česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1926  1927  1928  1929  1930  1931  1932  1933  1934  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
Cau draci... dneska rano jdu nakopnout CZ...a nic.... koukam kontrolka sviti slabe..:-( tak se podivam na baterku a zni byla kostka ledu:-D zmrzla mi.. kdyz ji necham rozmrazit .. bude zase v poho?? dik za rady..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 20:46
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
ajaj:-D mete pravdu... na digitalu byla jednotka ktera sand byla DCA nebo jak.. tak ja mylslel ze to jsou apery.. tak jsem to na to dal... a bych nabehlo mi 11.. ale kdyz jsme to tede po vasich protesctech skusil na utobaterii tak mi to ukazalo najekejch 25 neceho... byla to proste shoda nahod.. omlouvam se:-)
 
 
Datum: 10. ledna 2009 20:46
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak sem to myslel...:-D
 
 
Datum: 10. ledna 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel1069    
jestli jsi změřil proud tak to je 11A, nevim co by to mohlo bejt za proud, jestl zkratovej, tak to takovej zázrak nejni. 11Ah je kapacita (jednotky ampér krát hodina), pokud je udávaná výrobcem, tak tzv. dvacetihodinová tj. baterka je schopná dávat proud 0,55A po dobu dvaceti hodin bez poklesu napětí článku pod asi 1,75V (to už si napamatuju). Pochybuju že by jsi změřil kapacitu.
 
 
Datum: 10. ledna 2009 15:14
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud jen trochu rozumim elektrice tak sice jo změřil si proud baterie když si připojil obvod. Ale na měření baterii sou měřáky který maj třeba spirálu jako odporovej drát a ta při přpojení na baterii udělá zátěž a změří tvrdost ty baterky....! Takže 11Ah sice asi máš....záleží ale až je začneš odebírat...:-) I když to asi řikám blbě myslim to dobře....věřte mi....:-D
 
 
Datum: 10. ledna 2009 14:54
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
digitalem...:-)
 
 
Datum: 10. ledna 2009 14:49
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky nevim jak si mohl bez zatěže změřit proud....? :-)
 
 
Datum: 10. ledna 2009 14:27
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel1069    
5,7V je málo, určitě ji alepoň pořádně nabij. Jak jsi změřil 11Ah?
 
 
Datum: 10. ledna 2009 14:17
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
tak jsem ji rozmarazil.... premeril.. hodnoty mi to ukazalo 5,7V a 11Ah coz si myslim ze je dobry... a dal jsme ji tam a chytla hnedka... v pohode..:-) akorat teda enwim jestli ma byt presne na 6V, jestli 5,7 neni uz malo?
 
 
Datum: 10. ledna 2009 13:59
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel1069    
v autě pokud je vybitá tak taky zmrzne, tobě zmrzla protože byla vybitá, plně nabitá baterka mrzne až někde při -70st., nabitá na 20% mrzne při -17, nasráč vybitá při -11, možná to rozchodí, spíš bych se bál ze jak to zmrzlo tak se desky pokroutily a zkratovaly. Anebo jsi měl blbě namíchanej alektrolyt, ale asi ne
 
 
Datum: 10. ledna 2009 13:50
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zkus jí rozehřát a nabít a uvidíš... moc bych nevsázel na to že to pude. ale za skouškui nic nedás...
 
 
Datum: 10. ledna 2009 13:03
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jen se neboj že jim to v autě něak moc prospívá...!
 
 
Datum: 10. ledna 2009 13:01
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
no vis co hlidat.. ja jsem to nevedel.... tak jsem si rikal dkyz se nestane nic autum.. tak proc motorce.. ale tedka uz to vim...:-( CHYBAMA SE CLOVEK UCI!!:-(
 
 
Datum: 10. ledna 2009 13:00
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
máš si to hlídat no...........ale taky mě to sere že musim z tříkolky každej den vyndavat baterku.......teda když je čas a jezdim
 
 
Datum: 10. ledna 2009 12:53
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
ale jak je mozny ze mi zmrzla? v autech je mame v poho... jestli blba smes kyseliny?:-(
 
 
Datum: 10. ledna 2009 12:53
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
ty vole... to snad nee:-(
 
 
Datum: 10. ledna 2009 12:51
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám pocit že když přemrzne elektrolyt je baterka KO...! Proto se taky vyndávaj....! Podle mě ji neoživíš....
 
 
Datum: 10. ledna 2009 12:38
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1265    
zdar darci rozpůlil sem motor a šlo to vc pohodě ted sem sundal stator a chtěl sem vyndat klikovku úplně od kartéru a nejde to newíte jak to mám vyndat?...díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 12:14
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo vypíchni gufero pokud je budeš měnit a nahřej to horkovzdušnou pistolí. A pak teprve klepni. A ne zrovna gumou....můžeš přez měď i kladivem ale s citem...! Jen prostě ťukání....! Velkou ránou ničemu nepomůžeš a riskuješ poškození kliky...! Prostě ťuk ťuk...pomaličku....! Ale já bych to nahřál...tim si pomůžeš.....:-)
 
 
Datum: 10. ledna 2009 12:14
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Dobře noo :-D :-D tak mě frikulin zase dostal :-D ...normálně si jí zespoda chytni a klepni do čepu gumovou palicíííí
 
 
Datum: 10. ledna 2009 12:11
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1265    
no to je divný no:-D...ale ted nevím jak mám vyndat tu klikovku úplně od jednoho karteru sem jí už odděliil ale od toho druhýho mi to nejde
 
 
Datum: 10. ledna 2009 12:09
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No a proč ne....? :-) Taky sem půlil motor s nasazenym zapalování....:-) Já sem takovej koumák že když sem si dal obráceně kolečko do převodovky tak sem vyndal ségrovku pod spojkou vytáhl hřídel i s ložiskem otočil kolečko a zase to vrátil...:-) Sestavení převodovky bez půlení....:-D
 
 
Datum: 10. ledna 2009 12:09
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Počkej počkej ...ty si rozpůlil motor a potom sundal stator?...nějaký divný né?!:-D:-D
 
 
Datum: 10. ledna 2009 12:05
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Čau draci,potřeboval bych,kdyby jste mi tady někdo dal fotku prsíček na jawu 555,hledal jsem všude na netu a nemůžu tu fotku nikde sehnat,ale potřebuji aby ty prsička byly oddělené zvlášť z těch pantů.A šly vidět ty panty.Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 15:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4958    
a co treba katalog dílů? myslim ze to tam je rozebrany i v celku....
 
 
Datum: 10. ledna 2009 15:10
 
 
 
 
Jméno: leito      IP: uživatel1828    
Zdar myslíte ,že by se vešel motor z 350/632-640 do ramu z čz 175/487 jenom kdyby se převarily uchyty na motor??? A když jo ,tak jak by se měly upravit ty uchyty (jenom trochu uřiznout a udelat do nich novy diry?? DIKY za vyčerpavajicí informace :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 13:01
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
my sme měli doma oboje, ale už je to dávno tak si to moc nepamatuju, ale myslim že ne. musel bys ůplně převařit rám, ale nejsem si úplně jistej.
 
 
Datum: 10. ledna 2009 13:01
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar,ještě bych chtěl vědět proč se mohou vysypat jehličky z kliky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
Neska uz neni ani ta bronz co byvala :-D:-D:-D
 
 
Datum: 10. ledna 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych rád věděl o jaké klice a o jakém ložisku se tu bavíte...:-) Protože spodní ložisko je jasný...to když je vyběhaný a dojde to do fáze kdy maj jehly takovou vůli že vyskočí je hotovo. Horní ložisko jehlový na pionýru. O tom už sem slyšel různý věci. Já osobně už sem měl dvě tyto ojnice...vlastně ne 3....a se žádnou nebyl problém a to ji extrémně zatěžuju (vysoká komprese vysoké otáčky) Ono taky to neni jen o tom vzít ojnici a nasadit píst chce to trochu zapřemýšlet....:-) A monty.....bronzový futro je OK...ale pro mě trochu málo. Z toho já sem tahal pístní čepy fialový. A hlavně....chce to BRONZOVÝ FUTRO a ne ty sračky co prodávaj....:-)
 
 
Datum: 10. ledna 2009 11:46
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
můj názor na kliku s jehlama je vesměs záporný. klasické bronzovce se nemůže nic stát
 
 
Datum: 10. ledna 2009 11:38
 
 
 
 
Jméno: jawa5      IP: uživatel4924    
aj mne sa visipali a taky zadreti valec som este nevidel ale kluka bola po smrti
 
 
Datum: 10. ledna 2009 10:44
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
TAK TO BY ME DOCELA ZAJIMALO ALE ASI OPOTREBENIM KAMOSOJ SE TO STALO A MEL TOTALNE ZADRENEJ VALEC OD TOHO
 
 
Datum: 10. ledna 2009 10:35
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel4956    
Sháním papíry na pincka 550 a nevím kolik bych si tak něl nachistat peněz,prosím o radu kolik se tak dnes pohybují ceny těchto věcí .Díky Jirka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 14:55
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4958    
Frikuline klid...pokud nepotrebujes jezdit na obou parezech najednou,tak existuje vec,jako prebouchlej štitek a prehazovaci SPZ:-D Mam doma dva parezy(550,555) a za doby kdy nebyla potreba samolepka STK na znacce,tak jezdili oba na papiry z 21 ... Jinak papiry na 550 pareza....mno....slusnej ranec...
 
 
Datum: 10. ledna 2009 14:55
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel4956    
Děkuji za odpověď a aspoň budu vědět v jaké cenové relaci se pohybují Jirka
 
 
Datum: 10. ledna 2009 13:54
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Připrav si hlavně pevný nervy....protože je jen tak honem neseženeš....! A když jo tak ve veteránských kuloárech nepočítej s cenou pod 5000 (to je můj typ...) mám doma dva ataky bych papíry rád. Teď už jsem poučenej. Motorku bez papírů už domu nechci. To je jak kdyby sis koupil dům bez střechy ta se taky nechá dodělat- ALE. Když vše dopadne jak má tak budu mít za moji ČZ 125/473 krásnou 555 s papírama. Ale 550 to začíná bejt hodně horký zbožíčko...(repspektive už delší dobu je....)
 
 
Datum: 10. ledna 2009 11:39
 
 
 
 
Jméno: Jakub Z      E-mail:      IP: uživatel368    
Zdar lidi, mám takovej dotaz.Týká se to ohledně povinného ručení, přesně té nové vyhlášky nebo co to je, že neplatiči povinného ručení dostanou nějaké sankce. Jde mi o to, že můj Mustang byl v depozitu, nedávno byl vyzvednut z depozitu, ale na ůřadě mi tvrdili, že musim udělat technickou, zaplatit právě to povinný ručení a že až pak mi ho zapíší do registru. Ale protože mám Mustanga totálně rozebranýho, můžu dělat technickou až tak za 14 dní. Myslíte že se na mě můžou vztahovat ty sankce ohlesně neplacení povinného ručení? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 14:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4958    
na poviny ruceni ti staci cislo rámu:-)
 
 
Datum: 10. ledna 2009 14:56
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel4532    
k uzavření pojistky potřebuješ jenom techničák a zajít do pojišťovny, motorka může zůstat v bedýnkách. I bez bonusu tě přijde na nějakých 350,- ročně, za ty prachy by mi ani nestálo za to mlátit se na úřad kvůli depozitu.
 
 
Datum: 10. ledna 2009 12:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4955    
a proc si to povinny ruceni nezaplatis? muzes jezdit klidne na motorce bez TP a platit na ni povinny ruceni....proste to nechapu....ja bych radsi dal ty dve stovky a neresil,ze na nem budu jezdit az nekdy na jare az to slozim....kdyz jdes motorku prepsat,tak nikde neni napsany,ze pojistku musis mit uzavrenou v onen den...
 
 
Datum: 10. ledna 2009 2:22
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bohužel jo, taky mi to teď naskakuje, už mam přes 200... :-( Měl si to nechat v depozitu to je jedinej azil
 
 
Datum: 10. ledna 2009 0:04
 
 
 
 
Jméno: didi      IP: uživatel4545    
Ahoj. Na jakou stranu musim točit,když chci u čz naladit směs,tak aby tam šlo víc paliva a mín vzduchu.diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: didi      IP: uživatel4545    
diky
 
 
Datum: 09. ledna 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel4954    
je to sroub vzuduchu,tak aby ho tam slo min tak zašroubovat
 
 
Datum: 09. ledna 2009 22:15
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar,jaké jsou důvody pro ohnutí ojnice? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 14:49
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
:-D pinďourama :-D
 
 
Datum: 10. ledna 2009 14:49
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando to se pleteš....protože ojnice ani nemůže být z tvrdýho a pevnýho materiálu. Má kalená pouze oka. Dřík ojnice je (musí být) houževnatý.... Jinak důvody pro ohnutí ojnice.... Stačí zalistovat v literatuře. Ojnice jako taková je namáhána převážně tlakem od hořícího paliva ale jistý pan Euller vymyslel konstatu lambda pro takzvaný štíhlostní poměr. To je to když v závisloti na průřezu a délce začne tlak přecházet ve vzpěr (dřík se vychýlý do boku) existují různe varianty. Varianta pionýr je (když to beru ohnutí do boku) jako by byla vetknutá-proto kalená oka aby držela minimální vůli v ložiskách- a na vetknutí platí jeden vztah. Ve chvíly kdy se ti začne např ve futru objevovat vůle a vetknutí přechází v kloub (myšleno všechno obrazně symbolicky pro názornost...) tak platí jiný vztah pro štíhlostní poměr a část kde dojde k ohybu se blíží do houževnaté části. Toto je teorie. Ale v kombinaci s teplotou nešetrným chování atd to může v důsledku vést až k ohnutí ojnice. I u prasklé ojnice muselo nejdřív dojít k ohybu....to že ji pak už jen sypeš z vložky a kliky je tim že po ohnutí nastal kontakt s něčim jinym ale prvopočátek je ohyb......! Jojo.....nemáme to jednoduchý s těma našema pinďourama....
 
 
Datum: 10. ledna 2009 11:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4955    
no prave....ojnice je z tvrdyho pevnyho materialu....to by spis pukla nez aby se ohla....
 
 
Datum: 10. ledna 2009 2:24
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ojnice se jen tak,neohne (jedině nasilím!)
 
 
Datum: 10. ledna 2009 0:33
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel1896    
staci kdyz se ti zadre motor a muzes ji ohnout
 
 
Datum: 10. ledna 2009 0:22
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Jednoznačnej důvod k ohnutí ojnice je buď defekt, nebo práce defekta... :-D
 
 
Datum: 09. ledna 2009 23:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4955    
cep vyndavat kladivem:-D:-D co je to zas za blbost:-D myslim ale ze sama od sebe se neohne....pnutí je v ni velky,ale smerem nahoru dolu....do boku snad ne....
 
 
Datum: 09. ledna 2009 22:43
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Můžeš ji ohnout třeba když vyndaváš pístní čep kladivem
 
 
Datum: 09. ledna 2009 22:31
 
 
 
 
Jméno: tancicizelva      IP: uživatel4952    
zdar,nevite nekdo jaku svicku mam sehnat na cz125-516,dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2009 16:41
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
čau ja jezdím normálně na Brisk, ale ted jsem tam dal NGK, ale nestihl jsem to zkusit, protoze napadl sněh:-D
 
 
Datum: 14. ledna 2009 16:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4955    
takle ti to reknu....u 513 s kladivkama sme meli spatnou skusenost se svickama NGK a DENSO....dokud tam byl motoplat,tak vse OK...pokud mas Motoplat(predpokladam) tak asi staci nejaka levnejsi Denso...treba za 2 -3 stovky ....jinak to jede i na Brisk:-D:-D
 
 
Datum: 09. ledna 2009 22:53
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
zdarec...dotazek ..někdo mi řikal že halluv snímač je dobrá náhrada kladívka?..na fichtlovy..je to pravda?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 16:05
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Jak píše Standa.. není to tak že místo kladívka tam vrazíš Hall a tradaá... kdepak... Hall, nesepne takové proudy co indučkou, nebo pólem tečou. Takže se to musí posílit tranzistorem. Jenomže to pak není dvakrát vhodné zapojení tak jak je v normálním pionýrovi, pak to chce zapojit spíš jak to bývalo v autě a tedy proudem nabíjet indučku a ne pól... Jenže, to zase je třeba alespoň jednocestně usměrnit zapalovací pól... A to se nezmiňuju o samozřejmé věci, jako je usměrnění a alespoň nějaká stabilizace napětí, kterou by jsi Hall živil... Jenže to v tomhle případě nemůžeš vzít ze zapalovacího pólu, takže by se musel usměrnit světelný okruh, ale to by se zase musel usměrnit pomocí můstku, aby jsi o 50% energie nepřišel.. a pak ta stabilizace.. když bys odpojil světla, tak neexistuje moc stabilizátorů, které umějí stabilizovat třeba ze 100V na 5V... Bo kdybys pak zhasnul světla, tak ti shoří Hall a v tu ránu ti zhasne i motor :-D nebo prasácky to napájet z baterie... Kdyby bylo všechno ideální v životě jednoduché, tak furt máme televizi s nipokonovým kotoučem... Zkrátka, chceš-li něco lepšího, obvykle to nebývá tak jednoduché jak to na první pohled vypadá :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2009 16:05
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4958    
v prekladu chtel asi chong rict,ze musis mit k te sonde vsechny sounaležitosti(ze ji nelze dat jen misto kladivka a je to:-D)....a take rikal,ze je hallka lepsi nez optika...optika trpi na znecisteni....hallka je docela odolna...
 
 
Datum: 10. ledna 2009 15:00
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chongu proč neni hall dobrá náhrada....? Kvůli spolehlivosti nebo proč...? Já jen že se ho chystám nemontovat tak abych věděl na co se mám přichystat...:-D
 
 
Datum: 10. ledna 2009 11:57
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
okkk dík :-D
 
 
Datum: 09. ledna 2009 22:12
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Nevím jestli je to dobrá náhrada za kladívko, ale každopádně je to lepší než světelná závora :-). V každém případě nejde použít bez větších úprav, protože původní rozvod je střídavý a hall snímač potřebuje stejnosměrný proud :-)
 
 
Datum: 09. ledna 2009 22:08
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, šlo by to... si něco nastuduj tady je něco obecně abys vůbec věděl co to je :-) http://measure.feld.cvut.cz/cs/system/files/files/cs/vyuka/predmety/x38szp/02-poloha1.pdf
 
 
Datum: 09. ledna 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
já elektrice vubec nerozumim...takže nevim
 
 
Datum: 09. ledna 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
to asi težko ne
 
 
Datum: 09. ledna 2009 19:59
 
 
 
 
Jméno: kquba7      IP: uživatel3361    
seso ty uz tady nemas tu ojnici s tim jehlovym loziskem na fichtla ??????, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: kquba7      IP: uživatel3361    
ok dik
 
 
Datum: 09. ledna 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ted nebude nejaych 14 dni,,
 
 
Datum: 09. ledna 2009 19:10
 
 
 
 
Jméno: didi      IP: uživatel4545    
Ahoj. Jsem sice ocas,ale potřebuju se zeptat kterym šroubkem se ladí směs a kterým volnoběh,,,,???(napištemi ,kterej je víc dole a kterej nahoře) Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: didi      IP: uživatel4545    
DÍKY moc
 
 
Datum: 09. ledna 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
tim uplne spodnim jak je nasikmo se ladi volnobeh
 
 
Datum: 09. ledna 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: didi      IP: uživatel4545    
Ja to nějak od tebe nepobiram,,normalně mi napiš jestli se tim uplně spodnim ladi volnoběh,nebo směs . Díky
 
 
Datum: 09. ledna 2009 19:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi myslis na cize?tak je to ten vodorovnej s perkem a pravy strane:-)
 
 
Datum: 09. ledna 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
kydz se sundava valec a zas nandava musi se vymenit tesneni pod valcem?? ja ho menim vzdy ale nechal jsem z GO jeden motor a byl strzenej steft a 2 krat sundaval valec a tesneni nechal stejny a tetka to fouka ale nevim jestli pod valcem nebo karterama odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 14:55
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
Normálně tam naser tmel LUKOPREN +300stupňů a bude to dobrý
 
 
Datum: 10. ledna 2009 14:55
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky nedávám úplně pokaždý nový....
 
 
Datum: 10. ledna 2009 12:05
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
na tmelu neni ale zase se ten papir jakoby prilepi kdyz se sundava tak by se mel spravne roztrhat tim ze je prilepenej jenze on se neroztrhal tak ho tam nechal jenze se uz neprilepi nebo jak to nazvat a pak to takhle nejspis fouka protoze predtim jezdil chvili pekne
 
 
Datum: 10. ledna 2009 10:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4955    
u karteru pod valcem jsem parkrat zazil ze jeden byl výš než druhý a fukalo to tam....stava se to dost casto,kdyz mas motor slozenej ze dvou ruznejch pulek....chce si to hlidat a popripade srovnat....jinak s tesnenim je to jak rekl birel....
 
 
Datum: 09. ledna 2009 22:57
 
 
 
 
Jméno: birel      IP: uživatel4768    
no pokud není na tmelu a nijak roztrhlé, nebo jinak poškozené není důvod měnit...
 
 
Datum: 09. ledna 2009 21:27
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no těsnění vždycky nové ;-)
 
 
Datum: 09. ledna 2009 20:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mno ja bych to tesneni pro sichr vymenil,precejenom to puvodni se muze vymackout trochu jinak,ze?tech par korun te nezabije
 
 
Datum: 09. ledna 2009 18:52
 
 
 
 
Jméno: jawaman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak na tomto videu ide videt ze stare motorky nepatri do srotu http://www.youtube.com/watch?v=wBo7Bcxsp3Q odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 2:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4955    
docela frajer...ono neni prdel takle drzet cizu na prdeli s jejim vykonem....ma to holt v pazoure,to je cely...mame ve vsi frajera a ten jezdil na kozlu furt po zadnim a jezdil i na dvojáka....nohy mu visely dolu,tema vyrovnaval a jezdil furt....otocky delal,dokonce jednou za sebou tahnul na lane druhyho kluka s kozlem a jel pritom po zadnim....:-D:-D Proste je to o tom umet to....jak se zavodama....nikdo nevyhral svuj prvni zavod....ale casem se to naucil jezdit lip nez osatni....
 
 
Datum: 10. ledna 2009 2:30
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel4892    
nevim proc bi sis tu jeho nekupil sak dobra masina cosces
 
 
Datum: 09. ledna 2009 22:39
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
tak už vim, že tu jeho bych si nekoupil :-)
 
 
Datum: 09. ledna 2009 19:09
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ten ji dává dobře na prdel
 
 
Datum: 09. ledna 2009 18:54
 
 
 
 
Jméno: Motohasik      IP: uživatel4951    
Hoj mate nekdo (řeterove kolecko na 8 hranovou hridel pocet zubu : 11) dik piste na motohasik@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2009 17:32
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím co myslíš 8-hranou hřídelí, ale pokud myslíš řetětové hnací kolečko (sekundární) tak je tak v krámku...
 
 
Datum: 09. ledna 2009 17:32
 
 
 
 
Jméno: Dracek      IP: uživatel4698    
Cau seso, shanim na jawu 175 rychlopal co ma kratsi drahu nez origo. o kolik stupnu musim otocit timhle http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_615.html abych mel plnej plyn? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2009 22:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4955    
tak tenhle rychlopal sem zvladnul znicit za tejden:-D:-D koukni po rychlopalech na krossky,ale trochu jina cenova relace....
 
 
Datum: 09. ledna 2009 22:47
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tenhle rychlopal jsem si koupil a víckrát bych to už neudělal. Kvalita fakt tragická. Ale za ty prachy .... se to dalo čekat.
 
 
Datum: 09. ledna 2009 20:43
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku to je na me moc vysoko,, normal rychlopal,,klasika dela se uz 30 let a porad stejne,,,zalezi na lanku jinak ho otoc i o 200
 
 
Datum: 09. ledna 2009 19:22
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zjisti si jakou dráhu vykoná šoupě v karburátoru Přepočítej ji na obloukovou vzdálenost na poloměru po kterym se točí lankem a určit z toho úhel......to je pro chytrý....pro blbý....plnej plyn máš hned....:-) Podle toho jako máš rychlou ruku....
 
 
Datum: 09. ledna 2009 14:32
 
 
 
 
Jméno: fjjd      IP: uživatel3517    
zdarec hosi ted jsem videl nejakou dandy a mela prachovky a podivam se na jinou a tam ty prachovky nebyly ma dandy ty vidlice stejne nebo ty s temi prachovkami jsou starsi verzi?Predem diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2009 14:13
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2009 22:24
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel4659    
sice uz je to nefunkcni ,ale nemohl jsem si nevšimnout :-D
 
 
Datum: 09. ledna 2009 22:24
 
 
 
 
Jméno: jawa5      IP: uživatel4924    
caw mam na ruke mustanga za 1200sk aso je komplet oplati sa? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: emino ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
urcite s pairma hej
 
 
Datum: 12. ledna 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
co ja vim, kamos kupoval uplny strep za 1000 ale mnel k temu hodne nd, nekolik klukovek, dalsi ram, nekompletny motor, ale ked toto co rikas jede a ma to aspon jaky taky lak, tak to neni zas tak spatna kupa, lebo cena fichtlu zacala nejak podezrivo stupat :-D, ...cim lacnejsi kupujes tak tym vic vjeci je na tem nahovno a mosis to casem ajtak vymenit, ale neni to vzdy pravidlem
 
 
Datum: 09. ledna 2009 15:40
 
 
 
 
Jméno: jawa5      IP: uživatel4924    
no jje ale no tak 38euro
 
 
Datum: 09. ledna 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
omg sk ne svk :-D teda neska mi ide
 
 
Datum: 09. ledna 2009 14:53
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
Snad za 40 Euro ne ?:-D svk uz je minulost....:-D
 
 
Datum: 09. ledna 2009 14:52
 
<  1926  1927  1928  1929  1930  1931  1932  1933  1934  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 20:13:57 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu