česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1940  1941  1942  1943  1944  1945  1946  1947  1948  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Joxa      IP: uživatel4871    
Nazdar chlapi, měl bych zájem o 2 polohový přepínač světel se spínačem bzučáku, funkční tak do 100 Kč. Dík za nabídky. Icg-377831317 nebo výše uvedený mail. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 17:18
 
 
 
 
Jméno: marfy      IP: uživatel4510    
hoj kluci omlouvam se ze to sem pisu ale je to tady nejrychlejsi delal sem GO motoru simson a chtel bych i ho dodelat peclive ,je nekde na internetu nejaka prirucka na dotahovaci momenty treba hlavy karteru.atd... momentovy klic mam .Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 19:18
 
 
 
 
Jméno: marfy      IP: uživatel4510    
diky moc za ochotu
 
 
Datum: 29. prosince 2008 19:18
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tady máš videjko http://www.stream.cz/video/11/135196-lehr-video nic moc kvalita na google video je v lepší
 
 
Datum: 29. prosince 2008 18:21
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak to newi ale na youtube.com by mel bejt a videl sem ho tusim na stream.cz
 
 
Datum: 29. prosince 2008 17:59
 
 
 
 
Jméno: marfy      IP: uživatel4510    
diky : fichtla uz mam dlouho na tom sem se naradil a jeste radim po vesnici:-),nevis kde to video je Steve?Diky jeste jednou
 
 
Datum: 29. prosince 2008 17:42
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
gdyby jen navod, je na netu i montazni video jak se cely puli a rozebira, je sice nemecky ale podle toho to pochopis jak to rozebira...nejaky momenty - to strelis od oka a podle citu v ruce, nesmis to pretahnout ani to nechat povoleny, to uvidis sam, je to tam dokonce napsany jakou silou atd...spis si radsi porid fichtla...
 
 
Datum: 29. prosince 2008 17:35
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
na dotahovaci momenty se vy... vzdy to dotahuj s citem momontak pouzivam jedine na ojnice u 4t a občas když delam vetily jinak ne
 
 
Datum: 29. prosince 2008 17:26
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarte,mam par otazek.Dnes jsem si koupil na fichtla brzdovy oblozeni.No rekl jsem si,ze se to musi zajet,aby to kloudne brzdilo,tak jsem dnes jezdil a porad mackal brzdu,aby si zvykla,jenze ty stary pakny nebrzdily taky nak extra(nyty byly jeste schovany).Nekdy se stava,ze si pakny nepohodnou s bubnem od kola.Jakmile jsem to hodil do bubnu,tak jsem chtel jit jezdit,jenze nakopnu,chytl jak sracka.Chcipl,to se me nekdy,kdyz je studenej stava.Tak jsem nakopl a nechtel,tak jsem to znovu preplavil a to uz nechtelo vubec,tak jsem to roztlacel a zase nice a kdyz tak jen chvilemi.No jo,predstih.Ale zajmalo by me,proc to najednou nechtelo chytnout??Pred par dnama,kdyz jsem chtel z volnobehu z kopecka chtel pridat plyn,tak to az se zpozdenim vzalo,to znamena ze,je v velkej predstih.A jeste neco,ted mi porad pada retez,aji treba po 10m.Je starej a vytahanej,to chce novy ze??ďkes moooc za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 18:01
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
VYMEN VSECHNY TRI VECI NEMA CENU DAVAT NOVY NA STARY TAKZE RETEZ,ROZETU A SEKUNDARKO
 
 
Datum: 29. prosince 2008 18:01
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protože s retezem točíš i motorem a tam je nějaký tření a odpor...
 
 
Datum: 29. prosince 2008 17:32
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zas to blbne
 
 
Datum: 29. prosince 2008 17:31
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mastnota neni,jen chci dodat,ze JSEM ZAPOMNEL SE JESTE ZEPTAT,JAKTO ,ZE KDYZ UTAHNU SEKUNDARO MATKOU,TAK SE KOLO OTACI TEZKO,ALE BEZ RETAZU MA SETRVACNOST,JAK NA PRAZDNO,TAK AJ NA ZEMI??
 
 
Datum: 29. prosince 2008 17:27
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jo a k tem brzdam: neopotrebovavaj je zbytecne, je lepsi gdyz ty nyty sou zalezly nez gdyz pak zacnou drit o ten buben, to je pak spatny...
 
 
Datum: 29. prosince 2008 17:26
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
zacnu od konce - retez: asi je, gdyz ho budes menit tak i sekundarko nebo hl. venec rozety, to je dulezity, jinak ho mas moc povoleny ale spis bude vytajany...startovani - i fichtl ma sve dny a predstih se normalne povoluje, to neni nic neobvykleho...a ty brzdy: staci apr kilometru ale jinak to je pak pohoda, hlavne nesmi tam byt zadna mastnota...
 
 
Datum: 29. prosince 2008 17:21
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec.Když koupim motorku a budu ji chtít na sebe přehlásit,tak budu platit ekologickou daň?Ten chlap od kterýho to budu kupovat mi řikal že jo.Tak jak to ve skutečnosti je?A jestli nějaká daň je,tak kolik se platí??Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 0:04
 
 
 
 
Jméno: Evžen      IP: uživatel2669    
mne rikaly na uřadě že jo a že prej je za fika 4000 rikala mi to uřednice a ta se v tom asi vyzna ale popravde je možny že se to prej zmeni furt to nerjak upravujou
 
 
Datum: 30. prosince 2008 0:04
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
JJ ZA MOTORKU NEPLATIS EKODAN
 
 
Datum: 29. prosince 2008 18:02
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj presne tak za motorku zaplatis normalne
 
 
Datum: 29. prosince 2008 17:15
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Na motorky se to nevstahuje, :-)
 
 
Datum: 29. prosince 2008 16:55
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau seso. prosimtě nemohl by si mi změřit, jak je široká korková lamela na 175/356, a jak je dlouhá nová pružina spojky taky na 175/356? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 17:03
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyby ste to někdo věděli, tak mi taky můžete klidně vodpovědět..:-D
 
 
Datum: 29. prosince 2008 17:03
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Čau draci,tak teď mi přivezli Jawu 555.Myslím,že to byla dobrá koupě,však posuďte sami.Je kompletní akorát chybí prsíčka.Je v původní originál jawacké barvě s linkama.Najeto poctivých 1900 km.A teď to hlavní,je to jeden z prvních 555tek co vyjely z fabriky,protože tyto typy se začaly vyrábět v roce 1958 a tohle je rok výroby 1958.A je opravdu v super stavu,chytá na našlapnutí bez plynu,svítí,troubí.A dal jsem za něj 2500,-.Akorád škoda,že je bez TP,ale málo který pařez má TP.Tak co vyplatilo se to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2009 11:33
 
 
 
 
Jméno: Chadimak      IP: uživatel2471    
Cau no nádrž na 555 mám doma a měl bych i prsíčka pokud bys mel zájem.Kdyztak napis na e-mail nebo ICQ 376588837
 
 
Datum: 13. ledna 2009 11:33
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Díky Steve.Jinak jsem se chtěl ještě zeptat jestli by někdo z vás neměl nádrž na jawu 555.Protože u té co je na pařezu,tak tam chybý držáky na prsíčka.
 
 
Datum: 29. prosince 2008 17:10
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak to je parada, nezbyva nez poprat hodne stastnyh a bezstrarostnych kilometru ;-)...
 
 
Datum: 29. prosince 2008 17:04
 
 
 
 
Jméno: wawakk      IP: uživatel748    
to já sem koupil pařeza za 3 origo s pp s platnou tech jede jak drak
 
 
Datum: 29. prosince 2008 16:55
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Papíry se shánějí težko... A když seženeš, težko to bude mít rv 58 :-(... taky to tak mám, ale co už... vypadá to, žes koupil dobře, ale to poznáš až po delší jízdě... jo a jestli si mladej, tak nenadávej na fichtla, že má čím dál menší výkon.. to sem taky říkal... jenže ono to nebylo až tak moc fichtlem, ale jak sem stárl, tak sem taky přibral xD
 
 
Datum: 29. prosince 2008 16:37
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel4411    
to je podle mě dobrá koupě a dneska jsem od tebe kupoval mustanga
 
 
Datum: 29. prosince 2008 16:36
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Hosi jak je to vlastne ted s jawou.Po 89 vyrobily par motorek a to jeste nejake motory nebyly jejich do 89 nemeli konkurenci bohuzel proc asi neli konkurenci ze dovoz byl zakazan a nejake ruske dnepry a uraly csssss.Hosi cetl jsem ze perak ve sve dobe predbehl vyvoj motorek o 5 let Myslite ze se jeste jawa vrati na svetouvou uroven nebo postupem casu zanikne.Piste vase nazory nebo i to co jste nekde cetli. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 14:53
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no 500 ohc byla trošku něšťastná uzkýma řídítkama a širokou nádrží.. taky řešením rozvodu pomocí královské hřídele.. to bylo dosti nedomyšlené;-)
 
 
Datum: 30. prosince 2008 14:53
 
 
 
 
Jméno: axo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyby znova začala JAWA vyrábět 500 OHC nebo 350 ohv, tak to by bylo něco pro mne, asi bych nedokázal říct ne ikdyby byla zbastlená všema těma vymoženostma jako je kat. vstřikování nebo kotoučové brzdy, ale asi mohu snít dál...
 
 
Datum: 29. prosince 2008 23:22
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa měla své nejlepší období před 2. svět. válkou.. storje jako třeba Jawa 350 OHV jsou nepřekonatelné.. horovka je a vždycky bude nejlepší česká motorka... v roce 1935 vyrobili čtyřtaktní motorku která jela 120 a měla skvělé sportovní vlastnosti.. tomu se nic nevyrovná
 
 
Datum: 29. prosince 2008 20:23
 
 
 
 
Jméno: durmánek      IP: uživatel1210    
jinak si myslím že v současnosti je pořád drží nad vodou výroba 350/640, který jsou kvůli EU jen na vývoz, ale na východě furt dobrý to-protože tu 650 sem viděl snad jen jednou, takže by mě docala zajímalo jaká je prodejnost
 
 
Datum: 29. prosince 2008 18:42
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no tak ja se za ni nestydim wim v jaky sou priblizny kasi...to ze nema co nabidnout neni zas tak pravda, gdo si treba pred dvouma letama myslel ze bude vyrabet tu jejich 650? pravda vetsina ji nemusi...taky nemaj vlastni motory a musej je kupovat ale co, hlavne ze je...a to mosquito nebylo od nich zas tak spatny, prece jenom na ni se par mladejch naucilo a 125 Dandy taky neni spatna, sic to neni evropska kalsa ale je to JAWA....
 
 
Datum: 29. prosince 2008 17:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to hlada:cz znamena ceska zbrojovka:-),jinak neverim ze by se jawa nekdy dostala zase poradne na trh,nema co nabidnout,skoro se za spolecnost jawa a.s. stydim,protoze to co ted vyrabeji je proste katastrofa,jinak se tomu rict neda
 
 
Datum: 29. prosince 2008 17:08
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
nezanikne jen ji to bude dlouuuho trvat a nebude uz na takove urovni...prece jenom zkusenosti se ziskavaj dlouho a s velkymi investicemi...a to s tema komunistama: jo i ne...oni to rozjeli ale i pohrbili...v kazdym pripade to ovlivnili a to se pak stalo Jawe osudnym...
 
 
Datum: 29. prosince 2008 17:02
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Monty812: jo taky si to myslím.... tolik špica motocyklu a nepustili je do výroby... stále jo to stačí to ej dobrý nic nevyvývivejte (kua to je skomolenina) cely to šlo do háje... taková škopica po revoluci rozkvetla... tatra ta to schytala pekne... a Jawa se srala už dááááááávno... jiank co znamená čz?? české závoody nebo česká zbrojovka xD
 
 
Datum: 29. prosince 2008 16:48
 
 
 
 
Jméno: Mustang      IP: uživatel4411    
Rád bych aby se na trh vrátili ale bouhžel vypada to že asi jawa brzo zanikne
 
 
Datum: 29. prosince 2008 16:31
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za vsechno muzou komunisti
 
 
Datum: 29. prosince 2008 16:13
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
Proste to posrali v tom že dávaly ty prospekty šikmovokejm a ty to kurv*** a **rvili az tim udelali špatnou pověst a neska si to nikdo nekoupí. Me nevadí že novej pionyr je 4T me vadí(myslim ze nejsem sam) jak je to vsechno plastovy a ze to pucili vietnamcum a ty to celý zbastlily kdyby udelali treba 550 akorát neco trošku poupravily aby to vypadalo ze to neni z padesátejch let ale ze uz do dostalo čuchnout podstivymu českymu 21. století udelaly by hliníkovej rám lehky aby to bylo a neska by na tom jezdila mladá generace a zase za 30 let se s tim budou delat fichtlkapy a to jako neska se starejma DOBREJMA fichtlama .Toť muj nazor
 
 
Datum: 29. prosince 2008 15:35
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Pohřbil a nepohřbil... veškeré výnosy z takových firem šly do sociálního systému ale investice na rozvoj se kvůli tomu škrtili... takže bylo zdarma zdravotnictví, důchody byly taky celé ze státního, školství zdarma aj. bejkárny.. dneska tohle všecko přestává být, nebo to už není, zato si můžžeš koupit a vyvíjet co chceš.. každej systém má své pro a proti...
 
 
Datum: 29. prosince 2008 14:51
 
 
 
 
Jméno: durmánek      E-mail:      IP: uživatel1210    
Podle mě to celý pohřbil bolševik, přičemž jawa nebyla jediná firma, která na minulý režim doplatila. Jawa byla po válce celosvětová špička a nebýt komunismu, mohla být dnes na úrovni značek jako KTM, BMW, Honda atd. Bohužel tím že jsme spadli pod vliv sovětského svazu otevřel se nám jediný trh a to byl ten východní, který bral všechno. Vývoj se zcela zastavil-vždyť téměř veškeré změny byli jen vzhledové, sem tam se něco na konstrukci pozměnilo, ale prakticky zůstaválo vše stejné. Jediný čím se na kostrukci motoru podepsal vývoj jsou tak možná hranatý kartery, vyšší otáčky, vyšší výkon ale koncepce zůstavala celé půlstoletí pořád stejná!! A východní trh nic jiného nepotřeboval-jednoduché bezúdržbové stroje vyznačující se vynikající spolehlivostí, které neměli konkurenci. Ale ta přišla s přístupem na západní trh a 50 let zanedbaného vývoje se během pár let dohnat nedá... toť můj pohled na věc
 
 
Datum: 29. prosince 2008 14:46
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Je někde muzeum jaw,ale tím myslím státní muzeum,ne nějaké soukromé ve stodole?
 
 
Datum: 29. prosince 2008 14:20
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tot problem...je Jawa a.s. co se zabyva plochodraznima strojema a pak Jawa jako firma...mam za to ze se sloucila s nejakou firmou nebo ji negdo koupil ale nwim...
 
 
Datum: 29. prosince 2008 14:16
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Hele hosi jeste dotazek komu ted vlastne patri jawa nejakymu potomku Janečka nebo nejakymu tuzemskymu prachaci
 
 
Datum: 29. prosince 2008 14:11
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
bud se vyhodily a nebo sou v nejakym archivu Jawy (pravdepodobne ale zverejnovat je nebude sejo...)
 
 
Datum: 29. prosince 2008 14:10
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tomudle rikam kvalita (az na ten cinskej vyfuk) :http://www.jawa-50.cz/filesystem/galerie/21/jawa-50-typ-21-sport_29.jpg bo http://www.jawa-50.cz/filesystem/galerie/21/jawa-50-typ-21-sport_30.jpg
 
 
Datum: 29. prosince 2008 14:08
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Jeste by mne celkem zajimalo kam se dostaly navrhy vsech motorek a prototypu taky by mohli skusit nejakej podle tech nakresu vyrobit treba nejakej zajimavej jen na nejaky vystavy veteranu atd:-)
 
 
Datum: 29. prosince 2008 14:08
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
gdyz sme u te odbocky asi ste nevideli vcera ve zpravach jak kopirujou mobily a IPody sejo?
 
 
Datum: 29. prosince 2008 14:06
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ta posledni serie...byly zakazany pac to byly 2T a vydavali dle EU moc velke skodliviny...myslim ze jeste dneska se vyvazi a vyrabi...ale vim ze gdysy kolem toho byl velkej poprask navic se uz doma nesmi prihlasovat mam ten pocit...
 
 
Datum: 29. prosince 2008 14:01
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
hele steve jaky myslis 350?
 
 
Datum: 29. prosince 2008 13:58
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
je tu opet Jawa pionyr...udelal to Motoscot a Jawa tomu jenom propujcila jmeno (pozn. Povazske strojirny platily Jawe za uzivani znamky takze se dnesni marketingove praktiky pouzivali uz gdysy...:-D) jinak si myslim ze ta Jawa New paskvil se dlouho neudrzi, prodavala se jen ze zacatku gdy to byla bomba ze vysel "pionyr" po tolika letech (to vite reklama a lidi co si to koupi nez se prijde na to ze je to akorat tak do garaze a oprasovat z toho prach nebo lidi co si to koupi aby se tim mohli chlubit ale jinaci vyznam to u nich nema...) jinak napad to bylo Cecha ale vyroba je v Cine - cili kvalitu videli jen z rychlovlaku ale zas to je za "lidovou" cenu jako gdysy byl Parez (tam to bylo dano jednoduchou konstrukci a genialne vymyslenym motocyklem, ne jak dnes levnou vyrobou a setrenim na nekvalitnich materialech)...
 
 
Datum: 29. prosince 2008 13:58
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Hosi ted trochu odbocim -- ale kuprikladu firma blata vymyslela ty minibike a zse china vse kopiruje a tdy jde o poznani vydet i ta cena kdyz srovnate minibike china a blata!!
 
 
Datum: 29. prosince 2008 13:57
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
chyba to nebyla...2T je motor jako kazdej jinej...dneska se taky vyrabi 2T a do urcite kubatury sou proste silnejsi nez 4T (kupr. ted newim kery to sou Hondy ale 2T 125ccm ma skoro 2x vetsi silu nez 125 4T...)...to je na kazdy fabrice co si jak zvoli skoda ze se u nas nesmi diky EU prodavat ty jejich 350 z Jawy a musej se vyvazet...
 
 
Datum: 29. prosince 2008 13:52
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Co třeba Jawa new pionýr,jak se to dneska prodává a přišel na to čech,kdyby to neokopírovala Čína,ale začala s tím Jawa,tak se jich prodalo ještě víc,sice by jim to nepřineslo hodně peněz,ale nemusí pršet,stačí když kape.A taky by byla určitě jinačí cena,ale jak tady říkal Steve,jsou i bohatí,kteří by jsi to určitě koupily.Starý pionýr 550,555,05,20,21,23 kolik kusů ještě dnes jezdí a jezdit bude.No jo je to veliká škoda a věřím tomu,že se jawě povede udělat díru do světa a znovu začne naplno vyrábět.
 
 
Datum: 29. prosince 2008 13:52
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
No jo bohuzel ale hlavne je podle mne ted udelat nejakou super motorku ktera by sla hodne na odbyt a firme by to prineslo nemaly penize.Pokud se budou drzet porad u nejakych dandy apod.tak s tim diru do sveta neudelaj musi prijit s necim co by lidi zaujalo.Vzdyt i ten automat vymysleli cesi bohuzel HOnda jej okopirovala,a Jawa by byla na svetovy urovni i dnes jenomze sovetsky svaz to utlumoval potrebovali aby byl odbyt i ruskych motorek,jenze osudna chyba byla panelce a bizon tomu zrovna 2x nepomohl potom uz ty 634 atd to uz celkem slo jenze porad se drzeli u 2 taktu a to byla podle mne taky zasadny chyba
 
 
Datum: 29. prosince 2008 13:45
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
No jo bohuzel ale hlavne je podle mne ted udelat nejakou super motorku ktera by sla hodne na odbyt a firme by to prineslo nemaly penize.Pokud se budou drzet porad u nejakych dandy apod.tak s tim diru do sveta neudelaj musi prijit s necim co by lidi zaujalo.Vzdyt i ten automat vymysleli cesi bohuzel HOnda jej okopirovala,a Jawa by byla na svetovy urovni i dnes jenomze sovetsky svaz to utlumoval potrebovali aby byl odbyt i ruskych motorek,jenze osudna chyba byla panelce a bizon tomu zrovna 2x nepomohl potom uz ty 634 atd to uz celkem slo jenze porad se drzeli u 2 taktu a to byla podle mne taky zasadny chyba
 
 
Datum: 29. prosince 2008 13:43
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Náskok měla, protože narozdíl od západu se za války v závětří protektorátu v jawě vyvíjel motocykl na příkaz samotného Janečka. Takže na západě se po válce vyráběly v podstatě pouze předválečné modely. První rána přišla s nařízeným sloučením ČZ a Jawy, ke kterému v podstatě nikdy nedošlo, mělo ale za následek zánik motorárny v Jawě a vzhledm k nechuti v obou továrnách se to projevilo i na konzervaci konstrukce motorek. Druhá rána byla koncem 60tých let orientace v podstatě výhradně na SSSR a pak nebyla síla, která by nutila vedení fabrik aby se dál rozvíjeli, když to vydělávalo, tak proč to měnit že... podinvestování výrobních prostředků a podkapitalizace celé výroby vedlo k tomu že po revoluci přijde nějaký snílek, či neschopný blb a fabriky dorazil... (to platí obecně pro celé strojírenství, vyjma snad škodovky). Jinak k zmíněným modelům... vývojové modely, nebo studijní nejsou ukázkou co by mohlo být... prostě se někdy v praxi ukáže že se to buď nepovedlo, nebo je to příliš drahé. Krásným příkladem jsou poslední vyvinuté aerovky (Ponny a Rekord), které prostě nemohlo být ani možné v poválečně zdevastovaném hospodářství s omezenými surovinovými zdroji vůbec rentabilně možné vyrábět....
 
 
Datum: 29. prosince 2008 13:42
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
Cina mozna vyrabi levno ale nekvalitne...a znate to porekadlo ze cesky rucicky sou zlaty...a sme vynalezavi (kupr. kolik napadu a patent ma Jawa) a pokud vyrobime kvalitne a perfektni stroj tak ten pujde i pres vysokou cenu nadracku (je dost bohatych lidi kery chcou velkej luxus za velky penize)...a navic jak uz tu treba rikal Chong - dobra vec si nepotrebuje delat reklamu, dobra vec si ji udela sama mezi lidma...
 
 
Datum: 29. prosince 2008 13:30
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
gdyz to co se stalo z Jawy nebylo ani tak zastaralyma motorkama kery se vyrabeli ale ve vedeni...po valce si vybrala orientaci na Vychod, gdo taky ne v ty dobe ale pro Zapad tez vyrabela a musim uznat ze vubec ne spatny kusy (kupr Jawa 250 Californian)...meli i novy plany na novy stroje (kupr. Jawa Mistral kera mohla jit do vyroby, 7 konovymi 50ccm coz vam muzou pracovnicici dosvedcit ze byly na papire a nebo treba obycejna 4kvaltova prevodovka mela byt naharzena 5kvaltem atd atd...) jenze tehdejsi vedeni to zamitlo (MIstral se nevyrabel trebas byl hlavnim duvodem vysoka cena a melo to byt dalsi "lidovy" vozitko, motory zustavali skoro porad stejny s jistymi obmenami ale melo to stale skoro stejnej zaklad, zastaravaly...), v tom byla chyba a Jawa stala na rozcesti - bud bude vyrabet pohodlnou vyrobu pro SSSR nebo se bude zdokonalovat a vyrabet vice pro Zapad, vybrala se na Vychodni stranu coz byla prvni osudna chyba (neni ji co vycitat)...po revoluci dostala debilniho reditele kerej mel polnou hubu reci jak zvyssi platy pracujicim, jak udela super stroj a naridil dal vyrabet stroje i gdyz odbytiste do SSSR bylo zavreno a na Zapade to nechteli...cili louky kolem tovarny byly posety poskladanymi stroji ale nemel je gdo koupit, to samozrejme brzdilo i vyvoj novejch...dalsi chyba byla privatizace ktera se tahla nesmyslne dlouho a byla is nesmyslne delana, to ji tez nepridalo...v ty dobe byla Jawa na dne a an vrcholu byla jenom jeji plochodrazni jizda...od tydlec doby se topi ale pomalu se z toho dostava (gdo vi jestli dostane a bude zas na spici)...ma ovsem velke renome ve svete a musime doufat aby na ni svet nezapomnel...tot vse:-)
 
 
Datum: 29. prosince 2008 13:28
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Řeknu ti to takhle na trh se už nevrání :-( budou už jenom pořád čínské napodobeniny,protože to co číňan vyrobý za 8000,- tak čech za 18000,- tak proč by to čech vyráběl,když to může levně koupit od číňana a draho prodat čechovi.Akorád už se nehledí na to,že kvalita spracování o proti českému stroji je nulová.
 
 
Datum: 29. prosince 2008 13:20
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
perak, parezy atd atd...secky byly revolucni...co treba Jawa Mistral? to byla spice v Evrope, jak na V tak na Z, skoda ze se nevyrabel...a plochodrazni stroje sou dodneska na vrcholu...myslim ze Jawa se z thoo vyhrabe ale krize ji rozhodne nepomuze...stroje vyrabi dobry (v ramci svych moznosti a kapitalu na vyvoj), po revoluci se sotva drzela na nohou, ted uz je to o neco lepsi ze si muze dovolit i konstrukci 650 ale stale se ode dna moc neodrazila...podle me nezalezi ani tak na Jawa ale na nas jestli si radsi koupime nejakou Yamahu nebo jinou z dovozu a nebo budem vlastenci a koupime si Jawu...tim jim nechci delat reklamu ale cim vetsi bude mit obrat, tim lip se jim povede...ma tuhy korinek, ted jde o to jak obstoji v konkurenci s milionovymi a levnymi kusy z Ciny, kera zatim prevalcovala secky a bud si udela dalsi zarez na pazbe nebo se ji Jawa postavi a ubrani...
 
 
Datum: 29. prosince 2008 13:17
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
zdar prosím poradte jak mám dobře vyklepnout vložku válce já jsem ji vyklepl a ony se me na konci takový ty 4 výstupky ulámaly a je to zničený tak jak ji mám teda vyklepat aby se ji nic nestalo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 21:48
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4872    
Čau Karle.Už jsem to tady jednou radil.Musíš mít vyrážecí trn.To znamená osazenou kulatinu kterou necháš zchladit v mrazáku,pak ohřeješ válec tak na 250 stupňů,hliník se trochu roztáhne ,dáš zchlazený trn-ten zase ochladí litinovou vložku a na 2 rány jí vyklepneš.Musíš ale dost rychle.
 
 
Datum: 29. prosince 2008 21:48
 
 
 
 
Jméno: antonszabo      IP: uživatel4870    
Zdar ta vlozka sa vybera tak ze se da do specialnej peci so "studenym plamenom" a ako sa hlinik roztiahne,jednoducho sa opatrne vlozka vyklepne.. Ja nieviem kde je taka pec na dosah stary otec robil tu v Kolárove v babetárni on to robil
 
 
Datum: 29. prosince 2008 16:38
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
vylisovat nebo vyndat trnem, mě frikulín poradil vylisovat ji heverem, ale zatim jsem to nezkoušel
 
 
Datum: 29. prosince 2008 12:38
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 11:48
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak draci a stránka je na světě... ještě si nedělejte profily, protože to budu možná ještě předělávat... jinak neni to finalni vzhled a celkem to bude asi ještě jiny... doufam že to pude...je to na <a href="http://profiljawacz.ic.cz">profiljawacz.ic.cz</a> (doufám že to bere html) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 12:10
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha tak to jo
 
 
Datum: 29. prosince 2008 12:10
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hej tak sem se zaregistroval pod Mrcin , a od toho co jsem se odhlasil mě nejde přihlásit , máš to ještě asi nějáký doprčený
 
 
Datum: 29. prosince 2008 12:09
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zatim sem to bloknul... ještě to budu asi přředělávat... tak nechci abyste si museli dělat novy profily znova...
 
 
Datum: 29. prosince 2008 12:09
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
proč mě tam nešlo zaregistrovat pod mojou přezdívkou ?
 
 
Datum: 29. prosince 2008 12:07
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1584    
dobry vecer mam jawu 250 rok vyroby asi 1955 a rozdelal jsem si spúinaci skřínku je tam voltmetr na nadrzi prosím nevíte poradit nějaké schéma jak to zapojit predem dííky ---- odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 11:55
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to sme se myslim učili už v 7 třídě:-D mno prostě to zapojíš na plusovej a na mínusovej pól.
 
 
Datum: 29. prosince 2008 11:55
 
 
 
 
Jméno: ole      IP: uživatel4124    
Hele a jeste jedna vec mam prihlasenou pojistku ale nemam stk a chtel bych to zrusit kamos rikal ze musim mit doklad o zvrakovani je to pravda ...kdyztak co stim...prosim poradte cau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 17:46
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele na kozlovi je STK na 4 roky
 
 
Datum: 27. ledna 2009 17:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4867    
co zase resis jezisi....pojistka na fichtla je 200,- za rok a udelat jednou za 2 roky STK za 200,-to je strasne moooc penez...ja vim...tak to radsi zrusis...to uz radsi ty papiry prodej nekomu kdo o ne stoji....
 
 
Datum: 29. prosince 2008 13:16
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
jestli chceš mít moto bez papírů tak ty papíry prodej,jestli chce aby ti papíry zůstali tak to dej do depozitu jo a myslim že ti jen tak pojistku nezrušej musíš mít nákej doklad but kupní smlouvu nebo papír o likvidaci
 
 
Datum: 29. prosince 2008 10:45
 
 
 
 
Jméno: Joza      IP: uživatel4575    
Ne když chceš zrušit pojistku(povinné ručení) tak k tomu žádnej doklad o likvidaci nepotřebuješ. Doklad o likvidaci potřebuješ jenom když ho chceš vyřadit ze seznamu motorových vozidel a to nemá s pojistkou vůbec nic společnýho
 
 
Datum: 29. prosince 2008 10:18
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1553    
Ale poslouchej když chceš odhlásit pionýra musíš ho dát do šrotu a tam ti daj doklad o ekologickem zvrakování a ty tam zajdes zrusis pojistku chapes?....kdyz me papiry prodas pincek ti zustane a ja budu mit papiry a pojistku prehlasim na sebe ... kdyztak se teda ozvi 368933198
 
 
Datum: 29. prosince 2008 9:34
 
 
 
 
Jméno: ole      IP: uživatel4124    
to ne...daval jsem i novy sekundarko
 
 
Datum: 28. prosince 2008 22:56
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1553    
Prodej mi levně papíry a máš to vyřešený :-) kdyztak se ozvi na icq 368933198 cau
 
 
Datum: 28. prosince 2008 22:00
 
 
 
 
Jméno: ole      IP: uživatel4124    
mam dotaz,prosimvas furt mi pada retaz u sekundarka cim to muze byt?poradte vim ze neco vymyslite diky moc draci cus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 16:33
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      IP: uživatel4411    
jednou jsem měl ohlou rozetu tež mi padal občas řetaz
 
 
Datum: 29. prosince 2008 16:33
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
když se mění něco v řetězový soustavě tak se nemění jenom jedna věc, ale všechno najednou, tzn. řetěz, rozeta(stačí vyměnit věnec), sekundárko, u tebe bych to viděl na ten řetěz když si sekundárko měnil, je buďto vytahanej a nebo je jenom povolenej v napínákách
 
 
Datum: 29. prosince 2008 11:17
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel4529    
zdar ole já bych řekl že to bude nejspíš tím že na něm máš už malé zoubky a nebo to může být tím že máš řetěz moc povolenej ale to by asi padal i u rozety jestly to nebude tima malejma zoubkama tak netušim.....zatim č.u.s
 
 
Datum: 28. prosince 2008 22:50
 
 
 
 
Jméno: EnigmaSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci, potrebujem pomoct, hledam nejake lepidlo/tmel co odolava benzinu a vydrzi vysoke teploty, (nfm jak vysoke teploty su v kanaloch ve valci) , tak mi skuste poradit ... diky za kazdu radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 18:09
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
motorovej silikon
 
 
Datum: 29. prosince 2008 18:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli myslis prefuky nebo saci kanal tak tam nejsou moc vysoky teploty,taky zalezi na co to chces,jestli jako tesneni nebo co,na utesneni je dobrej LUKOPREN
 
 
Datum: 29. prosince 2008 10:18
 
 
 
 
Jméno: EnigmaSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nasel sem tyto ale nejsem si isy vlastnostama http://www.agrozet.com/index.php?str=06&id_zbozi=240 ale tento nfm ci je odolny proti benzinu a dajme temu mensimu tlaku a tento http://www.amt-cars.sk/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=505&category_id=406&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=38 zase nfm ci odolava vysokym teplotam tak poradte neco borci :-D
 
 
Datum: 28. prosince 2008 21:40
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1265    
zdar draci když dávám za jedna při rozjezdu tak to strašně chrčí a pak až tam skočí jedniča docela často vyskakujou rychlosti při vyšších otáčkách myslíte že je to ředicím automatem?díky za rady.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 0:32
 
 
 
 
Jméno: Dracek      IP: uživatel4698    
pokud to chrci jako pres zuby tak ti spatne vypina spojka
 
 
Datum: 31. prosince 2008 0:32
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nwm jestli to tim je, ale me tohle dělalo kdyz jsem měl špatně nastavenou spíš nenastavenou spojku kdyztak me opravte.
 
 
Datum: 29. prosince 2008 9:20
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec! Stando mohl bys mi napsat tvuj mejl? Domluvili bysme se dyžtak na nějakou projížďku. :-) \r\nMuj mejl J.Pucera@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 19:33
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aha tak to je už kousek..Já to mam ke standovi vzdušnou čarou asi 10 km.
 
 
Datum: 29. prosince 2008 19:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rakovnik,asi 20km od standy
 
 
Datum: 29. prosince 2008 16:14
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolecko odkud jsi?
 
 
Datum: 29. prosince 2008 14:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4867    
kluci vy ste blazni...stejne vam ujedu....jsem tak nejak v ose mezi vama,takze se budem asi sjizdet u nas:-D:-D
 
 
Datum: 29. prosince 2008 11:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele stando dej vedet az pojedete:-),kdyz to mam za barakem:-)
 
 
Datum: 29. prosince 2008 9:00
 
 
 
 
Jméno: Standa      E-mail:      IP: uživatel4866    
Ok,ale az bude normalni pocasi...
 
 
Datum: 28. prosince 2008 21:17
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Asi jsem tet za hnupa,ale co je tohle za tip dvěapuli? http://motobrozanky.wbs.cz/fotogalerie/2/velke/DSCF2780.jpg děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2008 23:09
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně,určitě bude lepší,když to koupim ja a nějak se pokusim to dat dohromady,,než aby to koupil nějaký ocas co to zničí
 
 
Datum: 28. prosince 2008 23:09
 
 
 
 
Jméno: Rix      IP: uživatel291    
jo von to nekoupí a ňákej magor to sešrotuje to by byla škoda kdyby jste viděli moji 250 jak vypadala nalezovej stav...
 
 
Datum: 28. prosince 2008 22:49
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj jawa 250/559 panelka taky bych to nerenoval sehnal bych si kdyztak nejakou kompletni
 
 
Datum: 28. prosince 2008 21:28
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja nehci přímo upln renovaci,ale předělat to aby to vipadalo jako puvodní.
 
 
Datum: 28. prosince 2008 21:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4866    
je to krám na jehož renovaci utopis minimalne 30 000,- ...to je lepsi koupit slusnou 559 za 10 000,-
 
 
Datum: 28. prosince 2008 21:24
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK Díky ,Ja totiž tuhle seženu hodně levně a chci ji dělat na origo,
 
 
Datum: 28. prosince 2008 21:06
 
 
 
 
Jméno: FoX      IP: uživatel4865    
Podle motoru to bude nejspíš Jawa 250-559 panelka.
 
 
Datum: 28. prosince 2008 21:04
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 28. prosince 2008 21:01
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JJ,,ale ja potřebuju vědět co to byl za typ ?
 
 
Datum: 28. prosince 2008 21:00
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To neni žádnej typ.To byla motorka kterou nějakej chudák doma takhle sprasil.Takový hovada co tyhle starý pěkný motorky upravujou jinak něž do origo stavu bych střílel
 
 
Datum: 28. prosince 2008 20:59
 
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau mam prosbu za kolik se dá tak koupit čz 175/477 bez vejfuku a zapalování a za kolik se dá koupit komplet bez papírů ?diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2008 19:16
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bez vejfuku a zapalování ji prodaš tak za 2-3 tisíce(pokud je pěkná tak i za víc) A komplet bez papíru- zaleží dost na stavu,myslím že se to dá prodat kolem 3-5 tisíc,
 
 
Datum: 28. prosince 2008 19:16
 
 
 
 
Jméno: saxik1111      IP: uživatel4864    
zdar draci jaka třída pístu se tady prodava a-bneboc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2008 19:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dneska uz se to netridi na A,B,C
 
 
Datum: 28. prosince 2008 19:27
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel330    
ahoj pomoztemi prosim nasel jsem na netu schema a vymazal jsem svetla a klakson a chtel bych vedet jestli to takhle muzu propojit a kde najdu spinaci skrinku dekuji http://ay.xf.cz/123.JPG odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 12:28
 
 
 
 
Jméno: procpro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo tohle je dobry schema a kde najdu tu spinaci skrinku? je tady normalne v schopu? muze mi nekdo napsat ktera to je presne? dekuju
 
 
Datum: 29. prosince 2008 12:28
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4867    
mas to na mailu....tě pic...lovu zdar
 
 
Datum: 29. prosince 2008 12:11
 
 
 
 
Jméno: procpro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ale muzes mi poslat to schema nebo kdyby jsi sehnal neco lepsiho ;-) motor mam 353 tak snad se neco sezene
 
 
Datum: 29. prosince 2008 11:55
 
 
 
 
Jméno: procpro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo ale problem bude ze zadnou spinacku nemam takze nejdriv si ji objednam tady v chopu takze se rit soucastkama ktery tady muzu koupit koupim vetsinu novy protoze to nejni moc v dobrym stavu ;-)
 
 
Datum: 29. prosince 2008 11:37
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4867    
spinacku musis zachovat kvuli baterce a dobijeni...musis rozpojit kontakt aby se pustilo rele a nesel v tom uz proud...stejnak musis zachovat ampermetr a nebo alespon kontrolku dobijeni protoze je pres ni buzeno vinutí relátka...tak ja najdu to schema na boschak s kontrolkou ju... a nekam to vlozim a nebo ti to soupnu na mail...
 
 
Datum: 29. prosince 2008 11:34
 
 
 
 
Jméno: procpro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
posli me to na email procpro@seznam.cz nebo icq 403172861 dekuji
 
 
Datum: 29. prosince 2008 11:34
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel330    
jo me by to stacilo bez spinaci skrinky jestli mas na mysli tohle chtel bych apojit jen dobijeni jestli mas schema byl bych hodne rad kdybych si to podle toho mohl udelat a svetla tam vubec nepotrebuju mozna pozdejc si je tam zapojim ;-)
 
 
Datum: 29. prosince 2008 11:30
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4867    
pokud chces zachovat tuto spinacku tak to zapoj dle schematu v odkazu a pokud bys to chtel na bošárnu,bez svetel(uplne simple) tak mam nekde v PC proverene schematko....ozvi se sem
 
 
Datum: 29. prosince 2008 11:25
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel4682    
jo a budes tak hodnej a nakreslis mi schema? Chtel bych jenom dobijeni prosim prosim ;-)
 
 
Datum: 28. prosince 2008 21:55
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel4682    
jo a budes tak hodnej a nakreslis mi schema? Chtel bych jenom dobijeni prosim prosim ;-)
 
 
Datum: 28. prosince 2008 21:55
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4866    
to je ok...slo by to i jednoduseji...
 
 
Datum: 28. prosince 2008 21:20
 
<  1940  1941  1942  1943  1944  1945  1946  1947  1948  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 22:46:38 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu