Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
 Cosi myslíte o simsonech? jeto hodně poruchový a jsou nato drahý díly atd
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2008 16:48
 to je pravda co píše stýv, jsou to tzv. hranatý hnusy!
Datum: 07. prosince 2008 16:48
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 predem se omlouvam ze to sem pletu ale me vychovani reznickeho psa mi nedovoli jinak nez uverejnit svuj nazor a to ze s porovnani s fichtlem simsoni nestoji za nic! s vojtovym strycem souhlasim jen s tim prvym pac MZ sou vcelku dobry stoje ale nase Jawy by je taky dokazaly strcit do kapsy...
Datum: 07. prosince 2008 16:13
 Můj stryk říká:simsom a mzeta nejsou motorky!
Datum: 07. prosince 2008 16:08
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Přesně....... nestalo se, že by mě muj simpl někde nechal nebo tak..... jediný, co sem tak jednou za rok udělal je to, že sem vyčistil karburátor, jo a vlastně mě jeden čas zlobila spínačka tak tu sem koupil novou, ale jinak fakt v pohodě....... jinak ted ho budu muset prodat
Datum: 07. prosince 2008 15:31
 Mam doma simsona, mam ho 4 roky,a nestalo se mi že bych ho musel spravovat,,stačí jednou za pul roku nová svíčka a jede furt.
Ale díli jsou drahý
Datum: 07. prosince 2008 15:22
 Čus máte tady někdo jawu 05 jak vám de spojka? já mám nový lamely a stejně de hrozně těžko mačkat nejde to nějak poladit aby šla třaba jako u jawy 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2008 14:33
 ladit
Datum: 07. prosince 2008 14:33
 a kde je nejlepší ji začít jadit u řidítkach, v deklu, pod motorem, nebo posouvat lanko v deklu
Datum: 07. prosince 2008 14:31
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pokud i pres to to bude delat tak tam mas moc silny pruziny...neni to az tak neobvykly, videl sem na mustafovi pruziny ve spojce z pareza cili ty delsi...no stacit to fakt stalo za to takova posilka ani newim jak je tam mohl narvat ale zase se nestalo ze by prokluzovala...ale u tebe to bude spis tim ze se negde zasekava...to lanko dela dost...jinak na svy 21 sem mel uz vylitany lamely takze se dala zmacknout jednim prstem cili ta spojka by mela jit prakticky lehce bez vetsi namahy a i gdyz mas novy lamely jinak si je zabehni na par kilometru a pak uvidis jestli povolily tez to muze byt castecne tim...
Datum: 07. prosince 2008 13:30
 to ze ti de tezko mackat spojka tak neni lamelama ale vedenim,takze se podivej jestli ti nevazne lanko,pripadne ho namaz nebo vymen jestli je poskozene,pak ten mechanismus v pravym deklu vycisti a namaz,taky namaz cep packy spojky a uvidis jestli se to zlepsi,taky se koukni jestli nevazne spojkova tycka
Datum: 07. prosince 2008 13:18
Jméno: Maverick
IP: uživatel3485
 Ahojte, este mensia otazka ,je to velka chyba ked nemam loziska v motore C3? diki moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 18:07
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Tady nejde o to jestli se to ložisko zadře, ale jde o to když není C3 může se roztáhnout a kusnout, že de byde točit s celý a vyhobluje to karter vůbcec pohud jsou už jemně vymlácení kartery.
Datum: 08. prosince 2008 18:07
Jméno: Horst
IP: uživatel4700
 Pokud nejsi ,,brusič,, co točí víc jak 8000 otáček a nemáš ,,rozhozenou,,kliku tak ti stačí standard. ložiska. C3 jsou do vyšších teplot a na fíkovy ložiska maže a chladí palivová směs.
Datum: 07. prosince 2008 19:08
 C3 su najlepsie loziska v pionieroch ale to nevadi ked tam das volake druhe loziska
Datum: 07. prosince 2008 16:22
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no pokud tam ams s vetsi vuli tak ti to bude hazet, pokud s mensi tak ti to za studena pojede pekne ale za tepla to nebude mit silu a muze se ti to pekne seknout...jinak na klice to opravdu rozhoduje na tom bych nesetril a koupil bych novy klika se ti odvdeci...
Datum: 07. prosince 2008 13:33
 na kliku dej c3 urcite, do prevodovky dej normalni
Datum: 07. prosince 2008 13:19
 jestly to mas do seriovýcho fekala tak to jezdit bude ale jinak loziska C3 maji lajcky rečeno "vetsí vuly" pri ořatí motoru kdyz se roztahnou tak aby se nezadrely!!
