Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: 1
IP: uživatel1225
Posl.aktualizace: 17. ledna 2009 8:46
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 tak tak ,..jak řiká frikulin...
Datum: 17. ledna 2009 8:46
 To si radši vyrob....  Ale bude to hnus....
Datum: 08. ledna 2009 10:57
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
  to si radsi vyrobim
Datum: 07. ledna 2009 17:37
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Hold když chceš mít veterána,tak se o něj musíš starat a mušíš na to mít peníze.
Datum: 07. ledna 2009 14:49
 A hlavně...  Kup plech nastříhej ho, ogrotuj ho, naohýbej ho, navrtej ho (nebo prostřihni), nech ho pokovit a prodej...! Kolik si za něj řekneš...?  22Kč...? Těžko.... trochu logiky do toho tvýho rozeběhu...
Datum: 07. ledna 2009 14:48
 ahoj,ne,cena je spravna,stadion je uz veteran a tak neni divu ze vyrobci replik si davaji pomerne vysoke ceny,sesa si to nevymyslel....
Datum: 07. ledna 2009 14:43
Jméno: Standa
IP: uživatel4937
 Zdarec. Vedeli ste ze prvni mustang a 21 byli nejmensi serie vyrabene po parezech se slapkama? Sem si vzdycky myslel ze takovejch starejch 21 je plná republika a on je to omyl...klasických 21 bylo vyrobeno jen nejakých 37 000ks oproti staré 20 kterých bylo vyrobeno pres 200 000 kusů ....docela hardcore...a nebo se pajka upsal o jednu nulu  Chrante si sve 21...je jich malo
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2009 17:35
Jméno: Standa
IP: uživatel4937
 Posledni dobou jo....venku mrzne,veci do skoly mi nebavej,dopoledne se mi chlastat nechce a tak brouzdam po netu
Datum: 07. ledna 2009 17:35
Datum: 07. ledna 2009 14:58
 ja zrovna klasivkou 21 mam doma,v propadle,standa vi...
Datum: 07. ledna 2009 14:28
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Tak to jsem myslel,že těch klasických 21 je teda víc,teď už jich stejně bude ta max 10000ks,protože je více a více lidí co to rozebírají na ND a nebo to dávají do šrotu.
Datum: 07. ledna 2009 14:26
 hey lidi ,pisu to sem poprve a snad naposled,vim ze to sem nepatri,takoví lide co to sem pisou me stvou ,ale fakt uz jsem zoufaly dal jsem to vsude a nic ,prosim kdo ma stojan,drzak na zadni svetlo,bloky motoru ,zadní rafek,pasek na nadrž ,výfuk a to vše na jawu 23 at se pls ozve na icq 317262549 a dekuji za pochopeni
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2009 17:52
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 podivej se obcas pozbernach dost casto tam vydam motory a rami iceli pionyry mustanga jsem este ve srote nevidel jen ram
Datum: 07. ledna 2009 17:52
 Zlatá slova Chongu....  Když teď výjdu z baráku s řekněme 2000 v kapse vrátim se za tmy s károu plnou mustangů...sem o tom docela přesvědčenej....
Datum: 07. ledna 2009 15:00
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 A až všichni budou jen psát a nebudou ochotný zvednout zadek k jakékoli činnosti, tak všichni naráz umřeme hlady... rohlíky na počítači neuděláš. Tak nebuď línej a zajdi si na nějakou burzu, nebo si prolez sběrny surovin atd... a nefňukej tady že nikdo nečte tvé inzeráty...
Datum: 07. ledna 2009 13:42
 Zdarec, něco na mustanga mám. zadní ráfek určitě nějakej najdu, a nějakej ten motor taky. Tak jestli chceš tak se zvi. icq:499004275
Jo a jinak jsem z Rýmařova
Datum: 07. ledna 2009 13:00
 však o tom jsem tež uvažoval ,vsak at se nekdo ozve klidne kdo je z Moravskoslezkeho kraje a ma mustanga a proda ho ,burza to vim u nas je tez pod mostem u rudne ,ale ted je zima ,
Datum: 07. ledna 2009 11:40
Jméno: Standa
IP: uživatel4937
Datum: 07. ledna 2009 11:35
Jméno: Standa
IP: uživatel4937
 nebo koukni do motoinzerce...bezne se tam povalujou motory za pěti bábu ...pochybuju ze oba kartery koupis za mene jak 500,- tak by bylo rozumne vzit treba nefunkcni motor za 500,- na ND a mas klid...
Datum: 07. ledna 2009 11:33
Jméno: Standa
IP: uživatel4937
 ted sem z tve reakce nepochopil co (koho) myslis  Asi myslis mopedy.com,co... no tak asi nemaj no....na jare bude mraky burz,tak sezens...a nebo se ti tady treba nekdo ozve,ze ma nejakej vykloktanej motor se zdravejma karterama....
Datum: 07. ledna 2009 11:32
Jméno: adam
IP: uživatel4659
 ale ty bloky motoru on je tam nabizi ,ale nema je
Datum: 07. ledna 2009 11:27
Jméno: Standa
IP: uživatel4937
 takze...stojan,ráfek,výfuk koupis tady v shopu,pásky na bandu nejsou,bloky motoru koupis na mopedy.com a nebo na burze a drzak zadniho svetla taky....
Datum: 07. ledna 2009 11:22
 Ahoj.Poradí mi někdo jestli můžu bez úprav vyměnit karburátor na Stadionu S11 za karbec z S 22?Jedná se mi o to jestli je stejná vložka mezi válcem a karburátorem.Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2009 11:20
Jméno: Standa
IP: uživatel4937
 Co já vim,tak ta vlozka se vyhodí a muzes tam dat klidne karbec z fichtla
Datum: 07. ledna 2009 11:20
 Nazdar borcy potreboval by som poradit ako je to s tymi potkovami co sa vkladaju do klukoveho priestoru ci sa to da niekde zohhat alebo ako to ma vlastne vyzerat/neaky odkaz/a aky to ma vlastne vplyv na chovanie motoru ci sa to oplati.Konkr. na JAWU250-590 dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2009 22:45
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 čau...ve starém světě motorů sem našel návod na úpravu do sněhu, zadní kolo se omotá řetězem a na přední se namontuje lyže , zkoušel to z vás někdo ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2009 16:36
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 Třeba to zkusím když seženu nějakou starou lyži každopádně by to byla prdel
Datum: 07. ledna 2009 16:36
Jméno: martin.popo
IP: uživatel4545
 Ja to dělal na kole  ,,fichtla je škoda
Datum: 07. ledna 2009 14:47
 hey tak to ja sem to zkusal s kamosem minuly rok ,nejdrive bez retazu ,to nic ani se to nehnulo ,a pak sem dal retez ,dej kontramatky jo ,a prdel byla jak cip,  ,ale tu lyzu to sem nezkusal , jo a ten retez ted nevim v jakem smeru ale proste musis ho v nejakem smeru namotat aby jak pojedes se utahoval bo jak to das spatne tak se ti bude povolovat a neni to ono
Datum: 06. ledna 2009 23:24
Jméno: mates
IP: uživatel1913
 Nezkoušel .... ale viděl sem tu lyži naživo...  vypadá to docela hustě
Datum: 06. ledna 2009 22:16
 Nezkoušel jsem to a ani to zkoušet nebudu. Jen si dej bacha až se ten řetěz uvolní a šlehne tě do nohy.
Datum: 06. ledna 2009 22:15
 zdar Chongu... potřeboval bych, jestli by si neměl nějakej návod na výrobu digitálního voltmetru (jinej než digitální doma vyrobit nejde ne, pokud de aspon ten digi  ) kolem 6ti voltu. prostě voltmetr co by se dal přidělat na moto.. a kolik by to asi stálo ty součástky... jednou sem dělal doma alarm podle návodu, takovej složitější trochu..  , (pro mě  ) pro tebe to byla brnkačka.  )a funguje, tak třeba by se mi tohle taky povedlo, tak co, nemáš nějakej návod, nebo nedokázal by si to nějak popsat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2009 17:29
 tjanu@centrum.cz dík moc..
Datum: 09. ledna 2009 17:29
 sakra, sem chtěl napsat tady vo příspěvek dole, ja hl. straně..
Datum: 09. ledna 2009 17:28
 já myslel ty káble, co mi to budou měřit..
Datum: 09. ledna 2009 17:27
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Kdysi jsem to jednomu známému dělal na ČZ175 spolu s polovodičovou regulací dobíjení. Tenhle bazmek měl kontrolovat jestli to dobře dobíjí... pohrabu v archivu a pošlu ti to mailem. Je to hodně jednoduchý... dej sem na sebe mail
Datum: 09. ledna 2009 7:58
 hej, to mě nenapadlo... ty diody by byli ještě lepší než ten voltmetr, na to nějakej návod nemáš?  jako nechci tě furt votravovat, ale jen jako se ptám..  jinak dák moc..
Datum: 08. ledna 2009 18:28
 hej, to mě nenapadlo... ty diody by byli ještě lepší než ten voltmetr, na to nějakej návod nemáš?  jako nechci tě furt votravovat, ale jen jako se ptám..  jinak dák moc..
Datum: 08. ledna 2009 18:14
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Divný? Není to divný, tohle mi přišlo divný po revoluci, ale dnes je taková obchodní politika běžná  . Koukni ještě po jiných typech, mohly by být i levnější v GME... Odporový dělič jsou v tomto případě dva ,,vodpory,,  . Destičková baterie je 9V baterka, tak se jí dlouhá leta říká... Hele, sledovat napětí je pouze orientační záležitost, v podstatě o ničem napětí nic nevypovídá, pouze to zda je dost energie v akumulátoru. Ale kolik a jak vypaá energetická bilance soustavy to nevypovídá nic... Pokud to zapojíš jako ampérmetr (také to jde s tímhle modulem), tak zase zjistíš jakým směrem (znaménko minus znamená že proud teče víc ven z baterky, než dobíjení do ní) ti jen žekne jak tečou proudy v soustavě.. ale zase kolik Ah je v baterce ti to také neřekne... Navíc si neumím představit že za jízdy budeš sledovat poskakující údaj o palubním napětí či proudu... je lepší čučet na cestu, nebo jednoduché kontrolky  . Hele obvykle se to v praxi řeší tak, že je pouze kontrolka palubního napětí se třemi LED. Jedna signalizuje podpětí, druhá střed a třetí sakra našťouchlej akumulátor... takže dlouhodobým pozorováním jak a co svítí se dá odvodit jestli je v palubním rozvodu nějakej problém... to má smysl a neodvádí to pozornost od řízení než čučet na čísílka a přemejšlet co mi ty čísla chtějí říct. Přes můj despekt k tvému požadavku máš v textu řešení...
Datum: 07. ledna 2009 22:55
Jméno: Standa
IP: uživatel4937
 naposledy ses tu na to ptal asi pred pul rokem....je to blbost...sezen si radsi ampermetr z kejvacky....tebe ani tak nezajima kolika volty dobijis,ale zajima te jakym proudem...neboli kolik amper ti tece z baterky a nebo do baterky...
Datum: 07. ledna 2009 22:48
 To S.w.i.n.e2: napiš mi na icq 462-457-878 a nějak by sme se mohly domluvit. A pro Chonga, no, ručičkový by mi nevadil, kdyby nebyl moc velkej, a drahej, ale digital je digital...  jo, a neni to na tom vobchodu trochu divný? že 1 stojí 170 kč, a 50 jich stojí 140...kč  a ten odporový dělič sou normální rezistory? jako vodpory. a nebo něco jinýho? a ta 9V destička je co? jako že bych ten displej napájel 9V baterkou, nebo jakou destičkou? a na moto bych to přidělal jak, kdybych chtěl sledovat kolik mi to dobíjí?..
Datum: 07. ledna 2009 14:16
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel1056
 hosi ja ma muplne novy 2 voltmetry a 1 ampermert vse je uplne nove a funkcni tak vam to necham kdo chce
Datum: 07. ledna 2009 11:20
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Jestli chceš měřit stejnosměrné napětí tak je to fakt jednoduché. Koupíš tenhle modul http://www.gme.cz/cz/index.php?page=product&detail=722-198 k tomu se dá odporový dělič ze dvou odporů např. 10k a 100 ohmů jedním koncem k rozvodu napětí motorky, druhý konec na kostru a střed na vstup voltmetru. Napajení modulu 9V destičkovou baterkou a finito.. jenže... motorka je zdrojem značného rušení, jak vzduchem (je to dost blízko VN kabeku a svíčky) a zároveň po napájecím napětí od zapalování i regulace dynama.. takže nejspíš budeš bojovat se zarušením multimetru a jeho zobrazováním nesmyslů... Doporučuju proto spíš ručkový voltmetr. Ale to to asi nechceš co?
Datum: 06. ledna 2009 22:29
 čaute chtel jsem se zeptat jaky je rozdil mezi plstovym blatakem na 16 kolo a na 21 kolo potřebuju to na moji čz 175/477 a nwm kterej si mam koupit díky za rady čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2009 21:47
 jo, prostě ten rádius blatníku je jinak velkej na jiný kolo, aby si neměl na 21" kole blatník do 45stupnů  prostě aby byl co nejpodobněji otevřenej (zakulacenej) jako je zakulacený kolo, prostě čím vštší kolo, tím víc votevřenej blatník,
Datum: 06. ledna 2009 21:47
 asi to tak bude protože kolo s větším půměrem musí mít větší blaták
Datum: 06. ledna 2009 21:20
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 myslim ze sou jinak zahnuty a jinak dlouhy. kdyztak me opravte
Datum: 06. ledna 2009 21:01
 dobry vecer hosi. vim ze se to tady porad toci do kola tahle otazka, ale i presto vas prosim poradte jak a cim snizit hlavu a o kolik nechci totiz aby mi po roce odesli loziska a klika?! Znamemu to delal tchan na soustruhu a vylamal na te hlave tusim 4 zebra a tomu bych se chtel predevsim vyhnout.
Mam moznost dat to do zamecnicke firmi tak prosim poradte cim to odebrat. dekuji za odpovedi. z pozdravem tomulik....
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2009 10:59
 Jo...s přípravkem a otočným stolem jo....! Je to sice komplikace šílená ale šlo by to...
Datum: 08. ledna 2009 10:59
Jméno: Joza
IP: uživatel4575
 A šlo by to taky udělat na fréze kdyby se to šikovně upnulo?
Datum: 07. ledna 2009 23:23
Datum: 07. ledna 2009 14:52
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 dela to za 200 Kc a ma na to ten upinaci nastroj do soustruhu...posli mu to postou a domluv se s nim...ma tu i meila...
Datum: 06. ledna 2009 22:26
 frikuline pls napis sem za kolik bys to udelal me by to tez zajimalo dik
Datum: 06. ledna 2009 22:14
 musis si udelat pripravek na upnuti do soustruhu! a pak osoustruzis osedaci plochu + ledvinku..kopresni pomer 10:1 bych videl tak ze ti vydrzi vse prez 11:1 bych nesel tam by se uz mohla projevit klika po case! jinak friikulin je snizuje to budes min nejlepsi mu ji poslat.. on se ti urco ozve
Datum: 06. ledna 2009 21:21
Jméno: nimi
IP: uživatel600
Datum: 06. ledna 2009 21:17
 CAuvec... malej dotaz... kdyz se meri predstih tak je to od nejvyssiho bodu pistu(myslim ti stred pistu) po okraj valce, nebo od kraje pistu po okraj valce..? dikes za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2009 7:24
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Hoši, hoši, hoši.. to je diskuse  si tu povídáte jako by kraje pístu střed během pohybu předbíhaly  . Takže takhle, obvykle se uvádí předstih v úhlových stupních, ale také v mm... takže pokud budeš měřit v mm, tak je jedno kde (ve středu, u kraje, v ďolíku atd), ale hlavně kolmo k pístu... Abych mluvil za sebe, já šteluju předstih šuplerou... skouknu kdy se trhá od sebe kontakt, změřím hloubkoměrem šuplery otvorem švíčky hlubku proti hraně žebra pod svíčkou, pokudmožno kolmo a po rovině žebra, zaznamenám hodnotu, nevyndavám ho, ale protočím válcem a HU si sama stlačí hloubokěr šuplery a tenhle druhý údal odečtu od prvního... zpakuju třikrát a zprůměruju.... Ale na pionýra je to zbytečně přesné
Datum: 07. ledna 2009 7:24
 Nechápu vás tady ani jednoho  Já to měřil od kraje pístu, a HU u měření předstihu sem měl konec válce, prostě hranu vložky, a jak jezdil krásně
Datum: 06. ledna 2009 22:11
 joo je to tak... trosku jsem si to potom co mi to standa napsal..vybarvil... kdyz mas pist v HU tak kraj pistu je slicovanej z krajem valce..  tim padem kdyz nameris u kraje pistu napr. 3,5mm(CZ 250) dolu... tak se ti celej pist hejbne o 3,5mm... jeste jinak... kdyz budes pist z HU od nejvyssiho bodu posouvat o 3,5 mm dolu.. tak aji kraj pistu ti sjede o 3,5mm dolu.. takze je to opravdu jedno  je to tak?
Datum: 06. ledna 2009 21:24
 tam jde o to ze meris napr: 2mm pred HÚ a stred pistu i hraj bude stejne 2 mm pred HÚ tam jde jen o to ze ten rozdil musis odecist nebo pricist kdyz to meris od hrany vlozky!! jinac to vysvetlit neumim
Datum: 06. ledna 2009 21:16
Jméno: motor
IP: uživatel3980
 no počkat dit je ten válec vypouklej tak jak to může bejt jedno dit od středu nameřim rozhodne mín než na stranách pls
vysvetlete to nekdo ješte jinak
Datum: 06. ledna 2009 21:12
 dikes stando
Datum: 06. ledna 2009 21:01
Jméno: standa
IP: uživatel4935
 predstih se meri v mm pred HU tedy od mista nevyssiho vysunuti pistu,takze je jedno jestli to budes merit od okraje pistu a nebo od stredu,ale musi to bejt kolmo....od valce rozhodne nemerit...
Datum: 06. ledna 2009 20:17
 ahoj, mám otázku. Snažím se zjistit jaký se používá písek na pískování. Všude píší něco jiného. nevíte to někdo přesně? nebo lépe namáte odkaz?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2009 21:03
 pouziva se kremicitej pisek,ocelova drt,skleneny kulicky...je toho dost,kazdy je vhodny na neco jinyho
Datum: 06. ledna 2009 21:03
 Používají se ocelové kuličky...  Nebo pak vápenec na plechy....! Pískuje se i sodou ta je na hliník nebo na tenký plechy....!
Datum: 06. ledna 2009 20:40
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 křemíkový.
Datum: 06. ledna 2009 20:02
 nazdar draci přišel sem na supr způsob pochromování ( spíš potažení kovem... protože to neni chrom) možná znáte tekuztý stříbro. používá se třeba při svařování brzdovejch hadiček, a hlavně stačí na to horkovzduškia... je to taková šedá pasta. stojí kolem 200 a mate to tak na 2 origo vyfuky s všim všady. prostě to štětcem natřete, a pak už jen horkovzduškou rozehřejete. když je to tak napůl vychladlý utřu zbytky spálenejch věcí co sou tam aby stačily nízký teploty. !!! ale bycha, když to jednou zaschne, už to nerozehřejete znova!!!. nechate zaschnout a postup opakujete ještě několikrát, dokud to neni úplně přesný. bacha radši dejte výc tenkejch vrstev... když se ám tam udělá kapka a včas ji neetřete dokud je to horký, už se jí nezbavíte (jedině obrousit) . udělal bych foto, ale nemam to čim vyfotit. vysledek je supr. stojí to sice víc než chrom ve spreji, ale zase to stojí míň než profi pochromování. já takhle dělal jen menší díly (řadičku, koleno a brzdovou a spojkovou páčku)
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2009 16:17
 jak se menuje ta pasta
Datum: 07. ledna 2009 16:17
 A dá se to třeba někde na internetu koupit?? Jestli jo,dal by si sem odkaz??? Díky moc.
Datum: 07. ledna 2009 15:52
 páčky ještě nemám namontovaný zkusim t vyfotit něčim... pučim si foťák, nebo něco tak... tak víš co v zimě dělat, tak dělám takovýhle hovadiny...
Datum: 06. ledna 2009 22:54
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 on nepiše ze se to nesmi zahrejvat ale že to nezahřeješ
Datum: 06. ledna 2009 21:00
Jméno: Standa
IP: uživatel4935
 tak to bych chtel videt....a kdyz se nesmi znova zahrejvat,tak jakto ze muze bejt na vejfuku? ten ma kolikrat vyssi teplotu nez horkovzdusna pistole...
Datum: 06. ledna 2009 20:10
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 myslíš tu pastu pro instalatéry? tu odmašťovací n aměděné trubky? jestli jo tak bigo, můžu jí mít skoro zadarmo
Datum: 06. ledna 2009 20:05
Datum: 06. ledna 2009 19:12
 cus... hele to zni dobre a fakt nemas moznost to vyfotit...? me by to celkem zajimalo... kdyby se ti to nahodou povedlo vyfotit tak mi hodt pls foto na email  dik
Datum: 06. ledna 2009 19:11
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Tak to určitě vyzkouším,ale chtěl jsem se zeptat,ty jsi říkal,že je to dražší než chrom sprej,ale chrom sprej nemůžeš použít na výfuk,né?Protože se tam píše,že není odolný vučí teplotním vlivům,jenom vuči počasí,takže kola a takové ty drobnosti můžeš stříknout,ale koleno a výfuk nevím.
Datum: 06. ledna 2009 19:10
 Sorry ze to sem strkam... ale... celkem me ten hoch dostal.... prodava tu fika....cely si to prectete.. ja jsem se celkem pobavil hlavne u ,,ZAVADY:´´ a hlavne za ty prachy...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2009 15:10
Jméno: jara.web
IP: uživatel4891
 ale von to někdo veme.To zase sou takoví který kouknou na fotku a berou.
Datum: 07. ledna 2009 15:10
 já tacháč na fichtloj přetočim i když hrabu ve sněhu
Datum: 06. ledna 2009 21:44
 bez zateze,me napada jenom ze to dal na stojanek dal zadni kolo do luftu dal trojku plnej plyn a koukal na tachec,takhle to mozna tech 85 udela,me takhle ciza udelala 160
Datum: 06. ledna 2009 21:10
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 Jede 85, a potom pise ze dvojka moc netaha  sakris na dvojku 85  borec
Datum: 06. ledna 2009 20:43
Jméno: Standa
IP: uživatel4935
 za 4500 dost zlej stav...to prehnal...ale aspon napsal ze je to po smrti....to se musi nechat...jinej to strikne sprejem,vymeni krouzky,napise ze je to po GO a novej lak a streli za 4000,- ....barva za mesic sleze,chvili to jede,ale za par tejdnu jezdeni to strati silu a klekne to....tohle je sice blbec,ale cestnej!!!!
Datum: 06. ledna 2009 20:20
Datum: 06. ledna 2009 20:00
 tak to je moc, opravdovej optimista, ten bude mít zájemců, že ani nebude stíhat odpovídat
Datum: 06. ledna 2009 18:42
 nechci tomu chlapci do toho kecat, ale jak moh měřit rychlist bez zátěže? pochybuju že dom vodí fíka na válcích
Datum: 06. ledna 2009 18:30
 Tenhle typ se ani v roce 1957 nevyráběl. U mýho pionýra se zvedlým zadním kolem, tedy bez zátěže, se rafička dostane až na nulu z druhý strany.
Datum: 06. ledna 2009 18:29
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
  to je kokot za to bych dal max. 500 Kc bez zateze tak malo tak to by dal skoro kazdej na dvijku 80 na stojanku
Datum: 06. ledna 2009 18:21
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
Datum: 06. ledna 2009 18:16
 To je hnup  těch 85Km/h mu tedy moc něvěřim,ještě,když tam pak píše že je dělaný na sílu 
Prodám krásného pioníra.
Roky výroby: 1957
Motor: 2,6 kW
Max. rychlost bez zátěže byla něco kolem 85km/h tachometr je jen do 80km/h.
Pionýr je ve skvělém stavu, viz.foto. Normálně jede a je opravdu v dobrém stavu, opečovávaný Prodávám ho bez papíru, bez pozn. značky.
Pionír je upraven, tak aby táhl více do síly. Má změněné primární kolečko. Hrabal i na suché silnici
Má nové spojkové lamely, nový spojkový bowden. Nový lak, nový náhon tachometru, filtr paliva
Prodávám bez pozn. značky a bez jákýchkoliv papírů. Vzhledem ke stáří bez záruky, ale mohu na zkoušku nastartovat.
Datum: 06. ledna 2009 18:15
Jméno: ondra
IP: uživatel1896
 hroznej debil tam měl napsat co na tom spis funguje a jeste za ty prachy
Datum: 06. ledna 2009 18:14
 To je hnup  těch 85Km/h mu tedy moc něvěřim,ještě,když tam pak píše že je dělaný na sílu 
Prodám krásného pioníra.
Roky výroby: 1957
Motor: 2,6 kW
Max. rychlost bez zátěže byla něco kolem 85km/h tachometr je jen do 80km/h.
Pionýr je ve skvělém stavu, viz.foto. Normálně jede a je opravdu v dobrém stavu, opečovávaný Prodávám ho bez papíru, bez pozn. značky.
Pionír je upraven, tak aby táhl více do síly. Má změněné primární kolečko. Hrabal i na suché silnici
Má nové spojkové lamely, nový spojkový bowden. Nový lak, nový náhon tachometru, filtr paliva
Prodávám bez pozn. značky a bez jákýchkoliv papírů. Vzhledem ke stáří bez záruky, ale mohu na zkoušku nastartovat.
Datum: 06. ledna 2009 18:12
Datum: 06. ledna 2009 18:12
 holt optimista .... taky jsem se pobavil.
Datum: 06. ledna 2009 18:08
 to je dobrej magor  a jeste za to chce tolik penez to je uz moc
Datum: 06. ledna 2009 18:07
 pardon.. odkaz ...http://www.aukro.cz/item516608113_jawa_21_supr_stav_tuning_spousta_nd.html
Datum: 06. ledna 2009 17:58
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 cau draci mam CZ 250/455.. a kdyz ji rano nastartuju....(je zmrzla jako prase) tak po pridani mi zacne strilet do karbece a vynechavat... ale jak na ni sednu a trosku ji protahnu na 2,3, a zahreje se tak v je to v pohode.... myslite ze je to tim ze je to studeny? diky za odpovedi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2009 11:28
Jméno: Standa
IP: uživatel4937
 Je logický ze kdyz ji natocis uplne studenou,tak ji musis nechat bezet aspon 5 minut se zavrenym vzduchem nebo se syticem a pak bezi naprosto normalne....pokud si myslis ze sotva ji nastartujes a hned pojedes,tak si na omylu....kazda by kejchala....jen v horkym lete je to taková vyjímka....mam starýho péráka a vim o cem mluvis....ale pokud bys mel spatnej predstih tak by kejchala a prskala i teplá  Jen fichtl je takovej stroj,ze jednou šlápnes,jedes.....
Datum: 07. ledna 2009 11:28
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 JJ je to předstih...musíš to trochu poladit...Nedá se říct do jakýho bodu to posunout...Musíš prostě zkoušet....A tady draci co říkaj že jim to taky dělá že je to tim že je to studený...Sou natom stejně jako ty a nemaj to seřízený
Datum: 07. ledna 2009 10:21
 de o to že když je malej předstih tak ještě než stihne úplně shořet směs otevře se výfuk a kanály... a pak to prská, štěká střílí
Datum: 06. ledna 2009 23:03
 Pokud při zahřátí jede normálně,tak to předstihem nebude.
Datum: 06. ledna 2009 20:43
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 Myslis ze je velkej predstih?
Datum: 06. ledna 2009 20:14
 pošteluj předstih. trošku ho popondej před horní úvrať. mě to tak taky dělal.
Datum: 06. ledna 2009 18:45
 i mě to dělá
Datum: 06. ledna 2009 18:19
 Mě to taky děla jawa
Datum: 06. ledna 2009 18:16
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Určitě je to tim že je to studený.To mě motorka dělá taky když je studená!
Datum: 06. ledna 2009 17:51
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 jinak svicku tam mam N15YC
Datum: 06. ledna 2009 17:49
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Zdar,nevíte kde bych si moch nechat odlehčit a vyvážit kliku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2009 18:45
 JJ ,taky bych potreboval odlehcit klikovku na babetu, kolik by me to stalo? a aby to jeste potom jelo  .Doufam ze mi nekdo odpovi. Dik
Datum: 04. února 2009 18:45
 Máš pravdu....svěrák je na to potřeba taky....! Na uchycení a znivelování vyvažovacího přípravku...  Občas ho používám i při centrování kliky....inu hrubá síla zmůže vše....a když něco nejde silou uděláš co...???? Použiješ sílu větší....
Datum: 07. ledna 2009 14:50
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 Normálně doma na svěráku
Datum: 07. ledna 2009 12:05
 Hele dělám to už delší dobu.... Nevim jak to dělá Pepek a rozhodně ho nechci předběhnout....ozvy se když budeš chtít na mail...!
Datum: 06. ledna 2009 19:51
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Dobře Pepku ale potřeboval bych tvuj mail napsat!
Datum: 06. ledna 2009 19:11
Jméno: Pepek
IP: uživatel1337
 Zdar,napiš mi na mail a domluvíme se.
Datum: 06. ledna 2009 19:08
 pokud máš doma na to jáký výkresy a vybavení tak můžeš začít
Datum: 06. ledna 2009 18:13
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 mužes i sám, ale musíš umět a mít prostředky
Datum: 06. ledna 2009 17:47
Jméno: jája
IP: uživatel1553
 lidi chci se zeptat , mam 175 477/01 , chci se zeptat jestli na ni mozu jezdit od 16 , kdyz ma 9,5 Kw
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2009 11:17
 Já si myslím zhe mužeš,ptz řidičák A1 neboli od 16 musí splnovat podmínky aby nepřesáhl 11kw v TP a taky ještě podle toho co tam máš za konstrukční
rychlost!
Datum: 17. ledna 2009 11:17
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no tez bych to dal objemove vys ale tak do tech 200ccm aby se tam vysly tady ty 175, 150...vykonostne bych to nezvysoval, uz tak co je omezeny z tovarny se da otevrit na dvojnasobek a to pak sou hovada nezkutecny zvlaste pokud newi gde maj svy hranice a co si muzou dovolit...
Datum: 06. ledna 2009 21:51
 Ja si myslim,že je možna dobře,že je to tak utnutý mládeži. Dneska na tom dělaj samí hovadiny (ne všichni).Ja to vidim u nás,16 letý kluci u nas jezdí přez vesnici kolem 80-90k m/h bez papírů.(těm bych řidičák nedal!!)
(A to říkam přezto,že mije necelích 15  )
Datum: 06. ledna 2009 20:51
Jméno: Standa
IP: uživatel4935
 jezdit na ni muzes,ale nesmej te chytit....nevim proc si vsichni shanej 477 kdyz na ni nemuzou jezdit  neni lepsi si koupit 125/476 a nakitovat ji na 215ccm ? a kazdej ti muze vylizat prdel....s tim kitem ani kliku menit nemusis....nechapu tohle jednani...
Datum: 06. ledna 2009 20:23
 muásíš překlepat štítky, výr. číslo, a sehnat nový papíry
Datum: 06. ledna 2009 18:41
 jája: Když oni byli v našich letech tak od 15 bylo do 50 ccm a od 17 neomezeně.
Datum: 06. ledna 2009 18:34
 no já bych ten výkon nechal (11Kw), akorát obsah bych nechal bez omezení
Datum: 06. ledna 2009 18:23
Jméno: jája
IP: uživatel1553
 kokoti by meli zmenit zakony , chtel bych videt je co delali oni v nasich rokoch !!!!
Datum: 06. ledna 2009 18:07
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 musis dodrzet obe cisla takze do 11 Kw a do 125
Datum: 06. ledna 2009 17:43
 Přesně tak....podmínka A1 je maximálně 125ccm A ( ne NEBO ) maximálně 11Kw výkonu..... Je to postavený na palici....! 99% všech 125 který to splňujou (ať už jen papírově nebo čistě) jede víc než tvoje 175...  A nebo třeba MZ 150. Super stroj ale administrativa ho odsuzuje od 18 a kdo si v 18 koupí MZ....? A už vůbec 150...
Datum: 06. ledna 2009 17:43
Jméno: DIDI
IP: uživatel4545
 nemužeš
Datum: 06. ledna 2009 17:39
 prosim te seso ty lamely ferodo sou za 88 kč dvě
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2009 18:20
 to by nebylo špatný za 88kč dvě lamely ferodo, bohužel, ale za tu cenu jen jedna
Datum: 06. ledna 2009 18:20
Datum: 06. ledna 2009 17:23
 ne,cena je za jednu lamelu
Datum: 06. ledna 2009 17:18
 Čau borci hele mohli byste mě někdo kdo má skušenosti doporučit která značka sprejů je nejlepší na stříkání třeba vydlice nebo plechů a tak ... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2009 18:28
Jméno: danyš
IP: uživatel4900
 nebo to napatlej stetcem
Datum: 07. ledna 2009 18:28
 nejlepší sprej je barva v plrchovce, stříkací pistole a trocha ředidla... vysledek je supr když si na tom dáš záležet a vyjde tě to levnějc.
Datum: 06. ledna 2009 23:05
Jméno: Standa
IP: uživatel4935
 Ano samozrejmne jsou i lepsi spreje,kteryma to fakt muzes vzit a bude to mit nejakou uroven,ale vyjde te levneji si to nastrikat kompresorem v garazi,ty spreje sou drahý....rika se ze bezbarvej lak by to mel podrzet,ale neverim tomu....taky je akrylovej a rychle schne...co rychle schne je na nic...zalezi na tobe...a taky zalezi co s tim chces delat....pokud renovaci,tak rozhodne sprej ne! pokud to chces jen "nejak"nastrikat aby to melo nejakou jednotnou barvu,tak prosim....4 vrstvy sprejem,3 vrstvy bezbarvym a chvili to vydrzi a bude to docela solidni....
Datum: 06. ledna 2009 20:06
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel4611
 JJ ale když to ještě přejedu bezbarvým lakem tak to by už nemuselo reagovat na benzín ne ? to bude odolnější ...
Datum: 06. ledna 2009 19:56
 taky doporučuju jako mates dojít do prodejny a přímo se zeptat
Datum: 06. ledna 2009 18:36
Jméno: mates
IP: uživatel1913
 Hele ..to se zeptej tam co ty spreje prodávaj
Datum: 06. ledna 2009 17:59
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 žádná, sprej nemá dobré vlastnosti...praaktickz i po zaschnutí ho setřeš mohrým hadrem, a o kapnutí benzínu užvůbec nemluvým.
Datum: 06. ledna 2009 17:50
 JJ to je šecko fajn šecko hezký ale když už ten sprej tak která značka je nejlepší ... ?
Datum: 06. ledna 2009 17:40
Jméno: standa
IP: uživatel4515
 investice do budoucna je dát rám do komaxitu!!! nejlepsi volba co muzes udelat....zbytek klasika,vybrousit,vyklepat,vyvařit,vybrousit,zakitovat,vybrousit,odmastit,nastrikat....
Datum: 06. ledna 2009 17:15
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Jestli chceš dělat nástřik kostry,tak si to nech udělat odborníkem,já jsem platil za celou kostru u mustanga 700,- a je to fakt super.A je to i s opískováním.Jinak plechy nevím kolik stojí,protože jsem je stříkal doma přes kompresor.
Datum: 06. ledna 2009 16:59
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 se sprejem si nastříkej leda vlasy.
Datum: 06. ledna 2009 16:56
Jméno: standa
IP: uživatel4515
 kompresor,pistole a pixla synteticky(nebo akrylatový) barvy
Datum: 06. ledna 2009 16:55
Jméno: mira
IP: uživatel1412
Posl.aktualizace: 06. ledna 2009 17:46
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tetka nejezdim protoze mi to fouka pod valcem tak to blbne a nema vykon jinak jsem donedavna jezdil a dneska by to jelo krasne ty rozsoleny sracky zmrzli a neklouzali tak jsem vzal kolo
Datum: 06. ledna 2009 17:46
 jaj
V takoví zimě.!!
všude namraza,
Datum: 06. ledna 2009 17:05
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Jel bych rád,ale než bych vyjel ze dvora,tak by bylo po škole a ráno se mi odhazovat sníh něchtělo.
Datum: 06. ledna 2009 16:52
Jméno: Steve
IP: uživatel4264
 ahoň pansto dotaz: v jaky vazeline by se me macet retez...a druhej: vite o nejaky klasicky svicce co ma dlouhy zavit a nema ysunuty jiskriste? (u Briskuse takove znci napr. Y...)
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2009 16:54
 Jestli to budeš zahřejvat, tak do vazeliny A00, jinak použij převodovej olej.
Datum: 06. ledna 2009 16:54
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 v plechovce ohrej olej muze byt treba PP 90 ale muze to bejt jakej koliv olej nebo vazelinu proste to musis ohrat kuli tomu aby to nateklo doretezu
Datum: 06. ledna 2009 16:19
 tu svicku dela treba Brisk,ma to oznaceni L14c,ja ji pouzivam do stadaka,protoze tam mam vlozku kvuli strzenymu zavitu,svicka me stala asi 45kc
Datum: 06. ledna 2009 13:52
 Se zeptej mě ne, Steve...?  Je pravda že sem ti svíču neporadil.... Tvoje pořadavky splňuje např. NGK B9EG...tu jezdim já. Stojí cca 180Kč. Dlouhej závit, nízký jiskřiště. Nevim jestli ji dělaj i v 8 (9 je přece jen už dost studená...) Je to taková poloracing svíce......  Ale za ty prachy....! Na řetěz je nejlepší sprej no....
Datum: 06. ledna 2009 12:55
Jméno: Standa
IP: uživatel4515
 Retez namoc treba do nafty.....s tou svickou tezko rict takle od stolu,nejlepsi bude zajit do mototechny
Datum: 06. ledna 2009 11:34
|



|