Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jirka
IP: uživatel3884
 Zdary, budu dělat na babetě 207 opravu- válec po výbrusu, píst + kroužky k tomu (klasika) a simeringy a startovací + rozběhové spojky. Mám těsnicí tmel paulin. Na co bych si měl dát bacha? a co jak zatěsnit? Nemám s tím zkušenosti. Pod válec jen papír nebo i tmel? Kdyby někdo věděl jak sundat rotor dynama, byl bych rád, dík Jirka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2009 10:50
Jméno: mmjj
IP: uživatel1828
Posl.aktualizace: 29. ledna 2009 19:07
 ja mam toto doma  prijedte si proto ja vam to dam zadarmo je mi to k hovnu
Datum: 29. ledna 2009 19:07
 myslis na hranac?, nebo na kulatej?, musel bych se kouknout, ted mi pribyly do sbirky 2 mustangy, a jeste sem ani nemel cas se na ne kouknout  , mam totiz doma takovejch srotu a napul rozebranejch fichtlu, ze sam ani nevim, co vsechno tam je, kdyztak napis na mail
Datum: 18. ledna 2009 15:39
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 A nemáš navíc jenom tu plastovou masku???
Datum: 18. ledna 2009 14:16
 Taky prodávám za 1000,- ale v lepším stavu tak o 50%
Datum: 18. ledna 2009 13:59
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Zajimave,mě to tady ten pán nabízel za 1000,-.
Datum: 18. ledna 2009 10:30
 Zdar lidi nema nahodou tady nekdo fotky z DACHL CUPU - Újezdu u Plánice ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2009 10:19
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 18:58
 To je ale ocas!!!!!!!!
Datum: 19. ledna 2009 18:58
Datum: 19. ledna 2009 18:32
Jméno: Martin
IP: uživatel866
 http://moto-veterani.sbazar.cz/jawa-23-mustang-hradec-kralove-o2231124.html Hahha pry cenu jsem zvysil kvuli vysoke poptavce, si dela pr++l ne??
Datum: 19. ledna 2009 18:19
 Tak máš stejný jméno jak on
Datum: 18. ledna 2009 15:33
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 martin.popo - to jsis mě s někým popletl,já jsem v životě žádnou crossku neměl.
Datum: 18. ledna 2009 15:27
Datum: 18. ledna 2009 15:10
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Jinak deda1,to co jsi tu dal už nemá s fichtlem nic společného,jedině motor,nevím co na těch fichtlech do crossu pořád vidíte.To já preferuji originál.
Datum: 18. ledna 2009 14:47
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Jak jsem říkal,je to normální 23A,ne,že bych těch Aček bylo hodně,ale určitě nemají hodnotu 14000,- a už vůbec ne když jsou takhle sprasené  .Jinak souhlas se Standou,lak vypadá fakt jak kdyby to natřel štětkou
Datum: 18. ledna 2009 14:45
 No to je pako no tak to bych si radsi koupil tohodle dachlika do krosu.http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/249838-mx-50.html
Ale mam lepsiho.
Datum: 18. ledna 2009 14:41
Jméno: Standa
IP: uživatel5013
 limitovana edice  metalíza  to víš  vypadal jak doma natrenej stetkou  A celej ten popis skopirovanej odnekud jako je jawa-50   nadrz navrzena italskymi designery   ten byl tak blbej ze tomu sám veril
Datum: 18. ledna 2009 14:35
 Za ty prachy bych měl 7 pruměrných fichtlů
Datum: 18. ledna 2009 14:05
Datum: 18. ledna 2009 14:03
 Je to moc...Si chlapec moc mysli...
Datum: 18. ledna 2009 13:48
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak s mustafem "32" sem se jeste nesetkal  ...na Goldena to nevypada, extra stav za ty prachy to taky neni - blbosti an nadrzi a blatnicich, zadni tlumice tecou, vyfuk tez ma nejlepsi roky za sebou, chtelo by to aspon nalestit...na ty prachy je to moc...
Datum: 18. ledna 2009 13:34
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je to blbost..... golden ani omylem...... je to pouze starej typ mustafa....... s papírama to má cenu tak ty 3tis.
Datum: 18. ledna 2009 12:42
 táta ma golda koupil ho když mu bylo 15 ted mu je 50 a má normální zadní světlo tachometr kulatej ale v mílích má držák na baterku a širší gumu na nádrži byl prej z nějaký vrácený série s kanady
Datum: 18. ledna 2009 12:31
 ale prd, borec to doma nalakoval a to bylo vsechno... koupit ale leda tak za 2000
Datum: 18. ledna 2009 11:33
 to je ale kravina....
Datum: 18. ledna 2009 11:18
 Tak to hoch docela přestřelil, podle mě. Za 14 litrů? I kdyby to byl orig tak takovou cenu nemá  ještě když se musí půlit motor... no
Datum: 18. ledna 2009 10:32
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Třeba si to myslí že je to golden, ale podle mě je to normal, protože je tam zadní světlo jiný a nemá držák na baterku...Za takovýho obyčejnýho, doma nalakovanýho, v lehce nadprůměrném stavu, s TP, kterej jede stejně rychle jako orig. po GO možná hůř, bych dal tak 2500-3000...Kdyby to byl golden (což neni) tak bych za něj dal úplně stejně, protože když se takhle rozprasí krásnej Golden sport, tak bych za to lámal ruce.
Datum: 18. ledna 2009 9:57
Jméno: maro50
IP: uživatel5011
 ja mam tiez hranaty tachometer..a neni to golden sport...moj kamos ma golden sport s drziakom na baterku a anglickym stitkom..a ma na nom gulaty tahometer...aj ked vyzera dobre..ale ja by som si ho tiez nekupil...
Datum: 18. ledna 2009 9:56
 Moc mu něvěř  Tohle bych koupil maximalně za 3000-3500Kč,,větší cenu to nemá.Tohle prodává nějaký mladý kluk,co si myslí,že když napíše že je to limitovaná edice,tak na tom vydělá.Nevim jak vi,ale já ještě o týhle limotovaný edici neslišel!,Spíš bych řekl,že to bude Jawy 23 Mustang verze pro síť Neckermann(trochu upravená) Nebo je to normal golden a jen tam nacpal ten hranatý tachometr.
Datum: 18. ledna 2009 9:53
 Pro sběratele to de, ale na ježdění nic moc... to si radsi kop nomaniho mustafa. ale je to Golden sport
Datum: 18. ledna 2009 9:52
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Podle mě je to normální 23A.Golden měl jiné zadní světlo a měl držák na baterku.Hranatý tachometr si může dát úplně každý,já např.si ho na mustanga budu dávat taky,i když to je ročník 1979.ale hranatý se mi víc libí a nebudu říkat,že je to nějaká vzácná edice.Jinak nevypadá špatně,ale nevím, já osobě bych ho za ty prachy nekoupil.Toť můj názor,raději ať se k tomu vyjádří ostatní.
Datum: 18. ledna 2009 9:49
 Cus fechtlari potreboval bych nekde sehnat podkovu do motoru jestli byste ji nekdo meli tak bych ji koupil ozvete se mi na email libor.bednarik@email.cz dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2009 10:02
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Já osobně jí nemam,ale prej jí prodává azmarek! azmarek@email.cz ,ale prej jí prodává o 100dráž než jinde.A pak jí ještě dělá frikulin z traktorových pístů,ale musíš mu dát píst!
Datum: 18. ledna 2009 10:02
 Zdar Seso, neuměl by jsi sehnat ovalnou odrazku na jawu 05, slyšel jsem, že někdo v 4echách dělá toho repliky, nevím, jestli to je kec, nebo pravda, ale kámoš co na tý burze byl, řikal že jich tam měl jak nas.....ch. Myslím, že by tady bylo více zájemců, co by ji potřeboval, Dík za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2009 16:29
 zdar draku, myslim, ze bych měl někde onu zmiňovanou odrazku mít, a v dost dobrym stavu, teda jestli mi ji ještě nikdo neukrad  , kdyztak napiš na mail
Datum: 18. ledna 2009 16:29
 Zdarec, mám to 9 z. primár kolečko, kolik mám zbrousit z lamel? retez uz jsem skratil, jak ste to udelali vy? skousel jsem brousit pilníčkem, ale je to nanic retez je stále napnuta. Poradte mi prosim vas. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 17:42
 Na sekundaru uz mam 10z. kolecko a rozeta 65z.
Datum: 20. ledna 2009 17:42
Jméno: mira
IP: uživatel1412
 tak se na to vis co........a dej tam normalni 14 ti zub a dolad to sekundarem
Datum: 19. ledna 2009 22:16
 je naplej tak že retezov ani nehneš, nietože ješte potočit motorem, kdyš to vyndám tak jde jak má! a ješte jedna vec, když tam dám nové lamely tak se tam ani nevejdou, co s tým?
Datum: 18. ledna 2009 22:40
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 vždyť není tak naplej! to že neprotočíš motorem bude něčim jinym! a sežeň si nový lamely, tyhlety s propilovanejma zubama můžeš zahodit...
Datum: 18. ledna 2009 17:39
 http://imgupload.biz/files/vsrgjjvimjq7wwsb191f.jpg
http://imgupload.biz/files/d0k53wnrhv0h5sktnb9m.jpg
tady jsou fotky
Datum: 18. ledna 2009 14:32
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 dej někam fotku, takhle se nehneme z místa! každopádně když propiluješ lamely, tak změníš rozteč zubů, takže ti může padat potom řetěz!
Datum: 18. ledna 2009 14:01
 jenže retez je tak napnuta že neprotočíš ani motorem
Datum: 18. ledna 2009 12:10
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 lamely nepiluj!! řetěz má být napnutý, dej někam fotku jak moc je naplej, a pak můžeme pokračovat dál!
Datum: 18. ledna 2009 9:56
Jméno: maro50
IP: uživatel5008
 zdarec...myslite ze skratenie brzdoveho oblozenia na ubeznej celusti by zlepsilo brzdny ucinok na fiku???...
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2009 10:07
Jméno: maro50
IP: uživatel5011
 ne ne...mne to vravel dedo..vraj to robil na kazdej moto ktoru mal..a zevraj to brzdilo o polovicu lepsie...iba na sluzobnej 500 OHC to nemal..a vraj na nej lepsie brzdil motor ako brzdy..
Datum: 18. ledna 2009 10:07
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Taky si byl včera na stránce jenikovomistecko nebo tak nejak co? Ja to tam četl taky...účinnost lepší, životnost menší
Datum: 18. ledna 2009 10:02
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 proc takove zbytecne zasahy....! porad chcete neco vylepsovat.. ale jak rikam jaa.. kdyby soudruzi co tyto stroje navrhovali vedeli jak zlepsit ucinek brzd.. tak aby to melo nejakej smylsl tak by to udelali
Datum: 17. ledna 2009 23:25
Jméno: sanko
IP: uživatel4891
 možná že jo,ale velmi by se zkrátila doba životnosti obložení.
Datum: 17. ledna 2009 23:21
Jméno: Dave
IP: uživatel5006
 Zdarec chtel bych se zeptat jaka je roztec cepu ojnice na babetu a prumer cepu popr sirka samotne ojnice? chtel bych ji dat na pionyra ta z shopu vypada docela solidne.
A je rozdil v te ojnici na babetu 207 a 210? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2009 22:39
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 Cau draci... muzu nabit baterku 6V 11Ah...12V 5A nabijeckou?? muze se neco stat dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2009 8:58
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Přes 6V žárovku... zkusil bych pro tenhle akumulátor 6V/10W. Každopádně hlídej aby se ti ,,nevařil,, elektrolyt... V tu chvíli je už nabitej...
Datum: 18. ledna 2009 8:58
Jméno: RobertN
IP: uživatel4939
 Přímo to zapojit bych vůbec nezkoušel! Nicméně nouzově by šlo zapojit nějaký odpor do série, tak že tam bude proudit jen tolik proudu, že napětí na baterce bude max. 7,2V. Ten odpor se nejsnáze udělá ze žárovky 6V nebo 12V, ale už nevím jaký odpor. Raději nejdřív zkus nějakou s větším odporem, tedy s menším výkonem. Dřív jsem to tak dělal, než jsem si koupil 6V nabíječku.
Datum: 18. ledna 2009 8:35
 Nazdar borci.Chtěl sem se zeptat na zkušenosti s výkonem když si nechám udělat na válci osmí výbrus.Zvýší to výkon motoru když se to dobře zajede ? A nebo to sou jen vyhozený prachy.A co spotřeba nenavíší se? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2009 14:45
Jméno: standa
IP: uživatel5013
 je to úprava k hovnu....výkon ti to neprida...mam tu sadu taky....jako nemuzu na to nadavat,ma to lepsi tah nez s 2 krouzkama na 39 vrtanim,ale je to spis takovej placebo efekt ...par lidi mi presvedcilo o tom,ze lepsi uprava je snizit hlavu a dat podkovu a udelat poradne GO vcetne spravne vycentrovane a vyvazene kliky....a treba 6.vybrus abys mel jeste 2 pokusy se naucit zajizdet motor
Datum: 18. ledna 2009 14:45
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 gdyz dobre zzajedu nultej vybrus tak budu mit tech 3,8 koni taky - viz graf kerej tu gdysy byl...
Datum: 18. ledna 2009 13:19
 No tak sorry.Já tu cenu dnes nezkoumal,ale ještě před pár lety to pravda byla.Mám polskou sadu a je bezproblémová.Vše bylo OK.Dokonce sem měl sadu náhradních kroužků,pěknou samolepku JAWA,svíčku,trysku a hlavu.Možná jsem měl štěstí na dobrou sérii.
Datum: 18. ledna 2009 12:42
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 jak tady říkáš že to vyjde na stejny peníze tak to ne, ale hlavne kdyz si koupis tu sadu 8. výbrusu tak se podivej jak tam lícujou přepoštěci kanály s vložkou. kdyz si vezmeš jakej je tam kanál a pak malý okýnko a hlavne tam by nemel bejt zádnej zub ale plynulej přechod aby tam nevznikaly žádný víry a tak. A kdyz sem to chtel vylisovat tim ze sem to ohral a vlozku ochladil tak to jen tak vyndat nejde, proste zlaty český ručičky, poláci maj asi křivý oko. jinak k tématu jestli to zvýší výkon to jo ale zaleží jak to člověk zajede. Ale nikdo ti neřekne jak to máš správně zaject.
Datum: 18. ledna 2009 10:49
 Nechápu,proč to furt haníte.Skoro každá úprava co znám přidá v průměru tak půl koně a ty nezvrhujete.Tak kupříkladu hlavu-hvězdu má na FictlCUPu skoro každý.Přidá výkon v průměru půl koně a zlepší chlazení.A nikdo ji nezavrhuje.
Ale teď k věci.Osmí výbrus by měl zvýšit výkon z 3.5 koně na 3.8 koně.Takže teď si dovedeš představit,co tím získáš.Větší zdvihový objem=větší hlavní tryska.Kup si tu 72 co tu má sesa.Samozřejmě by měla vrůst spotřeba asi o 0.2 L na 100 KM.Když to dobře zajedeš,bude to splňovat to co jsem tu napsal.
A ještě k ceně.Nevím zda máš nějaký známý či díly,ale udělat si výbrus vyjde skoro na stejný peníze jako si koupit zase celý nový válec s osmým výbrusem.(myslím jako cena výbrusu,nový píst a kroužky)
Datum: 18. ledna 2009 9:15
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 secko gdyz dobre zajedes tak to ma pak stalej dobrej vykon ale je tam dulezity to slovo DOBRE - neni zajizdet jako zajizdet...jinak k tomu valci - uz tu bylo mnoho diskuzi na toto tema a vysledek je vicemene jasny - je to spise marketingovy tah, ten vykon neni pomalu ani znatelny navic gdyz zadres tak si to muzes dat jako tezitko na stul pac 9. vybrus se na tom udelat neda, polaci to pry flakaj cili gdyz si koupis obycejnej valec s nultym vybrusem tak muzes zajizdet a davat na vybrus gdyz neudrzis nervy na uzde a zadres a vykon to bude mit priblizne stejnej jako ten s osmym...Sesa me asi zabije za tudlec recenzi  ...jinac ten vykon s vetsim objemem se da poznat az spise od 60ccm nebo 70ccm - ale to uz sme jinde s konma...
Datum: 17. ledna 2009 21:59
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel2818
 Zdarec draci,mám dotaz co mám udělat aby byl litinovej válec z 555 stříbrnej?Barvit se mě to nechce kvůli chlazení.?? DÍKY:
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2009 11:01
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel2818
 Jestli by to nešlo vobrousit nebo něco takovýho!!??
Datum: 18. ledna 2009 11:01
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 opiskovat.. chrom..pozink.. newim ale zda byto nevadilo prubehu chlazeni
Datum: 17. ledna 2009 22:58
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 radeji me poradte kterej olej je nejlevnejsi a kvalitni ten co se dava 1:50 tetka jsem mel flasku castrolu ten je dobrej ale drahej
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2009 21:54
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak castrol ma secky oleje predrazeny ale co pisou, to splnuji...jinak 1:50 neumaze pri tezkych podminkach zadny olej, mozna tak samotny ricin...neni to dano kvalitou oleje ale konstrukci motoru kera to vyzaduje - bronzove futro kuprikladu...syntetiku nemas cenu je drahy a na fika se skoro ani nehodi, polosyntetika je uz prijatelne velkej luxus a tam bys mohl vybirat...kupr Motul 510...tez je dobry Mogul TSF jakozto mineral...
Datum: 17. ledna 2009 21:54
Jméno: lukáš
IP: uživatel4649
 tak mě napadlo jak se dává na minibyke Turbo Boost tak to zkusit na fichtla jestli by to mělo nějakej význam a ještě sem viděl na fichtla NOS máte s tim nějaký zkušenosti? vydrží to klikovka a ojnice? nezničí se něco? rád bych to vyzkoušel ale mám obavu aby se mi na fichtlovi něco nezmařilo
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2009 9:23
 http://www.jawamania.info/tree/images.aspx?rootid=210008&nodeid=210009 takhle sme to zkoušeli na fichtlu, pocitově to trochu pomohlo, ale to je pouze dojem, nijak změřené to není, jo a ta nádobka by měla bejt silnější tahle se nafukovala
a vcucávala dovnitř
Datum: 18. ledna 2009 9:23
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak co se tyce NOS tak to se da udelat pokud mas treba lahev na slehacku a ty bombicky, zbytek je malickost...kamos to mel litali sme na to ale dava se jenom na "rozjeti" proste jenom aby se vytocil jinak dat tam za tri a pri max otackach to tam strelit tak to mas zaruku odrovnaneho valce, bud to zadres nebo to to odnese klikovka s ojnici...
kamos to pak tez zadrel, od ty doby uz to nenamontoval...docela dobra vecicka ma to silu ale je ot tak na motor kerej chces do kytek a pak na generalku...jinak ta Boost lahvicka - na fikovi sem to este snad ani nevidel, podle me to ma funkci jako treba akceleracni pumpicka u karbce, proste jak se ti buded vracet smes do karbenatku tak neco ta lahev chyti a gdyz das nahle plyn tak aby nemel chudou smes tak se tam uvolni smes z tej lahvicky...podle me je to fajn vec ale jde o to estli je to aspon nejak laditelne, jak to bude na fikovi fungovat (pokud vim tak se to dava na 70ccm skutry) a ma-li to cenu...ale za me ano
Datum: 17. ledna 2009 21:35
 Už nevim kde ale už jsem ten nos na fichtlu viděl,,skus si něco najít na internetu,určitě tam něco o tom bude
Datum: 17. ledna 2009 21:10
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Zdar v jakým poměru se ředí polo-syntetika do pincka???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2009 14:50
Jméno: Standa
IP: uživatel5013
Datum: 18. ledna 2009 14:50
 Já ředil običejným M2T 1:50 nikdy sem nezadřel.
Datum: 17. ledna 2009 23:09
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 do pincka se meni pomer jenom u M2T a to tak 1:25 aby to melo nejakej mazaci smysl...jinak kazdy JAKYKOLIV olej at je sebelebsi tak jedine 1:33, pro zavody se dava vic - asi 1:30...pomer neni dan kvalitou oleje ale konstrukci motoru a u fika je to bronzovy futro kery potrebuje prave 1:33...
Datum: 17. ledna 2009 22:05
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Stačí 1:33 ??????
Datum: 17. ledna 2009 21:25
Jméno: mustafa
IP: uživatel2050
 Nazdar! Koupím rám na mustanga, pouze rovný, koroze nevadí. Jsem z brněnska. Prosím nabídněte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2009 14:52
Jméno: standa
IP: uživatel5013
 na motoinzrci je skoro celej mustang bez motoru za 350,- tak tady nestras....
Datum: 18. ledna 2009 14:52
 hej, já potom newim naco je plno servrů, motoinzercí a věř mi, že to de sehnat!!
Datum: 17. ledna 2009 21:08
 Zdar SESO,dokázal bys sehnat plášť na kejvu 3,00-16??A pokud jo tak kolik by stál?Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2009 22:35
 rozměr 3,00-16 je takovej problematickej.....sám jsem ho na kejvu sháněl a Mitas ho nedělá! Koupil jsem Heidenau K31....
Datum: 17. ledna 2009 22:35
 presne,,, a budes to mit lavnejsi,, uma by stal sko ro litr,, mam spatne dodavatele proto to ani neprodavam,,sesa
Datum: 17. ledna 2009 21:42
 když zajdeš do pneuservisu, řekneš jim cho chceš, voni ti ho vobědnají.. a za pár dní jim příde, .. a máž ho tak do tejdna doma asi... já to taky vobědnával vod mitasu...
Datum: 17. ledna 2009 20:30
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 zdarec hosi, nekde jsem cet, ze ve starych vydanich casopisu svet motoru, jsou clanky o upravach valce jawa 50 pionyr.Jestli vite o nejach odkazech na tyto clanky, budu vdecny.Predem dekuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2009 19:43
Jméno: cyberenter
IP: uživatel5004
 http://www.jawa50tuning.yw.sk/valec.html
Datum: 17. ledna 2009 19:43
Jméno: lukáš
IP: uživatel4649
 když se ředí benzín olejem 1:30 tak je to 33ml oleje na 1l benzínu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2009 14:59
Jméno: standa
IP: uživatel5013
 na 10 litrů benzinu 3 deci oleje je 1:33 ...
Datum: 18. ledna 2009 14:59
 A nejlepší je stejně měrka
Datum: 17. ledna 2009 20:15
Jméno: babetťak
IP: uživatel1073
 ne tak to neni 1:30 to znamena 1 dil oleje a 30 dilu benzinu = 1dcl oleje a 30 dcl benzinu a kdyz nechapes ani tohle tak je to proste 1deci oleje a 3litry benzinu
Datum: 17. ledna 2009 19:37
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jj je to tak vzdicky se to pocita mnozstvim benzinu deleno tim cislem druhym takze 1000:33=33 nebo kdyz se dava ten kvalitni olej co se dava 1:50 tak to je 1000:50=20
Datum: 17. ledna 2009 19:33
Jméno: jawa5
IP: uživatel4924
Posl.aktualizace: 22. ledna 2009 13:25
Jméno: Radek
IP: uživatel5046
 Do pioníra starého 40 let je absolutně nevhodný
Datum: 22. ledna 2009 13:25
Jméno: jawa5
IP: uživatel4924
 ja som jazdil na huzgvarnovi a teras som dal novi piest a vilestil hlavu
Datum: 17. ledna 2009 20:20
 Při přechodu na jiný (lepší) olej je potřeba kompletně odkarbonovat vršek pístu a hlavu jinak se tenhle bordel rozpustí a udělá to co píše fikus
Datum: 17. ledna 2009 20:18
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jo a navic napr. kamos porad strida oleje a benziny taky se mu vysipalo lozisko na klice to jehlovy a zadrel se mu valec ale uplne sotva sel vytlouct pist z valce
Datum: 17. ledna 2009 19:29
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 na olej se tady nema cenu ptat jestli se dava 1:50 a odpovida cene kolem 150 Kc tak by mel bejt kvalitni mas to jedno jakej pouzijes olej ale nesmi se menit muzes to zadrit
Datum: 17. ledna 2009 19:28
Jméno: jawa5
IP: uživatel4924
 do fichtla
Datum: 17. ledna 2009 19:24
|



|