Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: bobo.kopecky
IP: uživatel5067
 muzemi nekdo poradit proc mi tece okolo naslapovacky olej u jawa 90
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2010 14:00
 dcdfzzfxcfftxxffhxzzdt
Datum: 12. prosince 2010 14:00
 Dle katalogu ND to vypadá že ano, ale sundej ji a podívej se, třeba je zvenší.
Datum: 24. ledna 2009 19:56
Jméno: bobo.kopecky
IP: uživatel5067
 a jeten krouzek zevnitr
Datum: 24. ledna 2009 17:47
 prasklý o kroužek
Datum: 24. ledna 2009 17:01
Jméno: bobo.kopecky
IP: uživatel5067
 muzemi nekdo poradit proc mito tece okolo naslapovacky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 10:27
 asi špatný těsnění
Datum: 25. ledna 2009 10:27
Jméno: motor
IP: uživatel680
 cus mám dotaz jestli se dá vyleštit hliník do lesku brusnou pastou na ventily nebo čim to leštíte vy???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 15:44
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 napres si vem na vrtacku dratenej kotouc a pak si nekde sezen filc a pomasti ho trochou oleje a brus tak dlouho dokud se v tym budes videt ja sem to delal na fichtlu a je to perfektni
Datum: 27. ledna 2009 15:44
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to uz se tu resilo mnohokrat...najdi si to na minulejch strankach nebo se mrkni na FAQ, tam to napisu a uz se na tom pracuje...
Datum: 24. ledna 2009 20:35
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
 na lesteni se i jemna brusna pasta moc nehodi, sice pekne vyhladi, ale jak zrcadlo to nebude a moc dobře to nevypadá. na vyčištění hlavy od karbonu po oskrabani kartacem je vyborna, ale na lesteni jsou jiny srandy. Moc se v tom nevyznam ale nejspis to budou nejaky lestici pasty... ?
Datum: 24. ledna 2009 18:42
 Ahoj borci. Tak konečně jsem si už koupil jawa 250/559-02 (panelka) Ale jsem u týhle motrky trochu amater  (časem se něco naučim). Ale tet bych potřeboval poradit,kdo ma taky panelku,- na co si mam dávat bacha,třeba co rychle odchází a jak mužu co nejlíp předejít poruše. Díky všem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 18:04
 jááj ja myslel,že to bude řada věcí  a ono jen ložiska
Datum: 24. ledna 2009 18:04
 ja nevim ja ji nemam ale kamos jo pekne kope jak ji startujes jinak s tema loziskama ma pravdu
Datum: 24. ledna 2009 16:37
 ja mam taky panelku a tusim ze ta tvoje ma ulozeni kliky jen na dvou loziskach a to se prej hodne sralo a jinac sem s ni spokojenej a jak rikal Dr.fik
Datum: 24. ledna 2009 16:11
 Všem poruchám se nejlíp předchází pravidelnou údržbou
Datum: 24. ledna 2009 15:56
 Hej hoši teď sem se docela pobavil...  Našel sem svoje skoro 2 roky starý video (léto 2007) kde je vidět že i mě to nejelo vždycky tak dobře jako třeba letos...    Docela prdel jak se snažim ten motor přemluvit...  Mrkněte : http://uloz.to/1215184/MOV00611.MPG má to 3 Mb pro tu prdel se mrkněte...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2009 11:33
Datum: 15. února 2009 11:33
Jméno: Standa
IP: uživatel5064
Datum: 24. ledna 2009 18:45
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
Datum: 24. ledna 2009 15:33
Jméno: adam
IP: uživatel5066
 Vim neco , bo sleduju co se tu pise , vim ze jsi na ruzne veci machr ,a dost tomu rozumis, ale prijde mi to nezajimavy,jak to jen kolem projede , ale zvuk pěkny (aspon pro me )
Datum: 24. ledna 2009 15:31
Datum: 24. ledna 2009 15:28
 Aktuální videa jsou tušim různě na streamu ze závodů.....já si nerad dělám videa...tohle bylo jakože budeme dělat WEB a že bude video a VIX TEAM jede a podobně...pak to trochu ochladlo....  Stejně na videu je to vždycky utrápený.....realtita je lepší...  Přijeď se podivat na závody (jestli mi to pojede....) tam uvidíš mazec...
Datum: 24. ledna 2009 15:24
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
  ..kvalitka holítka ....frikuline ..nemáš nějaký aktuální video???  ..docela by mě zajímalo jak ti to teď šlape
Datum: 24. ledna 2009 15:21
 Adame asi by sis měl přečíst i celej text předtim a ne jen klinknout na odkaz....! (pokud znáš teda celou abecedu nazpaměť....) nehledě na to že mě neznáš tak to asi ani nekomentuj...
Datum: 24. ledna 2009 15:17
Jméno: adam
IP: uživatel5066
 A co je na tom srandy ,jak projedes kolem ? Trapne no
Datum: 24. ledna 2009 15:13
 http://www.ulozisko.sk/125380/MOV00611.MPG prej uloz.cz něak blbne...kdo by se chtěl podivat je to i tady...
Datum: 24. ledna 2009 14:47
Jméno: Honza
IP: uživatel5065
 Zdravim chlapy, hele nekde jsem slyšel, že se na starších typech motorek, spíš silnějších dat chytit "zpetnej chod". Prostě že ta motorka potom couvá. Mám dojem, že když to človek chcípne, tak ještě než se to úplně zastaví, tak je tam okamžik, při kterym když se to znova nakopne tak to jede pozpatku. Co je na tom pravdy?,,,asi by se na to musel poštelovat předstih ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2009 21:50
Jméno: Kozička
IP: uživatel1194
 jojo jde to mě couvala 555 a taky kámošovo čz projela křovím když to zkoušel
Datum: 06. února 2009 21:50
Jméno: cucak
IP: uživatel5062
 sa ket idem s 250 a idem dozadu ju tlacim potom nastartujem a ide do zadu a vsechni 4 rychlosti ale je to o hubu jet dozadu
Datum: 24. ledna 2009 16:52
 no ja sem to osobne neskousel ale prej se to musi prenastavit
Datum: 24. ledna 2009 16:07
Jméno: sanko1
IP: uživatel4891
 jasně mě tak taky jeden fechtl couval
Datum: 24. ledna 2009 15:17
Jméno: Standa
IP: uživatel5064
Datum: 24. ledna 2009 14:56
Jméno: mira
IP: uživatel1412
 dej si nulovej predstih a roztlac to dozadu a jedes
Datum: 24. ledna 2009 14:37
 vetsi predstih odtrh a roztlacit po spatku vali takhle i kozel
Datum: 24. ledna 2009 13:51
 Čau SESO, chtěl bych si koupit ty mezilamely na kyvačku 250. Ale na tech plechahc nejsou vylisovane take ty čtverečky. Nebude to klouzat???? A ještě jestli jsou to česke plechy nebo turky. Dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 19:52
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 prave gdyz je hladka tak klouze, ty jakesi ctverecky jsou neco jako desen na pneumatice - ktera pneumatika je prilnavejsi v desti (oleji), hladka nebo s jemnym dezenem?
Datum: 24. ledna 2009 19:52
 nene orig tam na zacatku vyrobe nedavalo,,az pak,,klouzat rozhodner nebude ,,sesa
Datum: 24. ledna 2009 15:53
 no ja myslim ze by to nemelo vadit u kozla mas taky kolikrat hladkou tam si myslim ze spis zalezi na tech pritlacnejch pruzinach
Datum: 24. ledna 2009 13:46
Jméno: Beran
IP: uživatel1886
 Čau, jak nejlíp se zbavit starého laku, abych to nemusel brousit nebo opalovat autogenem, slyšel jsem že existuje nějáký přípravek ve spreji, který starý nátěr naleptá nebo rospustí a pak to stačí prej jenom utřít hadrem a je po všem. Myslíte že je to pravda a taky to ušetří hodně času kdyby to fungovalo. Nemáte s tím někdo skušenosti? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 14:19
 Skus brzdovou kapalinu.
Datum: 24. ledna 2009 14:19
 jo v ty plechovce se to da koupit je to takovej rosol a menuje se to barvozrout nebo nak tak
Datum: 24. ledna 2009 13:41
Jméno: Beran
IP: uživatel1886
 Dík za rady, konečně to nebudu muset brousit
Datum: 24. ledna 2009 12:34
 Já to taky dělal.Ale měl jsem to v plechovce kterou sem našel doma.Byla asi 50 let stará a fungovalo to.Jenom se to natře,nechá chvíly působit a pak umeje
Datum: 24. ledna 2009 12:29
 Čau, jo kámoš to tak tak dělal, koupil jakýsi roztok, nechal starý lak chvíli naleptat a pak ho jen setřel hadrem. Není to špatný, ale stejně i potom bych radit to lehce přebrousit. Já to dělám horkovzdušnou pistolí..chvíli nahřeju a pak jen špachtlí sloupnu a nakonec lehce zabrousím..n je to na tobě. Čau.
Datum: 24. ledna 2009 12:28
 jo jo, existuje na to pripravek ve spreji, ja ho mel, a bylo to v pohode, rozleptalo to i 3 vrstvy barvy
Datum: 24. ledna 2009 12:27
 Zdarec vyplatí se koupit kostru na fichtla za 400 kč a je kloudná?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 15:42
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to koupis ve zberne do 50 Kc
Datum: 24. ledna 2009 15:42
Jméno: Standa
IP: uživatel5064
 Dle me rám koupis za 200,- a pant si udelas
Datum: 24. ledna 2009 13:44
 potřebuju celou kostru z pantem k sedlu
Datum: 24. ledna 2009 12:35
 Čau, jo není to špatná cena, ale ten rám by musel být komplet i s pantama sedlo atd. pak bych ho vzal i já. Ale pokud ti stačí rám jen tak obyč., tak ti klidně prodám můj za 200. Kdyžtak se ozvi..
Datum: 24. ledna 2009 12:30
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
 Nevim ..já koupil komplett fichtla za 401
Datum: 24. ledna 2009 12:20
Jméno: cucak
IP: uživatel5062
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 14:27
Jméno: jim
IP: uživatel5087
 nic
Datum: 30. ledna 2009 14:27
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 ja jsem myslel ze radeji zničit fechtla za 1000 nez simaka ktery je o dost dražší  ale ja bych neznicil ani jedno
Datum: 24. ledna 2009 23:04
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a helec toho ses ty ten stastnej majitel? tak to potom jina...jinak gdyz uz to chcete porovnavat tak simal ma o neco lepsi akceleraci ale tezko bude ze sebe zdimat 75km/h, nemusi mit nutne 3 stupne (viz stary simaly, prvni verze), da se koupit i 5 kvalt...ale i tak na fika to nema...nutno ale podotknout ze odpoved "radeji bych znicil fika nez simala" u me nema pochopeni...
Datum: 24. ledna 2009 22:50
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 já jsem nemyslel že je fechtl slaby, myslel jsem tím obecně obsah 50 ccm, jinak fechtl na obsah 50 ccm jede dobře ale simal jede o trochu lip v kopci, a na rovině taky nejede nejhůř na to má ještě čtvrtý kvalt, ale jak jsem jezdil na svým fechtlovi, nedal jsem na něj dopustit, potom jsem si koupil čz 175 a pak čz 125/516, to je jiný rachot  a simala vytahnout nemůžu, protože žádnyho nemám  jinak jsetli se chces podivat steve na mojeho fechtla tak odkaz je tady http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?znacka=19&model=233&muid=32925
Datum: 24. ledna 2009 21:41
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a stejne budu na nekerehe prispevky - treba zivotnost - je znamo ze pokud se v tom nerejpe a jenom se to obcas vycisti tak je to neuveritelnej drzak, dokaze to litat i dva roky bez nejmenci poruchy (nepocitam svicku)...ze je hezci nez simal? kazdej am jinej vkus ale pravda lezi na strane fika, gdo se taky poohlidne po krasnym fikovi nez po "krasnym" simalovi? obvzlaste tatinkove venku na plenarce nebo pred hospodou vi naprosto presne za cim se otoci a co jim za pohled nestoji...ze si fik neda simala? s tim na me nechodte to je jasny gdo bude komu lizat prach z pneumatik, to aby simalovci vozili nejlip plexi na helme nez se budou postet do predem prohranejch souboju...jinak do kopce je to horsi ale pokud ma stara 21 byla studena a byl kopec tak sme se mohli klidne rovnat (aspon on se mohl v necem rovnat)...dlouhe vzdalenosti tez nejsou zas tak velkou prekazkou...no nejvic me pobavila ironie posledniho prispevku...pokud si to ale myslel vazne tak takovy mam opravdu nejradsi, newi ani co fichtl dokaze nebo na tom vubec neumi - tak na to nelez, vytahni simala, rozmlat si ho a fika radsi prodej!
Datum: 24. ledna 2009 20:34
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
Datum: 24. ledna 2009 19:25
 asi tak..... jsem Čech.
Datum: 24. ledna 2009 19:10
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
 o tom at si kazdya obrazek sam. Ja zacal na fechtlech ve 12 az sem byl starsi a zacal jezdit po silnicich tak sem si ho pres zimu upravil (8 kw, blinkry, baterka, zapalko, tlumice ze simala - investice asi 15 000 nasetrenych od 12cti) a spokojene jsem na nem najel za pul sezony 1800km bez jedine poruchy. Kamos mel pritom simala v orig. stavu a jezdilo nam to zhruba stejne. Do vetsich kopcu mel simal navrch ponevac je 4 kvalt, po rovine a z kopce zase ja. Takze pro me je fechtl vec s hodnotou ktere si vazim zato simal jenom stroj na hovadiny a huntování. Pořád ho mám, ale už mi spíš jen zdobí garáž
Datum: 24. ledna 2009 19:04
Jméno: Standa
IP: uživatel5064
Datum: 24. ledna 2009 18:51
Jméno: Standa
IP: uživatel5064
Datum: 24. ledna 2009 18:48
 Já jsem pro pionýra. Líp vypadá a je jednoduší => snadnější opravy. To, že se říká, že je pionýr poruchovější, je tím, že si ho spravuje kde kdo a třeba blbě. Není problém na pionýra dodělat baterku, blinkry a bezkontaktní zapalování.
Datum: 24. ledna 2009 18:05
 mam oboje a rekl bych ze poruchove je to tak stejne jen ovladani simaka je lepsi drzi lip na ceste a vubec celkove ma lepsi ram
Datum: 24. ledna 2009 17:53
Jméno: Joza
IP: uživatel4575
 Každý má svoje výhody i nevýhody. Fichtl když je potřeba někam jet tak ho jenom nakopneš a jedeš ale simsona musiš nejdřív zahřát. Ale zase Simsonu trvá dýl než se začne hodně zahřívat takže se s nim daj jezdit delší štreky. Simson má sice ještě výhodu v tom že líp svítí když se jede přes noc ale to je z výhod asi tak všchno. Fichtl je prostě klasika, je snadný si ho pořídit, když se něco stane tak se to opraví doma a nemusí se s tim nikam do servisu, proto mám radši fichtla
Datum: 24. ledna 2009 17:39
Jméno: nemalava
IP: uživatel5062
 a se pitas simsin us steho nazvu je cut hnus-humus a zdrep.pioner alebo mustang to je najlepsi stroj ktery muze byt simson mu nesaha ani po paty .kdys bil pioner a nowej simson tak simson sa na pionira nelepil .simson to je hnus fuuuj
Datum: 24. ledna 2009 16:32
Jméno: adam
IP: uživatel5066
 Každemu vyhovuje neco jineho , fichtl je lidovej stroj a ne nějaka německa mašinka, ale simal ma lepší odpružení,do kopce leoe tahne , blinkry ,baterka a neni tak problemovy,4 stupnova prevodovka ,ale ja bych si ho nekupil , jak rika fechrider za tu cenu ,az se budou prodavat za 2-3 tis tak pak,ale fichtl to je jina, je to prave o tom ,ze se to furt sere a nechce jet , to je prave ten pozitek z jizdy ,pondeli az patek zpravujes a sobota a nedele jezdis  , nemam rad jak nekdo ma nejakou masinu a machruje (ne ze bych zavidel)ale de o to ,ze jak se mu to posere ,tak pak vali do servisu ,fichtl to je taka hracka to si spravis sam (ted sem to nemyslel na simala )ale zalezi na tobe jak si ho udelas ,ja si ho slozil ,zadne nove dily ,proste co bylo a prez rok bez problemu sem jezdil ,jen svickasem tam ,mozna bych jezdil i dele ,ale prodal jsemho,
Datum: 24. ledna 2009 15:27
 No asi je jasný,že když jsem na webu fitlkrámku,tak musim chválit fichtla.  - Fichtl je opravdu lepší,,ale simson neni špatná motorka!! ja mam simsona a mustanga a to jede skoro stejně! Každá motorka jede dobře,ale musí se kvalitně zrenovovat.!!! A podle mě za 20 let po simsonu kdo neštěkne,ale fichtl je věčná legenda!!!! Prostě JAWA forever !!!!!
Datum: 24. ledna 2009 15:22
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 To nemůžeš porovnávat simál je snad o 10 let mladší než fechtl, ma líp odstupnovanou předovku a vypada o dost líp, i když vždy stojím na straně fechtla simson je lepší, ale za ty prachy bych ho nebral za 2000 sezenes pincka s papirama a za 10000 simala to je trochu větší rozdíl
Datum: 24. ledna 2009 14:49
Jméno: mira
IP: uživatel1412
Datum: 24. ledna 2009 14:11
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tvari se to tak
Datum: 24. ledna 2009 14:11
Jméno: Standa
IP: uživatel5064
Datum: 24. ledna 2009 13:45
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a vubec to se neda srovnavat...fichtl je legenda a nejlepsi 50ccm co snad po svete jezdila, ne ze by ostatni byly tak spatny ale proste na neho nemaj...pestra historie, zvuk jmena...uz jenom pri vysloveni slova FICHTL se jde simal zahrabat...
Datum: 24. ledna 2009 13:26
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 co je lepsi? ty se ptas co je lepsi? se mi zdas ne? to je snad jesny ze fichtl vede na plne care, vyhody a extra vyhody nebudu ani popisovat...takova blba otazka...
Datum: 24. ledna 2009 13:17
 Já vždycky stál na straně Pionýra ale na vánoce jsem si koupil Simála a ač nerad musel jsem svůj názor přehodnotit. Co se týká jízdních vlastností rychlosti a pohodlí tak simál u mě vede ale pionýr je zase stylověšjší
Datum: 24. ledna 2009 13:06
 JEdnoznačně pionýr...ale těchto diskuzí je již tady vedlo hodně a každý tvrdí své. Simson je dle mě dobrý, lehký poměrně dobře ovladatelný, rychlý, má 4 rychlosti, blinkry...njn ale fichtl je fichtl...
Datum: 24. ledna 2009 12:32
 je to věc názoru ale pro mě je lepší pionýr
Datum: 24. ledna 2009 11:56
 Hoši,mám takovej dotaz.Jak byste udělaly zámek sedla a kastliků u 125 kejvačky?Vim že se do kastliků prodávaj zámky,ale stojej asi 400Kč a to jim za to nedám.Je tam docela málo místa,takže mě nic nenapadá.A v dnešním světě je to docela důležitý.Protože co neni zamčený to je vykradený.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 16:26
 To je až ta poslední možnost.Myslel jsem nějak implantovat zámek do těch orig kastliků
Datum: 24. ledna 2009 16:26
 dal bych tam ty kasliky co byli u panelky a na sedlo zamek nekde ve srote sezenes kostru co to tam bude
Datum: 24. ledna 2009 13:50
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 9:16
 Já mu i věřím. Ta KTM prostě jela na volnoběh.
Datum: 25. ledna 2009 9:16
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ano narval tam dily kery se mu nehodej, hodil na to kastli a dal to na inzerci...klasika...
Datum: 24. ledna 2009 20:26
 tohle fichtl cup nejelo. To je narychlo postavený...
Datum: 24. ledna 2009 19:19
 A ja tocil porno s dolly buster kecy jak vysity by ta KTM musela mi t slapatka misto motoru a i tak by ten vrak mel problemy
Datum: 24. ledna 2009 16:34
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to je jak gdybych povidal ze za svejch mladejch let sem na prkne predjel skodarnu...ona se totiz rozjizdela.-D
Datum: 24. ledna 2009 14:16
Jméno: Standa
IP: uživatel5064
Datum: 24. ledna 2009 13:47
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
Datum: 24. ledna 2009 13:25
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ze slapaci trikolky
Datum: 24. ledna 2009 13:21
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jů a jeste tu o Karkulce...to je strasnej, tak spatnej sem uz dlouho nevidel...masina stoleti  asi zrovna presedlal z trikolky na toho jeho fika...
Datum: 24. ledna 2009 13:20
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 hm a pak se probudil s rukou v kalhotech
Datum: 24. ledna 2009 11:25
 to je blb.....to neni možný....!!!!
Datum: 24. ledna 2009 11:03
Datum: 24. ledna 2009 10:52
Datum: 24. ledna 2009 10:52
Jméno: eclips
IP: uživatel1181
 jo ja taky a jeste neumy psat
Datum: 24. ledna 2009 10:49
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 Cau, vi nekdo jaky je origo cislo barvy -nebesky modra a ta zelinkava pro Jawu 550. docela bych to potreboval -dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 10:34
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 Dotaz pro nekoho kdo se vyzna ve stadionech - jak mam rozdelat zadni tlumice u S 22? - diky .
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 13:01
Datum: 24. ledna 2009 13:01
 Zdar, mám problém. Když rozdělám zadní tlumiče u Mustanga, tak na konci toho kluzáku (nebo jak se tomu říká. Prostě ta tyčka co jezdí nahoru a dolů)  je taková manžeta (těsnění) Myslim uvnitř tlumiče. Potřeboval bych jí vyměnit, ale nevím jestli se dá koupit -tady v krámku sem jí nenašel. Popřípadně z čeho by se dala vyrobit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 13:49
Jméno: Standa
IP: uživatel5064
 Tento problem resim kompletni vymenou tlumicu za dobre   Nebavi me srat se s tim....
Datum: 24. ledna 2009 13:49
 no je tam O-kroužek ten se dá koupit nevím jké je to číslo ale já to zistim a napíšu
Datum: 24. ledna 2009 8:18
Jméno: Redy
IP: uživatel2324
 Zdarec lidi hele dokaže normal člověk kterej centruje jízdní kola vycentrovat i kolo i fíka???????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 16:10
Jméno: Luke
IP: uživatel250
 De to v pohode, normalně sem přišel do opravny kol, dal sem mu tam kolo od fika a za 2 dny sem si přišel pro pěkné vycentrované kolo.
Datum: 24. ledna 2009 16:10
Jméno: Standa
IP: uživatel5064
 proste musis zjistit kde ti to smajda a podle toho asi zhruba odhadnout ktery draty povolit a nebo utahnout
Datum: 24. ledna 2009 13:51
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 No me to delal znamej kterej centruje kola a rikal ze to udela ale ze potrebuje osicku toho kola. a pak rikal ze si musel ten pristroj na uchyceni kola nejak lehce upravit. Ale jinak prej bez problemu. Takze zalezi na tom co ma za udelatko a taky na ochote.
Datum: 24. ledna 2009 10:16
 Já si myslím že měli. Žádný rozdíl v tom není, jde tam o to,aby bylo kolo rovné bez 8. Takže by si s tím měli poradit. Je to klasické drátové kolo, jako na byciklech, žádná specialita, takže by neměl být problém.
Datum: 24. ledna 2009 0:32
Jméno: foch
IP: uživatel1640
 čau kluci, jak mám vymněnit lamely u pionýra 21, mám ty ferodo a novej řetez do motoru dík......
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 14:15
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to serizeni spojky by fakt bodlo, gdyz sem psal o serizeni tak sem si na ni nevzpomnel...
Datum: 24. ledna 2009 14:15
 Já mám až do konce ledna studiní volno, tak to napíšu ještě jednou a lépe a pošlu to do FAQ. Už mám napsané i seřízení karb. a skupiny ŘP.
Datum: 24. ledna 2009 0:33
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 jj ..jasný..ale tak byla by škoda to tam nedát ..!!
Datum: 23. ledna 2009 23:07
 Taky jsem o tom přemýšlel, ale chtělo by to napsat lépe... Bez chyb a možná trochu podrobněji. Já to psal narychlo, aby se do toho mohl zítra pustit...
Datum: 23. ledna 2009 23:06
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
 ABC ..přidej to do FAQ
Datum: 23. ledna 2009 23:04
 Nebo můžeš jakýkoli jiný, je dobré, aby byl typ PP80 (někdo dává i PP90, ten je ale hustší a někdy lepí spojku)
Datum: 23. ledna 2009 22:59
 Mě se osvědčil klasický Paramo Gyrol 80W (PP80) a ten je taky doporučený výrobcem... Koupíš ho na téměr každé benzínce - Benzina a pod cena do 80kč za litr.
Datum: 23. ledna 2009 22:58
Jméno: foch
IP: uživatel1640
 jo díky zejtra jdu na to dík!!! jakej doporučuješ olej do převodovky ? budu ho mnenit..\r\n
Datum: 23. ledna 2009 22:52
 Až budeš seřizovat spojku nech na páčce, kterou hýe lanko a která tlačí na tyčky, které vystavují spojku, malou vůli! Je to z toho důvodu, aby až se motor ohřeje a díly se začnou vlivem tepla mírně roztahovat nedošlo k tomu že jak se rotáhnout díly, tak ti odtlačí přítlačný talíř spojky a tím ti začne spojka klouzat. Nejen že by to špatně jelo a hlavně se špatně rozjídělo, ale spálil by sis lamely, a dělal by to vše znovu. I když je to ferodo.
Datum: 23. ledna 2009 22:50
 Jednoduše. Vypusť olej, odmontuj řadicí páku, odšroubuj všechny šrouby, které drží levé víko. Víko sundej a vybafne na tebe spojka - bude tam přítlačný talíř který bude držet 5 pružin, které budou zajištěné podložkou a segrovkou. Vem si, tuším že, plochý klíč 10 nebo kleště a opatrně stlač každou pružinu, když ji stlačíš tenkým šroubovákem nebo jiným předmětem vytlač segrovku a opatrně povol. Takto to udělej se všemi 5 pružinami. Dávej přitom pozor, pružiny mají sílu a mohly by vystřelit. V lepším příadě bys je pouze ztratil, v horší by ti mohly něco udělat!! Potom stačí už je sundat podložky, pružiny, kalíšky a nakonec přítlačný talíř. Pak jen opatrně stáhneš lamely s řetězem a dáš nové. Doporučuji před montáží potřít lamely olejem - aspoň nepoběží zpočátku nasucho. Je možné, že když budeš vše dávat zpět, tak ti nepůjde nasadit primární řetez kvůli tomu, že je nový a ještě nevytahaný. V takovém případě musíš buď stáhnout primární kolečko, ale to jde celkem blbě, navíc potřebuješ stahovák. Nebo můžeš odmontovat spojk. koš - to je jednodušší. Poté nasadíš na koš lamely, na ně řetez a ten také navlečeš na primární kolečko. Potom jen posadíš spojk. koš na hřídel, dotáhneš matici zajistíš ji tím plechem a opačným způsobem namontuješ a upěvníš přítlačný talíř - talíř - kalíšky - pružiny - podložky - stlačíš pružinu a zajištíš segrovkou (5x). Pak už jem dát tesnění nasadit víko, nalít olej a hlavně seřídit spojku.
Datum: 23. ledna 2009 22:46
 Čau Seso! Chtěl bych se zeptat, kdybych si chtěl koupit jenom trysku do karbu, jestli by nešla poslat jen v obálce. Abych neměl tak drahý poštovný kvůli trysce za 54 Kč.
Díky ti!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 16:03
 sorac to nedelam,, jedine ofiko s 100 postovneho
Datum: 24. ledna 2009 16:03
 jo chápu
Datum: 23. ledna 2009 22:53
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 V pohodě...ale už se na to přestaňte ptát..leze mi to na mozek
Datum: 23. ledna 2009 22:46
 Sory nekoukal sem se zpátky...
Datum: 23. ledna 2009 22:46
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 do plynu ..ne nejde!!!..tohle téma se tu diskutovalo milionkrát...tak s tim dejte pokoj!!
Datum: 23. ledna 2009 22:43
Jméno: nimi
IP: uživatel600
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 20:24
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 teda ojnice ne, klikovka je jina...pletu si dojmy s pojmy
Datum: 24. ledna 2009 20:24
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tam bych to videl v jiny ojnici a jine klikove skrini...
Datum: 24. ledna 2009 20:24
Jméno: Standa
IP: uživatel5064
 no moment....ja 05 mel a vim jakej je v ni potencial  ty motory s mensima upravama jedou lip jak mustang ...jen tam daš valec,karbec a hlavu z 21 a je to raketa.....vim o cem mluvim....pojíždel sem s tim Simsony  Ale je zvlastni ze motor z 21 ackoliv je jeste lepsi konstrukce,tak takle nejede.....
Datum: 24. ledna 2009 15:09
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no monent, on myslel ze se da ujet 70km, ne rychlost
Datum: 24. ledna 2009 14:14
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to me taky lita po vybrusu 70-75...po 33 letym vybrusu
Datum: 24. ledna 2009 14:12
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 jj ale me akorat udivilo jak muze vedet ze to poleti po vybrusu 70
Datum: 23. ledna 2009 22:22
 Pokud je to dobře seřízený,a třeba upravený,tak je to možný. No a nedavno sesa psal,že je tu zbytečně moc odkazu na motoinzerci,,a tenhle je celkem zbytečný.
Datum: 23. ledna 2009 21:48
 nevite jak zistim kolik watove mam zapalko??
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 13:14
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Tak to jsi ,,iba,, zapoměl napsat to nejdůležitější...
Datum: 25. ledna 2009 13:14
 no len ja mam babeu 210
Datum: 24. ledna 2009 21:43
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 a nebo taky podle cívek, zapalovací + dvě velký = 30W, zapalovací +jedna menší + jedna ještě menší = 20W, a nebo ještě podle žárovky v předním světle, ale to není stoprocentní, každopádně by u 30W zápalka měla být 25W žárovka a u 20W zápalka 15W žárovka (přesně je to 20/20W a 15/15W, ale důležitý je to číslo)
Datum: 23. ledna 2009 21:50
 je to na něm napsaný,kdyš sundáš vičko zapalování tak jak je kondenzátor tak v těch místech okolo.ale záleží jak máš umístěnej kondenzátor
Datum: 23. ledna 2009 21:21
|



|