Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 Zdar hoši jak mám a čím vyčistit nádrž na mustangovi? je zaneřáděná vevnitřku a pořád mě to zasere ty trubicku co su mezi pulkama jak je to propojene hadicku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 17:50
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 tak díky moc
Datum: 29. prosince 2013 17:50
 Nádrž zazátkovat a samozřejmě jak píše kolečko, nádrž musí být pořádně odmaštěná, jinak ta kyselina nebude účinkovat nebo jen částečně...
Datum: 28. prosince 2013 20:16
 Zavři to...doporučuju nádrž jednou za čas protřepat aby se to dostalo fakt všude. A hlavně, pořádně odmastit před tou kyselinou.
Datum: 28. prosince 2013 19:30
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 čau jestli se můžu připojit a jenom se zeptat když do té nádrže naliju ten roztok, tak tu nádrž mám zavřít zátkou nebo ne? nikde se o tom nezmiňuje díky za radu
Datum: 28. prosince 2013 16:48
 Přesně jak píše shrek, taky jsem to letos dělal a použil jsem 10% roztok kys. citronové, tzn. 100g kyseliny na 1 litr vody, takže když má mustang nevím přesně jestli 8 litrovou nádrž, tak budeš potřebovat 800g kys. citronové. Nasypeš ji do nádrže a zaleješ horkou nejlépe vřící vodou a nádrž zabal do hader, ať je voda co nejdéle teplá. Na druhý den stačí vodu vylít, vypláchnout benzínem nebo čistou vodou, vyfoukat vzduchem a je hotovo a bez námahy  . Pokud by jsi chtěl zabránit opětovnému reznutí nádrže, tak je dobré po této proceduře nádrž vylít dvousložkovou epoxidovou barvou a pak budeš mít navždy klid
Datum: 27. prosince 2013 23:10
 pár sáčku kyseliny citrónové, vařicí voda a dát k topení, na druhej den vypláchnout benzínem a je to čistý
Datum: 27. prosince 2013 22:48
 vem kulicky z lozisek nebo stary retez a ucpy ty dirky na nadrzi a tresej s nadrzi aby se oklepal ten bordel  a pak nalej benzin proplachni a zase  a pak ji poradne vyplachni aby to vyteklo a aby byla cista
Datum: 27. prosince 2013 22:32
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Čau,prosím o rychlou odpověd,jedu si pro auto ale pan co ho prodavá neni majitel v TP a je ztracen maly ORV,muzu si jako někdo kdo neni napsany v TP jit zažadat o duplikat ORV?
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2013 21:00
 kupovat auto od jednoho a je psané na jiného je teda pěkně nahovno
Datum: 28. prosince 2013 21:00
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Už je mi to jasný,díky moc..
Datum: 27. prosince 2013 21:11
Jméno: dwein
IP: uživatel15976
 malej tp zatim neřeš, potřebuješ ten velkej tp na sebe nějak odhlásit a to dá se dvěma způsoby, buď to na tebe do polo odhlásí ten majitel podle tp, nebo na tu plnou moc si to dáš do polopřevodu na sebe. to se musí udělat v místě kde je auto registrovaný, takže jestli ty seš z brna a majitel z prahy, je to docela na prd. ten od koho to kupuješ je ti prd platnej, vyjednat si převod musíš s tim kdo je v tp
Datum: 27. prosince 2013 17:32
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Auto v polopřevodu neni,je psano na majitele neznameho,smlouvu mit budu.Stk je platná a pojistka taky,dočetl jsem se že stačí mít plnou moc od majitele,velkej TP,platnou stk a pojistku a za 100kč ho prý vystaví-je na tom něco pravdy?Moc díky
Datum: 27. prosince 2013 15:05
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 pokud ti k tomu dá velkej tp, kterej bude v polopřevodu, tak to koupit můžeš. samozřejmě smlouva. zažádat nemůžeš, vystavěj ti ho až po evidenčce, stk, pojistce atd.
Datum: 27. prosince 2013 14:59
Jméno: JAWA-ČZ
IP: uživatel16615
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 13:21
Jméno: JAWA-ČZ
IP: uživatel16636
 PIONÝRÁK -> Díky, momentálně je po GO a taky jsem ho trochu leštil 
KOLEECKO -> Díky moc za radu, ušetřil si mi tím spoustu času! Je to přesně tak, jak si říkal.
Datum: 30. prosince 2013 13:21
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 pěkně vypucovaný motor a hodně slušné zápalko
Datum: 27. prosince 2013 22:21
 Dám vědět!  mezi těma plechama a tím vzducháčem je takovej malej plíšek. Myslím, si, že se to o něj nějakým způsobem opře. Nějak jsem ho tam přidělal, ale jestli správně to už je ta druhá otázka! Všechno tam sedí, jen mi přijde, že ten vzduchovej filtr je tam moc volně. Vlastně ho dole drží jen ta guma, která je připojena na karbec.
Datum: 27. prosince 2013 11:58
 Pak napiš jestli to tak bylo, snad jo  Rád bych poradil i s uchycenim filtrboxu, ale bohužel si to nepamatuju a kejvačku jsem nedávno někomu půjčil, takže se ani nemůžu podívat.
Datum: 27. prosince 2013 11:52
Jméno: JAWA-ČZ
IP: uživatel16615
 Díky moc!
Datum: 27. prosince 2013 11:51
Datum: 27. prosince 2013 11:44
Jméno: JAWA-ČZ
IP: uživatel16615
 Nezlob sem Teď budu vypadat asi jako blbec, ale mohl by jsi mi to říct trochu více "laicky" ?
Datum: 27. prosince 2013 11:32
 A ještě doplnim. Tenhle svazek, pokud se nepletu, tak se musí provléknout takovou dírou v karteru. Je to jakoby u horního šroubu zadního úchytu.
Datum: 27. prosince 2013 10:42
 Nejspíš je to drát, který vede na kontaktnici neutrálu. Přijde zapojit za vačku poloautomatu.
Datum: 27. prosince 2013 10:37
Jméno: JAWA-ČZ
IP: uživatel16615
 Zdravím, mám dotaz. Neví někdo náhodou jak je upevněnej airbox na ČZ 175/450. ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2013 13:54
 Myslím, že tam mám dvě díry. A co přesně myslíš, tím "capky" ?
Datum: 27. prosince 2013 13:54
 No v rámu máš díry pro šroubky, jsou dva (nebo jeden? promiň teď nevím.) a na tom airboxu maš capky, který k tomu rámu přiložíš a sešroubuješ. a to je celé. Pak je tam jen guma, která jej spojuje s karburátorem, ale ta to opravdu moc nedrží
Datum: 27. prosince 2013 13:04
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 ROMET tady sou fotk k vcerejsimu dotazu https://www.facebook.com/ElinQy.Misha.Tesarik/media_set?set=a.10200413681705098.1073741832.1847668088&type=3 mam k nemu novy lanka lamely kohoutek a zapalovaci civku
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2013 14:58
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 uz by to melo fungovat
Datum: 27. prosince 2013 14:58
 čau, i když jsem ti neodpovídal, tak mě to také zajímalo jak vypadá a nevím jestli to dělá jenom mě, ale fotky rometa mi to nezobrazuje- kdyžtak aby jsi to nastavil jako veřejné (jestli to tedy není jenom pro zasvěcené)
Datum: 27. prosince 2013 13:19
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 https://www.facebook.com/ElinQy.Misha.Tesarik/media_set?set=a.10200413681705098.1073741832.1847668088&type=3
Datum: 27. prosince 2013 9:37
 Zdar borci. Mám problém s mojou 639-nechce naštartovať. Vyčistil som karburátor, vymenil sviečky, predstih ok a stále nič. Tak sok skúsil dať trocha benzínu do valca a nakopla na prvý raz. Potom niekoľko pokusov taktiež na prvýkrát naskočila, no keď ju nechám pol hodku ochladiť, znova nejde. Viem že to bude asi v palube, ale neviem kde. Benzín doteká do karbeca pekne. Dík za odpovede
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2013 21:32
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 pepa: ne, ta motorka zadny automaticky opravdu nema. Sytic je rucni, na nej ta motorka musi chytnout, i kdyz je -10°C, jinak je neco spatne. Oproti starymu karbci je karbec z 638+ urcite krokem kupredu. Uz se tomu da riakt karburator...
Datum: 27. prosince 2013 21:32
 Dík chlapy, skúsim
Datum: 27. prosince 2013 21:05
Jméno: pepa
IP: uživatel16616
 nemá ta motrka jakýsi automatický sitič? myslím že se zapíná právě podle hladiny v karbecu a proto by ti seřízení hladiny mělo pomoci......pokud by ti to vadilo či zlobilo karburator nahrad klasickým monoblokem 2926 s cupakem.....ale na tento karbec se vedou široke diskuze jestli je to nejlepší či nejhorší co na 638 je....
Datum: 27. prosince 2013 19:40
Datum: 27. prosince 2013 9:38
 *oprava..v palive
Datum: 27. prosince 2013 3:21
 Ahoj draci prosímVás...mám doma jawu 250 s kdysy přetřenou nádrží...pod tou barvou je pěknej chrom ( na některých místech jak je ta barva ošoupaná jde vidět), tak bych chtěl zjistit, jestli by se té barvy na chromu dalo nějakýmsy způsobem zbavit, aby ten chrom tam byl viděn.... přemejšlel jsem o nahřátí...jestli by to slezlo, ale zase aby se něco s tím chromem nestalo......nebo jestli někdo neví nějaký chemiský přípravek...
JDE MI O TEN CHROM....
Díky všem za rady a projevenou nápomoc
Díky Venca
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 23:43
 Čau borci! Tak jsem dal na Vás, a zkusil jsem si koupit ten aceton ...a světe divse... POVEDLO SE ! je to bomba....Po nanesení, vyčištění a vyleštění je jawička jako nová.
Díky za radu! v budoucí době se dám do kol... 
Díky Venca
Datum: 30. prosince 2013 23:43
Jméno: pepa
IP: uživatel16616
 přesne tak nitroředidlo 6000 6006 či aceton a hadr se štetcem s tvrdými chlupy by si s tim mel poradit a narozdíl od oranžoveho barvožrouta co nezaschne ale beze zbytku vypaří...
Datum: 27. prosince 2013 19:45
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 ja sem z jawety sundal stetkolak acetonem a zustal origo lak s linkama neporusen
Datum: 27. prosince 2013 19:29
 No nevím ale měl sem na fechtlovy na motoru pár kapek barvy od předchozího majitele a když sem čistil motor benzínem tak to slezlo ale nevím aby to nepokazilo ten chrom
Datum: 27. prosince 2013 10:15
 co zkusit nějakej "barvožrout"? ale něco co nezežere ten chrom... třeba by ti poradili v lakýrnictví
Datum: 26. prosince 2013 23:42
 zdravím, před nedávnem jsem zde dával dotaz ohledně motoru Stadiona. Něco jste mi poradili, ale rád bych to rozvedl. Takže problém je v tom, že se mi hýbe spojkový koš ten vnější ,který je na ocelovém futru. Je nutné s tím něco dělat, když spojka spojkovala  ? (Jedině si pamatuju, že když jsem ji páčkou vypnul, takže jakoby to začalo drhnout a teď, když jsem rozdělal motor, tak je přibroušen ten výlitek v levém víku spojky, kde běhá ten "mosazný" váleček vypínání spojky) Dále bych se chtěl zeptat na toto: mám vymačkanou drážku pro klínek na rotor. Rád bych znal vaše zkušenosti s tím, zda tuto kliku bude možno ještě použít bez nějaké opravy, když použiji nový klínek zde od Sesi. Zda případná nepřesnost vačky se dá doštelovat nastavením statoru. Jinak klínek nevypadává a rotor drží. Popřípadě nějaká rada ohledně opravy (krom repase samozřejmě, ale na tu nejsou peníze) Zde jsou fota zmíněné kliky: http://provaz11.rajce.idnes.cz/Stadik_-_Stadion_S22#DSC00679.jpg Díky moc za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2013 20:10
Jméno: marlboro
IP: uživatel15277
 Pokud máš na klice dobrej kužel (což budeš muset mít), tak se na klínek vykašli. +/- 1 mm se s magnetem proti klice trefíš, zdbytek doladíš statorem. Magneto samo o sobě drží na kuželu, klínek samotnej je jen k určení polohy
Datum: 27. prosince 2013 20:10
 Jo díky chlapy, a nevíte náhodou, jak s tou spojkou, konkrétně s tím spojkovým košem?
Datum: 27. prosince 2013 12:49
Jméno: skardas
IP: uživatel10691
 Klínek jak radí "péro" a hlavně pořádně zalapovat brusnou pastou kužel.
Datum: 27. prosince 2013 8:33
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 já mluvím za sebe , zrovna ted mám v pěněžence max 115,-   Vánoce mě zrujnovaly
Datum: 26. prosince 2013 22:55
Jméno: pepa
IP: uživatel16612
 a až v poho nebude nejni problém si za 3 4 stovvy nechat u klik aře vyměnit čep ne?
Datum: 26. prosince 2013 22:42
 Ok, díky péro, potěšil jsi mě. S tím klínkem na Simsona to zkusím.
Datum: 26. prosince 2013 21:48
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 ohledně té kliky-drážka je ještě docela v poho , ale být tebou , koupil bych klínek do simsona (je širší ) a z něj bych vypiloval klínek aby byl pevně ve drážce
Datum: 26. prosince 2013 21:28
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Hoj draci, nemá někdo na svém autě něco jako GSM lokátor nebo něco co lze pomocí počítače nebo mobilu sledovat? Například, když mně někdo ukradne auto (motocykl) dohledám jeho polohu. Na stránkách flajzar, gme,.. jsem nenašel nic vhodného... Pokud někdo poradí.. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2013 17:37
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 správnej zloděj nechá auto ,,uzrát,, na parkovišti
Datum: 27. prosince 2013 17:37
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Nemůžou vědět kam se to schovává. když si vymyslím svou skrýš ne?
Datum: 27. prosince 2013 16:05
Jméno: combust
IP: uživatel15079
 Kolega z práce má něco takovýho v ochcávce, myslím že sherlog, už dvakrát mu to ukradli a díky tomu alarmu se to našlo. Přes mobil je nejdostupnější asi jablotron ale kvůlivá použití gsm a gprs to bude horší (podzemní garáž a je vymalováno). Hliníková fólie je mýtus, vytvoření faradayovy klece je krapet náročnější (minimálně ocelovej kontejner).
Datum: 27. prosince 2013 10:47
Jméno: standa
IP: uživatel16614
 Mobil pod sedačku. Ovšem dnes jsou všechny zabezpečení slabý,maj odrušený úkryty či kamiony vystlaný hliníkovou folií a navíc ti co v tom dělaj dlouho tak jdou rovnou po GPS a GSM vysílačích a vědi kam se to schovává. Jediný řešení je garáž na zahradě,vysokej plot a velkej zlej pes.
Datum: 27. prosince 2013 6:21
Jméno: acer
IP: uživatel15208
 čau draci,poradte nějáký úpravy na zvednutí výkonu u stadiona? nechci dělat nějakej extrém hledám kompromis mezi výkonem a životností tzn. aby to jelo alespon stejně jako pionýr nebo simson, jezdil jsem na seriový s22 a pocitově by to sneslo o zub větší kolečko ale poradte co dál např.vyleštit kanály? a kolik kroužků na píst ? karbec dam nejspíš s pionýra a kamarád říkal vykuchat výfuk, představoval bych si prostě aby to jelo lépe než série myslím si s těmi úpravami co jsem vypsal se životnost sníží minimálně a spotřeba bude stejná,poradte teda co dál ,díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2013 13:12
Jméno: standa
IP: uživatel16614
 Jo a zapoměl jsem,hlavu snížit na soustruhu,volit takový objem hlavy,aby to jen vykompenzovalo úpravu výfukového kanálu,nelze ji snižovat moc jinak se pak deformuje.
Datum: 27. prosince 2013 13:12
Jméno: standa
IP: uživatel16614
 Na tohle neumim odpovědět,nevim jak si to upravil,maximálně mužu poradit v tom,že kanály by neměli být okousané a píst nesmí zadrhávat o výfukový kanál a zakopávat o sací...ze zkušenosti bych na seriovku dal dvoukroužkovej píst....
Datum: 27. prosince 2013 13:09
Jméno: acer
IP: uživatel15208
 Ve valci uz sem si s kanalama lehce pohral vyfukovej jsem o neco zvetsil myslim nahoru a do boku a saci dolu a do boku karbec uz man z fichtla jen udelat prirubu a jeste to vylestim, hlava se snizuje na soustruhu ? a kolik krouzku na pist? A jak presne mam jeste upravit kanaly?
Datum: 27. prosince 2013 11:40
 Trošku poladit ve válci sací a vejfukovej kanál (origo plochy jsou směšný ),pak udělat přírubu na karb z j21 a výfuk bych moc nekuchal,takovej ten doutníček nemá vevnitř skoro nic... To spíš použít to nejkratší vejfukový koleno co je na Staďáka. Ten válec už jsem dělal,tak nějak jako Pio to jede...tak něco mezi j05 a j21 ... A snese to i o píď snížit hlavu ...
Datum: 27. prosince 2013 7:16
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 zdar draci pritah sem problem jmenem romet a mam problem se zapalovanim kdyz vyndam svicku dam ji do fajfky prilozim na valec a slapnu tak to hodi jiskru jen prvni 2-3 otacky zbytek ani tuk vubec nevim co s tim ma to styl zapalovani jako je na stadionu pomoc prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2013 22:52
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 zejtra to nekam dam
Datum: 26. prosince 2013 22:52
 ukaz nekam fotky toho rometa
Datum: 26. prosince 2013 22:41
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 sem od prahy a asi bych ho prodal nebo vymenil za nejaky dily na stadiony 550 a 555
Datum: 26. prosince 2013 22:04
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 nebyl by ten romet na prodej?
Datum: 26. prosince 2013 21:30
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 tu mam novou ALE NEJAK SE V NI KROUTI TEN DRATEK NA KABEL K SVICCE SNAD NEBUDE PROSLEHLA
Datum: 26. prosince 2013 20:22
 hele tohle mi delala jawetta... prvních pár otoček dala jiskru a pak ne.. bylo to cívkou... měla prošlehnuté vynutí
Datum: 26. prosince 2013 20:18
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 abych pravdu rek tak zatim sem zkousel hejbat s predstihem a odtrhem a zmenu sem nenasel predstih mam 1,5 a odtrh 0,4 zaatim nevim kolik to ma mit origo nikde sem to nenasel, mam podezreni na slaby magneto ae este mam velkou mezeru mezi zapalovaci civkou cca 3 mm tak to zejtra zkusim rozebrat a mezeru zmensit
Datum: 26. prosince 2013 20:11
 A co jsi zatim zkoušel?
Datum: 26. prosince 2013 19:54
Jméno: pavel
IP: uživatel15729
 cau pisu ohledne simsona s51 enduro kdyz se jdu rano projet tak motor jde protocit do nejvyssich otacek ale kdyz ujedu cca1,5km a kdyz dam plni plny tak mi motor zdechne....Menil jsem uz civku,tyristor,fajfku,svicku a porad to samy
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2013 18:53
Jméno: pavel
IP: uživatel15729
 to uz jsem taky zkousel zapomel jsem dodat svicka je hneda takze by mela byt dobra
Datum: 26. prosince 2013 18:53
 Co bohatá směs?
Datum: 26. prosince 2013 18:48
Jméno: Tomáš
IP: uživatel12266
 Zdravím Seso kdy budeš mít na skladě primární kolečko 9.z.? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2013 23:56
 no jasne ze bude jednou,ten vyrobce co to delal ,,,tak toho jsem posla ke kytkam,,hleda se novej vyrobce,,snad konec ledna
Datum: 26. prosince 2013 23:56
 čaaau draci chci se jen zeptat kde bych sehnal video  jak se skladá babetta kousek po kousku  mam ji delsi dobu rozebranou a uz si nepamatuji jak to je dohromady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2013 9:06
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 stáhni si katalog náhradních dílů, v něm máš rozkreslený co a jak má bejt... případně i dílenskou příručku, jestli k tomu vůbec je
Datum: 27. prosince 2013 9:06
Jméno: martin46
IP: uživatel12157
 zdravím sešo chtěl bych se zeptat mám čz 125/476 a mám na ni přepínač světel ze simsona který má součást přepínače i držák páčky tak s ptám jestli se nato dají použít ty modré kryty rukojetí co tu máš ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2013 23:25
Jméno: martin46
IP: uživatel12157
 a jak moc bych je musel upravit ??? a nevíš o nějakých který by se dali použít ?
Datum: 27. prosince 2013 23:25
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 musel by sis je upravit
Datum: 27. prosince 2013 19:25
Posl.aktualizace: 27. prosince 2013 13:38
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 je to dobrej stroj,zrovna nedávno sem ji kámošovi spravoval měl urvanou pružinku startovacích čelistí a ještě mu zdechala, tak když mu zdechla asi 3km od baráku tak to tlačil domů přes motor 
sem se mu smál jak mi to říkal
Datum: 27. prosince 2013 13:38
 Tohle jsou super stroje. Mě dostává, když na tom občas někoho vidím- v dobrém. to je prostě styl.
Datum: 26. prosince 2013 21:51
Jméno: adam
IP: uživatel16608
 CKR-ROCKET ojnice jaká je lepší na fichtl cupy ,která díl vydrží.dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2013 22:05
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Rocket je novinka v tuhle chvíli asi nikdo nedokáže říct která ojnice je lepší a která déle vydrží, CKR je léty prověřená kvalita
Datum: 27. prosince 2013 22:05
 Tos teda něco plácnul.. nevíš třeba kolik to točí, jakej máš krouťák nebo jednoduše jezdíš klasiky a válec sis od oka udělal sám?.. jak říkám CKR je ověřená a dobrá.
Datum: 27. prosince 2013 16:05
Jméno: adam
IP: uživatel16608
 9 na klice a zvetšené kanály a 1 kroužkový píst
Datum: 26. prosince 2013 22:37
 ono záleží na tom jak upravený máš motor
Datum: 26. prosince 2013 19:19
 Za mě ověřená CKR
Datum: 26. prosince 2013 18:27
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 Zdar draci, na kolik se tak zahřejí ložiska a čepy při provozu na jawě 21 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2013 16:16
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 podle toho který na klice asi 80C a v převodovce asi na 50C to je břibližný udaj záleží na stylu jízdy
Datum: 26. prosince 2013 16:16
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 cau chci se zeptat chci si zapojit svetla 1 kabilkem musim to natahnou od svet. civkz primo na zarovku, a ukostrit,nebo po ceste to musim zapijit jeste na inducku dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2013 23:30
Jméno: pepa
IP: uživatel16606
 z civky rovnou do žárovky indučka je jen zdroj jiskry...... světla mají vždy samostatný okruh....
Datum: 25. prosince 2013 23:30
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 dobry den chci se zeptat jak je mozne ze slapu nakopavackou a proste nekdy zabere a nekdy ne proste slapne do prazdna, matici na klice mam dotazenou poradte diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2013 17:03
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 zdar draku to možná bude tím že ti chybý v motoru pérko který tlačí na ozubené kolečko se kterým má segment otáčet už jsem to videl hodnekrát (a není to náhodou zelená 20 v docela pěknym stavu ale španá spojkajen se tak ptám)
Datum: 26. prosince 2013 17:03
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 U Jawa 50? ,když je v pořádku spojka , a sem tam prošlápneš do částečného prázdna a krátkodobě zabere a protočí se ti motor ,tak je to startovací segment ,prostě jsou na něm opotřebené,vylámané zuby ,je pak nutno rozpulit motor a vyměnit segment ...já osobně jsem ho měnil za starší originál a vše bylo OK. Zdenda
Datum: 26. prosince 2013 11:44
 Prošlápneš to uplně bez odporu, jo? Tak to bude někde ve spojení segment-startovací kolečko. Rozpůlit a vyměnit...práce na chvilku. Pokud to teda neni spojkou...
Datum: 26. prosince 2013 11:35
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 Spojkou to neni je to nejak v motoru ale nevim cim segment je dobryy
Datum: 26. prosince 2013 11:30
Jméno: pepa
IP: uživatel16606
 neseřízena čí opotřebovaná spojka jmenovitě lameli.....u pioníra je trošku vsteklá montáž a demontáž..... doporučuji najdřive malinko povolit štelovací šroub v pravem deklu....
Datum: 25. prosince 2013 23:28
|



|