Datum: 07. prosince 2008 12:31
Jméno: David
IP: uživatel3680
 Zdar když mám motor v záběhu a nechce mě držet volnoběh co s tím mám dělat?A co se stane když dám plíšek na 1 zářez na plynu místo na 3 ?Díky moc pls odpovězte
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2008 12:37
 *nebo
*chudé
Datum: 07. prosince 2008 12:37
 tim ze zvednes nepo naopak das dolejc jehlu tim volnobech neviresis  kdyz ji das na 1 od zvrchu tak to bude fude a motorse muze kousnou gort v zabehu jehlu na zajizdeni dej na 3 od zvrchu po zajeti na 2 od zvrchu a kdyz ti to nedrzi volnobech tak skuz ten kouzelní sroubek a jestly to nejde tak muzesmit napr pridrene soupe nebo ti to nekde netesni (nasava fales) moznosti je spousta ale jehlou to neni urcite!!!
Datum: 07. prosince 2008 12:35
 kdyz das plisek na 1 zarez tak to bude mit za nasledek chudou smes,tzn pude do otacek relativne rychle,ale bude postradat silu,bude se prehrivat a muze se i zadrit,dej to na 3 zarez a chybu ze t to tedrzi volnobeh hledej jinde
Datum: 07. prosince 2008 10:27
 Zdravím všechny motonadšence, mám takovej dotaz. Dělám GO na má Jawě 350/634 a potřeboval bych opravit kliku. Mám dvě, ne jedné, je ojnice zarezlá, ne druhé ohlá, tak z toho udělat jednu OK. Nevíéte kdo a za kolik by to udělal? Jsem z olomoucka. Dík a na jaře ahoj.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2008 11:35
 http://www.bartunkovi.cz/?p=prodejna.html Tady ti to udělaj,stačí se s nima dohodnout kdo dodá díly,jestli ty nebo oni
Datum: 07. prosince 2008 11:35
Jméno: jawaman
IP: uživatel4653
Datum: 07. prosince 2008 10:19
 mno tak to nevim,skusil bych najit nakou motorarnu v okoli a zavolat tam co se da delat,kolik to stoji to nevim,ale rek bych tak 3 tisice,mozna vic
Datum: 07. prosince 2008 9:51
Jméno: radek
IP: uživatel4649
 čet sem že přez kladívko protýká proud 3a to by znamenalo že má zapalovací pól výkon 18w kdyby se daly další 2 místo světelných pólů tak by to mělo výkon 36w takže by zbyla 1a na baterku je to možný takhle vyřešit nebo má zapalovací pól menší výkon?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 7:10
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Ano, minus (kostra motorky) se propojí přes distanční sloupky. Je dobré proto okolí distančních sloupků pocínovat. V tenké vrstvě !
Datum: 12. prosince 2008 7:10
Jméno: radek
IP: uživatel4649
 kde je na DPS mínus to se ukostří přes distanční sloupky?(myslím ten stabilizátor)
Datum: 11. prosince 2008 17:21
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 OK
Datum: 10. prosince 2008 13:35
Jméno: radek
IP: uživatel4649
 já se tě zas za nějakej čas zeptám jak to s tim zapalováním vypadá
Datum: 10. prosince 2008 13:03
Jméno: radek
IP: uživatel4649
 tak snad najdeš někoho kdo ti to vysoustruží a dík za rady
Datum: 10. prosince 2008 13:01
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Jo závora by se tam klidně dala, jenže optická je v podstatě vyloučená, protože jakákoli nečistota jí lehce zneprovozní. Většina karterů je puklá u magneto od utrženého řetězu, či co to udělá u sekundárního kolečka pak puklinou, i netěsností lítá jemný bordel k magnetu. No neumím si představit jak na cestě tu tenkou štěrbinu optozávory účinně vyčistit  . Takže z mého pohledu jedině použít rotující magnet a hallův senzor. Pro pokusy už mám doma TLE4905. Výhodou je že tenhle snímač pracuje od 3V do 28V, takže si nemusím lámat hlavu se stabilizací na nižší napětí.
Datum: 10. prosince 2008 11:54
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 je ze strany součástek. Takže obrazec je zrcadlově.. dělá se to proto že při fotocestě se folie otáčí potiskem k mědi...
Datum: 10. prosince 2008 11:47
Jméno: radek
IP: uživatel4649
 a ten pl.spoj na stabilizátor je ze strany spojů nebo součástek?
Datum: 10. prosince 2008 10:16
Jméno: radek
IP: uživatel4649
 ale tohle CDI by šlo taky předělat na bezkontaktní ne? kdyby se tam dala infra závora nebo jak se to jmenuje
Datum: 10. prosince 2008 10:00
Jméno: radek
IP: uživatel4649
 ještě nemam řidičák
Datum: 10. prosince 2008 9:57
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 100km je kousek.. naplánuj si výlet.. třebas na pionýrovi
Datum: 10. prosince 2008 9:55
Jméno: radek
IP: uživatel4649
 to je blbý já sem od prahy 100km daleko
Datum: 10. prosince 2008 9:50
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 V Praze pracuju, jsem z Úval
Datum: 10. prosince 2008 8:48
Jméno: radek
IP: uživatel4649
 ty si z prahy?
Datum: 10. prosince 2008 7:08
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Hele, ani posílání jakýmkoli messengerem mě neláká, nejlíp, kdybych ti to mohl předat někde na metru...Myslet na to nebudu, občas si mě proklepni
Datum: 10. prosince 2008 7:01
 tak to jedině ppl. každopádně to asi nebudu zkoušet stavět stavěl sem jednodušší věci a nechodilo to ale taky už sem kolik zapojení rozchodil ale na tohle si netroufám takže si asi počkám ale jak by sme to udělali ty se ozveš až to bude nebo to mam zkusit já?
Datum: 09. prosince 2008 19:25
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Bezkontaktní verzi nebudu dělat dřív dokud si nezajistím soustružnické práce na novém statoru, aby se na něj daly dát póly čtyři. A protože mi za poslední rok vyschl pramen na soustružnické práce, tak jak jsem psal.. nejdřív po novém roce a to je velmi optimistický výhled, takže jestli budeš mít stále zájem, tak jsi první v pořadí. Nechám ti to za cenu součástek plus nějakej bakšiš, bo jsem jen s výrobou strávil pár hodin (vývoj samozřejmě nepočítám  ). Ale nikam nic rozhodně neposílám poštou, tahle instituce ně pije krev leta a nervy mám jen jedny  . Tak si to buď spácehj sám, nebo si počkej.. každopádně ale je to tak jednoduchý, že by to mělo chodit na první zapojení...
Datum: 09. prosince 2008 18:43
 a kolik by si za to chtěl
Datum: 09. prosince 2008 15:01
 kdyby to bylo až po novým roce tak to nevadí vůbec to nechvátá v zimě stejně nejezdím
Datum: 09. prosince 2008 14:56
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Datum: 09. prosince 2008 10:58
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Nezlob se, ale na to vyrábět to druhým, na to fakt nemám čas... Maximálně pošlu do frcu to moje CDI až spáchám bezkontaktní verzi, ale to nebude dřív jak po novém roce. Jo, napětí je nutné stabilizovat na 12V, na 6V to chodit nebude, protože má SG3525 ochranu proti podpětí a pod 8V se vypíná. U Magneto zvýšit napětí jde, bo má buzení permanentními magnety, tam si můžeš nastabilizovat napětí jaké chceš. Musíš samozřejmě vyměnit všechny žárovky a plácnout tam 12V akumulátor ( http://www.gme.cz/cz/index.php?page=product&detail=540-188 ). Já ten můj stabilizátor na web dám, ale ještě ho nemám vyrobenej, tak jsem to tam zatím dávat nechtěl, válí se mi doma akorát tišťák. Jinak regulace otestovaná je, protože jí na jiném tišťáku provozuju na motorce víc jak dva roky. Dám sem link na ten web...
Datum: 09. prosince 2008 8:20
Jméno: radek
IP: uživatel4649
 a jestli to dobře chápu tak by sem to napětí musel stabilizovat na 12v anebo normálně na 6v i když je tam napsáno 12v
Datum: 08. prosince 2008 20:26
Jméno: radek
IP: uživatel4649
 já sem totiž myslel jestli by si mi to nakonec nechtěl vyrobit já už sem sice lecos postavil ale ne vždycky to chodilo a kolik by si za to chtěl?
Datum: 08. prosince 2008 20:19
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 No pokud jsi navíjel pečlivě, nemáš přehozený dráty u dvojitého primáru a máš konce dobře přiletovaný k nožkám, není důvod proč by nechodilo. Jo na sekundáru nemáš nic, bo neumíš střídavě klepat na dvě vinutí primáru přívodem k baterce 100.000krát za sekundu  . Hele nevím, já vždycky kupuju součástky pro víc věcí, plus pro lecos šáhnu do šuplíku. Ale soukromej odhad je něco kolem 100kč bez ceny za desku, tu si dělám sám.
Datum: 08. prosince 2008 6:48
Jméno: radek
IP: uživatel4649
 a na kolik tě to zaalování vyšlo?
Datum: 07. prosince 2008 20:45
Jméno: radek
IP: uživatel4649
 tak sem to trafíčko zkoušel jen sem 9voltovkou ťukal na primár a sekundár vůbec nic nedával
Datum: 07. prosince 2008 20:05
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Klid, ten průměr není kritickej.. klidně by stačil i 0,1mm ale ten se blbě v ruce navíjí...
Datum: 07. prosince 2008 19:33
Jméno: radek
IP: uživatel4649
 transformátorek už mám navinutý akorát sem to vinul 0,14 protože sem 0,15 neměl tak snad to nebude tak strašná odchylka
Datum: 07. prosince 2008 19:27
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Klikyháky jsou to proto, že jsou to podklady pro program Zvaný Eagle (verze 4.16)  . Hele s tím napětím to je jednoduché.. psal jsem to tu snad stokrát... Magneto je magneto je značně měkký zdroj napětí, takže na jaké napětí se rozhodneš stabilizovat, tak takové budeš mít, aniž by se nějak změnil výkon alternátoru. Takže se jedná o napětí, na které ho něčím stabilizuješ (stabilizátor, akumulátor aj.). Takže to neřeš... Mimochodem jak jsi se ptal na výkon pólu. Dneska jsem provedl měření s pólem světelným, zvolil jsem ten druh co má silnější průměr drátu. Odpor 0,4 ohmu, tři cívky paralelně přes graetze dávají při volnoběhu 3A, 4A při středních otáčkách, 5A při hrubě vytočeném motoru... takže pokud vezmu v potaz tu střední hodnotu tak 4A x 11V, co jsem při té tvrdé zátěži měl, je 44W. Takže je výkon jednoho pólu 15W, samozřejmě při středních otáčkách.
Datum: 07. prosince 2008 14:39
Jméno: radek
IP: uživatel4649
 no dobře tak já teda postavím ten měnič jak si mi ukazoval ale tam je napsáno napájecí napětí 12v a jak je tam ten odkaz na ty podklady pro výrobu tak když to otevřu tak se mi tom zobrazí jen nějaký klikyháky
Datum: 07. prosince 2008 14:24
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To je právě to že by jsi rozepisovat měl, polovičaté informace jsou nahovno. Jak jsem psal, bez zkušeností jsi odsouzen k cestě kterou před tebou vykonali druzí... Takže pokud by jsi měl chuť se ponaučit skušenostma druhých tak věz že... 1. měnič musí být dostatečně tvrdým zdrojem aby při maximálních otáčkách kdy není moc času se kondenztor stíhal nabít.. no z mé zkušenosti při 6500ot/min 250mA toho moc nenabiješ.... 2. během výboje musíš měnič ,,zastavit,, tedy zablokovat, aby nevyráběl proud pro kondenzátor, protože tyristor musí pro své ,,zavření,, úplně vybít napětí do 0 V. Jestliže v tu chvíli měnič poběží, tak se tyristor po prvním výboji už nezavře, (destruktivně) přetíží měnič zkratem a k dalšímu výboji JIŽ NEDOJDE!. Tedy když ten měnič není tebou vyrobený, umíš jej během funkce blokovat? 3.Není technicky zdatným řešením regulovat výstupní napětí měniče, změnou napájecího napětí. Určitě tím nesnížíš průměrnou spotřebu. Opravdu pořádným řešením je pomocí zpětné vazby blokovat měnič, tak aby nepřekročilo výstupní napětí stanovenou mez. Navíc, jak si to asi myslíš a nepíšeš, tak jsi zapoměl yvsvětlit jak to s tou 317kou myslíš... z čeho jí budeš napájet? Ze střídavého rozvodu pionýra? Nebo tepavého napětí za greatzema? To chceš ztrátově stabilizovat napětí pomocí 317ky? Věř mi, že úplně nejlepší řešení, je měnič ušitý přesně na míru a ne z nějakého podsvětlení displaye. Nemyslím že je nějak obtížné navinout tenkým drátem pečlivě 210závitů na kostřičku....
Datum: 07. prosince 2008 14:09
Jméno: radek
IP: uživatel4649
 já to tak myslel akorát sem to tak nerozepisoval a s tim CDI stačilo by tam to kdybych tam dal ten měnič tam ten z toho podsvícení jde regulovat když ta dáš nižší napětí tak je menší i na výstupu tak že bych dal na vstup toho měniče lm317 a trimrem bych to nastavil na menší napětí
Datum: 07. prosince 2008 13:09
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Ty tři póly nemůžeš spojit... je to jednoduchý, nejdou spjit, protože nejsou vzájemně ve fázi, tedy jinak řečeno nekmitají stejně. Než se spojí, tak se musí usměrnit. Jenže usměrnit nejlépe pomocí můstku, protože jednocestné usměrnění, byť jednodušší ti přenese jen půlku výkonu. Při použití graetze ale musíš odletovat drát od kostry pólu a proměřit aby vinutí nebylo proražené na plechové jádro (změřit ohmetrem). teprve tyto dva vývody připojit na graetz a teprve vývody ze všech tří graetzů spojit paralelně k sobě (plusy na plusy, minusy na minusy). Pak se k tomu musí připojit nějaká regulace dobíjení. Tu mojí neznáš protože jsem jí zatím nepublikoval.. no a k baterce už připojíš cokoli.. CDI, blikny, světla
Datum: 07. prosince 2008 12:51
Jméno: radek
IP: uživatel4649
 já to myslel tak že bych ty 3 póly spojil to bych stabilizoval stabilizátorem ze simsona a to by bylo připojený na baterku se světlama a odtud bych odebíral proud pro CDI
Datum: 07. prosince 2008 12:44
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Ne, tebou zmíněné CDI ti energii ze zapalovací cívky nedodá do světelného okruhu. Jo zapalovat to bude (bez tvých konstrukčních zásahů), ale žádnou energii využitelnou ve světelném okruhu tím nezískáš, budeš mít furt 30W a finito... Jak asi, když je to uzavřenej okruh! Jak by jsi tam ten svůj 3kV měnič chtěl naroubovat? K čemu by ti bylo na výstupu 3kV? Já to vzdávám... četl jsi vůbec co jsem napsal? Víš na jakém principu vůbec CDI funguje? A to se snažím to napsat blbuvzdorně... Podle toho co píšeš je jasné že nemáš o ničem z elektriky šajn... zenerky na VN je tedy fakt brutalita a ještě paralelně. Radím ti svou vlastní cestou se nevydávej, se znalostmi co máš je to jen ztracený čas. Co by ti přineslo když by jsi použil dobíjení simsona? Nic, to ti řeknu rovnou. A pro upřesnění CDI není žádný stabilizátor... Stabilizátor něco stabilizuje, ale rozhodně nejiskří, což ale zapalování umí, v tom je rozdíl.
Datum: 07. prosince 2008 12:00
Jméno: radek
IP: uživatel4649
 já sem si našel schema jak je zapojený dobíjení u simsona myslím tu elbu tak že bych zkusil postavit to ale bez tý blinkrový části ale jestli bude ten tvůj stabilizátor jednodušší tak si postavím asi ten tvůj
Datum: 07. prosince 2008 10:28
Jméno: radek
IP: uživatel4649
Datum: 07. prosince 2008 10:22
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Chápu to tak že si myslíš že zapalovací pól má větší výkon než světelný... No podle mých zkušeností jejich výkon je zhruba stejný. Jestli chceš vydolovat 10W navíc, tak zkus spáchat elektronické CDI a všechny póly pošli do akumulátoru. Póly mají zhruba 15-20W, takže nejméně 45W dohromady (origo se nepočítá zapalovací pól, tak proto jen 30W). Takže 45W - 25W přední žárovka - 5W zadní žárovka - 8W CDI a furt ti zbývá 7W na dobíjení... Akorát je nutné všechny póly usměrnit graetzem (tj. odpájet a odizolovat jeden vývod od kostřičky) a všechny výstupy paralelně spojit. Také doporučuju regulaci nabíjení, protož hrozí dlouhodobé přebití a tudíž značné zkrácení životnosti akumulátoru. To CDI najdeš tady http://www.mujweb.cz/www/elektronic/cdi.htm jednoduchou regulaci dobíjení tam dám taky...
Datum: 07. prosince 2008 7:19
Jméno: petr
IP: uživatel4649
 kolik závitů musí mít pól aby dával 25Ov pro tyristorové zapalování a jakým průměrem drátu má být navinut?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2008 10:29
Jméno: petr
IP: uživatel4649
 hmmm tak to sem nedomyslel
Datum: 07. prosince 2008 10:29
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 A při jakých otáčkách?
Datum: 07. prosince 2008 7:29
 zdar prosím poradte jak se pozná jawa 250 od jawy 175?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2008 18:44
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 z Prčice  , Sedlec-Prčice
Datum: 07. prosince 2008 18:44
Jméno: stanik
IP: uživatel1946
 4 lk odkud si??
Datum: 07. prosince 2008 17:09
 Tak když už jsme u toho, tak se chci zeptat, jaký typ(typy) motorů z 250 se vejde do rámu čz 175/470 ??? Je mi jedno, že třeba nebodou souhlasit držáky, to bych si předělal, ale aby se do toho rámu vůbec vešel. Mam to totiž do tříkolky a ted tam mam motor ze 125 a schánim právě z 250. Tak kdyby někdo měl ve středočeskym nebo jihočeskym kraji(Poblíž Benešova nebo tábora) tak se ozvěte, jo a ještě kdyby někdo měl 16" kolo na čz(jawu).....
Datum: 07. prosince 2008 10:50
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 A co se takhle podívat na kartery... před výrobním číslem je uvedený typ motoru. Stačí vědět jakej typ hledáš...
Datum: 07. prosince 2008 7:31
 Jawa 250 má silnější motor
Datum: 06. prosince 2008 22:53
 Poradtě mi prosim,kterej olej používáte do převodovky u fichtla????
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 9:32
 a motor ti dojede
Datum: 18. července 2010 9:32
 nouzově i M2T  na dojetí...
Datum: 02. ledna 2009 1:36
Jméno: KrupiQ
IP: uživatel4765
 PP80,Mogul 80
Datum: 17. prosince 2008 23:02
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo jinak sem mejval klasickou socialistickou pp80 a nebyl problem, nalil sem tam tu novou pp90 a zaclo se mi to po ohrati tlacit do klikovky jelikoz nebyla dobre utesnena ale u toho stareho to nedelalo...
Datum: 07. prosince 2008 13:36
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a jeste dotaz pro Chonga: zlobila jak? prokluzovala nebo se zapekala?
Datum: 07. prosince 2008 13:26
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 dotaz: cim vetsi cislo (80,90) tim hustsi nebo ridsi? jinak mam PP90 Trans od Mogula cili klasika, to Trans je tam jednom aby se nejak zaplnilo misto na nalepce...
Datum: 07. prosince 2008 13:23
 Taky, PP80 od Mogulu
Datum: 07. prosince 2008 13:04
 Taky, PP80 od Mogulu
Datum: 07. prosince 2008 13:03
 PP80 klasika
Datum: 07. prosince 2008 9:40
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Myslel jsem že je jedno jestli PP80, nebo PP90, ale po potížích z léta jsem přešel na PP75 (sám jsem se divil že takový olej se dá koupit) a potíže u dlouhou štrekou ohřátým olejem přestala zlobit spojka...
Datum: 07. prosince 2008 7:33
 Používám Gyrol 80W, je to PP80 od Parama.
Datum: 06. prosince 2008 21:44
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 PP80, většinou PARAMO...
Datum: 06. prosince 2008 21:35
 Čau draci, celej den dneska přemýšlím a obcházím fichtla abych si vzpomněl na co jsem se to chtěl ještě včera zeptat a zapomněl jsem to, teď jsem si konečně vzpomněl, takže než to zapomenu  : Měl by jste někdo návod, popř. i fotonávod jak zapojit náhon tachometru? já jsem to už jednou měl, ale vyjel jsem z garáže a najednou se mi zaseklo kolo, kouknu co to je a ejhle! náhon se omotal okolo tý ,,krabičky´´ s hnacím kolem a šnekem tacháče, něco mi říká, že by se ta ,,krabička´´ točit neměla..., čili přijímám jakékoli (inteligentní a k věci) rady. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2008 21:57
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 vyčištěnej a namazanej je, měnil jsem mu totiž vnitřnosti
Datum: 06. prosince 2008 21:57
Jméno: Horst
IP: uživatel4694
 než to dáš na fíka tak ten náhon rozeber,vyčisti,dej dohromady a NAMAŽ,pak to namontuj
Datum: 06. prosince 2008 21:55
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 díky!
Datum: 06. prosince 2008 21:15
 No kukni na tu krabicku a v ni mas taky obdelnikovy zarec, a ked kuknes na kivku tak tam mas zas taky obdelnikovy vybjezek, ... ked to davas do kopy jako rozetu ke kivce tak to mosi sednut dosebja a dobre to utahni a potom uz by se to pretocit nemnelo....
Datum: 06. prosince 2008 20:54
 Ahoj, nevýte někdo kde bych si mohl nechat vyvážit kliku? A na kolik by mi to zhruba přišlo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2008 21:49
 Zdarec, napiš mi na mail a domluvíme se.
Datum: 06. prosince 2008 21:49
 zdar seso , dokázal bys sehnat levý boční,žlutý kryt na mosquito
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2008 9:44
 prosim tě hodí se tahle(http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1267.html) pojistná podložka věnce na zajišt. šroubů na brzdovým kotouči?
Datum: 07. prosince 2008 9:44
 jo dík!
Datum: 07. prosince 2008 9:36
 jasne objednej pravej a napsis ze chces levej a do pristicho patku top mas doma,, .-)
Datum: 06. prosince 2008 19:09
Jméno: Peca
IP: uživatel3035
 Nazdar draci, mám takovej blbej dotaz, když bych si koupil tyhle gumový rukojeti tak je normálně jen natáhnu na ty originální rukojeti na Jawě 21? Nebo je musím sundat a dát přímo na kovový řidítka. Gumový návlak: http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_655.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2008 12:31
 Stačí si přečíst že ten návlek má pruměr 2.4 cm a abys to navlíkal na původní bys potřebovat 3.4 cm
Datum: 07. prosince 2008 12:31
 mno já nevim..ale proč by se to jmenovalo návleky rukojetí......můj názor je že to musíš dát na původní
Datum: 07. prosince 2008 10:03
Jméno: dave
IP: uživatel3552
 přímo na kovový řídítka...  jak by jsi to tam jinak chtěl nacpat
Datum: 07. prosince 2008 8:50
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 No v ruce jsem je neměl, ale ještě jsem neviděl gripy, co by se navlékaly na jiné.. vždycky na holá řídítka  . Ale radu a zcela zdarma ti dám naprosto přesnou... kup ja a uvidíš
Datum: 07. prosince 2008 7:35
 zeli co po plácáš?....musíš je navlíknout na původní
Datum: 06. prosince 2008 22:53
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 musis sundat puvodni a na misto nich tutty
Datum: 06. prosince 2008 21:54
Jméno: byvaly jawar
IP: uživatel4510
 cau vsichni jawari chtel by se zeptat jestli evite kde se prodavaji nahradni dily na yamahu dt 80 vzduchem chlazenou .diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2008 20:05
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
 v kazdem ofiko servisu yamaha
Datum: 06. prosince 2008 20:05
 to už je moc.... najdi si nějaký fórum! a taky používej gůgla!
Datum: 06. prosince 2008 18:51
Posl.aktualizace: 01. ledna 2009 23:12
Jméno: Horňák
IP: uživatel3525
 Je to šrot a hovno to jede, tečou tomu vidle, zvuk to má jak pumpa na močůvku a vůbec je to celý na pikaču. Mně můžete věřit sem taky z Klobouk a vím co je to zač...
Datum: 01. ledna 2009 23:12
Jméno: Hatak
IP: uživatel4051
 nějaký kus z pionýra a jinak z toho co se našlo
Datum: 07. prosince 2008 18:44
 jen takovej dotaz..z čeho je ten výfuk ?
Datum: 07. prosince 2008 10:05
Jméno: Hatak
IP: uživatel4051
 Nemám prostředky abych to dovezl
Datum: 06. prosince 2008 19:13
Jméno: Peca
IP: uživatel3035
 Je to 60 KM, kdybys to dokázal dovést tak bych to asi bral.
Datum: 06. prosince 2008 19:09
Jméno: Hatak
IP: uživatel4051
 jsem z Klobouk u Brna směr Hodonín
Datum: 06. prosince 2008 19:06
Jméno: Peca
IP: uživatel3035
 A jakým směrem, já 30 km jižně od Brna, bydlím v Oslavanech.
Datum: 06. prosince 2008 19:04
Jméno: Hatak
IP: uživatel4051
 33km
Datum: 06. prosince 2008 19:02
Jméno: Peca
IP: uživatel3035
 Bych aji koupil, kolik km od brna bydlíš?
Datum: 06. prosince 2008 19:02
Jméno: Peca
IP: uživatel3035
 Ta je hrubá, za kolik to budeš prodávat, jsem taky z JHM.
Datum: 06. prosince 2008 19:01
Jméno: Hatak
IP: uživatel4051
 Za 3000kč
Datum: 06. prosince 2008 18:58
Jméno: Peca
IP: uživatel3035
 Ta je hrubá, za kolik to budeš prodávat, jsem taky z JHM.
Datum: 06. prosince 2008 18:57
 kráska
Datum: 06. prosince 2008 18:48
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ta je povedena
Datum: 06. prosince 2008 18:00
 ajo slušný
Datum: 06. prosince 2008 17:48
 Cus borci hele mam takovej debilni dotaz ale ja jsem to nikdy nepotreboval a tak jsëm to nikdy nerozdelaval a proto se vas chci zeptat jak videlat riditka u jawy 21 co kde povolit atd.dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 16:21
Jméno: fida
IP: uživatel3755
 normalne povolis trachu sroub na riditkach trochu do nej douchnesa povolis sroub uplne
Datum: 13. prosince 2008 16:21
 3cm je moc to bys i u nejakych typu predstavcu vysrouboval uplne satci bohate 7-10mm ale jinak spusob stejný bouchnou a ono se ti to uvolni(vyrazis "klin)
Datum: 07. prosince 2008 12:27
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Nevim skamaď jsi, ale tady u práglu slovní spojení ,,na něco se vydělat,, znamená se na to slušně řečeno ,,vykálet,,. Takže jestli se ptáš na tohle, tak věřím že si poradíš i bez naší rady  . Jinak samozřejmě souhlas s Hladou
Datum: 07. prosince 2008 7:38
 odpoj všechny lanka, káble od elektriky... pak povol ten šroub, kterej je uprostřed řiditek.. bude se ti vyšroubovávat nahoru... ! pozo! neodsroubuj ho úplně! jak bude trčet tak 3cm tak do něj něčím klepni(kladivem) no a on se sklepne dolu a řídítka se povolí a můžes je sundat.... uplně to stejný jak u kola
Datum: 06. prosince 2008 17:52
Jméno: Maverick
IP: uživatel3485
 Ahojte,mam problem s mojim mustangom, mam dva valce ,no jeden je vybehany a ten druhy je iba zabehnuty,no ten vybehany ma vacsiu kompresiu ako ten druhy,proste ten zabehnuty ako keby prefukoval a ani nechce chitit ,a ten vybehany ma velku kompresiu a chyta dobre,no ale podla mna sa neoplati ho tam davat,skusal som aj dat tesnenie za hlavu,zabrusit ju pastou ,nic stale rovnako,mam trojkruzkovy piest s novymi kruzkami(38),proste motor po go ,okrem toho valca,prosim poradte,diki moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2008 11:00
Jméno: Maverick
IP: uživatel3485
 diki ,tak fuka to okolo hlavy na tom lepsom valci,na tom starom to okolo hlavy nefuka ,by som povedal ze uz nikde inde nefuka, a mam dve hlavy ,jedna ma na sviecke vyvrtanu vlozku,lebo sa pretrhol zavit,tak mam este druhu z pioniera ,tak tu som zabrusil a nefuka ,ale na tom lepsom valci staale fuka,a este ktym valcom ,na jednom je A a na druhom B ,3kruzkovy piest a nanom je tiez B ,ten B valec je vybehany a A valec je ten dobry(ale prefukuje), meral som ich ,obidva maju 38 priemer a aj piest 38 a nejake desatiny,kruzky su nove 38 ,3ks ,tak myslim ze pojhazdim na tom vybehanom ked ide  ,a do vianoc cakat na new valec  myslim ze to pre mojho mustoša bude pekný darcek  ,este raz dik
Datum: 07. prosince 2008 11:00
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 dodatek, když kupuješ větší kroužky, musíš koupit i příslušný píst.
Datum: 06. prosince 2008 17:58
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nedavas doufam stejnej pist sestejnejma krouzkama dojinyho valce\,,,?????
Datum: 06. prosince 2008 17:10
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 neni moc velka mezera mezi krouzkama?? a jestli to ma mizernou kompresi tak to nejspis fouka pod hlavou nebo nemas dotahlou svicku a tesneni podhlavu nedavej!! jinak to tesnit nebude. skus dat na valec brusnou pastu a prilozit hlavu chvili stim tocit pak to dokonale ocistit a dokrize dotahnout hlavu
Datum: 06. prosince 2008 17:09
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ti to povim - krouzky 38 mm? takze starej valec bude asi 0. vybrus cili tech 38mm (zaokrouhlene) a tak ty krouzky na to staci, ten druhej bude asi 1. nebo 2. vyburs hlavni je ze ma vetsi prume r 35 (dejme tomu na ten 1. vybrus ze ma 38,25mm) a ty krouzky jen 38 cili nestaci a profuku je to pres ne...todlec se da vyresit novejma krouzkama na ten spravnej vybrus (mas napr. 1. vybrus tak koupis krouzky na 1. vybrus jednoduche)...ale jelikoz mas nove tak tam dej starej valec, zabehni ty krouzky a litej dokud ten valec ten vybrus nebude potrebovat, pak kup ty krouzky a hod tam ten po vybrusu a mas to...jinak normalne sme litali an krouzky co byli na jiny vybrusy tj ze sme litali na valec po prvem vybrusu a krouzky treba na 2. nebo 3. ustiplo se kousek zamku na krouzku a bylo...strasna prasecina...pokud to nebude tim tak muze jinak licovat s karterama ten valec, muze mit jinou dosedaci plochu na tesneni jako ze treba mezi valcem a kolinkem karbce to proste netesni i gdyz das to novy teseni to by vysvetlovalo ze to min tahne pac ti to muze tahat falesnej vzduch...a je i vcelku normalni ze ty 0. vybrusy tahaj i po tolika letech stale svele i gdyz sou uz prakticky vylitany ale to pod podminkou ze se do nich nijak neseha a necha se to jak to lezi a bezi...este me napada to samy jak s krouzkama tak s pistem, ten se musi samozrejme taky menit po vybrusu...
Datum: 06. prosince 2008 17:08
Jméno: standa
IP: uživatel4693
 tak jezdi na ten starej....ten novej uz je asi po smrti...
Datum: 06. prosince 2008 16:08
Jméno: joxa
IP: uživatel2136
 čau lidi, kde na stadionu poznám jaký je to typ? s 11, atd
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2008 15:30
Datum: 06. prosince 2008 15:30
 S11;S22;S23 - každej vypadal jinak - stačí na http://images.google.com napsat stadion (a doplnit typ) a uvidíš, jak kterej vypadá  S11 poznáš hned, S22 a S23 jsou si trošku podobný, ale i tak je to jinačí konstrukce. Jinak některý stadiony to maj vepředu na štítku (v místech jako fichtl), S22 a S23 to měly údajně snad někde pod sedlem (ale to nevim jistě).
Datum: 06. prosince 2008 15:28
Jméno: Jan
IP: uživatel1800
 zdravim nevíte někdo kontakt kdo linkuje motorky někdo poblíž severních čech za rozumnou cenu děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2008 13:58
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 čau je tady někdo z Mnichova Hradiště ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2008 11:30
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 zkusim se ti zeptat zmiňovaného Karla Mužíčka, ten bydlí v Hradišti, ale nic neslibuju...
Datum: 07. prosince 2008 11:30
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 zkusim se ti zeptat zmiňovaného Karla Mužíčka, ten bydlí v Hradišti, ale nic neslibuju...
Datum: 07. prosince 2008 11:25
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 nn ja nejsem z mnichova hradiště ja sem z Kněžmosta ale v hradišti bydli nejakej Petr Brdlík a ten má papíry k mojí čezetě tak jestli ho někdo nezná nebo na něj nemá alespoň nějakej kontakt
Datum: 06. prosince 2008 22:40
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 karlos... Mnichovo hradiště... to by mohl bejt Karel Mužíček! ale to asi nejsi ty co, kájo  ?
Datum: 06. prosince 2008 22:02
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 nebo aspoň z okolí
Datum: 06. prosince 2008 20:31
|



|