česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  187  188  189  190  191  192  193  194  195  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2014 19:13
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
Čau draci mám problém se svojí kývačkou, nastartuju a když to chci zdechnout vytáhnu klíček a jede dál, vypnu okruh přes baterku a jede to dál. Brácha má ten samý problém ale jak odpojí baterku tak to zdechne. Nevíte náhodou čím to je?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2014 23:10
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
Buď chyba v elektrice (dynamo uživí zapalko i při odpojené baterce), nebo otřep na těsnění způsobující zamozápaly, ze zážehového motoru se vlastně pak stane vznětový :-) Tu druhou varintu zjistíš, když vytáhneš fajfku ze svíčky a motor si bude bublat dál... ale bacha, při vytahování lze lehce dostat nakopáno vysokým napětím :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2014 23:10
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
ne musí se to startovat s klíčkem
 
 
Datum: 11. ledna 2014 19:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Podle mě je chyba v zapojení. Jde to nakopnout i bez klíčku?
 
 
Datum: 11. ledna 2014 19:30
 
 
 
 
Jméno: ludek-olaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci. Renovoval jsem pionýra a mám problém s předníma vidlema. Vyměnil jsem silonová futra, protáhnul výstružníkem, nasadil zpátky a zjistil jsem, že při zatížení se propadnou dost dolů. Za jízdy, když trefím větší dolík, tak mi přidrhne plášť o blatník. Může to být unavenejma pružinama? Nebo mám krátký pružiny? Použil jsem ty co tam byly původně. Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 13:09
 
 
 
 
Jméno: ludek-olaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kluzáky jdou v pouzdrech s mírným odporem. Když jsou vidlice spadlý dolů a postavím pionýra na stojánek, tak kluzáky vyjedou do normální polohy samy od sebe. Ale když to shodím ze stojánku a sednu si na to, tak se zamáčknou tak, že mezi běhounem pláště a blatníkem je cca 2cm vůle
 
 
Datum: 12. ledna 2014 13:09
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jak lehkou jdou kluzáky v pozdrech? jestli je máš na těsno a k tomu starý vyměklý péra tak to jde až na doraz.
 
 
Datum: 12. ledna 2014 12:48
 
 
 
 
Jméno: ludek-olaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Drhne to běhounem o vršek. Do renovace jsem vrazil 15000,- Kč, takže 60,- Kč za pružiny bych fakt neřešil. Jen mě zaráží, že to předtím nedělalo a použil jsem ty samý pružiny
 
 
Datum: 12. ledna 2014 11:06
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli to předtím nedělalo tak to pružinama nebude
 
 
Datum: 11. ledna 2014 17:52
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, no záleží kde to drhne.. ale tak přece když už něco takovýho dělám tak těch 60Kč za 2 pružiny dám a je pokoj :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2014 16:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Ten plášť drhne bokem o vnitřní bok blatníku, nebo přímo běhounem o horní část blatníku?
 
 
Datum: 11. ledna 2014 12:44
 
 
 
 
Jméno: Jawa 20      IP: uživatel16687    
Zdravím Vás, chtěl bych se zeptat, jestli nevíte proč mi u mé Jawa 20 každý rok odchází svíčky. Vždy po zimě nelze nakoupnout a je slabá jiskra, ale když svíčku vyměním tak hned jede. Používám svíčky Brisk N15C. Díky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 16:18
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWA_ceZetak &#174;: já taky, v autě :-D, vlastně ne,, i tam maj výměnnej interval, jestli si nenecháš pro korunu vrtat koleno, tak každý jaro vyměň motorce převoďák a svíčku automaticky,, hned tě bude mít radši :-)
 
 
Datum: 12. ledna 2014 16:18
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
přesně tak , vždicky seberu nějakou svíčku co je spadlá za skříní a na tu jezdím ještě 2 roky...zkoušel jsi jí na jaře vyčistit?nebo jsi hned dával novou
 
 
Datum: 11. ledna 2014 17:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co to meleš martine? já mám v motoru svíčku už 10 let a pořád jezdí
 
 
Datum: 11. ledna 2014 16:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16688    
take tuším zakletost znaky brisk skus sehnad pal n 7 byt už zaniklá značka je taková blbuvzdorná
 
 
Datum: 11. ledna 2014 10:00
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Dachlíci prostě žerou svíčky, jedna za rok ještě jde :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2014 8:33
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci, potřebuji jen takový info pro ujištění...Je rotor zapalování stejný u Stadiona S22 a Jawetty? Asi jo že- jen se ujišťuji. A ještě prosím- mohl by mi někdo popsat, jak funguje originál vypínač- potažmo přepínač světel práve na S22? Mám jeden takový dost dobity, co byl na stroji a rád bych ho zkusil nějakým způsobem opravit (chybí ten jeden plast na přepínání navrchu a pak je něco potentěno i vevnitř, tak to nemůžu identifikovat, jak fungoval. Jakým pohybem se zapnuly světla (tím bočním přepínačem?) a jak se troubilo? tím přepínačem co měl pružinku- ten ze předu? a tento přpínač se díky té pružince vracel z toho troubení nebo jak? Prosím opravdu nevím jak to zapojit, ani kolik drátů tam bylo, pač podle schématu nepoznám, jak to celý bylo kostřený- podle mě šli bužírkou 4 dráty, ale jak říkám, nevím jak šla kostra.. díky moc za popis. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2014 23:14
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Super díky moc kolečko. Super popis, ostatně tvoje rady mají vždycky hlavu a patu ;-) .
 
 
Datum: 10. ledna 2014 23:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rotory stejný. 4 dráty do přepínače. Na tu boční páčku vedly tři dráty. Jeden od cívky, ten vedl na prostřední kontakt, a na horní a dolní kontakt vedly dráty od potkávacího a dálkového vlákna žárovky. Poslední drát je od bzučáku, akorát si teď nevybavuju kam se ta páčka posouvá...ale přímo tou páčkou se to ukostřuje.
 
 
Datum: 10. ledna 2014 23:04
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec potřebuji pomoct mám manet 90 a sháním páčku dekompresoru nevíte kde se dá koupit aspoň replika Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2014 21:39
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel14509    
Ahoj draci, jaká má být bohatost směsi nastavená u skůtra ČZ 175/502, někde se uvádí jen 1/4 otáčky, není to málo? Na jakým zářezu zhora má být jehla? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2014 9:52
 
 
 
 
Jméno: Agyn      IP: uživatel15827    
Zdar, měl jsem čz 175-487 a to je skoro stejný motor. plíšek jsem měl na prostředním zářezu a šroubek jsem měl cca jeden a čtvrt otáčky. potom jsem párkrát po jízdě sundal svíčku a buď jsem ještě povolil nebo utahl (maličké kroky) abych docílil optimální směsi (cihlová svíčka)
 
 
Datum: 13. ledna 2014 9:52
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel14509    
Díky, nicméně neřeší to otázky, na které jsem se já ptal, resp. tento návod mám již několikrát přečtený. Je tam právě 1/4 otáčky, poloha plíšku na jehle radeji ani ne. Příště si to přečti sám a pak si Johnny15 o někom říkej, že je líný.;-)
 
 
Datum: 11. ledna 2014 14:27
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 11. ledna 2014 10:57
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
bude se delat nova serka nosicu PIO 20/21,, vim je to raketa a mozna se to jeste i prodrazi,, pac pokud je nosic jen komaxitovany a komaxit se odloupne,tak se pak podto dostane rez a ja to na pi, a tak driv nez se bude komaxitovat,tak se nosic pozinkuje na stribrno,,,, nosic se bude delat pro velkou SPZ neboli tacek a SPZ anebo bude i nosic na Klasickou malou SPZ, tento nosic jsi sam veleky sesa navrhnul a sam proveril na 1000km,,a je gut,,jen je to raketa ale tych svaru a ohybuje je proste moc http://www.fichtlkramek.cz/nahled/nosic_pio_05_20_21_extra_komaxit.html pokud nekdo chce jinou barvu komaxitu, nebo surovej ci strbrny pozink,,tak mi piste s pozadavkama,, pac udelam omezenou serii 30 ks a tim bude zas konecna odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 9:34
 
 
 
 
Jméno: Veteranista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Velkou SPZ ;-)
 
 
Datum: 12. ledna 2014 9:34
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok tak to veteranisto budes mit levnejsi :-) na velkou nebo malou spz?
 
 
Datum: 11. ledna 2014 11:57
 
 
 
 
Jméno: Veteranista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych chtěl surový, 1 ks prosím.
 
 
Datum: 11. ledna 2014 9:25
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo to proberem online na http://chat.fichtlkramek.cz/
 
 
Datum: 10. ledna 2014 21:37
 
 
 
 
Jméno: Erik      IP: uživatel10034    
Čau, zajímalo by mě co to je za materiál? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/lamela_special_37z.html nějakej gumokorek? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 10:30
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
zetore tak jak to je,,,,?????
 
 
Datum: 12. ledna 2014 10:30
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
To by mě zajímalo, kde to zetor sháněl a co to bylo zač. Já si je nechal dělat od Waltera a cena byla +- stejná.
 
 
Datum: 11. ledna 2014 10:15
 
 
 
 
Jméno: zetor7245 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tyhle lamely sou dobrý ale když si je budeš dávat na pionýra tak do nich musíš rozbrusskou vyřezat drážky jako sou u korkových ale tady na ficht krámku je maj moc předražený já kupoval dvě za 246Kč
 
 
Datum: 11. ledna 2014 9:09
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to tvrde neni,
 
 
Datum: 10. ledna 2014 20:34
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Mám identické lamely a jsou z gumokorku. Seso, jseš si jistý, že je to opravdu ferodo? Stačí do toho týpnout nehtem, ferodo je tvrdý. Gumokorek je celkem měkký, ale drží a "přenese" větší krout. moment než ferodo.
 
 
Datum: 10. ledna 2014 18:56
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ceskej,,, je to ferodoo
 
 
Datum: 10. ledna 2014 16:47
 
 
 
 
Jméno: tomino      IP: uživatel16686    
Zdar borci, mám takovou prosbu, nevíte kde by se dalo sehnat samotne brzdové obložení na jawa čz 501,502. Dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2014 20:43
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Jmenuje se Petr Kenny Burian Tel. 733504934 mail info@ motokenny.cz Brno Maloměřice Slaměníkova. Hodně štěstí
 
 
Datum: 17. ledna 2014 20:43
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Skus se spojit s Kenym v Brně Maloměřicích repasuje právě tyto skútry. A je vyhlášené na internetu ho najdeš. On repasoval skůtra aji v USA.
 
 
Datum: 17. ledna 2014 20:36
 
 
 
 
Jméno: tomino      E-mail:      IP: uživatel16686    
jo jo přesně tu čz 175/501,502 skutr tzv. prase
 
 
Datum: 14. ledna 2014 19:59
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
To myslíš CZ 175/ 501, 502 skůtr,
 
 
Datum: 14. ledna 2014 8:17
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel5103    
zdar, chci se zeptat mám doma dost cívek z pio zápalka potřeboval bych vědět jak rozeznám cívku která je na sětla a která je na jiskru mám jich dost a nějaké mají silný drát a nějaké jsou zas o trochu nišší napadlo mě je změřit ale nevim kolik maj mít díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2014 13:12
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
v podstatě ano.
 
 
Datum: 10. ledna 2014 13:12
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
a když už se to řeší, ty dvě velký světelný cívky u 30W magneta, co jsou zapojený v serii, jsou stejný nebo ne?
 
 
Datum: 10. ledna 2014 12:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cívky jsou malé a velké... taková maličká je pro napájení zadního světla pro 20W zapalování... a u velké cívky má tak která má slabší drát tak je zapalovací a se silným drátem je světelná
 
 
Datum: 09. ledna 2014 21:37
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
myslim že zapalovací má slabší drát než světelné.
 
 
Datum: 09. ledna 2014 19:42
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel12656    
Chtel bych se zeptat..videls sem hodne na upravenejch motorech z fechtla karbec ze 175..ma nekdo nejaky zkusenosti ? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2014 14:25
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
jo Stando o tom mi vyprávěj, cena za karburátor je fakt jak když plivneš do pískovny :-D
 
 
Datum: 10. ledna 2014 14:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16685    
To je moc velký. Karbec ze starý 175 je 24mm což je moc a navíc předpotopní konstrukce a karbec z novější 175 je 26mm,ten už je lepší konstrukce,ale ten průměr je úplně nesmysl... Na lehce upravenej motor je ideál 17-18,5mm...na lehčí speciál 19-20mm - na už dost výkonej stroj 21-22mm a špička silničních pio jezdí max 24mm,ale to už se pohybuješ vysoko...a navíc takovej motor vyjde na takový peníze,že investice do pořádnýho karburátoru je kapka v moři a žádnej silniční okruhovej speciál jawa 50 s karbecem Jikov 24-26mm jsem nikdy neviděl... Ty budeš mít na mysli karbec z čízy 125-150C...ten má 18-20mm,což je rozumný,,konstrukce je teda předpotopní,ale v 60.letech na tom jezdili a tak nějak to určitě odladit půjde...jen počítej s investicí do trysek,,, je to na tobě...
 
 
Datum: 10. ledna 2014 14:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16683    
na 175 SE myslím montovali jikovi s difuzorem 24 mm ne? jejich vrcholem vývoje je monoblok a otriskování se musí naladit bude to drahý ptž 1 triska stojí 100 a chce to skušenosti a ještě nevím zda nemotáž jabka s hružkam protože karbec ze 150 se pral na pařezy notře upravenej v dnešní době a docela drahych dílech ty upravy zas tak super nejsou mužeš skoušet ale je to dost plýtvání usilím
 
 
Datum: 09. ledna 2014 17:10
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel12656    
to prave nevim presne.. zajimalo by me z ktery to je..
 
 
Datum: 09. ledna 2014 16:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Z jaké 175?
 
 
Datum: 09. ledna 2014 16:40
 
 
 
 
Jméno: Jawa 20      IP: uživatel16681    
Zdravím, jaká svíčka je nejlepší pro Jawu 20? Díky. ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2014 13:15
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
nejlepší svíčka do fichtla je zapalovací, případně než se člověk zeptá na věc o které se tu mluvilo 1000000x tak třeba zkusit tlačítko hledaní
 
 
Datum: 09. ledna 2014 13:15
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klasika brisk N 15C :-)
 
 
Datum: 09. ledna 2014 11:01
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel13219    
Ahoj draci jak se vymenuje kladivko s pertinaxem?rn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2014 8:27
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja zasadne vemu male klesticky a pri sepnutem kladivku se kouknu zda dosedavaci plocha je celoplosna,,kdyz jde kladivko jen na hranu,,tak klestickyma tomu pomuzu aby kladivko padlo na kontak celou plochou,,to pak v opacnem pripade kladivko spis ohori rychleji za mene casu
 
 
Datum: 09. ledna 2014 8:27
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
důležitý při montáži je kladívko správně odizolovat!
 
 
Datum: 09. ledna 2014 8:14
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Vytočíš matičku, sundáš drátky a podložky a kladívko vytáhneš z čepu směrem k sobě. Nic zvláštního. ;-)
 
 
Datum: 09. ledna 2014 6:09
 
 
 
 
Jméno: Slava      E-mail:      IP: uživatel16680    
Zdarec borci, řeším tady problém, Co by jste mi doporučili? Mám 8 výbrus válce, a mám na nim najetých cca 2000km, zhruba po 30 km se mi zahřívá a přestává táhnout a začíná něco klepat někde od válce, na krátký vzdálenosti jede parádně, ale po výbrusu jsem delší trasy radši vzdal.... rnBylo mi řečeno, že by tam mohla být malá antidetonační štěrbina, a nebo upravit hlavu, skušenosti s tímto nemám, tak bych byl rád za odbornější popis, jak to upravit. Dík Slava odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2014 22:16
 
 
 
 
Jméno: palouko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zřejmě ti naráží píst do hlavy. Pro 8. výbrus potřebuješ upravit hlavu z průměru 39mm (původních) na 40mm.
 
 
Datum: 09. ledna 2014 22:16
 
 
 
 
Jméno: Fany      IP: uživatel16678    
Zdar draci, mám dotaz ohledně pneu na mustanga.. Dělám speciál na závody a tak vybírám pneu. Myslíte že tyto postačí nebo je to jen takzvanej ''dovoz'' (čína). Děkuju za opověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2014 18:17
 
 
 
 
Jméno: Fany      IP: uživatel16678    
No stavím to podle aktuálních pravidel Jawa RS. Ale jelikož se přesunul Venkovský šampionát na dromy tak budu doufat, že zůstane alespoň závod TT Třtěnice. Protože nemám finance jezdit po republice. Proč se ptáš ?
 
 
Datum: 11. ledna 2014 18:17
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co se přesně chystáš jezdit?
 
 
Datum: 11. ledna 2014 14:21
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ajo silnice, to je jiná :-) jj ty ContiGO mají poměrně měkkou směs, jezdíval jsem je na 487 držely parádně :-)
 
 
Datum: 09. ledna 2014 18:32
 
 
 
 
Jméno: Fany      IP: uživatel16678    
Jo přesně mezi nima se rozhoduju. Asi zkusím ty continental. Dík za radu ;-)
 
 
Datum: 08. ledna 2014 21:22
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
3,00 je zbytečnost... na předek i zadek bych volil klidně jen 2,5... Continental ContiGo! se hodně jezdí...
 
 
Datum: 08. ledna 2014 21:17
 
 
 
 
Jméno: Fany      IP: uživatel16678    
no bude, ale stavím silniční speciál bez přidání dalších přepouštěcích kanálů do válce.. takže výkon se bude snad pohybovat kolem 7 koní.. snad.. :-D rám vystužený a můžu 16'' 2,5-3,0
 
 
Datum: 08. ledna 2014 19:52
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli to chápu dobře bude to mustang speciál.. no co kostra, velikost ráfků, kyvka atd hlavně síla motoru a převod podle toho já volím pneu. Osobně jezdím na zadku http://www.moto-pneu.cz/2224-Cheng-Shin-C-755-chet.html 3.00-16 řek bych že je to cenově dostupná pneumatika s průměrnou kvalitou ;-)
 
 
Datum: 08. ledna 2014 19:48
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Sava není Čína ale Slovinsko. A značka Sava koupil náš Mitas někdy minulý rok... jen pro zajímavost. Na velkých Jawách si je většina lidí chválí.
 
 
Datum: 08. ledna 2014 18:21
 
 
 
 
Jméno: Fany      IP: uživatel16678    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_pneu_sava_pio2.html :-D zapoměl jsem to tam hodit...
 
 
Datum: 08. ledna 2014 17:49
 
 
 
 
Jméno: sumec      IP: uživatel14454    
ahoj draci nemáte někdo zkušenosti s BMW 320d r.v 2001 mám teď možnost koupit levně od známého a tvrdí mi že po Praze jezdí za 5,8-6.2litru na 100 a moc se mi to nezdá myslím že je to málo nevíte jak je to ve zkušenosti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 14:28
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel16691    
Kamarade,pokud mozno tak se konkretne tomuhle motoru vyhybej velkym obloukem,kamarad to koupil pred par lety a asi po pul roce se mu tp vysypalo takovym zpusobem ze do toho nasypal cca 70 litru a to se k tomu choval slusne! Nehlede na to ze to mel ctvrt roku v dilne u mechanika a ten si s tim poradne nevedel rady,vymenili tam vsemozny veci az to nakonec jelo ale blbe,kamarad ze stredni mu to pak rozebral do sroubku (motor) a zjistil tam navic jeste mikrotrhlinky na klikovce...nakonec to dali dohrpmady a zahadnym zpusobem to jelo uz ,normalne'' zanedlouho to prodal a oddechl si jako nikdy predtim. ja mam konkretne 1.9 tdi v golfovi 4 jezdim s tim denodenne do prace 70km a za tech pet let me to nilde nenechalo a jede to za 5,5l 66kw.........tak se rozmysli spravne....:-)
 
 
Datum: 12. ledna 2014 14:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ty čerpadla se dělaly do roku 2005 když zjistili že podcenily elektroniku čerpadla... pak už jě dělaly dobrý... ale do jakého roku to dělaly do toho Dčka nevím... známej má Dčko už s common railem a říkal že za tech 13 let co to už má od novho tak měnil 3 trisky a vysokotlakou pumpu
 
 
Datum: 11. ledna 2014 11:40
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je klidně možné.dělal jsem 320d, na budíku měla 4,7l.Osobně bych šel do 6válce
 
 
Datum: 11. ledna 2014 7:12
 
 
 
 
Jméno: sumec      IP: uživatel14454    
Asi nevíte jaké roky se do Dečkoveho dvoulitru ty čerpadla bosch VP44 montovaly
 
 
Datum: 10. ledna 2014 17:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16685    
Je chip a CHIP...my tomu radši říkáme soft...chipy dělaj nalejvači... Ale i tak zajímavý ... Možný to je ... Já mam vcelku slušnej doladěnej soft od pořádnýho GURU a umírá mi až v 5000ot/min a jede to hodně zle :-D ale naložíno mam tolik,že čekam kdy z toho něco vyletí ...holt holka už má dost odjeto :-D Ale prostě mi to baví.. Brácha v tom měl 203HP,ale to nebylo ono,to bylo jak číza 513...napřed nic a od 2000ot/min peklo :-D
 
 
Datum: 10. ledna 2014 17:04
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Mám srovnání čipnutý 1,9 TDi a sériový e46 320d. Oktávka zatáhne a umře, BMW má ten spodek horší, ale zase táhne do vyšších otáček, má blíž k benzínovým motorům. Osobně je mi BMW projev bližší, ale proti gustu... Spotřebu měla lepší koktávka, ale to bylo možná tím, že to BáWo mě vyloženě bavilo točit.
 
 
Datum: 10. ledna 2014 14:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16685    
No tak třeba ten rok 2001 je mizernej,ale jinak 320d je perfektní,má to spotřebu jak oktávka a je to asi jedinej comonrail se 100kw kterej 100kw má... Absolutně nesrovnatelný oproti třeba 2.0HDI 100kw co je v utrápenejch francouzích co absolutně nejedou a berou 7... Koncernovej 1,9TDI je 20-ti letej TOP,ten překoná asi jen 1,2TSi...ale to ukáže čas... Ale to bych si nekoupil....hrozně mi baví ten motor 81kw,ale v serii je to nuda,to chce Eko off a soft aspoň 105-110kw...pak je to raketa co si vytře prdel i s tou 320d a o francouzích nemluvim :-D a furt to žere do 6 litrů :-D no mě to auto hrozně baví...to bmw sem měl jako alternativu,kdybych nevzal před lety tu mojí škodovku...
 
 
Datum: 10. ledna 2014 9:45
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no zrovna 320D rok 2001 bych si nekoupil.. v těchto letech motory ozazovaly vysokotlakýma čerpadlama bosch VP44 které jsou unikání svojí životností, která je pouze kolem 150 až 200tis km... výměna čerpadla pak obnáší asi 70tis za uplně nové a nebo lehce pod 30tis za repasované
 
 
Datum: 09. ledna 2014 21:41
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
tak stnada bych řek že srovnával motory vw a bmw... snad je každýmu jasný že ty motory vw jsou ve škůdkách vlastně od filcky a o jejich kvalitě asi neni potřeba diskutovat. bmw, nikdy nebylo zrovna naftovej král na trhu, ale zrovna tenhle 2.0 100kw se jim povedl. v době, tedy 1998, kdy bylo u vw špička právě nesmrtelný 1.9tdi s max výkonem 81kw přišlo právě jako první bmw se systémem comonrail s tímto výkonem. něco málo jsem s timhle mtorem najezdil po praze a spotřebou to bylo opravdu jak se tu píše. no samo že podle hnáty. dneska vim o těchto bmw, který maj v těle to samý jako motory vw a taky jedou furt.
 
 
Datum: 09. ledna 2014 19:32
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nijak nehanim bmw, ani nejsem nějakej pošahanec do českýho národa, bmw je supr auto, ale kolikrát mu je bolítskou právě jeho vyšperkovaná technika :-)
 
 
Datum: 09. ledna 2014 19:18
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ono kam se na to serem je dost mimo,,,, 1.9 tdi je 25 let vyvíjenej motor folksvagnem :-), nikdo ho taky nenavrhoval na extra výkony, je to lidovej motor se supr spotřebou a garantuju ti že takovej kvůli dnešním emisím nikdo nevyrobí, jako bonus,,, proč by taky nějaká automobilka vyráběla motor kterej najede 400000 s výměnou uhlíků v altíku a zavařenym vejfukem ;-), potřebujou se prodávat nový modely a starý vyhazovat, nepiště mi sem v kolika se vám oktáva vys**** nám jich v garáži prošlo na stovky a 80% je vina lidí...
 
 
Datum: 09. ledna 2014 19:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16682    
Věřim tý spotřebě okolo 6 litrů. BMW má výborný naftový motory jak po stránce výkonu tak po stránce spotřeby...kam se na to serem s jedničkovejma oktávkama...
 
 
Datum: 09. ledna 2014 11:47
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vzhledem k roku výroby a tudíž podobně přísnejm emisním normám by to mhlo bejt podobný jako jedničková oktávka 1.9 tdi, najel sem s ní už 10tkm a mimo prahu 4,5-5,5litru a v praze tak 5-5,7, jezdim normálně - ani závodník, ani brzda provozu, já bych tomu věřil
 
 
Datum: 08. ledna 2014 22:00
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      E-mail:      IP: uživatel13313    
Cus draci, prosím vás, napište mi někdo seznam ložisek a gufer do mutoru stadion S22. Díky Ondřej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2014 11:11
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Nebuď líný!
 
 
Datum: 08. ledna 2014 11:11
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
http://www.jawa-50.cz/clanek/dokumentace-katalogy-nahradnich-dilu.html
 
 
Datum: 08. ledna 2014 11:01
 
 
 
 
Jméno: lgkp      IP: uživatel13407    
nazdar draci chci se zeptat na jawě 23 mi litttá nahoru a dolu ručička tachometru myslíte že bude asy v tachometru ta pruinka unavená nebo je to někde jinde odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2014 8:32
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to spíš vypadá že se ti zasekává bovden.Zkontroluj jestli na každém konci ( hlavně u rozety) je dostatečně dotáhlej. Pokud bude problém přetrvávat tak bowden namazat po případě vnitřek (to čtyřhrané lanko) posunout tak aby na každé straně dostatečne vylézalo a tím pádem pak při našroubování zabíralo a otáčelo tím čtyřhranem v tachometru a šnekem u rozety. doufám že si mě pochopil :-D
 
 
Datum: 08. ledna 2014 8:32
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
cus draci dostel jsem motor na MZ 150 ETZ a chci zkusit zda dává jiskru jde to zapojit nějak podobně jako fichtl na "2 dráty " má to kladívka dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2014 21:35
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
dobrá
 
 
Datum: 07. ledna 2014 21:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
potrebujes baterku
 
 
Datum: 07. ledna 2014 21:29
 
<  187  188  189  190  191  192  193  194  195  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 16:46:39 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu