česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  194  195  196  197  198  199  200  201  202  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14442    
Zdar hoši jak mám a čím vyčistit nádrž na mustangovi? je zaneřáděná vevnitřku a pořád mě to zasere ty trubicku co su mezi pulkama jak je to propojene hadicku. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 17:50
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
tak díky moc :-)
 
 
Datum: 29. prosince 2013 17:50
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nádrž zazátkovat a samozřejmě jak píše kolečko, nádrž musí být pořádně odmaštěná, jinak ta kyselina nebude účinkovat nebo jen částečně...
 
 
Datum: 28. prosince 2013 20:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zavři to...doporučuju nádrž jednou za čas protřepat aby se to dostalo fakt všude. A hlavně, pořádně odmastit před tou kyselinou.
 
 
Datum: 28. prosince 2013 19:30
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
čau jestli se můžu připojit a jenom se zeptat když do té nádrže naliju ten roztok, tak tu nádrž mám zavřít zátkou nebo ne? nikde se o tom nezmiňuje díky za radu :-)
 
 
Datum: 28. prosince 2013 16:48
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně jak píše shrek, taky jsem to letos dělal a použil jsem 10% roztok kys. citronové, tzn. 100g kyseliny na 1 litr vody, takže když má mustang nevím přesně jestli 8 litrovou nádrž, tak budeš potřebovat 800g kys. citronové. Nasypeš ji do nádrže a zaleješ horkou nejlépe vřící vodou a nádrž zabal do hader, ať je voda co nejdéle teplá. Na druhý den stačí vodu vylít, vypláchnout benzínem nebo čistou vodou, vyfoukat vzduchem a je hotovo a bez námahy ;-) . Pokud by jsi chtěl zabránit opětovnému reznutí nádrže, tak je dobré po této proceduře nádrž vylít dvousložkovou epoxidovou barvou a pak budeš mít navždy klid ;-)
 
 
Datum: 27. prosince 2013 23:10
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pár sáčku kyseliny citrónové, vařicí voda a dát k topení, na druhej den vypláchnout benzínem a je to čistý
 
 
Datum: 27. prosince 2013 22:48
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vem kulicky z lozisek nebo stary retez a ucpy ty dirky na nadrzi a tresej s nadrzi aby se oklepal ten bordel :-) a pak nalej benzin proplachni a zase :-) a pak ji poradne vyplachni aby to vyteklo a aby byla cista :-)
 
 
Datum: 27. prosince 2013 22:32
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
Čau,prosím o rychlou odpověd,jedu si pro auto ale pan co ho prodavá neni majitel v TP a je ztracen maly ORV,muzu si jako někdo kdo neni napsany v TP jit zažadat o duplikat ORV? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2013 21:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kupovat auto od jednoho a je psané na jiného je teda pěkně nahovno
 
 
Datum: 28. prosince 2013 21:00
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
Už je mi to jasný,díky moc..
 
 
Datum: 27. prosince 2013 21:11
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel15976    
malej tp zatim neřeš, potřebuješ ten velkej tp na sebe nějak odhlásit a to dá se dvěma způsoby, buď to na tebe do polo odhlásí ten majitel podle tp, nebo na tu plnou moc si to dáš do polopřevodu na sebe. to se musí udělat v místě kde je auto registrovaný, takže jestli ty seš z brna a majitel z prahy, je to docela na prd. ten od koho to kupuješ je ti prd platnej, vyjednat si převod musíš s tim kdo je v tp
 
 
Datum: 27. prosince 2013 17:32
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
Auto v polopřevodu neni,je psano na majitele neznameho,smlouvu mit budu.Stk je platná a pojistka taky,dočetl jsem se že stačí mít plnou moc od majitele,velkej TP,platnou stk a pojistku a za 100kč ho prý vystaví-je na tom něco pravdy?Moc díky
 
 
Datum: 27. prosince 2013 15:05
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
pokud ti k tomu dá velkej tp, kterej bude v polopřevodu, tak to koupit můžeš. samozřejmě smlouva. zažádat nemůžeš, vystavěj ti ho až po evidenčce, stk, pojistce atd.
 
 
Datum: 27. prosince 2013 14:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA-ČZ      IP: uživatel16615    
Ahoj, mám problém se zapojením tohoto drátku. kdysi jsem vyndaval motor a odněkud vypojil tento červený drát (na obrázku vlevo) neví někdo kam přijde? http://img8.rajce.idnes.cz/d0803/6/6551/6551813_675f57ce7cdce6464ddafc8169b86ac1/images/IMAG1734.jpg?ver=0 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 13:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA-ČZ      IP: uživatel16636    
PIONÝRÁK -> Díky, momentálně je po GO a taky jsem ho trochu leštil :-) KOLEECKO -> Díky moc za radu, ušetřil si mi tím spoustu času! Je to přesně tak, jak si říkal.
 
 
Datum: 30. prosince 2013 13:21
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14442    
pěkně vypucovaný motor a hodně slušné zápalko :-)
 
 
Datum: 27. prosince 2013 22:21
 
 
 
 
Jméno: Jawa      E-mail:      IP: uživatel16615    
Dám vědět! :-) mezi těma plechama a tím vzducháčem je takovej malej plíšek. Myslím, si, že se to o něj nějakým způsobem opře. Nějak jsem ho tam přidělal, ale jestli správně to už je ta druhá otázka! Všechno tam sedí, jen mi přijde, že ten vzduchovej filtr je tam moc volně. Vlastně ho dole drží jen ta guma, která je připojena na karbec.
 
 
Datum: 27. prosince 2013 11:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pak napiš jestli to tak bylo, snad jo :-) Rád bych poradil i s uchycenim filtrboxu, ale bohužel si to nepamatuju a kejvačku jsem nedávno někomu půjčil, takže se ani nemůžu podívat.
 
 
Datum: 27. prosince 2013 11:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA-ČZ      IP: uživatel16615    
Díky moc! :-)
 
 
Datum: 27. prosince 2013 11:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Představoval bych si to nějak takhle. Prostě ten černý svazek bych vedl jinudy. http://kolecko10.rajce.idnes.cz/foto_garaz#blablabla.jpg
 
 
Datum: 27. prosince 2013 11:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA-ČZ      IP: uživatel16615    
Nezlob sem Teď budu vypadat asi jako blbec, ale mohl by jsi mi to říct trochu více "laicky" ?
 
 
Datum: 27. prosince 2013 11:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ještě doplnim. Tenhle svazek, pokud se nepletu, tak se musí provléknout takovou dírou v karteru. Je to jakoby u horního šroubu zadního úchytu.
 
 
Datum: 27. prosince 2013 10:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejspíš je to drát, který vede na kontaktnici neutrálu. Přijde zapojit za vačku poloautomatu.
 
 
Datum: 27. prosince 2013 10:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA-ČZ      IP: uživatel16615    
Zdravím, mám dotaz. Neví někdo náhodou jak je upevněnej airbox na ČZ 175/450. ? Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2013 13:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA-ČZ      E-mail:      IP: uživatel16615    
Myslím, že tam mám dvě díry. A co přesně myslíš, tím "capky" ? :-)
 
 
Datum: 27. prosince 2013 13:54
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No v rámu máš díry pro šroubky, jsou dva (nebo jeden? promiň teď nevím.) a na tom airboxu maš capky, který k tomu rámu přiložíš a sešroubuješ. a to je celé. Pak je tam jen guma, která jej spojuje s karburátorem, ale ta to opravdu moc nedrží :-)
 
 
Datum: 27. prosince 2013 13:04
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
ROMET tady sou fotk k vcerejsimu dotazu https://www.facebook.com/ElinQy.Misha.Tesarik/media_set?set=a.10200413681705098.1073741832.1847668088&type=3 mam k nemu novy lanka lamely kohoutek a zapalovaci civku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2013 14:58
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
uz by to melo fungovat
 
 
Datum: 27. prosince 2013 14:58
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, i když jsem ti neodpovídal, tak mě to také zajímalo jak vypadá a nevím jestli to dělá jenom mě, ale fotky rometa mi to nezobrazuje- kdyžtak aby jsi to nastavil jako veřejné (jestli to tedy není jenom pro zasvěcené) :-D
 
 
Datum: 27. prosince 2013 13:19
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
https://www.facebook.com/ElinQy.Misha.Tesarik/media_set?set=a.10200413681705098.1073741832.1847668088&type=3
 
 
Datum: 27. prosince 2013 9:37
 
 
 
 
Jméno: pista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar borci. Mám problém s mojou 639-nechce naštartovať. Vyčistil som karburátor, vymenil sviečky, predstih ok a stále nič. Tak sok skúsil dať trocha benzínu do valca a nakopla na prvý raz. Potom niekoľko pokusov taktiež na prvýkrát naskočila, no keď ju nechám pol hodku ochladiť, znova nejde. Viem že to bude asi v palube, ale neviem kde. Benzín doteká do karbeca pekne. Dík za odpovede :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2013 21:32
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
pepa: ne, ta motorka zadny automaticky opravdu nema. Sytic je rucni, na nej ta motorka musi chytnout, i kdyz je -10°C, jinak je neco spatne. Oproti starymu karbci je karbec z 638+ urcite krokem kupredu. Uz se tomu da riakt karburator...
 
 
Datum: 27. prosince 2013 21:32
 
 
 
 
Jméno: pista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dík chlapy, skúsim ;-)
 
 
Datum: 27. prosince 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16616    
nemá ta motrka jakýsi automatický sitič? myslím že se zapíná právě podle hladiny v karbecu a proto by ti seřízení hladiny mělo pomoci......pokud by ti to vadilo či zlobilo karburator nahrad klasickým monoblokem 2926 s cupakem.....ale na tento karbec se vedou široke diskuze jestli je to nejlepší či nejhorší co na 638 je....
 
 
Datum: 27. prosince 2013 19:40
 
 
 
 
Jméno: Akamu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 27. prosince 2013 9:38
 
 
 
 
Jméno: pista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*oprava..v palive
 
 
Datum: 27. prosince 2013 3:21
 
 
 
 
Jméno: Venca      E-mail:      IP: uživatel11052    
Ahoj draci prosímVás...mám doma jawu 250 s kdysy přetřenou nádrží...pod tou barvou je pěknej chrom ( na některých místech jak je ta barva ošoupaná jde vidět), tak bych chtěl zjistit, jestli by se té barvy na chromu dalo nějakýmsy způsobem zbavit, aby ten chrom tam byl viděn.... přemejšlel jsem o nahřátí...jestli by to slezlo, ale zase aby se něco s tím chromem nestalo......nebo jestli někdo neví nějaký chemiský přípravek... JDE MI O TEN CHROM.... Díky všem za rady a projevenou nápomoc Díky Venca odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 23:43
 
 
 
 
Jméno: Venca      E-mail:      IP: uživatel11052    
Čau borci! Tak jsem dal na Vás, a zkusil jsem si koupit ten aceton ...a světe divse... POVEDLO SE ! je to bomba....Po nanesení, vyčištění a vyleštění je jawička jako nová. Díky za radu! v budoucí době se dám do kol... ;-) Díky Venca
 
 
Datum: 30. prosince 2013 23:43
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16616    
přesne tak nitroředidlo 6000 6006 či aceton a hadr se štetcem s tvrdými chlupy by si s tim mel poradit a narozdíl od oranžoveho barvožrouta co nezaschne ale beze zbytku vypaří...
 
 
Datum: 27. prosince 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
ja sem z jawety sundal stetkolak acetonem a zustal origo lak s linkama neporusen
 
 
Datum: 27. prosince 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No nevím ale měl sem na fechtlovy na motoru pár kapek barvy od předchozího majitele a když sem čistil motor benzínem tak to slezlo ale nevím aby to nepokazilo ten chrom :-)
 
 
Datum: 27. prosince 2013 10:15
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co zkusit nějakej "barvožrout"? ale něco co nezežere ten chrom... třeba by ti poradili v lakýrnictví
 
 
Datum: 26. prosince 2013 23:42
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím, před nedávnem jsem zde dával dotaz ohledně motoru Stadiona. Něco jste mi poradili, ale rád bych to rozvedl. Takže problém je v tom, že se mi hýbe spojkový koš ten vnější ,který je na ocelovém futru. Je nutné s tím něco dělat, když spojka spojkovala :-D ? (Jedině si pamatuju, že když jsem ji páčkou vypnul, takže jakoby to začalo drhnout a teď, když jsem rozdělal motor, tak je přibroušen ten výlitek v levém víku spojky, kde běhá ten "mosazný" váleček vypínání spojky) Dále bych se chtěl zeptat na toto: mám vymačkanou drážku pro klínek na rotor. Rád bych znal vaše zkušenosti s tím, zda tuto kliku bude možno ještě použít bez nějaké opravy, když použiji nový klínek zde od Sesi. Zda případná nepřesnost vačky se dá doštelovat nastavením statoru. Jinak klínek nevypadává a rotor drží. Popřípadě nějaká rada ohledně opravy (krom repase samozřejmě, ale na tu nejsou peníze) Zde jsou fota zmíněné kliky: http://provaz11.rajce.idnes.cz/Stadik_-_Stadion_S22#DSC00679.jpg Díky moc za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2013 20:10
 
 
 
 
Jméno: marlboro      IP: uživatel15277    
Pokud máš na klice dobrej kužel (což budeš muset mít), tak se na klínek vykašli. +/- 1 mm se s magnetem proti klice trefíš, zdbytek doladíš statorem. Magneto samo o sobě drží na kuželu, klínek samotnej je jen k určení polohy
 
 
Datum: 27. prosince 2013 20:10
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo díky chlapy, a nevíte náhodou, jak s tou spojkou, konkrétně s tím spojkovým košem?
 
 
Datum: 27. prosince 2013 12:49
 
 
 
 
Jméno: skardas      IP: uživatel10691    
Klínek jak radí "péro" a hlavně pořádně zalapovat brusnou pastou kužel.
 
 
Datum: 27. prosince 2013 8:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
já mluvím za sebe , zrovna ted mám v pěněžence max 115,- :-D:-D Vánoce mě zrujnovaly
 
 
Datum: 26. prosince 2013 22:55
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16612    
a až v poho nebude nejni problém si za 3 4 stovvy nechat u klik aře vyměnit čep ne?
 
 
Datum: 26. prosince 2013 22:42
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok, díky péro, potěšil jsi mě. S tím klínkem na Simsona to zkusím.
 
 
Datum: 26. prosince 2013 21:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
ohledně té kliky-drážka je ještě docela v poho , ale být tebou , koupil bych klínek do simsona (je širší ) a z něj bych vypiloval klínek aby byl pevně ve drážce
 
 
Datum: 26. prosince 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Hoj draci, nemá někdo na svém autě něco jako GSM lokátor nebo něco co lze pomocí počítače nebo mobilu sledovat? Například, když mně někdo ukradne auto (motocykl) dohledám jeho polohu. Na stránkách flajzar, gme,.. jsem nenašel nic vhodného... Pokud někdo poradí.. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2013 17:37
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
správnej zloděj nechá auto ,,uzrát,, na parkovišti
 
 
Datum: 27. prosince 2013 17:37
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Nemůžou vědět kam se to schovává. když si vymyslím svou skrýš ne? :-D
 
 
Datum: 27. prosince 2013 16:05
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel15079    
Kolega z práce má něco takovýho v ochcávce, myslím že sherlog, už dvakrát mu to ukradli a díky tomu alarmu se to našlo. Přes mobil je nejdostupnější asi jablotron ale kvůlivá použití gsm a gprs to bude horší (podzemní garáž a je vymalováno). Hliníková fólie je mýtus, vytvoření faradayovy klece je krapet náročnější (minimálně ocelovej kontejner).
 
 
Datum: 27. prosince 2013 10:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16614    
Mobil pod sedačku. Ovšem dnes jsou všechny zabezpečení slabý,maj odrušený úkryty či kamiony vystlaný hliníkovou folií a navíc ti co v tom dělaj dlouho tak jdou rovnou po GPS a GSM vysílačích a vědi kam se to schovává. Jediný řešení je garáž na zahradě,vysokej plot a velkej zlej pes.
 
 
Datum: 27. prosince 2013 6:21
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel15208    
čau draci,poradte nějáký úpravy na zvednutí výkonu u stadiona? nechci dělat nějakej extrém hledám kompromis mezi výkonem a životností tzn. aby to jelo alespon stejně jako pionýr nebo simson, jezdil jsem na seriový s22 a pocitově by to sneslo o zub větší kolečko ale poradte co dál např.vyleštit kanály? a kolik kroužků na píst ? karbec dam nejspíš s pionýra a kamarád říkal vykuchat výfuk, představoval bych si prostě aby to jelo lépe než série myslím si s těmi úpravami co jsem vypsal se životnost sníží minimálně a spotřeba bude stejná,poradte teda co dál ,díky za odpověd:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2013 13:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16614    
Jo a zapoměl jsem,hlavu snížit na soustruhu,volit takový objem hlavy,aby to jen vykompenzovalo úpravu výfukového kanálu,nelze ji snižovat moc jinak se pak deformuje.
 
 
Datum: 27. prosince 2013 13:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16614    
Na tohle neumim odpovědět,nevim jak si to upravil,maximálně mužu poradit v tom,že kanály by neměli být okousané a píst nesmí zadrhávat o výfukový kanál a zakopávat o sací...ze zkušenosti bych na seriovku dal dvoukroužkovej píst....
 
 
Datum: 27. prosince 2013 13:09
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel15208    
Ve valci uz sem si s kanalama lehce pohral vyfukovej jsem o neco zvetsil myslim nahoru a do boku a saci dolu a do boku karbec uz man z fichtla jen udelat prirubu a jeste to vylestim, hlava se snizuje na soustruhu ? a kolik krouzku na pist? A jak presne mam jeste upravit kanaly?
 
 
Datum: 27. prosince 2013 11:40
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel16614    
Trošku poladit ve válci sací a vejfukovej kanál (origo plochy jsou směšný ),pak udělat přírubu na karb z j21 a výfuk bych moc nekuchal,takovej ten doutníček nemá vevnitř skoro nic... To spíš použít to nejkratší vejfukový koleno co je na Staďáka. Ten válec už jsem dělal,tak nějak jako Pio to jede...tak něco mezi j05 a j21 ... A snese to i o píď snížit hlavu ...
 
 
Datum: 27. prosince 2013 7:16
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
zdar draci pritah sem problem jmenem romet a mam problem se zapalovanim kdyz vyndam svicku dam ji do fajfky prilozim na valec a slapnu tak to hodi jiskru jen prvni 2-3 otacky zbytek ani tuk vubec nevim co s tim ma to styl zapalovani jako je na stadionu pomoc prosim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2013 22:52
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
zejtra to nekam dam
 
 
Datum: 26. prosince 2013 22:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ukaz nekam fotky toho rometa
 
 
Datum: 26. prosince 2013 22:41
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
sem od prahy a asi bych ho prodal nebo vymenil za nejaky dily na stadiony 550 a 555
 
 
Datum: 26. prosince 2013 22:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
nebyl by ten romet na prodej?
 
 
Datum: 26. prosince 2013 21:30
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
tu mam novou ALE NEJAK SE V NI KROUTI TEN DRATEK NA KABEL K SVICCE SNAD NEBUDE PROSLEHLA
 
 
Datum: 26. prosince 2013 20:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele tohle mi delala jawetta... prvních pár otoček dala jiskru a pak ne.. bylo to cívkou... měla prošlehnuté vynutí
 
 
Datum: 26. prosince 2013 20:18
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
abych pravdu rek tak zatim sem zkousel hejbat s predstihem a odtrhem a zmenu sem nenasel predstih mam 1,5 a odtrh 0,4 zaatim nevim kolik to ma mit origo nikde sem to nenasel, mam podezreni na slaby magneto ae este mam velkou mezeru mezi zapalovaci civkou cca 3 mm tak to zejtra zkusim rozebrat a mezeru zmensit
 
 
Datum: 26. prosince 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co jsi zatim zkoušel?
 
 
Datum: 26. prosince 2013 19:54
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel15729    
cau pisu ohledne simsona s51 enduro kdyz se jdu rano projet tak motor jde protocit do nejvyssich otacek ale kdyz ujedu cca1,5km a kdyz dam plni plny tak mi motor zdechne....Menil jsem uz civku,tyristor,fajfku,svicku a porad to samy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2013 18:53
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel15729    
to uz jsem taky zkousel zapomel jsem dodat svicka je hneda takze by mela byt dobra
 
 
Datum: 26. prosince 2013 18:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co bohatá směs?
 
 
Datum: 26. prosince 2013 18:48
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel12266    
Zdravím Seso kdy budeš mít na skladě primární kolečko 9.z.? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2013 23:56
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jasne ze bude jednou,ten vyrobce co to delal ,,,tak toho jsem posla ke kytkam,,hleda se novej vyrobce,,snad konec ledna
 
 
Datum: 26. prosince 2013 23:56
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaaau draci chci se jen zeptat kde bych sehnal video :-) jak se skladá babetta kousek po kousku :-) mam ji delsi dobu rozebranou a uz si nepamatuji jak to je dohromady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2013 9:06
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
stáhni si katalog náhradních dílů, v něm máš rozkreslený co a jak má bejt... případně i dílenskou příručku, jestli k tomu vůbec je
 
 
Datum: 27. prosince 2013 9:06
 
 
 
 
Jméno: martin46      IP: uživatel12157    
zdravím sešo chtěl bych se zeptat mám čz 125/476 a mám na ni přepínač světel ze simsona který má součást přepínače i držák páčky tak s ptám jestli se nato dají použít ty modré kryty rukojetí co tu máš .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2013 23:25
 
 
 
 
Jméno: martin46      IP: uživatel12157    
a jak moc bych je musel upravit ??? a nevíš o nějakých který by se dali použít ?
 
 
Datum: 27. prosince 2013 23:25
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
musel by sis je upravit
 
 
Datum: 27. prosince 2013 19:25
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Moje zlomena BABETA 134 STAR jen pro ukázku http://bedy97.rajce.idnes.cz/Babeta_134.000_oprava/ BEDY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2013 13:38
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
je to dobrej stroj,zrovna nedávno sem ji kámošovi spravoval měl urvanou pružinku startovacích čelistí a ještě mu zdechala, tak když mu zdechla asi 3km od baráku tak to tlačil domů přes motor :-D sem se mu smál jak mi to říkal :-)
 
 
Datum: 27. prosince 2013 13:38
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle jsou super stroje. Mě dostává, když na tom občas někoho vidím- v dobrém. to je prostě styl. :-)
 
 
Datum: 26. prosince 2013 21:51
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel16608    
CKR-ROCKET ojnice jaká je lepší na fichtl cupy ,která díl vydrží.dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2013 22:05
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Rocket je novinka v tuhle chvíli asi nikdo nedokáže říct která ojnice je lepší a která déle vydrží, CKR je léty prověřená kvalita
 
 
Datum: 27. prosince 2013 22:05
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tos teda něco plácnul.. nevíš třeba kolik to točí, jakej máš krouťák nebo jednoduše jezdíš klasiky a válec sis od oka udělal sám?.. jak říkám CKR je ověřená a dobrá.
 
 
Datum: 27. prosince 2013 16:05
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel16608    
9 na klice a zvetšené kanály a 1 kroužkový píst
 
 
Datum: 26. prosince 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ono záleží na tom jak upravený máš motor ;-)
 
 
Datum: 26. prosince 2013 19:19
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za mě ověřená CKR ;-)
 
 
Datum: 26. prosince 2013 18:27
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel14082    
Zdar draci, na kolik se tak zahřejí ložiska a čepy při provozu na jawě 21 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2013 16:16
 
 
 
 
Jméno: tremat      IP: uživatel14753    
podle toho který na klice asi 80C a v převodovce asi na 50C to je břibližný udaj záleží na stylu jízdy :-)
 
 
Datum: 26. prosince 2013 16:16
 
 
 
 
Jméno: luk      IP: uživatel14930    
cau chci se zeptat chci si zapojit svetla 1 kabilkem musim to natahnou od svet. civkz primo na zarovku, a ukostrit,nebo po ceste to musim zapijit jeste na inducku dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2013 23:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16606    
z civky rovnou do žárovky indučka je jen zdroj jiskry...... světla mají vždy samostatný okruh....
 
 
Datum: 25. prosince 2013 23:30
 
 
 
 
Jméno: luk      IP: uživatel14930    
dobry den chci se zeptat jak je mozne ze slapu nakopavackou a proste nekdy zabere a nekdy ne proste slapne do prazdna, matici na klice mam dotazenou poradte diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2013 17:03
 
 
 
 
Jméno: tremat      IP: uživatel14753    
zdar draku to možná bude tím že ti chybý v motoru pérko který tlačí na ozubené kolečko se kterým má segment otáčet už jsem to videl hodnekrát (a není to náhodou zelená 20 v docela pěknym stavu ale španá spojkajen se tak ptám) :-)
 
 
Datum: 26. prosince 2013 17:03
 
 
 
 
Jméno: zdenda      IP: uživatel606    
U Jawa 50? ,když je v pořádku spojka , a sem tam prošlápneš do částečného prázdna a krátkodobě zabere a protočí se ti motor ,tak je to startovací segment ,prostě jsou na něm opotřebené,vylámané zuby ,je pak nutno rozpulit motor a vyměnit segment ...já osobně jsem ho měnil za starší originál a vše bylo OK. Zdenda
 
 
Datum: 26. prosince 2013 11:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prošlápneš to uplně bez odporu, jo? Tak to bude někde ve spojení segment-startovací kolečko. Rozpůlit a vyměnit...práce na chvilku. Pokud to teda neni spojkou...
 
 
Datum: 26. prosince 2013 11:35
 
 
 
 
Jméno: luk      IP: uživatel14930    
Spojkou to neni je to nejak v motoru ale nevim cim segment je dobryy
 
 
Datum: 26. prosince 2013 11:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16606    
neseřízena čí opotřebovaná spojka jmenovitě lameli.....u pioníra je trošku vsteklá montáž a demontáž..... doporučuji najdřive malinko povolit štelovací šroub v pravem deklu....
 
 
Datum: 25. prosince 2013 23:28
 
<  194  195  196  197  198  199  200  201  202  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 20:23:44 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu