česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1994  1995  1996  1997  1998  1999  2000  2001  2002  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: skokan      IP: uživatel4095    
čus hoši nemáte doma někdo pásek na nádrž na mustanga já už ho dlouho sháním.napište dyžtak na sebe kontakt a domluvíme se na ceně odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 17:37
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
zrada, mail sem nedal jsem ho zobrazit:-D tak tedy jurasek.patrik@centrum.cz
 
 
Datum: 09. listopadu 2008 17:37
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
já ho mám a je mi k ničemu, když tak napiš na mail..... uvedený u jména :-D
 
 
Datum: 09. listopadu 2008 11:10
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ten taky scháním, ale zatím bez úspěchu...
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 20:23
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já ho mam ale neprodam,kámoš mi o něj řikal taky,scháněj se špatně.....
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 17:26
 
 
 
 
Jméno: Yakub      IP: uživatel4150    
zdary hele chtěl bych se zeptat já mam jawu 50/23 mustang a mam v TP konstrukční rychlost 45km/h a jiní mají to samý ale 65km/h tak bych se chtěl zeptat jestli bych na tom mohl legálně jezdit s řidičákem od 15ti let. Protože to sice splňuje podmínky ale je to asi přepsaný. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2009 19:30
 
 
 
 
Jméno: kos      IP: uživatel5377    
CO JE PSÁNO TO JE DÁNO !!!
 
 
Datum: 23. února 2009 19:30
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
důležitý je to co máš v papírech a ne co máš za motorku takže kdybys měl ridičak na A s omezením tak bys stejně mohl jezdit na něcem co má 100 koní kdyby to mělo v papírech napsaný 25kw:-)
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 17:11
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty rovná se štastnej človek!!! já mám 555 a mám AM a já jim na tech 5 KM kaslu at me treba zavrou... pac v tomhle deb.lnim state se za jakoukoliv cipovinu musi platit a na vsem nejvic vydelat!
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 15:08
 
 
 
 
Jméno: TOMAS      IP: uživatel4504    
JJ MOZES
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 14:37
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jsem nasr.. dal jsem vygeneralkovat motor za praci chtel 1500 a pritom vymenil jenom loziska a ojnicni sadu a dal novej pist. tak jsem to dal na fichtla naslapnu nic tak tlacim a jen to skyta tak jsem dal novou svicku chytloto a jelo to pak uz to neslo ani roztlacit tak jsem sundal motor a koukam ze to fouka mezi karterama z klikovy skrine tto me nasr.. kdyz chcete poctivou praci tak si to musite udelat sami!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2008 13:11
 
 
 
 
Jméno: mlejnis      IP: uživatel4605    
Jo, tak takovým mechanikům nasrat na ruce a zavřit vodu.\r\nPříště to raději dělej sám, to máš lepší.
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 13:11
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
tak generalkovat jsem to nechal ve Dvore Kralove pod vlakovym nadrazim ale je to se sarukou takze mu to dam reklamovat nechce mi ani verit ze to fouka mezi karterama. Priste si to generalkuju sam!!! tyhle opravari delaj jen vsude reklami ze to delaj a pritom otom hovno vedi a prectich mi nastavil 3 mm a tlacil jsem to asi 10 m nez to chytilo a pak uz to nechytilo vubec a zespoda to je mokry jak od benzinu tak i od prevodaku
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 17:23
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
tak generalkovat jsem to nechal ve Dvore Kralove pod vlakovym nadrazim ale je to se sarukou takze mu to dam reklamovat nechce mi ani verit ze to fouka mezi karterama. Priste si to generalkuju sam!!! tyhle opravari delaj jen vsude reklami ze to delaj a pritom otom hovno vedi a prectich mi nastavil 3 mm a tlacil jsem to asi 10 m nez to chytilo a pak uz to nechytilo vubec a zespoda to je mokry jak od benzinu tak i od prevodaku
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 17:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4515    
to by se ti u mne nestalo a za praci si beru jenom 500,- + cena dílů
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 13:42
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak kdyžtak napiš u koho si to měl, aby nenaletěl někdo další... a jak to tak čtu tak budeš půlit znova co......?
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 13:30
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau jak muzu maximalne snizit hlavu aby to nijak neposkodilo motor? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 18:14
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ma to cenu pac negdo nema na hvezdicovku a ruzne jine duvody
 
 
Datum: 09. listopadu 2008 18:14
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
nema cenu snizovat na origo stroji lepsi si koupit hvezdicovku 5,5ml nebo kolik budes chtit
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 20:51
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
kolem toho 1mm vic ne, snizuje se okolo0 0,75 ale jestli chces i pres 1mm tak jedine s jinou ojnici a vubec s upravovanym motorem co vic vydrzi...
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 13:24
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jakékoliv snížení hlavy už je pro ten motor záhul ale když už ho moc chceš tak rozhodně nepřekračovat 1mm, potom už by ti šla ojnice hodně rychle do kytek
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 13:07
 
 
 
 
Jméno: OK1-36201      E-mail:      IP: uživatel3112    
Měl by jste někdo z vás zájem o doklady na Jawa 50/20 r.v. 1982 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2008 13:16
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
už jsi mi něco napsal?
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 13:16
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
u4g5@centrum.cz
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 12:56
 
 
 
 
Jméno: luky.kopr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
já bych ho vzal...muj email luky.kopr@centrum.cz a icq 340423885 .... a muj mobil 723711377 .... spise mi pis sms...predem dik za odpoved..
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 12:55
 
 
 
 
Jméno: OK1-36201      E-mail:      IP: uživatel3112    
Fajn.pošli mi e-mail a dohodneme se .
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 12:43
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
už je na mě přepisuj! dík! ICQ: 398-011-306 napiš, dohodnem se, díky
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 12:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4515    
Jen chci ukazat svyho veterana,abyste mi mohli zkritizovat,jako vetsinou kritizuju já vás :-D:-D Doplnil jsem deník a posledni foto. http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=23399 ....jestli je tu jeste nekdo z okoli kladno,slany, rakovnik s veteranem,tak muzem nekdy vyjet na vyjijizdku:-) ale bacha,ujel sem v kopcich i 634 :-D:-D Kdo maze,ten jede :-D:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2008 17:33
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pěkné, pěkné... :-)
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 17:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4515    
to uz jsem take vyresil. Na fotce z jara je jeste rychlopal,kdyby ses podival na foto z letosniho podzimu tak si vsimnes ze uz je vse schovany a je tam origo rukojet....
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 14:40
 
 
 
 
Jméno: win      IP: uživatel803    
Jediný co to tam vysloveně hyzdí jsou lanka od plynu a přední brzdy z vlastní skušenosti vim že jdou natáhnout tak že skoro nejsou vidět
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 13:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4515    
nevim na kterou foto jsi koukal,ale predni svetlo uz mám od jara původni. Jedina vec ktera neni puvodni je karbec z 354 a ten je dobre schovanej :-DTa banda mi taky štve,protoze s ni budou problemy az jednou pujde na chrom :-(
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 13:45
 
 
 
 
Jméno: stanik      IP: uživatel1946    
až na tu Tuklou nádrž a jinou parabolu je celekem pěknej
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 13:22
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pěkné....;-)
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 13:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4515    
vojta:to vis,ono to ani nebylo o vykonu stroje,ale o tom,ze ja se nebojim ho v serpentinach nakrmit a naklopit k zemi:-D samozrejmne na rovinkach mi s 634 ujizdel :-D:-D kdyz ma perak vmax 115 a 634 ma vmax 130 tak to je snad jasny:-D
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 12:49
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pekne pekne lepsi sem snad ani nevidel...pochvala ;-)
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 12:37
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel3452    
To chcu vidět, 634 s perákem jo... a to měla obě kola píchlé ne.
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 12:36
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel4012    
zdarec, chci se zeptat, proc mam na pionyrovi porad cernou svicku. vetsinou to je pry karburatorem, ja jsem ho menil a steloval komplet cely a nic, tak se chci zeptat jestli muze byt vadne zapalovani, ponevadz to jsem take nekolikrat serizoval, ale porad to je stejne. moc diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2008 19:43
 
 
 
 
Jméno: Tomas      E-mail:      IP: uživatel4559    
hodně oleje v benzinu
 
 
Datum: 13. listopadu 2008 19:43
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jo presne tak bohata smes dej jehlu v plisku niz a melo by to byt ok kamosoj to delalo taky a chcipalomu to
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 13:29
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moc bohatá směs
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 13:10
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel4012    
to taky asi ne davam tam cerveny stihl, ale diky
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 12:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4515    
tak uz jedine ze mazes M2T v hodne velkym pomeru
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 12:21
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel4012    
to ne, menil sem i gufero
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 12:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4515    
nemizi ti olej v prevodovce?
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 12:15
 
 
 
 
Jméno: ronie      IP: uživatel4236    
cau hosi potrebuju vedet jak se pozna jestli mam panelku nebo kejvacku kdyz mam jen motor jeden chlapek se me ptal e by se mu hodil ten motor ale ja newi co mu mam rict jesti panel nebo kejva.dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2008 13:56
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel4516    
najlepsi to spoznas hnet naprvi pohlet podla matic ktere drza kolenka k valcu,kyvacky maju z venkajsim zavitem take hvezdicove velke a panelky take mensi ktere sa srubuju donutra dovalcu,potom kyvacka ma mensi valec jak panelka,a us to vsecko napisali ti dva predemnu takze tak.
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 13:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4515    
je to vyrazeny na motoru,prvni tri cisla znaci typ!!!! Kejvacka je 250-353...atd ;350-354...atd,pak sou panelky 250-559,250-592,sportka 250-590, a 350 -360,sportka 350-361 a navazující calif 350-362 (je v podstate variantou sportky)....jinak 250 panelku poznas jednoznacne jak psal vyspu.
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 12:03
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
buď to poznáš podle čísla, u kývačky jsou první tři čísla 353 a u panelky 559 nebo 592(novější typ-motor je stejnej jen se tam montovali jiný vejfuky a jinej airbox-aby splnily hlukový normy), jinak to poznáš podle toho kam se přidělává karburátor, u 353 do karterů (hliníku) a u 559 do válce (litiny)
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 11:44
 
 
 
 
Jméno: mjjj      IP: uživatel1828    
mohl by me naky dobry človek vyfotit dynamo a zapalovani u ČZ 175/487 aby to bylo zapojeno spravne a i ze svetlama DIKY MOC, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2008 21:37
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Z fota nic nepoznáš.Z dynama vedou vodiče na regulátor napětí a na zapalovací cívku.Světla mají vodiče na přepínač,kontrolky a spínací skříňku.
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 21:37
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
zdary,hele k cemu slouzi tyristor? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 17:47
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Jednocestný (jako dioda) lavinový spínací polovodič. Tedy představ si diodu (tedy proud vede jedním směrem), kterou lze budícím vstupem otevřít. Jeho vlastností však je že se bouřlivě otevře (vhodné pro spínání velkých proudů) ale nelze jej z vnějšku zavřít. Jeho ,,kontakty,, se rozpojí tím že mezi katodou a anodou klesne napětí na nulu. Oboucestný ,,tyristor,, se jmenuje triak :-)
 
 
Datum: 09. listopadu 2008 17:47
 
 
 
 
Jméno: luky.kopr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj seso....našel jsem v odražce JAWA 50 PIONÝR/Těsnění-tmely tmel paulin a zajímalo by mě kde ho všude mužu použít jako těsnění....Předem díky za odpověď.....;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2008 12:02
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
je to dobrej tmel
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 12:02
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je dobrej na kartery, viku a nikdy u vyfuku,,ale sve vlastni zkusenosti necht ti napisou stamgasti,, na me nekoukej,,sem pekne natocenej ze sem nemel moznost to vyzkouset na vlastnim motoru pac na to nikdy nebyl cas,,to jsou same novinky, novinky a porad pavuciny v dilne
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 9:37
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel1337    
Zdar,mám Jawu 125/355 jak to tam je s baterkou + je jako kostra?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 17:51
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Jak píše vyspu... jak si dynamo nabudíš, tak to budeš mít... :-D. Nejjednodušší způsob nabuzení je že dáš nabitou baterku jak potřebuješ (tedy na kostru) a šroubovákem zkratuješ vývody ,,odpojovače,, regulačního relé... pár vteřin to tak podržíš a je hotovo.
 
 
Datum: 09. listopadu 2008 17:51
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží jak tam byla stará baterka, dynamo není problém nabudit opačně, já mam třeba na 175/450 ukostřenej "-" a dynamo je tam stejný jak na 355, nejlepší by bylo abys před montáží nový baterky znova nabudil dynamo, jak se to dělá najdeš na jawamanii.info v poradně pomocí vyhledávání
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 11:55
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar,taky mám 125/355 a mam ukostřenej +.Je to napsaný na statoru zapalka.Je tam takovej štítek a něm to je.
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 10:07
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seso, vidím, že opravdu děláš tu svoji práci pro lidi.. jsem ti za to vděčnej ;-)... k tem rafkum... to budou rafky jako jen rafky nebo i se špicemi? páč já si na ježuru přeji komplet novy kola (krom středu no) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2008 22:27
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jsou to samotne lux rafky,,, budou i komplet i kola snad ve kvalit komplet s normal rafkem a pak lux komplet kolo ale to pujde prez 2000 ale presne ceny nevim,,neptejte se me,,budu vse vedet po vanocich !!!!
 
 
Datum: 07. listopadu 2008 22:27
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
Zdar seso mel by si nak zrychlit sesa-moto kdyz tam jdu tak vzdycky je to pomaly ale mozna to bude mim pripojenim wifi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2008 17:35
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky mi tol de pomalu,někda to ani nenačte
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 17:35
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
PRAVDA, TAKY MNĚ TO JDE POMALU.
 
 
Datum: 07. listopadu 2008 23:13
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok,,, ja to osefnu,,sesa
 
 
Datum: 07. listopadu 2008 22:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4512    
nechci rejpat,ale bejvalo to rychlejsi...na fakulte mame docela luxusni sit (beha okolo 18MB/s) coz je dost husty a stranky se mi nacitaji hodne pomalu....
 
 
Datum: 07. listopadu 2008 22:18
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
taky někdy mívám problém s připojením, kolikrát se mi stránka ani nenačte a musim to zkusit dýl. Hlavně ve večerních hodinách kdy je tady každej fichtlař :-)
 
 
Datum: 07. listopadu 2008 21:08
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JA VIM POTREBUJE T RYCHLEJ NET ABY TO LITALO,,UZ JE STRASNE VELKA A PREPLACENA,,,MUSIS SE PREDELAT
 
 
Datum: 07. listopadu 2008 20:48
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel3452    
taky vám nejdou fotky na těch rezervacích?\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2008 20:26
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
FOTKY K RAFKU NEMAM,, A KDO CHCE K TOMU BEZKONTAKTU NECH MI NAPISE FOTKY POSLU
 
 
Datum: 07. listopadu 2008 20:26
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne nejdou.
 
 
Datum: 07. listopadu 2008 20:07
 
 
 
 
Jméno: Sharky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://shop.sesa-moto.cz/pokec/elektrika-elektroinstalace/id59938.html Tak vylepšení se nekonalo, původně měl bejt větší rozsah ale nebylo to moc zdárný, takže sem stavěl přímo ten ze stránek jawa-50. Sestavil sem to, spájel sem to, ale je tam něco špatně ve schématu, vypadá to že tam patří jiná zenerka než je v součástkách, páč je tam moc malý napětí, místo 5,6V to při 7V na vstupu dává jen něco kolem 4,8V..A při testu (stačí se dotknout prstem, ach ta indukce :-) ) se nerozsvěcovaly všechny ledky po sobě, jak to má bejt, ale svítila jen 1 kdesi uprostřed.....Známej se na to mrkne páč až zas tak tomu nerozumim....Ale na pohled to vypadá pěkně :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 18:14
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Předopokládám že je řeč o otáčkoměru s LM3915... k otáčkoměru.. no zdá se mi ten stabilizátor poněkud divnej... na PNP přechodu tranzistoru je úbytek napětí minimálně 0,7V i když je v saturaci, takže stabilizovat na 5,6V (podle zenerky) z 6V je utopie.. koneckonců, pokud napájíš otáčkoměr z 6V rozvodu není důvod proč to stabilizovat. 555ka i LMko vydrží i 15V, tak bych tam dal jen pořádný vyhlazovací kapacity aby to nebralo z napájení bordel, popř do serie na vstup napájení i nějakou indukci a stabilizátor bych vypustil - je k ničemu. Ani se mi nezdá připojení na kladívko... zřejmě to bylo původně navrhnuté pro bateriové indukční zapalování, což ale s průběhama co se dějí na kladívku magneta bude podstatnej rozdíl. Asi bych raději v tomto případě použil kapacitní spínání přímo z kabelu vysokého napětí. Tedy pár závitů silným měděným drátem okolo izolace VN kabelu. Pak tranzistor a teprve za ním ten kondenzátor spouštějící klopný obvod (NE555). Podívej se sem http://www.mujweb.cz/www/elektronic/ot_sch.GIF a až po vývod č. 2 integráče to opráskni... tohle spolehlivě chodí, jde jen o to vyladit vstupní signál počtem závitů okolo VN kabelu... Nevěř všemu co se válí na internetu neboo v časácích.. jsou plný nefunkčních krávovin :-D. Je dobrý tyhle věci vždycky konzultovat s někým kdo tomu hoví, jinnak jsi odsouzený k neúspěchu...
 
 
Datum: 09. listopadu 2008 18:14
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel1196    
já sem to stavěl taky a taky to nechtělo chodit prvně svítila jen1 ledka a pak už si to dělalo co chtělo koukal sem na to osciloskopem a chodila jen ta snímací část(ne555) ale to zobrazování si dělalo co chtělo a to napětí kolem 4,8v je správný když se koukneš na schema tak je to tam napsaný u těch integráčů lm3914 a ty ledky mi dělaly to samý prvně svítila jen ta předposlední potom ta v prostředku a nakonec mi svítilo jen posledních 10 vypadá to jako když je chyba někde v zapojení prvního integráče
 
 
Datum: 07. listopadu 2008 19:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4512    
zdarec. Seso pridal jsem dneska do galerie péráka a myho fichtla. Kdy se budou zobrazovat? nebo jsem to vlozil nejak blbe a mam to udelat znova? Hlasilo to dekujeme za vlozeni tak nevim.....nebo to tam uploadnes az ty az budes mit cas? Chtel jsem se pochlubit mim perakem....dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2008 21:16
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej tomu tak týden..myslim že sesa to tam vkládá ručně
 
 
Datum: 07. listopadu 2008 21:16
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel1651    
www.sesa-moto.cz
 
 
Datum: 07. listopadu 2008 19:18
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel3452    
a kde je tu ta galerie?
 
 
Datum: 07. listopadu 2008 18:16
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
cau nezkoušel jste někdo dávat na 487 měřič teploty ze š 120 ? potřeboval bych poradit se zapojením odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2008 19:32
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na scootlandu nebo jak se to jmenuje je teploměr pro vzducháče jako podložka pod svíčku, to je docela dobrý umístění
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 19:32
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protože to čidlo je dělaný na to aby bylo ponořený v kapalině, ale když to našroubuješ mezi žebra na vzduchem chlazenej motor tak tam se projevujou různý přechodový tepelný odpory a musíš ho dát někam kde nefouká vítr za jízdy na nejteplejší místo..., kam to čidlo dáš?
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 17:15
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
motor jak to tam zadelat uz mam vymysleny
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 15:54
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
vyspu proc myslis ze by to neukazovalo presne ? znam chlapa, kterej to ma na malotraktoru a beha mu to luxusne
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 15:53
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karlos> je to zbytečný, stejně to nebude ukazovat přesně, ale zapojení je úplně jednoduchý, na budíku jsou 3 vstupy, + - a drát od čidla standa>myslim že by to moc nechodilo, musel by si dát do regulátoru slabší pružinu a do sání namontovat klapku aby to trochu chodilo podle mě.. :-)
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 12:03
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
jako nápad je to dobrej ale asi moc reálnej neni bylo by složitý too nák pořpešit
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 9:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4512    
ma zas v hospode u piva napadlo jestli by neslo vyhrabnout z rozdelovace podtlakovej regulator predstihu a napasovat ho na fichtla :-D:-Dna zapalko,s tim ze podtlak si privedu z karbecu....
 
 
Datum: 07. listopadu 2008 17:35
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tož chalpi :-D neska porpve na fiku do škooly :-D... jel sem s kaamošem (á skutra hondu z roku 1993 a celkem sem mu daval naprdel :-D) no a preddtim, nez se sme dali sraz, mi ruplo lanko na predni brzdu.... potom v Olomouci sem stal na semafor, a kamos se zacal rechtat jak vul, prej kde máš zrcatko :-D ja sem se podival dolevo a zrcatko fuč... celou Olomouc sem probrzdil na zadni brzdu plus nohama, a to ta zadni jeste nebrzdi a taky kdyz chcete brzdit noha mi sjedet az skoro a beton.... pak sssm zajel do mototechny pro lanko.... no pak mi spadl řetaz no a pred barakem se mi vyvlíkl bovden ze zadni brzdy a ta packa mi spadla na zem a kouskla se do diry az fichtl nadskočil.... prostě zakon schvalnosti :-D..... jo a jak sem se bal ze mi ho nekdo rozebere.. nerozebral :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2008 17:59
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak ano unava materialu, dyt ten muj ma este nekery dily 33 let stary tak se neni cemu divit...
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 17:59
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a prd semi rozpada :-D. to byl prostě jen takovej moment... jo zapoměl jsem dodat, ze to zrcatko upadlo asi kvůli tomu, ze mi minulej tejden spadl (myslel sem, ze toho malyho zmetka bratranca zabiju!)... proste ese to vse nakupi najednou a cely se to rozkaka.... jinak jezdim ted bezporuch :-D
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 15:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4515    
nidky se nevysype nic samo od sebe...Hlado a Steve znam to z dob kdy sem jeste varil z vody:-Djak se lidove rika :-D
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 13:50
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
souhlasim s tebou Hlado...i fichtly maji svy dny a i gdyz se o to fakt paradne staras tak se neco rozesype...taky nemam na vsechno novy a shanim dily gde se da trebas i po vrakovistich jeli to nutny a nemuzu si stezovat ze by se nejak sral ale jednou se proste secko nakupi na hromadu a pak se to rozpada jedna basen...ovsem jeden oziveny fichtl ze sberny srotu po mi renovaci pokazil az po dvou letech nepretrzityho jezdeni a jeste k tomu to byla jen svicka...:-)
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 12:21
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak asapoň tu zadní brzdu by si moh opravit aby brzdila to nebude nijak moc drahý....;-) poslední dobou se mi zdá že se ti ten super fichtl nějak rozpadá.. :-D:-D
 
 
Datum: 08. listopadu 2008 12:15
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jako na mě??? tak laskavee!!! to neni o lenivosti nebo ze by se mi nechtelo! vis co ja se s tim natrapil??? cely dny sem u toho probdel! ja nemam finance, na to abych delal vse nove! lanko sem tam nechal puvodni nebylo duvod ho menit, pak to takhle dopadlo, se zrcatkem sem taky nic nedelal, jedine mi ho mohl nekdo povolit a vypadlo mi, pac sem ho mel v trubce riditek.... tak neddelej machra! když neumíš ani napsat svoje jmeno... jestli máš nějaký problem, rad si to s tebou z očí do očí vyríkam! takze ZALEZ!!! ty šmejde malej nevychovanej! tatiček ti koupi nejakou aprilku... tak ti preji at ti ji otevre! a ty se na ni rozsekáš! já se o svojeho fichtla staram dobre... jen toto byla nejaka souhra nahod :-D
 
 
Datum: 07. listopadu 2008 22:00
 
 
 
 
Jméno: asd      IP: uživatel1201    
no jo tady se pozná kdo je pořádný ve fichtlu a opravování,ty si ale řááádný čuuuráák jak vidíím
 
 
Datum: 07. listopadu 2008 21:51
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
ja jsem jezdil ale do kud mi nezacali brat vzduch z kol a benzin neni
 
 
Datum: 07. listopadu 2008 20:06
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D ja za to nemužu
 
 
Datum: 07. listopadu 2008 17:55
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlada a pojedes vice jak jednou do skol,,, .-)
 
 
Datum: 07. listopadu 2008 17:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4512    
ty ses kousek :-D hlavne zes to prezil :-D
 
 
Datum: 07. listopadu 2008 17:02
 
 
 
 
Jméno: Sharky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdárec. Zkoušel jste někdo stavět ten digitální otáčkoměr jak je na něj návod na http://www.jawa-50.cz? Já si nakoupil součásty, známej mi poradil pár vylepšení tak to jdu zkusit :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 18:19
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
To Enigma - Jednak to má nějaké mouchy co jsem rozepsal v jiné (mladší dotaz) odpovědi a druhak.. pionýr má rozvod střídavým, nestabilizovaným napětím.. takže nahulváta připojit na rozvod motorky to fakt nejde bo to ihned odpráskneš :-). Sory za pozdní odpověď, všiml jsem si dotaz až teď...
 
 
Datum: 09. listopadu 2008 18:19
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
teda chongu tos mne dostal, ... ja se do elektriky moc resp. skoro vubec nerozumim ale mam brachu kery je elektrikar a cel sem mu to dat postavit ..., proc to neni teda pouzitelny ???? ...:-D diky
 
 
Datum: 07. listopadu 2008 18:32
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Ovšem komentář že je tenhle otáčkoměr použitelný na kterékoli motorce mě tedy značně pobavil, protože zrovna na pionýru tak jak je použitelný není :-D
 
 
Datum: 07. listopadu 2008 14:28
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Kdysi dávno pro jednoho známého, ale s obvody východoněmecké provenience tedy A277D :-D. Ale nevím co bych ti k tomu napsal... Nepovažuju to zrovna za vrchol bastlení. Také by mě zajímaly ty vylepšení.. netuším jak se to dá dolepšit :-D
 
 
Datum: 07. listopadu 2008 14:24
 
 
 
 
Jméno: 00      IP: uživatel368    
Tak se s náma poděl o to vylepšení:-D
 
 
Datum: 07. listopadu 2008 14:07
 
<  1994  1995  1996  1997  1998  1999  2000  2001  2002  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 1:18:48 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu