Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Joxa
IP: uživatel4871
 Nazdar chlapi, měl bych zájem o 2 polohový přepínač světel se spínačem bzučáku, funkční tak do 100 Kč. Dík za nabídky. Icg-377831317 nebo výše uvedený mail.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 17:18
Jméno: marfy
IP: uživatel4510
 hoj kluci omlouvam se ze to sem pisu ale je to tady nejrychlejsi delal sem GO motoru simson a chtel bych i ho dodelat peclive ,je nekde na internetu nejaka prirucka na dotahovaci momenty treba hlavy karteru.atd... momentovy klic mam .Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 19:18
Jméno: marfy
IP: uživatel4510
 diky moc za ochotu
Datum: 29. prosince 2008 19:18
Datum: 29. prosince 2008 18:21
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak to newi ale na youtube.com by mel bejt a videl sem ho tusim na stream.cz
Datum: 29. prosince 2008 17:59
Jméno: marfy
IP: uživatel4510
 diky : fichtla uz mam dlouho na tom sem se naradil a jeste radim po vesnici  ,nevis kde to video je Steve?Diky jeste jednou
Datum: 29. prosince 2008 17:42
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 gdyby jen navod, je na netu i montazni video jak se cely puli a rozebira, je sice nemecky ale podle toho to pochopis jak to rozebira...nejaky momenty - to strelis od oka a podle citu v ruce, nesmis to pretahnout ani to nechat povoleny, to uvidis sam, je to tam dokonce napsany jakou silou atd...spis si radsi porid fichtla...
Datum: 29. prosince 2008 17:35
Jméno: mara
IP: uživatel426
 na dotahovaci momenty se vy... vzdy to dotahuj s citem momontak pouzivam jedine na ojnice u 4t a občas když delam vetily jinak ne
Datum: 29. prosince 2008 17:26
 Zdarte,mam par otazek.Dnes jsem si koupil na fichtla brzdovy oblozeni.No rekl jsem si,ze se to musi zajet,aby to kloudne brzdilo,tak jsem dnes jezdil a porad mackal brzdu,aby si zvykla,jenze ty stary pakny nebrzdily taky nak extra(nyty byly jeste schovany).Nekdy se stava,ze si pakny nepohodnou s bubnem od kola.Jakmile jsem to hodil do bubnu,tak jsem chtel jit jezdit,jenze nakopnu,chytl jak sracka.Chcipl,to se me nekdy,kdyz je studenej stava.Tak jsem nakopl a nechtel,tak jsem to znovu preplavil a to uz nechtelo vubec,tak jsem to roztlacel a zase nice a kdyz tak jen chvilemi.No jo,predstih.Ale zajmalo by me,proc to najednou nechtelo chytnout??Pred par dnama,kdyz jsem chtel z volnobehu z kopecka chtel pridat plyn,tak to az se zpozdenim vzalo,to znamena ze,je v velkej predstih.A jeste neco,ted mi porad pada retez,aji treba po 10m.Je starej a vytahanej,to chce novy ze??ďkes moooc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 18:01
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 VYMEN VSECHNY TRI VECI NEMA CENU DAVAT NOVY NA STARY TAKZE RETEZ,ROZETU A SEKUNDARKO
Datum: 29. prosince 2008 18:01
 protože s retezem točíš i motorem a tam je nějaký tření a odpor...
Datum: 29. prosince 2008 17:32
 zas to blbne
Datum: 29. prosince 2008 17:31
 mastnota neni,jen chci dodat,ze JSEM ZAPOMNEL SE JESTE ZEPTAT,JAKTO ,ZE KDYZ UTAHNU SEKUNDARO MATKOU,TAK SE KOLO OTACI TEZKO,ALE BEZ RETAZU MA SETRVACNOST,JAK NA PRAZDNO,TAK AJ NA ZEMI??
Datum: 29. prosince 2008 17:27
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo a k tem brzdam: neopotrebovavaj je zbytecne, je lepsi gdyz ty nyty sou zalezly nez gdyz pak zacnou drit o ten buben, to je pak spatny...
Datum: 29. prosince 2008 17:26
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 zacnu od konce - retez: asi je, gdyz ho budes menit tak i sekundarko nebo hl. venec rozety, to je dulezity, jinak ho mas moc povoleny ale spis bude vytajany...startovani - i fichtl ma sve dny a predstih se normalne povoluje, to neni nic neobvykleho...a ty brzdy: staci apr kilometru ale jinak to je pak pohoda, hlavne nesmi tam byt zadna mastnota...
Datum: 29. prosince 2008 17:21
 Zdarec.Když koupim motorku a budu ji chtít na sebe přehlásit,tak budu platit ekologickou daň?Ten chlap od kterýho to budu kupovat mi řikal že jo.Tak jak to ve skutečnosti je?A jestli nějaká daň je,tak kolik se platí??Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 0:04
Jméno: Evžen
IP: uživatel2669
 mne rikaly na uřadě že jo a že prej je za fika 4000 rikala mi to uřednice a ta se v tom asi vyzna ale popravde je možny že se to prej zmeni furt to nerjak upravujou
Datum: 30. prosince 2008 0:04
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 JJ ZA MOTORKU NEPLATIS EKODAN
Datum: 29. prosince 2008 18:02
 jj presne tak za motorku zaplatis normalne
Datum: 29. prosince 2008 17:15
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Na motorky se to nevstahuje,
Datum: 29. prosince 2008 16:55
 čau seso. prosimtě nemohl by si mi změřit, jak je široká korková lamela na 175/356, a jak je dlouhá nová pružina spojky taky na 175/356? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 17:03
 kdyby ste to někdo věděli, tak mi taky můžete klidně vodpovědět..
Datum: 29. prosince 2008 17:03
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Čau draci,tak teď mi přivezli Jawu 555.Myslím,že to byla dobrá koupě,však posuďte sami.Je kompletní akorát chybí prsíčka.Je v původní originál jawacké barvě s linkama.Najeto poctivých 1900 km.A teď to hlavní,je to jeden z prvních 555tek co vyjely z fabriky,protože tyto typy se začaly vyrábět v roce 1958 a tohle je rok výroby 1958.A je opravdu v super stavu,chytá na našlapnutí bez plynu,svítí,troubí.A dal jsem za něj 2500,-.Akorád škoda,že je bez TP,ale málo který pařez má TP.Tak co vyplatilo se to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2009 11:33
Jméno: Chadimak
IP: uživatel2471
 Cau no nádrž na 555 mám doma a měl bych i prsíčka pokud bys mel zájem.Kdyztak napis na e-mail nebo ICQ 376588837
Datum: 13. ledna 2009 11:33
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Díky Steve.Jinak jsem se chtěl ještě zeptat jestli by někdo z vás neměl nádrž na jawu 555.Protože u té co je na pařezu,tak tam chybý držáky na prsíčka.
Datum: 29. prosince 2008 17:10
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak to je parada, nezbyva nez poprat hodne stastnyh a bezstrarostnych kilometru  ...
Datum: 29. prosince 2008 17:04
Jméno: wawakk
IP: uživatel748
 to já sem koupil pařeza za 3 origo s pp s platnou tech jede jak drak
Datum: 29. prosince 2008 16:55
 Papíry se shánějí težko... A když seženeš, težko to bude mít rv 58  ... taky to tak mám, ale co už... vypadá to, žes koupil dobře, ale to poznáš až po delší jízdě... jo a jestli si mladej, tak nenadávej na fichtla, že má čím dál menší výkon.. to sem taky říkal... jenže ono to nebylo až tak moc fichtlem, ale jak sem stárl, tak sem taky přibral xD
Datum: 29. prosince 2008 16:37
Jméno: jawa
IP: uživatel4411
 to je podle mě dobrá koupě a dneska jsem od tebe kupoval mustanga
Datum: 29. prosince 2008 16:36
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Hosi jak je to vlastne ted s jawou.Po 89 vyrobily par motorek a to jeste nejake motory nebyly jejich do 89 nemeli konkurenci bohuzel proc asi neli konkurenci ze dovoz byl zakazan a nejake ruske dnepry a uraly csssss.Hosi cetl jsem ze perak ve sve dobe predbehl vyvoj motorek o 5 let Myslite ze se jeste jawa vrati na svetouvou uroven nebo postupem casu zanikne.Piste vase nazory nebo i to co jste nekde cetli.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 14:53
 no 500 ohc byla trošku něšťastná uzkýma řídítkama a širokou nádrží.. taky řešením rozvodu pomocí královské hřídele.. to bylo dosti nedomyšlené
Datum: 30. prosince 2008 14:53
 kdyby znova začala JAWA vyrábět 500 OHC nebo 350 ohv, tak to by bylo něco pro mne, asi bych nedokázal říct ne ikdyby byla zbastlená všema těma vymoženostma jako je kat. vstřikování nebo kotoučové brzdy, ale asi mohu snít dál...
Datum: 29. prosince 2008 23:22
 jawa měla své nejlepší období před 2. svět. válkou.. storje jako třeba Jawa 350 OHV jsou nepřekonatelné.. horovka je a vždycky bude nejlepší česká motorka... v roce 1935 vyrobili čtyřtaktní motorku která jela 120 a měla skvělé sportovní vlastnosti.. tomu se nic nevyrovná
Datum: 29. prosince 2008 20:23
Jméno: durmánek
IP: uživatel1210
 jinak si myslím že v současnosti je pořád drží nad vodou výroba 350/640, který jsou kvůli EU jen na vývoz, ale na východě furt dobrý to-protože tu 650 sem viděl snad jen jednou, takže by mě docala zajímalo jaká je prodejnost
Datum: 29. prosince 2008 18:42
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no tak ja se za ni nestydim wim v jaky sou priblizny kasi...to ze nema co nabidnout neni zas tak pravda, gdo si treba pred dvouma letama myslel ze bude vyrabet tu jejich 650? pravda vetsina ji nemusi...taky nemaj vlastni motory a musej je kupovat ale co, hlavne ze je...a to mosquito nebylo od nich zas tak spatny, prece jenom na ni se par mladejch naucilo a 125 Dandy taky neni spatna, sic to neni evropska kalsa ale je to JAWA....
Datum: 29. prosince 2008 17:12
 to hlada:cz znamena ceska zbrojovka  ,jinak neverim ze by se jawa nekdy dostala zase poradne na trh,nema co nabidnout,skoro se za spolecnost jawa a.s. stydim,protoze to co ted vyrabeji je proste katastrofa,jinak se tomu rict neda
Datum: 29. prosince 2008 17:08
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 nezanikne jen ji to bude dlouuuho trvat a nebude uz na takove urovni...prece jenom zkusenosti se ziskavaj dlouho a s velkymi investicemi...a to s tema komunistama: jo i ne...oni to rozjeli ale i pohrbili...v kazdym pripade to ovlivnili a to se pak stalo Jawe osudnym...
Datum: 29. prosince 2008 17:02
 Monty812: jo taky si to myslím.... tolik špica motocyklu a nepustili je do výroby... stále jo to stačí to ej dobrý nic nevyvývivejte (kua to je skomolenina) cely to šlo do háje... taková škopica po revoluci rozkvetla... tatra ta to schytala pekne... a Jawa se srala už dááááááávno... jiank co znamená čz?? české závoody nebo česká zbrojovka xD
Datum: 29. prosince 2008 16:48
Jméno: Mustang
IP: uživatel4411
 Rád bych aby se na trh vrátili ale bouhžel vypada to že asi jawa brzo zanikne
Datum: 29. prosince 2008 16:31
 za vsechno muzou komunisti
Datum: 29. prosince 2008 16:13
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 Proste to posrali v tom že dávaly ty prospekty šikmovokejm a ty to kurv*** a **rvili az tim udelali špatnou pověst a neska si to nikdo nekoupí. Me nevadí že novej pionyr je 4T me vadí(myslim ze nejsem sam) jak je to vsechno plastovy a ze to pucili vietnamcum a ty to celý zbastlily kdyby udelali treba 550 akorát neco trošku poupravily aby to vypadalo ze to neni z padesátejch let ale ze uz do dostalo čuchnout podstivymu českymu 21. století udelaly by hliníkovej rám lehky aby to bylo a neska by na tom jezdila mladá generace a zase za 30 let se s tim budou delat fichtlkapy a to jako neska se starejma DOBREJMA fichtlama .Toť muj nazor
Datum: 29. prosince 2008 15:35
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Pohřbil a nepohřbil... veškeré výnosy z takových firem šly do sociálního systému ale investice na rozvoj se kvůli tomu škrtili... takže bylo zdarma zdravotnictví, důchody byly taky celé ze státního, školství zdarma aj. bejkárny.. dneska tohle všecko přestává být, nebo to už není, zato si můžžeš koupit a vyvíjet co chceš.. každej systém má své pro a proti...
Datum: 29. prosince 2008 14:51
 Podle mě to celý pohřbil bolševik, přičemž jawa nebyla jediná firma, která na minulý režim doplatila. Jawa byla po válce celosvětová špička a nebýt komunismu, mohla být dnes na úrovni značek jako KTM, BMW, Honda atd. Bohužel tím že jsme spadli pod vliv sovětského svazu otevřel se nám jediný trh a to byl ten východní, který bral všechno. Vývoj se zcela zastavil-vždyť téměř veškeré změny byli jen vzhledové, sem tam se něco na konstrukci pozměnilo, ale prakticky zůstaválo vše stejné. Jediný čím se na kostrukci motoru podepsal vývoj jsou tak možná hranatý kartery, vyšší otáčky, vyšší výkon ale koncepce zůstavala celé půlstoletí pořád stejná!! A východní trh nic jiného nepotřeboval-jednoduché bezúdržbové stroje vyznačující se vynikající spolehlivostí, které neměli konkurenci. Ale ta přišla s přístupem na západní trh a 50 let zanedbaného vývoje se během pár let dohnat nedá... toť můj pohled na věc
Datum: 29. prosince 2008 14:46
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Je někde muzeum jaw,ale tím myslím státní muzeum,ne nějaké soukromé ve stodole?
Datum: 29. prosince 2008 14:20
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tot problem...je Jawa a.s. co se zabyva plochodraznima strojema a pak Jawa jako firma...mam za to ze se sloucila s nejakou firmou nebo ji negdo koupil ale nwim...
Datum: 29. prosince 2008 14:16
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Hele hosi jeste dotazek komu ted vlastne patri jawa nejakymu potomku Janečka nebo nejakymu tuzemskymu prachaci
Datum: 29. prosince 2008 14:11
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 bud se vyhodily a nebo sou v nejakym archivu Jawy (pravdepodobne ale zverejnovat je nebude sejo...)
Datum: 29. prosince 2008 14:10
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
Datum: 29. prosince 2008 14:08
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Jeste by mne celkem zajimalo kam se dostaly navrhy vsech motorek a prototypu taky by mohli skusit nejakej podle tech nakresu vyrobit treba nejakej zajimavej jen na nejaky vystavy veteranu atd
Datum: 29. prosince 2008 14:08
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 gdyz sme u te odbocky asi ste nevideli vcera ve zpravach jak kopirujou mobily a IPody sejo?
Datum: 29. prosince 2008 14:06
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ta posledni serie...byly zakazany pac to byly 2T a vydavali dle EU moc velke skodliviny...myslim ze jeste dneska se vyvazi a vyrabi...ale vim ze gdysy kolem toho byl velkej poprask navic se uz doma nesmi prihlasovat mam ten pocit...
Datum: 29. prosince 2008 14:01
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 hele steve jaky myslis 350?
Datum: 29. prosince 2008 13:58
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 je tu opet Jawa pionyr...udelal to Motoscot a Jawa tomu jenom propujcila jmeno (pozn. Povazske strojirny platily Jawe za uzivani znamky takze se dnesni marketingove praktiky pouzivali uz gdysy...  ) jinak si myslim ze ta Jawa New paskvil se dlouho neudrzi, prodavala se jen ze zacatku gdy to byla bomba ze vysel "pionyr" po tolika letech (to vite reklama a lidi co si to koupi nez se prijde na to ze je to akorat tak do garaze a oprasovat z toho prach nebo lidi co si to koupi aby se tim mohli chlubit ale jinaci vyznam to u nich nema...) jinak napad to bylo Cecha ale vyroba je v Cine - cili kvalitu videli jen z rychlovlaku ale zas to je za "lidovou" cenu jako gdysy byl Parez (tam to bylo dano jednoduchou konstrukci a genialne vymyslenym motocyklem, ne jak dnes levnou vyrobou a setrenim na nekvalitnich materialech)...
Datum: 29. prosince 2008 13:58
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Hosi ted trochu odbocim -- ale kuprikladu firma blata vymyslela ty minibike a zse china vse kopiruje a tdy jde o poznani vydet i ta cena kdyz srovnate minibike china a blata!!
Datum: 29. prosince 2008 13:57
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 chyba to nebyla...2T je motor jako kazdej jinej...dneska se taky vyrabi 2T a do urcite kubatury sou proste silnejsi nez 4T (kupr. ted newim kery to sou Hondy ale 2T 125ccm ma skoro 2x vetsi silu nez 125 4T...)...to je na kazdy fabrice co si jak zvoli skoda ze se u nas nesmi diky EU prodavat ty jejich 350 z Jawy a musej se vyvazet...
Datum: 29. prosince 2008 13:52
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Co třeba Jawa new pionýr,jak se to dneska prodává a přišel na to čech,kdyby to neokopírovala Čína,ale začala s tím Jawa,tak se jich prodalo ještě víc,sice by jim to nepřineslo hodně peněz,ale nemusí pršet,stačí když kape.A taky by byla určitě jinačí cena,ale jak tady říkal Steve,jsou i bohatí,kteří by jsi to určitě koupily.Starý pionýr 550,555,05,20,21,23 kolik kusů ještě dnes jezdí a jezdit bude.No jo je to veliká škoda a věřím tomu,že se jawě povede udělat díru do světa a znovu začne naplno vyrábět.
Datum: 29. prosince 2008 13:52
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 No jo bohuzel ale hlavne je podle mne ted udelat nejakou super motorku ktera by sla hodne na odbyt a firme by to prineslo nemaly penize.Pokud se budou drzet porad u nejakych dandy apod.tak s tim diru do sveta neudelaj musi prijit s necim co by lidi zaujalo.Vzdyt i ten automat vymysleli cesi bohuzel HOnda jej okopirovala,a Jawa by byla na svetovy urovni i dnes jenomze sovetsky svaz to utlumoval potrebovali aby byl odbyt i ruskych motorek,jenze osudna chyba byla panelce a bizon tomu zrovna 2x nepomohl potom uz ty 634 atd to uz celkem slo jenze porad se drzeli u 2 taktu a to byla podle mne taky zasadny chyba
Datum: 29. prosince 2008 13:45
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 No jo bohuzel ale hlavne je podle mne ted udelat nejakou super motorku ktera by sla hodne na odbyt a firme by to prineslo nemaly penize.Pokud se budou drzet porad u nejakych dandy apod.tak s tim diru do sveta neudelaj musi prijit s necim co by lidi zaujalo.Vzdyt i ten automat vymysleli cesi bohuzel HOnda jej okopirovala,a Jawa by byla na svetovy urovni i dnes jenomze sovetsky svaz to utlumoval potrebovali aby byl odbyt i ruskych motorek,jenze osudna chyba byla panelce a bizon tomu zrovna 2x nepomohl potom uz ty 634 atd to uz celkem slo jenze porad se drzeli u 2 taktu a to byla podle mne taky zasadny chyba
Datum: 29. prosince 2008 13:43
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Náskok měla, protože narozdíl od západu se za války v závětří protektorátu v jawě vyvíjel motocykl na příkaz samotného Janečka. Takže na západě se po válce vyráběly v podstatě pouze předválečné modely. První rána přišla s nařízeným sloučením ČZ a Jawy, ke kterému v podstatě nikdy nedošlo, mělo ale za následek zánik motorárny v Jawě a vzhledm k nechuti v obou továrnách se to projevilo i na konzervaci konstrukce motorek. Druhá rána byla koncem 60tých let orientace v podstatě výhradně na SSSR a pak nebyla síla, která by nutila vedení fabrik aby se dál rozvíjeli, když to vydělávalo, tak proč to měnit že... podinvestování výrobních prostředků a podkapitalizace celé výroby vedlo k tomu že po revoluci přijde nějaký snílek, či neschopný blb a fabriky dorazil... (to platí obecně pro celé strojírenství, vyjma snad škodovky). Jinak k zmíněným modelům... vývojové modely, nebo studijní nejsou ukázkou co by mohlo být... prostě se někdy v praxi ukáže že se to buď nepovedlo, nebo je to příliš drahé. Krásným příkladem jsou poslední vyvinuté aerovky (Ponny a Rekord), které prostě nemohlo být ani možné v poválečně zdevastovaném hospodářství s omezenými surovinovými zdroji vůbec rentabilně možné vyrábět....
Datum: 29. prosince 2008 13:42
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Cina mozna vyrabi levno ale nekvalitne...a znate to porekadlo ze cesky rucicky sou zlaty...a sme vynalezavi (kupr. kolik napadu a patent ma Jawa) a pokud vyrobime kvalitne a perfektni stroj tak ten pujde i pres vysokou cenu nadracku (je dost bohatych lidi kery chcou velkej luxus za velky penize)...a navic jak uz tu treba rikal Chong - dobra vec si nepotrebuje delat reklamu, dobra vec si ji udela sama mezi lidma...
Datum: 29. prosince 2008 13:30
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 gdyz to co se stalo z Jawy nebylo ani tak zastaralyma motorkama kery se vyrabeli ale ve vedeni...po valce si vybrala orientaci na Vychod, gdo taky ne v ty dobe ale pro Zapad tez vyrabela a musim uznat ze vubec ne spatny kusy (kupr Jawa 250 Californian)...meli i novy plany na novy stroje (kupr. Jawa Mistral kera mohla jit do vyroby, 7 konovymi 50ccm coz vam muzou pracovnicici dosvedcit ze byly na papire a nebo treba obycejna 4kvaltova prevodovka mela byt naharzena 5kvaltem atd atd...) jenze tehdejsi vedeni to zamitlo (MIstral se nevyrabel trebas byl hlavnim duvodem vysoka cena a melo to byt dalsi "lidovy" vozitko, motory zustavali skoro porad stejny s jistymi obmenami ale melo to stale skoro stejnej zaklad, zastaravaly...), v tom byla chyba a Jawa stala na rozcesti - bud bude vyrabet pohodlnou vyrobu pro SSSR nebo se bude zdokonalovat a vyrabet vice pro Zapad, vybrala se na Vychodni stranu coz byla prvni osudna chyba (neni ji co vycitat)...po revoluci dostala debilniho reditele kerej mel polnou hubu reci jak zvyssi platy pracujicim, jak udela super stroj a naridil dal vyrabet stroje i gdyz odbytiste do SSSR bylo zavreno a na Zapade to nechteli...cili louky kolem tovarny byly posety poskladanymi stroji ale nemel je gdo koupit, to samozrejme brzdilo i vyvoj novejch...dalsi chyba byla privatizace ktera se tahla nesmyslne dlouho a byla is nesmyslne delana, to ji tez nepridalo...v ty dobe byla Jawa na dne a an vrcholu byla jenom jeji plochodrazni jizda...od tydlec doby se topi ale pomalu se z toho dostava (gdo vi jestli dostane a bude zas na spici)...ma ovsem velke renome ve svete a musime doufat aby na ni svet nezapomnel...tot vse
Datum: 29. prosince 2008 13:28
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Řeknu ti to takhle na trh se už nevrání  budou už jenom pořád čínské napodobeniny,protože to co číňan vyrobý za 8000,- tak čech za 18000,- tak proč by to čech vyráběl,když to může levně koupit od číňana a draho prodat čechovi.Akorád už se nehledí na to,že kvalita spracování o proti českému stroji je nulová.
Datum: 29. prosince 2008 13:20
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 perak, parezy atd atd...secky byly revolucni...co treba Jawa Mistral? to byla spice v Evrope, jak na V tak na Z, skoda ze se nevyrabel...a plochodrazni stroje sou dodneska na vrcholu...myslim ze Jawa se z thoo vyhrabe ale krize ji rozhodne nepomuze...stroje vyrabi dobry (v ramci svych moznosti a kapitalu na vyvoj), po revoluci se sotva drzela na nohou, ted uz je to o neco lepsi ze si muze dovolit i konstrukci 650 ale stale se ode dna moc neodrazila...podle me nezalezi ani tak na Jawa ale na nas jestli si radsi koupime nejakou Yamahu nebo jinou z dovozu a nebo budem vlastenci a koupime si Jawu...tim jim nechci delat reklamu ale cim vetsi bude mit obrat, tim lip se jim povede...ma tuhy korinek, ted jde o to jak obstoji v konkurenci s milionovymi a levnymi kusy z Ciny, kera zatim prevalcovala secky a bud si udela dalsi zarez na pazbe nebo se ji Jawa postavi a ubrani...
Datum: 29. prosince 2008 13:17
 zdar prosím poradte jak mám dobře vyklepnout vložku válce já jsem ji vyklepl a ony se me na konci takový ty 4 výstupky ulámaly a je to zničený tak jak ji mám teda vyklepat aby se ji nic nestalo
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 21:48
Jméno: Horst
IP: uživatel4872
 Čau Karle.Už jsem to tady jednou radil.Musíš mít vyrážecí trn.To znamená osazenou kulatinu kterou necháš zchladit v mrazáku,pak ohřeješ válec tak na 250 stupňů,hliník se trochu roztáhne ,dáš zchlazený trn-ten zase ochladí litinovou vložku a na 2 rány jí vyklepneš.Musíš ale dost rychle.
Datum: 29. prosince 2008 21:48
Jméno: antonszabo
IP: uživatel4870
 Zdar ta vlozka sa vybera tak ze se da do specialnej peci so "studenym plamenom" a ako sa hlinik roztiahne,jednoducho sa opatrne vlozka vyklepne.. Ja nieviem kde je taka pec na dosah stary otec robil tu v Kolárove v babetárni on to robil
Datum: 29. prosince 2008 16:38
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 vylisovat nebo vyndat trnem, mě frikulín poradil vylisovat ji heverem, ale zatim jsem to nezkoušel
Datum: 29. prosince 2008 12:38
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 11:48
 tak draci a stránka je na světě... ještě si nedělejte profily, protože to budu možná ještě předělávat... jinak neni to finalni vzhled a celkem to bude asi ještě jiny... doufam že to pude...je to na <a href="http://profiljawacz.ic.cz">profiljawacz.ic.cz</a> (doufám že to bere html)
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 12:10
 aha tak to jo
Datum: 29. prosince 2008 12:10
 hej tak sem se zaregistroval pod Mrcin , a od toho co jsem se odhlasil mě nejde přihlásit , máš to ještě asi nějáký doprčený
Datum: 29. prosince 2008 12:09
 zatim sem to bloknul... ještě to budu asi přředělávat... tak nechci abyste si museli dělat novy profily znova...
Datum: 29. prosince 2008 12:09
 proč mě tam nešlo zaregistrovat pod mojou přezdívkou ?
Datum: 29. prosince 2008 12:07
Jméno: martin
IP: uživatel1584
 dobry vecer mam jawu 250 rok vyroby asi 1955 a rozdelal jsem si spúinaci skřínku je tam voltmetr na nadrzi prosím nevíte poradit nějaké schéma jak to zapojit predem dííky ----
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 11:55
 to sme se myslim učili už v 7 třídě  mno prostě to zapojíš na plusovej a na mínusovej pól.
Datum: 29. prosince 2008 11:55
Jméno: ole
IP: uživatel4124
 Hele a jeste jedna vec mam prihlasenou pojistku ale nemam stk a chtel bych to zrusit kamos rikal ze musim mit doklad o zvrakovani je to pravda ...kdyztak co stim...prosim poradte cau
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 17:46
 hele na kozlovi je STK na 4 roky
Datum: 27. ledna 2009 17:46
Jméno: standa
IP: uživatel4867
 co zase resis jezisi....pojistka na fichtla je 200,- za rok a udelat jednou za 2 roky STK za 200,-to je strasne moooc penez...ja vim...tak to radsi zrusis...to uz radsi ty papiry prodej nekomu kdo o ne stoji....
Datum: 29. prosince 2008 13:16
Jméno: motor
IP: uživatel680
 jestli chceš mít moto bez papírů tak ty papíry prodej,jestli chce aby ti papíry zůstali tak to dej do depozitu jo a myslim že ti jen tak pojistku nezrušej musíš mít nákej doklad
but kupní smlouvu nebo papír o likvidaci
Datum: 29. prosince 2008 10:45
Jméno: Joza
IP: uživatel4575
 Ne když chceš zrušit pojistku(povinné ručení) tak k tomu žádnej doklad o likvidaci nepotřebuješ. Doklad o likvidaci potřebuješ jenom když ho chceš vyřadit ze seznamu motorových vozidel a to nemá s pojistkou vůbec nic společnýho
Datum: 29. prosince 2008 10:18
Jméno: petr
IP: uživatel1553
 Ale poslouchej když chceš odhlásit pionýra musíš ho dát do šrotu a tam ti daj doklad o ekologickem zvrakování a ty tam zajdes zrusis pojistku chapes?....kdyz me papiry prodas pincek ti zustane a ja budu mit papiry a pojistku prehlasim na sebe ... kdyztak se teda ozvi 368933198
Datum: 29. prosince 2008 9:34
Jméno: ole
IP: uživatel4124
 to ne...daval jsem i novy sekundarko
Datum: 28. prosince 2008 22:56
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
 Prodej mi levně papíry a máš to vyřešený  kdyztak se ozvi na icq 368933198 cau
Datum: 28. prosince 2008 22:00
Jméno: ole
IP: uživatel4124
 mam dotaz,prosimvas furt mi pada retaz u sekundarka cim to muze byt?poradte vim ze neco vymyslite diky moc draci cus
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 16:33
Jméno: Mustaf
IP: uživatel4411
 jednou jsem měl ohlou rozetu tež mi padal občas řetaz
Datum: 29. prosince 2008 16:33
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 když se mění něco v řetězový soustavě tak se nemění jenom jedna věc, ale všechno najednou, tzn. řetěz, rozeta(stačí vyměnit věnec), sekundárko, u tebe bych to viděl na ten řetěz když si sekundárko měnil, je buďto vytahanej a nebo je jenom povolenej v napínákách
Datum: 29. prosince 2008 11:17
Jméno: tomas
IP: uživatel4529
 zdar ole já bych řekl že to bude nejspíš tím že na něm máš už malé zoubky a nebo to může být tím že máš řetěz moc povolenej ale to by asi padal i u rozety jestly to nebude tima malejma zoubkama tak netušim.....zatim č.u.s
Datum: 28. prosince 2008 22:50
 Nazdar draci, potrebujem pomoct, hledam nejake lepidlo/tmel co odolava benzinu a vydrzi vysoke teploty, (nfm jak vysoke teploty su v kanaloch ve valci) , tak mi skuste poradit ... diky za kazdu radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 18:09
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 motorovej silikon
Datum: 29. prosince 2008 18:09
 jestli myslis prefuky nebo saci kanal tak tam nejsou moc vysoky teploty,taky zalezi na co to chces,jestli jako tesneni nebo co,na utesneni je dobrej LUKOPREN
Datum: 29. prosince 2008 10:18
Datum: 28. prosince 2008 21:40
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 zdar draci když dávám za jedna při rozjezdu tak to strašně chrčí a pak až tam skočí jedniča docela často vyskakujou rychlosti při vyšších otáčkách myslíte že je to ředicím automatem?díky za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 0:32
Jméno: Dracek
IP: uživatel4698
 pokud to chrci jako pres zuby tak ti spatne vypina spojka
Datum: 31. prosince 2008 0:32
 Nwm jestli to tim je, ale me tohle dělalo kdyz jsem měl špatně nastavenou spíš nenastavenou spojku kdyztak me opravte.
Datum: 29. prosince 2008 9:20
 Zdarec! Stando mohl bys mi napsat tvuj mejl? Domluvili bysme se dyžtak na nějakou projížďku.  \r\nMuj mejl J.Pucera@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 19:33
 Aha tak to je už kousek..Já to mam ke standovi vzdušnou čarou asi 10 km.
Datum: 29. prosince 2008 19:33
 rakovnik,asi 20km od standy
Datum: 29. prosince 2008 16:14
 kolecko odkud jsi?
Datum: 29. prosince 2008 14:04
Jméno: standa
IP: uživatel4867
Datum: 29. prosince 2008 11:05
 hele stando dej vedet az pojedete  ,kdyz to mam za barakem
Datum: 29. prosince 2008 9:00
 Ok,ale az bude normalni pocasi...
Datum: 28. prosince 2008 21:17
Posl.aktualizace: 28. prosince 2008 23:09
 přesně,určitě bude lepší,když to koupim ja a nějak se pokusim to dat dohromady,,než aby to koupil nějaký ocas co to zničí
Datum: 28. prosince 2008 23:09
Jméno: Rix
IP: uživatel291
 jo von to nekoupí a ňákej magor to sešrotuje to by byla škoda kdyby jste viděli moji 250 jak vypadala nalezovej stav...
Datum: 28. prosince 2008 22:49
 jj jawa 250/559 panelka taky bych to nerenoval sehnal bych si kdyztak nejakou kompletni
Datum: 28. prosince 2008 21:28
 Ja nehci přímo upln renovaci,ale předělat to aby to vipadalo jako puvodní.
Datum: 28. prosince 2008 21:26
Jméno: standa
IP: uživatel4866
 je to krám na jehož renovaci utopis minimalne 30 000,- ...to je lepsi koupit slusnou 559 za 10 000,-
Datum: 28. prosince 2008 21:24
 OK Díky
,Ja totiž tuhle seženu hodně levně a chci ji dělat na origo,
Datum: 28. prosince 2008 21:06
Jméno: FoX
IP: uživatel4865
 Podle motoru to bude nejspíš Jawa 250-559 panelka.
Datum: 28. prosince 2008 21:04
Datum: 28. prosince 2008 21:01
 JJ,,ale ja potřebuju vědět co to byl za typ ?
Datum: 28. prosince 2008 21:00
 To neni žádnej typ.To byla motorka kterou nějakej chudák doma takhle sprasil.Takový hovada co tyhle starý pěkný motorky upravujou jinak něž do origo stavu bych střílel
Datum: 28. prosince 2008 20:59
 čau mam prosbu za kolik se dá tak koupit čz 175/477 bez vejfuku a zapalování a za kolik se dá koupit komplet bez papírů ?diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2008 19:16
 Bez vejfuku a zapalování ji prodaš tak za 2-3 tisíce(pokud je pěkná tak i za víc)
A komplet bez papíru- zaleží dost na stavu,myslím že se to dá prodat kolem 3-5 tisíc,
Datum: 28. prosince 2008 19:16
Jméno: saxik1111
IP: uživatel4864
 zdar draci jaka třída pístu se tady prodava a-bneboc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2008 19:27
 dneska uz se to netridi na A,B,C
Datum: 28. prosince 2008 19:27
 ahoj pomoztemi prosim nasel jsem na netu schema a vymazal jsem svetla a klakson a chtel bych vedet jestli to takhle muzu propojit a kde najdu spinaci skrinku dekuji http://ay.xf.cz/123.JPG
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 12:28
 jo tohle je dobry schema a kde najdu tu spinaci skrinku? je tady normalne v schopu? muze mi nekdo napsat ktera to je presne? dekuju
Datum: 29. prosince 2008 12:28
Jméno: Standa
IP: uživatel4867
 mas to na mailu....tě pic...lovu zdar
Datum: 29. prosince 2008 12:11
 ale muzes mi poslat to schema nebo kdyby jsi sehnal neco lepsiho  motor mam 353 tak snad se neco sezene
Datum: 29. prosince 2008 11:55
 jo ale problem bude ze zadnou spinacku nemam takze nejdriv si ji objednam tady v chopu takze se rit soucastkama ktery tady muzu koupit koupim vetsinu novy protoze to nejni moc v dobrym stavu
Datum: 29. prosince 2008 11:37
Jméno: Standa
IP: uživatel4867
 spinacku musis zachovat kvuli baterce a dobijeni...musis rozpojit kontakt aby se pustilo rele a nesel v tom uz proud...stejnak musis zachovat ampermetr a nebo alespon kontrolku dobijeni protoze je pres ni buzeno vinutí relátka...tak ja najdu to schema na boschak s kontrolkou ju... a nekam to vlozim a nebo ti to soupnu na mail...
Datum: 29. prosince 2008 11:34
 posli me to na email procpro@seznam.cz nebo icq 403172861 dekuji
Datum: 29. prosince 2008 11:34
 jo me by to stacilo bez spinaci skrinky jestli mas na mysli tohle chtel bych apojit jen dobijeni jestli mas schema byl bych hodne rad kdybych si to podle toho mohl udelat a svetla tam vubec nepotrebuju mozna pozdejc si je tam zapojim
Datum: 29. prosince 2008 11:30
Jméno: Standa
IP: uživatel4867
 pokud chces zachovat tuto spinacku tak to zapoj dle schematu v odkazu a pokud bys to chtel na bošárnu,bez svetel(uplne simple) tak mam nekde v PC proverene schematko....ozvi se sem
Datum: 29. prosince 2008 11:25
 jo a budes tak hodnej a nakreslis mi schema? Chtel bych jenom dobijeni prosim prosim
Datum: 28. prosince 2008 21:55
 jo a budes tak hodnej a nakreslis mi schema? Chtel bych jenom dobijeni prosim prosim
Datum: 28. prosince 2008 21:55
Jméno: Standa
IP: uživatel4866
 to je ok...slo by to i jednoduseji...
Datum: 28. prosince 2008 21:20
|



|