoru využívám na 100%, jo a už by si zasloužila výbrus, mam jen jediný vysvětlení, že ti hodně přeměřoval tachometr, resp. počitadlo km, 8l mi nežere ani škoda 120 když chci
Datum: 26. října 2008 22:58
Jméno: standa
IP: uživatel4419
 nebudes tomu verit ale 250 pérák mi zral 8 na 100,mel jsem tam zapalko z kyvacky 353..jezdilo to,chytalo to,dobijelo to ...casem jsem zprovoznil peracky zapalovani a vratil ho tam a ono to zacalo jezdit lip a spotreba klesla pod 4 na 100 ..(jezdim dost na hranici možností) ->> motor je zachovalej ...na radaru v obci jsem mel 119 km/h  driv jel jenom 97km/h -> k podstate veci....muze ti nekde utikat benzin jak psali a nebo to mas blbe serizeny(coz si myslim ja).... dalsi moznosti je male sekundarni kolecko v motoru
Datum: 26. října 2008 22:41
 musí ti týct nádrž nebo kohoutek nebo hadička, jestli to jezdí normálně, jestli se to uchlastává tak karburátor, ale tohle je spotřeba 2l větší než je normál, to nedáš ani když budeš jezdit pořád na plnej kotel, takže to musí někde týct a nebo máš bráchu s fichtlem...
Datum: 26. října 2008 21:32
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak tu jehlu bych dal co nejniz zalezi kolikatej mas vybrus a skontroluj vzduchovy filtr jestli neni spinavej kdyztak dej novej a vycisti vejfuk .. nafoukej spravne kola.. a skus jestli jdou lechce (kola) tohle vsechno by melo stacit pokud motor nekde nefouka
Datum: 26. října 2008 18:49
Jméno: Jara 23
IP: uživatel4095
 kdo je spokojen se svou motorkou a co to máte??
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 13:04
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 ja mam čz 175/487 a stezovat si nemuzu
Datum: 27. října 2008 13:04
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 na tak ja mám čz 175/356 kros, čz 125/516 a jawu 20 a jsem se všema třema spokojený
Datum: 26. října 2008 23:35
Jméno: standa
IP: uživatel4419
 áááááá ja zapomel na myho vernyho kamarada Piggio 50 Zip  skutr ... to bylo letadlo....trosku naladenej ....jel 90 !!! 100% spolehlivost ....styska se mi po nem... docela brutalni svezeni ze skutrů byl Piaggio 50 NRG s MHR kitem ....neskutecný zrychleni a vmax asi 120km/h .... a na cem se hezky jezdilo byl Yamaha 650 Silverwing ...luxusni skutr ...ale jel jsem na nem jeen jednou....
Datum: 26. října 2008 23:08
Jméno: standa
IP: uživatel4419
 Jawa 21 a 550 ...100% spokojenost a spolehlivost !! Jawa 555 - Spokojenost ale sere mi ze ma vysypanou prevodovku a dvojka klepe. Piaggio Ciao -docela spokojenost,mala spotreba,jede pomalu,hodne sviti ale nema uz moc sil a obcas ji musim pomoct do kopce ... Jawa 250/11 Pérák ...neznicitelnej stroj,spolehlivej,slusna spotreba,solidni jizdni vlastnosti(od 80 se trochu klepe) ...chvili sme meli doma par 125 od brachy z prace:MITO ...z dvoutaktnich 125 jede nejvic,ale strasne se na tom sedi,je to celkove tvrdy ale jede skoro 200  Honda NSR je fajn,pohodlna,jela asi 150 ale zrala jak moskvič  ,Yamaha 125 YBR - dobre se na ni jezdi,solidni spotreba,ale je to nejlinejsi 4-takt na kterym sem jel ...Honda 125 City FLY ...suprove ovladatelny cestovni endurko s nizkou spotrebou a slusnou akceleraci ale na ukor max rychlosti ...omezovac na 98km/h ... Honda 125 CBR,otevreny na max ,jela 160,asi nejlepsi svezeni ze vsech 125ccm silnic co jsem jmenoval ....taky sem jezdil na brachový 125 RM,30kw,motokros,jede jako hovado ale ja na kross moc nejsem....taky jsem jezdival na takovejch zmetkach jako je dandy(125 i 50ccm)...nebudu mluvit ...hezky jelo Yamaha TZR 50 na to ze to byla jen 50ccm!!!! Docela mi mrzi ze sem se este nesvez na Aprilii 125 RS ...  jinak jsem taky jezdil na motorkach jako sou 175,250(471),350 (634) ,GS 500,GPZ 500S ale to asi neni veci diskuze ...myslim ze vas predevsim zajimaji ty 125 a 50 ....
Datum: 26. října 2008 23:02
  jo ale už vás chci videt jak kupujete aprilku tu novou za 140 tisic  blaaaaaazni.... jo a copak se muze v A1 jezdit s 18 kw ne li vic??? kdyz se na to prijde je pruser.... taa ma doma tyrtak xbr 125 a je to bezporuchovy... jede to skvele na nic si nestezuje... jo a já?? 555 FOREVER!!!!!
Datum: 26. října 2008 22:20
 jo a to CBR bych si nekoupil!!!to radsi NSR cau mejte se draci
Datum: 26. října 2008 21:16
 ja mam Mustanga po celkove generalce!vsechno jsem si udelal sam a asi tyden mam MZ 150 kros a nejvic spokojen hrne krasne,az na to ze je tam baterka a kazdy 3 dny ji musim nabijet nebo nak tak takze tam budu muset dat zapalko pres zimu ale jinak supr
Datum: 26. října 2008 21:15
Jméno: xBorecX
IP: uživatel4418
 No tak já si myslim že každá motorka po chvilce ježdění přestane mít pro jezdce dostatečný výkon a chce to pořád něco silnějšího hlavně v těch slabších kubatůrách. No ta Honda cbr 125 nevim no slyšel jsem že je to docela malá motorka a v jednom článku bylo: je to dobrá motorka mezi mezi čtyřtaktníma 125 ale nemá na skoro dvojnásobný výkon moderních dvoutaktních 125. a docela s tim suohlasim!
Datum: 26. října 2008 21:04
 mám jawu 21 a sem stim spokojenej protože valí jak svina a nikdy bych to neprodal
Datum: 26. října 2008 20:27
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 ja mam jawu dandy 125 ale nejsem moc spokojenej - nejak se to rozsejpa a musm do servisu -mam ji od jara 07 a iz jsem byl 3 krat neplanovane v servisu-ale když jede tak to si nemuzu stezovat -honim ji co to da a perfektne se na ni vyblbnu-i kdyz mohla by jet rychjlejc. no a pak mam jeste mustanga -a to je drakouš-tad sice zloby ale motor uz je rozpulenej a pracuju na tom takze zasejc povali.
Datum: 26. října 2008 20:22
 Já mam jawu 125/355.Sice ji mam chvilku,ale udělal jsem GO motoru a jezdí výborně.Bez poruch,vždycky mě dobezla.Plná spokojenost
Datum: 26. října 2008 20:19
Jméno: motor
IP: uživatel680
 super 4taktní motorka
Datum: 26. října 2008 19:30
Jméno: tomasaug
IP: uživatel3830
 zdarec mám jawu 555 a jsem s ní plně spokojený ale chtěl bych už něco silnějšího ale možná si počkám do 16 nha papíri a chtěl bych si koupit Honda CBR 125R jakej na ní máte názor vy?
Datum: 26. října 2008 19:25
Jméno: Barum
IP: uživatel2179
 Já mám jawu 23 po celkové renovaci,dal jsem do ní 10000,-,je jako nová a v životě bych ji neprodal a to ji mám teprve rok.Má i STK
takže až si udělám papíry budu ji proháněm po silnici.
Datum: 26. října 2008 19:07
Jméno: motor
IP: uživatel680
 hm já mám yuki 125 spor  vůbec nejsem spokojenej je to nejvetší sráč proti tomu byl fichtl mašina
Datum: 26. října 2008 18:40
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Já mám fíka a nikdy bych ho neprodal proste mi prirost k srdci.
Datum: 26. října 2008 18:22
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Já mám fíka a nikdy bych ho neprodal proste mi prirost k srdci.
Datum: 26. října 2008 18:21
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 fichtlik 21 z roku 1975 a jsem nejspokojenejsi majitel na svete...obcas sice zlobi ale spravit si ho dokazu sam na kolene a on se mi odvdecuje supr vykonem...
Datum: 26. října 2008 18:09
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 zdarec jeste bych se chtel zeptat kde je nejaka stranka kde vyrabi pisty vsech druhu a velikosti na motorky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2008 17:50
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 zdarec nedavno jsem videl na motoinzerci kliku na pionyra stocenou na 85ccm co je na tom pravdy
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2008 21:36
 problém je v tom že když se klika stočí tak se musí vyvážit, což neni jen tak....
Datum: 26. října 2008 21:36
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 jawaracing50 pod na chat
Datum: 26. října 2008 18:05
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 3000kč a jen tak orientacne jak dlouho asi vydrzi obic klika s pionyra kdybch udelal vybrus na 70 ccm a co tahle
Datum: 26. října 2008 18:04
  a jen tak pro zajimavos za kolik byla na prodej?
Datum: 26. října 2008 17:58
Jméno: Michal
IP: uživatel650
 tak si mě předběh,a víš o tom víc...
Datum: 26. října 2008 17:55
Jméno: Michal
IP: uživatel650
 Jo taky jsem na ní koukal,moc pěkná práce,kámoš mi říkal že stáčení jednoho setrvačníku na soustruhu trvalo 3 hodiny,změnší se setfravčný hmoty a motor jde pak líp do otáček a rychleji akceleruje,a zmenší se zátěž na ojnici,co já vím...
Datum: 26. října 2008 17:54
  asi 85 milimetru a ne ccm ale to je jedno no proste orig klika ma prumer 100mm tadyta byla stocena na prumer 85mm vyhody: motor se dostane rychlej do otacek ale pri pusteni plnu strasen brzdi mortorem to jde vydet napriklad i u zavodnich aut kdyz maj odlechcene setrvaky atd ale klykova skrin se musi vyplnit tzv podkovou abyse nestratila spodni komprese bez podkovy by byla mala spodni komprese a motor by stratil vykon...
Datum: 26. října 2008 17:52
|



|