Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarech chlapci... mám takovej dotaz  je možné udělat rezonanční výfuk tak, aby byl tak malej, že by se dokázal vlézt do výfuku 555??? a nebo jestli by se mohl vlézt do výfuku už z novějsích fíků... dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 12:01
Jméno: standa
IP: uživatel4915
 to ja nevim,ale ten fejfuk uz mam beztak holej protoze se rozpad,tak do nej skusim nejruznejsi prepazky a uvidim co to bude delat...treba to pridá...chci neco na zpusob toho planku jak je na netu akorat to zabudovat do originalu....
Datum: 04. ledna 2009 12:01
 Pánové tyhle nápady....  Vejfuk je u 2T 30% výkonu. A trefit něco od boku aby to fungovalo. To už toho člověk musí hodně zkusit předtim. Mě trvalo skoro rok než sem byl spokojenej se svym vejfukem. Sváření řezání soustružení pořád dokola. Ale teď jede. A jestli Standa nacpe to vejfuku 21 takovej jakoby trychtýř. Bůh ví co to bude dělat....
Datum: 04. ledna 2009 11:44
Jméno: standa
IP: uživatel4906
 udelat by sel...ale otazkou je jestli bude fungovat  Taky zrovna ted vytvarim plany jak nacpat do vyfuku z 21 jiny vnitrnosti  Teda jen takovej jakoby trychtýř
Datum: 03. ledna 2009 13:05
 no tak by byl na te 555 vetsi
Datum: 02. ledna 2009 22:51
 Ja videl rozrizlej vejfuk z pionyra 21 a je z vyroby udelanej na zpusob rezonancniho vejfuku takze bych tam nic navic nedelal.
Datum: 02. ledna 2009 20:56
 hh teoreticky bys mozna nejakej udelal akorat prumer je podle me dost malej gort vnitrni a to mluvim o vyfuku z 20,21.23 a ne z 555 tam se opravdu nic nevejde
Datum: 02. ledna 2009 19:42
Jméno: jawa 23
IP: uživatel4411
 Hoši mám na mustangu motor po go pude mi to hned na kopaka nebo se to musí zahet
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2009 23:59
Jméno: chvost
IP: uživatel1201
 vim kdo jsi  ja ti poradim dobře a ty se tu stejne zeptas ptz mi asi neveris  nj
Datum: 02. ledna 2009 23:59
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 ja mam motor po GO na CZ 250 mam najeto nejakych 50km.sice to neni moc..ale na kazdych 10km je znat jak se motor krasne uvolnuje a¨nedelamu takovi problemi se trosku rozbehnout do normalnich otacek..(normalni myslim, optimalni k zajizdeni) jinak redim 1:25 motulem... a po kazdej vetsi jizde cca20Km sundavam hlavu.. a kontroluju jak je na tom valec a krouzky...
Datum: 02. ledna 2009 22:32
Jméno: Kony
IP: uživatel1635
 Já když jsem zajížděl fika, tak jsem prvních 500 Km jezdil pomalu (do rychlosti 45 - 50 Km/h), pak jsem tomu začal přidávat a asi v 700-800 Km jsem už jezdil na plnej plyn a teď lítá jako drak
Datum: 02. ledna 2009 21:26
Jméno: jawa 23
IP: uživatel4411
 A pak řikáte že by to mělo jít
Datum: 02. ledna 2009 21:16
 musíš to zajet pomalinku v klidu nedávat tomu čím dýl to vydržíš tím bude motor bespečně dosahovat největších výkonú a rychlosti než pak mít prasklí pístní kroužky.... zajed to opravdu aspon 200 km pomalinku
Datum: 02. ledna 2009 20:59
 musíš to zajet no
Datum: 02. ledna 2009 19:40
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 nehet jsem si stříhal dneska, a ne jenom jeden - všechny!   no, nejvíc se to podobá slovu zahřát, tak dejme tomu, že to tak je... zahřát se to nemusí, měl by jít hned nakopnout, aspoň mě to tak šlo...
Datum: 02. ledna 2009 19:38
 Zdarte,budu si na celym fichtlovy menit loziska za novy a chtel bych se zeptat,jestli bych mel menit aji lozisko do pravyho vika od motoru??Bude to mit vliv na spojku??A kolik lozisek je v naboju kola??A ty loziska ktery jsou zapouzdreny,nemam mazat,amj svoju vazelinu a mam je menit zak po cca 10 000km??Nebo jak to je??A jakto ze mi pakny o naboj bzrdi tak,ze musim vic zmacknout a mam ty pakny novy??Dˇkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 20:13
Jméno: Fojta
IP: uživatel764
 nevim jaky hrany myslis,Stando,je to mozny ze si to po tech nekolika km sedne,zatim nic moc.a jak myslis vykrouceny??
Datum: 03. ledna 2009 20:13
Jméno: Standa
IP: uživatel4906
 Máš ty bubny uz vykroucený  Zaprvy pockej,ono si to treba po 50km sedne a zacne to brzdit...a nebo to nech trochu poopravit na soustruhu...je to normalni jev...a nezapomel si srazit hrany paken? a vse dukladne vycistit a odmastit??
Datum: 03. ledna 2009 13:10
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 na životnost a mazání ložiska bych se spíš zeptal přímo v (specializovaném) obchodě, v kole jsou myslim dvě, na spojku by to mít vliv nemělo, má to vliv akorát na odpor kladenej motoru
Datum: 02. ledna 2009 20:07
 dva dotazy.. seso, jak to vidíš s tím zápalkem bezkontaktním a 60 watovím (nejsem si jist kolik jsi ríkal) a dalši dotaz jakou životnost má čz 250 do krosu??? dík  (sory ze to dávám do jednoho příspevky, ale lepsi nez dva za sebou)
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 13:17
Jméno: standa
IP: uživatel4906
 názor kterej mi nikdo nevyvrátí....seriový motorky nejsou na kross...cz 250 je tezká a ma na kross malej výkon....pokud chces ceskou motorku na kross,tak si kup 125/516...250/513....nebo pro vajnšmekry 380/514 ...250 a 350 sou suprový stroje...hajda tu mluvil o nejaky poruchovosti,ale to asi jen nekde zaslech  ...motory fakt vy drzej....jediny co se tam sere je to origo kladivkovy zapalovani a pokud budes mazat spatnou syntetikou tak ti rozpusti gufera  ....takze to chce cerveny gufera,olej cross power od motorexu a Motoplat....pak lítá suprově a furt ....máme tu mršku doma,tak vim o čem mluvim  ta 513 ma nejakejch 30 koni a stejnak dneska na motokross uz je to málo....ta cz ma nejakejch ubohejch 10 koni a este je tezka...co s ni chces jezdit?? Maximalne po poli a v lese....skoda dalsiho veterana  Radsi si kup továrku...!
Datum: 03. ledna 2009 13:17
 jinak ta ciza podle toho, jak je, jestli dělaná , nebo rigo cross. origo vydrží, akorát odcházej uhlíky, ale to je pár korun. jestli je dělaná , tak to většinou moc nevydrží. páč ten motor pedělávanej tam zvyšujou výkon, ale na úkor životnosti. o origo když se budeš dobře starat tak tě přežije.
Datum: 02. ledna 2009 22:39
 BUDETO V ROZMEZI 60 az 80W zatim nic nevim jen ze to bude na 12Voltasku
Datum: 02. ledna 2009 19:39
 sory za to měkké i  (aby ste mě neukamenovali)
Datum: 02. ledna 2009 19:10
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cus slozil jsem motor na fichtla a ve sveraku sel dootavek normalne bez vejfuku a tetka na pionyroj nejde dootacek jako kdyz vynechava kdyz dam plnej udusiseto a svicka je mokra!?? a volnobech drzi nadherne v malech otackach
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 9:35
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ze to saje vzduch to je mozny ale vse je cisty a benzin nevim ten by tam mel jit
Datum: 03. ledna 2009 9:35
 mě to dělalo, když se mi sál olej do kliky.
Datum: 02. ledna 2009 22:36
 A nemaš třeba jenom zanesený výfuk??
Datum: 02. ledna 2009 19:48
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 vzduchovej filtr je čistej? jde tam dostatek benzinu? svíčka být mokrá může, to ale neznamená že tam tý směsi jde dost!!
Datum: 02. ledna 2009 19:36
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to se mi nezda nastavil jsem to dle prirucky a vzdicky to tak nastavuju
Datum: 02. ledna 2009 19:29
 Je možný,že to bude předstih
Datum: 02. ledna 2009 18:45
 Zdar DRACI,chci se zeptat,jestli jste někdo eloxoval hliník podle toho návodu,co je všude na internetu.A kde ty chemikálie asi seženu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 19:00
Jméno: nart
IP: uživatel4910
 a ked chcem eloxovat dajme tomu na modro tak co ta musi byt ine? kedze toto je navod na eloxovanie len na cierno...
Datum: 03. ledna 2009 19:00
Jméno: Standa
IP: uživatel4906
 Hodnekrat uz sem o tom premejslel....k cemu to vlastne je  Tomu ze hlinik by odvadel vic teplo kdyz bude cernej moc neverim  To vic verim navarenejm žebrum.....co sem tak videl krosový speciály tak černenej nebyl ani jeden a ten 5-ti kvalt byl nabarvenej na černo....
Datum: 03. ledna 2009 13:56
 http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-povrch-motoru.html
a dík za informace,až bude čas pokusím se to sehnat.
Datum: 03. ledna 2009 9:54
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-eloxovani-cerneni-hlinikovych-al-soucasti-hliniku.html
Datum: 03. ledna 2009 9:45
Jméno: Snickers16
IP: uživatel1276
 A kde je ten návod? Docela by mě to zajímalo. Můžeš poslat třeba nějakej odkaz? Díky moc.
Datum: 03. ledna 2009 8:42
 takže draci poučení z chemie. . manganistan draselný je HYPERMANGAN, a koupíš ho v kaaždý lékárně, dosičnan měďnatý je hnojivo, v každym zahrádkářství, tim třetim se vyrovnává ph v půdě, takže taky v každym zahrádkářství. draci ohledně fíků ste machři, ale chemie, úplný střeva.
Datum: 02. ledna 2009 22:56
Datum: 02. ledna 2009 18:52
 cau chtel jsem to delat psal jsem par mejlu nekde kde vyrabej ty chemikalie ale jednu nikde nemely uz nevim ani jakou proste jednu z tejch 4 a hlavne to mely baleni asi po 25kg mozna po 50kg coz je strasne moc ti staci od kazdeho par gramu nevim kdybys to uskutecnil tak me pls napis dik
Datum: 02. ledna 2009 18:38
Jméno: DIDI
IP: uživatel4545
 Ahoj
Prosim jak jde na první pohled poznat rozdíl mezi jawa 250/559 panelka a jawa 250/559 automatik
.Moc děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2009 18:16
Jméno: DIDI
IP: uživatel4545
Datum: 02. ledna 2009 18:16
 jj přesně jak řiká stanoon
Datum: 02. ledna 2009 18:13
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 myslim že automatik má na levé straně motoru takovou ,,bouli´´, tušim že je to ta spešl spojka, ale třeba taky kecám a pletu si to s něčím jiným
Datum: 02. ledna 2009 17:59
 čus.potřeboval bych radu koupil jsem si plastové blatníky ale nejsou v barve kterou potřebuji tak sem se chtel zeptat jestli to pude přestříkat sprejem díky moc čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2009 21:36
 anebo přestříkat celou motorku  :x
Datum: 02. ledna 2009 21:36
 Ale nee. JA sm jsem taky stříkal plastový blatníky. Akorát to musíš pořádně odmastit, poté si koupit základ na plasty ve spreji (100Kč) a ptom to teprve šplíchnout barvou jakou chceš... Mám to tak už skoro 2 roky a drží to pořád....
Datum: 02. ledna 2009 19:51
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
 Nevsimnul jsem si, ze jsi ty blatniky uz koupil. No tak to je smula, ale jak rikam, pokud se to pokusis prestrikat tak to bude hnusne a akorat budes sam na sebe nastvany, ze jsi udelal kravinu.
Datum: 02. ledna 2009 18:15
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
 Je to blbost. Strikanim ten plast akorat tak znicis. Enduro plasty jsou vyrobene primo z plastu dane barvy, takze nejsou nijak lakovane a barva ti na ne nechytne. A pokud si spocitas cenu blatniku, cenu spreju a tvoji praci tak zjistis, ze te lip vyjde koupit jinde blatnik v barve, kterou potrebujes.
Datum: 02. ledna 2009 18:13
Jméno: DIDI
IP: uživatel4545
 Jde to uplně krásně,
Datum: 02. ledna 2009 18:07
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 doporučuju před stříkáním plast zdrsnit šmirglem a pak to vzít základovkou, zkrátka postupovat jako by jsi stříkal plech
Datum: 02. ledna 2009 18:01
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Proč by nešlo,sám jsem takový blatník přestříkával.
Datum: 02. ledna 2009 17:56
 zdar u fichtla jsou dva druhy hlavních trysek 68 a 72 ale je tam mám 68 a co když tam dám 72 pojede to líp nebo to bude žrád jenom benzín
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 13:59
Jméno: Standa
IP: uživatel4906
 No asi jak rek stanon....68 nultej vybrus 72 posledni(8.) vybrus ....70 je tak nekde uprostred...jinak 68 trysky se davali na 05,a prvni 20 a 21 ...na tu posledni serii 20,21,23 se davali trysky 72,vic ucpanej vzduchovej filtr a dvoukroužkovej pist....
Datum: 03. ledna 2009 13:59
 jsou tři 68, 70, 72 70 moc neni ja jednu mam taky se davaly jen na mustangy
Datum: 02. ledna 2009 18:42
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 a kolikátejpak tam máš výbrus?
Datum: 02. ledna 2009 18:01
 Čau, potrebuju radu. Koupil sem si ten kit na pionýra 6,5k od TK moto a nechce to vůbec jet. Ani to neblafne vůbec nic enom to fouká benzín přes karbec ven víc než je zdrávo. A podle mě to má malou kompres. Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 0:34
Jméno: danyš
IP: uživatel4900
 hele to muzes stelovat jak chces ale kdyz to ma mizivou kompresi nebo zadnou tak to stejne nenatocis protoze se ti tam neudela spvnej podtlak nebo neco takovyho a na kozlovy byli lepsi 3 krouzky tohle fakt nevim jak to muze zvisit vykon to spis min potahne
Datum: 03. ledna 2009 0:34
 5mm moc.. 2 mm moc... 0 mm málo... skus 1 mm
Datum: 02. ledna 2009 23:30
Jméno: David
IP: uživatel1553
 Jo i pres pist to ma kanaly a predstih sem zkousel. At je tam 2 mm nebo 5mm nebo 0mm tak to vubec nejede
Datum: 02. ledna 2009 18:51
 podle me to ma jeste 3 kanal zkrz pist jinak nevim urcite zmeneni casovani vyfuku a sani pozna i prefuky ale ze tady nekdo pise at se kouknes jestly mas slicovaný kanaly tak top je blbost to musi chytnou i s 5mm zubem v prefukach jak rikaj zapalovanio prolez predstih dej 2 pred HÚ a jet to musi
Datum: 02. ledna 2009 18:48
Jméno: David
IP: uživatel1553
 Tak nevim asi zbytecne vyhozene penize.
Datum: 02. ledna 2009 18:23
 Ještě udělají dva kanálky navíc  Mam pocit že to tam kdysi psali, nevim kam to zmizlo
Datum: 02. ledna 2009 18:19
Jméno: David
IP: uživatel1553
 Tak vrtani je 39,5 a ve valci jsou vyfrezovane jeste 2 prepousteci kanali
Datum: 02. ledna 2009 18:19
Datum: 02. ledna 2009 18:05
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 mě se to taky zdá jako blbost, ale co by na tom dělali 10 dní kdyby to bylo jenom tohle a jestli takováhle primitivní úprava zvedne výkon o 3 koně a stojí 2500 tak já asi taky začnu kšeftovat s takovouhle úpravou protože to vypadá jako slušnej byznys
Datum: 02. ledna 2009 18:05
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ted když na to tak koukam tak ta uprava je jenom v tom že ti udělaj 6 nebo 8 výbrus a daj jednokroužkáč??? to asi snad ne, ne?
Datum: 02. ledna 2009 17:53
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak jestli je to nový, tak rozhodně nedělej výbrus( taky by ti ho jen tak neudělali, protože to bude nějaký velký vrtání nejspíš), spíš hledej chybu někde jinde,...........všechno vyčisti a seřid, a hlavně se podivej, jestli ti lícujou kanály a pak to celý přetěsni..........ještě nebyl by odkaz na ten kit??? takhle si to nedovedu moc představit co na tom muže bejt za upravy......
Datum: 02. ledna 2009 17:49
Jméno: David
IP: uživatel1553
 Mosis si dat PRODUKTY a uplne na pravo najdes Kit pionýr 6,5 HP NEW
Datum: 02. ledna 2009 17:49
 čus hele co ten kit obsahuje??a kde jsi ho sehnal? na tkmoto.cz sem to nenašel
Datum: 02. ledna 2009 17:33
Jméno: lee256
IP: uživatel4897
 caw zkus se podivat jestli to dava jiskru a jestli ne tak si proklepni zapalovani a kdiz ani to ne tak to bude v indukční cívce.a s tou kompresí to bude bud ze to podfukuje tak se zkus podivat pod hlavu jestli tam neni bordel očisti to.a jestli ani to ne tak to bude špatný výbrus udělej si noví za 400kč a uvidiš.kdyby to jeste nejelo tak mi napiš na e-mail:j.chrencika@seznam.cz ja ti poradim mam s tim zkusenosti tak caw
Datum: 02. ledna 2009 17:23
 čau borci poradily byste me nekdo kdo s tym má skušenosti kerej sprej tzn. značka spreje je nejlepší na nastříkání ráfků a která barva jestli stříbřenka nebo chromová barva a tak rozumíte mi ... díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2009 20:28
 sprej nikdy a na ráfku už vůbec ne to se za chvíli oloupe, obruš to, opískuj nebo opal a nastříkej 2 složkovou barvou jinak to vydrží hovno. Sprej se plácá tak na auta když je chceš prodat a na týden zamaskovat orezlá místa\r\n
Datum: 07. ledna 2009 20:28
 hlavne nekupuj chromovej sprej, to abys chtel mit kvalitne nastikany tim chromem tak bys to musel strikat za vysoky teploty, aspon me to tak delalo, strikal sem v zime, a normalne to uschlo, ale mazalo se to, spinilo to, proste to stlo za prd, pak sem s nim strikal v lete v 35°C na slunicku a bylo to o dost lepsi, ale na rafky si kup bud stribrenku ve spreji, ale taky to neni zadnej zazrak, casem se osoupe, pokud ti nezalezi uplne tak moc na vzledu, tak je nejlepsi hameritte stribrenka a natrit to stetcem, a taky sem jednou natiral nejakou barvou, byla to nejaka vypalovaci a krasne kryla, a bylo to jako nastikany, akorat sem tam nakej chlup ze stetce, jinak z tech spreju hlavne nekupuj spreje od znacky MO-TIP, ty sou fakt k hovnu . . . . .
Datum: 02. ledna 2009 17:19
 Zdarec pánové.Jak se dá dobře vyčistit karburátor zevnitř?Každou dutinku,aby byl naprosto čistej?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 21:28
Jméno: metloš
IP: uživatel4911
 Já to dělám tak,že z něho všechno vyšroubuju a profouknu ho kopresorem........Pokaždý to funguje.
Datum: 03. ledna 2009 21:28
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 varil sem ho nejmin 2x a pohoda...jinak pokud je hlava ze stejneho materialu jak karbec tak karbenatku to neublizi pac hlavu sem gdysy varil pres hodinu...bohuzel to nevycistilo jen to pak smrdelo ale taky mnu to neublizilo...taky je blbost davat tam jen vodu nebo jenom ocet...
Datum: 03. ledna 2009 18:08
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 ocet+vode je nejlepsi.... sice ten karbec po tom vareni zmeni trosku barvu.. ale nejak zvlast mu to neublizi
Datum: 03. ledna 2009 12:30
Jméno: mates
IP: uživatel1913
 zajímavý je že já ten karbec čistil xkrát a nic se mu nestalo...
Datum: 03. ledna 2009 10:30
 Jen upozorním, že ocet žere hliník ať je jakkoliv naředěnej. Radši to čisti tak, že naleješ do plovákovky technickej benzín a profoukneš to.
Datum: 02. ledna 2009 17:47
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 das vodu s octem do hrnce (asi 1:1, zalezi kolik mas octa, jinak staci i par ml do celyho hrnce), nechas to az zacne varit, to pak asi 5-10 minut nechas, stlumis popr. stahnes ten bordel co vyplaval nahoru jinak az budes tahat karbec ven tak se ti ten bordel na tom zas usadi...jinak ocet proto ze je to kyselina a vubec odstranuje mastnotu, coz benzin s olejem je...da se to jeste delat s citronem ze ho misto octa do toho hrnce vymackate ale to je zas takovy drazsi...
Datum: 02. ledna 2009 17:30
 caw poradim ti s tim karbošem.zkus si sehnat cukrářskou jehlu a injekční stříkačku do které naber benzín a všechno to propláchni.caw kdižtak napiš
Datum: 02. ledna 2009 17:12
 já sem to v tom voctě dělal u fechtla několikrát a u 175 2x, nic se nestalo, nech to chvíli vřít, né dlouho, a nic se nestane, ale neim, proč zrovna se to dělá ve voctě, podle mě by stačilo v normální vodě, aby se ten bordel vyvařil, ale má se ve voctě, tak to dělám ve voctě, a ještě to trochu vočistim štětečkem když to vře..
Datum: 02. ledna 2009 15:47
 Né ocet ale ocet+voda
Datum: 02. ledna 2009 15:20
 Trochu se bojim,aby mi ten ocet ten karbec nerozpustil
Datum: 02. ledna 2009 15:17
Datum: 02. ledna 2009 15:16
 vyvařit v octový vodě
Datum: 02. ledna 2009 15:15
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
 seso prosimtě dá se sehnat ještě někde replika takový tý tašky na nářadí jak dávali jawáci k pionýrům????
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2009 21:10
Jméno: buben
IP: uživatel770
 mam ty original obaly 2 i s orig. naradim ty obaly a jsou z takoveho plastu....takovej dost tvrdej igelit...nevim jak bych to presne popsal....
Datum: 02. ledna 2009 21:10
 Já to měl z koženky kterou sme měli potažený starý dveře
Datum: 02. ledna 2009 18:22
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 delavalo se to na zpusob mekkeho PVC, proste umela hmota, casto e to trhalo ve spojich...jinak ted klidne i z igelitu, co mas zrovna po ruce....
Datum: 02. ledna 2009 17:35
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 když už jsme se k tomu propracovali - z jakýho materiálu je to nejlepší udělat?
Datum: 02. ledna 2009 17:02
 Já sem si ji vyrobil doma.Chce to jen trochu fantasie a chvíly času
Datum: 02. ledna 2009 15:07
 draku zatim to nikdo nedela,,sesa
Datum: 02. ledna 2009 14:30
 já už si tu fakt připadám jak na motoinzerci!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2009 14:35
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Musíš říct sesovi,ať udělá novu sekci.(-:
Datum: 02. ledna 2009 14:35
 zDAREc mam dotazek ... kterej olej je do fichtla nejlepší ...nezáleží na ceně ..dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2009 13:28
Jméno: Radek
IP: uživatel5046
 Jedině DF-PARTNER M2T.Není M2T jako M2T.
Datum: 22. ledna 2009 13:28
Jméno: metloš
IP: uživatel4911
 Vobyčejně do něj leju mugula,ale když mu chci udělat dobře tak mu koupim castrol.............
Datum: 03. ledna 2009 21:31
Datum: 02. ledna 2009 18:57
 ELF HTX 909 .......  (do fichtla nezbytnost pokud ti točí přes 20 000 ot/min.)
Datum: 02. ledna 2009 18:50
 Je to celkem jedno.Můžeš používat minerální (např.Mogul TSF) nebo polosyntetiku.Ale plná syntetika prej neni dobrá pro motory s kluzným ložiskem na pístním čepu.Někdo to tu už několikrát řikal.
Datum: 02. ledna 2009 13:40
Jméno: durmanek
IP: uživatel1210
 myslím že kromě M2T jsou všechny nejlepší
Datum: 02. ledna 2009 13:33
 stihl nebo castrol.. bohatě stačí.. právě jezdím na castrola a je to super, svíčka je krásná a usazuje se málo karbonu
Datum: 02. ledna 2009 13:20
Jméno: rafinek
IP: uživatel3030
 čus nevite co by se stalo kdybych převrtal trisku na fichtlovy aby byla větší
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 21:34
Jméno: metloš
IP: uživatel4911
 POjede to jen vo trošku líp,ale zase si to víc sežere,ale zase záleží kolikátkou to převrtáš a taky na tom kolikátej tam máš vejbrus.Je totiž pitomost upravit jen jednu věc......
Datum: 03. ledna 2009 21:34
 větším vrtáčkem ale nemá cenu ji vrtat pokud nemáš maximální výbrus, jenom bys tim svedl spotřebu
Datum: 02. ledna 2009 13:47
 to určitě doma sám neuděláš. A asi bi se dusil.
Datum: 02. ledna 2009 13:25
Jméno: Zbyněk
IP: uživatel4895
 Ahojky draci, snažím se dát do hromady Jawku 90ku a scháním kola nebo jen středy jsou totožné snad s pínem od 20citky.nemáte je někdo zbytečné doma ?rád koupím.To za prvné a za druhé nevíte o někom kdo renevuje spolkové obložení na 90tku? Dejte vědět. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2009 0:30
 mual,cz
Datum: 09. ledna 2009 0:30
 Zdar, já mám ráfek na 90ku. Za nějakou normální cenu je tvůj. Pokud máš zájem...napiš na mail
Datum: 02. ledna 2009 21:30
 Kola stejný nejsou.20 má 16 palcový a 90sátka má 18 palcový
Datum: 02. ledna 2009 15:53
 90tka ma sirsi oblození zez pionýr!! jinak vzledove jsou stejné
Datum: 02. ledna 2009 15:15
 hoši pozor, kola stejný nejsou, jenom středy kol!!!!! a to ještě jenom jedny, teď newim jestli ty s těma dírama, nebo ty jak tam patří ta guma????
Datum: 02. ledna 2009 14:15
 Zbyňku,napiš na email mám celé kola z 20citky.
Datum: 02. ledna 2009 14:07
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Mam knizku a stredy jsou totozny s 20citky
Datum: 02. ledna 2009 13:32
Jméno: motor
IP: uživatel680
 http://shop.sesa-moto.cz/zbozi/jawa_90/spojka_lamela
Datum: 02. ledna 2009 13:20
Datum: 02. ledna 2009 13:16
 Tak středy myslim stejný nejsou,90sátka má snad větší.A spojkový obložení renovujou v klimautu.Je to v Brandýse nad Labem.
Datum: 02. ledna 2009 13:15
 zdar seso mohl bys sehnat gymy na ty podlážky na jawě 20 dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2009 16:01
 napiš mi na mail nebo ICQ (398011306), já ti pošlu odkaz, nechci tady dělat reklamu na konkurenci
Datum: 02. ledna 2009 16:01
 to zatim nikdo nedela a tak nemam sanci,,sesa
Datum: 02. ledna 2009 15:23
 Čus všichni hele mám doma asi 16 fichtlů a jeden mi nejede nevim co stim jedu delší trasu tak stácí tach i sílu nevíte co s tím muže bít dík čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2009 12:14
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
Datum: 07. ledna 2009 12:14
Jméno: danyš
IP: uživatel4900
 ja bych to vydel taky na ten usmazenej motor protoze kdyby to chtelo vybrus tak by to netahlo trvale
Datum: 03. ledna 2009 0:46
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak muze to byt vybrusem ale pokud je to po case tak treba chuda smes (prilis prehraty motor a vadne) a pak treba pritekanim oleje z prevodovky....
Datum: 02. ledna 2009 17:36
Jméno: lee256
IP: uživatel4897
 caw vim co s tim mas.mas v trapu výbrus,dej si udelat novi za 400kč a uvidis rozdil i v tahu síle a vitrvalosti.mel sem to same co ty tak caw
Datum: 02. ledna 2009 17:17
 počkej ty máš "ASI" 16 fichtlů  to ani nevíš kolik jich máš  .To si borec.
Datum: 02. ledna 2009 13:02
Datum: 02. ledna 2009 12:44
 Ahojte,mozem dat na 250ku 353 regler z embecky 14v?damsi aj baterku 12v aj inducku a aj ten regler 12v,bude mi to normalne jezdit a dobijat??diki...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 1:13
 Jen ve vyjimečnem případě to lze ,pakliže se ti podaří misto dynama nainstalovat dynamostarter a ten je na 12V. ale nezapomeň že všecky spotřebiče se musí předělat na 12V
Datum: 04. ledna 2009 1:13
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Ne, nebude.. v jawičce je 6V dynamo... musel by jsi ho převinout na 12V, jak stator tak rotor....
Datum: 02. ledna 2009 13:45
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 Je to hloupost, sežeň regler co tam má být. V MB je dynamo
Datum: 02. ledna 2009 12:48
Jméno: motor
IP: uživatel680
 v 250 je dinamo a v embéšku je alternátor ne??? a i kdyby tam bylo dinamo tak je tam 12 voltů a ne 6 !
Datum: 02. ledna 2009 12:32
Jméno: standa
IP: uživatel4893
 obavam se ze ne....furt tam budes mit malo na vinutim a budes budit vinuti spatnym napetim neboli proudem....myslim si ze to nebude fungovat..a na kolik W je to rele? a kolika W mas dynamo? celkove si myslim ze je to blbost.....
Datum: 02. ledna 2009 12:29
|



|