Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 4au lidi potřebuju vaší akutní pomoc mam 350/634 a nechce mi zaboha hodit jiskru na svíčce a přes kladívka nic taky neprocházi pomoooooc co s tím díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 18:10
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 jinak spínačka je na přístrojovce nebo na masce záleží jakou máš
Datum: 15. prosince 2008 18:10
 pro kiklel:zkus se podívat na startovací cívku nebo na dráty jestli se ti některý nedotýka kostry....měl sem stejný problém a bylo to ve startovací cívce
Datum: 14. prosince 2008 21:37
 to víte já sem začátečník co je to prosívás ten spínač a kde ho najdu
Datum: 14. prosince 2008 21:21
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 když nejde už do kladívka tak bych se kouknul na spínačku
Datum: 14. prosince 2008 20:41
 to je tezky takle ric!! tomuze být x zavad zacni poporade od svicky az po spinacku
Datum: 14. prosince 2008 19:01
 Ahoj prosím nebylo by sklo na přední světlo u jawa 50 pionýr?Nutně potřebuju.Díky a hezký vánoce
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 13:41
 sklo bude v novinkach ka mani do 14 dni,,je to odrig!!!
Datum: 15. prosince 2008 13:41
 Ahoj sklo mám, pokud máš zájem napiš mi na mail.
Datum: 14. prosince 2008 12:33
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 skus se podivat po zbernach zeleza dost casto se tam vali veci na fichtla ja tetka od tamtut mam nahradni svetlo jenze postou to posilat nebudu jedine ze bys bydlel blizko Trutnova
Datum: 14. prosince 2008 11:46
 Ahoj,nutně potřebuju sehnat sklo na přední světlo u jawa 50 pionýr.Díky a hezký vánoce
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 16:51
 mam poslu ti ho komplet celou parabolu a s rameckem kuchat to nebudu mas-li zajej posli mi mail
Datum: 15. prosince 2008 16:51
Jméno: motor
IP: uživatel680
 mám středočeský kraj - benešov jinak posílat to asi nebudu
Datum: 14. prosince 2008 16:23
 Zdravim draci mam problem neumim seštelovat předstih a potřeboval bych to co nejrychleji můžete poradit prosím ? A nemám doma šupleru bohužel icq 429079423 email ciko.as@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 13:33
Jméno: standa
IP: uživatel4741
 muzes skusit vyzkousené...vemes zapalko,otocis ho uplne doleva a vratis ho nazpet o 0.5 - 1cm....v tu chvili by mel bejt pertinax kladivka cca 2 mm za nabeznou hranou vacky. pak uz staci jen dat pist do horni uvrate(uplne nahoru) a dat na kladivko cca 0.4mm....to trefis od oka,nebo tam strc treba kus PET flašky aby tam prochazel bez zadrhani a utahnout....tohle je tak nejak vyzkouseny casem ze to funguje... jinak bezne postupy s merkama a suplerou si tu najdi
Datum: 14. prosince 2008 13:33
 Hele nebudu ti tu popisovat jak se nastavuje,protože těch článků na toto téma je tu mraky.Ale šupleru k tomu vůbec nepotřebuješ.To bys musel sundavat hlavu a to je zbytečně zdlouhavý.Já to dělám tak že vyšroubuju svíčku a strčim tam šroubovák
Datum: 14. prosince 2008 10:35
 se z toho icq poser** "HLADA" PRIDEJ SI ME JSEM TE NEJAK VYMAZAL ze seznamu  moje icq 393865996 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 23:44
 problem vyresen!!
Datum: 13. prosince 2008 23:44
 304218698 ..
Datum: 13. prosince 2008 23:41
 napis jsem tvoje icq
Datum: 13. prosince 2008 23:39
 ty voe je to nejaky v pici vubec te nemam v kontaktech a nic meneprislo
Datum: 13. prosince 2008 23:38
 hej kua sem ti napsal milion zprav a nic
Datum: 13. prosince 2008 23:37
 proc vymazaly ten prispevek o tej jawe 250 4takt  tak hori az nad nadrž
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 23:51
 narez  tjn to aby si koupil nejakej ostrej rebik bo co aby to propichl
Datum: 13. prosince 2008 23:51
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 To aby se navlík do pláštěnky...  , ale nwm jestli stihne ty petky propíchat...
Datum: 13. prosince 2008 23:50
Datum: 13. prosince 2008 23:37
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
Datum: 13. prosince 2008 23:35
 to by bylo huste   a do vicka udelat 5 direk aby to rozprasovalo po celej jawe 250/4T/prototip
Datum: 13. prosince 2008 23:34
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
Datum: 13. prosince 2008 23:26
Datum: 13. prosince 2008 23:21
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
Datum: 13. prosince 2008 23:13
 teď sem to chtěl napsat
Datum: 13. prosince 2008 23:09
 zdar kde kupujete original ráfky a dráty kol?a kde je to nejlevnejší??
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 12:03
 tady jsou levný, napiš mu mejla:www.moto.krnov.net
Datum: 14. prosince 2008 12:03
 http://shop.sesa-moto.cz/zbozi/bezkontaktni_zapalpovani_na_pionyra treba tady jinak v Mohelnici je supr kramek s vecma na veterany a myslim ze i levne
Datum: 13. prosince 2008 22:54
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 zdar, nevíte někdo jak se leští píst do zrcadlovýho lesku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 17:17
 Na vybroušení dna pístu smirkem neni nic špatnýho...jak sem psal POD VODOU...co je odbornej a co neodbornej přístup...?  Když chci mít zrcadlový píst musim ho zbavit nerovností ne nerovnosti zkopírovat leštěním to popírá zásadu proč se píst leští....
Datum: 14. prosince 2008 17:17
Jméno: simon
IP: uživatel4743
 došel jsem se schválně podívat do dílny- tak ta bílá se jmenuje White Max, na železo se jmenuje Black Max a na nerez a měď Green Max, a pak Satimax. Možná to zkus šoupnout do vyhledávače, třeba ti ten pokec a ty stránky vylezou samy.
Datum: 14. prosince 2008 16:27
 na jednom serveru je naprosto polopaticky navod co jak to udelat, jaky jsou jednotlivy kroky a i na co si dat bacha, podle toho by to snad vylestilo i male dite, ale podle pravidel sem asi nesmim dat odkaz. Napis mi kdyztak na email simon257@seznam.cz , poslu ti ho. Kdybych to sem mel prekopirovat, tak by me asi vyhodili ze zabiram hrozne mista. Tu zelenou pastu vyrabi Pragochema, ale ty jsou ctyri druhy a z toho tri jsou na zelezo  ja mam tu bilou anglickou a slo to tim luxusne. Delal jsem rafky, karter a pak takovy hlinik, k tomu jsem mel hadrovy kotoucek a fakt tak po pul hodine kdyz jsem se to pochopil jak se to dela, tak mi to slo, ze jsem se sam musel pochvalit  ) Lesklo se to jak psi kulky  ) Jo a ty pasty jsem koupil na veteransky burze.
Datum: 14. prosince 2008 15:58
 sakra kde je karel když ho potřebujeme  ten by to vyleštil
Datum: 14. prosince 2008 15:55
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 starej sem lestil smirglem a to nejakym hrubsim ani sem ho nedolestoval proste jen sundat z toho karbon a lital akorat se zas vic spinil...je to hrozna prasecinka...jinak tedkomc delam v ruce a lestivi pastou gdyz je novej to jde pak samo, za hodinku usilovny prace jak zrcadlo...jinak tim smirglem o jde ale musi se jezdit jen po plose, nesmis pres hrany! a uz vubec ne po obvodu cili jedine ta plocha kera stacuje smes smerem k hlave ted newim jak se tomu nadava...videl sem to i upnuty ve sveraku o pistni cep ale tez je to dost nestabilni zvlaste pokud to pak beret tim kotoucem...pokud kotouc tak rukavice, vrtacku upnout do neceho a jezdit po kotouci s pistem...tou zelenou pastou to jde pak krasne takovou bilou na dolesteni v ruce s hadrikem, jedna basen...
Datum: 14. prosince 2008 13:23
 nesouhlasim stim delat pist smirglem ja ho lestim tym hadrovim kotoucem s pastou ale at si to kazdej del ajak chce a kanaly ty spirglama beru ael prijde me to takovej neodbornej zakrok vzit na pist smirkove platno!
Datum: 14. prosince 2008 12:02
 zkus ubrat 600 šmirglem několik desetin, uvidíš že tak rychle to nejde. Takže pokud nejsi úplný hovado a nedřeš pořád jedno místo, tak to nemůže bejt problém.
Datum: 14. prosince 2008 11:10
 frikulíne: ja nerikam upnou pist do soustruhu!!!ale lestici kotuc!! a nerikej ze tim smirglem ty rozmery budou po lesteni na desetitu stejne nebudou!!ale to je jedno...
Datum: 14. prosince 2008 10:34
 Dr.fík má pravdu....vždycky se musí začít papírem aby se dodržela podstata proč se píst vůbec leští....ono vezmeš hrubej...hrubej se nemyslí 80 ale třeba 400 pak 600 a 800 a samozřejmě nejlíp všechny pod vodou....! Pak se to už jen finálně vyleští což je pohoda....! Píst upínat do soustruhu neni moc ideální....  Protože chtě nechtě ho otlačíš to je jednou jasný....i když to neni vidět...! Takže ideální je metoda v ruce...
Datum: 14. prosince 2008 9:44
 tema spirglama tak maximalne kanaly ale pist bys asi obrousil takovim stilem ze by nemel origo rozmery tim smirglem vezmes mozna i 4desetiny a to neni dobre
Datum: 13. prosince 2008 22:21
 Znám metodu šmirglama.Vemeš hrubej a obrousíš.Pak jemnější,pak ještě jemnější,pak ještě jemnější a tak furt až k tomu nejjemnějšímu.Nakonec to vemeš leštící pastou
Datum: 13. prosince 2008 22:19
 vim.... asi 3ma spusobama co vim lestici hadrovej kotouc upni do vrtacky a nebo od soustruhu dej max. otacky a mussi si sehnad nekde takovou zelenou pastu ale nevim kde  a tu naneses trochu na kotouc a lestis a vsude je pak bordel z toho tako prase  ael jestly budes delat pist tak zas ne horsi jsou veci z ostrema hranama jo a taky s epriprav na to ze ten pist na 60%neudrzis a muzes schanet novej
Datum: 13. prosince 2008 22:19
 cus chalani, nevite jakto je z pepisem motorek od novýho roku 09 jestly to bude taky stat jako autop jedna se o kejvacku 350 protoze za auto se prej bude platit 10tis od nejakyho oku výroby specha diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 19:12
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a znamej toho Superba ma  sak uz ten nazev mluvi za sebe...
Datum: 15. prosince 2008 19:12
 *favorit
Datum: 14. prosince 2008 14:11
 stara skoda 640 superb bylo prezidenske vozidlo mrte velky auto a mrte pekne bylo vyrobeno jen 201kusu rok vyroby 1934-1936 byl to ctyrdobý sestivalec myslimze SV obem 2500ccm 55 koni 4rychlosti + spatecka max rychlost 110km/h to je tak co vim o suberboj jinak krasne auto...on i starý faforit je nadherný ale nemyslim toho z roku 1989-1994 myslim toho z roku 1938 bylo urceno predevsim pro diplomaticke ucely!!..
Datum: 14. prosince 2008 14:10
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 na sovu dobu to byla bomba a dneska to nabyva opet na vyznamu jakozto veteran, dnes treba se nebera 120 jako veteran ale za par let, co ja wim  ...taky uz bude mit za chvilu na to roky...
Datum: 14. prosince 2008 13:45
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no vidis a ja me za to ze to byly superby uz se v nich nevyznam, pramalo to uz jezdi...jinak ty stary oktavky mely problem vetsinou s chlazenim, obcas prorezly chladici kanalky u valce...jinak to ale byly poctivy a poslusny stroje...
Datum: 14. prosince 2008 13:43
 Steve>ty starý octavie typu cabriolet nejsou octavie ale felicie a taková 2 karburátorová felicie si to upaluje celkem slušně...
Datum: 14. prosince 2008 13:39
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 predne k dotazu: na motorky se to nevztahuje...a k tem skodovkam: obdivuju naprosto secky az po favorita, ten uz ne...jinak nejlepsi kusy byly asi stary oktavky a superby (myslim ty stary ceskoslovensky), jednu mejval i muj deda a do dneska to jezdi...1000 a MB sou vyborny stroje, pravda nema to sice silu jak dnesni ale o to tu vubec nejde, tu jde o renovovatorskou praci a vysledek hodny mistra, je to pak pomalu bozi dilo...105,100,120,125, rapidy atd sou proste klasciky skodovky...je to levny, pro mlady jak delany, da se to upravovat (bratranec mel 120 s 5stup. prevodovkou, ruzne jine vychc., snizenou hlavou na kompresi 1:12 a na silnici Opava - Ostrava 180 max.), svest se v takove stare slecne stoji za to, je to zazitek, u tarych typu treba vzadu vubec nejsou pasy gdyby negdo nevedel...v Ostrave se s tim smeli, koupis skodarnu za 2 klacky, dva tri roky s tim litas nez se to rozpadne, pak to prodas na ND za 2500 a znova za dva tacy koupis jinou...ale nejlepsi sou stejne ty stary zrenovovany oktavie obvzlaste typu kabriolet, za tim se kazdej otoci...
Datum: 14. prosince 2008 13:35
Datum: 14. prosince 2008 13:12
 no mě se stary škodárny líbily... ale 120 je na mě moc... mě se nelíbí... ani 100 není hezká... zato tisicárna to je hezký  .... a dalsi starsi typy.. ale proste škpopica tak, jak ji dnešní puberťáci znají (120) mi taky jaksi pripadne hrozny... nekdy se divim, ze to projde technickou, kdyz to má milion posvarovanejch plechu... no jednou se nam posrala carina II (ano i toyota se pokazi  altik nedobije l  uhliky v pip) tak nam pucili renovovanou 130 petikvalt... panejo to byl zazitek  160 to valilo a na zadnich sedackachz sem se bal jak cip, jak to tam vzadu řvalo  ...
Datum: 13. prosince 2008 23:07
 no mě se stary škodárny líbily... ale 120 je na mě moc... mě se nelíbí... ani 100 není hezká... zato tisicárna to je hezký  .... a dalsi starsi typy.. ale proste škpopica tak, jak ji dnešní puberťáci znají (120) mi taky jaksi pripadne hrozny... nekdy se divim, ze to projde technickou, kdyz to má milion posvarovanejch plechu... no jednou se nam posrala carina II (ano i toyota se pokazi  altik nedobije l  uhliky v pip) tak nam pucili renovovanou 130 petikvalt... panejo to byl zazitek  160 to valilo a na zadnich sedackachz sem se bal jak cip, jak to tam vzadu řvalo  ...
Datum: 13. prosince 2008 23:00
 To jo je to hrozný, těšil sem se že si koupim v 18ti škodovku jako první auto ale v tý době už nebudou, každej se toho ted zbavuje jak jen může. Ta naše vláda... odsud zachvilku všichni utečou a zůstanou jen cigoši ty se maj dobře pořád, až na Janov tam se něco aspon děje
Datum: 13. prosince 2008 22:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to mě fakt sere....... prostě škodovky 120 apod. jsou pro mě srdcový záležitosti a oni vymejšleji takový kraviny....... až budou dávat každýmu 150 tis. na nové auto, tak at, ale takhle.......
Datum: 13. prosince 2008 22:08
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Tak Mrcine ty nemáš rád starý škodovky.. a to já zrovna jo.. měl jsem škodu 1102 ale tu ty asi znát nebudeš.. jeden kamarád má škodu 1200 a druhý kamarád má škodu 422 ty jsou ještě pomalejší než co zmiňuješ... ale fakt nádherný auta... a taky kdysi chodili po světě podobní mrcinové, kteří vykřikovaly že ,,tyhle škodovky,, nemusí...
Datum: 13. prosince 2008 22:04
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Hledej a najdeš.. napovím... je to novela k zákonu o odpadech...
Datum: 13. prosince 2008 21:59
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 aspoň vymizej škodovky jako 120 , 105 , možná mě za to nebude mět rádi ale škodovky fakt nemusim , jako ty starý
Datum: 13. prosince 2008 21:46
 jo a kde je ta novela zakona to nemuzu najit dik
Datum: 13. prosince 2008 21:36
 dik
Datum: 13. prosince 2008 21:10
Jméno: Pedro
IP: uživatel4311
 je to prej podle emisních norm 3 500-10 000 .. (což u motorek není .. )
Datum: 13. prosince 2008 21:09
 na motorky se to nevztahuje, ale taky na ně jednou dojde
Datum: 13. prosince 2008 21:06
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Když to tak spěchá, tak si tu novelu zákona přečti! Je volně na internetu a pojejím přečtení musí být jasno i největšímu hlupákovi!
Datum: 13. prosince 2008 21:05
Jméno: ondra
IP: uživatel3708
 šešo!jsou tu i nejake dily na cz 175/487??dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 12:44
Jméno: ondra
IP: uživatel3708
 mne se to nechce hledat
Datum: 14. prosince 2008 12:44
 se podivej ne?!
Datum: 13. prosince 2008 20:59
 Zdravim, vim že tohle není inzerce ale chodí sem dost lidí tak se omlouvám, ale mám doma papíry od pionýra 21 - modrá barva. včetně SPZ a štítku přepsatelné, za dvojku, kdo by měl zájem napište na mail díky a ještě jednou se omlouvám
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 22:56
 Mam zájem ,ale za 1000kč.
Datum: 18. prosince 2008 22:56
 Mam zájem ,ale za 1000kč.
Datum: 18. prosince 2008 22:54
 mam naprodej za 1000 papiry komlet ze vsim kdystak me napiste na adamec37@seznam.cz
Datum: 13. prosince 2008 21:44
  jiná doba, ne ta cena není můj vymysl  Tak kdyby byl někdo v nouzi dejte vědět
Datum: 13. prosince 2008 20:47
 Já koupil za 2 000Kč celýho fichtla s papírama.Plně pojízdnej,všechno funguvalo.Jezdil sem na něm 2roky,pak šel do světa
Datum: 13. prosince 2008 20:44
Jméno: petr
IP: uživatel4167
 jakoi za 200kč nebo za 2000kč ?   za2litr\y ses zbláznil já jsem kupil za600kč !!!
Datum: 13. prosince 2008 20:21
 tak sem rozhodil kliku na lisu a skoušel sem to stáčet na soustruhu -bez šance normoš kudla vubec(jiskry vod nože -pálí se) karbidový plátky
to skousnou ale teda srávim na tom mládí ani trochu to neubejvá hodinu tam s tim točím a ubyl sotva milimetr hrůza!A já se divil frikulínovy že mu to trvalo 7 hodin -už chápu
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 23:25
 7 hodin byl jeden extrémně cementovanej kus...  Napiš mi řezný podmínky...poradim ti něaký fígle....! Ale připrav se že na 90mm to tak 2 hodinky je a hlavně ničej se nože..břitový destičky počítej tak 4 pokud máš keramiku buzdeš otáčet jak divokej....
Datum: 13. prosince 2008 23:25
 nezapomen na vyvazeni
Datum: 13. prosince 2008 22:26
Jméno: kejmls
IP: uživatel4683
 Draci, zrovna jsem si složil převodovku a jdou mi ják ztuha kolečka v převodovce,nevíte jestli je to normální a že si potom jakoby sednou?(všechno jsem dal správně,jak má být)
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 20:11
Jméno: kejmls
IP: uživatel4683
 Tak já to tedy radši rozeberu, sice se mi do toho vůbec nechce,ale udělam to.(zbytečne bych jinak zatěžoval celou pohonou soustavu včetně motoru)
Datum: 14. prosince 2008 20:11
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Ja bych to radsi rozebral... To jen tak neohoblujes
Datum: 14. prosince 2008 19:56
Jméno: kejmls
IP: uživatel4683
 pro Pan Pulic: jo díky nejspíš to bude tim (to mě nenapadlo), ale když jsem si je koupil zdály se mi trošku širší, snad to tim bude už jenom proto, protože když mam všechny
šrobky povolený a kartry u sebe, tak to de krásně, ale chci se zeptat jestli je tedy musim vyndat nebo jestli se jakoby zbrousí?
(nechce se mi to znova rozebírat, nejsem zrovna na to expert, byl jsem rád, že se mi to vůbec povedlo dát k sobě)
Datum: 14. prosince 2008 16:17
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Ja koupil novy futram slozil sem to a motor sel desne ztuha... Nakonec to bylo delsi futro (temer o pul milimetru), takze hridelka se nemohla volne tocit.
Datum: 13. prosince 2008 22:46
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 To mě dělalo taky ale pak se to rozběhá!
Datum: 13. prosince 2008 22:16
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 me to taky udelalo u nekolika motoru a ujednoho obzvlast nevim co stim normalne to slo stuha a potom se prijizde uplne kousla pak se to zas rozhejbalo a nakonec jsem ho zas pulil nevim co stim predtim pred rozpulenim to nedelalo a ujinejch motoru mi dela treba to mi naneutral jdou zuby osebe nechapu proc vydlicka je spravne to kolecko je proste moc blizko u druhyho
Datum: 13. prosince 2008 20:40
Jméno: kejmls
IP: uživatel4683
 Jo, dával jsem nový pouzdra.
Datum: 13. prosince 2008 20:25
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 davals nové pouzdra (ty mosazny) ?
Datum: 13. prosince 2008 20:20
Jméno: kejmls
IP: uživatel4683
 No na rámu to ješte nemam, ještě jsem to nezkoušel v chodu, ptorože tam nemam zatim válec,ale ta vidlička patří tou špičkou kam? A těsnící kroužek jsem k automatu dal.
Prostě to de strašně špatně točit s tim rukou, jenom když povolim šrouby tak to de krásně.
Datum: 13. prosince 2008 19:54
 kdyz jsem si poprve rozdelaval motor,tak taky mi to udelalo a jeste mi k tomu vypadavala dvojka,predtim drzely jak vul a vubec nepadaly ty kvalty,bud jsi dal o 180% vidlicku,nebo jsi tam nejak blbe dal radici automat,nebo jsi nedal gumicku pod automat(mozna,nevim to jiste),pokud jsi to zkousel,kdyz jsi ho jeste nemel na ramu,tak to ti muze delat,potreba to trosku rozhejbat,pokud to mas na ramu se zapnutym motorem tak neim
Datum: 13. prosince 2008 19:41
 Zdravim kdysi sem se už ptal ale pak sem svuj dotaz už nenašel tak se ptám znova 
Nevíte někdo kde sehnat matici řízení a matici mezikrku na ČZ 125/516? je tam 22 závit stoupáni tuším 1,25 kdyby někdo věděl nebo měl doma ozvěte se pls buď sem nebo na icq 304 229 483 dík moc xP
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 17:28
 draci prosimvas mě fik jede na 1 good, ale na 2 to prostě nemá sílu. jedině z kolpce nebo na pěkný silnici ale jinak ne... po louce vůbec. jen z kopce. pls poradte. a když je studenej tak se dusí, ale o bude asi svíčka a už dojíždm nádrž al ta dvojak to je i s plnou.... a zajimavy je že s naturalem to de. dokud se neohreje karbec a neudela se rossol v tryskach ale ze zacatku to de.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2009 4:07
 novou svýčku n15 nebo n17 vyndat a úplně rozebrat karburátor, vymejt kanálky injekřní stříkačkou a tech benzínem hlavně musí bejt dobře nastavená směs dát nový těsnění na obě strany příruby nejlíp koupit a nejlíp i pod válec může se stát že to může přisávat i kolem gufera na straně zapalování to byla dost častá závady kdyš dachly netáhly, složit karburýtor benzín super95+olej mogul tsf v poměru 1:40 novej filtr a pokud máš do filtru tu hliníkovou trubičku tak vyhodit a vyvrtat ještě 3 - 4 10 díry navíc a novej filtr správnej předstih a odtrh a zkontrolovat jestli nejsou zapečený kroužny nebo to může chtít výbrus ale to je málo pravděpodobnýjá jsem měl jehlu u mustanga na 1. zářezu úplně nejníž a trhal mi ruce, chytal držel volnoběh ale s naturálem byli ohromný potíže často chytal samozábal hlavně když bylo horko nechtěl ani chcípnout. otázky na mejl satelitt@seznam.cz
Datum: 08. ledna 2009 4:07
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 A máš vzduchovej filtr?
Datum: 03. ledna 2009 18:05
 cau draci neni tu nekdo blizko Trutnova??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 16:32
Jméno: nimand
IP: uživatel2424
 jj budu
Datum: 15. prosince 2008 16:32
 nimande.....ICQ na Tomáše samořejmě mám byl sem u něj už asi 3 krát osobně snižoval sem mu hlavu dělal sem mu vějíř....  Mezi svátkama když bude počasí se na tom konečně taky snad svezu....! Ten válec je pro mojí hlavu masakr...nechápu jak to může fungovat....! Ale funguje....  A prej dobře....! Takže ICQ nemusíš....  Když ho uvidíš tak ho pozdravuj...
Datum: 13. prosince 2008 23:28
Jméno: mapro.
IP: uživatel1847
 ja jsem z hronova..
Datum: 13. prosince 2008 22:46
 Cau. Ja jsem z Trutnova. Bydrlim na Bojišti.Napiš na Vydrimi@gmail.com
Datum: 13. prosince 2008 18:51
Jméno: nimand
IP: uživatel2424
 toho znam taky menuje se Tomas Sejkora a ma takoviho cerveno byliho mustanga a celkem mu slape ale ted to ma nejaky rozebrany nebo co a treba bych ti na nej dal icq teda pokud bude souhlasit
Datum: 13. prosince 2008 18:44
 Ne nejsem ale jezdim tam pravidělně k přítelkyni...  V Pilníkově dokonce mám jednoho kluka kterýmu pomáhám při cestách s fichtlem....
Datum: 13. prosince 2008 18:18
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 17:03
 když koukneš na fotky pod tim je to tam popsaný. já sem o tom uvažoval taky ale spíš bych chtěl bošák ... ty sou levnější
Datum: 13. prosince 2008 17:03
Jméno: RDT
IP: uživatel556
 Cau mistri myslite ze 4kvaltni prevodovka hodne pomuze?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 9:47
 Tak jako tak je to úprava.....za hodně peněz málo muziky....  Do by se muselo jít dál a přestavět tam kola...!
Datum: 14. prosince 2008 9:47
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 To je jasný ale mislim jako do terénu nebo na silnici!
Datum: 13. prosince 2008 21:57
Jméno: deda
IP: uživatel556
 No v pionyru.
Datum: 13. prosince 2008 21:40
Jméno: honza
IP: uživatel4590
 To záleží v čem myslíš!
Datum: 13. prosince 2008 21:14
Jméno: linkon250
IP: uživatel4735
 mam babettu typ 210 a ked idem na jednicke ide a ked sa hodzí dvojka skapina to az to skape co to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 19:49
Jméno: babetťák
IP: uživatel1073
 mozna mas ulomeny cep jedny rozbehovy celisti me to taky delalo a tak sem to vymenil a uz to nic nedela
Datum: 13. prosince 2008 19:49
Jméno: Karlik
IP: uživatel4024
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 21:54
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 no pěkná první stránka na bazošu , co takle si zkontrolovat co za odkaz sem dáváš !
Datum: 13. prosince 2008 21:54
|



|