Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj draci , mám otázku nedávno jsem někde viděl motor z Jawy 90 v Jawě Mustang chci se zeptat jestli to de a kolik věcí by se muselo změnit (na tom Mustangovi)
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 22:23
 Děkuji
Datum: 30. prosince 2013 22:23
 až an to že je uplně jiné zavěšení motoru tak by se toho moc měnit nemuselo
Datum: 30. prosince 2013 21:45
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 čau draci nevíte náhodou jaké sou převody výkonu mezi PS a kW??
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2013 11:09
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 já už připravuji od včera
Datum: 31. prosince 2013 11:09
Jméno: standa
IP: uživatel16639
 Hm... pak má motor na brzdě 10PS a motorka na silnici 9,0 HP ... to sou akorát jednotky pro oblbnutí ... Asi jako spotřeba novýho auta dle nějaký euronormy...papírově to žere 4,8l ale v reálu 6-7... A vše je ok... nikdo totiž nikoho neoblbuje ... jen je to chytře napsaný "jinak"  tak asi tak ... tak si tu přepočítavejte koně na poníky a kw a já jdu pomalu začít připravovat svuj zažívací trakt na oslavy konce roka. Ámen.
Datum: 31. prosince 2013 10:47
 pro výrobce je nejlepší udávat údaje v PS...
Datum: 31. prosince 2013 10:16
 ještě je ale rozdíl v PS,HP,koně  potom můžeš mít ještě BHP... jinak 1kW je cca 1,4 koně
Datum: 31. prosince 2013 10:16
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel13144
 1 kůň jest 0,735 KW
Datum: 30. prosince 2013 20:42
Datum: 30. prosince 2013 19:17
Jméno: acer
IP: uživatel15208
 zdar draci mám otázku ohledně karburátoru na stadiona s11 karburátor ze stadiona s22 je totožný jako 05 jenom se liší tryskami? a pasuje na stadiona s11 aniž bych musel dělat přírubu? a co se stane pokud tam dám ten karbec z jawy 05 má hl. trysku 60 pojede s ní stadion nebo budu muset sehnat jinou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2013 8:19
 jo pude to dát karbec na staďáka z fichtla jásem si ho dal na stadiona z 20 a to je stejný
Datum: 31. prosince 2013 8:19
 zduř hoši chtěl bych ted přes zimu dát do kupi teho svího pincka a to znamená že budu muset dát i novej lak protože ten starej vypadá strašně !!!! a ten blbec předemnou to tak zmršil že se mi ztoho chce brečet tak potřebuji poradit jakej odstín se nejvíc podobá originální barvě jde mi o modrou a bílou dík za rychlou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2013 15:06
Jméno: Udo
IP: uživatel12351
 Pokud neděláš opravdovou renovaci a to asi ne.tak se vykašli na pískování,obruš to pěkně vybračkou a rukou ,no a jestli si netroufneš na stříkání dej to někomu kdo to umí na tom opravdu záleží .Co se barvy týče vyber si odstín co se tobě líbí.Já jsem si taky dával jawáckou vínovou v kombinaci bílá 1000 a neřešil jsem výrobní odstíny.
Datum: 31. prosince 2013 15:06
 Za fichtla jsem dával snad 700kč? Nepamatuju se přesně. Nicméně když si představim, že bych se s tim doma celej den namáhal s flexou, tak ty prachy klidně dam. Navíc je to daleko čistější práce, a povrch je podle mě lépe připraven na lakování.
Datum: 31. prosince 2013 8:03
 pěkný kabát je ti naprd,když je v něm kostlivec....
Datum: 30. prosince 2013 21:36
 aha tak dík za snahu budu doufat že se někdo ozve a kolik stojí asi to pískování mám na to dost omezenej rozpočet
Datum: 30. prosince 2013 21:22
 Tak s odstínem bohužel neporadim, doma žádnej modrej díl nemam. Jinak plechy nechávam pískovat...na nějaký šmudlání flexou jsem rezignoval...
Datum: 30. prosince 2013 21:14
 ne není kdyby tam byl tak zajdu do lakovni a nechám si namíchat podle teho ale bohužel nic tak právě scháním odstín kterej se podobá nejvíce originálu akorát nevím jak to nejlíp vybrousit na plech
Datum: 30. prosince 2013 21:10
 Pro sichr se zeptam...pod tim zmršenym lakem je nebo neni origo lak?
Datum: 30. prosince 2013 19:29
Jméno: javka
IP: uživatel16210
 zdravim,chci se zeptat jestli ma podkova mezi setrvacniky klikovky nejaky vyznam,na zavodniho fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 13:06
Jméno: javka
IP: uživatel16210
 diky
Datum: 30. prosince 2013 13:06
Jméno: standa
IP: uživatel16628
 Má. Při nejmenšim je to kompenzace úpravy sacího kanálu resp. spodní komprese.
Datum: 30. prosince 2013 12:30
Jméno: Thor
IP: uživatel16634
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 12:33
Jméno: pepa
IP: uživatel16635
 ano měla by ti tam jít monrtovali se i na typ 210 500 někdy do roku 89 byl ve výrobě typ 200 či 100 a ten měl vidli stejnou jako 207 akorad s držáky na kulate svetlo a místo houkačky zvonek .....pozor aby tato vidlice měla ze spoda uložení na drátěný kolo na elektrno n jsou jinak díry na brzdu ...a je víc typu....
Datum: 30. prosince 2013 12:33
 http://www.youtube.com/watch?v=YvdjNy-Kpj0 Zdravím draky ! prosímvás,poslední dobou mě sledují lidi ze skupin na FB,a neustále se zvětšují počty shlédnutí a odběry ! Ted' prosím vás o odběr,shlédnutí,komentár či lajk! Děkuju a zdravím všechny příznivce starých strojů !
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 1:48
 http://www.youtube.com/watch?v=YvdjNy-Kpj0
Datum: 30. prosince 2013 1:48
Jméno: roman66671
IP: uživatel15226
 Zdar Draci koupil jsem ČZ 150c a nevím jak zhasnout motor. Tlačítko na víku není a řeším jak to udělat a nic mě nenapadá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 20:33
 bud druhej motor a nebo aspon dekl k zapalování co tam má být
Datum: 30. prosince 2013 20:33
Jméno: jawarmaniak
IP: uživatel5324
 A proč tam bastlit něco, co tam nepatří?
Datum: 30. prosince 2013 11:27
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Od indukčky si udělej drát na kostru a na ten drát dej vypínač.
Datum: 30. prosince 2013 10:09
Jméno: jawarmaniak
IP: uživatel5324
 Máš víko z mezitypa, ne z céčka. S tím nic nevymyslíš. Zbytek motoru je céčko? Nejsou totiž záměnný.
Datum: 30. prosince 2013 9:17
 Babeta 134 dobře zapojená už jede se světlama. Když jede z kopce 50 kmh no spíš když se hodně zatížií . Potom babeta nechce jet se světlama . Co je špatnýho ? indučkča ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 22:33
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 těžko říct , jak už jsem ti jednou psal tak světelnej okruh nesmí mít nic společnýho se zapalovacím tzn že se to někde kope přes sebe,co třeba ta černá krabička tuším se 4 vývody?nebo je někde upadlej drátek v zapalování a hapruje
Datum: 29. prosince 2013 22:33
Jméno: tragos
IP: uživatel4946
 mám 75 trysku, zětšený kanalky, valec 39,00 myslite ze by bylo lepsi nastavit malinko vetsi predstih ? cca 2,1mm ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 8:37
Jméno: standa
IP: uživatel16628
 Jestli si upravil válec (resp. výf.kanál) a nesnížil hlavu tak dej 1,8-2,0 ... ale jestli jsi i snížil hlavu tak cca těch 1,6 je optimál...ale jestli je to +/- seriovka tak to neřeš...ono to pojede slušně na cokoliv mezi 1,5 a 2mm... Na to neni potřeba žádná věda...
Datum: 30. prosince 2013 8:37
Jméno: nic
IP: uživatel9389
 Nejsem odborník, ale co jsem zkoušel na programovatelném zapalování, tak po dosažení rezonančních otáček sem předstih vždycky změnšoval. Je přeci logické posunout hoření více do výfuku, tím zvíšit teplotu spalin, ve kterých se zvuková vlna šíří rychleji a tím vlastně upravím činost samotného výfuku. Ale je to tak malej přínos, že to na jízdě nejde poznat, maximálně se posunou maximální otáčky o 50-100.
Předstih dej 1.6mm, upravený motor nepotřebuje větší předstih.
Datum: 30. prosince 2013 0:12
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Kolik ti to toci, zvetsoval jsi kompr. pomer? Pokud ne, rid se priruckou.
Datum: 30. prosince 2013 0:01
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 U 2T motoru se predstih nepatrne zvysuje a po dosazeni reson. otacek prudce klesa dolu...
Datum: 30. prosince 2013 0:00
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 no odborníci přes ladění pionýrů říkají že předstih se zvětšuje s rostoucíma otáčkama, ale kdo tady má fichtla na takové špičkové úrovni aby se alespoň mohl nad tímto zamyslet ? především, i přesto, že máš kanály zvětšený nadprůměrně, se mi zdá že tryska 75 bude dost velká na v podstatě originál 52cm3. zajimalo by mě jakou má barvu tvoje svíčka, neb myslim že hledáš problém tam kde není.
Datum: 29. prosince 2013 21:39
 berdys: nesrovnavej 2T a 4T  ... a i odstředivou nebo podtlakovou tegulací se muže jak zvětšovat tak i snižovat.....
Datum: 29. prosince 2013 21:02
Jméno: berdys
IP: uživatel16156
 Podle mě se ma zvětšovat , proto byla odstřediva a podtlakova regulace na starych rozdelovačích . Ja bych dal větší.
Datum: 29. prosince 2013 20:38
 blbost.... s rostoucíma otáčkama se předstih má ideálně snižovat...
Datum: 29. prosince 2013 19:37
Jméno: luky
IP: uživatel14930
 muzu se zeptat: jestli sou ruzne velikosti pouzder jak mate na ojnici na pistu ??jestli ano staci to ocko zmerit suplerou nebo mam ssebou do prodejny vzit celou kliku  dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2014 10:32
Jméno: pepa
IP: uživatel16642
Datum: 01. ledna 2014 10:32
Jméno: pepa
IP: uživatel16642
 futro s čepem jsou přesně lícovane součastky a šuplerou toho o jejich stavu moc nezjistíš ...myslím že si řešil spíš stav zda to je na víměnu ...... tolerance musí být taková že čep do oka musí jít vsuvně ale rukou nesmíš cítit vuli .......pokud bys to chtel přesně rozdm o kolik je futro větší neš čep je někde 0,005 mm což posuvkou nedáš..ale je zajímave že ta vule je cítit při kývaní čepem...
Datum: 01. ledna 2014 10:29
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 pokud je to pionýr tak to bude10 nebo 14mm stačí šuplera
Datum: 30. prosince 2013 9:07
Jméno: soma
IP: uživatel16632
 Zdar draci nevi nahodou nekdo kde v Havlickove Brode delaji vybrus na babetu.Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 18:42
 to jsem nevěděl žes to zkoušel, https://www.google.cz/#q=v%C3%BDbrusy+Havl%C3%AD%C4%8Dkuv+brod hned ten první
Datum: 30. prosince 2013 18:42
Jméno: soma
IP: uživatel16632
 To jsem samozrejme zkousel na nekolika vyhledavacich a bezuspesne tak jsem chtel vedet jestli nahodou nekdo nema osobni zkusenost z tohoto mesta.Nebo tobe to vyhodilo neco jineho nez me?
Datum: 30. prosince 2013 15:14
 stačí se trošku zamyslet a třeba by tě mohlo napadnout jít na google a napsat do vyhledávače výbrusy Havlčkuv Brod a určitě ti to něco najde
Datum: 30. prosince 2013 14:16
 Zdar draci, mám hloupej dotaz, skládám poprvé motor a u řadícího aoutomatu se mi hejbalo takovýto hejblo na který se pověsí řadící páka, souvisí to nějak s tím půlením, tzn po složení se bude znova hejbat? díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2014 11:43
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Čau, dobře se vyjadřuješ  "takovýto hejblo" To hejblo je přišroubovaný k oběma karterům když je motor složenej. Ještě než poloviny budeš k sobě skládat, dej si pozor aby jsi měl automat zasunutej v drážce v karteru a aby jsi měl řadící vidličku správně v převodových kolečkách a její vodící tyčku v karteru.
Datum: 02. ledna 2014 11:43
Jméno: petr
IP: uživatel289
 zdar .. chtěl bych si koupit čízu 125 ale přemýšlím jeslti 453 nebo 473? jezdil bych s ní po silnici nebo někdy po polnačkách.. dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 0:02
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Kdyz uz, tak bych radsi nicil 477/487, je jich dost vsude...
Datum: 30. prosince 2013 0:02
Jméno: pepa
IP: uživatel16633
 nezvažoval jsi 476? přec jenom je to odost mdernější a lacinější motorka ..má 18 kola některé i dělené mazání a daj se sehnad za cenu pioníra.....byt už má hranatej vzhled...z kulatých je to jen na tobě ale sportky je na polnačky škoda a stojí 2 krat tolik jak 453 a podle toho co koupil bratrane 5 krat tolik co 476
Datum: 29. prosince 2013 18:37
 ahoj, mám dotaz na sesu, bude teď někdy v prodeji chromovaný prostředek řídítek na jawu 20 a 05? myslím tu trubku která se zasune do řízení a pomocí dlouhého šroubu se k ní utáhnou řídítka, děkuju moc za odpověď. Se spožděním přeju hezký svátky a všechny končetiny na prvního ráno
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 23:22
 takze sroub?ten mam
Datum: 29. prosince 2013 23:22
 asi jsem to blbe vysvětlil, chromované to je určitě, tady je obrázek: je to díl číslo 3
https://www.google.cz/search?safe=off&client=opera&hs=RN1&channel=suggest&biw=1680&bih=925&tbm=isch&sa=1&q=%C5%99%C3%ADd%C3%ADtka+jawa+20&oq=%C5%99%C3%ADd%C3%ADtka+jawa+20&gs_l=img.3...78612.80483.0.80788.8.8.0.0.0.0.204.733.4j2j1.7.0....0...1c.1.32.img..8.0.0.lxGJ6Qb-aK4#facrc=_&imgdii=_&imgrc=p4KEPAsldrJfKM%3A%3BKUo66KCcib07gM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.motodilyeshop.cz%252Fdata%252F530%252Fz_2981_v.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.motodilyeshop.cz%252F%253Farticle%253D2981%3B399%3B369
Datum: 29. prosince 2013 18:49
 no ty vol chromove se to nikdy nedaloo,,,ja vim ze to nemam,, musim to nekde splasit ,,zatim nedohlednu,,sesa
Datum: 29. prosince 2013 18:09
 Zdravím draci, dáváte všude do převodovky ložiska s označením C3 nebo jenom na kliku. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2014 21:40
Jméno: Honza
IP: uživatel16611
 Tuhle jsem narazil někde na netu na ložiska na skůtrech a tam byly dokonce C4 na kliku.
Datum: 01. ledna 2014 21:40
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Proto jsem tam taky psal pro zajimavost... Podle dil. prirucky k fekalovi jsou na prevodovce C3 loziska. Na velkych jawach jsou "obycejna". Fekalni prevodovka je vic zatezovana (at uz tepelne...).
Datum: 31. prosince 2013 8:59
 tak přesně to myslím  snažil jsem se to napsat bez čísel a netvrdím že je to špatné nebo správné, jen mi přišlo že původní bakounovo tvrzení jakoby znehodnocuje nákup ložisek c3 tim, že tvrdí, že ložisko A může mít větší vůli než ložisko C3. Proto jsem se snažil vysvětlit že ikdyž se jejich toleranční pole překrývají pár hodnotami, tak to jsou v průměru pořád jiná ložiska
Datum: 30. prosince 2013 13:43
 Kraken: Tak jak bych to vysvětlil..."normální" ložisko má zaručenou radiální vůli například v rozsahu 3 až 18 mikrometrů. Ložisko C3 má zaručenou vůli 11 až 25 mikrometrů. Je zřejmé, že toleranční pole těch ložisek se částečně překrývají. Nevim co myslíš tim pojmem "kvalitní ložisko". Pokud je radiální vůle v mnou uvedeném rozsahu, tak je ložisko kvalitní. A je jedno jestli má 3 nebo 18 mikrometrů vůli. Prostě výrobce ti zaručuje, že kterékoliv tebou zakoupené ložisko standartní řady má vůli v tomto rozsahu a tudíž takové ložisko je zcela v pořádku a vyskytuje se. Tim pádem je možné, že kvalitní, nezmetkové ložisko standartní řady bude mít větší vůli než kvalitní, nezmetkové ložisko řady C3. To je ale naprosto v pořádku a logické. Takže ano, pokud bych šel do krámu a vzal si 100ks od jedné řady a 100ks od druhé řady, tak je možné, že najdu několik ložisek C3 "přesnějších" než několik standartních ložisek...
Datum: 30. prosince 2013 13:17
 myslel jsem to tak že je nějaká norma, a pokud bakoun tvrdí že se volnosti těchto ložisek překrejvaj, tak určitě né tim způsobem že by ložisko normy C mohlo bejt stejně přesný jako kvalitní ložisko normy A
Datum: 30. prosince 2013 12:56
Jméno: standa
IP: uživatel16628
 Dávam C3 všude pro jistotu. Na původnim starym motoru jsem měl na převodovce bez vůle a zdálo se mi,že se po delší době ten motor začal "utahovat" ... Ale tam byla vmax 90+ ... Pak sem do dalších motorů dal C3 (i do rozety) a bylo to už dobrý... Trojka jak je blbě vymezená tak bude vyskakovat vždy...a nebo muže mít ložisko už volnější domek... to je bolest fichtlů... To určitě měli soudruzi vymyslet líp...
Datum: 30. prosince 2013 12:43
 Dwein: Když já tomu nerozumim...umřel pan Petřina nebo pan Nebožtík?
Datum: 30. prosince 2013 12:32
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 tý jo... hotová pytágorova věta
Datum: 30. prosince 2013 12:23
 kraken: Tak to snad už napsal Bakoun, nebo si to myslel jinak? Já tomu teď asi nerozumim...
Datum: 30. prosince 2013 12:18
 to je hezké, ale prolíná se to jen tímhle směrem, takže á může být v krajním případě volnější než cé, ale vždy na straně cé, nikdy nebude céčko přesnější tím způsobem že bude přesný na knop jako áčko v druhym extrému
Datum: 30. prosince 2013 12:02
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jen pro zajímavost se juknětě na tolerance ložisek. Rad. vůle A a C ložisek se prolíná... Takže se může stát, že "áčko" bude volnější než "céčko" .)
Datum: 30. prosince 2013 0:04
 berdys ty jsi odborník se vším všudy koukám  ... předstihem počínaj tak i pres ložiska
Datum: 29. prosince 2013 21:29
 Berdys: A já zase opravoval dva motory, kde C3 nebyla a ložiska se kousla a protočila se v karteru...Kdybys měl někdy v ruce starý vyhrkaný ložisko a nový C3 ložisko, tak bys zhruba věděl o co gou...
Datum: 29. prosince 2013 21:17
Jméno: berdys
IP: uživatel16156
 Nikdy sem je nikam nedaval , to nemusite dělat GO a nechte tam stary hrkavy ložiska. Protože smes kterou motor nasava je studena a ty ložiska chladí.
Datum: 29. prosince 2013 19:59
 Dávám je na kliku a ke spojce, pod sekundár není třeba. Jak píše shrek.. navíc tam to dostává takový kapky že je úplně jedno co tam dáš. Ideální by bylo použít úplně jinou konstrukci..
Datum: 29. prosince 2013 18:43
 jeden starý pan "opravář" mi vysvětloval že na kliku se mají dávat Ačková ložiska protože jsou přesnější  .... nechtěl bych od něho motor
Datum: 29. prosince 2013 16:59
 při použití C3 v převodovce mi na závodním motoru vyskalovala trojka...
Datum: 29. prosince 2013 16:48
 já je dal všude, jestli je to nutný nevím, ale rozhodně to má pozitivní placebo efekt  jestli ty peníze využiješ líp na jiný části motorky tak stačej určitě jen na kliku, teda tam musej bejt.
Datum: 29. prosince 2013 15:55
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Myslím, že katalog dílů mluví jasně...
Datum: 29. prosince 2013 15:53
Jméno: Radek
IP: uživatel16629
 Čau draci. Mám takový problém. Ptám se ohledně Jawy pionýra 21 sport. Nejde nastartovat na start páce má za sebou GO a je poštelovaný předstich světla svítí, klakson netroubí  ale jinak jede když ho roztlačím takže k věci můj pionýr nejde nastartovat na start páce ale jde roztlačit prosím o radu Dík Radek
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 10:50
 pokud to dělá jenom při studenym motoru, tak bych řek že to špatně přeplavuje/přeplavuješ v prvnim případě seřídit hladinu v plovákovce, v druhym víc podržet plovák a víckrát protočit motor s vyplym zapalovánimf
Datum: 30. prosince 2013 10:50
Jméno: Radek
IP: uživatel16629
 No... Když ho roztlačím a potom to chci nastartovat startpakou tak to nastartuje vpohodě
Datum: 29. prosince 2013 19:23
Jméno: Radek
IP: uživatel16629
 jo jo motor se toči když start pakou zatočim ale nenaskoči
Datum: 29. prosince 2013 19:21
 jo, to se mi taky stávalo že prokluzovala páka a motor se jen tak pootočil, a ještě když ho rozjedeš a necháš zahřát, potom taky nejde nakopnout ale rozjet jo?
Datum: 29. prosince 2013 17:50
 Nejde nastartovat startpákou, to jako že se motor točí ale nechytá nebo startpáka klouže a motor se nehejbe? Chce to trochu specifikovat...
Datum: 29. prosince 2013 16:15
Jméno: Radek
IP: uživatel16630
 No svíčka je nová a karburátor mám vyčištěný no a startuju na nakopávačce ale jinak to roztlačuju
Datum: 29. prosince 2013 16:10
 startuješ podle příručky nebo prostě tancuješ na nakopávačce? přeplavit, párkrát protočit s vyplym zapalovánim a pak zkusit nakopnout
zkusil bych vyměnit svíčku a vyčistit karburátor
Datum: 29. prosince 2013 15:36
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 Zdarec chtěl bych se zeptat jakej karbec mám dát na stadiona s11 mám tu budto z jawy 21 nebo ten co se dával na stadiona s22 a jawu 05 jakej je lepší? a je nutny dělat nějakou redukci nebo to pude nasadit normálně? ,že kámoš si musel udělat takovou redukci aby to posunul dál a šlo to nasadit ale někdo říkal ,že ne....dík za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 18:45
 Když tam budeš chtít dát z pincka musíš tam dát mezikus. Jinak tě nepustí šroubek u plovákovky kterej bude opřenej o kártry.
Datum: 29. prosince 2013 18:45
 ahoj, pionýra mám ted rozebranýho takže přesně nemůžu kouknout na souvislosti, proto se chci zeptat k čemu je na pravy podlážce přibližně pod startpákou dirka asi centimetr v průměru, dík  pak sem se ještě chtěl zeptat po jakejch intervalech se tak měněj silony ve vidlích  myslel sem že to musí bejt tak na dvacet tisíc, ale prej to docela odchází
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 21:52
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 díra je tam na demontáž lanka brzdy, nic se tam nešteluje. silony měnit když je potřeba.
Datum: 29. prosince 2013 21:52
 asi jo to by dávalo smysl, dík
Datum: 29. prosince 2013 13:12
Jméno: jirka_z
IP: uživatel15478
 myslím, že by to mohlo být na seřízení zadní brzdy
Datum: 29. prosince 2013 12:59
 ok no prostě se to budu snažit udělat pořádně a snad to vydrží co nejdýl  jinak odkaz na fotku kde je díra vidět, je to ještě na svislé části podlážky asi 3 cm pod startpákou  https://www.google.cz/search?q=jawa+20&safe=off&client=opera&hs=M6F&channel=suggest&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=awbAUvKjGY_G7Aas5oCwCg&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1680&bih=925#facrc=_&imgdii=_&imgrc=tpUUKB1eoOQeBM%3A%3BKTPyMAp742EzGM%3Bhttp%253A%252F%252Fpionyr-jawa.wbs.cz%252F20__7_.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.pionyr-jawa.wbs.cz%252FJawa-5020.html%3B800%3B600
Datum: 29. prosince 2013 12:26
 Díra v podlážce? Neni to na chycení ke kříži a k tomu velkýmu plechu? Jinak interval ti nikdo neřekne. Odchází to hodně, protože to je řešení fakt na palici. Fušeřina v praxi. Prostě až to odejde, tak vyměnit. Výměna musí být ale udělaná dobře...ještě před dvouma rokama se daly sehnat futra, který ale stály za prd, byly blbě udělaný a pak to odešlo hned při první jízdě. Dnešní futra už jsou dobrý, ty už šly použít. Problém je, že bývá vydřená spodní část kluzáků, a jestli tomu tak je, tak nemá smysl měnit silony...Takže při GO předních teleskopů to chce mít kluzáky ve 100% stavu, nebo lépe koupit fungl nové. A futra vystružovat opatrně stavitelným výstružníkem...
Datum: 29. prosince 2013 12:21
Jméno: tragos
IP: uživatel4946
 Zdar mám valec jawa 50 a chci se zeptat jestly na nej muzu udelat vybrus 41.75 jedna se o valec ze sssr s nalisovanou vlozkou
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 21:47
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 já mám 41,50 a funguje to bez problémů, ale souhlasím se standou.. 41 by bylo lepší, ať tam radši z tej vložky něco zbyde. jen bych potřeboval 2 kruhovej píst ať se to tam v kopci trošku tře  .. hlava z 05 nejen kvůli utočení, ale především kompresním poměru
Datum: 29. prosince 2013 21:47
 Tak origo hlava neni dělaná na takhle velké vrtání. Osobně bych si na začátek zjistil obecně něco o úpravách motoru, o gramatice, a též o historii našeho státu, který nejspíš nebyl součástí svazu sovětských socialistických republik. Amen.
Datum: 29. prosince 2013 21:35
Jméno: tragos
IP: uživatel4946
 proc je lepsi hlava z 05 a jak tu hlavu mam upravit ? jako vysoustruzit do ni prumer 41,5 ? a proc ?
Datum: 29. prosince 2013 18:08
Jméno: standa
IP: uživatel16628
 Udělat by to sice šlo,ale do vložky ze simsona,ta má 46mm odpředu až dozadu,pio má bohužel zadní část vložky jen 43,5-43,8mm...takže tam je bezpečná hranice 41mm,víc bych to nepokoušel...max 41,25... Už jsem tech 41mm válců udělal hodne a funguje to perfektně. Jen nezapomeň upravit hlavu na 41,5mm vrtání a lepší je použít hlavu z j05.
Datum: 29. prosince 2013 14:41
Jméno: pepa
IP: uživatel16627
 udelat to pude ale je to už šíleně vyvrtaný hrozí že se ti kus te vlošky uštípne a motor zlikviduje vždyta vložka ma tlousku cca 5 mm a po te tve upravě sotva 2 a doufám že umíš i karburátor triskovat
Datum: 29. prosince 2013 13:37
 ČSSR...
Datum: 29. prosince 2013 12:37
|



|