česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1958  1959  1960  1961  1962  1963  1964  1965  1966  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: rafinek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevíte jak zvíšit výkon na pionyru odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2008 22:56
 
 
 
 
Jméno: rafinek      IP: uživatel3030    
tam mě jede jak pos.. ale premýšlel jsem o novím pístu nebo aspon kroužkach poslední výbrus byl v 96roce
 
 
Datum: 19. prosince 2008 22:56
 
 
 
 
Jméno: rafinek      IP: uživatel3030    
tam mě jede jak pos.. ale premýšlel jsem o novím pístu nebo aspon kroužkach poslední výbrus byl v 96roce
 
 
Datum: 19. prosince 2008 22:55
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
vidlema:-D...to co pisou ostani...napr. ma 21 po GO lita po rovine 75 a prikry kopce na trojku to zacne ztracet az skoro u vrcholu...pokud to udelas PORADNE tak najdes ty ztracene kone a bude ti litat lip nez novej...pravda kazdej fichtl je jinej nekerej ma vetsi silu, nekerej vic toci ale to se da secko regulovat, gdyz wis co mu muzes dat, koupis mu novy dily a vymenis za ty co to potrebujou, zajedes TRPELIVE vybrus tak pak uvidis co fichtl umi...jinak k tomu zajizdeni - do nejakeho 100. km stejne musis jezdit pomalu, cim vic mu budes davat tim vetsi bude mit jakoby vuli a tim vic se bude tocit ale stalo se mi parkrat ze pak ztratil jakoby silu cili rovinka parada ale na kopec se dusil...podle me je lepsi ho zajet do sily cili trpelive a s ohledem, je to lepsi jet si v pohode na trojku nez tam mit vytocenou dvojku pri pomalu stejny rychlosti navic to lepe tahne do kopcu...pokud chces rychle zajet tak M2T je na to pravy pomocnik:-D jinak pokud to chces mit zivy tak to vem jednou do nejakyho velkomesta (poku z neho nejsi) a tech svetelnejch krizovatkach jak to budes stale rozjizdet tak to udela svoje, bude to pak hravejsi...
 
 
Datum: 15. prosince 2008 22:01
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Frikulíne, tobě tam ty I/Y padají podle toho, co je zrovna blíž na klávesnici, co? Nemyslim to nijak zle, ale vypadá to fakt úděsně. :-D
 
 
Datum: 15. prosince 2008 21:45
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jestli chceš snížit hlavu ozvy se...jinak já to dělám na soustruhu pomocí přípravku...!
 
 
Datum: 15. prosince 2008 21:28
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a samorejmne dobre zajet!!
 
 
Datum: 15. prosince 2008 21:18
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no krumpacem:-D jestly chces snizovat hlavu tak to jde na obojim ale na frezku potrebujes otocnej stul a je to pracnejsi na soustruh si musis udelat pripravek na upnuti!! jinak jak zvisit výkon je hodne moznosti ale jak to tady posloucham tak bych ti doporucil to co ostatni GO slicovat kanaly vypalit výfuk, utesnit novej vzuchovej filtr air box taky utesnit aby to salo jen tou trubickou nove loziska do kol vycentrovat nafouknout kola skontrolaovat jestly ti nepribrzdujou brzdy atd a namazat retez kdyz udelas dobre GO tak jede taky slusne
 
 
Datum: 15. prosince 2008 21:17
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK_®__*****      IP: uživatel3276    
Dlouhým a pomalým zajížděním po GO z toho motoru udělá akorát línou lemru. Při zajíždění hodně oleje a pokud možno tomu nakládat co snese, ale nezadřít!
 
 
Datum: 15. prosince 2008 20:21
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nj tase sem trapnej :-( dal bych sem smajla cervenajiciho se.... ale v podstate by to slo XD a taky neumim cist...
 
 
Datum: 15. prosince 2008 20:17
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak ze nechas udelat GO motoru a vse sestelujes vycistis budes davat lepsi olej dobenzinu vse ti pude zlechka napr: kola a po GO to budes dlouho zajizdet a vejfuk nechas tak jako od vyrobce a vse utesnis pak to lita na trojku proti kopci hodne zalezi na valci na krouzkach a nazajeti a snizeni hlavy to by mohlo bejt dobry
 
 
Datum: 15. prosince 2008 20:11
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
hlado já chci snížit hlavu....výbrus na fréze???
 
 
Datum: 15. prosince 2008 19:39
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak rotační součast ne? na soustruhu... ale esi chceš mužeš i na frézce... já měl dělanej výbrus na frézce :-)
 
 
Datum: 15. prosince 2008 19:34
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
Frikulíne když myslíš :-), jo a frikulíne na čem mám nechat snížit hlavu??? na soustruhu nebo na fréze? mám možnost obojí.
 
 
Datum: 15. prosince 2008 19:16
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dat novy loziska,gufera,vse namazat,dofouknout kola,zhubnout:-D a pak vybrus
 
 
Datum: 15. prosince 2008 19:15
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já si Patriku myslim že správně je to KNOW HOW....:-D
 
 
Datum: 15. prosince 2008 19:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4749    
hele napred oprav vsechno tak jak ma bejt a pokud i to ti nebude stacit,tak zacni neco ladit...pokud si myslis ze nejaka uprava ti vrati stracenej vykon celkově,tak jsi na omylu:-D:-D:-D
 
 
Datum: 15. prosince 2008 18:20
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
ne to opravdu nevíme :-), přece si nemyslíš že ti povímě svoje HOW KNOW.
 
 
Datum: 15. prosince 2008 18:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4749    
hele vsechno namaz a serid a ono to pojede:-D
 
 
Datum: 15. prosince 2008 17:45
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zvíšit výkon nejde. Zvýšit možná....
 
 
Datum: 15. prosince 2008 17:39
 
 
 
 
Jméno: rafinek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chcu tam dat jiny ložisla kdyžtak kroužky
 
 
Datum: 15. prosince 2008 17:25
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel3269    
Tak ho vyčisti a umej a udělej GO a pak můžeš začít ladit.
 
 
Datum: 15. prosince 2008 17:12
 
 
 
 
Jméno: rafinek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj ale ja uš ho mam upleně rozdělanýho
 
 
Datum: 15. prosince 2008 17:02
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Normálně......krumpáčem....!
 
 
Datum: 15. prosince 2008 17:00
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
tech moznosti je hodne muj navod zni mej vsechno cisty a v poradku a obejdes se bez uprav casto dobrej starej origo motor jede lip nez upravenej
 
 
Datum: 15. prosince 2008 16:58
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
tak takova otazka tu dlouho nebyla:-D
 
 
Datum: 15. prosince 2008 16:56
 
 
 
 
Jméno: Jay      IP: uživatel1326    
zdar draci nechal jsem si stocit kliku a videl sem ze se do ni jeste vrtaj diry nevite jakym vrtakem to udelat a do jaky hloubky vrtat nemate nekdo nejakej navod nebo vykres pls moc by mi to pomohlo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. prosince 2008 20:09
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel368    
s tim vyvazovanim klikovky bych to moc neprehanel ja daval novou ojnici tak sem starou klikovku rozlisoval kladivama proti sobe a dal sem ji dohromady ve sveraku staci aby se volne tocila v kartrech delal sem to na fichtlu a na 250 penalce a obeji jede jako novy
 
 
Datum: 16. prosince 2008 20:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4749    
di do prdele s nejakejma vyjmenovanejma slovama,nebo co to je....vzdycky sem z toho mel ve skole koule a pravopis mam dobrej....pokud clovek neni degen,tak mu dojde,ze to pismenko v tom slove vypada proste divne....to jak tady pisem je neco jinyho...to neni cviceni z pravopisu ve skole,ale pokec,tak uz toho nechte s tema Y/I atd...uz je to fakt trapny....jo jsou individua co neumi napsat srozumitelne vetu....ale to je jejich problem...kdyz nerozumis otazce,neumis odpovedet:-D:-D
 
 
Datum: 15. prosince 2008 23:01
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ježiši já pravopis neviděl 7 let....:-D:-D:-D Sorry no....:-D Ta komprese bez komprese jako píseň bez písně...??? :-D Asi jo....! Ok kompresi písni...:-D
 
 
Datum: 15. prosince 2008 22:30
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stanon tim samozřejmě myslel to Y. Vždyť to bije do očí. 8-)
 
 
Datum: 15. prosince 2008 21:38
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stanone, teď nechápu na co narážíš...? :-) Že menší průměr klikovky (samozřejmě s výplněmi...ani to neřikám jak je to jasný) zlepšuje spodní kompresní poměr....? :-) To je pravda....že sem to napsal zkráceně kompresy. No jestli si to nepochopil promiň. Jestli je špatně y/i to nevim....:-D A nebo sem nepochopil já tvoji poznámku....!
 
 
Datum: 15. prosince 2008 21:26
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
kompresy?? no, nikdo nejsme neomylný.....:-D
 
 
Datum: 15. prosince 2008 20:32
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlavně sem ji vyvážil...jinak to od vrtání je pár nepodstatnejch gramů v rotaci....ale ve vyvážení to dělá dost..! Odlehčení dělá stočení na průměru...! A taky spodní kompresyto dělá..!
 
