Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čaute chtel jsem se jen zeptat kde seženu takovou tu lešticí pastu na hliník abych mohl vyleštiti motor a jestli to pak rozleštim normalnim hadrem abych nemusel vyrabet to na tu vrtačku ja mam jen takovech chlupatej nastavec na vrtačku taky na leštení myslíte že by to s nim šlo??diky čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 15:48
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 ta paasta se jmenuje silichrom a to jenom rozlleštiš normalně hadrou,prostě naneseš na motor a leštiš
Datum: 04. ledna 2009 15:48
Datum: 04. ledna 2009 14:11
Jméno: KAREL
IP: uživatel600
Posl.aktualizace: 05. ledna 2009 20:29
Jméno: mira
IP: uživatel1412
 ja z nej nejvic vytahl 84,4 za kamionem........a z kopce rovnejch 90....mam jen jinej pist.....ale na tech 80 se to dostane skoro vzdycky...
Datum: 05. ledna 2009 20:29
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 mě max 70kmm/h ale normálně 55-60km/h , až začnu být vydělečně činnej tak se teprv začou dít věci
Datum: 04. ledna 2009 22:22
 mě 60km/h
Datum: 04. ledna 2009 18:12
Datum: 04. ledna 2009 17:18
 Přesně tak....  Já už závodim dýl...ale teprve loni a letos se začali dít velký věci....
Datum: 04. ledna 2009 17:18
 Závodim sice poměrně krátce, ale už jsem viděl pěkný věci..... no kdo neviděl, nepochopí.
Datum: 04. ledna 2009 17:13
 U tý R1 rozhoduje hlavně váha....  Tu než překlopíš z vinglu do vinglu....moped má jedno kole ještě v levý a druhý už v pravý zatáčce....  Sem ze slušnýho oddílu....  Sem z VIX TEAMU....  Jinak s tim SV nekecám....ale bylo mokro a kámoš se bál....  Ale já si držel standart....mám to tam najetý.....100-105 sem jel furt...! On musel jet i 150 aby se na mě znova dotáhl po zatáčce....
Datum: 04. ledna 2009 16:56
Datum: 04. ledna 2009 16:23
 mě jede 70-75 km h ale mojim snem bylo abych na pionýrovy dal 100km h no možná se mi to někdy vyplní
Datum: 04. ledna 2009 16:19
Datum: 04. ledna 2009 16:04
 Stando mě s kvalitníma tlumičema kotoučem vepředu a táhlem na buben dozadu sedí a brzdí dostatečně....  V zatáčkách mi kámoš na SV 650 nestačil...
Datum: 04. ledna 2009 15:56
Jméno: Standa
IP: uživatel4915
 Tak akorát na rozbití huby  ....a já bych se taky zeptal...kdyz vam vsem tak jede...tak jak vam drží na silnici a jak vám brzdí???
Datum: 04. ledna 2009 15:40
 z kopce i 23...ale to se už klepe
Datum: 04. ledna 2009 14:44
Jméno: babin
IP: uživatel3011
 jo no 107 co?
Datum: 04. ledna 2009 14:30
 Tahle otázka už tu byla hodněkrát...  Mě jede dost...ale už to neni skoro ani fekál...
Datum: 04. ledna 2009 14:02
 Po rovině ručička kousek za 70 km/h.
Datum: 04. ledna 2009 14:01
 Hoši, mi jede fichtl bez úprav 120km/h!!!!!!!
60ráno a 60 odpoledne
Datum: 04. ledna 2009 13:46
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Ted delam ůpravy,ale před ůpravama my jel 80km/h.
Datum: 04. ledna 2009 13:40
Jméno: babetťák
IP: uživatel1073
 kamosovi jede 110 pětek na pul plynu
Datum: 04. ledna 2009 13:40
 ahooj...potřebuji poradit se zapojením přerušovače blinkrů z Favorita (je tam stejný myslím jako u 120 atd...)jsou tam tři konektory tak newím co kam mám zapojit...!!?díkk
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 20:12
 nemas tam nejaké tecky? a ked ne tak skusaj nejako ti to musí ít. 1. je asi + 2. je asi - a 3. uzemneńi zem
Datum: 04. ledna 2009 20:12
Jméno: Standa
IP: uživatel4915
 ze by to bylo +,-,výstup ? Takovyhle veci jsem nikdy neresil...kdyz sme ve fáčku menili rele tak sme jen vymenili kus za kus...obracene ho tam nedas
Datum: 04. ledna 2009 17:45
Jméno: jirka
IP: uživatel4411
 čau hoši čistě likedky jak a co mám seřídit na 21 aby mi to nezdechlo při volnoběhu
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 17:50
Jméno: danyš
IP: uživatel4900
 no pak taky zalezi v jakym mas stavu soupatko jestli tam v tom miste kde se to dotyka s tim sroubkem to neni vymlaceny a na poloze jehli
Datum: 04. ledna 2009 17:50
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 jj taky podle teploty.. volnobeh se sserizuje kdyz je motor zahraty... pokud se nemylim tak kdyz je motor studeny tak drzi vyssi otacky nez kdyz je motor zahraty
Datum: 04. ledna 2009 15:50
 někdy je to rozdilny podle teploty motoru ...
Datum: 04. ledna 2009 14:46
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Seřizuje se to tim šroubkem s pružinkou mezi triskama.Ale taky záleží na tom na jakou stranu jí máš nakloněnou.Když jí naklonýš do leva tak začne chcípat a když do ptava tak začne nabírat otáčky,nebo je to obráceně už nevim.Prostě to postav rovně a pak toč s tim šroubkem.Když ho budeš přitahovat začnou otáčky stoupat a když povolovat tak začnou otáčky klesat.Ale i když to seřdíš,na náklon to bude reagovat stejně!
Datum: 04. ledna 2009 13:38
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 sakra někdo mě předběhl
Datum: 04. ledna 2009 13:32
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 Nastartuj , a na karbecu dotahuj/povoluj šroubek s pružinkou dokud ti to nebude sedět podle představ. Jednoduché !
Datum: 04. ledna 2009 13:31
Jméno: Dan
IP: uživatel4916
 zkus si pohrat s tou prostredni tryskou(ma pruzinku) u karburatoru,cim vic ji utahujes,tim fechtlovi pridavas otacky a naopak
Datum: 04. ledna 2009 13:27
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 volnoběh
Datum: 04. ledna 2009 13:14
 Čau, máte tu někdo zkušenost s výplní dutiny v pístu(myslím ten prostor nad pístním čepem směrem k hlavě)? Slyšel jsem, že se to plnilo rozdrceným korkem a zalilo hermatikem nebo tak něčim, ale ten už se nejspíš nedělá. Potřeboval bych tedy poradit čim to zalít, aby to vydrželo. Popřípadě jestli má cenu tuhle úpravu dělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 15:14
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 taky už mě to napadlo, realizace by šla vpohodě s lehkým materiálem, který by tím pádem měl i malou setrvačnost a nemusel by být nějak drasticky připěvněnej, problém bych viděl v podstatně zhoršeným chlazení dna pístu, takže tohle asi nebrat
Datum: 04. ledna 2009 15:14
 Jako ne přímo zázračná ale aspoň něaká varianta je ta podkova.
Datum: 04. ledna 2009 12:22
 tak jo frikuline prdim na to
Datum: 04. ledna 2009 12:17
 No to je taky pravda, že by se rozhodilo vyvážení klikového mechanismu, ale to bych jedině musel kliku nějak dovážit, pokud by to šlo.
Datum: 04. ledna 2009 12:16
 Zaprví ti to rozvibruje motor a za druhý snaha o dosažení lepší prekomprese se líp realizuje podkovou( a nebo dalšíma úpravama kliky)myslim si že vyplnit píst je míň výhodný než podkova. Protože podkova stojí ničeho se neúčastní. Kdežto vědomě si zatížit píst....to je docela bláznovina.
Datum: 04. ledna 2009 12:15
Jméno: standa
IP: uživatel4915
 Moc tomu este nerozumim,ale nemela by tahle uprava negativni vliv na vyvazeni klikoveho mechanismu???
Datum: 04. ledna 2009 12:04
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 zdarec hosi kde by mela koncit klapka pokud ji delam na valci mistopuvodniho kolinka ?Predem dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 12:09
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 diky
Datum: 04. ledna 2009 12:09
 Těsně nad vložkou....
Datum: 04. ledna 2009 11:38
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel2818
 Zdarec draci,jakej je rozdíl mezi lamelou z 555 a 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 13:42
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Na 555 je jedna tlustá lamela na 3 pružiny a u 21 sou dvě lameli na 5 pružin!
Datum: 04. ledna 2009 13:42
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 Lamela z 555 je o něco tlustší než z 21
Datum: 04. ledna 2009 11:52
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel2818
 Jo,to je jasný ale jestli je rozdíl ve velikosti,počtu zubů nebo tak něco!!??
Datum: 04. ledna 2009 10:40
Jméno: maro50
IP: uživatel4914
 u 555 je len jedna lamela na spojkovy kos s 3 pruzinkami ....u 21 su lamely 2 + medzilamela a u na spojkovy kos s 5 pruzinkami..
Datum: 04. ledna 2009 10:07
Jméno: marfy
IP: uživatel4510
 Čau všichni promiňte že to sem cpu ale potřebuju vědět jakékoliv názory a zkušenosti ohledně tuningu motoru simson.Mám na mysli konkrétně tu sadu 70 ccm 2 přepouštáky.Kolik potom ten motor bude mít po zajetí přibližně koní?Použil bych sprotovní klikovku na to.Díky za jakékoliv názory.Jěstě jenou sorry za to že to sem píšu ale je to tady nejlepší!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 22:35
Jméno: fk
IP: uživatel1115
 Na simsona S70 mám doma klapku i s domečkem, pokud máš zájem, mejlni
Datum: 04. ledna 2009 22:35
 Frikulíne jak jo můj simson, ten moh bejt parádní  sakra, ty rodiče...
Datum: 04. ledna 2009 17:38
 Frikulíne jak jo můj simson, ten moh bejt parádní  sakra, ty rodiče...
Datum: 04. ledna 2009 17:30
 to s tím 130 ccm mám v záložkách... lepší než novodobá aprilka  a zvvvvvedne se to i na 4 q  ale to je o hubu!
Datum: 04. ledna 2009 12:37
 Co vim tak jednou za čas se dělá hromadná objednávka na simson v iglů ale nejsem si jistej. Poštovný stojí právěže docela dost tak to řešej hromadně. Měl sem jednoho simsona dělat pak z toho sešlo...! Jinak ale fichtl je fichtl...  Tam to musíš udělat ručně a ne si to koupit nasadit a dělat hrdinu....
Datum: 04. ledna 2009 12:12
Jméno: marfy
IP: uživatel4510
 no ty kravo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pardon že sem sprostej ale to jinak nejde  sem na tom odkazu našel kit pro 20 PS to uz bych se bal  hele a nevite jestli se to da sehnat nekde v cr? nebo se to musi objednat z nemecka? kolik by to mohlo stat? to postovny a balny?
Datum: 04. ledna 2009 12:08
Datum: 04. ledna 2009 11:51
Jméno: motor
IP: uživatel680
 serie simson s 17 zub koelčkem je nic moc je to líný ale zase tam spon nedáš všechny qvalty na 10 metrech ale myslim že sady od 70 vejš se tady schánej blbe koukni na
youtube tam je dost videjek sou tam i 130ccm ale to už se zvedá snad na každou rychllost
Datum: 04. ledna 2009 11:48
Jméno: Standa
IP: uživatel4915
 rozhodne 70-80ccm je dobra volba...ale nesmis zapominat na veci jako je kraburator,prevody,kartery a vyfuk...neni to jen posadit na motor a jet....
Datum: 04. ledna 2009 11:44
 Čéče abych ti pravdu řekl.....já osobně nemám simsony rád. Ale viděl sem sadu 90ccm (válec hlava klapka příruba vejfuk samozřejmě píst...) A měla psanejch 16,5 koně v 9000ot. Stojí 420 Euro. K tomu kdyby byla slušná klika a 5Q. Nechal bych si to líbit. Ale i s klikou sem to spočítal na baj oko 25 000. Ale mít to v simsonu skůtru. Pořádně napodvozkovanym nabrzdovanym a obutym. Ty vole...  Oni měli psanou maximálku na obyč 4Q 115km/h. Myslim že s 5Q by to dávalo tak 130-135km/h....a to by bylo něcíčko....
Datum: 04. ledna 2009 11:40
Jméno: simak
IP: uživatel4653
 ja ti povim tak nedelej taketo kraviny bo je to skoda simaka to sa vubec neoplati len sa trapi radsi si udelej komplet Go motora jak ja ale komplet daj si 17 zube hnaci kolecko a simson ti bude litat jak mne 85km/h po rovine insi sem nedelal nic to je simak a ne upravy a blbosti dej vybrus klukovku stoc a tak pohraj sa s tym takto toto je skoda penez ten 70ccm vazne
Datum: 04. ledna 2009 11:26
Jméno: motor
IP: uživatel680
 jo a na 70ccm válec potřebuješ nák vysoustružit kartery už se to tam nevejde jinak už to lítá celkem slušne no
Datum: 04. ledna 2009 11:09
 čauves, tohle bys měl dávat na simsonácký forum tam jsou lidi co tohle maj! Ale z jejich zkušeností vim že po zajetí 70ky/4 kanál
to jede +- 100 po rovině ted si nepamatuju jaký ale měli převody atd! každopádně potřebuješ primár z S70ky nebo 5ti kvalt protože na sériový převody i kdyby si tam naházel velký kolečko je to moc
Datum: 03. ledna 2009 23:28
Jméno: Enigmask
IP: uživatel2900
 nazdar chlapy mam problem...babeta210 vycistena, secko utesnene, s predstihem sem nehybal takze myslim ze tym to neni, ssvicky sem skusal vicere jak palky od 14 do 17 tak ngk 15tku benzin mam novy, ... no stelujem karbec, volnobeh mam hotovy ale ta mrcha nechce po otoceni plynem aj pri uz ohrytenm motory zvisovat otacky, ihlu mam na druhem zarezi a jakmile pootocim plynem zacne sa to hltit, ked sem daval prst a pulku difuzoru sem ucpal uz to slo do otacek, tak sa pytam ci spustit ihlu, a ci mate s tym skusenosti ... diky za jakekolvek odpovedi.... cafo
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 15:39
Jméno: Enigmask
IP: uživatel2900
 no tak posunul sem ihlu na druhe zdola, a mosel sem hodne povolit skrutku bohatosti zmesi, a uz to ide skoro bez chyby
Datum: 04. ledna 2009 15:39
Jméno: Enigmask
IP: uživatel2900
 jj ta clona mi funguje, jak rikam jak sem to sledoval tak ked uz sem otevrel supatko nad polovicu tak tam slo malo paliva a moc vzddcuchu , po prikryti pulky difuzoru to islo aj nad pul plynu do otacek inac sa to zacinalo dusit,
Datum: 04. ledna 2009 12:54
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 zveda se ti ta prepazka klapka nebo jak se to jmenuje to co pousti vzduch pred karbecem??
Datum: 04. ledna 2009 8:59
Jméno: Enigmask
IP: uživatel2900
 nj skusim to este skontrolovat, lebo ocividne tam ide menej paliva nez by mnelo , este mna napadla plovakovka, ale tam sem s pleskem nehybal a predtym to jelo, takze bud je neco ucpate abo skusim este tu ihlu no diky hosi
Datum: 03. ledna 2009 22:36
 Něco máš přiucpanýho. Nejspíš to budou trysky, ale může to být cokoliv na cestě benzínu z nádrže do difůzéru.
Datum: 03. ledna 2009 22:12
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak to sou ucpany trysky nebo vzduchovej filtr...pokud ani to ne tak vycisti vyfuk...je to klasicky problem i u fiku, vetsinou je to v tryskach...
Datum: 03. ledna 2009 21:56
 PROSÍM K ČEMU VLASTNĚ JSOU DOBRÉ VYLEŠTĚNÉ KANÁLKY JÁ JE TOTIŽ MÁM A PŘIPADÁ MI ŽE RYCHLEJC NABEROU OTÁČKY JE TO MOŽNÉ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 16:07
Jméno: standa
IP: uživatel4915
 karle tak mi rekni kdo vlastne jses a jakej mas vlastne e-mail? posledne jsi mel email damon94 nebo nejak tak a na lidech jsem te nasel jako nejakou andreu...ted mas mail karel hatsan...tak jak teda?
Datum: 04. ledna 2009 16:07
 martys> přesně tak, přefuk neboli přepouštěcí kanál je ten, kterým prochází směs z prostoru klikovýho hřídele do válce.
Datum: 04. ledna 2009 13:37
 ahoj,chci se jen zeptat zeznelo tdy slovo přefuk...to jsou kanály kterými přechází směs ze spodní části do spalovacího prostoru..?
Datum: 04. ledna 2009 13:18
 Přesně tak....leštit přefuky neni dobrý. Existuje teorie kdy ve vyleštěnym kanálu kondenzuje směs a stéka po stěně...kdežto v nevyleštěnym směs narazí na nerovnost rozbije se a splynuje. OK beru čistý přesně slícovaný přefuky- o tom neni žádná. Výfuk je druhá věc ten se leští aby se opravdu neusazoval karbon a výfuk nezarůstal. Ten tvůj pocit je možná danej tim že jak si to leštil tak si sem tam někde strhl hranku na přechodu a tak....! A tim si možná trochu pomohl. Ale jinak....placeboefekt je docla fajn přirovnání.....
Datum: 04. ledna 2009 12:09
 a čím si je leštil???
Datum: 04. ledna 2009 8:53
 Leští se jenom výfukový kanál, aby se na stěnách neusazoval karbon. Přepouštěcí a sací kanály se NELEŠTÍ. Pouze odstranit hrubý nerovnosti a slícovat přechod válec-kartery.
Datum: 04. ledna 2009 0:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tomas to samy jako gdyz vylestis hlavu a pist - nemuze se tam jen tak usadit karbon...mozna se divite ale gdyz jde pist k DU a otvira prepousteci kanalky tak stejne nejake mnozstvi vyfukovych plynu vnikne az do klikovky a tim se usadi karbon na klikovce, v klikovce a taky v prepoustecich kanalcich...gdyz je vylestis tak je pri nejmensich vycistis a pokud je nalestis poradne a dobre tak umoznuje takto nalestene kanalky prepoustet lepe smesi do valce...takze jen placebo to nebude...
Datum: 03. ledna 2009 21:53
 Placeboefekt.
Datum: 03. ledna 2009 21:43
 BORCI NECHCU ZASE OTRAVOVAT ALE PROSÍM PORADTE MI SLIŠEL JSEM ŽE KDYŽ ZVĚTŠÍM PRÚMĚR DIFURZORU NA KARBURÁTORU JIKOV TAK TO POJEDE LÍP JAK HO MÁM ZVĚTŠIT TO JE TO SACÍ HRDLO? TO MÁM ZVĚTŠIT? PROSIM PORADTE DIKI MOC
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 13:19
Jméno: mates
IP: uživatel1913
 Karle řekni mi jednu věc..proč zakládáš furt nový témata??.....dyť ty umíš psát do toho jednoho  sám sem to viděl...a jak řiká Willi .....ta tvoje čeština...
Datum: 04. ledna 2009 13:19
 Pane boze  vypni si Caps lock a nauc se aspon vyjmenovany slova pac slovo slyset se pise s Y DIKI po K mekke I je taky masakr dyt to uplne bije do oci
Datum: 04. ledna 2009 11:50
 jA ho mel osobne pujdcený od stejskyho je to rozdil nez se seriovým! hol ma to vetsi difuzor=vetsi max vykon kdo nema penize na nejyk lepsi karburator tak doporucuju!
Datum: 04. ledna 2009 3:29
Jméno: marfy
IP: uživatel4510
 Uz jste nekdo zkousel tu upravu co tam ma stejsky s tim karburatorem? jestli do toho mam jit taky .Dik
Datum: 03. ledna 2009 21:17
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Podívej se na:http://www.jawa50speed.wz.cz/technika.html ůplně dolů na tu stránku,tam máš celou ůpravu karbece!
Datum: 03. ledna 2009 20:44
 MÁTE PRAVDU NENÍ TO MUSTANG ALE JE TO JAWA KTERÁ JE PODOBNÁ SIMSONOVI
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 13:22
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Ne ne Hladíku, Jawa Roadster 50 byla plánovaná do výroby, mělo se jednat o zmenšenou verzi původního 90ccm motoru a náhradu pionýra a mustanga.. někde mám zabordelené, naskenované raklamní letáky na tuhle motorku, měla být i ve verzi s laminátovým okarosováním po vzoru skůtru...
Datum: 04. ledna 2009 13:22
  nemyslel si Jawa 90 Roadster????? páč Jawa 50 Roadster není
Datum: 04. ledna 2009 12:40
 Chong: Jawa 50 Roadster byla o několik let dřív a když se na ně podíváš, podoba je veliká. Jawa 50 Roadster měla 5 kvaltu.
Datum: 04. ledna 2009 12:36
 hele kdysi sem ale viděl na nějakých slovenských stránkách jak borec prodával mistrala, tehdy sem jeste taky nevěděl co to je, takže sem myslel že to poskládal sám doma
Datum: 04. ledna 2009 10:40
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 To JS - a proč by měl být simson kopíí jawa 50 roadster, jen proto že má 4 kvalty? Nebo snad má motor simsona rotační šoupátko? Nepleť si dojmy s pojmy....
Datum: 04. ledna 2009 9:18
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 teda kecam, on to chtel prodat...ale jak rikam, buhvi jestli to doopravdy mel...
Datum: 03. ledna 2009 20:40
Jméno: Speedo
IP: uživatel4823
 hele a nevite kde by se dal sehnat mistral???
Datum: 03. ledna 2009 20:40
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 gde ho sehnat? pokud vim tak byly asi jen 3 kusy...to je nemozny sehnat, gdysy tu negdo rikal ze by ho chtel sehnat ale buhvi estli si nevymyslel...maj to soukromnici kery se toho nevzdaj ani gdyby nastal konec sveta...prece jenom je to bezvadnej kus, proc ho prodavat, to ma nevycislitelnou hodnotu...
Datum: 03. ledna 2009 20:39
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no tak Karel jak gdybys ho neznal...
Datum: 03. ledna 2009 20:38
Jméno: Speedo
IP: uživatel4823
 hele a nevite kde by se dal sehnat mistral???
Datum: 03. ledna 2009 20:37
 prosimte nezakladej porad novy a novy prispevky,staci kdyz to napises do toho puvodniho
Datum: 03. ledna 2009 20:36
 Simson je jen špatně zkopírovaná Jawa 50 Roadster.
Datum: 03. ledna 2009 20:35
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Simson se mu nemuze ani rovnat, to je oproti nemu jenom kupa srotu...jinak ten Mistral je vynikajici stroj, jeden z nejlepsich nejen z ty doby ale prakticky i dnes...
Datum: 03. ledna 2009 20:34
 čus nevíte čím muže bít že mě fichtl nechce startovat jenom na rozjezd
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 12:20
 Protože to je fichtl...
Datum: 04. ledna 2009 12:20
 Kdyby si ho nebil tak by ti byl urcite jel
Datum: 04. ledna 2009 11:56
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 není ,,bít,, jako ,,být,, ... zeptej se rodičů jaký je v těch psaných slovech rozdíl.... Nemohl jsem si odpustit poznámku, tohle je něco naprosto idiotského, takhle u nás na základce psali jen ti úplní primitivové, co prolejzali školu z milosti....
Datum: 04. ledna 2009 9:15
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Jestli myslíš na rostlačení tak to může bejt tim že ti to dává malí a slabý jiskri,nebo blbě seřízenej předstih, nebo blbá komprese.Taky je možný že se ti blbě dostává benzín do válce a dostane se tam až po chvíli.
Datum: 03. ledna 2009 20:25
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Zdar,pude na zapalování z mustafa (30w)zapojit relé aby dobíjelo baterii?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2009 7:15
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Ta tlumivka se zvyšující se frekvencí zvyšuje i svůj odpor procházejícímu proudu, tak proto ,,reguluje,, . Proti přebití však nechrání ,,ani zbla,,. Druhým problémem je jednocestné usměrnění, čímž ti klesne max. účinnost pod 50%... Ale stejně v navrhované verzi není výkonový přebytek, kterým by jsi mohl nabíjet, zejména když to spácháš jako na 150tce... Standa zapoměl napsat že na čezetě ten akumulátor zálohoval pouze zadní svítilnu a klakson
Datum: 05. ledna 2009 7:15
Jméno: standa
IP: uživatel4915
Datum: 04. ledna 2009 16:48
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Stando, Stando! Abych tvé řešení parafrázoval... kamarád taky dojel z výletu na pneumatice vyrobené z deky, která bylo stočená do ruličky a omotané dokola ráfku, ale nikdy by to nedoporučoval jako normální náhradu pneumatiky  . NA 150C žádná regulace nebyla, protože v době vzniku neexistovali ani tranzistory a s elektronkama regulaci dobíjení prostě udělat nešlo... ale jen proto to není dobré řešení, z moderního pohledu je to kompromis nahovno
Datum: 04. ledna 2009 16:27
Jméno: standa
IP: uživatel4915
 proc tak slozite...usmernito graetzovym mustkem,zapoj to jako je schema na cz 150c,dopredu 25w dozadu diody a zbytkem muzes dobijet...a nebo regulaci od chonga...taky dobra vecicka...mam to doma,ale este sem to nezapojil....ale tu čz jsem delal a vim jak to tam fungujee....nejjednodussi dobijeni co jsem kdy videl
Datum: 04. ledna 2009 15:26
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Vím že si tím tady dělám reklamu, ale jedno řešení nabízím zde http://www.mujweb.cz/www/elektronic koukni do kategorie regulace nabíjení a s tím související odkaz zapalování CDI. Ve složce regulace dobíjení je i odkaz na podsložku koncového LED světla... Při testech to dopadlo tak, že mi 25W žárovka svítí plným jasem už na volnoběh, přičemž tedy světelný okruh nestabilizuju akumulátorem a zapalovací okruh je stabilizován malým geláčem, kvůli ulehčení startu. Je tedy připraveno na provoz 35W světla... Jsou tam i varianty zapojení regulace s CDI...
Datum: 03. ledna 2009 23:05
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Jo šlo by to, ale musel by si fichtlí magneto nahradit dynamem ze zmíněných motorek.. ale to si moc prakticky představit neumím, protože se pod dekl nevejde  . Jinak chci upozornit že magneto patří do kategorie alternátorů tj střídavé zdroje energie (ano je to tak ale v autě se nyní po modernu výstup nakonec usměrňuje výkonovými usměrńovacími diodami) a dynamo patří do stejnosměrných zdrojů energie (stejnosměrné, tepavé).
Datum: 03. ledna 2009 22:59
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Tak todle bych asi nezvlád tak sem myslel si tam dát ještě zapalování třeba z jawa175 nebo250 a normální relé!Co myslíte šlo by to?
Datum: 03. ledna 2009 22:25
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Za jednoduchost se platí.. jednak účinností stabilizace a druhotně teplem který vyzáří tranzistor do svého okolí.. tedy, zkrátka toho tepla se musíš zbavit a bez masivního chladiče to nepůjde... Pokud nechceš vyrábět teplo, tak se musí použít spínaná stabilizace a to buď pomocí klasického induktivního zdroje step-down, nebo pomocí nábojové pumpy... jiná metoda negenerující echt tepla mě nenapadá... Ale ty jsi se ptal jestli lze 30W magnetem nabíjet baterii, tak tedy baterii ne, at by ti eplodovala, takže hnidopišsky musím upozornit že jedině akumulátor  . Pokud má magneto 30W přední žárovka 25W a zadní 5W, tak ti na dobíjení nic nezbývá, takže leda by jsi ušetřil vzadu (např. LED světlo), nebo uspořil vepředu zvolením slabší žárovky, tak máš výkonový přebytek, který můžeš investovat do nabíjení akumulátoru. Jenže k tomu musíš dopáchat nějakou regulaci, protože nechceš akumulátor přebíjet a tím jej brzo odrovnat že  . Ideální pro provoz klasického olověného akumulátoru je nabíječ charakteristiky ,,U,,, teyd takový který stabilizuje max. napětí které na akuumulátoru budeš požadovat. V praxi se vždy volí podplynovací napětí.. a protože 6V akumulátor masivně plynuje při 7,2V, obvykle se volí napětí o krapátek menší...
Datum: 03. ledna 2009 22:11
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 to me pose.  jako z ucebnice
Datum: 03. ledna 2009 20:47
 Jestli myslíš regulační relé z velkejch Jaw a ČZ, tak to ti tam nepude, protože to reguluje buzení na statoru a to na munstangoj není. Musíš si něco vyrobyt sám. Nejednoduší je si proud z cívek usměrnit diodovým usměrňovačem a pak na to udělat regulaci. Jednoduché zapojení regulace je, že vezmeš tranzistor NPN, ten připojíš kolektorem na + a emitorem na - a mezi kolektor a bázi připojíš zenerovu diodu. U tranzistoru PNP akorát prohodíš + a - a otočíš zenerovu diodu. Výsledný napětí bude napětí na zenerově diodě + cca 0,7V. Tranzistor musí být na chladiči. Tohle je asi nejjednoduší regulace a mám ji odzkoušenou. Na internetu je dost lepších, ale složitějších.
Datum: 03. ledna 2009 20:28
 Zdarec draci. Mám problém. U motoru čz 150c (zetka) mi odchází spojka. Chctěl bych se zeptat jestli někdo nevíte, kde se dá nové lamely koupit. Nikde je nemůžu sehnat, třeba nějaký internetový obchod, ale tech jsem vyzkoušel taky hodně a nikde nic. Poradtě mi prosím kde seženu novou spojku, děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 18:41
 nové korky tam těžko dám. Ty lamely jsou totiž celé z plastu a jakákoliv oprava není asi možná. Potřebuji teda sehnat novou
Datum: 11. ledna 2009 18:41
Jméno: Franta
IP: uživatel3228
 Vyndej lamely a nalysuj do nich novy korek,pak je dej tk na45min varit a pak te ceka par hodin brouseni...do vymezovacích podlozek udelej dulcikem mrte JEMNYCH dulku a mas vyhrano....hodne stesti...
Datum: 11. ledna 2009 14:11
 skousel si motoren.sk??
Datum: 03. ledna 2009 20:14
Jméno: Acer
IP: uživatel1913
 čauwes ...kdybych si nechal snížit hlavu na fichttlovy ...je to nějak znát na seriovym motoru? ...a můžu tam nechat normálně dvoukroužek píst?:o)
?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 14:04
 Tak mi napiš mail.....
Datum: 04. ledna 2009 14:04
 Ahoj,měl bych dotaz na Frikulina-byl bys schopnej mi udělat hlavu na mojeho fichtla? A kolik bys za to chtěl? Mam devátej výbrus s jednokroužkovim pístem a chtěl bych na to jen decentní úpravy-otevřenej vzducháč,sníženou,nebo vějířovou hlavu a možná výfuk.
Taky jsem zvědavej,jestli to taky nějakej výkon přidá,nebo je to blbost?
Jo a omlouvám se že to píši tady,nevim kde sehnat na tebe kontakt.
Datum: 03. ledna 2009 23:13
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ajo tak dekuju za ponauceni
Datum: 03. ledna 2009 20:50
 Steve i polokulovitá hlava se musí upravovat...! Když ji snížíš snížíš polokouli a tim ti to nedá na průměr 40 což je max vrtání....! takžře musíš tak udělat po obvodu rádius....
Datum: 03. ledna 2009 20:47
 Hele tuhle hlavu co sem teď dělal Stevemu sem jel nedávno na sériovce s 15 ti zubem vepředu a 100 oktanem Verva 100 s plnou syntetikou olejem. Motor chodil takovym stylem že mi to doteď hlava nebere....! Za 6 hodin chcípl jednou asi na 10 vteřin (vytrvalostní závod) maximální rychlost nebyla měřena tachometrem na motorce....ale tachometrem na motorce která jela vedle...! cca 90-95 km/h.... Ta hlava je vyzkoušená a funguje....! A jak se tu psalo...! je to i o úpravě komory...mám nabroušenej rádiusovej nůž kterej se nastaví na mašině na správněj úhel sklonu a jede to...! Co se týče toho benzínu.....musí se to zkusit...! Ale se speciálem to nedělalo dobrotu....! Natural na ten to jede....!
Datum: 03. ledna 2009 20:46
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jinak se ti vykon zvysi, ne snizi...pry se snizuje otacky ale to by ti povedel frikulin sam...
Datum: 03. ledna 2009 20:37
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo to by se melo delat k tomu pac mezera mezi shodkem na hlave a pistem by nemela byt vetsi myslim ze nez 1,2 a mensi asi 0,7, ted newim ale asi jako priblizne udaje by to melo byt ono...jinak u polokulovity hlavy se ten spalovak upravovat nemusi pac ta schodek nema...
Datum: 03. ledna 2009 20:36
 Samotným snížením hlavy se výkon spíš sníží. Co tu psal frikulin, tak ten psal, že ještě upravuje tvar spalovcí komory.
Datum: 03. ledna 2009 20:31
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak melo by to zvednout vykon a kroutak v celem rozsahu otacek ale ne zas moc...frikulin my to tedka dela a cena za 200 je optimalni...jinak az dorazi zpatky tak vam dam vedet jak to s ni lita...spsis bych se chtel zeptat jakej benal s okt. cislem by se mel pouzivat do snizene hlavy (kompres 1:10) a jak moc se meni predstih?
Datum: 03. ledna 2009 20:30
Jméno: Acer
IP: uživatel1913
 já si to nechám udělat...třeba frikulin to dělá
Datum: 03. ledna 2009 20:06
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 na krouzkach se nic nemeni a prej to ma vetsi vykon taky to planuku ale na cem to stahnout?
Datum: 03. ledna 2009 20:02
 borci já ho viděl nejel jsem na něm ale má tachec do 120 km h a mám knížku tu co tu prodávají o tech pionýrech tak tam taky je a v technických údají to taky píšou převodovka-čtyřstupnová asi takový byli ale málo
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 20:32
 Nejstarší mustangy měli rychloměr do 120 km/h převzatej z Jawy 90.
Datum: 03. ledna 2009 20:32
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 4 kvalty byly 555 ale bylo to v maly serii (asi 1000 kusu) a vyrabela to nejaka mala firma kera to dostala za ukol od Jawy...jinak i Mistraly byly tez 4 kvalty a byly to fakt spicky ve svy dobe v Evrope, je to opravdu obrosvka skoda ze ji nevyrabely nebo se aspon nedelalo to nove zapalovani pro mustafy co bylo i na Mistralech...jinak tu knizku mam a je bezvadna...
Datum: 03. ledna 2009 20:19
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 to jo je to škoda, kdyby se vyráběl tak si tu o simsona nikdo ani kolo neopře
Datum: 03. ledna 2009 20:09
 Jjto bude Mistral.A je velká škoda že ho nevyráběly.Je to moc pěkná motorka
Datum: 03. ledna 2009 20:08
 to nebude mustang ale bude to asi mistral,ten mel 4 kvalt jestli se nepletu,ale bohuzel se nedostal do seriove vyroby
Datum: 03. ledna 2009 20:04
 čau já se chcu zeptat jestli je pravda že někerej mustang má 4 rychlosti?je to pravda?a kolik to jede?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 20:44
Jméno: kubas
IP: uživatel555
 da se to ale stoji to moc usili a penez, u nas stim jezdej zavody asi 3 lidi a je to dcl mazec
Datum: 03. ledna 2009 20:44
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 trapnej spammer...ale k dotazu: mustafy nemely od vyroby 4 kvalty nebo aspon o tom nic newim, to mely jen Mistraly a omezena verze 555...ale da se to udelat, dokonce u nas ve meste lita i jeden cross fichtl co ma 5 kvaltu, fakt parada...ale je to slozity to tam navarit, umistit atd atd, jede to podle prevodu a stavu stroje ale co stoji za rec tak to ma opravdu dobre zprevodovany (ten 5 kvalt je z Jawy 90) a krasne akceleracni vlastnosti...
Datum: 03. ledna 2009 20:22
Jméno: Kalaka
IP: uživatel1711
 to spamer,fak,p.r.c.i.n si myslis ze si zmenis prezdivku ze ti na to skocime IP: uživatel2757
Datum: 03. ledna 2009 19:01
Jméno: fak
IP: uživatel2757
 JJ jede 300km/h... 4 rychlosti
Datum: 03. ledna 2009 18:52
 Dá se to udělat,ale musej se překopat komplet kartery a vevaří se do nich převodovka tušim že ze 175,ale tim si nejsem jistej
Datum: 03. ledna 2009 18:51
Jméno: p.r.c.i.n
IP: uživatel2757
 Ten kdo ti tohle řekl musel být asi pěkně nalitej co
Datum: 03. ledna 2009 18:49
 čau nemá někdo zkušenosti s vyvařením kurburátoru v octu??někdo říká že to je dobrý a někdo ne,tak nevim.dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 9:25
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Protože roztok octa s vodou (ohřátý) rozpouští (správně vytváří sloučeninu octanu hlinitého) oxydy hliníku a i hliník, dochází ke ztrátě materiálu. Takže já osobně kvůli tomu tuhle nežádoucímu efektu ,,karburátrovou polévku,, používám pouze tehdy, když mám podezření na přicpání nepřístupných míst (kanálků) bílým práškem oxydu hliníku, případně zinku. Ale přitom tak činím pouze nezbytně nutnou dobu a prolévám karburaci aby se vyčistily právě ty kanálky. Předtím není od věci karburátor odmastit. Osvědčilo se uvařit jej v obyčejné vodě, olej se teplotou vyváže lépe než v kdejaké koupeli v ředidle....
Datum: 04. ledna 2009 9:25
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 nejelpsi je to bud v ty octovy vode (popr. misto octa vyzdimany citron ve vode pry) a nebo samozrejme rucni prace a kompresor...ale ta octova lazen umi svy
Datum: 03. ledna 2009 20:24
 Taky sem z toho nikdy nedělal takovou vědu, prostě ho strčim pod proud vody a nikdy nebyl problém, nechám uschnout složim a jedu
Datum: 03. ledna 2009 18:27
 nejlip vyčistíš karburátor pod ultrazvukem např v lihove lazni
Datum: 03. ledna 2009 18:22
Jméno: standa
IP: uživatel4908
 karburator sem cistil benzinem,dratkem a kompresorem a vzdy to na 100%stacilo
Datum: 03. ledna 2009 18:15
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 podivej se na druhou stranku.. nekde niz tam o tom byla debata
Datum: 03. ledna 2009 18:02
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Spokojen,sice jak jsem to dělal poprvé tak se mi rozpustil,ale moje chyba.Ale podruhé už jsem si dal bacha a je jako nový.
Datum: 03. ledna 2009 18:01
 Je to nejlepší,,,ale nenechavej to tam moc dlouho
Datum: 03. ledna 2009 18:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 taky taky...taky spokojenost...
Datum: 03. ledna 2009 17:58
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 já sem ho vyvařoval jednou a byl sem maximálně spokojený ,všecko bylo čisté a hlavně funkční
Datum: 03. ledna 2009 17:39
 čaute dneska jsem koupil čz 175/477 za 500 a jediné co na ni chybí je přední brzdovy štít s paknami a ty podložky a všechno co tam patří tak jsem se chtel zeptat jestli to nekdo nemáte na prodej díky moc a dofam že mi nekdo pomužete čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 16:49
|



|