Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: as
IP: uživatel1201
 hi,jak se maj fukat kola na jaky tlak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2008 23:01
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 hlavne to nepodhustuj to je strasny gdyz ti to v zatacce pak jen tak prevaluje ze strany na stranu, drfti ti prdel pak jak stehno...
Datum: 10. listopadu 2008 23:01
Jméno: standa
IP: uživatel4538
 dle potreby....aby to s tebou neplavalo a ani aby to neskakalo v zatackach....ja foukam asi 2.5atm zadek a 2 atm predek....vazim skoro 95kg...185cm vyska
Datum: 10. listopadu 2008 22:47
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak pokud to mas na silnic tak dozadu tak 1,9 a dopredu tak 1,6 na teren min ale zalezi na stari duse a podle toho to vetsinou foukej
Datum: 10. listopadu 2008 22:22
 u fichtla mam na zadnim 1,5 atmosfery predni asi kolem jedne poznas rukou
Datum: 10. listopadu 2008 21:50
 zdar kuci mam dotaz ohledne lozisek na kliku u pionyra koupil sem ty francozsky SKF ale neni na nech oznaceni C3 ale Z2 bude to necemu vadit? jde mi hlavne o to aby kdyz se mi pincek zahreje aby nestratil silu? tak prosim vas nekdo poradte!! dik moc a zdra
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 21:44
Jméno: Horst
IP: uživatel4551
 Tbourochu tě poopravím. C- odlišnost vnitřní konstrukce, Z-krycí plech na jedné straně, 2Z- na obou stranách, RS-těsnění na jedné straně, 2RS- na obou.Takže vyloupni plechy,vyčisti a dej to tam.Čau
Datum: 11. listopadu 2008 21:44
 Já teda nechci kecat....protože si teď nejsem jistej....ale C je rozměrová přesnost Z je hmotnostní řada a kryty se označují RS a 2RS ne (jednostraně a oboustraně krytý) Takže Z2 proč ne...?  Jinak na kliku dát krytý je samozřejmě blbost....!
Datum: 11. listopadu 2008 11:53
Jméno: standa
IP: uživatel4538
 tak je este vycisti v benzinu a pak namaz olejem nebo z nich poleze ten sajrajt az se ohrejou....
Datum: 10. listopadu 2008 21:57
 prave ted sem to s toho jednoduse vyloupnul malim sroubovakem!!
Datum: 10. listopadu 2008 21:44
 to de ale vyloupnot z toho! jestli se teda nepletu
aspon v te prodejne povidali
Datum: 10. listopadu 2008 21:40
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 na klikovku Z2 nedavej to jsou ty uzavreny loziska jestli se nepletu a nemeli by se jak mazat maji kratsi zivotnost
Datum: 10. listopadu 2008 21:37
Jméno: Tomáš
IP: uživatel4544
 čau draci fichtl se my dusi svicka je good predstih v poho benzin tam tece ale nevim cim to je dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 17:44
Jméno: 555
IP: uživatel1337
 vycisti vejfuk
Datum: 11. listopadu 2008 17:44
Jméno: slasli
IP: uživatel4548
 zdarec hej zkus oddělat vzduchovej fichtl a místo toho tam nasad třeba punčochu a třeba to zajisti gumičkou nebo z pt láhve vem víčko,uřízni z něj vrch aby ti zbyl jen prstýnek a to tam krásně pasuje
Datum: 11. listopadu 2008 11:03
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 pokud se vtom nikdo nevrtal a zaclo to delat zniceho nic tak je nejspis spatny gufero pod zapalkem takze lepsi dat novy ale stacilo by ho kousek posunout dal ale zas to bude drhnout o lozisko
Datum: 10. listopadu 2008 21:40
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau
hosi jakej je presnej postup pri lesteni kanalu u fichtla a co je k tomu potreba?. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 22:06
 to su ja karel co sem si leštil ty kanálky tady máš návod který ale funguje-sundej válec a hodně ho nahřej a pak vyklep vložku válce to je to v čem jezdí píst musíš ju vyklepat až vypadne a pak si kup smirkové plátno to je úplně jimný smirek jako hadra a tím na bokách válce vylešti kanálky i pak vífukoví kanálek a hlavu taky sníží se ti spotřeba benzínu a zlepší výkon a rychlejc ti to nabere otáčky skus to stojí to zato jede to jak drak
Datum: 11. listopadu 2008 22:06
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pevny nervy a zkusenosti...jinak asi stahovak vlozky (takoy spesl naradi co si musi vyrobit) a pak newim cim se to delavalo, mam za to ze nahrubo jemnym pilnickem a pak doladit brusnym kotouckem na lesteni upnutym ve vrtacce...jinak jenom ten kotoucek, pilnik je pro takovy amatery co s tim zacinaj, je to nepresny, da se s tim hoooooooooooooooodne pokazit ale na vycisteni opravdu zanesenejch kanalu to bejvavala dobra pomucka, ne aby te napadlo ten kanal zvetsovat
Datum: 10. listopadu 2008 22:25
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Zdar draci. Myslím, že by stálo za to, kdyby nějakej odborník udělal projekt kde by popsal jednodussi úpravy pro pionýry aby jeli tech 80km/h. Za takovej návod by bylo dost lidí vděčnejch...Já bych se do toho pustil hned, ale jsem automechanik, který teprve sbírá u jawy 50 zkušenosti...kdyby se do toho pustil třeba takhle frikulín, stejsky, Hlada, Standa...-to beru jen podle toho jake tu má kdo odpovědi a jestli dávají smysl  Jinak prosímtě frikulíne, máš někde na netu info o tvé motorce? A ještě jaký máte názor na 12 a 13 sek. kolečko? Já to odskoušený nemam, ale podle mě lehce upravený pionýr vytáhne přibližne na obou sek. k. stejně, s tim rozdílem, že u 12 k. to bude mít větší tah...A ujměte se prosím někdo toho návodu, byl by to malý krok pro člověka a velký skok pro lidstvo
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 21:39
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 Njn bude to zivonost asi mala ale znam jednoho chlapka ten jezdi uz 4 roky na 6kanalu a drzi
Datum: 11. listopadu 2008 21:39
 Weaponman:Já neřikam,ale bude to stavěný s ohledem na životnost.A aby to mohlo jezdit závody v klasikách.Jinak muj závodní speciálovej motor vypadá "trochu" jinak...Ale vyděl ho zati jen frikulín,i se na tom podstatně podílel. Jinak ptá se na nějaký jednoduší úpravy,já newim jak pro tebe,ale 6kanál se sánim do kliky je už trochu jinej level...
Datum: 11. listopadu 2008 16:11
 Na netu info o mojí motorce neni a asi nikdy moc nebude...  Ono i tak už o ní ví každej všechno...  Fotky někde sou...!
Datum: 11. listopadu 2008 11:59
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 Fishracing to je docela slaby ja planuju 6kanal vlastni vyroba vsech kanalku protoze bude jinaci vlozka ale na 50cm zustanu a bude sani do kliky a dalsi vypisovat to tady nebudu
Datum: 11. listopadu 2008 8:44
 Na něčem takovým teď pracuju...Ale nejspíš to pojede zase v krossu,ale před tim tu maximálu změřim.Jinak už to mam rozdělaný jen mi chybí peníze na kliku a ložiska.V motoru bude podkova,která zlepší spodní kompresy a tim pádem i výplach.Klika bude na jehlách z důvodu větší životnosti.Válec se pokusim zanechat původní,ale nic neslibuju.Jinak dál pojede motor určitě z baterkou,magneto nahradim hliníkovým mezikusem a přerušování bude dál fungovat přes kladívka...Jinak už je to osvědčený a jinak nemám peníze na další odlehčenou kliku.A nakonec samozřejmě laděný výfuk jeho výroba je sice dost časově i nervově náročná,ale za ten výsledek to stojí.Karburátor zůstane sériový,ale nejspíš převrtám trysky uvidim.Hlava bude také sériová,ale snížená.Tady to jsou jen moje plány...zatim mám dost starostí se speciálem tak to píšu jen pro inspiraci a doufám že to někomu pomůže.
Datum: 11. listopadu 2008 8:05
 jo a tomu jak tady řikáte že u fichtla poznáte podle zvuku co tomu je, tak já si myslim že fichtl toho zvukem moc neřekne, ale když si poslechnete škodovku 1000-130 tak to je koncert a když je ten motor po GO tak to je filharmonie....
Datum: 11. listopadu 2008 0:17
 80km/h se dá dostat i bez takovejch zvěrstev jako je klapka, vejfuk atd., hlavní důvod proč to nikdo ještě neudělal jsou peníze, nikdo z ladičů nemá zbytečný peníze na stavbu "sériovýho" motoru, jasně stejsky už na tom dělá, ale čas a peníze to je nedostatková surovina a naopak málokdo z normálních lidí při bude generálce šahat do motoru s nejistym výsledkem...
Datum: 11. listopadu 2008 0:10
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 80 po rovince hodim s obycejnou snizenou hlavou a 14 zubem a zrenovovanym strojem nebo i s obyc hlavou, na to vejfuk ani klapka neni potreba, to sami plati o vice kanalech nebo o podkove...ovsem pokud se chces pres 80 prehopnout tak pak tyto upravy nastupujou s 15 sekundarkem aby to tahlo i od spodku a melo to tah do kopce...
Datum: 10. listopadu 2008 23:00
Jméno: standa
IP: uživatel4538
 prime navody nejsou,ale jsou podkladove foto +moudre texty...melo by to stacit...blba klapka a lepsi karbec ti pridaj spodek a ladenej vejfuk ti prida spicku,k tomu hodis 14 rozetku a mozna ses na 80km/h i po rovine...jen takovy kalkul
Datum: 10. listopadu 2008 22:44
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ale i s tim vetsim sekundarkem se da, ten zub je znat ale jak na tahu tak i na v-max...pokud ale nemas upraveny motor tak se ti to bude dusit a ta maximalka bude jeste mensi nez s puvodnim, je to odzkousene
Datum: 10. listopadu 2008 22:42
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 navod na co nejlepsi vykon je stale stejny: rozebrat, zgeneralkovat (poradne, neodflaknout), seridit, doladit, sestelovat, napnout namazat, dofoukat, no proste zrenovovat a pripravit a on se vam odvdeci krasnou nejakej patek bezporuchovou jizdou se solidni rychlosti
Datum: 10. listopadu 2008 22:37
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no s mym starym dobrym fichtlonem sme taky gdejakyho simala natrhli a pravda ty nejhorsi simaly se obcas blbe davali (asi meli dobre zajeto) ale to uz je nejakej patek...jinak sekundarko bych menil jenom gdybych vedel ze ten fik ma na vic nez pri 70 bejt vytocenej jak hovado a vic z neho nevymacknout...a k ty knizce: pokud je negdo odhodlanej jit si neco spravit tak si to sezene na netu, nebylo by to spatny mejt nejakou prirucku od dnesnich odborniku jez si tu jmenoval a mnohych jinych ovsem nejlepsi sou prece jen zkusenosti a ani podle navodu se nic presne delat neda, na to musie mit cit...
Datum: 10. listopadu 2008 22:35
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 to standa: To taky nerikam ze v-max zvednu vetsi rozetou...Naopak myslim ze s mensi to pojede stejně mozná i líp..pokud motor nemá takové úpravy že to vytáhne stejné otáčky na 13 jako slabsi na 12.
Datum: 10. listopadu 2008 22:31
Jméno: standa
IP: uživatel4538
Datum: 10. listopadu 2008 22:06
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Teď trochu mimo mísu... Nemužu si pomoct ale strašně mě štve když mě předjede Simson  jinak sériovej už si ani neškrtne od té doby co je mojí stabilní rychlostí 78-84(podle větru) mám vždycky takovou radost z toho, že Simson mizí v modrým kouři za mnou a řidič se jen bezmocně tlačí na řidítka a nezmůže nic  Jaké máte zkušenosti ze simsonama?
Datum: 10. listopadu 2008 21:43
 to je jasny ze kazdy ma sluch jenom pro svuj motor! ale skoro kazdej urcite pozna kterej ma aspon nejaky zkusenosti kdyz potka nekde projizdet fichtla a dusi se mu to nebo strili do karbece tak uz si rika jak by to resil a hnet vi na co ma skocit (nebo na kteroua prave proto sem vernej jenom znacce JAWA!!§ hihihi
Datum: 10. listopadu 2008 21:37
 sebevedomi si mi tomuliku nemusel tak zvyšovat  já jezdim od desiti nevim resne... a o fichtlem vim celkem hodne... teda z praxe a to jenom o mojem
Datum: 10. listopadu 2008 21:27
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 dj.nasty: jsem stejného názoru a myslím že v tom návodu by mělo bejt právě třeba to, jaký gufera a ložiska kam patří a jak postupovat při výměně a tak. Klidně i napsat jaký tlak do pneumatik, jak hodně napnout řetěz a napsat to tam prostě všechno je...zase si nemyslete že sem nějakej šmudla, ale dost lidem takovej primitivní návod pomůže a specialistovi to napsat nic neudela... TO tomulik: Praxe je opravdu nejlepší učitel...já mám sice spíše praxi s autama, ale poslední 2 roky se zajímám hodně o 2t motory a přecejen se od motru od aut tak neliší...pořád jsou to obojí motory i když 2t a 4t
Datum: 10. listopadu 2008 21:20
 ha prej 5 nebo 6 let to se mas cim chlobyt ja jezdim na fichtlovi od nejakejch 7 let takze ja prijdu k fichtlovy 2x na neho mrknu a on se nastartuje  ))))).......... ale to nemyslim vazne chci tim jen rict ze vsechno se neda udelat jenom podle navodu , ale nejdulezitejsi sou zkusenosti ktery vam da pouze praxe  )).. jo jinak mi je 18 tak si to spocitej.!! jinak jako se vsi uctou nehci te nejak urazit!! ok?? čus čus
Datum: 10. listopadu 2008 21:05
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau presne jak psal nasty je v silach kazdyho fichtla bez vecich uprav to rozjet na 80 akorat nesmi bejt clovek linej a obcas se na to podivat ,seridit a vycisti . tyhle prazdniny sme zkouseli maximalku z kamosema do predu sme dali co nejvetsi kolecko a do zadu malinkou rozetu a z kopce sem jel 95 km za hodku vic uz sem si netrouf ale tyhle prazky bych chtel jit pres sto . bohuzel si ted par dni nezajezdim protoze sem jel fichtl na my 23 v originalu a trochu sem to pridrel a este sem pulil motor takze pocitam ze to budu tak mesic este stelovat
Datum: 10. listopadu 2008 20:54
  nechci ti kazit iluze ale já tuner nejsem  jediny co tam mám je hlava z 21 (na 555) jehlovy ložisko... toť vše a lítá to jak svia  ale kdybych mel nejakej adbytek valcu, tak se do toho poustim hned ....  jenze nemam valce a ani prostředky.... jinak skkušenosti už mám 5 nebo 6 let  a milionkrát sem proseděl u fika... teď mi stači jenom nastartovat a slyším, co neni v pořádku....
Datum: 10. listopadu 2008 20:42
 stejsky na necem takovym dela. jinak na 80km/h ti staci generalka > vybrus, klika, loziska, gufera (dobre zajet!!) , seridit zapalovani, karburator , nafouknout gumy na spravny tlak , spravne napnout retez , vsechno udelat peclive a pak s 13z tech 80 po rovince das. me se podarilo po techto procedurach z mirnyho kopecka pretocit tachometr...
Datum: 10. listopadu 2008 20:40
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 čau........chci se zeptat, proč u mojí jawy 175 to dobijí za studena uplně krásně i v nízkejch otáčkách, a jak se to trochu ohřeje, tak kontrolka zhasne až při dost vysokejch otáčkách.....? jak docílit toho, aby to pořádně dobíjelo i při ohřátym motoru?? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2008 23:56
 Nejspíš nějakej přechodovej odpor, zkontroluj všechny spoje a dotáhni je případně proletuj...
Datum: 10. listopadu 2008 23:56
Jméno: tadau
IP: uživatel2615
 Čau draci mam malý problém Mustafem.Nakopnu ho hodím za jedna rozjedu se začne chcípat tak hodim do otáček a pak se mi to se opakuje dokud nejedu aspoň 20km/h pak už jede docela v poho.Ale když jedu do kopce tak to vůbec nejede ikdyž to ještě tlačim a držím to v otáčkách.Už nwm co mám dělát sundal sem sání a nic vyčistil výfuk vyčistil trysky,vyměnil plovak a nic.Už si nwm co stím jestli mám silný výbrus ale to asik ne bo předtím mi to nedělalo nic podobného.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2008 20:27
Jméno: tadau
IP: uživatel2615
 hey ja tu pasku necu prodat ja su ji pekne dlouho schaněl a tedkaji mam tak neprodam
Datum: 10. listopadu 2008 20:27
Jméno: dsa
IP: uživatel1201
 hej je to indučka,kup 8mivoltovou a bude to ok.věř mi.fakticky
Datum: 10. listopadu 2008 20:21
 Tak to nech vždycky chvíly zahřat.Jo a psal jsi tady,že máš tu pásku na nádrž na mustanga,mohl by jsi mi ji prodat?A za kolik?
Napiš mi kdyžtak na email a nebo mi tu nech na sebe kontakt.Díky moc.
Datum: 10. listopadu 2008 20:00
 Zdar draci, mám dotaz s kterym si nejsem uplne jistej, jestli sem patri. Kolik by tak zhruba stalo postovny, kdybych ze Zlina poslal do Jindřichova Hradce rám na mustanga? (Bez tlumicu, jen ram s kyvkou) Diky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2008 19:58
Jméno: Jakub Z
IP: uživatel368
 A nevíte někdo kolik takovej rám váží?
Datum: 10. listopadu 2008 19:58
 koukni na stranky cesky posty,meli by tam bejt rozmery baliku,nevim to z hlavy ale tam je to napsany i s cenou,jinak je uplne jedno odkud kam to posilas kdyz je to po uzemi CR
Datum: 10. listopadu 2008 19:26
 zdar borci kteří jezdí na pionýrech mám taky pionýra napíšu vám jak ho dobře upravit no tak co jsem dělal výbrus pak jsem vyleštil palivové kanálky výfukový kanál jsem taky vyleštil a sací hrdlo taky a pak ještě spalovací prostor to je hlava a předek pístu po těchto úpravách se my zlepšil výplach motoru a jelo to jak blázen nabíralo to rychle otáčky-rychlost no hlavně ještě dat nové ložiska ke klikovce nový píst a kroužky a pístní čep po těchto úpravách mi jezdí jak blázen koupil jsem si 15 ozobené kolečko do rychlosti a můj výsledek je 85 km h před tím než jsem provedl úpravy tak mi jel těch70 max to je docela dobrý ze 70 na 85stojí to zato zkuste to opravdu to stojí za to ze svím kamarádem jezdíme spolu on má simála a já pionýra a na rovině ho dávám do kopce to zas on mě ale jede mi výborně skuste to mám jediný problém nemám papíry na toho pionýra tak si je musím někde sehnat ...kdyby ste věděli o někom kdo je prodává tak mi napište dikec moc a ty úpravy zkuste budete králem silnic na pionýru
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 14:59
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 vybordelne dikes
Datum: 11. listopadu 2008 14:59
 Já ten rozměr nevim....! Ale tušim že to je asi 2mm oprati původnímu...! Ale o to nejde o kolik je hrana dole. Ještě se upravuje vnitřek takže....vychází to na cca 10:1 kompresní poměr. 5,5ml kompresní prostor. Jezdim tyhle hlavy na všem...  Na sériovce to je trochu prasečina na závoďáku už je to teď málo....  Nejde o to o kolik se níží hlava v mm ale kdo ji jak udělá aby byla správně...pro sériovku by bylo asi nejlepší 6ml vnitřní objem....!
Datum: 11. listopadu 2008 11:56
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to frikulin: a na kolik si ji snizoval? vedli se tu nedavno spory jaky je nejvyhodnejsi snizeni pro zivotnost a vykon
Datum: 10. listopadu 2008 22:39
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Je pravda, že s takovými úpravami jsem asi jako každej kluk co je z vesnice začínal  časem to ale přejde na změnu karburátoru a ty naleštěný kanálky ti přijdou tak malý, že jich tam uděláš víc  a spousta dalších věcí, které jsou na úkor životnosti motoru...to co si napsal je asi tak pro životnost/výkon nejlepší
Datum: 10. listopadu 2008 20:38
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4543
 ale jako 85km/h je krásný
Datum: 10. listopadu 2008 19:47
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4542
 karle a jak jsi ty kanály leštil ? vrtačkou ?
Datum: 10. listopadu 2008 19:47
Datum: 10. listopadu 2008 19:25
Jméno: Standa
IP: uživatel4538
 Mam tu trosku lama dotaz. Dejme tomu,ze bych mel zapalovani s rizenym predstihem. Tak s rostoucima otackama se mi bude predstih zvetsovat a nebo zmensovat??? Tady vsichni rikaji ze se zmensuje,ale kdyz se logicky podivam do rozdelovace od skodovky,tak tam se s rostoucima otackama zvetsuje. Uplne nejlepsi by byl nejakej graf. Potrebuju to na program(kod) pro procesor v zapalovani,kterej bude ridit (pocitat) ten predstih. Díky vsem za smysluplné odpovědi. Pokud dojde k uspesne realizaci tak se o vse podělíme a nekde to tu zverejnime i s kodem....
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 15:18
 jak už tady psali zkušenější ladiči, předstih se po dosažení otáček maximálního momentu snižuje...... pokud vim je to kvůli tomu, aby vzrostla teplota výfukových plynů čímž se změní rychlost šíření tlakových vln a výfuk tak zůstal v rezonanci. Zdar Zdenek
Datum: 11. listopadu 2008 15:18
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 leda prdy je to kravina s proudenim to nema vube nic spolecnyho kdyz das predstih 1,2 tak to bude jenom tak hogli hogli hogli a kdyxz tam ddas 1,8 tak to pokvičí jak z praku
Datum: 11. listopadu 2008 14:19
 2T je bohužel v několika věcech značně obrácený proti 4T kde se všechno řídí vačkou...  Ale i moderní 4T maj předstihový (nebo předvstřikový mapy) a proměnlivý časování.... Jak řikám nevim o tom tolik abych tvrdil na tuty tohle a tohle....jediný co tvrdit že u 2T se předstih změnšuje....  Zkus si to...dej si předstih 4mm a jeď pojede ti to v krouťáku ale nevytočí se to..pak dej 1mm vytočí se ti jako prase ale bez síly...
Datum: 11. listopadu 2008 12:09
 Lampane- zkus si to promyslet o torchu víc....  O 2T se předstih zvětšuje jen do otáček maximálního kroutícího momentu pak se změnšuje až do max otáček...  Neni to je o čase a bouchání směsy...  Hraje tam velkou roli termodynamika proudění... Prostě když u 2T zmenšuješ předstih ve vysokých otáčkách dokážet do že se ti motor roztočí víc je sice víc tepeplně zatíženej ale roztočí se. Např MOTOPLAT zapalování začíná na cca 7mm a končí na 1,5 (jedna z křivek...) Takže i když o tom víme oba málo máme pravdu oba na půl....! Rozhodně je jedna věc jasná...se zvětšujícím se předstihem 2T neroztočíš....
Datum: 11. listopadu 2008 12:05
 u 4t platí to že se předstih zvětšuje, protože s rostoucíma otáčkama má směs míň času na hoření, ale 2t se chová někdy trochu nelogicky (aspoň pro toho kdo do toho nevidí)
Datum: 11. listopadu 2008 0:28
Jméno: standa
IP: uživatel4538
 nekdo se ptal na parametry vykonu. To jeste nevim.jsou 2 varianty. Pokud se mi povede dostavet EVO ktere se posledne chovalo dost divne,tak to bude lechce vylepsenej seriovej valec(lehce rosireny kanaly +2 prepousteci okynka navic),jednokrouzkovej pist,vrtani standartni,nechame asi snizit hlavu tak o +-1mm(to se bude muset odskouset),pokud sezenu nejakej material na domecek tak bude klapka,kdyz sezenu karbec z jawa 90 tak to bude super,jinak tam prijde karbec z 125 tatrana(difuzor 18mm,sytic),pak koupim 201 hikone(trosku se prispusobi) a jediny z ceho mam divnej pocit je klika....vsechny predesly veci vyridim za krabicku cigaret nebo flasku chlastu/sluzba ale abych si nechal o par mm stocit kliku a zaplatil za to 3 tácy...tak to se mi fakt nechce...kliku asi necham seriovou ....no ale premejslim o hlave od frikulina....+ladene zapalovani......aaaa pak je verze No.2 uplne seriovej motor,klapka,karbec z fika,seriovej vejfuk+ladene zapalovani...Z motoru EVO mozna udelam mozna jen motor seriovej(je po castecne GO) a strelim ho protoze stejnak zatim nemam rám do kteryho to EVO posadim....rysuje se mi jeden fajnovej mustang....majitel ma zakaz jizdy asi jeste na rok....uvidim,ale kazdopadne to zapalovani muze lezet doma a nebo jezdit v seriaku aby se odhalili skryte vady
Datum: 10. listopadu 2008 22:35
Jméno: standa
IP: uživatel4538
 kdo mluvil o staveni na kolene....nejenom ve skole mam vybaveni,prostredky,vsechno...i mozkove kapacity,ale jsou spise pres EKG nez pres 2T motor,ale s elektronikou pomuzou....
Datum: 10. listopadu 2008 22:13
Jméno: Sharky
IP: uživatel3443
 >standa: jo pardon sem se špatně vyjádřil, myslel sem to že se zapaluje před HÚ aby v HÚ hořela....
Datum: 10. listopadu 2008 22:04
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 http://www.jawa50speed.wz.cz/technika.html
Jak pise stejsky: predstih se se zvetsujicima otackama zvetsuje az po dosazeni resonancnich otacek, pote klesa...
Datum: 10. listopadu 2008 21:37
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo Stando mas pravdu musi se zakonite zvetsovat...
Datum: 10. listopadu 2008 21:33
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo este neco: pri malym predstihu nestaci smes prohoret, ma vetsi silu ale mensi schopnost tocit...
Datum: 10. listopadu 2008 20:41
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 dovolte abych se tu taky pripojil...tak sem se na va vyzbrojil a muzeme jit do finale...asi takhlec: to frikulin: je to jedno jak u dvoutaktu tak u ctyrtaktu, ale hlavni je ze se s otackama zvysuje  ...neni to ani tim ze by ta smes tam prudila pomalu a muselo by se cekat nez se tam pumpne ale jde o to, ze "se zvyšujícími se otáčkami se předstih většinou zvětšuje, protože zapálit to trochu dřív, než píst letí dolů, znamená využít energie v motoru efektivně"...proto se pri nizkych otackach napr. pri startu uplatnuje maly predstih aby se motor pri startovani mohl nakopnout tj gdyby byl velkej tak se neroztoci nebo az po dlouhy dobe a to tim ze nez by stacil poradne stlacit a nadelat si kompresi tak uz by jiskra davno prolitla a tudiz by to nemelo ucinek na sile,a cim vetsi sou otacky, tim vetsi ma byt predstih aby se sila spise prenesla do tocivosti...se zvysujicim predstihem se dokaze i to, ze pri malym to ma silu a pri vetsim zas vetsi schopnost to vytocit...v tom je to...taky napr pokud trpite obcasnym klepanim ve valci tak se udava jako docasny zmirneni zvetsit otacky pac pak je vetsi predstih a tim mensi komprese tim zas mensi narok na oktanove cislo a tim mensi schopnost predcasne detonovat...skoncil sem  pokud se vam na tom neco nelibi tak opravte, sou to teoreticke uvahy, vetsina neoverenych a cast prevzatych
Datum: 10. listopadu 2008 20:37
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 frikulíne frikulíne co to tu píšeš za kraviny jak se ti muze u 4t předstih s zvetsujicima otackama zvetsovat a u 2t zmensovat neni to kravina?PROSTĚ PŘEDSTIH TECH 1,7 MM NEBO KOLIK TO JE JEN KVŮLI DÉLCE PÁLENÍ SMĚSI A TA JE U 2T I 4T STEJNÁ A TEN PŘEDSTIH SE MÁ ZVĚTŠOVAT!!!!!!!!!!!!!! PROTOŽE ZA 1VTEŘINU TI TO V MIN OTÁČKÁCH OBUCHNE JÁ NEVIM 10X A Z TOHO 1DESETINU ZTRATÍŠ KVULI TOMU ZE TA SMS MUSÍ MÍT ČAS NA EXPLODOVÁNÍ A TÍM ŽE MU ZVYSIS OTAČKY TJ DAS PLNEJ KOTEL TAK TI TO ZA 1VTERINU BOUCHNE 200X A ZTRATÍŠ 1 CTVRTINU A TENHLE TEN ROZDÍL MUSÍŠ VYROVNAT ČÍM???? !!!!!!!!!NO PŘECE ZVĚTŠENÍM PŘEDSTIHU NIKOLI ZMENŠENÍM!!!!!!!!
Datum: 10. listopadu 2008 19:45
 Protože si nenapsal parametry svého motoru, dovoluji si tvrdit, že jakákoliv konkrétní odpověď je nepřesná !
A co se týká křivek, tak nevím proč bych měl vymejšlet vymyšlený, viz PVL.
Datum: 10. listopadu 2008 19:29
Jméno: míra
IP: uživatel4532
 je to asi tak, že zápalná směs hoří +- pořád stejnou rychlostí, aby stihla shořet, musí se se zvyšujícími otáčkami zapalovat dřív. To znamená, že se předstih zvětšuje. Na jakou hodnotu, to se liší motor od motoru podle konstrukce a použití.
Pokud chceš stavět elektronicky řízené zapalování, kde dostane jednotka impulz signalizující polohu kliky a zbytek si "spočítá", tak samozřejmě základní předstih nastavený na tom čidle musí být ten největší, jaký by to zapalování mělo zpracovat. Zbytek si vyhodnotí počítač a nastaví optimální předstih pro dané otáčky tak jak mu naprogramuješ. Tady ho bude reálně zmenšovat proti nastavené základní hodnotě, ale vždycky platí, že čím větší otáčky, tím dřív musí zapálit. Myslím si ale, že vykoumat něco takového na koleně nakonec vyjde dráž, než to co nabízí imf soft za 2250,-. Mimochodem, i s těmi proklatými křivkami.
Datum: 10. listopadu 2008 19:27
 Snad dýl pálilo ne....?  Víc stlačenou směs....máš to trochu přehozený....
Datum: 10. listopadu 2008 19:11
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 s roustouciam točka s epředstih zmenšuje( to jest ž emilimetry ubývají aby to dříve pálilo)
Datum: 10. listopadu 2008 19:07
 U čtyřtaktu se předstih zvětšuje u 2T zmenšuje. Předstih by se měl zvětšovat až do otáček maximálního kroutícího momentu a poté padat dolů. V tu chvíly je to jako by ste si zkracovali výfuk.....čim kratší tim víc otáček. Úplně přesně to taky nepovim, jen vim jak má být. Dva grafy má stejsky na webu. Ale udělat jen jednu křivku....netrefíš se....  Já mám plně progromovatelný zapalování. Ale ještě nevrčelo....
Datum: 10. listopadu 2008 19:04
Jméno: standa
IP: uživatel4538
 sharky promin ale ona smes se vzdy zapaluje pred HU.To ja vim  Rozdelovac ze skodovky rika ze se predstih ma zvetsovat,zase v nejakejch prispevkach par tejdnu nazpet psal frikulin ze se predstih snizuje....takze sem z toho zmatenej...
Datum: 10. listopadu 2008 17:01
 Je blbost že by se zmenšoval, to by to s rostoucíma otáčkama zapalovalo čím dál tím později...
Datum: 10. listopadu 2008 16:48
 No, s roustoucíma otáčkama by se měl zvětšovat, ne? Aby to zapalovalo směs v HÚ a ne když už jde píst ve vysokejch otáčkách zpátky dolů....
Datum: 10. listopadu 2008 16:47
 čau seso chtěl bych se zeptat zda nebudeš někdy v budoucnu prodávat tu gumu na nadrž na mustanga dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2008 20:25
 mail: koncickyz@gmail.com
Datum: 10. listopadu 2008 20:25
 Tak mi prosím pošlete fotky na mail, pokud se mi bude něco líbit tak si určitě vyberu.
Datum: 10. listopadu 2008 20:16
 Tadau prodám by jsi mi tu pásku,samozřejmě za tvoji cenu?
Datum: 10. listopadu 2008 19:38
Jméno: Tadau
IP: uživatel2615
 já tuhle pásku mám a je celkem best
Datum: 10. listopadu 2008 19:31
 já ji mám, jestli chceš tak napiš na mail, viz nahoře. fotku klidně pošlu, ale je v místě pod sedlem trocha natrhlá.
Datum: 10. listopadu 2008 19:08
 Kdyby jí někdo měl v TOP stavu tak jí klidně za 500 koupím. Mail je nahoře
Datum: 10. listopadu 2008 18:12
Jméno: standa
IP: uživatel4538
 myslim ze sesa kdysi rikal ze by ji rad prodaval,ale on ji nikdo nedela...zatim teda
Datum: 10. listopadu 2008 17:06
 Jo no,super dotaz,už jsem ho tu chtěl taky napsat pač tyto pásky nejsou k sehnání a jsou těžko nahraditelné.Mám dva
mustangy po renovaci a ani u jednoto tuto pásku nemám.Tak kdyby jste někdo o této pásce věděl a prodal mi jí tak písněte
na email.díky moc.
Datum: 10. listopadu 2008 17:05
 čus chci se zeptat koupil sem mustafa a v poho chytne pak dam 1 a jede to a jak dam 2 tak to nejde prostě se to nedostane do otáček a vubec uš nevim co s tim je!!!DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 16:08
Jméno: ---l---
IP: uživatel4186
 to bude chudá smes
Datum: 11. listopadu 2008 16:08
Jméno: standa
IP: uživatel4538
 zacal bych u veci ktery lze ovlivnit bez rozebrani motoru. Takze skontrolovat jestli je tam vubec olej,zkontrolovat zapalovani(predstih,odtrh),co svicka?? vycistit karburator,trysky,kohoutek,skusit si pohrat s bohatosti smesi,popripade vycistit vyfuk....pokud nic nepomuze tak vymenit gufera,zkontrolovat jestli to nefouka pod hlavou a jestli si to treba neprisava pod karbecem nebo pod valcem... a kdyz ani to nepomuze tak bych sundal valec a podival se na pist a krouzky a jestli neni vybehanej valec....prii ty prilezitosti muzes skontrolovat kliku,jestli nema vuli ....pak uz jedine ze fouka mezi karterama...zeptal ses obecne,tak jsem obecne odpovedel
Datum: 10. listopadu 2008 17:49
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 cau koukal jsem ze se tu resily doklady tak bych mel taky jednu otazku. Kdyz si koupim od jednoho chlapa motorku bez papitu a od druhyho papiry na tu motorku. tak s kym musim mit sepsanou kupni smoluvu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 0:32
 kupní smouvu musíš mít na papíry, nekde ji totiž při přepisu chtěj vidět, dá se to obejít tím že řekneš že ste ji sjednali ústně (což z právního hlediska postačuje)
Datum: 11. listopadu 2008 0:32
 jo jasne, a pak na tebe prijdou policajti ze jsi tu motorku nekde slohnul ,a jak ty prokazes ze ne? nijak, takze smlouva je dulezita a je dulezity ji uchovat...
Datum: 10. listopadu 2008 22:20
Jméno: asd
IP: uživatel1201
 kurva ja miluju ty chuje kteri chcou mit vzdycky kupni smlouvu.  hh kupni smlouvu jedine potrebujes ty ze si ji nechas nebo kupec.a to si myslim ze nepotrebujes ptz to za chvilu vyhodis.!!chuji
Datum: 10. listopadu 2008 20:22
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 dyt pri prepisu majitele musis mit kupni smlouvu ne ?
Datum: 10. listopadu 2008 19:30
Jméno: Barum
IP: uživatel2179
 No já nevím,ale jak jsem kupoval papíry a motorku já tak jsem smlouvu nesepisoval s nikým.
Datum: 10. listopadu 2008 17:00
 tipnul bych si, že s tim, od koho jsi koupil papíry...páč motorka jako by neexistuje, když je bz TP...
Datum: 10. listopadu 2008 16:51
 Cau draci potrebuju radu kam ma smerovat šipka na benzínovým filtru?ke karbecu nebo k nadrži dík moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2008 15:11
Jméno: monax
IP: uživatel467
 Dík moc
Datum: 10. listopadu 2008 15:11
Jméno: deda
IP: uživatel556
 Ke karbecu .
Datum: 10. listopadu 2008 15:03
Jméno: verus,399
IP: uživatel4536
 ke karbeci ,ta šipka ukazuje sme proudění benzínu
Datum: 10. listopadu 2008 15:03
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 Cau hosi jak mam vypalit vyfuk spravne a BEZPEČNĚ
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2008 16:55
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4539
 No to já prvně vytahám všechno ze vnitř poliju benálem hodim na to sirku. Počkám až dohoří , chytnu vymlátím z toho bordel, pak to zapalim znova protože mě to baví a pak to protáhnu tyčkou na který je omotaná hadra a je to vždycky hezčí jak z venku
Datum: 10. listopadu 2008 16:55
Jméno: verus,399
IP: uživatel4536
 nevim jestly bezpečně ,ale vždycky sem to dělal tak že sem do toho nalil technickej bunzín muže bějt i jinej a pak sem to položil na zem a zapalil a udělal sem to tak 2x-3x  bacha pak je horkej
Datum: 10. listopadu 2008 15:06
Jméno: vašek
IP: uživatel1318
 zdar borci newím jak wám to mám vysvětlit mam fichtla a je naladovej někdy jede jak prase a někdy zase vůbec nejede .. nevíte čím by to mohlo byt..?? ZA RADY MOC DÍKY!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2008 17:26
 Ty ses taky mezikus... je to presne tim jak rika gtzhu.... je videt ze asi nemas pionyra... takovy keci...Bud rad ze nemas ban... od ty chvile jak si tu brecel zase zacinas provokovat
Datum: 10. listopadu 2008 17:26
 Ty ses taky mezikus... je to presne tim jak rika gtzhu.... je videt ze asi nemas pionyra... takovy keci...
Datum: 10. listopadu 2008 17:23
 špatnej mezikus, ale mezi sedatkem a řidítkama
Datum: 10. listopadu 2008 14:19
Jméno: gtzhu
IP: uživatel3402
 muze to byt taky pocasim,teplota vzduchu ,hustota vzduchu podle toho se tvori smes ve valci
Datum: 10. listopadu 2008 13:56
 Čau Seso, chtěl bych se zeptat jestli budou na fichtlkrámku ještě zadní tlumiče na mustafa s těma chromovýma pružinama. Byly tu a než jsem se rozhoupal je objednat, tak sou tu pouze ty bílý. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 7:26
 jsou zatim ztezeny pac nevim kdy budou ,,uz na ne cekam mesic,,az budou budou v novinkach
Datum: 11. listopadu 2008 7:26
 Ty jo, vážně už tam nejsou. Já jsem si je chtěl koupit v prosinci... Nešel by objednat ještě jeden pár?
Datum: 10. listopadu 2008 9:56
Jméno: Fíla
IP: uživatel2818
 Zdárec kolik se platí za přepsání fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2008 16:28
 BO> jo můžeš pak měnit motory třeba každej druhej den, ale je tam podmínka že musí sedět typ, takže když máš třeba 350/634 tak tam nemůžeš dát motor z 638, na to musíš mít povolení od výrobce....
Datum: 10. listopadu 2008 16:28
 to de ? vyškrtnout motor ?? mám to chápat jako že mam pak můžu mít motor s jakým koliv číslem??
Datum: 10. listopadu 2008 16:01
 300 peněz za přepsání, když si necháváš při tom ještě vyškrtnout číslo motoru, nebo měníš třeba barvu tak to je ještě za každou položku +50
Datum: 10. listopadu 2008 12:49
Jméno: vašek
IP: uživatel1318
 zdar borci newím jak wám to mám vysvětlit mam fichtla a je naladovej někdy jede jak prase a někdy zase vůbec nejede .. nevíte čím by to mohlo byt..?? ZA RADY MOC DÍKY!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2008 8:55
Jméno: Adolf
IP: uživatel4271
 to je problem mezi sedadlem a řidítkama
Datum: 10. listopadu 2008 8:55
Datum: 10. listopadu 2008 6:13
 Ahoj všem, prosím Vás, nevíte někdo o místě nejlépe v severních čechách, kde by mi vybrousili válec na Stadion s22? (nejlépe včetně pístu a kroužků) Pokud o něčem víte a máte s nimi pozitivní zkušenost, prosím, poraďte, doporučte 
Mějte se všichni fajn
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2008 12:51
 Dneska ti každej solidní člověk/firma co dělá výbrusy dá k tomu kompletní pístní sadu, když by mi to někde nedali tak bych šel jinám
Datum: 10. listopadu 2008 12:51
Jméno: standa
IP: uživatel4535
 myslim ze ti to udelaji v kazdy mototechne,pist a krouzky koupis tady....jinak si myslim ze tuhle sluzbu sprostredkovava firma Stará pérovna z ústí nad labem. Jinak na burze sezenes,ale jedine vymenou.
Datum: 09. listopadu 2008 22:20
|



|