 
Datum: 15. prosince 2008 20:20
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel4746    
Hele a kdyz si to vyvrtal tak si tim dosahl ze ta klika bude i lehci tim padem otacky nahoru :-)
 
 
Datum: 15. prosince 2008 20:01
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jestli si to někde viděl tak si to viděl z mých ruk....:-) Protože sem to dělal já. A ty díry se vrtaj podle váhy pístu protože jsou určený pro vyvážení. Na kolik sis nechal stočit kliku....? Jinak neni problém....udělám ti to....! Ozvy se na mail.....
 
 
Datum: 15. prosince 2008 16:42
 
 
 
 
Jméno: lukasholub ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci,měl bych dotaz ohledně te pumpičky co byla originál u mustanga přidělaná k rámu.V jaké barvě se ty pumpičky dělali,jestli se to bralo podle barvy plechů mustanga a nebo byly vždy černé?Protože jsem na netu jsem našel dobové foto a tam je černá a já ji mám doma,je v originál barvě a je modrá.Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 21:54
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no to je otazka na kerou ti odpovi akorat tak pametnik...ale jinak mam modrou 21 a pokud wim tak byla cerna a asi to byly i secky ostatni...
 
 
Datum: 15. prosince 2008 21:54
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pořád černá protože rám byl taky pořád černý...:-D
 
 
Datum: 15. prosince 2008 16:42
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau.. hele, tak že si koupim tyhle lamele http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1112.html ale já to mám předělaný do krosu, a je to z víc ČZet, nebo JAW:-D válec je z jiný 175 než motor, a motor byl v dílně a tak neim co je z čeho.. tak neim, z jakýho typu je ten motor, a tím pádem neim, co tam dát za lamely.. na kostře mám 356, ale co je motor:-D.. netušim.. tak myslíte, že mi tam ty lamely budou pasovat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 18:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4749    
rekl bych ze tvuj motor je z 175/356 a valec z 175/450/5/3..? to bych neresil...mohl sis vsimnout ze ty lamely v odkazu sou na 175 od 356 az po 477 hranatou,takze to znamena ze sou stejny!!!
 
 
Datum: 15. prosince 2008 18:17
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nj, a až to voddělám, tak co tam uvidím? v jakým místě to najdu?
 
 
Datum: 15. prosince 2008 17:05
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je tak tezky oddelat karter a kouknou se? stejne to budes predelacvat ne? bych se teda na to koukl bylo vic druhu se zuby u vnitr i se zuby z venci a mozna jeste nejaky ..
 
 
Datum: 15. prosince 2008 14:37
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale každopádně je to z nějaký ČZty, co má kulatej motor, a né hranatej..:-)
 
 
Datum: 15. prosince 2008 14:16
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Tak,jedině vypustit olej a zkouknout to.
 
 
Datum: 15. prosince 2008 14:15
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pánové,shánim výstružník 16mm.Stačí mi klidně i někdo kdo mi to jen protáhne.Jsem z Brandýsa nad Labem.Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 12:04
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec..:-) v čem je lepší nebo horší ferodo lamela než korková? co dýl vydrží? jaký to má chyby nebo výhody? měl bych to na 175 cross. a ta ferodo je z čeho vyrobená? ještě sem to v ruce nikdy nedržel, tak vůbec neim.. jen vod pohlede na fotce... díkec... a co by ste di koupily vy? čus..;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 19:53
 
 
 
 
Jméno: Jandy      IP: uživatel4446    
Jak už sem tu psal mam ferodo na mustoši a sou to dva dny co sem se s kámošem vsadil o to kdo dřív spálí lamely. Samo že kámoš ten měl korek a já sem chtěl zkusit co vydrží ferodo nakonec to dopadlo tak že sem lamely jemě ohobloval (jízda do kopce ve 2 a na půl rozeplou spojku) asi tak na 1/2 tloušťky feroda ale neni to spálený a to sme dělali na tom prasárny, jenom sem musel vyměnit olej ten byl vyšťavenej. A neodsuzujte mě za mojí blbost aspoň máte přibližnou představu co vydrží ferodo. A k materiálu sem zjistil to že to sou rozemleté a do forem lisované rostliny s nějakýma látkama proti vznícení a nějakým pojidlem aby se to nerozsypalo při záběru a materiál ferodo má atest pro používání na závodních autech (WRC,WTCC,LeMans ale F1 ne) na brzdový destičky. To je taky důvod proč si koupit Ferodo spojku asi jediná nevýhoda je otrošku vyšší cena která se vrátí životností. A stím že se nemaj používat na silnější motory je pravda při krouťáku (myslim) že vyššim jak 6Nm začne prokluzovat proto se používá spíš na brzdy. Uff omlouvám se za zdlouhavý komentář aspoň máte nějaké informace. Njn tyto informace mam od našeho učitele na odborném výcviku dělam obor automechanik. Už končim mějte se všichni fichtlaři
 
 
Datum: 17. prosince 2008 19:53
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
korkovy lamely + nova mezilamela nebo bez ozvejkanejch zubu + PP80 (90) je pomalu na vecny casy pokud se umis rozjizdet a pokud tomu do kopce nepomahas pres spojku...tez sem slysel ze ferodo nespalis a urcite vic vydrzi a neni to zas tak velkej rozdil, tech par kacek...drzi vyborne ale korek si muzes vymenit gdyz ho sjedes gdezto ferodo jako samostatny spalicky jako korkovy sem este nevidel...pri dnesnich cenach uz je pravda ze to prakticky nema cenu vymenovat a kupovat rovnou cely lamely (2 lamely a mezilamela + primarni retez s 5 pruzinama me vysly na nejakejch 300kc...) taky sem z levnyho kraje a je problem obcas s dilama...ale pokud se rozhodujes mezi korkama a ferodem tak ferodo je jasna volba...:-) este poznamka: nemely by se pouzivat na moc predymenzovany motory co maj konu jak vetsi stado:-D
 
 
Datum: 15. prosince 2008 21:53
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám je taky....funguje to...! Je ale pravda že korek s dobrym olejem taky problém nemá....!
 
 
Datum: 15. prosince 2008 15:41
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasně..:-) díkec
 
 
Datum: 15. prosince 2008 14:07
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel4748    
Jsou fakt dobrý jsou totiž tvrdší než korkovy a vydrží o dost víc jsou takřka na furt. Mám je ve fichtlovi a vřele doporučuji.
 
 
Datum: 15. prosince 2008 13:55
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a z jakýho sou materiálu? slyšel sem, že to je něco jako brzdový pakny, ale neim tak jak? co se s toho eště vyrábí?
 
 
Datum: 15. prosince 2008 13:50
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslim že tady někdo psal že ferodo nespálíš, ale nevim co je na tom pravdy :-)
 
 
Datum: 15. prosince 2008 13:15
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já ji měl na fichtlovy a musim říct že sou fakt dobrý.Nejsou měkký jako korkovýVydrží mnohem dýl
 
 
Datum: 15. prosince 2008 8:36
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel4746    
Cawte fekalisti :-) mam dotaz muzu dat Spojkove lamely ferodo na serii motor?A kdyz udelam komplet novou spojku(Pruzinky,ty ferodo lamely mezilamelu..)Pujde to nejak poznat v terenu s 10z sekundarkem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 20:34
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
prodloužíš tím trvanlivost spojky, ferodo je kvalitnější než korek, funkci ale plní stejnou, jak by řekl ufon: no technologie nejde zastavit...:-D:-D
 
 
Datum: 15. prosince 2008 20:34
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel4746    
Takze kdyz to vymenim nebude problem a kdyz udelam komplet novou spojku bude to mit nejaky vyznam v terenu spolu s 10z sekundarkem??
 
 
Datum: 15. prosince 2008 19:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4741    
no problem
 
 
Datum: 14. prosince 2008 22:41
 
 
 
 
Jméno: jurica2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čaute draci....mám takový problém-když to nastartuju tak se to normalně rozjede ale pak jak chcu jet rychleji tak to nemá výkon jede to tak cca 10km/h na první stupeň o dvojce už ani nemluvím :-D...no prostě to nějak nechce jet.......díky za pomoc ZDAR VŠEM DRAKÚM A DRAČICÍM :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2008 21:13
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4805    
rozdelej valec podivej se na pist možna bude spalenej na krajich tak ho vy měn mě se to taky tak stalo
 
 
Datum: 21. prosince 2008 21:13
 
 
 
 
Jméno: mišiak      IP: uživatel4804    
vymen valec... ja mam jeden valec bez vybrusu nevybehany ale proste to snim nejde jednotka plny ledva to ide
 
 
Datum: 21. prosince 2008 18:05
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to znam když sem koupil fichtla tak to bilo to sami.. udelej si vybrus a určite ti to pojede lip...
 
 
Datum: 15. prosince 2008 21:12
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napis přesně co to dělá.. toto by mohl být carburator nebo predstih... proste napis presne co to dela....
 
 
Datum: 14. prosince 2008 21:52
 
 
 
 
Jméno: jenda      E-mail:      IP: uživatel4744    
zdar chlapy shanim doklady na cagiva 125 tamanaco diky.nabidnete blackrrose@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 23:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4749    
znamej ma znamyho,ten sezene vsechno...no a od toho to sezenu ja a ode mne ty...takze marze se vysplaha na 3 x 1000,- a to jeste nevis jaka bude samotná cena dokladů:-D:-D takze si radsi kup jinej verk:-D:-D
 
 
Datum: 15. prosince 2008 23:07
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Toto je fichtl pokec.Tak proč sem cpeš takovou popelnici :-D
 
 
Datum: 15. prosince 2008 8:37
 
 
 
 
Jméno: adam      E-mail:      IP: uživatel4659    
Zdarec co si myslite ze je lepsi tryska 68 nebo 70 a ted vidim na kramku je i 72 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 20:20
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
nech tam origo a udelas nejlip hele vsechno delam origo jak ma bejt tetka jsem nechal udelat GO motoru za 3000 Kc a zajizdim a tahna fakt pekne na trojku proti kopci bez problemu kdyz se mu zrovna chce a ty co delaj furt naky upravy tak jim to vubec nejede nebo hrozne ramus jak krava a fichtl nikde proto mam vse origo :-) dovi jak jezdil novej fichtl zajetej ten musel litat jak stihacka
 
 
Datum: 15. prosince 2008 20:20
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejde obecně o tryskách říct jakou velikost použít....! Já třeba na závoďáku měnim trysky deně podle aktuálního počasí...a nebo alespoň hejbu jehlou...! Jednou je přetáčivej moc (to už vim že bude svíce bílá) a podruhý se nedotočí....jde o to to vychytat a koupit jednu a nosit ji jak svátost a namontovat ji...zbytečný....musíš mít sadu a hledat...! A neni to o tom namontovat projet 500 metrů a říct ty vole to de...! Motor musí bejt plně ohřátej jinak nepoznáš nic....!
 
 
Datum: 15. prosince 2008 15:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4741    
ja bych rek ze 85 hlavni a 45 volnobezna:-D:-D
 
 
Datum: 14. prosince 2008 22:42
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4643    
Hele draku, lepsi je veci nez mensi, pac 2t kdyz ma chudou smes tak se pridira, ale pokud je to na pionyra, tak ten snese v seriovem provedeni i 81..Ale chce to trysku podle toho jak se to necha tocit, a podle barvy svicky(i na zihlove cervenou se necha zadrit) takze raci takovou cernejsi..
 
 
Datum: 14. prosince 2008 21:06
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravim, co myslíte že je lepší kolejka nebo rychlopal slysel jsem že na rozjezd je lepší kolejka.Díky za odpovedi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 11:58
 
 
 
 
Jméno: asd      IP: uživatel1913    
www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/kola-rafky/
 
 
Datum: 03. ledna 2009 11:58
 
 
 
 
Jméno: df      IP: uživatel1913    
http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/kola-rafky/
 
 
Datum: 03. ledna 2009 11:57
 
 
 
 
Jméno: mišiak      IP: uživatel4804    
na 05 pekači mam kolejku jedine ze ju treba občas premazat a na 250 mam rychlopal z ktoreho niekedy vyskoči lanko ja osobne mam račej "šupatko"
 
 
Datum: 21. prosince 2008 18:08
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Je to podle vkusu :-) každýmu vyhovuje něco jinýho...prostě jak řiká frikulin...diskuze totálně o hovně :-D:-D
 
 
Datum: 14. prosince 2008 21:22
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4643    
Prd, rychlopal je nej, este de o to na jakou masinu..Ale treba co se tyce kolejky a plnyho plynu s rychlym razenim tak kolejka jasne na prd! Proste rychlopal!
 
 
Datum: 14. prosince 2008 21:09
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak diskuze totálně o hovně....:-D:-D:-D
 
 
Datum: 14. prosince 2008 20:59
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
na normalni jezdeni bych rek ze kolejka ale bohuzel ji nemam ta naparezoj se mi prisundavani rossypala a nakonec jsem to celi prodal stim rychlopalem nemam cit nahrbolech stim cukam a snadno se motor dusi trosku plynu prudce a v kopci je to problem musi bejt motor v cajku jinak rychlopal je na H..
 
 
Datum: 14. prosince 2008 20:47
 
 
 
 
Jméno: josef605      IP: uživatel2969    
hoši mohl by mi prosim někdo poradit jak na tohle víko upevnit spojkové lanko?moc by mi to pomohlo,je to to kulatý myslim že z 05. http://uloz.to/1053191/DSC04974.JPG odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 21:13
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4643    
Prymityvni! Normalne si kup 05kovy(parezacky) lanko a prostrc konec bez valecku tim sroubkem s dirou a v tom hejbacim takovym cervikem stahnout..Jinak doporucuju na konec lanka k pacce dat sroubek na stelovani z jinyho, pac na tom viku se to tim sroubkem steluje blbe..
 
 
Datum: 14. prosince 2008 21:13
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
uplne jednoduse kup nova lanko a ten zbytek co tam zustal ve vyku vyndej a ma tam bejt sroubek kterej drzi konec lanka tak ten povolis a das novy lanko
 
 
Datum: 14. prosince 2008 20:10
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
http://shop.sesa-moto.cz/pokec/pokec-srazy-vyjizdky/id63863.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 22:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4741    
sorry....dneska je to tu samej link na starej dotaz,tak sem se prepsal no:-D:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 14. prosince 2008 22:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4741    
nekdo prodava na aukru "novej" radici automat,ale zuby ma horsi nez nektere moje vyřazené,takze je pouze vycistenej...bacha na to!!! ten nebrat...jinak ti doporucim jet na jare na burzu a prolejzat bedny s harampadim...kolikrat tam najdes dost slusny za 50,- tak si jich kup víc a jeden funkcni z toho bez problemu postavis:-D:-D
 
 
Datum: 14. prosince 2008 22:34
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Nazdar,poradtě mi někdo čim je nejlepší vytlouct vložku z válce,když už mam šestej výbrus a ta vložka je hodně slabá a tak mam strach aby se mi nerozlomila! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 17:08
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlavně jako pojem....VYTLOUCT se nedá spojovat s vyndáváním vložky z válce...:-D:-D:-D Protože to je jako skleněnym kladivem zatloukat hřebik....:-)
 
 
Datum: 15. prosince 2008 17:08
 
 
 
 
Jméno: Hux      IP: uživatel829    
I to se dá spravit...
 
 
Datum: 14. prosince 2008 20:15
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel4659    
Pochopil bys jak by ti nesla ven vlozka -valec byl nanic zebra poulamane
 
 
Datum: 14. prosince 2008 19:06
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NECHAPU jak nekdo rozdelava motor majzlikem..:-( a proc vyhazuje valce do zberu nerikej ze byl i ten hlnik v p**ely?
 
 
Datum: 14. prosince 2008 18:53
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vytlouc? to nevim bud si udelej stahovak nebo si neh vysoutruzit trz z plneho materialu s osazenim na prumer 45 a ten dej zmrazit a valec ořej plynovým horakem tak na 250st a pak tam vloz ten trn a ona bud vypadne nebo ji pomuzes kladivem ze klepnes do otho trnu osazený je proto abys do toho mohl klepnout! a jeste to musis podlozit ten valec:-) nejakou trubkou aby se ti tam ta vlozva vlezna az poleze ven...:-)
 
 
Datum: 14. prosince 2008 18:50
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel4659    
co to je zas za blbost ,vzdyt muzes mit i 8 vybrus a cim vetsi vybrus tim lepsi obsah ne o moc ale zvetsuje se ti to kazdym vybrusem,a tak na sucho se to nevyklepavá,bud je na to stahuvák coz nevim,ale vím ze se to nahrive a pak kladivkem a spalkem to vyklepnes.ja osobne mel valec taky na nic a jen sem si to chtel vyskusat bo jsem ho daval do sberu a mlatil jsem do toh za studena a ani prd ,vzal jsem majzlik:-D a po boku rozesekal valec a pak to teprve lezlo ,(protoze ve sberu by mi to nevzal jako hlinik
 
 
Datum: 14. prosince 2008 18:49
 
 
 
 
Jméno: adam      E-mail:      IP: uživatel4659    
Hojte draci uz jsem to tu psal ,ale neodepsali jste ,tak se pokousim znova mate nekdo uplne nový radicí automat ,,nebo kde ho sezenu, seso bude to do budoucna v prodeji na fichtl kramku? dikes za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 13:40
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to se neplanuje aspon co vim nikdo to nezacne delat
 
 
Datum: 15. prosince 2008 13:40
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4741    
nekdo prodava na aukru "novej" radici automat,ale zuby ma horsi nez nektere moje vyřazené,takze je pouze vycistenej...bacha na to!!! ten nebrat...jinak ti doporucim jet na jare na burzu a prolejzat bedny s harampadim...kolikrat tam najdes dost slusny za 50,- tak si jich kup víc a jeden funkcni z toho bez problemu postavis:-D:-D
 
 
Datum: 14. prosince 2008 22:38
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
podivej se po zbernach maj skoro vkazdy zberne nakej motor tak to znej vykuchys vym o jedny zberne tam meli dva motory ale u jednoho lozisko na klice vysipany a ten druhej foukal a mel ulomenej zub na kolecku jinak redici automaty jsou dobry a vdruhy zberne maj taky motor tet uz teda asi ne uz to asi vyvezli byli tam veci na fichtla jenze jsem to nemel jak odvizd a plechy jsem nemoch vytahnout :-(
 
 
Datum: 14. prosince 2008 19:14
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
automat je problem jestly mam tak nedam :-) jinak mam jednu prevodovku ozkousenou a tu montuju do kazdeho "zavodniho" motoru protoze to nemacenu experimentovat jinak tady u nas v moottechne ho maj stoji myslim ze 800kc
 
 
Datum: 14. prosince 2008 18:55
 
 
 
 
Jméno: adam      E-mail:      IP: uživatel4659    
Hojte lidi taky dotaz,v cem mam vyvarit valec aby se svitil a nebyl spinavy ,zkousel jsem to v prasku ale misto aby se svtil cely mi ztmavl dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 19:28
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
mas namysli ten hlinik?? to nelesti stejne to stmavne casem to bys musel lestit po kazdy jizde ale vycictit to od oleje muzes petrolejem a stetcem cistim tim i motory na fika treba kartery vezmu stetec petrolej poradne to razmatlam a pak oplachnu proudem vody a pokud este to zustane trochu spinavy tak znova
 
 
Datum: 14. prosince 2008 19:28
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neh ho opiskovat ale je to drahe a bude matnej ninak si stim musis vyhrad ja kdyz cistim valec tak me to zabere vjecinou cele 2dny nejhorsi prace na motoru cistit:-)
 
 
Datum: 14. prosince 2008 18:58
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chlapci dotaz... jak se dá připevnit mobil nebo nějaká kamera na řidítka fichtla, nebo na helmu? sem to skoušel s izolepou, ale bal sem se :-) díky PS: už se těším na letní projížďky!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 21:30
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hem :-D druhyho jezdce na 555 taky dobrý :-D ale jo šel by tam... jako ten spolujezdec.... jinak me nevadi kdy budu mit mobil spinave
 
 
Datum: 14. prosince 2008 21:30
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
taky jsem na tim natacenim premejslel ale vjednom je to blby prilepit izolepou nic jinyho me nenapada ale zaseres si fotak takze jsem se nato vykaslal.nebo ho privazat kriditkam to by slo ale poradne nebo spadne a rozflaka se
 
 
Datum: 14. prosince 2008 20:14
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten ubírá výkon :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2008 19:39
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak pouzij spolujezce :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2008 19:21
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z te by to nejspis asi vypadlo... no skusím kamarádku izolepu :-D na fest doráhnout... a bude po probůému
 
 
Datum: 14. prosince 2008 19:07
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jinak s tou plechovou krabičkou, to sem jen tak plácnul, nevim třeba by to ani nešlo prootože ja s natačenim zkušenosti nemam(muj telefon-AIKON 3410-totiž zatim točit neumí:-D )
 
 
Datum: 14. prosince 2008 18:57
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
hele ale jinak to nebylo nic proti tobě Hlado, ale ja si to prostě nemohl odepřít...... tak co já vim, například si navohybáš jakoby krabičku z plechu, tu přiděláš na řidítka a do ní dáš telefon a točíš..... nebo co já vim, jde jenom o to, chvíli nad tim přemejšlet a něco vyzkoušet.........
 
 
Datum: 14. prosince 2008 18:55
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to lk: tak když tě to rozesmívá, tak proč si sem nenapsal, jak to upevnit??? a navíc, když nemám žádnej držák!
 
 
Datum: 14. prosince 2008 17:52
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tjn..taky si řikám :-D:-D
 
 
Datum: 14. prosince 2008 17:34
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to vipada dcela dobre ale nevim jestly by se udrzel treba v 100km/h na riditkach:-D
 
 
Datum: 14. prosince 2008 17:31
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://www.aukro.cz/item506052277_novinka_gorillapod_flexibilni_ministativ.html
 
 
Datum: 14. prosince 2008 17:01
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nemužu si pomoct, ale takovéhle příspěvky mě nehorazně rozesmívaj......... to je něco jako jak si mam utřít prdel? zkoušel jsem to čtvrtkou, ale bál sem se.....
 
 
Datum: 14. prosince 2008 17:00
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
si udelej drzak ne? skoor na kazdem fotaku a kamere mas ze spoda zavit kam se da prideloat stativ tak si udelej drzak na riditka a tim sroubem to pritahni(ale myslim ze to neni zakladni stoupani je to nejaky jemný ale nejsem si jistej..)
 
 
Datum: 14. prosince 2008 16:34
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4643    
Zdar draci! Kchtel bych do Cz 487(175ccm) dat motor 250/350, pude mi tam??? Dik za odpovedi! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 14:42
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4643    
Tak jo, a nebo ne? Spis hranatej..
 
 
Datum: 15. prosince 2008 14:42
 
 
 
 
Jméno: mmjj      IP: uživatel1828    
podle toho jaske motor myslis kulatej nebo hranatej u 350?????????? Jo a na čz 487 marves bez upravu motoz z 350/472 jedtly jo tak to by bylo delo na croseni !!!!! :-D:-D
 
 
Datum: 15. prosince 2008 14:33
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4643    
Diky draci. Sel by i z jaway 350?
 
 
Datum: 15. prosince 2008 14:28
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel4747    
487 má shodný rám, jako ČZ 250,350/471,472
 
 
Datum: 15. prosince 2008 8:46
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vsechno jde ale musi se chtyt:-)
 
 
Datum: 14. prosince 2008 19:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4741    
urcite se bude muset udelat neco s uchytama,ale jinak tam pujde....my meli v ramu 356 motor 477 a holt sme prevarili uchyty a bylo to...
 
 
Datum: 14. prosince 2008 16:47
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4643    
Jaky know know?? Me zajima, jestli to tam dostanu bez uprav,popripade s jak velkyma? Na legalitu kaslu :-D
 
 
Datum: 14. prosince 2008 16:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4741    
vsechno jde kdyz je know how...ale legalni to moc nebude...
 
 
Datum: 14. prosince 2008 14:55
 
 
 
 
Jméno: lukasholub ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pro jawaracing50 - ty by jsi měl zájem o ten rám s koly na jawa 555?Jinak jo ta Čermna nad orlicí je blízko Letohradu.Napiš mi na email. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 13:51
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz jsem ti napsal:-)
 
 
Datum: 14. prosince 2008 13:51
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel3879    
čau lidi zná někdo odkaz nebo dokáže někdo stručně popsat jak seřídit zapalování u Stadiona ? už sem ho podle jednoho návodu seřizoval ale nic benzín do válcce saje ale nechytá svíčka jiskru hází. díky za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 19:26
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
prectich nech dle prirucky!! pokud je svicka mokra a jiskru to hazi tak skus jinou svicku jestli mas novou tak i ta muze bejt spatna uz jsem na takovy narazil a dej si tam obicejnou svicku brisk N 14C a zjakyho duvodu to prestalo jezdit zniceho nic nebo to bylo rozebrany??
 
 
Datum: 14. prosince 2008 19:26
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uplne jednoduse na zkousku serid predstih dej 2mm pred horni uvrati na cigaretovej papirek a musi to ejt jestly pojede tak to pak serid podle tech hodnot v prirucce
 
 
Datum: 14. prosince 2008 13:54
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel3879    
No karbec je v pohodě kndik nwm nwm ten tak dobře nevypada každopádně skusím ještě jednou to zápalko seřídit ale jak říkám na svíčce je vidět benzín takže ve válci je ale asi je špatný předstih no zkusím ještě jednou to seřídit a pak uvidím.
 
 
Datum: 14. prosince 2008 13:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo promin spatne sem si to precet,mno jestli je videt i jiskra v zapalku tak to muze bejt proslehnutej kondik,jinak jestli si si jistej ze je zapalko dobre nastaveny tak se mrkni na karbec:-)
 
 
Datum: 14. prosince 2008 13:06
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel3879    
nene svíčka hází jiskru až moc :-) i v zapalování je vidět jak chodí jiskra ale prostě nechce to chytnout
 
 
Datum: 14. prosince 2008 12:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ze ti to nehazi jiskru tak nejspis nebude serizenim zapalka ale nakym spatnym kontaktem nebo skratem,taky muze bejt v tahu svicka,fajfka,nebo zapalovaci civka a taky indukcka pokud je to predelavany
 
 
Datum: 14. prosince 2008 12:56
 
<  1958  1959  1960  1961  1962  1963  1964  1965  1966  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 20:21:51 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu