česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1898  1899  1900  1901  1902  1903  1904  1905  1906  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravim pánové.Jakou spínací skřínku byste mi doporučily na Jawu 125/355??Teď tam mam klasickou Bosch,ale ta je jaksi k ničemu.Chtěl bych tam dát něco bezpečnějšího,aby s tim nešlo otočit šroubovákem.Ale musí se uchycovat převlečnou maticí jako tak origo.Měla by mít min.4 polohy (0,1,2,3,4).A zas aby nestála majlant.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: drak15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci shanim zadni brzddu a nahon na techač na stadiona měl by někdo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2009 12:29
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel5373    
stadion má tachometr?
 
 
Datum: 23. února 2009 12:29
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukni u sesy do inzeratu... tam by mohlo neco bejt
 
 
Datum: 01. února 2009 18:08
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak draci ten motor neberu... rozchodil sem svuj vlastni ... jinak sed sem po pul roce na fika že ho projedu jak sem to opravil, a já sem normálně měl takovej divnej pocit jak když sem na tom jel poprvý... no supr... :-) no ale k věci... když vemu za plyn a upa ho otočim tak se mi dusí a nechce do otáček... a když chci zvýšit hladinu tak musim tu matku zatočit, žejo... no a jinak možná je to něco jinýho, kanály čistý jehla je upa nahoře... možná bych jí měl snížit... tak draci radte... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2009 15:33
 
 
 
 
Jméno: jawa555.50      IP: uživatel1058    
no bud to bude předstihem a nebo karbonem ve válci nebo ve výfuku...nebo ti tam jde málo benzínu!
 
 
Datum: 17. února 2009 15:33
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
i předstih je možnej, protože sem ho dělal od oka ale chyta na našlápnutí...
 
 
Datum: 01. února 2009 18:03
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Předstih :-D
 
 
Datum: 01. února 2009 18:00
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
ta matka ma bejt uplně utažená hladinu zvětšíš tim plíškem přihní ho nahoru
 
 
Datum: 01. února 2009 18:00
 
 
 
 
Jméno: dodo      E-mail:      IP: uživatel5150    
ahoj prosim o radu mam čz 175 píst má ve válci vůly válec má průměr 59,36mm myslím že je píst menší ale zjistil jsem že se dělá jenom 59mm tím to ztrácí kompresy dá se to nějak utěsnit kroužkama dík za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak zkus koupit kroužky jinde než kde je kupuješ (nekde dělaj užší, někde širší, nebo se dělalo že se koupil u číslo větší kroužek a že se zakratily zamky...
 
 
Datum: 01. února 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: Libor      E-mail:      IP: uživatel5149    
Cus potreboval bych poradit rozvodl sem se ze si predelam zapolovani u CZ 175/477 a dam tam z fichtla uz to mam skoro hotove ale nevim jak to mam uchytit aby se mi nehybalo a mam udelat predstih moc dekuji za odpovedi nejaky fotky vasi predelavky uvitam odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2009 17:45
 
 
 
 
Jméno: robertn      IP: uživatel4939    
Jawettka dotaz pro znalce. Ahoj, draci, nevíte, co má Jawetta sport v prostoru, kde má "normální" jawetta nádrž? Prázdno? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2009 17:24
 
 
 
 
Jméno: robertn      IP: uživatel4939    
děkuji
 
 
Datum: 01. února 2009 17:24
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano ma prazdej prostor,,, a horni dira je zaslepena,,gumou
 
 
Datum: 01. února 2009 17:18
 
 
 
 
Jméno: jcs      IP: uživatel672    
Zdravim pujde mi dat na s11 predni vydlice z pionyra 05 nebo z babetty dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2009 15:41
 
 
 
 
Jméno: Skepman      IP: uživatel670    
Tkhle bych to nikdy nemrvil.
 
 
Datum: 14. února 2009 15:41
 
 
 
 
Jméno: Skepman      IP: uživatel670    
Tkhle bych to nikdy nemrvil.
 
 
Datum: 14. února 2009 15:40
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Vyzkůšaj a uvidíš hybrida.
 
 
Datum: 03. února 2009 15:11
 
 
 
 
Jméno: Jcs      IP: uživatel484    
Presne na s11 z 05 nebo babetty
 
 
Datum: 01. února 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro Monty812:spíš myslel na Stadiona S11
 
 
Datum: 01. února 2009 18:30
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proc? dyt sifońácká vidlice je lepší
 
 
Datum: 01. února 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5147    
pro káju: priste si odpust ty nekonecny vykricniky,muselo se to smazat protoze to rozhodilo celej prvni list. Lozisko vyndas z deklu tak,ze dekl nahrejes a prastis s nim o zem a lozisko vyskoci....je tam nekde nejaka segrovka,tak tu nezapomen vyndat....:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2009 15:15
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel1337    
Zdar,je lepší když oddělim převodovou skřín od spojky u fichtla??Jako myslim to kvůli oleji!!Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2009 17:19
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
byls rychejsi:-D
 
 
Datum: 01. února 2009 17:19
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak je to an kazdym blogu jako zavodni uprava ze se zacpe dole ta dirka mezi prevodovkou a spojkovym vikem, utesni se a do spojkove casti se pak naleje vic oleje, k prevodum pak mene (pry to bude stacit)...z toho plyne udelat u spojkovyho vika dalsi vypousteci sroub (nebo se bude vylivat odsroubovanim celeho deklu:-D) a u prevodovky se udela novej nalevaci spoj...je to opravdu kravina, smysl ma jen tehdy pokud chces ke spojce hustsi olej aby neprokluzovala a k prevodum ridsi, ono se to po case stejne smicha nejak dohromady a znehodnoti tak co...dobry tak pro motory s velkym stadem koni gde ferodo se nici a korkovy lamely s normalnim provodo-spojkovym olejem prokluzuje...uprava naprd...ale proti gustu...:-)
 
 
Datum: 01. února 2009 17:18
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ty to myslíš asi tak, že do spojky dáš olej z věčí hustotou a do převodovky řídší a méně oleje, tahle úprava je poměrně náročná v utěsnění hlavně hřídele pod spojkovým košem (je tam dost málo místa v části s převodama) a musíš si hlavně hlídat zda máš u převodů taktéž dost oleje, pokud nejezdíš závodně, tak bych se na to vykašlal
 
 
Datum: 01. února 2009 17:13
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5148    
nechápu proč to budeš dělat.Leda že máš suchou spojku,ale jak budeš mazat prim.řetěz?Ale jinak ten olej tam je protože maže,chladí a spojka se nazpálí
 
 
Datum: 01. února 2009 17:02
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel1337    
Zdar,jak je to s placenim povynýho ručení na fichtla.Když si ho přihlácim jako veterána????????Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5147    
frikuline nedrazdi:-D:-D na prasatko a na pareza no problem....ale fichtly nedavaj:-D nesnasej to stejne jak 120 skodovky:-D:-D to by musel bejt jak z továrny....:-) jinak o ty 1/12 pojistnyho to je pravda.....ale taky je pravda ze kdyz na fichtlu spusobis nehodu,pri ktery budou neskutecny skody,tak to za tebe pojistovna cely nezamazne,protoze to neni vozidlo pro bezny uzivani:-D:-D jen takova vsuvka....:-)
 
 
Datum: 01. února 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: robertn      IP: uživatel4939    
Také jsem se o to zajímal ikdyž se to týkalo jiných motorek. Musí to být doopravdy dobře a věrně zrenovovaný kousek. Ale pokud máš r.v. do 1970, tak to u ČPP pojistíš za čtvrtinu. To je také dobré a ČPP za to chválím. Sám tam mám pojištěné tři stroje. Když už někdo má tak starý stroj, tak o něj většinou dbá a moc pojistných událostí s tím nedělá.
 
 
Datum: 01. února 2009 17:23
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenže získat tu testaci na fichtla je problém.......
 
 
Datum: 01. února 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč by se mu to nepovedlo...:-) Musíš mít klubovou testaci pak ceteránskou testaci a dostaneš potvrzení že to je veterán pak platim tušim 1/12 povinnýho...!
 
 
Datum: 01. února 2009 15:22
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5147    
tak to se ti asi nepovede:-D:-D:-D
 
 
Datum: 01. února 2009 14:52
 
 
 
 
Jméno: Vojta-Pekelny Satan      IP: uživatel1696    
Zd kdyz bych mel 8 vybrus karbec z 125 a bezkontaktni zapalko udelalo by to 100km/h udelalo by to porad este technicku a stacil by na to papir ridicak na pina nemel bych si udelat rovnou uz na 125cu Dik!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2009 20:57
 
 
 
 
Jméno: Vojta-Pekelny Satan      IP: uživatel1696    
Tak hele aby ste vedeli kamos miho kamosa ma takto vytuneny pina a 100 mu to udela takze!!!
 
 
Datum: 04. února 2009 20:57
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel5151    
muhehe ty si teda snilek :-D, S karbem ze 125 a bezkontaktem 100 km :-D.
 
 
Datum: 01. února 2009 23:25
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5147    
na 100km/h sou potreba takovy upravy,ze s tim by sis ani nedovolil jit na technickou:-D:-D protoze to sou zasahy do konstrukce motoroveho vozidla a vozidlo je tudiz nezpusobile k provozu na pozemnich komunikacich:-D:-D vemou ti TP a dokud vcas neprijedes s origo fichtlem tak ti ho nevratej:-D:-D:-D
 
 
Datum: 01. února 2009 14:55
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
takže 100km/h ti to stejně bez upravenýho válce a klikovky nepojede technickou to neudělá a na fichtla mužeš stejně až od šestnácti
 
 
Datum: 01. února 2009 14:06
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nic proti tobě, ale tvoje dotazy mi přijdou trochu mimo.......maš vubec zkušenosti s nějakejma upravama, nebo tady jen kecáš nadarmo?
 
 
Datum: 01. února 2009 14:02
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
ne
 
 
Datum: 01. února 2009 13:52
 
 
 
 
Jméno: falkons ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čaute,nemůžu nasadit páčky na řídítka protože se nedají roztáhnout.Jak mám sundat rukojeti na řidítkách???je to jak přilepený:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2009 23:40
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to ještě nedělal na fichtlu, ale na kole:-)Nahřál jsem to lehce nad kamnama nebo radiátorem, a pak vobalil hadrem a šup do svěráku a stáhnul jsem to. Ale zkus to nahřát, trochu se to roztáhne...
 
 
Datum: 01. února 2009 23:40
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
kus dřeva a kladivo,musi jit
 
 
Datum: 01. února 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nasad klíč přesně na průměr řídítek před ručku a kladivem přes klíč ji sraz
 
 
Datum: 01. února 2009 16:01
 
 
 
 
Jméno: jorde ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Seso, mám takový dotaz, sháním katalog náhradních dílů ČZ 125-250 až po typ 475 Sport. Dělám kompletní renovaci a potřebuji vidět detaily. Nevíš prosimtě o něčem, např. http://www stránky nebo tak? Dík moc za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2009 14:51
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
www.sesa-moto.cz tam to vše najdeš
 
 
Datum: 01. února 2009 14:51
 
 
 
 
Jméno: paul      IP: uživatel5145    
ČAute, chtěl bych si vyrobit přímé sání na mustanga,jelikož jsem slyšel že jenom ta spojka ke vzduch. fultru ubere asi 0,5 koně tak bych chtěl zkusit vyrobit něco takového http://jawastroj.7x.cz/motor/primi-sani.html . Myslíte že se to oplatí ? Nemáte s tím někdo zkušenosti ? Potom bych asi mosel dat o něco větší hl. trysku ?? A takový druhý dotaz pořád mě někde teče olej někde z pravé strany motoru (zapalování) už jsem zkoušel dávat nové gufero do krytu zapalování ale nepomohlo, kolem startovačky to taky není, napadá mě jedině od spojkové tyčky. Jak se to utěsňuje ?? Dík za rady, čau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2009 22:42
 
 
 
 
Jméno: thomas77      IP: uživatel1723    
Čau hele neteše ti to jakoby od sekundárního kolečka myslím to u motoru víš tak ho sundej a dej tam nový siméring to by mělo pomoct
 
 
Datum: 06. února 2009 22:42
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5147    
Jestli si dobre pamatuju,tak sem tu maximalne rikal,ze kdyz u fichtla mas pricpanej airbox,tak to krasne chyta a dokud se to neohreje tak to uzasne jede,ale jak se ohreje strací páru:-D Otevres sání=blbe chyta...vrtnes trysku na 75-80(coz potvrdil i monty) a je klid a jede supr....Jinak mi do toho musite zasveti,tuhle debatu moc nechapu.....A na bohatsi smes pri startovani tam je beztak špricák:-D
 
 
Datum: 01. února 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Steve>reaguju a to co si psal že kdysi to Standa řešil a mam dojem že to řešil i se mnou, řešení je provrtat volnověžnej vzdušník na větší průměr...když je ta směs opravdu bohatá...
 
 
Datum: 01. února 2009 16:41
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no ne tak Standa se taky zapojil do diskuze?
 
 
Datum: 01. února 2009 15:59
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To co psal Standa bylo nejspíš o tom volnoběhu, což je klasická vlastnost většiny fichtlů, protože karbec nemá seřizovací šroubek na přídavný vzduch tak jako to maj karburátory na větší kubatury....
 
 
Datum: 01. února 2009 15:55
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevim teda jak vy, ale já s origo airboxem nemám bohatou směs, jen trochu bohatší na volnoběh, ale ve středních a vysokejch je směs ok, svíčku mám krásně cihlovou...
 
 
Datum: 01. února 2009 15:53
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ale na druhou stranu ten origo airbox ma nesmirnou vyhodu pri studenym motoru...jak uz tady gdysy Standa rikal tak studenej motor potrebuje bohatsi smes, a je to pravda, nakopnu a prvni kopec vyletim na trojku, gdyz se zahreje tak to uz ji tam proste nedam...
 
 
Datum: 01. února 2009 15:18
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak samozrejme, bude cucat mene benalu na ukor vice vzduchu, bude mit chudsi smes...tam je pak opodstatnena vymena hlavni trysky za vetsi...ale pak to poleti o neco lip...prece jen origo airbox to umi utlumit, je pak takovej pridusenej a jak gdyby jel na sytic (bohata smes ovsem chtelo by to celkove vice smesi jelikoz vzduchu tam jde relativne malo...)...na naporove sani tez nemuzes dat "malou" trysku 68, to je pak hodne chudy a motor se dost prehriva, sila mensi, otacky strasny hlavne pri vypojovani spojky...pak gdyz se da vetsi tryska (mel sem prevrtanou od znameho neco kolem 80, jak se zrovna oko trefilo, mel na to nejaky nastroje) tak pak se z toho staval pomalu preplnovany motor:-D
 
 
Datum: 01. února 2009 15:14
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když porovnáš tohle na co si dal odkaz a sériovej airbox tak zjistíš že se sériovym to táhne o dost líp...nejdřív si přečti něco o funkci karburátoru a pak teprv něco upravuj na sání..., když dáš jinej filtr musíš změnit nastavení karburátoru protože se změní podtlak...
 
 
Datum: 01. února 2009 14:57
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už asi rok mám přes sání přetáhnutý dvě vrstvy silonky a jako maximální spokojenost.. řekl bych že to je nejjednodusí a jeden z nevýkonějších tuningů:-D
 
 
Datum: 01. února 2009 13:43
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
me ten oil tez tekl, je to u spojkovy tycky a tece to kolem ni tim kanalkem, dela to jen pri zahratym motoru gdyz spojkovej talir rotuje a rozhazi olej na steny tak pak nejakej stece do tehoto kanalku a pak tece ven u pravyho vika u stelovaciho sroubku...daval sem tam takovy maly gumicky, O-krouzky, nesmis to zas prehnat jinak ti bude drhnout spojka az ji budes vymackavat ci povolovat, tak jeden, dva staci...jinak newim jak s tim husim krkem u mustafa, takovej problem sem nigdy nespozoroval, gdyz nebyl airbox tak sem tam narval ponozku nebo krepsilonku a to bylo prime sani:-D...ono az si udelas to podle toho navodu co je snad na kazdym blogu tak az projedes nejakou kaluzi tak poznas co secko nasava prime sani...obvzlaste v desti je to parada, to pak ten papirovej filtr muzes vyhodit a karbec (v lepsim pripade) rozebrat a vycistit...podle me je todlec "prime sani" jen obdoba filtru v airoboxu, pravda, trochu to to brzdi po ceste (taky se to nazyva tlumic sani) ale gdyz navrtas do tej plastovej krabice par der tak budes mit upne to samy...nejlepsi byvavalo "naporove sani" u 21, jak byly prsicka tak se tam udelala duzna, takova krabcika kolem, do ty duzny se strcil bud fitlr nebo jiny filtracni material (uz drive osvedcena ponozka), to se napojilo treba pres husi krk na karbec a bylo vyrizeno...
 
 
Datum: 01. února 2009 12:37
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel5123    
Hojte , kdyz dam na mustanga filtr taky ten plechovy asi z 550 nebo z ceho taky ten uzaviratelny ,pojede to hur ? nez s originalem ? dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2009 13:43
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud neni ucpanej tak by to hůř jet určitě nemělo
 
 
Datum: 01. února 2009 13:43
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel5123    
dal jsem tam jen filtr ale asi to neni 550 ten by se nevlezl , ale je to taky kulaty plechovy a pasuje presne
 
 
Datum: 01. února 2009 12:38
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
a tos dal celej karb nebo jen filtr? ted si nedokazu predstavit jak se ten plechacek da dostat na 17 Jikova co ja ne mustafu...pokud si dal celej karbec kerej ma mensi difuser tak to bude hur dychat, pokud jenom filtr tak myslim ze se ti to nebude az tak dusit...
 
 
Datum: 01. února 2009 12:30
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
zdar jak se pozná že je už klikovka špatná že už má to jehlové ložisko opotřebené odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2009 23:51
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když máš kliku vyndanou chytni ji z ojnici u futra na pístní čep a prašť do ní zvrchu kladívkem teda na teda na to ojnici. S citem:-) když zazvoní je ložisko v kelu...
 
 
Datum: 01. února 2009 23:51
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel4012    
mlátí to pri jizde a cinka
 
 
Datum: 01. února 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5147    
jako u kazdy kliky....kdyz ma vuli tak je v hajzlu:-D
 
 
Datum: 01. února 2009 14:57
 
 
 
 
Jméno: krystof      IP: uživatel5122    
prosim vas jak je to s tim nalejvanim oleje do spojky ? jak se pozna kdyz je dost oleje ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2009 12:12
 
 
 
 
Jméno: krystof      IP: uživatel5122    
tak jo supr. diky moc!
 
 
Datum: 01. února 2009 12:12
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel3914    
Musíš mít motorku na kolách a hlavně rovně pak povolit kontrolní šroub a nalévat až ti to poteče z kontrolního šroubu taj je plno.
 
 
Datum: 01. února 2009 11:50
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel4540    
Dole u stojanku je sroub ten vysroubujes nechas vytyct starej olej. Zasroubujes zpet sroub. Vysroubujes sroub nahore na levem karteru a jeste je tam nalevo takovej malej sroubecek a u nej napsano OLEJ ten taky vysroubuj a do toho horniho lej olej do ty doby nez to z ty dirky postrane nepotece. az to potece das tam sroubek a nahoru taky a je to
 
 
Datum: 01. února 2009 10:57
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1553    
Na karteru od spojky je takovýý šroubek a nad tim je napsáno olej ten odšroubuješ a vrchem leješ leješ a on začne teect tak zašroubuješ a dobry :-)
 
 
Datum: 01. února 2009 10:57
 
 
 
 
Jméno: Lib      IP: uživatel5103    
Cus fechtlari chci si koupi karbec bing s difuzorem 17nebo 18mm ktery je podle vas lepsi na fika mam tam podkovu a snizenou hlavu nasel sem pouze s difuzorem 15mm myslite ze by tento stacil posim vlozte mi odkaz na konkretni karbec ktery mi doporucite dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2009 15:00
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5147    
 
 
Datum: 01. února 2009 15:00
 
 
 
 
Jméno: Lib      IP: uživatel4718    
A nemate odkaz kde bych nasel ten bing s difuzorem 17 nebo 18 dik
 
 
Datum: 01. února 2009 12:41
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak 17 mas origo posledni karbec na fikovi...
 
 
Datum: 01. února 2009 12:03
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v techle neni zas tak velký rozdíl, ale když už, tak bych dal větší a klapku
 
 
Datum: 01. února 2009 10:38
 
 
 
 
Jméno: david      E-mail:      IP: uživatel5144    
Ahoj Mám JAWA 555. Chtěl bych předělat kliku na jehličkové ložiska, také převodovku na jehly. Také trochu vytunit motor. Nevíte kdo takové úpravy dělá??? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2009 12:54
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kliku na jehličkách mám.. musí se rozlisovat a dát tam ojnici s jehličkama z 21... to už má 14 čep, takže i píst s takovým čepem.. převodovku na jehláchc nemám... korát mám ještě hlavu z 21.. lítá to jak drak :-) teď to budu dávat do kupy...
 
 
Datum: 01. února 2009 12:54
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar,vím že jste se už k tomu vyjádřili už níže.Chtěl bych si jen udělat v hlavě pořádek.Když mě policajti uvidí jak tlačím cross fichtla po silnici-tedy nemá techničák ani SPZ,můžou mi něco? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 18:40
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no teoreticky ne protže to nemaj jak dokázat. Ale pokud ti šáhnou na motor a budeš ho mít teplý tak to už je důvod. Ale pokud tě neviděli tak ne
 
 
Datum: 30. června 2009 18:40
 
 
 
 
Jméno: jawa555.50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No fízlové jsou čůráci zastavej i když to vedeš na silnici ale nemůžou ti to zabavit protože jsi na tom nejel. A celní správa ti nic nemůže udělat!! xD
 
 
Datum: 14. února 2009 7:05
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
no dobře, ale ti poliši sou dneska úplný vymatlanci, protože ja oni poznaj že to má objem 50????????????????????????????????,,,,,, jediný čeho se fakt bojim, je celní správa, ti ti můžou skoro všechno.
 
 
Datum: 01. února 2009 13:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak sem to nasel: http://www.silnicnizakon.cz/zakon/uplne-zneni-zakona-c-3612000-sb-ke-dni-1-cervenci-2006.html je to paragraf 2(vymezeni zakladnich pojmu,odstavec j)
 
 
Datum: 01. února 2009 12:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vojto co ja si pamatuji z autoskoly tak pokud to ma nad 50cm3 tak na to papiry mit musis,sice na tom nejedes ale po silnici se to hejbe,kouknu se ti do sbirky zakonu jestli chces
 
 
Datum: 01. února 2009 12:04
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
a i kdybych tam šel s ninjou která má objem 1000, tak seeš furt chodec sakraty na tom nejedeš!!!!
 
 
Datum: 01. února 2009 11:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj,taky myslim ze je to omezeny obsahem valcu do 50cm3,kdyz by si tlacil cokoliv vetsiho tak potrebujes prislusnej ridicak tusim
 
 
Datum: 01. února 2009 11:45
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
motor: co vim tak to neni omezeny konstrukcni rychlosti, ale obsahem valcu takze do 50ccm ses povazovan za chodce
 
 
Datum: 01. února 2009 11:33
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím že si klidně můžou říct o občanku, a ani bych se nedivil kdyby od toho stroje chtěli nějaké papíry (z vlastní zkušenosti, když jsme vezli fichtla na STK na vozíku, zastavili nás, a chtěli od něho techničák)
 
 
Datum: 01. února 2009 11:33
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
počkejte když talčíte motorku co má vetší konstrukční rychlsot jak 45 tak už neni chodec takže mužou ne?
 
 
Datum: 01. února 2009 11:02
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Moc dík za odpovědi.
 
 
Datum: 01. února 2009 10:42
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v tomhle případe si chodec takže ti nemůžou říct ani ň
 
 
Datum: 01. února 2009 10:31
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemužou na tebe
 
 
Datum: 01. února 2009 10:26
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
jo, políbit prd.l :-)
 
 
Datum: 01. února 2009 10:18
 
<  1898  1899  1900  1901  1902  1903  1904  1905  1906  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 22:22:26 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu