česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1939  1940  1941  1942  1943  1944  1945  1946  1947  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau heledte je velkej problém sehnat vejfuk na čz 175/477 pač mam jenom koleno a ten doutník ne a kdyžtak jestli nevíte kde bych ho mohl sehnat.díky čus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 19:35
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
tak shánít eblbě, já sem viděl n a každé burze... na jawamanii v burze taky někdo prodává za 350 kč.
 
 
Datum: 30. prosince 2008 19:35
 
 
 
 
Jméno: olda      E-mail:      IP: uživatel4878    
skus to na motoinzerci.Olda
 
 
Datum: 30. prosince 2008 19:30
 
 
 
 
Jméno: choséé      IP: uživatel1201    
hoši pokud to je stejne jak na 250 tak j amam vyfuky na 250.ale nejsou na renovaci,jsou poškrabane a tak.ohanka.j@seznam.cz napiste.
 
 
Datum: 30. prosince 2008 18:21
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja už to sháním dlouhou dobu,a nemužu to nikde sehnat.
 
 
Datum: 30. prosince 2008 17:48
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hoši,jsou výfuková kolena na jawě 125/355 stejný jako na jawě 175/356?Mě ty z tý 125/355 nejdou na motor z 356.Sou zahnutý pod jiným úhlem.Co s tim?Mam tu J125/355 a chci do ni dát motor ze 175/356.Ty vejfuky sou poslední co potřebuju.U válce mi to prostě nesedí.A ohybat je nechci,protože když se na jednom motoru něco pokazí tak bych tam hodil ten druhej. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 12:42
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Vejfuky jsou stejný,ale kolena mi neseděj
 
 
Datum: 31. prosince 2008 12:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4882    
ja osobne jsem presvedcenej ze jedinej rozdil mezi typem 355 a 356 je vrtáni valce,pist ,klika a hlavni tryska....zbytek je naprosto stejnej,takze i vyfuky....at doutniky tak rybiny....
 
 
Datum: 31. prosince 2008 2:41
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci dotaz... PP je průkaz původu, že jo. myslim nad. bud se pletu já , nebo si to spousta lidí plete s TP. dávaly se vůbec k fíkům průkazy původu?? já myslim že ne. s tim PP TP je taky klidně možný že se ppletu. jen se chci informovat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 20:53
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
:-D tak na to \r\n uz se mse tu parkrat ptal, frikulin by to taky rad vedel tak todej jako novej dotaz, trebas to konecne negdo vysvetli...:-D
 
 
Datum: 30. prosince 2008 20:53
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co to sakra je \r\n?
 
 
Datum: 30. prosince 2008 20:14
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
o nicem takovy m nevym...nac taky dyt to bylo vyrabeny v Ceskoslovenku a na V byly volny hranice nebo to tam rovnou prodavaly...mozna smerem na Z se dostavaly ale tusim ze to slysim poprvy...
 
 
Datum: 30. prosince 2008 17:47
 
 
 
 
Jméno: pavlos.v      E-mail:      IP: uživatel4877    
K fíkovi patří zelená knížečka - píše se v ní , že ti patří , a že na dopravním úřadě o tobě a fíkovi vědí pod touhle značkou ...\r\nKdo ji nemá a nebo mu ji angažovaní úředníci sebrali , dostane klasický TP a OTP.
 
 
Datum: 30. prosince 2008 17:45
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
čau draci,co pls presne je "nikasil" odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 18:20
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
U novějších motorek a hlavně motokrosů se to mění místo výbrusu...
 
 
Datum: 30. prosince 2008 18:20
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
dneska je to klasika hlavne na 125 se to pouziva hojne...provadi se niklo-křemíkovým karbidovým pokovením cili povrchova uprava valce, ma velmi dlouhou zivotnost, je tvrdy, dava se pak treba po vybrusu...jinak je to docela drahy, negde drazsi i nez novej valec...
 
 
Datum: 30. prosince 2008 17:45
 
 
 
 
Jméno: wawakk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
používá se u celohliníkovejch válců a je to sleboučká vrstva ktera se nanáší na pracovní plochu válce mislim že se nanáší stejnym způsobem jako chrom elektrolízou
 
 
Datum: 30. prosince 2008 17:14
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 23:18
 
 
 
 
Jméno: Vojtas      IP: uživatel4912    
máš vzuchovej filtr???? často tohle delá bordel
 
 
Datum: 03. ledna 2009 23:18
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
pridreny si myslim ze to nebude.. jelikoz davam 1:25 a ma to najeto 20km... ale hrozne opatrne.... pomalinku ... a krouzky jsou dany spravne.. to vim na 100% spis si myslim ze se tam dostal bordel:-( uvidim casem treba se to zahladi:-)
 
 
Datum: 31. prosince 2008 20:45
 
 
 
 
Jméno: Tomas15      IP: uživatel4612    
Cest, tak neco podobnyho se stalo me, no podobnyho:-D me se rozletel novy pist, poskrabalo me to celej valec, ale co...:-D hele dal jsi tam spravne pistni krouzky? aby ti zapadali do tech zamku?
 
 
Datum: 31. prosince 2008 12:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4882    
ja tohle znam....takle vypadali valce po M2T :-D Jinak bud to vypada jako malo prebrouseny rejhy a nebo cerstve pridrenej valec....
 
 
Datum: 31. prosince 2008 2:45
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jenze starej valec do nehoz se nigdy nezasahlo (krome vymeny pist. krouzku) je neco docela jineho nez valec po vybrusu...to je velkej rozdil...ale rikam zajed to a pak se uvidi...
 
 
Datum: 30. prosince 2008 20:40
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel368    
ja bychse na to uplne vysral takovejch rejch tam jeste budes mit a vykon ti to nezmeni podiv se na stary valce a jak jedou jeste lip nez ten tvuj az ho zajedes
 
 
Datum: 30. prosince 2008 20:27
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4643    
A tak kdyz je to po vybrusu, tak si urcite srazil hrany na kanalech, ne? Pokud ne, tak by to mohl byt duvod..
 
 
Datum: 30. prosince 2008 17:33
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tohle je málo vybroušený válec.. měl hluboké rýhy a někdo ho vybrousil málo.. měl tam být asi ještě jeden výbrus.. ale jkao tohle by nemělo dělat zas takový vliv pokud píst nemá vůli;-)
 
 
Datum: 30. prosince 2008 14:55
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak nemelo by ale gdyz to zajedes tak to trochu zmizi...zalezi jak moc je to hluboky a jaky to bude mit na vykon a pro priste pomalu, nizke otacky, nevytacet zvlaste na zacatku...
 
 
Datum: 30. prosince 2008 13:09
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosim jak mam změřit kolikátej mam výbrus? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel4879    
Každý máte pravdu,ale změříš pouze jaký výbrus byl.5 mm odshora dolů se mění průměr podle opotřebení.Přesně změříš pouze mikrometrem do díry,,subitem,,
 
 
Datum: 30. prosince 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: mrma      IP: uživatel3855    
kolecko ® byl trochu rychlejsi :-(
 
 
Datum: 30. prosince 2008 12:47
 
 
 
 
Jméno: mrma      E-mail:      IP: uživatel3855    
šuplerou zmeříš průměr válce a pak nekde najdes kolikatej je to vybrus mam zato ze: 38,00 -0.vybrus ; 38,25 - 1. ; 38,50 - 2. .... proste porad pridavas ctvrtinu milimetru (0,25)
 
 
Datum: 30. prosince 2008 12:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud se kouknes na pist co je na nem napsano,nebo vezmes supleru a zmeris vnitrni prumer valce,38.00 je zakladni,38.25 je 1.vybrus a tak dal to de po 0.25mm.
 
 
Datum: 30. prosince 2008 12:44
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draci co myslííte... bude se ten poplatek z apřevod platit i u fíků a prostě jaw a cz?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 11:45
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sry ja sem si toho nevšim... šel sem 4 stranky dozadu
 
 
Datum: 30. prosince 2008 11:45
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
kurnik, kdybys ses podival někam na druhou stránku najdeš to tam snad pětkrát.
 
 
Datum: 30. prosince 2008 11:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jesti myslis ekologickou dan tak se to tady resi snad kazdej den,NE,MOTOCYKLU SE EKOLOGICKA DAN NETYKA A ZA PREVOD MOTOCYKLU SE PLATI STEJNEJ POPLATEK JAKO SE PLATIL LETOS
 
 
Datum: 30. prosince 2008 10:28
 
 
 
 
Jméno: PODYS ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj prosim vás chtěl bych vědět jakou svíčku mám dát na přední světlo na 250 kývačku vím že tam bá bejt 6V ale kolika Watová jestli 15, 25, nebo 35 díky moc a prosím honem spěcháto odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 2:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4882    
*jasná páka :-D:-D
 
 
Datum: 31. prosince 2008 2:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4882    
jasny paka....ale bavite se o kejvacce...respektive o dynamu 45W ...al muzes mit dynamo 55W a v tu chvili je 35W zarovka no problem;-) ...myslim ze to zapalovani se davalo na panelky a 477..melo to dvoucivkovy rele na statoru....
 
 
Datum: 31. prosince 2008 2:50
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Tak abych to osvětlil, rod má svým způsobem pravdu, ale ne zrovna úplně... takže ikdybys měl 55W dynamo, tak vzdu máš 5W, 20W se počítá na indukční zapalování, takže ti zbyde 30W.. tedy pokud dáš dopředu 25W tak máš 5W na dobíjení.. mluvíme však o středních hodnotách provozu otáček motoru, protože na dynamo budeš muset točit nejmíň průměrně 3000otáček aby jsi vůbec těch 55W měl.. pokud by jsi měl dynamo pouze 45W, tak ti dopředu vychází jen 15W.... ale... a v tom je ta potíž, kdysi nebylo povinné za denního světla svítit, takže konstruktéři v PALu či Jawě uvažovali že soustava může být se zápornou energetickou bilancí (tedy dynamo dá méně než chtějí spotřebiče), protože se baterka našťouchla za dne... takže podle papírů tam patří 35W :-D
 
 
Datum: 30. prosince 2008 20:06
 
 
 
 
Jméno: rod tomas      IP: uživatel4876    
řekl bych 6v-25/25w ale podívej se na dobíjení kolik máš watový a spočítej si podle žárovek kolik máš odběr a nech si rezervu
 
 
Datum: 30. prosince 2008 12:19
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
6V 35W/35W v patici Ba20d
 
 
Datum: 30. prosince 2008 9:31
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
svicku?? nechtel si spis zarovku? rek bych ze 35 W min urcite ne ale jestli vic to ti nepovim
 
 
Datum: 30. prosince 2008 9:22
 
 
 
 
Jméno: machajda007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar lidi jak sou tlustý dratky nebo jejich označení u pincku víte abych si nekoupil priliš tluste nebo přiliš slabe delam komplet renovačku kabel tak my prosimvas poradte diky draci. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 12:19
 
 
 
 
Jméno: Tomas15      IP: uživatel4612    
Zdarec, tak jste meli pravdu, jsem nad tim dumal a je to tak, cim tenci tim vetsi odpor a cim tlusci tim mensi odpor. Sem to nejak splet, vetsi odpor je pri vetsi delce.... Tak at vam to jezdi, ikdyz ted v tom mrazu...:-D
 
 
Datum: 31. prosince 2008 12:19
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel4012    
velkym dratem nic nezkazis,aspon to bude mit mensi odpor
 
 
Datum: 31. prosince 2008 12:16
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenže to, jakej proud tebou projde tak závisí na napětí a odporu takže buď vysoký napětí, nebo nízkej odpor.
 
 
Datum: 30. prosince 2008 23:02
 
 
 
 
Jméno: Joza      IP: uživatel4575    
No myslim si že od původního tématu už se docela odbočilo ale když už tu řešíte co vás snáž zabije tak to na napětí nezáleží ale záleží na proudu jak velkej váma projde. Protože při všelijakých pokusech sem zkoušel i to co se mnou udělá když dostanu 10 000V s malim proudem a jenom to trochu štípne. Ale když sme to otočili že bylo malý napětí ale vysokej proud tak to pokusnou myš hned zabilo
 
 
Datum: 30. prosince 2008 22:34
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak to, jestli tě to zabije bude záviset na napětí. Odpor tvýho těla je nějaká určitá hodnota, závislá na vícero faktorech. Takže, větší napětí ->větší proud. Proud krát čas = náboj. No a velikost tebou prošlýho náboje je rozhodující. Myslim že je to 50 mikrocoulombů.......ale jistej už si vůbec nejsem.
 
 
Datum: 30. prosince 2008 21:27
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
né všechny vodiče jsou z mědi....... viz třeba VN vedení .....to jsou všechno AlFe (hliník-železo).
 
 
Datum: 30. prosince 2008 21:15
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
né všechny vodiče jsou z mědi....... viz třeba VN vedení .....to jsou všechno AlFe (hliník-železo).
 
 
Datum: 30. prosince 2008 21:09
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tedy misto vykonu prikon...
 
 
Datum: 30. prosince 2008 21:02
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jo zapomnel sem na rozhodujici prvek a to material vodice...dik zes to pripomnel...ovsem dneska se ty kabely stejne vyrabi klasicky z medi mam za to cili dobra stredni cesta...
 
 
Datum: 30. prosince 2008 21:00
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
Chongu mam na tebe dotaz: negdo tvrdi ze ampery zabiji, negdo zase ze Volty (pac se pocita myslim 24 V jako bezpecny napeti)...ale zase baterka z auta ma 12V a dokaze ublizit pac dokaze vydat ze sebe nekolik A na raz za to treba tuzkova baterka ma 2A (2000mA) a ani nekopne...nemuze byt rozhodujicim prvkem Vykon? (napeti * proud)
 
 
Datum: 30. prosince 2008 20:58
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odpor vodiče R=(ró)*(l/S) ..............přičemž, R je odpor vodiče, ró je měrná elektrická rezistivita-konstanta pro materiál, (l) je délka vodiče a (S) je jeho příčný průřez. Výkon který se ztratí je P=R*I*I (Watt, ohm, Ampér). Tohle se učí snad i na základce, né? Jinak se ztrátama (výkonama) ve střídavých obvodech s indukčnostma a kapacitama je to trošku složitější......ale mě se to tady rozepisovat nechce....... cos(fí) ......atd.
 
 
Datum: 30. prosince 2008 20:56
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
startovaci kabely:-D...no ale videl sem ty cinsky v akci a ty se pretavily:-D
 
 
Datum: 30. prosince 2008 20:50
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to Chong: tak to sem si neuvedomil pac sem placl a me nic lepsiho nenapadlo...ale co si budem povida, pokud ma dynamo vykon 30W to deleno 6V dostanes 5A (samozrejme by tomuselo jit jednim gablem ke spotrebici atd atd) protoze VYKON = NAPETI * PROUD (V * A pokud se nepletu)...cili nejaky ampery by tam byly a tak gdybys tam dal tenky gable tak se ti to bude hrat...asi sem ted rekl prevazne blbost ale vysledek je taky ze bych tam nedaval nejaky slaboucky kable...
 
 
Datum: 30. prosince 2008 20:49
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
A ještě bych chtěl vysvětlit jak je to prakticky s tím odporem drátu... musíte si uvědomit že odpor je také spotřebič, tedy cestou k dalšímu spotřebiči, např. žárovce sám o sobě také část energie spotřebovává a o to méně doputuju k té zmíněné žárovce. V případě drátu se mění na teplo, které je však obvykle tak nepatrné že ho ani nepostřehnete.
 
 
Datum: 30. prosince 2008 20:17
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Pro Tomas15 ... jsi asi nedával o fyzice ve škole pozor ne? :-) Co píšeš je přesně naopak :-) U mě bys za takovej blábol dostal do žákajdy za pět :-D
 
 
Datum: 30. prosince 2008 20:14
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Steve... no VN kabely jsou tlusté ne proto, že by v nich byl bůhvíjak silnej drát, ale že mají tlustou izolaci, aby jiskra neskákala jinde než na jiskřišti svíčky :-D. Navíc tě ujišťuju že proud tekoucí při tak vysokém napětí je nepatrný v řádu mikroampér... proto pak může být drát kabelu tenký... tedy čím větší proud vodičem potřebuješ vést tím musíš volit silnější, což u VN rozvodů obvykle neplatí.. tedy nebavíme se o VN rozvodech na stožárech v polích :-D
 
 
Datum: 30. prosince 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Protože nepředpokládm že použiješ supravodiče, tak platí pravidlo že i drát je svým spůsobem odpor... a u něho platí, že čím menší průměr, tím větší odpor.. tedy je vždycky lepší, a to zejména na rozvodech o nižším provozním napětí - tedy 6V, že čím tluštčí, tím lepší (nemluvím však o izolaci). Volí se proto vždycky nějakej kompromis... nechtěj proto radu, když top roztaháš startovacíma kabelama, bude to fakt libovka, ale koukat se na to nebude dát... ujišťuju tě že však úbytek napětí bude nepatrný. Myslím úbytek napětí mezi zdrojem energie a spotřebičem :-D
 
 
Datum: 30. prosince 2008 20:10
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
v cim tencich tim vetsi odpor...cili je to naoopak...proc sou kuprikladu teda draty VN tak tlusty gdyby je mohli delat tenci? stejne gdyz renknes ze chces kabely do elektroinstalace tak ti daj ty samy neo podobny...
 
 
Datum: 30. prosince 2008 17:37
 
 
 
 
Jméno: Tomas15      IP: uživatel4612    
Zdarec, hele ja vam nevim..... neni to spis tak cim tenci tim lepsi? U tluscich drátu mate velkej odpor atd. Já bych spis zvolil zlatou stredni cestu.. Mejte se
 
 
Datum: 30. prosince 2008 15:17
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
cim tenci kabel tim vetsi ztraty a teplota, gdyz budou moc tenky tak se ti muzou pretavit...zkoukni nejake fotky a podle toho to strel od oka, cim tlustci tim lepsi a taky se tak snadno nepretrhnou atd atd...
 
 
Datum: 30. prosince 2008 13:13
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
žádný dráty nebudou příliš tlustý....... silnějším drátem rozhodně nic nezkazíš, spíš naopak......budou na nich menší ztráty.
 
 
Datum: 30. prosince 2008 12:00
 
 
 
 
Jméno: biggles      E-mail:      IP: uživatel2644    
Ahoj šikulové!Když posunu jehlu v šoupátku,a tím ovlivnim bohatost směsi,bude dobré nějak doladit předstih? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 21:41
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bohatá směs hoří pomaleji, ale na sériovce bych to neřešil.
 
 
Datum: 30. prosince 2008 21:41
 
 
 
 
Jméno: tomas15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Presne tak, bohatost smesi ti nijak predstih neovlivni.:-D
 
 
Datum: 30. prosince 2008 15:18
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1553    
Bohatost směsi nemá z předstihem nic co dělat :-)
 
 
Datum: 29. prosince 2008 22:44
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau seso, nemohl by si mi změřit, jak sou dlouhý nový ty pružiny u spojkovýho koše? dík... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 20:32
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo dobrý, už nic..:-D jinak dík..:-)
 
 
Datum: 30. prosince 2008 20:32
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
j, já sem myslel jako jak je přímo širokej ten korek, nějak kolem 3 mm, víš co už myslim?
 
 
Datum: 30. prosince 2008 20:31
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lamela siroka 10cm je a pruzina je k mani jen na kyjvu 250 a ta je vetsi 3x 1,5cm
 
 
Datum: 30. prosince 2008 19:36
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec, když dávám do motoru tyhle lalely http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1112.html tak mám je prvně promazat, než je tam dám? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 23:13
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to sice bezi ale jistota je jistota...to samy je i s guferama - sou taky mazany jakoby smesi z jedny strany a z druhy olejem z prevodovky a prece jenom gdyz se brit nenamaze a da se do motoru tak se spali...
 
 
Datum: 30. prosince 2008 23:13
 
 
 
 
Jméno: biggles      E-mail:      IP: uživatel2644    
Já je na staďáku taky namočíl do oleje,dokonce namontované ve spojkovém koši.Pak jsem ale stejně musel lamely trošku zabrousit protože byli moc silný a nevypinala mi spojka.
 
 
Datum: 30. prosince 2008 22:35
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4880    
30 let tyto motory dělám a nikdy jsem lamely před montáží nemazal.Vždyť běží v oleji.
 
 
Datum: 30. prosince 2008 22:31
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to je pravda! samozrejme nic se nesmi prejanet ale pokud hrozi negde treni tak ta kapka oleje se vzdycky tam hodi...
 
 
Datum: 30. prosince 2008 17:48
 
 
 
 
Jméno: tomas15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A pamatuj si: KDO MAŽE TEN JEDE!!!!!!
 
 
Datum: 30. prosince 2008 15:22
 
 
 
 
Jméno: tomas15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Presne tak tim nic nezkazis, ja osobne mazu vecinu veci, samozrejme ne vse olejem ale napr.: grafitkou, vazelínou...určite tim nic nezkazis
 
 
Datum: 30. prosince 2008 15:21
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pamatuj si - olejicek polovicni zamecnicek...mel sem korkove uplne nove, na noc sem je polozil do oleje a rano namontoval...zadny problem...minimalne je aspon maznout...
 
 
Datum: 30. prosince 2008 13:12
 
 
 
 
Jméno: choséé      IP: uživatel1201    
řeknu ti to tak,nechápu lidi co nenamažou před vložením do motoru lamely a tak..to jsou takovíí..
 
 
Datum: 30. prosince 2008 7:38
 
 
 
 
Jméno: Kubis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau, když ty lamely trošku mazneš olejem, nebo je do něho třeba na noc položíš, tak se nic nestane. Ja když jsem je dával do motoru, tak jsem je jen lehce máznul olejem, než sem je tam dal a spojka funguje normálně....Každopádně když je necháš třeba přes noc v oleji, tak tím nic nepokazíš...
 
 
Datum: 29. prosince 2008 22:30
 
 
 
 
Jméno: wawakk      IP: uživatel748    
tak co jedete nekdo soběslav?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 21:12
 
 
 
 
Jméno: Mildecz      E-mail:      IP: uživatel4569    
Ta prevodovka neni od Marka,za kolik?No asi kolem dvou tisic za kolecko s jistym poctem zubu a kolecko s nabojem s jistym poctem zubu.Je to zakazkova vyroba.Pet kolecek a pet naboju stalo 10000kc.Ale je to na 5 prevodovek:-).Ono s tim podle me asi nic jineho delat nejde aby se ta jednicka a dvojka dostaly k trojce.Je k tomu potreba vykres a spocitat modul.
 
 
Datum: 30. prosince 2008 21:12
 
 
 
 
Jméno: wawakk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hele nemoh by si bejt přesnejiší s tou převodovkou kde jak za kolik neni to nahodou ta od marka
 
 
Datum: 30. prosince 2008 18:30
 
 
 
 
Jméno: Mildecz      IP: uživatel4569    
Karburator mam dellorto19mm,ten predod na sekundaru je,budes se smat,11z proti 85z.Mam ale vetsi prumer zadniho kola upravenou predodovku,dlouhou jednicku a dvojku.Takze to musim kompenzovat prevodem:-) a moje hmotnost tomu taky neprida,bezmala 120kg:-(.Ted na ty vaze musim zacit pracovat:-)Do kvetna to chci korigovat alespon na 95.
 
 
Datum: 30. prosince 2008 17:59
 
 
 
 
Jméno: wawakk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a taky sem si všimnul že tam máš krátkej převod 65ku12 bych to typnul
 
 
Datum: 30. prosince 2008 17:44
 
 
 
 
Jméno: wawakk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čoveče na tom vydeu vypada že ti to jede a ta podkova to je fakt divny kdyby si se ji chtel zbavit ja si ji klidne vezmu:-) a jakej tam máš karb
 
 
Datum: 30. prosince 2008 17:39
 
 
 
 
Jméno: Mildecz      E-mail:      IP: uživatel4569    
Tak jsem ladil dnes znovu,trochu jinej vyfuk a je to zase neco jinyho:-).Jeste jedna vec,nedavno jsem psal,ze me motor nejede s podkovou mezi setrvacniky,tak jsem to zkusil znovu,dal tam podkovu a zase to NEJELO.Ted bez podkovy to jede.Pritom vetsi spodni komprese tomu nemuze vadit.Tak jsem z toho JELEN.Tady je video pro ty co maj zajem,samozrejme.http://www.youtube.com/watch?v=6b9wHJwM5Mg
 
 
Datum: 30. prosince 2008 17:25
 
 
 
 
Jméno: wawakk      IP: uživatel748    
hele seso tak si tam votevři stánek s dílama bude se hodit :-)
 
 
Datum: 30. prosince 2008 15:08
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja tam jedu tedy 4 ceny pro viteze,, jinak nastupuju na dovolenku .-)
 
 
Datum: 30. prosince 2008 14:29
 
 
 
 
Jméno: wawakk      IP: uživatel748    
no ja tam pojedu se asi jen zučastnit protože muj 3 kanal se trošku pohadal s kroužkama teda trošku dost takže jedu valec kterej má seriovy vstupy kanálků a kanaly sou jenom vyfrezovany aby sedely na blok podle původního válce sací zvětšenaj a vejfuk dovybaven o 2 dodatečny kanalky a s převodem 11 ku 65 je to rychlejiší než seriovej fichtl i na dlouhej trati
 
 
Datum: 30. prosince 2008 14:19
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to je pila:-D
 
 
Datum: 30. prosince 2008 13:19
 
 
 
 
Jméno: mrma      IP: uživatel3855    
ja chci ject taky ale jeste musim dat dohromady stroj :-D
 
 
Datum: 30. prosince 2008 12:51
 
 
 
 
Jméno: Mildecz      E-mail:      IP: uživatel4569    
No ja jedu,vcera jsem trosku testoval,ale nejedu zavodit.Pouze se zucastnit.Loni jsem zkousel zavodit a 4krat pad na hubu a jeste tri dni pote jsem nemohl nalezt do auta:-).Tady je kousek testovani.http://www.youtube.com/watch?v=-ZUnzQv5CR4
 
 
Datum: 30. prosince 2008 10:04
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pánové jak se to dělá když si koupim motorku jen s velkým TP,když nemam malej TP tak na úřadě jenom vyplnim papír že sem ho nedostal,ale jak se to dělá se SPZ?Předtim s tim musim na STK aby mi to přihlásily na mě.Jak se k tomu stavěj na tý STK??Diď tam musí bejt ne?Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 15:18
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To je jasný že ji dostaneš na STK,ale já nemam SPZ a musim na STK.Tak mi ji asi nedal jen tak do ruky,to je blbost
 
 
Datum: 31. prosince 2008 15:18
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
nalepku dostanes na STK! prijedes, zkontrolujou a nalepi (pokud jde o tu cervenou technickou nalepku nebo zelenou za emise...)
 
 
Datum: 30. prosince 2008 20:51
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
stanon:to si myslim,že ti na STK napíšou jen do velkýho TP platnost a nálepku ti daj až na úřadě s novou SPZ.Ale je to jen můj názor
 
 
Datum: 30. prosince 2008 19:41
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
a že by ti tu nálepku nalepili třeba na čelo ne? když jim je jedno jestli máš nebo nemáš SPZ
 
 
Datum: 30. prosince 2008 19:14
 
 
 
 
Jméno: Joza      IP: uživatel4575    
Ne spravnej názor má dejv. Nejdřív musíš na STK tam je jim jedno jestli to má SPZ nebo ne. Potom to pojištění a potom hezky přihlásit
 
 
Datum: 30. prosince 2008 18:28
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Právě že ne,bez STK mi to nepřihlásej
 
 
Datum: 30. prosince 2008 18:06
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
prve prihlasis, SPZ a pak muzes na STK (je to posledni kontrola nez muzes na silnic)
 
 
Datum: 30. prosince 2008 13:16
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak jo,já jen myslel že když nemam SPZ tak mi neudělaj STK
 
 
Datum: 30. prosince 2008 9:29
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel3552    
No takže první si musíš zajít na STK bez toho tě na úřadě vyhoděj.. po STK by bylo dobrý si vyřídit pojištění a pak teprve zamířit na úřad a tam už to bude rychlý ... a na STK ti stačí jen velkej TP
 
 
Datum: 30. prosince 2008 9:21
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
cau draci.. CZ 250/455 po GO... no a ten chlapek co mi to delal ze u techhle typu byl predstih 4mm.. ale ja zase cetl ze ma byt 2,8-3,2... protoze mi strili jako blazen.. a nejde do otacek...a to si myslim ze tohle motor po Go delat nemuze..!! startuje krasne ale.. a nejde do otacek a jak ji trosku pridam tak zacne strilet....! taky myslite ze je to predstihh? nebo mate jiny nazor? diky moc za rady:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 20:44
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
Sorry za to I..Cíťo(jinak abych upresnil to I tak vzdy pisu takovi I co mam bliz po ruce:-P) predstih jsem si odpoledne udelal.. a je to v poho:-) uvidime dal..
 
 
Datum: 30. prosince 2008 20:44
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
Takovi z měkym í jo, borec, ale ty motory v té fabrice byly úplně nové, víš, a ten mohl být po smrti a jěště, kdo ví jak dlouho stál někde zmrzlej, atd. Počkej kdyžtak seřiď znovu "jestli umíš" a najeď nějaký ty kilásky a uvidíš, kdyžtak potom to okomentujeme.
 
 
Datum: 30. prosince 2008 19:29
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
Ale vojto... takovi motor po GO musi trosku slapat nemyslis? mi nerikej ze dkyz takovej motor udelali soudruzi novej.. a nekdo na tom odjizdel z dilny... ze mu to na 4 jelo 40 a uz mu to zacalo cukat? asi ne vid? jinak jsme udelal predstih a srovnalo se to:-)
 
 
Datum: 30. prosince 2008 13:00
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
nazdar, vy si všichni myslíte, že když je motor po generálce, že pojede jako střela, snad prvně zajet a potom se uvidí to je snad jasný, že ti to nepojede na plný koule
 
 
Datum: 30. prosince 2008 11:50
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
tedka jsme koukal na ty 455 a predstih 3,5-3,8... tak to zitra zkusim a uvidim... motor po go.. a delej si to zase sam... ja se z tho pos..:-D
 
 
Datum: 29. prosince 2008 20:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle me je to predstih,posteluj a uvidis
 
 
Datum: 29. prosince 2008 20:24
 
 
 
 
Jméno: martin.popo      IP: uživatel4545    
Ahoj Prosim vás,kolik muže tak stát panelka,,ale bez motoru a třeba v horšim stavu (odřená,zrezlá). Pak kolik bez motoru a nadrže,a nějakých drobných věcí. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 11:35
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1500-2000 me za to prijde moc max700kc spis 500kc
 
 
Datum: 30. prosince 2008 11:35
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
mám rám
 
 
Datum: 30. prosince 2008 10:10
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že budu kupovat 250panelku,,ale předělanou !! A motor je tam original a pěkný,tak chci nějak levně koupit bez motoru,,a pak si to budu celí přez léto renovovat. Tak kdyby někdo měl doma panelku bez motoru,třeba i bez nadrže,tak dejte vědět.
 
 
Datum: 29. prosince 2008 20:11
 
 
 
 
Jméno: ronie      IP: uživatel4236    
jako newim jak vy ale ja kupuju 175 krosku pekne udelanou bez motoru na kolech uplne se vsim krom ted amotoru za 500
 
 
Datum: 29. prosince 2008 20:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolik by si za ni chte davat kdyz je bez motoru a orezla?
 
 
Datum: 29. prosince 2008 20:05
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak levně??
 
 
Datum: 29. prosince 2008 19:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mno tak 1500-2000
 
 
Datum: 29. prosince 2008 19:36
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo kolik kejvačka bez motoru?(prostě něco,kde bych mohl dat motor za jawa 250 aby to ason trochu vipadalo jak original)
 
 
Datum: 29. prosince 2008 19:32
 
 
 
 
Jméno: Thomass      IP: uživatel2951    
Zdarec lidi mam takovej problem s 210kou nemuzu totiz sehnat 4v civku na kterou by to jelo ale vim urcite ze to je civkou - na civku od kamöse to jede . Ale na kterou sem sehnal v techne a byla taky 4v mi babetta nechce jet , a ta cívka co sem koupil vypada uplne jinak je daleko menší než ta původní . tak newim jestli ta veliukost je rozhodující ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no velikost rozhodující není.. ale fakt nevím čím to.. jako jeslti fakt nejde. a je to 4V.. tak tu indučku vyreklamuj ;-)
 
 
Datum: 29. prosince 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: pepan      IP: uživatel2924    
zdarec, z ceho je vyrobeny tesneni pod hlavu valce na jawa-cz 125/355 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ou,to sem si to zas špatně přečetl.Já psal pod válec.Tak já pod hlavu dávám hermetik
 
 
Datum: 29. prosince 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z cervenyho silikonu ani papiru nebude,tesneni pod hlavu valce je z hlinikovyho plechu
 
 
Datum: 29. prosince 2008 19:14
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
U mojí 355 je z červenýho silikonu na motory.Jinak to papírový je z nějakýho špešl papíru kterej vydrží tu teplotu.Vim že se daj koupit celý stránky toho papíru a pak si ho můžeš vystřihnout
 
 
Datum: 29. prosince 2008 18:46
 
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Sorry spletl jsem se myslel jsem kolik by stal komplet vejfuk,celý zapalko a pravej kryt motoru na čz 175/477 a kdybyste nekdo neco mel tak se prosím ozvete na email nebo na icq 605-728-763 díky moc a čau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 17:57
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak dneska přídu do železářství. "máte stahovák?" "máme" "a za kolik?" "1100"... sem říkal... seru ne ně... udělal sem si doma vlastní z trubky a tří šroubů. stálo mě to půl hodky práce a ušetřil sem 1100 . 1100 to už fakt přehnali... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 12:22
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak proč sis ho neudělal rovnou,proč si do toho železářsví vůbec chodil
 
 
Datum: 30. prosince 2008 12:22
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak co bys nechtel je krize:-D...jednou sem byl v nasem a povidam ze bych tel tendlec sroub (ukotvuje vacku aby se nepovolovala)...pry bud sestihran nebo na sroubovak (original ma jestihran po obvodu na klic a vevnitr jeste drazku na sroubovak, klasicky soc. srouby), tak ze mi je to jedno...odesel do skladu a prej: nemame...byl sem tam asi s dalsima trema sroubama co v dilne nemam a odpoved byla stejna: nejsou...tak sem si je donesl dom z fabriky:-D
 
 
Datum: 29. prosince 2008 17:31
 
<  1939  1940  1941  1942  1943  1944  1945  1946  1947  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 13:30:05 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu