Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: drak
IP: uživatel1265
 zdar draci sorry že to sem tahám vím že to sem nepatří ale potřeboval bych vědít rozměry zadních pneu yamahy dt 125...díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2008 17:10
Jméno: vfjr
IP: uživatel4503
 http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_dt125%2077.htm
Datum: 23. listopadu 2008 17:10
 Dalsi novinka pod stromecek od FICHTL krámku je DRŽÁK NÁŘADÍ pod prsa,,, je to takova policka na uchyceni naradi a lekarnicky a pomoci gumy to cele drzi na policce,,,,k mani bude v prosinci a cena kolem 350kc,,teda snad se dilo podari,,,,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2008 17:27
Jméno: standa
IP: uživatel4624
 tak to budu urcite jeden z prvnich kdo ji koupi...ne kvuli naradi,ale ukurtuju do toho CDI a regulaci ...to mi spad kamen ze srdce...aspon nebudu muset vymejslet slozity drzaky a uchycení ...
Datum: 24. listopadu 2008 17:27
Jméno: Yakub
IP: uživatel4150
 zdar bejci hele chtěl bych se zeptat mam motorku a chci si za ni koupit pava a nevim kam všude s tim musim běhat kde mi to napíšou do TP a kolik to napsání stojí atd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2008 7:39
Jméno: Peli
IP: uživatel4622
Datum: 24. listopadu 2008 7:39
Jméno: standa
IP: uživatel3309
 ja pava nemam,ale co sem tak cet na ruznejch motorkarskejch forech tak prihlasit(zapsat do TP) pava neni prdel...
Datum: 22. listopadu 2008 23:49
Jméno: H3LL
IP: uživatel4617
 dobry den namate nekdo nahodou planek na elektriku na jawa 05 dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2008 22:57
 http://www.sesa-moto.cz/minulost/
Datum: 22. listopadu 2008 22:57
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 zdar hoši,hodně lidí by asi zajímalo jak správně zazimovat motorku,napište vaše typy
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2008 22:55
 Tak to potom jo, ale stejně si o tom myslim svý...respektive že je to zbytečný při použití dobrýho oleje...
Datum: 23. listopadu 2008 22:55
 to uz je taky vychytany,sunda se hadice od filtru,nastartuje se,prida se plyn a do karburatoru se sprejem vstrikuje konzervacni olej,ten se pak dostane vsude
Datum: 23. listopadu 2008 22:39
 kolecko>právě proto tam píšu že se za M2T nezaručuju  , mě motorka stála 5měs. ve vlhký garáži, mazal jsem nějakym olejem Denicol za 130Kč/l poměr 1:30, 05 nezarezla ani po 8mi letech stání, jen tak jednou za rok protočim motor nasucho, myslim si že za tim jeho zareznutim je něco jinýho, třeba častý střídání teplot (jestli má vytápěnou garáž, případně garáž ve pod domkem) potom tam může kondenzovat voda a to je vždycky průser, já si myslim že prostě bude mit v garáži nějaký špatný klima...stejně tim že stříkneš olej otvorem pro svíčku tak jak ošetříš ložiska? Tam se ten olej nedostane tim že to 3x prošlápneš, takže je hezký že ti nezareznul píst ale zase můžou zareznout ložiska.....
Datum: 23. listopadu 2008 22:06
 strikani oleje do valce urcite neni zbytecny,pist dokaze prez zimu zareznout jak nic,stalo se to sousedovy u kejvacky,navic to pisou v kazdy prirucce o motorkach,takze ja se toho radejc drzet budu,nechci riskovat
Datum: 23. listopadu 2008 13:34
 Stříkání oleje do válce je zbytečný, já když sem minulej rok zazimovával motorku tak sem nechal vyjet benzín z karburátoru dokud to nechcíplo, po 5 měsících sem sundával válec (s motorem sem celou dobu nehejbal) a zjistil sem že všude je souvislý olejový film..takže bych se nějakýho zareznutí nebál...za M2T se ale nezaručuju...
Datum: 22. listopadu 2008 23:11
 zazimovavam to na celou zimu,ja se o motorky staram dobre,takze radeji udelam vsechno pro to aby se motorce behem zimni prestavky nic nestalo,takovej zarezlej pist je celkem k nasrani,ale i takovej zrezlej sroub me nepotesi,to vis,sem trosku puntickar,proto sem napsal to,co by se spravne melo delat
Datum: 22. listopadu 2008 21:44
 hoši, a proč vůbec zazimovávat, můžeš to nechat tak, stim , že se občas v garáži svezeš
Datum: 22. listopadu 2008 21:38
 prosimtě, na jak dlouho budeš zazimovávat? na půl roku? nech tam benál a hoď to na stojan, podepři to akorát aby se ti tam neudělala botka na gumě to je vše, dělám to tak už pořádně dlouho a nic se nestalo...
Datum: 22. listopadu 2008 21:29
 je toho vic co musis udelat:napred celou motorku poradne umej,na lak nanes vosk(napr.:Tempo),na chromovane dily nejakou pastu na chrom,dofoukej kola,namaz vsechny pohyblive dily,gumove dily osetri pripravkem Regum,motorku dej na hlavni stojan,vypust benzin z karbece tim ze zavres kohoutek a nechas bezet motor az chcipne,dotankujes plnou nadrz,do valce striknes olej a parkrat proslapnes motor,vyndas baterku(pokud je),ucpes hadrem vejfuk a sani aby se do valce nedostavala vlhkost,motorku prikrej napr.:starym prosteradlem,rozhodne ne vsak igelitem,latka musi byt prodisna,motorka musi byt ulozena v teple a suche garazi.a tak jednou za tejden proslapni motor,aby ti nezarezl pist ve valci,snad sem na nic nezapomel
Datum: 22. listopadu 2008 21:05
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 este chapu tu nadrz i gdyz dnesni benal fakt za moc nestoji ale na co ucpat vyfuk a sani?
Datum: 22. listopadu 2008 19:26
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 ucpat vejfuk a sání dát to nastojan plnou nádrž
Datum: 22. listopadu 2008 19:24
 Zdarec draci!
Viměnim doma ojnici s jehlovym ložiskem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2008 21:18
 Otázka zněla : Viměnim doma ojnici ... ? Frikulíne opět neodpovídáš na otázku, takže opět špatně.
On se neptal na vyvážení, ale na výměnu - to je rozdíl.
Datum: 24. listopadu 2008 21:18
 Zdarec frikuline! Napiš mi na email odkaď seš. Díky!
Datum: 23. listopadu 2008 18:59
Jméno: Kamil
IP: uživatel1337
 ¨frikuline von ti to tak bude řikat,ty bys mu dělal konkurenci
Datum: 23. listopadu 2008 13:15
 Pepo zajímala by mě jedna věc....?  Jak ji vyvážíš....?  Přelisovat a VYCENTROVAT to takový problém neni, ale to vyvážení mi nejde trochu do hlavy...  Jinak ti to udělám taky....taky s tim nemám problém...!
Datum: 23. listopadu 2008 10:38
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 joseph.j@seznam.cz
Datum: 22. listopadu 2008 22:07
 Tak mi napiš teda tvuj email. muj je J.Pucera@seznam.cz
Datum: 22. listopadu 2008 20:34
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdar, jestli chceš tak ti to přejisuju a vyvážim.Není to problém.Písni mi na mail.
Datum: 22. listopadu 2008 19:59
 No to by nebyl takej problem. Ale jak ji mám vycentrovat (setrváky)?
Datum: 22. listopadu 2008 19:57
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 v domacich podminkach se to da jen pokud mas poradny lis...pokud jo tak rozlisujes klikovku, vymenis a pres lis nalisujes a vyvazis...ale zkus si to nejprv na nejaky starsi, horsi popr klikovce na vyhozeni, jistota je jistota...
Datum: 22. listopadu 2008 19:06
 češt motoristi poraďte mi prosim , mam babetu 207 a potřeboval bych vědět jak se sundává unašeč spojky mužete se mi ozvat na icq 382558776
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2008 15:30
 Čau hoši,někde jsem četl návod na dva výfuky na jawa pionýr,zkoušel jste to někdo?Kdyžtak mi pošlete foto jak jsou spojene kolena.Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2008 13:49
Datum: 23. listopadu 2008 13:49
Jméno: standa
IP: uživatel4619
Datum: 23. listopadu 2008 11:33
 http://www.fichtl-klub.cz/galerie/displayimage.php?album=14&pos=70
Datum: 23. listopadu 2008 11:16
 Jezdí se mnou závody starší pán....tuším kolem 70 let. Má na pionýru dva výfuky a má to styl....k němu už to patří....! ale on má dvě kolena svěřený přesně čistě k sobě má to nově nachromovaný a má uzoučký doutníčky....ani nevim z čeho....jede mu to čistě zvuk to má jak hodinovej strojek a celkově jeho pionýr je klasa....najdu ti foto...
Datum: 23. listopadu 2008 11:15
 MUZES ME RIC Na co 2 vejfuky?? ayb to jelo jeste hur nebo proc to chces a vypadat to bude strasne
Datum: 22. listopadu 2008 20:59
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 svareny jedno na druhy...ale pripada mi to jako prasecinka, sem toho odpurcem...at se radsi vyjadri jini
Datum: 22. listopadu 2008 18:29
 Ahoj. Nevite nekdo kde bych sehnal paprsky a nyply na Mustanga? Vim, ze jsou zde v kramku, ale ja je potrebuju bez povrchove upravy. Chci si je nechat pochromovat tak proto. Diky za reakce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2008 12:02
 Kup si je tady a oni si je ve chromovně stáhnou z toho pozinku bo co to je...
Datum: 25. listopadu 2008 12:02
Jméno: Patton
IP: uživatel4599
 Zdar jak presne mam postupovat po koupi motocyklu kam jit nejdriv jesi na STK nebo to prepsat na sebe nebo na otipovani atd dik za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2008 13:14
Jméno: Joza
IP: uživatel4575
 Jo BO má pravdu ja mam fichtla po bratrancovi tak nejdřív to na me musel odhlasit potom sem musel jít udělat evidenční kontrolu potom sem šel na pojišťovnu udělat pojištění pak sem zase musel na úřad to na sebe přihlásit( nebylo mi jěště 18 tak se mnou musel táta) a potom sem musel znova na pojišťovnu si nechat změnit číslo SPZ protože sem dostal novou SPZtku
Datum: 23. listopadu 2008 13:14
 prodavajici to odhlaci na tvoje jmeno pak musiš pojistit zajet si s tim na evidenčku popřípadě stk a pak přihlásit a když to prodavajici neodhlasi na tvoje jméno tak máš nákou lhůtu abys to přihlásil jinak s tim budou problémy aspoň takle mě to bylo řečeno
Datum: 22. listopadu 2008 22:01
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 hele fikus pokud stym prvne nepujdes na overeni cisel tak to neprihlasis
Datum: 22. listopadu 2008 18:50
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 sri to prvni jsem se spletl nejdriv to musis pojistit! stoji to asi 300 ja platil 320 pak to prihlasis
Datum: 22. listopadu 2008 18:06
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jako prvni to musis prihlasit!! nedavno jsem kupoval fichtla tak to vim a pak to stim prodavajicim pudes prehlasit ale musi ti bejt 18 pokud ti je min tak musis jit se zakonnym zastupcem!! a stou technickou nevim ja mel platnou
Datum: 22. listopadu 2008 18:03
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 nejdriv to natebe musi ten majitel prepsat, pak si zajedes do stk udelat overeni cisel, pak skocis na pojistovnu motorku pojistit, a pak des na urad na sebe prihlasit
Datum: 22. listopadu 2008 12:21
 Jak to delate s tema hvezdickama,ze ja mam furt dve a jinej 3??admin ma plno,to je jasny je admin
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2008 16:58
 presne jak pise standa,, musis cekat na to az te nikdo ohodnoti,,teda tvou znalost,,, na me nekoukej mam plny pocet hvezd a pritom sem naurovni 15 letecho fichtlare,,, ale ja mam protekci
Datum: 22. listopadu 2008 16:58
 Dle hodnocení tvych prispevku a odpovedi ti lidi davaj hvezdicky a ty dve jsou zaokrouhlenej prumer z prubeznyho hodnoceni...
Datum: 22. listopadu 2008 11:44
 ikdyž ti dam 5 tak tam zustanou jen dve ...to je naky divny
Datum: 22. listopadu 2008 11:35
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
 cau chlapsi jak mam motorku udrzovat pres zimu mambyt v nadrzi benzin nebo nema?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2008 0:03
Jméno: standa
IP: uživatel3309
Datum: 23. listopadu 2008 0:03
Jméno: standa
IP: uživatel3309
 musis aspon ten kohoutek vyplachnout necim jinym nez je nynejsi benzin(da-li se tomu este tak rikat  ) ...ja nevim co plasite s tim zazimovanim....sem nikdy nic nezazimovaval...nevidim duvod....pri kazdy prilezitosti suchy silnice vyjedu at je to listopad,leden nebo brezen....me stala nejdyl motorka bez jezdeni asi mesic kdyz sem si zrusil rameno a fichtl nemel predni vidle   to ste fichtlari ....!
Datum: 23. listopadu 2008 0:00
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to je vtim?? co to placas zanesmysli redidlem vyplachovat  ten benzin vipust nebo vijezdi ale kdyz ho tam nechas tak se nic nestane ale nejezdi ne nej!! az na jare to staci vypustit a nalejt novej a jezdis dal
Datum: 22. listopadu 2008 18:25
 rEDIDLEM? NEROZPUSTI TO HADICKU?
Datum: 22. listopadu 2008 16:43
Jméno: standa
IP: uživatel4615
 benzin vypustit...!! co je ten benzin lihovatej jak hovado tak dela neplechu v palivovy soustave a karburatoru....vylejt a vyplachnout redidlem...!
Datum: 22. listopadu 2008 13:13
 Vyteklo ti to Monty.... tezko se to mohlo vyparit a 2 litry prez zimu aby to nekde vykapalo neni problem (vlastni zkusenost) pak sem prisel a na zemi jen tak jako trochu mokry ale litr byl pryc a zadna louze nebyla... benzin se vyparil ze zeme a nechal tam jen jemnej povlak od oleje skoro to nebylo ani poznat
Datum: 22. listopadu 2008 11:52
 já ho tam nenechávám. když semtam minulý rok nechal dva litry tak se vypařily nebo nechápu kam zmizely
Datum: 22. listopadu 2008 11:44
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tto je jedno ja bych tam nechal olej i benzin aby to nerezlo ale ten benzin kdyz namichas s olejem tak se ma brzo vijet takze to nech bezbenzinu a olej tam nech pokud to je vgarazi tim lip. ja to nevypoustim protoze jezdim i v zime
Datum: 22. listopadu 2008 11:39
 ja ho tam nechavam a olej v prevodovce taky,pokud nespotrebujes benal to roka,tak ti zacne vodnatet a je je potom neco kdyz je vodnatej a ty ho nalejes do motorky
Datum: 22. listopadu 2008 11:28
 Draci tak zima je tady, kdo bude řádit na sněhu?  Minule sem projezdil celou zimu, letos ale už blbnout nebudu, aspon bez řidičáku ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2008 9:23
 Taky se tešim ted mi přišel domů drapák tak ho hned ozkoušim ale jenom chvíly pač potom bude generálka laku a pár veciček
Datum: 23. listopadu 2008 9:23
  dyt ani rozjet sem se nemohl... a teprv to na tom snehu nastartovat... no teda dekuji pekne  ...jo a jinak stupacka ohla neni jen se trocha vyvlekl ten gumovej nastavec...
Datum: 22. listopadu 2008 22:11
Jméno: motor
IP: uživatel680
 me příde že je to na silnici nejlepčí tam to pořádne hrabe ale potom je to horší s dobrždovánim dnes sme jeli ve 2 na simsonu a ješte za 2 to hrabalo  fakt zábava
Datum: 22. listopadu 2008 21:23
 Jo já taky dneska prasil na sněhu.. zkoušel jsem to prvně fakt sranda... hodiny, hrabačky, drifty přetáčení, fakt hukot, ale na silnici celkem držková...
Datum: 22. listopadu 2008 19:13
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tez me cekaj na jare papiry ale nemuzu to vydrzet...budu litat s kamosem na jeho, moj je zazimovany...
Datum: 22. listopadu 2008 18:30
Datum: 22. listopadu 2008 15:19
 Taky bych už jezdil ale za chvilku řidičák to už si radši počkám, náhoda je blbec. Ale jinak na sněhu byla vždycky sranda hlavně v zatáčkách to byli pády
Datum: 22. listopadu 2008 14:08
Jméno: mara
IP: uživatel426
 v 9 jsem vylez z baraku a skoro 2 hodky jsem trapil zavodniho mustafa docela sranda jen potřebuju dozadu novej drapak
Datum: 22. listopadu 2008 13:01
Jméno: motor
IP: uživatel680
 tak už jsem jezdil strašná prdel  mám 125 4T a jedu za 4 a dám plnej a začne to hrabat  jezdim na zapadlý asfaltce to me baví nejlíp proste strašná prdel na
každej stupen to hrabe
Datum: 22. listopadu 2008 12:36
 dneska nam napadlo 8cm du řádit na číze
Datum: 22. listopadu 2008 12:26
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Já už dneska řádil na louce ale těšim se až zamrzne rybník a napadne víc sněhu.
Datum: 22. listopadu 2008 12:02
Jméno: Barum
IP: uživatel2179
 Taky bych nejraději zakrosil,ale hned na jaře dělám řidičák na 125ccm a nechce se mi zase 2 roky čekat
Datum: 22. listopadu 2008 11:58
 no bez drapáků se v zimě moc řádit nedá  ale já už jenom čekám až pořádně napadne sníh a vyrazím na polňačky
Datum: 22. listopadu 2008 11:45
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jasne ze budu radit na fichtloj ale polede to nak klouze na silnici zjistuju ze je to odrzku  ale dobre se ve snehu hrabe na poli to je vpoho ale na silnici to je odrzku
Datum: 22. listopadu 2008 11:43
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 no taky nevim jestli mám řadit pač v lednu du na řidičák a na motorku až bude pěkně , a nechcu si to o 2 roky oddálit
Datum: 22. listopadu 2008 11:23
 Je to zuppa, ale já už taky nebudu řádit hlavně protože budu dělat takovou menší generálku ale jenom loziska v rámu,kolech,...
Datum: 22. listopadu 2008 9:39
Jméno: motor
IP: uživatel680
 jasný už u nás padá čekám až napadne trochu víc a jdu na to
Datum: 22. listopadu 2008 9:34
 Zdar draci, v předních tlumičích budu měnit pouzdra. Všude sem slyšel, že se dávaj do každýho tlumiče 2 pouzdra (nahoru a dolu), ale ted mi nekdo rikal ze se do jedny davaj 3 (jedno nahoru a dve dolu). Co je na tom pravdy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2008 13:15
Jméno: standa
IP: uživatel4615
 lepsi tri futra trochu volnejsi(akorat!) nez dve na fest
Datum: 22. listopadu 2008 13:15
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 dve, jedno 16 cm od spoda myslim a druha uplne dolu...o tech mustafech newim ale wim ze se pak uz davala jen jedna do vidlice (asi v ramci uspor co ja wim) ale ty vidlice sli o dost rychlejc do vecnych lovist...
Datum: 22. listopadu 2008 13:00
 já mám v každý dvě už tolik roků a bez problémů
Datum: 22. listopadu 2008 11:46
 orginal jsou 2 silony jeden nahoře druhy dole ale ja mam jeden vylepšovak bo kdyš se jezdí v terenu mužou se ty silony posunout tomu jsem zabranil vložením mezi silony elektrikařskou trubku ktera mam stejny pruměr jako teleskop tudiš se to nemuže ani za boha posunout a jsem s tim spokojeny klidně i nakreslím byl by zajem
Datum: 22. listopadu 2008 10:19
 Jen do mustafa se dávaj tři do každýho
Datum: 22. listopadu 2008 9:17
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 mě bloncala vidlica tak sem ju rozdělal a měl sem jenom na koncích vidlice(dule) po jednom pouzdru na každé straně. Tak sem je vyměnil a už nebloncá v pohodě.
Datum: 21. listopadu 2008 23:22
Jméno: pavelc
IP: uživatel2952
 davaj se dve jedno nahoru jedno dolu
Datum: 21. listopadu 2008 23:18
 cau draci mam dva fichtli jeden po GO a tan de do otacek pekne ten druhej je taky na pul po GO a nechodi dootacek cim to je?? vse vycisteni co jsem dal jinak je pouze jehla na plin u jednoho mam o jednu drazku niz
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 22:57
Jméno: mišiak
IP: uživatel4669
 vymen piestne kruzky kup nove tesnenie pod valčok ako sa tu pisalo nastav predstich vyčisti sviečku... ak tam nemas dufam skodovacku... tu mozes hodit susedovi do okna lebo ti prepali piest... mala by tam byt N7 alebo14-7 a nie N15Y...
Datum: 02. prosince 2008 22:57
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 přetěsni válec a kartery. a vycisti vejfuk
Datum: 22. listopadu 2008 10:42
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 Málo benzinu, nebo špatnej předstih.
Datum: 21. listopadu 2008 22:24
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cus draci tak mam motor po GO a spatne chytal nechal jsem ho vy GO u jednoho opravare a spatne chytal zjistil jsem ze strhnul sroub na hlave tak vymenil stefzt hodil jsem ho naram blaf a chcip a us nic tak jsem dal jinou svicku a chyta dobre a to je svicka brisk obe dve takze stojej zahovno lepsi stara svicka pal ta chodi dobre
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 22:01
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Jo a ještě bych chtěl vědět v jakém poměru mám ředit benzín s olejem do Jawy 20 typ 50. Nekdo říkal že 1:50 ale to když jedu tak me nejde pomalu ani videt přes ten dým  ale zase mám strach abych to nezadřel. Napište prosím jaký je ideální poměr.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 23:06
Jméno: KrupiQ
IP: uživatel4765
 1:50 idealni,doporučene vyrobcem motorek.Nevim jak tobě ale mě se nekuři vubec a to vždy trochu ještě přidam.
Datum: 17. prosince 2008 23:06
 skus 1:40 alebo ak aj to bude dymiť tak 1:30 a ak aj to tak skus iny olej veď vyskušaj
Datum: 17. prosince 2008 14:00
 a to jako od kdy??  namodralej kouř je tak maximálně známka blbýho spalování
Datum: 28. listopadu 2008 22:56
 Namodralý kouř je známka dobrýho mazání.
Datum: 28. listopadu 2008 15:08
Jméno: honza
IP: uživatel1653
 Já na olej stihl jezdil v parném létě 1:50 a nic se motoru nestalo nekouřil ani nechrastil. To je dobrej olej ten červenej dává se 1:40-1:50.
Datum: 25. listopadu 2008 20:28
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Nemyslim ridicak, myslim papiry od pinala!Pokud nechces rict ze papiry k pinalovi teprve budes mit.
Datum: 22. listopadu 2008 18:48
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 To Kalda: nn ještě ne
Datum: 22. listopadu 2008 14:51
Jméno: standa
IP: uživatel4615
 s polosyntetikou 1:40,s lepsim mineralem jako je TSF 1:35 a s M2T 1:33 ....doporucuji TSF...!
Datum: 22. listopadu 2008 13:17
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Hele Dusde mas k te 20 papiry?
Datum: 22. listopadu 2008 12:05
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Aha tak to vím kdo
Datum: 22. listopadu 2008 11:06
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Patrik P.a urco se nepletu!
Datum: 22. listopadu 2008 10:34
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Jestli si me nepletes se starym
Datum: 21. listopadu 2008 23:28
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 si taky z LA?
Datum: 21. listopadu 2008 23:27
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 To Kalda: jak to víš  a kdo si ty?
Datum: 21. listopadu 2008 23:23
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no jako já jsem jezdil na 1:50 na fichtlivi i na simsonu a nikdy jsem nazdřel a to jsem jezdil s m2t
Datum: 21. listopadu 2008 21:55
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to by mu nejelo  spatne chodi uz 1:15
Datum: 21. listopadu 2008 21:18
Jméno: Kalda
IP: uživatel2971
 Ze by Dusan Hodonsky LA
Datum: 21. listopadu 2008 21:18
 nemyslel spis nahodou 1:5??
Datum: 21. listopadu 2008 20:52
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no jednou si na to vzpomenes az zacne ve valci cinkat a vydavat jine zvuky...
Datum: 21. listopadu 2008 20:45
 Tak to já to moc neřešim kolik tam naleju a je to jawa 50 typ 20
Datum: 21. listopadu 2008 20:37
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Břeclav, Jížní Morava
Datum: 21. listopadu 2008 20:08
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 hele odkud si?
Datum: 21. listopadu 2008 20:06
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Mám docela hodně zasraný výfuk tak ho zrovna vyčistím
Datum: 21. listopadu 2008 19:57
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Mam olej od Stihl do motorovych pil atd. Říkali mi že je dobrý tak tu nádrž dojezdím a budu ředti teda 1:33. Díky
Datum: 21. listopadu 2008 19:56
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 nigdy! 1 :50 je tak akorat na zadreni zvlaste pokud to zenes a pokud mas m2t za olej...mazat 1:33 at je to olej sebelepsi nebo horsi (ten pomer neni dan ani tak mazacima schopnostma oleje ale konstrukci motoru pac valec je schopen umazat se klidne i 1:100 ale bronzovy futro kery je v ojnici tak potrebuje 1:33)
Datum: 21. listopadu 2008 19:47
 Zdravim, mam takovy dotaz. Mam minibike a v nem motor z babety. Drive to jezdilo bez vetsich problemu, ale ted? Vyjedu a behem chvile to chcipne, pockam par sekund a muzu jet znovu. Vetsinou to dela kdyz drzim plnej plyn. Koupil jsem novou svicku, od nadrze az po karburator jsem to celi vycistil a spravil a porad nic. Nevite cim to muze byt? Predem dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 21:50
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 myslim si ze tam jde spatne benzin je moznost: zavzdusnena hadicky,tryska zadelana,v nadrzi zadelany sejtko jestli tam vubec naky mas,a dal nevim
Datum: 21. listopadu 2008 21:50
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2008 14:54
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 No to je docela možné že už si ho tu viděl. Myslím že už sem odkaz jednou dával sem
Datum: 22. listopadu 2008 14:54
Jméno: standa
IP: uživatel4615
 ty fotky uz jsi nam prece jednou ukazoval..! znovu tedy říám..JE MOC PEKNY..! Mozna bych vymenil ty zrzave draty v kolech,ale fakt tohle je peknej kousek...! Lepsi nez fichtly po dnesnich rádoby renovacich
Datum: 22. listopadu 2008 13:20
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 je to mozny ale ten cerv porad hloda a hloda gde sem ho videl...
Datum: 21. listopadu 2008 20:43
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 jj je to možné. Vše by melo byt original tak mozna si to pletes s nejakym jinacim fechtlem
Datum: 21. listopadu 2008 20:28
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 nemuzu si pomoct ale ty fotky uz sem negde videl a vim ze mi padla do oka ta sedacka...
Datum: 21. listopadu 2008 20:27
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 NN na aukru nebyl. Alespon o tom nevim ale pochybuju bo ten pán co ho mel přede mnou nebyl zrovna nejmladší
Datum: 21. listopadu 2008 20:18
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 nebyl na aukru na inzerci bo podobny portal?
Datum: 21. listopadu 2008 20:09
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Já sem ho tak už koupil  PO GO neni. Puvodni majitel na ni asi moc nejezdil. 15 roků na ni prej nikdo nejel. Doma sem jen naleštil a bylo
Datum: 21. listopadu 2008 20:03
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 peknej...zvlaste co se muze pochvalit tak karoserie, je videt ze je po generalce, sic to uz ale bude nejakej patek...zalezi jak to lita a jak ses s ni spokojenej...jediny co bych vytknul tak asi vhled karteru (vika) a vyfuku, to by chtelo je vymontovat a hadrovym kotoucem nalestit a bude to pohledny kus
Datum: 21. listopadu 2008 19:56
Jméno: Mildecz
IP: uživatel4569
 Panove,chci se zeptat jelikoz s tim nemam zkusenosti,v cem jsou loziska SKF prinosem pro motor pionyra o proti ZKL.Kdyz neberu v potaz zivotnost.Jde o loziska na kliku.Vyplati se ta investice?Mam zavodni motory a ojnice vydrzi par tisic kilacku a mezitim se motor puli a puli a kontroluje.Takze po tech dvou tisicich kilometru,prijdou novy liziska zkl a nova ojnice.Diky za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2008 19:59
Jméno: Králík
IP: uživatel720
 Aha, a já se vžycky divil, proč mi na sériovce odejdou ZKL za půl roku... určitě to je tim, že je klika rozhozená, když jsem jí narážel přes dřívko a ložiska taky...
Datum: 24. listopadu 2008 19:59
 Ještě by mě zajímali tvoje závodní motory....  Ozvy se mi prosím na mail nebo ICQ : vl.muzak@seznam.cz , 324-018-386
Datum: 23. listopadu 2008 10:50
 Já teda osobně na sériovku používám ZKL protože stačej....! Ze závoďáka sem je tahal modrý takže tam SKF....mám je tam první rok a netušim co vydržej...jinak sem dával do závoďáka ložiska dvakrát do roka a jak řikám ZKL modrý a hráškovaly...! Problém je ten že to ložisko se tváří že je OK...ale pak ho člověk vyndá z karteru a jak se všechny vůle sečtou...je to tam...  Ale vyndávej si ložisko jen tak pro kontrolu......  Ale jako v tuhle chvíly....zvedl bych ruku pro SKF ale ZKL neodsuzuju....! (hlavně to neni jen o ložisku...ale o stavu kliky karetrů použitým oleji MONTÁŽI KLIKY-třeba to natlučení přez dřevo je divočina....dělal sem to taky ale ž to vim a vim to od tý doby co centruju kliky a vim jak malinko stačí aby se rozhodila....  ) Takže asi tak...
Datum: 23. listopadu 2008 10:45
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 flakaj to jak se da...vubec nejlepsi je dycky doprodej dilu z Povazskej Bystrice co zbyly dily na fichtla ale o tom uz sem taky dlouho neslysel, no je to velka skoda...
Datum: 22. listopadu 2008 18:24
Jméno: standa
IP: uživatel4615
 nejsmutnejsi je ze ty komunisticky byli taky ZKL a jeste na nich bylo napsano made in Czechoslovakia...to co se dneska prodava je strasny...nejenom ty 6303c3 od ZKL ...kluci menili loziska na 513 na cize na klice...koupili ZKL ze by to melo stacit,ze jezdi ciza jentak HObby...a ono se to vysypalo za mesic a pritom ji mazali(crosspower) ze kourila jak vztekla....tak je nekde chyba,ne...!
Datum: 22. listopadu 2008 13:26
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ZKL sem kupoval a jako loziska se mi zdali normalni a v provozu se ukazaly jako vyborny (asi dobra rada, dobre udelana, prezila i zasouvani do karteru za studena, bez zadnyho nahrivani a ze to byla prace nez se tam dostaly, mel sem za to ze je to kladivo pres to drivko odrovna...)...zalezi na co narazis, me dohromady staly neco pres 120 a uplatnili se, myslim ze je to zbytecnost kupovat SKF do zavodaku (do zavodaku to skoda urcite neni ale je skoda je kazdou chvili menit)...jinak nejkvalitnejsi byly ty komunisticky, gdybych je gdysy davno nevymenil tak by jezdili dodnes (vymena z duvodu pripominek jak sou stary ale vidim ze byly milny, litali by dodneska) a co rikal Standa tak to je dost mozny, dneska se secko flaka jak se da...
Datum: 22. listopadu 2008 13:07
Datum: 22. listopadu 2008 12:29
Jméno: Horst
IP: uživatel4616
 Čau nevím co jezdíš,ale nato že ti vydrží motor tak málo je investice do SKF zbytečná
Datum: 22. listopadu 2008 11:58
|



|