Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravim všechny draky mám takovej problém nechal jsem si udělat 7 výbrus ale zdá se mi že to nemá tu šťávu co by to mělo mit co mam udělat aby mi tam šlo víc benzinu
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2008 20:59
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 necekej zazraky hnedka po vybrusu pokud nemas zajeto, zezacatku ti to pojede este skoro hur nez minulej vycochtanej vybrus na valci...jinak ten plisek a nebo taky vycisti trysky, dej novy tesneni (zabrousit, naolejovat, fest utahnout) a taky srovnat hlavu aby to melo vevnitr taky nejakej podtlak/kompresi to dela dost...
Datum: 19. listopadu 2008 20:59
Jméno: johny
IP: uživatel4600
 cus draku hele tam v karburatoru jak mas plovak tak tam je takovej plisek a podle toho plisku to udelej(vohni ho dolu nebo nahoru) v tom by to melo bejt.nebo to taky muze delat ze je spinavej vzduchovej filtr nebo ti muze nekde podchazet ale to by bylo znat na zvuku,mej se cus
Datum: 19. listopadu 2008 20:00
Jméno: standa
IP: uživatel4598
 trochu zvys hladinu,dej novej filtr a 72 trysku ...good luck..
Datum: 19. listopadu 2008 19:33
 Jen takova sranda.Seso,vy mate v Popovicich pivovar jsem zahlidl v ucebnici.Tak to si vzdycky davas,kdyz dostavas penize z objednavek
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2008 14:56
 ne stando,z ucebnice chemie.jen me nenapadlo hned velke popovice-velkopopovicky kozel
Datum: 20. listopadu 2008 14:56
 jinak pivo nepiju,,, mam to v planu az budud v duchodku at mam nejaky bunus na stare kolena
Datum: 20. listopadu 2008 11:09
 jeste ze jsou ucebnice jinak by clovek vedel prd
Datum: 20. listopadu 2008 11:08
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 tak to je fakt smůtné že o kozlovi víš až z učebnice, dem si že o kozlovi a popovicích vědí i v Maďarsku a pořád o něm běží reklamy jak jim chutná. jinak když jsme dělaly střechu tak jsem celý den pily jen kozla
Datum: 19. listopadu 2008 20:07
Jméno: standa
IP: uživatel4598
Datum: 19. listopadu 2008 19:34
 Zdarec, myslíte, že vybíjí baterku, když mám ČZtu tam kde je asi vo 5 stupmů teplejác jak venku? je to normální garáž nevytápěná spíš taková "kůlnička" normálně betonová, né žádnej přístřešek dřevěnej, ale esli to nevadí, tý baterce, když se střídá teplota jak venku... právě neska sem se byl projet, a jak tak čumim tak mi blikala kontrolka u neutrálu, a pak mi to chcíplo, tak esli to je tou zimou, nebo čím, díkec...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2008 19:25
Jméno: standa
IP: uživatel4604
 a proc by ji to melo vadit.....???? normalka...jezdi i v zime...
Datum: 20. listopadu 2008 19:25
 takže když ju budu mít doma v teple, a párkrát se s ní pojedu projet třeba v 0 stupnů, pak ji zase uklidim do tepla, tak by jí to teda vadit nemělo?
Datum: 20. listopadu 2008 15:12
Jméno: standa
IP: uživatel4604
 kdyz tu motorku odstavis na delsi interval tak tu baterku vyndej....s klesajici teplotou klesa kapacita baterky a taky se ti muze stat ze na jare prijdes a nenastartujes...
Datum: 20. listopadu 2008 12:44
 jo, to jako nejni žádnej přístřešek, ale zase právě já chci jezdit v zimě, a nechce se mi pořád voddělávat a zase ji tam dávat..  ale já asi ju nabiju, vodělám ji, a až prostě bude pěkně sněhu akorát na ježdění, tak ji tam dám, a pojedu, a nebude jí vadit, když bude pěkně v teple, a pak pojedu s ní třžeba 30 min nebo 20 třeba diš bude 0 stupnů? pak bych ji zase uklidil..
Datum: 19. listopadu 2008 18:50
 zima obecne baterkam dobre nedela,nejlepsi je skladovat ji v temperovany mistnosti,jestli bude jenom v nakym pristresku tak s tou baterkou do dalsi sezony nepocitej
Datum: 19. listopadu 2008 18:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 čau hoši......možná trochu amater dotaz ale tak sme nad tim u pivna přemejšleli tak se chci zeptat, když budu mít řidičák A1 a motorku 50ccm s kr. 45km/h a bude mít v papítech třeba 12kW tak na ní s A1 přece nemužu jezdit, ale s A(m) jo..... tak mam s řidičákem A1 zároven i Am?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 14:54
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 v autoškole sem už párkrát byl a neplánuju tam ted v dohledný době jít  ........ ale prostě mě příde divný to, že jedna skupina je ohraničená obsahem a rychlostí a další skupina obsahem a výkonem......... proto se ptam, jestli když si uděláš v 16 A1 tak jestli máš i tu skupinu Am, protože kdyby ne, tak na padesátce, co má třeba v papírech 12kW ale zároven 45km/h tak na ní stejně nemužeš jezdit.......... ale jinak je mit to v podstatě jedno protože se mě to stejně netýká, ale jenom sme nad tim tak přemejšleli......
Datum: 21. listopadu 2008 14:54
Jméno: standa
IP: uživatel4604
 je videt ze o tom vis jeste min nez ja a bavime se tu o koze a o voze....neres to....v autoskole ti to vysvetleji
Datum: 20. listopadu 2008 19:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ale jo........to beru že jezději týpci na otevřenej motorkách, ale ja myslim že je paradox to, že na tý konkrétní padesátce od 15 jezdit můžeš(a to i legálně) a od 16 ne...
Datum: 20. listopadu 2008 16:59
Jméno: standa
IP: uživatel4598
 zadnej paradox...mas v TP 45km/h...jede to 45 muzes to ridit s AM..mas v TP 45,jede to 100...muzes na tom jezdit,ale nesmej te chytit...to ti pak hrozi pokuta 15 000-30 000,- protoze ridis skupinu na kterou nemas ridicak...a by the way neprojde to legalne technickou  a to je porad dokola ...mas A1 smis jezdit na 125ccm do vykonu 11kW...ok..mas 125...v TP ma 9kW,ale je otevrena a ve skutecnosti ma 25kW...nesmej te na tom chytit jak jedes 180km/h....pak nasleduje odborna expertyza a pokuta 15 000-30 000,- nejsem si jist jesli se k tomu nevstahuje i zakaz jizdy na 2 roky...nevidim v tom zadnej paradox...stejnej pripad je A-25kW...muzes na tom jezdit...nesmej te chytit v nevhodnou dobu...!! pak se to sveze se vsema co v tom jedou od tebe az po technika STK co ti udelal technickou....
Datum: 19. listopadu 2008 22:32
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jo tak to je mi jasný že takovejch padesátek je dost málo, ale na to sem se vás neptal.........tadyy jde o tu podstatu a paradox toho, že s Am na tom jezdit mužeš a s A1 ne...... ale kdyby v A1 byla zahrnutá i Am, tak by mohlo platit bud podmínky Am nebo A1 nebo obojí.........mě je to jinak v podstatě jedno, ale jen sme na to nějak narazili
Datum: 19. listopadu 2008 19:39
Jméno: standa
IP: uživatel4598
 hele jak je to 2T tak to muzes brutalne naladit a pritom mit v TP AM,ale nesmej te chytit 120 v obci...to je pak pruser  kdyz nakitujes mito na 30kw tak proc bys nenakitoval RS 50 na 15kW ???? staci to poradne otevrit....tohle ovsem u 4T neudelas tak snadno a levne
Datum: 19. listopadu 2008 19:38
Jméno: drak
IP: uživatel1265
Datum: 19. listopadu 2008 18:53
Jméno: Barum
IP: uživatel2179
 No rád bych viděl padesátku která bude mít v TP 45km/h a zárveň 12kw.  Ale budiš.V zákoně se u AM nic o výkonu nepíše,píše se pouze o konstruční rychlosti,tudiš s AM smíš řídit motorová vozidla s maximální rychlostí 45km/h a s max.obsahem 50ccm.A1 už se bere
podle kw,tudiš smíš řídit motorová vozidla do obsahu 125ccm a do 11kw.atd.Myslím,že jsem to vysvětli jasně.Ne?Tak zatím čau.
Datum: 19. listopadu 2008 18:39
Jméno: Standa
IP: uživatel4598
Datum: 19. listopadu 2008 18:36
 vidis,to je takova klicka v zakone podle me,ale zase maloktera "padesátka",ktera ma v papirech 45km/h bude mit 12kw(beru to tak aby to bylo legalni)
Datum: 19. listopadu 2008 18:33
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
 milý hochu řekni mi motorku o 50cccm ktera ma 12 kw  ... to zaprve a s tou am muzes ridit jen do 45 kr to je pravda ale zadna motorka ktera jede 45 nema 15 kw  ...
Datum: 19. listopadu 2008 18:30
 servis: jak mám správně na válci upravit kanály a čím , dík za odp
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2008 19:21
Jméno: Mildecz
IP: uživatel4569
 Njdrive si musis odpovedet na otazku jaky je tvuj cil.Upravit valec lze mnoha zpusoby.Lze upravovat na motokros na vytrvalostni zavody na silnicni zavody.A tak tedy alespon ja to tak delam bude vypadat kazda vlozka trochu jinak.A na sprinty bude vypadat jeste jinak.Jde o to ze pionyr ma pouze tri kvalty a najit kompromis aby te valec uvezl s tezkym prevodem na silnici kolem 90km/h je laborace,jeste kdyz mas 115 kg.Hlavne jestli chces upravovat valec na max. vykon tak to nedelej jako je toho celej internet od p,Krejbycha.Ja s tim stravil nejakej cas a neni to na normalni jezdeni ani na motokros.Tato uprava je pouze na MAX. vykon.Spodni a stredni otacky vubec nenadchnou.Dej si otazku kolik chces mit vyfukovych kanalu a kolik prepoustecich,4,5,6.Jake chces mit casovani,kolik otacek motoru,jakej v tom povali pist.A jeste neco,jenom ve valci to neni,je to hledat vykon ve spouste poladenejch soucasti co stojej pekny penize a maj kratkou zivotnost.Tim ti chci rict,ze jenom spravne upravit kanaly je u normalniho motoru nechat je v puvodnim stavu a kdyz ne vsechny tak prefuky rozhodne
Datum: 20. listopadu 2008 19:21
Jméno: standa
IP: uživatel4598
 vylisovat vlozku z valce a "spravne" do ni hrabnout pilnikem a frézkou a samozrejmne hrabnout i do hlinikovyho obalu  ...ale pokud o tom nic nevis tak se do toho nepoustej a nebo si sezen vice valcu at muzes experimentovat stylem pokus-omyl ...pokud se do toho chces fakt poustet tak aspon nastuduj navody na upravu co sou treba na http://www.jawa-50.cz
Datum: 19. listopadu 2008 17:57
 Odpověděl sis napůl sám....upravit- upravit správně....! A čim?....vhodným nástrojem....  Na tohle se nedá jinak odpovědět...
Datum: 19. listopadu 2008 17:51
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Máte někdo zkušenosti s tím novým tachometrem zanella _ dík za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2008 17:31
 cau draci vim ze uz jsem se jednou ptal ale ptam se znovu jestli nekdo nema naky informace oty tazce na pionyra. jestli nekdo mate foto tak mi pls. poslete a nevi nekdo jestli je vyrabely primo na pionyra jedno foto jsem sehnal ale vypadato jako dodelany sle uz jsem jednou videl foto a tam to vypadaalo jak origo jestli nekdo nemate?? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2008 12:46
Jméno: standa
IP: uživatel4604
Datum: 20. listopadu 2008 12:46
Jméno: fikus
IP: uživatel692
Datum: 19. listopadu 2008 17:28
Jméno: Barum
IP: uživatel2179
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2008 17:42
Jméno: standa
IP: uživatel4598
 to sou riditka co se davali na posledni modelovou řadu jawa 20 (okolo 80.roku) a zahlid sem je na prospektu o okapotovanym mustangu,ten je mel taky....kazdopadne na pareza nepatreji....stary modely(do rv.58) meli vlastovky a po 58 meli rovny riditka v hlinikovym uchytu...
Datum: 19. listopadu 2008 17:42
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Zdarec, kdyz na mém pionýru jedu na trojku tak mi padal řetěz ale to bylo tím že sem neměl zadní kolo rovnoměrně připevněné a už to jezdilo dobře a řetěz nepadal ale když sem se dnse chtěl jit projet a ujel sem sotva 300m kopl sem tam 3 tak skapal motor a řetěz byl přetrhlí ve spoji. Nevíte někdo čím by to mohlo byt nebo jestli byl jen špatný řetěz?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 18:57
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
Datum: 21. listopadu 2008 18:57
Jméno: standa
IP: uživatel4604
 zaprvy rozpojis retez a vytahnes ho...povolis tu matici na rozetce a vymenis rozetku....sundas zadni kolo i s rozetou...na rozete vymenis venec nebo vymenis celou rozetu(pokud je treba kriva a nebo jinak poskozena)..nandas kolo a rozetku utahnes a das novej retez ....staci ten od sesy...mam ho a je dobrej...
Datum: 20. listopadu 2008 19:31
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 JJ dík. A ještě bych chtěl vědět jaky řetěz by byl nejlepší. Mám Jawu 50 typ 20. Jo a jeětě bych chtěl vědět jestli stačí odšroubovat tu stranu motoru jak je magneto a řetěz nasadit nebo jestli se musi rozdělat celý?
Datum: 20. listopadu 2008 15:19
Jméno: standa
IP: uživatel4598
 rozeta nebo jen venec rozety,retez a sekundarni rozetka...pokud mas vytahanej retez tak mas vetsinou vytahany vsechno
Datum: 19. listopadu 2008 22:33
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Takže mám koupit nový řetěz? A ještě mě napadlo jestli to nemůže padat tím že je křivá rozeta. Protože jak mi řetěz spadne z rozety tak si myslím že se mohla nějak zdeformovat tím tlakem jak tam řeTěz prokluzoval.
Datum: 19. listopadu 2008 20:07
Jméno: standa
IP: uživatel4598
 retezova spojka za to nemuze....mivali sme misto ty zavlacky i vlasec na uzel a drzelo to...na tvym miste bych vymenil celou retezovku at je klid..
Datum: 19. listopadu 2008 17:46
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 spojka byla dobrym smerem na to sem si dal prave pozor. Ale jeste me napada ze uz ta spojka byla stara nebo tak.
Datum: 19. listopadu 2008 16:50
Jméno: standa
IP: uživatel4596
 samozrejmne ze vytahanej retez a rozety maj na to svuj vliv ale spis bych rekl ze jsi dal obracene sponku retezu  dava se tim oblym po smeru chodu  jak ji das obracene tak ji to vytrhne a rozpadne se ti takle retez
Datum: 19. listopadu 2008 16:46
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdar, chci se zeptat jaký se montovaly na Jawu 550 stupačky.Jestli kulatý nebo placatý.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2008 12:14
 http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_608.html
Datum: 20. listopadu 2008 12:14
Jméno: standa
IP: uživatel4596
 kulatý
Datum: 19. listopadu 2008 16:39
Jméno: linkon250
IP: uživatel4114
 co mam dat ked mam na zapalovani tu krabicku na ti uhliky ona je prinitovana,ja sem ju dal dule odbrusil ,a jak to mam dat spatky,prinitovat aleb jak,a z jakym nitem diki.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2008 19:49
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jestli myslíš držák na uhlíky, tak ten sem tuhle měnil, protože byl rosypanej a přinejtoval sem to tam zpátky trhacíma nýtama( ted nevim přesně tloustku a délku)
Datum: 19. listopadu 2008 19:49
 ako si ju oddelal tak ju pridelej
Datum: 19. listopadu 2008 14:19
Jméno: blaza
IP: uživatel4586
 zdar draci,nevím čím to je,ale dyž podřadím na fichtlovi z 3jky na 2jku,tak mi tam potom nejde dat zpatky trojka
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2008 20:09
Jméno: johny
IP: uživatel4600
 cus draku,ja si myslim podle toho co si napsal ze to bude v prevodovce(ze muze bejt automam v haji) nebo skontroluj jak na tom je prevodak a kdyztak ho vymen.Nebo jak uz ti tady psali ten sroub co ti drzi radicku skrz ram ten skus promazat muze bejt narezlej,mej se a cus
Datum: 19. listopadu 2008 20:09
 Jezdi jen na dvojku.....  Aspoň budeš bezpečnější pro všechny....
Datum: 19. listopadu 2008 17:41
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4539
 no dělalo mě to taky na starým motoru , ale šla tam když sem trochu potáhl k sobě páčku a pak tam šla kopnout lehce ,vyřešilo se to samo  jako hodně věcí na pinckovi
Datum: 19. listopadu 2008 15:47
 povolenej automat nebo ohly tahlo a nebo radicka
Datum: 19. listopadu 2008 14:19
Jméno: mogul
IP: uživatel4271
 skus pritahnout ty sroubky co tu radicku drzi na motoru (musis zhodit ten velky plech), nebo ji povol, mozna ze se sama nevraci a pak tam nejde zaradit dalsi kvalt
Datum: 19. listopadu 2008 9:51
Jméno: blazenn
IP: uživatel4114
 slabo kopes do salt paky
Datum: 19. listopadu 2008 9:45
Jméno: blaza
IP: uživatel4586
 cau draci,zajímalo by mě jak by se dal zvýšit výkon na Jawě 20 nějakým nenáročným způsobem.děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2008 12:52
Jméno: standa
IP: uživatel4595
 nenarocnym zpusobem...!! Udelej GO motoru,vymen vsechny loziska za loziska SKF,dej ferodo lamely,vymen ojnici za ojnici s jehlama nahore....to je slusnej zaklad pro dalsi upravy...Pak kup od Sesy to VAPE RS  a kup svicku Bosch(nerusí CDI)...samozrejmne si muzes nechat snizit palici a nebo koupit vejirovou,koupit jednokrouzkovej pist a skratit pist o 1-2mm a rozsirit vyfukovy a saci kanal o 1-2mm do sirky + vyfukovy rozsirit k hlave o 0.5mm (jedine soucasne se snizenou hlavou!!!) a urcite nejakej vyfuk(upravit Hikone a nebo spocitat a postavit svuj)...tohle jsou uprvay "jednoduché"..to spachas na kolene a nebo koupis,popripade ..palici ti snizej nekde v servisu za 300,-
Datum: 19. listopadu 2008 12:52
Jméno: mogul
IP: uživatel4271
 jinou lepsi svicku a jiny karburator(Bing) i s filtrem. To dela taky hodne
Datum: 19. listopadu 2008 9:58
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 kdepak vole chce to dietu
Datum: 19. listopadu 2008 9:08
 Jj,klapky...Ono je to strašně jednoduchý...A navíc se sériovejma přefukama klapka ani nemá smysl...Jednoduší úpravy?Záleží co si pod pojmem jednoduší představuješ...Já bych to viděl na podkovu mezi setrváky,snížit hlavu a hlavně vejfuk!!!
Datum: 19. listopadu 2008 7:25
Jméno: homza
IP: uživatel4590
 Kup si na to tuning filtr ten ti zvýší rychlost 5 km/h a zvíší ti i výkon,nebo benzýn carrera 100 ten taky zvíší výkon.
Datum: 19. listopadu 2008 7:07
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 no bože tak do domku pod karbecovým kolínkem
Datum: 18. listopadu 2008 22:38
 Jojo...klapky do karbeca si dej....  Pak to poletí dvě stě v městě....
Datum: 18. listopadu 2008 22:30
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 borci já se z vás poseru  . Jinak možeš upravit kanály ve válci , snížit hlavu , třeba klapky do karbeca... nebo si tvrdě zaplatit za službu jiných např. TK moto.
Datum: 18. listopadu 2008 22:20
Jméno: blaza
IP: uživatel4586
 tak dobře a nějakej náročnější způsob není??
Datum: 18. listopadu 2008 22:15
 nezbyva mi nez souhlasit
Datum: 18. listopadu 2008 22:08
 Takovej způsob neexistuje.....
Datum: 18. listopadu 2008 22:06
 zdar, napište mi pls nějaký stránky kde najdu veterány kejvny atd...
aby tam byli originální fotky a sériové informace
fakt dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2008 14:20
 www.sesa-moto.cz
Datum: 19. listopadu 2008 14:20
Jméno: mogul
IP: uživatel4271
 www.jawagallery.cz
Datum: 19. listopadu 2008 10:00
Jméno: Evžen
IP: uživatel2669
 cau štamgasti kolik ma tak cenu Krabec na 555 pařeza kompletní
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2008 17:11
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 zalezi na stavu
Datum: 19. listopadu 2008 17:11
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 200 kč
Datum: 18. listopadu 2008 20:56
Jméno: Petr
IP: uživatel3382
 cau draci nevite rozmer gufera pod sekundarni kolecko na pionýra 20, 21, 23 dik specha
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2008 21:04
Jméno: Petr
IP: uživatel3382
 dik
Datum: 18. listopadu 2008 21:04
Jméno: Horst
IP: uživatel4592
 čau pod sekundár. 25x42x7
Datum: 18. listopadu 2008 20:57
 Nazdar,nevíte někdo čim to je když mi mustang na jedničku táhne o trošku hůř než normálně(skoro normálně),na dvojku jede dobře jenom z kopce(do kopce to chcípá) a na trojku,to je jak kdybych jel do prudkýho kopce,prostě se to na ní začne dusit i když jedu z kopce.Kola mi o nic nedřou ani brzdy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 23:03
Jméno: mišiak
IP: uživatel4669
 nemas nahodou sviečku zo skodovky? ak ano tak sa rozluč z piestom po neakych 50km... vybehany valec... a čo tak prasknuty piestny kružok?? ide to tak ze ta obehne susedov 2 ročny fagan na trojkolke... ak sa aspon trosku dotoho vyznas, kukni sa natie kružky... ak nie nehaj to račej tak
Datum: 02. prosince 2008 23:03
Jméno: honza
IP: uživatel4590
 vejfuk jsem čistil
Datum: 19. listopadu 2008 13:01
Jméno: Vyspu
IP: uživatel4594
 Co vejfuk? Neni ucpanej, kdy si ho naposledy čistil?
Datum: 19. listopadu 2008 12:16
Jméno: mogul
IP: uživatel4271
 serid lepe predstih, odtrh a svicku
Datum: 19. listopadu 2008 10:03
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 predstih a trysky...na ty se jeste jednou mrkni dokazou se rychle zanyst zvlaste pokud tam nemas filtr...no a estli mas novej valec (tj po vybrusu) tak ho nesmis moc honit, pravda zase je ze nejde do otacek ale ma zas silu jako krava, davali sme si na kamosovym novym vybrusu nekery kopce ve dvou i zatri (pokud se to do ty trojky vytocilo cili pred kopcem musela byt nejaka rovinka)...jinak zkus klasiku: dofouknuti kol, retez, estli je to namazany, estli ti to negde nefouka (necha se vytocit az to hezky neni ale silu fakt nema) pak estli ti netece olej z prevodovky do klikovky pres tesneni mezi karterama, co gufera atd...zdar at jezdi
Datum: 18. listopadu 2008 22:43
 karbec je dobrej valec je novej a trysky jsou čistý,skusim svíčku a seřídit zapalování!
Datum: 18. listopadu 2008 21:12
Jméno: standa
IP: uživatel4585
 muzes mit spatnej karbec,svicku,zapalovani...tezko rict....treba je to jen ucpana tryska...taky to muze bejt uz vyjezdenej motor
Datum: 18. listopadu 2008 19:17
Jméno: josef
IP: uživatel1201
 zdar,kolik bych dostal za vyfuk pobuchany z jawa pařez ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2008 17:23
Jméno: Jenda
IP: uživatel3097
 Taky možná pěstí
Datum: 19. listopadu 2008 17:23
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 19. listopadu 2008 16:14
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Za pobouchanej? Tak 4kč za kilogram...
Datum: 19. listopadu 2008 10:58
Jméno: standa
IP: uživatel4585
 ja za nej platil 200,- a byl docela slusnej....
Datum: 18. listopadu 2008 19:16
Jméno: MiGeL
IP: uživatel2248
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2008 15:49
Jméno: Sharky
IP: uživatel3443
 nedávno sem to s kámošem zkoušel, je tam údajně špatnej odpor (někde je tam psanej 2k2 ale má tam bejt jen 1k5), ale nějak neni čas to zajít koupit a vyměnit... Jinak součástky tě vyjdou tak na 150Kč...
Datum: 19. listopadu 2008 15:49
 dokazal ale nemam na to čas jeden otáčkoměr jsem sy dělal a šla mi jen pulka nejspiš špatny integrač ted jsem na bodě nula bo nemam na to čas ale jinak jestli mate někde ve městě klub elektroniku nebo tak tak tam by to neměl byt problem udělat a součastky sy obědnaš z netu
Datum: 19. listopadu 2008 14:50
Jméno: mira
IP: uživatel1412
 zdar chlapi jakej mate nazor na tu tysku 72 co ma sesa v shopu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2008 21:44
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 je levnejsi pac je odnekud z Asie ale zase 68 je ceska dobra verze
Datum: 18. listopadu 2008 21:44
|



|