Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 16:51
 když jsi šikovnej a nemáš moc zrezlí ty svoje tak to jde udělat i se starýma
Datum: 29. prosince 2013 16:51
 jsou potřeba, mám ho  je jich asi 35-40 abys nemusel počítat
Datum: 29. prosince 2013 11:58
Jméno: Lukas
IP: uživatel16626
 Ahoj Seso, chtel jsem se zeptat jaky je rozdil v potahach sedel na kyvacku hnede barvy? Jedno je na spony a to druhe
s nýtky je na rucni obsiti? Dekuji moc za informaci
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 9:33
 mam oba dva druhy, ty na nytky je samo sebou na obsitit tak jak to bylo orig
Datum: 29. prosince 2013 9:33
Jméno: brysk
IP: uživatel13743
 zdar šli by přední vidle z jawy 250 na pionýra bez nějakých úprav jako soustružení misek atd?? a co kolo to by tam šlo taky bez úprav? myslím fichtlácký
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2013 8:28
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 Pokud používáš díly z různých motek,nevěř tomu že se vyhneš úpravám,to není LEGO.
Datum: 31. prosince 2013 8:28
Jméno: Nesqvik
IP: uživatel14541
 Zdar draci, dnes jsem narazil na jedno video ( http://www.youtube.com/watch?v=o2BFLY9OGqg ) Ačkoliv jsem hledal sebevíc, nenašel jsem ten nástroj čím dělá ty linky.. Nevíte někdo kde by se to dalo sehnat? A co to vůbec je? Jinak jak by se to dalo jinak nalinkovat doma kdybych to nechtěl posílat někam na linkování..  Díky moc za rady a názory!
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2014 20:41
 To je nápad
Datum: 01. ledna 2014 20:41
Jméno: michal
IP: uživatel14949
 me linkovala pareza babicka steteckem a rikala ze uz nikdy
Datum: 30. prosince 2013 16:19
Jméno: Nesqvik
IP: uživatel14541
 Máte ještě nějaké zkušenosti s jiným linkováním? Viděl jsem i pomocí štětců.. ale na to bych asi neměl trpělivost
Datum: 29. prosince 2013 11:28
Jméno: Nesqvik
IP: uživatel14541
 Super, tak konečně.. díky moc za rady..
Datum: 29. prosince 2013 11:23
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 rika se tomu linkovaci kolecko
Datum: 29. prosince 2013 8:51
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 http://www.airbrush-shop.cz/iwata/eshop/7-1-Pinstriping-linkovani/0/5/1226-linkovaci-strojek-Embee-set-pro-dvojite-a-jednoduche-linky
Datum: 29. prosince 2013 8:51
Jméno: pincek
IP: uživatel13743
 Zdar lidi čím to je že když dám na mustanga manžetu sání spolu s filtrem tak jede o dost špatně a musím jet jen přes 0.5 plynu když dám plný tak to začne hučet a okamžitě to strácí výkon a začnu spomalovat a jedu jakoby přes volnoběch manžetu jsem koupil novou filtr sání taky když dám jen filtr tak jede přes plný plyn to jo ale zase to jede o malinko lip jak s manžetou ale ne zas tak rychle jak má, když dám jen manžetu tak to samí jak manžeta s filtrem když dám pryč všechno a nechám jen čistej karbec tak to jede nejlíp takže jsem si koupil přímej filtr a teď to jede super stejně jak holej karbec. ale kdaž jsem tam skoušel dát hadici od bazénu 30cm dlouhou tak to šlo jenom nastartovat přidal jsem malinko plynu a hned zdechlo jako kdyby se to dusilo skoušel jsem tu hadicu uříznou na 5cm to samí ale zajmavé je to že kámoš má taky mustanga tu hadici z bazénu tam má taky 30cm a i filtr je jede mu to rychlejc jak mě proto že to má zajetý nevíte čím to může bejt?? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 21:44
Jméno: pincek
IP: uživatel13743
 výfuk je hykone nedávno jsem ho pálil jo a neska jsem to zkoušel přes trysku 68 a taky to nejelo přes plný plyn a jelo to na houby
Datum: 30. prosince 2013 21:44
Jméno: pepa
IP: uživatel16638
 co ten výfuk
Datum: 30. prosince 2013 18:01
Jméno: pincek
IP: uživatel13743
 No zapalování a karbec to asi nebude to je vyštelovaný dobře svíčka krásně cihlová a z tou manžetou jsem musel čekat než se to ohřeje teď nakopnu dám za jedna a jedu hned a nemusím čekatdával jsem starou svíčku co se montovala na pionýry za výroby mylím že brisk 14-7Y nebo R byla celá černá dal jsem jí do pioýra jel jsem se projet tak 200metru pak čekal až hlava vychladne a z černé svíčky byla cihlová fakt tak rychle jsem to ještě neviděl takže zapalování a karbec je ok jezdím přes 3 zářez skoušel jsem jez za kámošem přes trysku 68 to jelo super a domů jsem jel přes 72 to jelo o malinko hůř a taky jsem nesměl jet plným plynem ale ubral jsem tak o 2mm. a jelo to super takže teď jezdím přes 68
Datum: 30. prosince 2013 11:29
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 ve filtru problém nehledej, začni nastavením karburátoru a jistě také předstihu
Datum: 29. prosince 2013 21:54
Jméno: pincek
IP: uživatel13743
 nene manžeta je normálně stočená nikde se to nelomí
Datum: 29. prosince 2013 11:13
Jméno: pepa
IP: uživatel16627
 ucpanej lauf nepropustí plne mnoštví spajelin to se vrací do motru a obohacuje směs a tím že vyhodíš filtr tím to sice ochudíš ale jinak nemačká se ti ta hadice někde?? kor jestli je ze slabší gumy jak origoš a mezi žebry to nejni videt jak se prolomí
Datum: 29. prosince 2013 10:29
 podiv se jeslti je čostá hlavní tryska, jeji kanálek, vzdušníky v karbecu a pak taky jak jsou otvory na tělese filtru... případně zkus dát jednu ucpávku pryč
Datum: 28. prosince 2013 23:46
 cus draci je nějaký rozdíl ve stojanu na jawa 20 a 21 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 10:20
Jméno: pepa
IP: uživatel16627
 ne stojany jsou až na detaily stejný a le inovovane to spíš bylo dle roku výroby lišilo se to výrazně na typ 05 ale 21 20 23 šla souběžně lišili se jen kříže s brzdovím pedálam ale stojan je stejný pokud maš 10 mm díru na otočnej čep seženeš i nvou repliku starší byly na čep 8 mm
Datum: 29. prosince 2013 10:20
Posl.aktualizace: 28. prosince 2013 22:06
 prostřední je na 21 krajní na 20  rozdíl je v tom že na 20 sou ty prsa hlubší aby nebyla mezera mezi plechama u 21 je mělčí páč má jiný břicho ..snad pochopíš
Datum: 28. prosince 2013 22:06
 ZDAR DRACI mam problem ve čtvrtek jsem si tu obědnl nějáké věci ale SESA mi ještě neodpověděl píše tam že je na dovolený od 20. 12. 2012 do 6. 1. 2013 tak se ptám jestli si nesplel rok nebo tak neco
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 17:10
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 musíš to mít těžký ale držím palce
Datum: 29. prosince 2013 17:10
 jojo draci je to tak po celou histrorie mam jednak tak dlouhou dovcu ale hlavne nebalim,,,,ale uz za tu dobz jsem dvakrat utekl a balil,,,ale je to strasne utajovane
Datum: 29. prosince 2013 9:37
 ani mne neodpísal :/
Datum: 28. prosince 2013 21:34
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Zdar draci, dnes jsem rozpůlil babettu 210, mám vytahlou hřídel předlohy /volnoběžku/ jak poznám, že je špatná na 100%? Za jízdy mně babetta skoro vůbec nedávala jedničku, jindy se zase nechtěla rozjet z místa, ale po zahýbání zadním kolem se zase začla rozjíždět, zařadila 2, ale nepodřadila zase na 1, 1 se vrátila až když jsem vypl motor.. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2014 14:34
 Volnoběžka funguje tak, že jedním směrem se točí, opačným ne.
Datum: 02. ledna 2014 14:34
 Ahojte jel jsem se projet na Babete 134 . Večer takže tma jak v prdeli. Jel jsem z dlouhého kopce a vypinal jsem motor aby to chvily ten motor jen benzin zchladil a nezadřel. jenze potom začal motor vynechávat a pod kopcem jsem skončil. motorku jsem rozltlačoval a nekdy trochu vystrelila a nic .potom me napadlo vypnout svetla .a babeta na prvni nakopnuti nastartovala a jela . bez světel a bez řidičáku jsem dojel domů. takže fakt super. není možný že jsem spálil cívku nebo něco. když motor jede a zapnu světla motor chcipne a jak se jeste dotaci tak se obe svetla roznou
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 0:51
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 někde máš něco špatně zapojené , světelný okruh nemůže být spojený se zapalovacím
Datum: 29. prosince 2013 0:51
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 zdar ryclej dotaz jawa 555 mam doma jawa 555 a nema na ramu drzak na pant sedacky na netu sem nasel ram a je na nem dvousedlo je mezi ramama nejakej rozdil
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2013 18:43
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 dik moc jedu pro nej
Datum: 28. prosince 2013 18:43
 neni rozdíl v rámech 555
Datum: 28. prosince 2013 18:27
 Ahoj draci mám problém s karburátorem na babetě vytéká my benzin s přepadu ven vymninil sem plovák a vyskousel ventil paliva vse funkčni ale stále benzin teče ven uz si nevim rady prosím pomůžete my dík měj te se
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 10:02
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 no vše asi funkční nebude,při výměně plováku bacha aby neváznul o stěny karbece,což v tomto případě ano.............
Datum: 29. prosince 2013 10:02
Jméno: pepa
IP: uživatel16623
 serídit hladinu viz odkaz o babetách dole
Datum: 28. prosince 2013 17:59
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Seso budou ještě těsnění pod boční víko (víko spojky) na Pionýra??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 12:38
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 kdyby jsem si chtěl koupit sadu tak to udělám, nechápu proč tady neustále někdo odpovídá má něco jiného než bylo v dotazu, to těsnění dřív má krámku bylo teď už tam není proto se ptám jestli ještě bude nebo si ho mám koupit jinde
Datum: 29. prosince 2013 12:38
Datum: 28. prosince 2013 18:32
Jméno: Luk97
IP: uživatel16603
 Lidi, půlím motor poprvé a je rozpůlený tak nějak napůl, mezera mezi bloky je asi 1 cm a pořád se nechce rozpůli, šrouby jsou všechny pryč, mohla by být v něčem chyba?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2013 19:28
 máš sundaný primární kolečko a kolíček?
Datum: 28. prosince 2013 19:28
Jméno: Luk97
IP: uživatel16603
 ok
Datum: 28. prosince 2013 19:26
 Tak si ho vyrob a ono to pude...
Datum: 28. prosince 2013 19:24
Jméno: Luk97
IP: uživatel16603
 nepoužívám
Datum: 28. prosince 2013 19:14
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-naradi-na-rozpuleni-motoru-rozpulovak.html
Datum: 28. prosince 2013 18:36
 Používáš rozlisovák karterů?
Datum: 28. prosince 2013 17:55
 Čau Sesa máš 1-krúžkové piesty na 550/555 s čapom 10 aj na 1,2,3 výbrus? a aký ide krúžok na tie 1-krúžky čo máš s čapom 10?
Ďiki
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2013 16:34
Jméno: Nesqvik
IP: uživatel14541
 Zdar draci, renovuji Jawu 350/354 .. Chtěl jsem se zeptat jdou hliníkové díly nějak pěkně vyleštit i doma? Nechce se mi to posílat někam na chemickelesteni.. chtěl jsem se jen zeptat zdali to jde taky nějak pěkně vyleštit doma pomocí nějakého přípravku .. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 10:58
Jméno: pepa
IP: uživatel16627
 jinak na udržbu silichrom o něco lepší se mi zdala pasta v tubě od sonax tuba jak ten českej i stejná baze ale trošku líp čistila ale silichrom se taky dá.... a koupíš ho všude benzinky drogerky ten od sonaxu maj např v obi
Datum: 29. prosince 2013 10:58
Jméno: Nesqvik
IP: uživatel14541
 Super.. díky moc draci.. ano brusku doma mám.. díky moc za rady..
Datum: 28. prosince 2013 23:12
Jméno: pepa
IP: uživatel16623
 tak tak leštící kotuoč a pastu a doufám že maš doma stolní brusku na nastroje z ní zahod kryty a kotouč a dej lešták . jde to tak udělat do chromomoveho lesku ale chce to před leštěním odstranit všechny rýhy
Datum: 28. prosince 2013 17:56
 http://www.chromtechnik.cz/produkty/lestici-a-hrubovaci-pasty/?IdProductDir=281&Lang=1 tady
Datum: 28. prosince 2013 16:45
Jméno: Filip
IP: uživatel16115
 zdar draci.. dájí se u fichtla zvýšit otáčky tím že zvětším výšku vyfukového kanálu? nikde nemužu najít návod na kolik to propilovat.. zvýší se otáčky něják radikálně nebo jen decentně ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 11:36
Jméno: pepa
IP: uživatel16627
 nepíšeš jaký máš motor ale vymýšlíš to co bylo už vymšlené pokud dysponuješ dílnou tak výkresi máš zde...http://www.jawa-50.cz/clanek/navody-tuning-upravy.html a samotným 1 zasahem o motoru co má 4 koně toho moc nezískáš nedej bože aby sis nepropiloval kanál do zámku a mužeš začít znovu.....
Datum: 29. prosince 2013 11:36
Jméno: Standa
IP: uživatel16620
 Ano,zvýší se otáčky,ale musí se upravit i sací kanál,jedno bez druhého nemá význam. U holé seriovky má vyšší přínos opravit nedostatky sacího kanálu a otáčky se zvýší skoro stejně jako když se budeš hrabat ve výfuku
Datum: 28. prosince 2013 15:44
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 0:55
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 kdyžtak zařadit 3 a sekundární kolečko zašprajcovat kouskem dřeva , potom to v pohodě utáhneš .Hlavně s citem.
Datum: 29. prosince 2013 0:55
 asi tak, konus odmastit, zkontrolovat matici jestli má OK závit (mohli jsi ho poničit při stahování kolečka), dát pérovku a normálně dotáhnout... ta matice má snahu se sama dotahovat při jízdě
Datum: 28. prosince 2013 23:54
 jasně,zarvi to jako poslední šroub na světě a ještě to pojisti svářečkou.Ty tři závity v té nízké matici co tam máš to určitě udrží.Konus jak prase a vy to rvete jak blázni.
Datum: 28. prosince 2013 19:34
Jméno: pepa
IP: uživatel16623
 na kred a pořádnou perovku pod to občas slíchám že to klouzalo na čepu klik a ojebalo čep kliky takže se muselo pulit a klika ke klikaři je tam sice jemnej zavit který vyvozuje při malem momentu velký přítlak ale bat se nejni čeho pozor take na čistotu v díe kolečka .
Datum: 28. prosince 2013 17:53
 ta matka je tam nějak divn.. dáváš tam sprevnou matku? s jemným závitem
Datum: 28. prosince 2013 13:03
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 utáhni to na krev.
Datum: 28. prosince 2013 8:59
Jméno: koště
IP: uživatel16619
 Zdar, rozhodnul sem se, že nasadim na bábu 207 hlavu na 210, ovšem při montáži mi tam vadí kanálek dekompresoru. Co s tim? Uříznout a zalepit, bevo udělat vybrání do hlavy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 2:57
Jméno: Lexa
IP: uživatel11243
 Zaslepit kolíkem a výstupek potom odpilovat. Hlava z 210 je vyšší, takže počítej s dalšími úpravami protože se nevejde pod karburátor.
Datum: 29. prosince 2013 2:57
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 ZDar draci jáký máte zkušenosti s předníma tlumičama na čz 175 477 jaký do nich patří olej a de je nák rozume přitvrdit
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2013 9:38
 Néé, víc oleje rozhodně nedávat! Ideální je přitvrdit to pružinama, nejlíp sehnat brka z 471/472.
Datum: 28. prosince 2013 9:38
Jméno: Milan
IP: uživatel16544
 ja je zrovna repasoval a olej jsem nak nehrotil dal jsem tam o bič hydraulický a přitvrdit ja vím že když sem tam nalil vice oleje než tam melo bit jenom o kousek tak šli hrozne stuha skus tam kápnout male množství oleje navíc ale jen málo
Datum: 28. prosince 2013 9:34
 Jedna příručka uvádí 120ccm tlumičového do každého ramene, druhá příručka uvádí 60ccm tlumičového + 60ccm motorového do každého ramene. Já jezdim víc po silnici, a s hustší kombinací je ta motorka klidnější v zatáčkách...
Datum: 28. prosince 2013 9:30
|



|