česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1938  1939  1940  1941  1942  1943  1944  1945  1946  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Zdar,bude fungovat karburátor když mu zmenšim difůzor a zároven dam menší trisku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 16:00
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Použil jsem totiž karburátor2924tř a zmenšil jsem to na 20.
 
 
Datum: 31. prosince 2008 16:00
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Zmenšil jsem ho vysoustruženým kroužkem a zmenšit ho chci proto že ho chci dát na fichtla a z takovým velkým by se přehlcoval!
 
 
Datum: 31. prosince 2008 15:56
 
 
 
 
Jméno: Vena      IP: uživatel4884    
jak mu chceš zmenšit difuzor? proč? pojede líp v nízkých ale nevytočíš ho...
 
 
Datum: 31. prosince 2008 15:49
 
 
 
 
Jméno: babetťák      IP: uživatel1073    
zdarec lidi mam takovy problem s babetou a to ze mi nevypinaji spojky tj. ze mi kdyz zastavim motor zhasne a neco rachta v motoru ale to asi bude ta pricina co myslite cim by to mohlo byt odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2009 17:25
 
 
 
 
Jméno: santy      IP: uživatel2757    
myslím že to budou startovací čelisti, nebo vypadla pružinka
 
 
Datum: 01. ledna 2009 17:25
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://www.aukro.cz/item518853688_prsicka_na_pareza.html#gallery tady jsou ty prsíčka na pařezaj jak tu někdo sháněl odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 16:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4885    
jsou stejná
 
 
Datum: 31. prosince 2008 16:40
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Zajímalo by mě jestli je nějaký rozdíl mezi prsíčkama na jawa 550 s pravostranným karburátorem a na jawa 555?
 
 
Datum: 31. prosince 2008 13:44
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Čau draci,neznáte někdo nejlépe z Opavy levného lakyrníka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 16:30
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
ale origoš je origoš
 
 
Datum: 31. prosince 2008 16:30
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel1896    
Já sice nejsem z opavy ale nechaval jsem si delat barvu na pionyra mel jsem to s opiskovanim a pak barva a ta byla vypalovaci nebylo to original lakirnictvi ale vypada to celkem dobre a daval jsem za to 500
 
 
Datum: 31. prosince 2008 15:47
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
ej na Svobodě je nějakej lakyrník, dělal tatovi bizona, je to pěkný a na fichtlasem se ptal, vychází to kolem 4tis., ale oon to měl otryskane v tryskáču, potom základní, a pakdvě vrstvy barvy obyč
 
 
Datum: 31. prosince 2008 14:06
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
A nechával si někdo z vás dělat lak na jawě 555?Na kolik vás to vyšlo?
 
 
Datum: 31. prosince 2008 13:55
 
 
 
 
Jméno: Pavel Winter      E-mail:      IP: uživatel4721    
jj dik. a este nevite jak to zapojit v zapalovini? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 12:18
 
 
 
 
Jméno: santy      IP: uživatel2757    
Už jste to tu určitě řešili ale je lepší dvoj nebo troj kroužkovej píst a jaky to má význam... je to tak že dvoj jede rychleji a tří jede silněji?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2009 17:43
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
debaty o počtu kroužků už opravdu nemaj úroveň....:-D
 
 
Datum: 01. ledna 2009 17:43
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jak na co...
 
 
Datum: 01. ledna 2009 16:51
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel368    
nejlepsi je trojkrouzek sice ma vetsi treni ale veci tesnost
 
 
Datum: 31. prosince 2008 22:05
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
zestrucnene si to rekl spravne...
 
 
Datum: 31. prosince 2008 12:24
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draci prosim vas asi je to blbej dotaz, ale mě došel silikon a všude je zavřeno. pod víko stačí když to těsnění namočim do oleje?? aby nabobtnalo, nebo holt musim shanět silikon? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 21:40
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vazelína je nejlepší.. namž kartr, kryt a mezi to hoď těsnění.. a pohodka
 
 
Datum: 31. prosince 2008 21:40
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Ja jen namazu tesneni olejem a stahnu k sobe. Nic vic, jestli nemas krivy dosedaci plochy karteru, tak to bohate staci...
 
 
Datum: 31. prosince 2008 13:25
 
 
 
 
Jméno: Tomas15      IP: uživatel4612    
Cau, uplne staci kdyz to namazes vazelinou, ja tesneni porad mazu vazelinou, silikon jsem tam jeste nikdy nezkousel:-D tak se mej
 
 
Datum: 31. prosince 2008 12:26
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nee odešla
 
 
Datum: 31. prosince 2008 11:36
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4883    
A máš doma pistolku s lepicí tyčinkou ?
 
 
Datum: 31. prosince 2008 11:15
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Do oleje ho nemáčej,to ti nepomůže.Namaž ho vazelínou.Pak to nepoteče
 
 
Datum: 31. prosince 2008 11:06
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tohle nei možný
 
 
Datum: 31. prosince 2008 10:46
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
sry mě se to nějak poslalo dvakrat
 
 
Datum: 31. prosince 2008 10:46
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
sry mě se to nějak poslalo dvakrat
 
 
Datum: 31. prosince 2008 10:43
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draci prosim vas asi je to blbej dotaz, ale mě došel silikon a všude je zavřeno. pod víko stačí když to těsnění namočim do oleje?? aby nabobtnalo, nebo holt musim shanět silikon? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 16:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4885    
ja davam pouze tesneni mezi pulky na hermetik,zbytek nasucho.... mam vyzkousene,ze neni dobre davat mezi pulky tesneni nasucho....malokdy to spravne tesni:-D
 
 
Datum: 31. prosince 2008 16:53
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč bys ho jako namáčel....? :-) Jestli máš papírový těsnění tak ho tam na sucho prdni a jeď...
 
 
Datum: 31. prosince 2008 16:18
 
 
 
 
Jméno: Pavel Winter      E-mail:      IP: uživatel4721    
ahoj. mam dotaz. videl jsem ze na motokrosovych dvestepadesetkach vod jawy maj treba 2 svicky jak je to mozne? da se to udelat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 17:38
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak kecam ted jsem se na to ptal taty a rikal ze to palilo stridve ale prej to vsichni rusily ze to nedelalo dobre.......
 
 
Datum: 31. prosince 2008 17:38
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*tata
 
 
Datum: 31. prosince 2008 17:32
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bylo pro sichr tat driv delal mechanika na mootkrosu tam me to rikal ale moc se to neosvecilo prej to kdyby jedna svicka vyflusna prestala jit tak aby tam byla druha
 
 
Datum: 31. prosince 2008 17:31
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Patrik ma pravdu. A zapojeny to bylo temer stejne. Jen se fajfka dala na 2. svicku.
 
 
Datum: 31. prosince 2008 13:22
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
měly to jawa 250 libeňák. měl dvě svíčky, kdyby jedn apřestala pálit, tak přehodí fajku a jede dál.
 
 
Datum: 31. prosince 2008 13:00
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
no co sem o tech zavodnich cetl tak prej meli zdvojeny zapalovaci okruhy, kdyby se neco na jednom podelalo tak se prepnulo na druhej
 
 
Datum: 31. prosince 2008 12:33
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel4012    
drive se to delalo na soutezni motokrosove jawy,specialne urcene pro motokros. Melo to lepsi kompresi,smes se zapalovala soucasne z obou stran ve valci a melo to vetsi vykon. Myslim ze okolo 20 k. Jsou to dobre motory ale ted uz se to da tezko sehnat.
 
 
Datum: 31. prosince 2008 11:30
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady nevim ale delali to starejch aut aby to mělo větší jistotu že to nechcípne. u motorek nevim, třeba kvuli rychlejšímu spalování při vyššich otáčkách. to je jen tip. ja o nevim.
 
 
Datum: 31. prosince 2008 10:49
 
 
 
 
Jméno: tomas_jawa20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdary, u 175 směřuje píst tim vyraženym nápisem k výfuku? Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2009 12:33
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
Přesně tak jak říká kolecko ® když to dáš opačně urveš ho výfukový kanál
 
 
Datum: 07. ledna 2009 12:33
 
 
 
 
Jméno: tomas_jawa20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc.
 
 
Datum: 31. prosince 2008 10:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak si najdi zamek pistniho krouzku v 1.drazce od shora,a tim zamkem to musi smerovat k sacimu kanalu(ke karbeci)
 
 
Datum: 31. prosince 2008 9:54
 
 
 
 
Jméno: tomas_jawa20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyby tam byla tak bych se neptal.
 
 
Datum: 31. prosince 2008 9:49
 
 
 
 
Jméno: tomas_jawa20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Malej problem je že tam žadná šipka nikde neni.
 
 
Datum: 31. prosince 2008 9:48
 
 
 
 
Jméno: kokos/t/      IP: uživatel3800    
sipka na pistu ma vzdy smerovat do vyfuku
 
 
Datum: 31. prosince 2008 8:51
 
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau mam na vas prosbu nevíte o nejakym obchode s dílama na čz 175/477 pač nemužu sehnat ty dystanční podložky jak sou u kol díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 7:27
 
 
 
 
Jméno: ronie      IP: uživatel4236    
ja se toho ujmu lidi( vsichni,kdo chcete a muzete/i ty seso/) vysvetlete tento vyraz nebo co to je -\\r\\n?.dekujeme at je zas chvili pokoj odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 18:11
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim o cem je tento prisppevek,,kdy ma rad slengsce po 21 stoleti necht si je dela,,,,,,, svoboda slova,,,neeee
 
 
Datum: 31. prosince 2008 18:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4885    
tak z html si pamatuju ze /r znamena break a to je jako konec a /n je novej radek....spousta z vas tu ma webovky,ale html a php umi tak 5% z vás:-D
 
 
Datum: 31. prosince 2008 16:57
 
 
 
 
Jméno: caue      IP: uživatel1420    
aaa a a jen to zkoušim
 
 
Datum: 31. prosince 2008 15:11
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
navic to nedelaj lidi ale tady ta diskuze to tak generule, wim z vlastni zkusenosti...a jak znamo, do teto diskuze date tezko novej radek aniz by byl radek pred tim dopsanej do konce...
 
 
Datum: 31. prosince 2008 12:30
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
helec panove mam mozne reseni: neni to nahodou gdyz da negdo enter na dalsi radek, on to neodradkuje a objevi se tam tady to \r\n?
 
 
Datum: 31. prosince 2008 12:27
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je divný že to používá každý třetí ale když se někdo zeptá co to je tak najednou kikdo nevi... a já to chcu sakra vědět:-D
 
 
Datum: 31. prosince 2008 11:41
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
zdar prosím jaký je nejlepší benzín do pionýra já tam dávám už kolik let speciál tak jaký je nejlepší natural? nebo super? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2009 20:50
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel4540    
Nechci se hadat ale ten leteckej benzin (vim ze se prodava napr. do aut na dalkovy ovladani... ma to spalovaci motor) a zajimal me pomer mazani... to prece neni mozny aby to na to jelo... jestli to bylo cisty tak to uz vubec
 
 
Datum: 01. ledna 2009 20:50
 
 
 
 
Jméno: Kozička      IP: uživatel1194    
Jezdil sem 12hodinovej závod na mojí 21, motor běžel v kuse skoro 13hodin a měl sem tam naturál95 + Mogul Ts 1:33 nebo eště lepší je Mogul TSF Najel sem 600km a vyhrál sem!
 
 
Datum: 01. ledna 2009 16:04
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
v prodejně s modelářskými potřebami, jestli si myslíš, že to není pravda, tak nevěř, je to pravda za to bych se nechal i ukřižovat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 31. prosince 2008 20:56
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel4540    
To Vojta: myslim ze nas zase krmis ale co nekdo to sezere a nekdo ne :-D krom toho by me zajimalo kde 10 lety dite vezme kerosin :-D
 
 
Datum: 31. prosince 2008 18:48
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
natural nebo special,to je jedno,natural hur hori,special dobre,fichtl potrebuje 85 oktanu,ivc nema smysl,tak spis davej special.super=special
 
 
Datum: 31. prosince 2008 15:10
 
 
 
 
Jméno: Rixiki      IP: uživatel291    
kuva to sou ti lidi vychcaný ale tušim že to mohla bejt prd*l
 
 
Datum: 31. prosince 2008 10:36
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
jak sem prodával fichtla, tak sem tam nalil letecký benzín, a oni se na to přijeli podívat dva na jawačz 175 a ten jeden se na tom svezl, a potichu tomu druhýmu řikal "kuva berto, to jede lip jak ta tvoja 175" sranda jak cip :-)
 
 
Datum: 31. prosince 2008 10:03
 
 
 
 
Jméno: Rixiki      IP: uživatel291    
nelepší na tohle je special ten motor je na něj dělanej
 
 
Datum: 31. prosince 2008 8:49
 
 
 
 
Jméno: kuk      IP: uživatel4545    
ja tam davam 95
 
 
Datum: 31. prosince 2008 0:20
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestly jezdys dlouho special tak ho tam lej dal na natural se vic prerejva a neni pravidlo víc ochtanu=vetsi vykon..
 
 
Datum: 30. prosince 2008 23:15
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
to mas jedno.. na fichtla to nema vliv:-)
 
 
Datum: 30. prosince 2008 23:01
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel3097    
Cau draci mrknete na to docela dobry jsou tam cepicky i na stadaka http://www.aukro.cz/item518501011_jawa_cepicky_s_logem_moto.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 23:23
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel3097    
tak to jsi rekl presne :-)
 
 
Datum: 30. prosince 2008 23:23
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pekny ale problem je v tom estli to pak negdo necajzne (z vlastni zkusenosti cestou z hospody gdyz prijelo moc nobl auto tak cepecky vetsinou prehlednout nesly a navic se to dobre vymontovava i s nejakou tou stamprdli v tele...)
 
 
Datum: 30. prosince 2008 22:39
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
STANDO tak tet se koukni jestli uš ten mustang trochu vypadá http://www.jawafichtl.nolimit.cz/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 16:42
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to tvrzení sem někde čet ale uš nevim kde,vzpomněl sem si na něj tak sem ho tam napsal.a detaily doladim aš bude čas,ale udělat bych to chtěl
 
 
Datum: 31. prosince 2008 16:42
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel1069    
jawaracing50: tohle tvrzení je hrozně starý, akorát že se to říkalo o ČZ...
 
 
Datum: 31. prosince 2008 12:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4882    
gratuluju,to je o hodne lepsi:-) Jeste barevne doladit detaily jako plechove uchyty svetla a kryty zadnich tlumicu,sehnat puvodni cerne samolepky na bandu a je jak z tovarny....
 
 
Datum: 31. prosince 2008 2:37
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemas o trochu prevzate od stejskyho??mylim ten nazev"jawa ktera nerachta, tak nejede":-):-)
 
 
Datum: 30. prosince 2008 23:20
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, chtěl bych si pořídit čz 125/476 předělanou na 175, máte někdo zkušenosti jaký jsou, hlavně ze stránky spolehlivosti? Jak startuje a takový hlavní věci. Nechtěl bych nic tlačícího :-) Díky za každou radu, štastnej novej rok odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 22:56
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel2817    
většinou uhlíky ale to je investice pár korun. nebo tam hod vape a máž nepřemožitelnej stroj :-)
 
 
Datum: 30. prosince 2008 22:56
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak díky, pár lidí mi už řikalo že jsou to spolehlivý stroje, tak sem si to chtěl ověřit :-) a to dobíjení, je to častej problém? v čem je chyba? Díky, chtěl bych vědět co nejdřív než to koupim, jestli vůbec :-(
 
 
Datum: 30. prosince 2008 21:34
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel2817    
já mam čz 175/477 psaný to je jako přestavba na 125/476-1. Zkušenosti mam dobrý až teda vobčas to dobíjení jinka super stroj vřele doporučuju
 
 
Datum: 30. prosince 2008 21:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mno tak takhle,ja mam cz 180/487.4,ale je to po technicky strance uplne stejny jako starsi typy,muzu rict ze je spolehliva,jeste me nikdy nenechala.startuju temer vzdy na prvni naslapnuti,akorat obcas zazlobi dobijeni,jinak super stroj
 
 
Datum: 30. prosince 2008 20:51
 
 
 
 
Jméno: procpro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cus draci chtel bych se zeptat jak mam ukostrit relatkem? baterku ukostruji plusem ale nekdo rikal ze musim ukostrit relatkem plus tak jestli nekdo vi tak dekuji za navrhy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 20:46
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Tak jo.. schéma zapojení dynama k plechovému regleru máš tady http://mujweb.cz/www/elektronic/rego.gif zbytek si zapoj podle sebe... akumulátor nemusíš mít odpojovanej spínačkou, protože regler má odpojovací relé, takže se nemusíš bát že se bude přes dynamo vybíjet. Dokonce je mazané odpojovací relé vyndat a namísto něj dát usměrňovací diodu.. ušetříš tím cca 5W. PS znal jsem lidi co chodili 4 roky do školy spát, takže info že jsi 3 roky někam chodil automaticky neznamená že ti to něco dalo :-D. Když říkáš že umíš číst schemata a zároveň v druhé větě řekneš že tomu nerozumíš, tak mi přijde že si trochu protiřečíš... každopádně mám furt podezření že vůbec netušíš že původní dynamo mělo svůj vlastní regler a předpokládám že ho máš stále namontovanej na statoru nic zůého netuše :-D. Což ovšem znamená že jakákoli úprava plechovým reglerem je na hov... :-D
 
 
Datum: 31. prosince 2008 20:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4885    
tady ten link .....http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_250_typ_10/schema/schema4/obr.gif
 
 
Datum: 31. prosince 2008 18:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4885    
tady mas schema podle kteryho by to melo bejt zapojeny...http://www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_175_typ_477/schema/schema2/obr.gif..svetla a blbosti si odmysli:-D a tady na tom schematu mas krasne popsany jak jde rele na vinutí a na uhliky....
 
 
Datum: 31. prosince 2008 18:28
 
 
 
 
Jméno: procpro      E-mail:      IP: uživatel330    
hele ja schema cist umit jsem chodil 3 roky do skoly takze tohle me tam naucili ja spis nechapu jak to mam udelat ty to pises asi spravne ale ja nevim jak to mam udelat a nemohl by jsi me to predelat ty prosim? snad v malovani umis ne? pls udelej to pro me
 
 
Datum: 31. prosince 2008 17:33
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Ne tak jak to máš je to blbě a není to tak jak jsem ti psal... vývody 61 a 51 jsou vývody původního relátka, takže když ho máš vykuchaný, tak jsi ho vykuchal i s s vývody 61 a 51... tudíž tam takové vývody už NEMÁŠ! A kostra rega placháče je jeho plechovej obal! není tedy vyvedenej vývod, ale musíš spojit vodivě obal rega s kostrou motorky! (šroubkem) Hele vzdej to a odnes to někomu kdo tomu rozumí a umí lépe číst schemata než ty... já to vzdávám...
 
 
Datum: 31. prosince 2008 17:29
 
 
 
 
Jméno: procpro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
takze mam to snad dobre posilm odkaz je to naskrabane ale snad to prectes ;-) http://ay.xf.cz/2.jpg
 
 
Datum: 31. prosince 2008 11:11
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
OK, takže předpokládám že původní regulační relé, které výrobce montoval přímo na tělo dynama je odmontované... že ano? Takže pokud tomu tak je tak propoj (teď bude řeč o té plechové krabičce) vývod D s výkonovým vinutím a vývod M s budícím vinutím. Vývod B je určenej k připojení na baterku. V tvém případě supluje vývod č. 51 ze schematu. Vývod M odpovídá vývodu 61 ze schematu... zbytek zapoj jak máš ve schematu... 1A je kladívko...
 
 
Datum: 30. prosince 2008 23:37
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel4881    
Jo presne to rele tam mam ja bych chtel vyresit dobijeni do jawy 250
 
 
Datum: 30. prosince 2008 23:17
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Pomůžu ti, ale odpověz mi na základní otázku... jaké máš regulační relé? Protože pokud máš relé v plechové krabičce, tak ti to schema co uvádíš je na dvě veci.... Abych ti mohl poradit, musím se zorientovat co vlastně řešíš...
 
 
Datum: 30. prosince 2008 21:59
 
 
 
 
Jméno: procpro      E-mail:      IP: uživatel330    
podle toho schematu jak jsem napsal int. adresu tak k tomu bych chtel pripojit rele
 
 
Datum: 30. prosince 2008 21:44
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Chápu to tak že máš vypraparované původní relé z těla dynama a chceš zapojit to relé co se dávalo samostatně mimo tělo motoru?
 
 
Datum: 30. prosince 2008 21:41
 
 
 
 
Jméno: procpro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://ay.xf.cz/1.jpg
 
 
Datum: 30. prosince 2008 20:32
 
 
 
 
Jméno: procpro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja v tom umim cist mam schema ale nejni tam relatko tak nevim jak to zapojit jen to rele htp://ay.xf.cz/1.jpg a chtel bych vedet jak to mam zapojit
 
 
Datum: 30. prosince 2008 20:31
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Jestli nevíš co kam vede, tak si stáhni z netu zapojení elektroinstalace a zapoj to podle toho. Ale jestli v tom neumíš číst, tak to my za tebe nevyřešíme... já taky nedělám zubařinu jen proto že tomu nerozumím, tak tyhle věci nechávám lidem co mají o tom šajn.. zkuz pak tedy najít někoho kdo ti to sám spáchá...
 
 
Datum: 30. prosince 2008 20:28
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Tvůj dotaz je malinko nepřesnej, no valstně je nepřesnej pořádně, protože meotorka má kostru jen jednu.. leda by se jednalo o katamaran, ten má trupy dva :-D. Ale k dotazu.. asi takhle... nevim co na relátku (ne polovodičovém, tam to může být všelijak) řešíš... prostě ho přišroubuj ke kostře a zapoj vývody M a D, případně také bývají označovány 51 a 61 k dynamu jak má být a baterku si zapoj ke kostře dle libosti.. fakt je to jedno, protože pak stačí na pár vteřin stisknout odpojovací kotvu relátka rukou a nabudíš tím budící vinutí dynama aby měl magnetické póly jak potřebuješ tak že už to pak nemusíš řešit. Jen bacha, je potřeba na to mít dobře nabitou baterku...
 
 
Datum: 30. prosince 2008 20:26
 
 
 
 
Jméno: procpro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nojo ale to jsi mi moc nepomohl ja nevim jak to relatko zapjit ma 3 vyvody a ktery kam jde? dekuji
 
 
Datum: 30. prosince 2008 20:00
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pokud máš baterku ukostřenou +,tak musíš i relátko ukostřit +.Pokud je baterka - tak relátko musí bejt taky -.Baterka i relé musejí být nabuzeny na stejnou polaritu
 
 
Datum: 30. prosince 2008 19:59
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
Seso ty jseš fakt superman.Dneska mi prišly náhradní díly a přisly ještě dřív než si psal.Moc díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 21:13
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě taky dneska přišly věci.. což je taky zásluha české pošty.. poslední dobou ji obdivuji =)
 
 
Datum: 30. prosince 2008 21:13
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
:-D obdivuju ty co delaj pro praci prvni posledni ale nic se nema prahent...smekam Seso
 
 
Datum: 30. prosince 2008 20:54
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je tim ze sem balil i na stedrej den,,, jsem fak voorkolik :-( priste na to prdim,,a vy si koukejte objednavat dopredu,, nechci mit za 5 let infarkt
 
 
Datum: 30. prosince 2008 19:24
 
 
 
 
Jméno: FLIPMEN      IP: uživatel1553    
Pripojuju se mne taky dosli díky seso !
 
 
Datum: 30. prosince 2008 19:19
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
čau chcu se zeptat dal jsem nový ložiska ke klikovce a klikovka v nich trošinku háže ale uplně trošinku sotva to de vidět nejsou to ty ložiska špatný ale kupoval jsem je v obchodě nový tak nevim a ještě jak se poznají špatný ložiska u klikovky když jezdím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2009 12:58
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
Normálně ti to bude cinkat jak doma na zvonek:-D...Jak jsi poznal že Ti hází klika? když jsi to měl ještě rozpůlený nebo až když jsi to měl složený??? Jestli jsi to měl než jsi to zavřel tak to je naprosto normální to dělá u všech...Pokud už jsi to měl zavrěný tak je to průser... Ale já bych rěk zě jsi to zkoušel ještě než jsi to složil,jináč by jsi se neptal jak se to pozná...:-D
 
 
Datum: 08. ledna 2009 12:58
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no špatné ložid¨ska.. to se pozná tak že to tak .. zkrátka hučí
 
 
Datum: 30. prosince 2008 21:14
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4879    
To ti poví každý závodník.Začnou ti při určitých otáčkách brnět řídítka záleží na které straně jde ložisko do kopru.Docela dobrá míra házivosti kliky,,sotva to de vidět,,nech ji ,,srovnat,,já ji dělám na 0,05mm.
 
 
Datum: 30. prosince 2008 20:30
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
koukam ze to tu dneska trochu vazne nez jiine dny...ale k dotazu: panove mate negdo zkusenosti s akceleracni pumpou? co na ni tez rikate a na co se to tak muze hodit... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 18:42
 
<  1938  1939  1940  1941  1942  1943  1944  1945  1946  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 17:58:12 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu