česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1879  1880  1881  1882  1883  1884  1885  1886  1887  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Vojta-Pekelny Satan      IP: uživatel1696    
zdar, chci vedet esi se da dat na pincka 4 převody (4stupnovou převodovku)???dik!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: Monter ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no 4 stupnovou už bych tam nedával ted už zase letí minimálně 5 stupnová:-D ale už bude k vidění 6 stupnováá určo 2 stroje na závodech uvidíte s touto převodovkou
 
 
Datum: 19. února 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
musel bys překopat všechno co zasahuje do převodovky radsi to nebudu jmenovat co
 
 
Datum: 15. února 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: lada      IP: uživatel5296    
de ale musí se to hodně upravit,kámoš měl i 5ti kvalt
 
 
Datum: 15. února 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
dá, projdi si pokec a najdeš to tady snad milionkrát, a nebo použij google, vyplivne ti to takovejch stránek že máš do rána co dělat:-D
 
 
Datum: 15. února 2009 17:43
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravim.Mám problém.Skládám motor z Jawy 175/356 a kdy tam dám kliku tak se netočí.Nebo točí,ale jde ztuha.Klikovka je po GO,nový ložiska,novej labirint.Převody s tim nemaj nic společnýho,ty mam vyndaný.Prostě nasadim klikovku do ložisek a ona se točí,ale ztuha.Když vyndým jedno ložisko v levým karteru,tak je to v pohodě,ale jakmile je klika ve všech třech ložiskách,netočí se.Poraďte prosím.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2009 17:21
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Prej touhle spínačkou jde otočit i šroubovákem
 
 
Datum: 16. února 2009 17:21
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar z toho si nic nedelej ono to tak u 175 bývá já sem skládal 175/356 a klika vúbec nešla protočit až tam dáš všechno a zavreš to tak to povolí kdyš to budeš našlapávat to je tim že tam máš nový ložiska labyrind a kliku po opravě ono to povolí a pude to zas lehce zdarec:-)
 
 
Datum: 15. února 2009 22:38
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5301    
malo slisovana klika??? skus dat sirsi tesneni mezi kartery a nebo nevim.....
 
 
Datum: 15. února 2009 19:14
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jenže v tý 175 jsou gufera a ložiska mimo dosah.A na klice je jenom jedno a je zvenku,takže se na ložisko nedostane
 
 
Datum: 15. února 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě to dělal pionýr, když mi jeden odborník natlouknul gufera na ložiska
 
 
Datum: 15. února 2009 18:36
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ložiska se točej ůehce
 
 
Datum: 15. února 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
nemuze byt je stuhle lozisko..?
 
 
Datum: 15. února 2009 18:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz sem skladal svoji 487 tak mi to udelalo to samy,do ted mam podezreni na labirint, motor mi sel tak ztuha ze nesel na miste ani proslapnout,ale vse se zdalo byt ok,tak sme to pres trojku roztlacily,a jak se to rozebehlo tak to prestalo a krasne se to uvolnilo
 
 
Datum: 15. února 2009 18:09
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
O karter taky nedře,když je jenom v pravým karteru tak je to dobrý,ale jakmile ji dám do drzhýho,biť jenom kousek,už se s ní nedá točit
 
 
Datum: 15. února 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pod tlakem to asi bude,ono ty kartery nemusej bejt ani u sebe.Stačí když se klikovka dostane do všech třech ložisek a už se neotočí.Mezi karterama je pak díra jak vrata,ale klika nic.
 
 
Datum: 15. února 2009 17:32
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
nebo jestli tu kliku nemas kestrane koukni se jestli nedre okarter
 
 
Datum: 15. února 2009 17:31
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jesli to neni porad pod tlakem ksobe skus bouchnout trochu zlevy strany a pak z pravy do klikovky a pak to skus jestli to uz jde
 
 
Datum: 15. února 2009 17:24
 
 
 
 
Jméno: Hroutil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakej je rozdíl mezi odrusenou a neodrusenou fajfkou? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2009 10:51
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5305    
Odrusena je na nic....beztak to ruseni delaj stary PAL a BRISK i s odrusenou fajfkou.....a hlavne ty novy odruseny fajfky maj priblblej zobacek misto perka a po nekolika vyndanich zacnou vyskakovat ze svicky......to radsi kabel na svicku prisroubovat nez odrusenou fajfku:-D
 
 
Datum: 16. února 2009 10:51
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Odrušená fajfka má odpor 5 kiloohmů.
 
 
Datum: 16. února 2009 9:39
 
 
 
 
Jméno: lada      IP: uživatel5296    
třeba když máš digitální tachometr na mašině tak ho to za běhu motoru ruší, stačí dát odrušenou svíčku nebo fajfku a de to
 
 
Datum: 15. února 2009 19:07
 
 
 
 
Jméno: Vojta-Pekelny Satan      IP: uživatel1696    
Mas pravdu martine ta neodrusena ti bude rusit ledacos ruzny elektronicky veci....
 
 
Datum: 15. února 2009 17:47
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel3855    
myslim si ze ta neodrusena by mela rusit televizi, radio ....
 
 
Datum: 15. února 2009 17:14
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak teda sem sundal píst z ojnice (podle standovyho návodu :-D) no, a nečekal jsem, že to jehlový ložisko bude inačí, enž má sesa (podle obrázků)... no co se nestalo :-D cely se rozsypalo... je tam několik válečků s průmerem tak asi 1mm... po stranách tý ojnice jsou takový bronzový "uzávěry" aby to nevypadávalo... těch válečků je tam asi 20(nevím, nebudu to počítat :-D už to tam enchci znova skládat jak de.il :-D)... jen mě překvapilo, že to není nějak zajištěný(za komančů to asi tak bylo no).. tak sem se zakecal, že sem zapomněl to, na co jsem se chtěl zeptat... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2009 10:52
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5305    
Proc mi to neprekvapuje? protoze Hlada nemel nikdy normalniho fichtla:-D:-D
 
 
Datum: 16. února 2009 10:52
 
 
 
 
Jméno: Marlboro      IP: uživatel5275    
Máš nejspíš jehličkový ložisko bez klece, kroužky jsou tam proti pohybu jehel do stran. Pro montáž potřebuješ např. kousek starýho pístního čepu (široký jako jehly + kroužky dohromady) Čep strčíš do oka ojnice, naskládáš jehly, nasadíš vymezovací kroužky. Pak píst a nalisuješ do něj čep. Ten kousek čepu co držel jehly ti vyleze druhou sranou pístu ven.
 
 
Datum: 16. února 2009 8:41
 
 
 
 
Jméno: lada      IP: uživatel5296    
to máš špatný ložisko, z novýho ti jehly nevypadaj
 
 
Datum: 15. února 2009 19:09
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
ne Hlada má 555 s ojnicí z 21
 
 
Datum: 15. února 2009 18:16
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
a u babety?? nebo uceho mas jehlovy lozisko me se to tetka stalo u babety se mi taky vysypalo
 
 
Datum: 15. února 2009 17:22
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel404    
čuzec hoši chci se zeptat, mam babettu 207 a chci se zeptat jestly na to musej být papíry odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2009 18:36
 
 
 
 
Jméno: David . K.      IP: uživatel2215    
blbost... ano musis mit papiry jak ty tak babetta
 
 
Datum: 15. února 2009 18:36
 
 
 
 
Jméno: maartyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo papiry na ni mit musis,sou udelatelny od 15ti. Jediny na co nepotrebujes papiry sou takový ty motokola s motorem umistenym jakoby na nosiči vzadu :-D
 
 
Datum: 15. února 2009 17:02
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Cuzz ... je tu nekdo z Havlickova Brodu? Nebo ze Smolov Lipy atd... jestli by nedal v lete pojezd? Je to naprd jezdit sam.... Mam fichtla.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2009 20:15
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Dannys ® : ICQ ti tady davat nebudu... napis mi ho na mejl nebo mi dej tvuj mejl.....
 
 
Datum: 15. února 2009 20:15
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dystak hod ICQ ja si svoje nepamatuju
 
 
Datum: 15. února 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj ja sem primo z havlickova brodu tady mam sice dve pet ale kozla mam taky´a ridicak mam tak neni problem v lete za tebou kamkoliv zjet:_)
 
 
Datum: 15. února 2009 18:30
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel4540    
Aha ty si me asi nepochopil ... nemam ridicak jako 60% lidi tohodle pokecu a tudis jezdim jen mezi lipou brodem smolovy atd je tam spousta cest atd ale do humplu fakt ne ...
 
 
Datum: 15. února 2009 18:28
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
no takovej kus to zase nejni
 
 
Datum: 15. února 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D vim ale to je celkem kus... :-D
 
 
Datum: 15. února 2009 16:27
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
ja sem z humpolce jestli vis kde to je
 
 
Datum: 15. února 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: nwm      IP: uživatel2800    
prosim poradte mi náky jejdnoduchy tuning na upravu motoru ale faktlechkej třeba abi to víc táhl odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2009 20:19
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5301    
No to co popisuje ondra je svym zpusobem pravda,ale typuju,ze ma na fiku blbe nastavenej tacháč z kola:-D Musis tam navolit mensi obvod kola a pak zjistis ze si v podstate jel 80-85,ale o tom sem nechtel mluvit.....Ptal se na jednoduché upravy....tak co ti jiz rekly,motor musi byt ve 100%stavu,takze pokud uz nema tah tak prvnim krokem je GO,nech dat ojnici s jehlovym futrem a nech si snizit hlavu na 5.5ml,dalsim krokem je bezkontaktni zapalovani s rizenym predstihem(SESA ho tu má)....dalsim krokem je primy filtr a trysky hlavní 75 a volnobezna 42-45 ...pak by ti hodne pomohl výfuk,ale jeho konstrukce uz není jednoduchá uprava a tak doporucuji koupit nove koleno a výfuk.....a k tomu vsemu pridej 14 nebo 15 zuby sek.kolecko a mohl by jet az 90km/h ,ale bez toho vyfuku asi ne.....
 
 
Datum: 15. února 2009 20:19
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jů ten byl pekej tak este ten o Karkulce:-D:-D:-D...koukni do FAQ...
 
 
Datum: 15. února 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: chudozka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zahodit a pořídit lehnu nebo třeba jawku
 
 
Datum: 15. února 2009 17:24
 
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      IP: uživatel1303    
a pak ses probudil ne?
 
 
Datum: 15. února 2009 17:13
 
 
 
 
Jméno: ondra      E-mail:      IP: uživatel404    
já jsem měl jednou mustanga a udělal jsem generáku, nechal jsem snížit hlavu, zkrátil jsem píst, dal jsem pístní kroužky o číslo větší a aby to pasovalo na píst tak jsem ty konce trochu zbrousil jehlovym pilníčkem a potom jsme jeli s klumama seděli jsme na tom 4 a jeli jsme na dvojku do kopce a když jsem jel sám tak jsem ztoho vytáhl 110 km/h
 
 
Datum: 15. února 2009 16:59
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
v tvym případě bych tou generálkou skončil
 
 
Datum: 15. února 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: M (fichtl.kx.cz)      IP: uživatel1072    
začal bych generálkou motoru :-D
 
 
Datum: 15. února 2009 16:34
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
To potom nebude táhnout fichtl,ale ty koně :-D :-D :-D.
 
 
Datum: 15. února 2009 16:16
 
 
 
 
Jméno: JackNoFree ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej pred fichtla alepson 10 koni a on ti potom bude lip tahnout!
 
 
Datum: 15. února 2009 16:13
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
nasad menší sekundární kolečko
 
 
Datum: 15. února 2009 15:51
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Dej vetsi rozetu :-) to je asi nejjednodussi....
 
 
Datum: 15. února 2009 15:48
 
 
 
 
Jméno: mára      IP: uživatel4933    
tzdar draci mám čz 175/487 a mám problem že kdyš ji nastartuju a mírně přidám přidám plyn tak něco začne klepat mám podezření na primární řeťez ale kdyš jsem ho rozebral zdál se v poho a karter nikde nebyl sedřenej mohlo by to klepat třeba jen tim že je to volný a jaká tam má bejt vůle sim poraťte uš sem kvůli tomu dělal výbrus jak ten kokot pač jsem myslel že klepe píst o válec a ono to mrcha klepe dál. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: roky      E-mail:      IP: uživatel6201    
zdar draku ten problem sem mel taky a docela me to stvalo jediny co muzes udelat je ze vymenis soupatko v karburatoru a pokud mozno za nove a budes mit klid pokud to neprestane vymen celej karbec
 
 
Datum: 25. května 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
a jde to opravdu z motoru? Je taky dost možný zě ti to dělá šoupátko v karburátoru...A to se opravit nedá jedině výměna..
 
 
Datum: 22. února 2009 15:57
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
a nebo mozna uz vybehany loziska v karterech, ve kterejch je kliková hridel
 
 
Datum: 15. února 2009 19:07
 
 
 
 
Jméno: mára      IP: uživatel4933    
mno jako kdyb tam někde něco klepalo do karteru ale jen kdyš mírně přidám plyn a kdyš nejni v moc velkým záběru jinak to klepe jen při malejch otáčkách při víšších uš to neklepe teda aspoň doufám ještě sem to moc nevitáčel po tom výbrusu. je to jako kdyby tam bylo něco volnýho nebo nevim jak to popsat klika s válcem je v poho. to vím na 100%.
 
 
Datum: 15. února 2009 17:12
 
 
 
 
Jméno: maartyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak přesně klepe? Mě to děla zajimavy zvuky dokud nezařadím jedničku,protože mě drhne segment startu o o zuby na spojkovem koši,mam na nem dokonce prvni dva zuby vybroušený,takovy vrčení no. Jakmile zařadím je to v poho. Jestli máš podezření na primár tak zhruba tam nekde se to dotýka.
 
 
Datum: 15. února 2009 17:00
 
 
 
 
Jméno: mára      IP: uživatel4933    
to jsem dělal kdyš jsem dával ten novej válec s pístem
 
 
Datum: 15. února 2009 15:52
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
vyčisti spalovací prostor v hlavě válce muže bejt moc zakarbonovanej
 
 
Datum: 15. února 2009 15:50
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel2800    
čau mam dotaz mohl bych vyměnít píst u mustanga se třema kroužkama?jak by to ovlivnilo jízdu?dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: Vojta-Pekelny Satan      IP: uživatel1696    
no rozhodne bys tam mel vetsi treni a jinak asi mozna trochu vetsi vykon
 
 
Datum: 15. února 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: lada      IP: uživatel5296    
ods spoda trochu lepší, ve vyších ot. zpomaluje, nemá význam
 
 
Datum: 15. února 2009 15:30
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Bude se to vic zahrivat a o malinko vic to potahne ... je to zbytecny
 
 
Datum: 15. února 2009 15:26
 
 
 
 
Jméno: neumetel_175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZDAR blázni, měl bych tu pár otázek, tak poporade........ --1-- ani to nepredpokládám, ae nemátě někdo doma malé turbo?? --2-- kde by se dalo malé turbo nebo nějaká náhrada za to sehnat --3-- jakej je váš názor na přeplnovanou 175/477?? jako náhradu za turbo jsem uvažoval třeba o takovejch těch malejch čerpadlech na vrtačku jak prodávaj třeba v baumaxu, ale tam je problém s mazáním, musel by tam asi stabylně kapat olej. "turbo" bych uřčitě chtěl napojit na řetaz, páč s výfukem by to byla opravdu piplačka. Bylo by zajímavé to odladit a zprovoznit. A kyž tak moc nenadávajte....je to jen nápad a nevím jak by to bylo proveditelné...;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2009 18:44
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
turbo na řetez:-D 30 000 otáček:-D ale jinak zajímevej nápad prej funguje když do karburátotu foukneš kompresorem ale ten si na zádech asi nepovezeš :-D
 
 
Datum: 15. února 2009 18:44
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na youtube je vespa s turbem... a to je taky dvoutakt... až se mi tom nechce verit :-D http://www.youtube.com/watch?v=GGXcM9evUpo
 
 
Datum: 15. února 2009 16:53
 
 
 
 
Jméno: lada      IP: uživatel5296    
turbo nemá význam u 2t motoru,leda že bys měl přívěru výfuku, vplatí se jazýčkovej ventil,lepší karbec. když tam budeš prát směs pod takem tak ti stejně hodně nespálený směsi uteče vyfukem, bude to víc žrát s minimální zvýšením výkonu
 
 
Datum: 15. února 2009 15:09
 
 
 
 
Jméno: drááák      IP: uživatel4284    
cus draci sháním nekoho kdo dobre rozumi motorum z jawky 21 potreboval bych s nim pokecat a probrat par veci kterym nerozumim na icq moje icq: 399905790 nebo napiste svoje sem ...dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2009 19:19
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5301    
Ja teda motory nerenovuju,ale GO delam na kšeft:-D:-D ......napis sem...vic hlav vic vi...
 
 
Datum: 15. února 2009 19:19
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5299    
449-624-338, klidně se ptej, já motory renovuju na kšeft takže není problém s čímkoliv poradit
 
 
Datum: 15. února 2009 15:23
 
 
 
 
Jméno: lada      IP: uživatel5296    
482 442 606 tak se ptej
 
 
Datum: 15. února 2009 15:11
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak se zeptej tady
 
 
Datum: 15. února 2009 15:09
 
 
 
 
Jméno: Pecan      IP: uživatel1226    
cau hele mam dotaz sundal sem riditka z jawa 23 a jak je tam mam nandat spatky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2009 14:48
 
 
 
 
Jméno: lk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normálně ještě před tim, než je zasuneš do krku, tak si chytni ten "klínek" se šroubem zkrz řinítka a pak je tam strč a utahuj.....
 
 
Datum: 15. února 2009 14:48
 
 
 
 
Jméno: fík      IP: uživatel4284    
uplne stejne jak si je sundal pokud si pamatujes jak si je sundaval tak udelej to same ale pospátku...
 
 
Datum: 15. února 2009 14:44
 
 
 
 
Jméno: David . K.      IP: uživatel2215    
cau mam moznost koupit 175 s TP tak se chci zeptat jestly ty papiry jdou nejak ulozit abych nemusel platit pojisteni a dalsi...\r\n pripadne kolik to ulozeni sstoji a kde se to dela jestly na urade nebo kde odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: vlk      IP: uživatel5273    
ja mam 175/356 mam ju s papirama a platim 90 kč za rok a je to rok vyroby 56. ale ta nizka pojistka plati do roku vyroby 1970 to sou naky veterany nebo co.
 
 
Datum: 15. února 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele musis mit myslim technickou ruceni to ti pak proplatej kdyz to das do depozitu ppak prepsat na tebe a pak to tam soupnout
 
 
Datum: 15. února 2009 18:37
 
 
 
 
Jméno: lk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mam taky jednu 175 v depozitu, ale myslim že se platí min(ted nevim kolik) a je to pouze na jeden rok!
 
 
Datum: 15. února 2009 14:46
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Značky do depozitu, stojí to tušim 150 za půlrok
 
 
Datum: 15. února 2009 14:24
 
 
 
 
Jméno: holej      E-mail:      IP: uživatel5298    
Zdarec mam dotaz da se na pitbike jezdit i na silnici,(jako pred policajtama)ze sem si vsiml ze to nema znacku tak kdesi to muze jezdit normalne jak norm.motorky...dik napiste na:jyx2@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2009 10:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5305    
promin,ale me se vic zda jako hovadina,ze o tom pitbiku vubec uvazujes:-D......a dobre KX se ti zda na 110 cinu silny.....tak co mala ktm 65 a nebo malinka malaguti grizly:-D:-D davaj si ten pit bijk jak hovno:-D:-D asi si nebyl na zavodech
 
 
Datum: 16. února 2009 10:09
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Srovnávat dvoutaktního vodníka se čyřtaktním vzducháčem i když o pár cc víc, nezlob se ale to je pěkná hovadina :-)
 
 
Datum: 16. února 2009 0:12
 
 
 
 
Jméno: lk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tak........hlavně kx a podobný motokrosy jsou tak trochu jinde než ty čínský .............
 
 
Datum: 15. února 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5301    
Uz si byl nekdy na zavodech??:-D:-D 110 pitbajk nema sanci proti KX 85....jediny co to dela,tak ze to ječí....a vubec nejede:-D:-D v terenu ne:-D
 
 
Datum: 15. února 2009 19:22
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nová várka zahrnuje už i vodníky, ale to už není pitbike, mě se nejvíc líběj ty na menších kolech s ležatým motorem, klasika :-) Jede to moc dobře, zvuk je luxusní :-)
 
 
Datum: 15. února 2009 17:08
 
 
 
 
Jméno: lk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale jo, ja neřikam... asi se to dá, ale ja celkově nemužu vystát čínský výrobky(nejenom motorky i když ty hlavně).... jednou sem si na to taky sedl a trochu to jede, ale ja je prostě namam rád a rád je mít ani nebudu.... ještě ktomu všechno dělaj ve vzduchu a ve 4T .....děs
 
 
Datum: 15. února 2009 15:33
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Ik - já bych to nepodceňoval,na 125ccm jsem jel a je to o hubu,ják jsem na tom jel poprvé tak jsem si málem rozbyl hubu,fakt to jede slušně.Každopádně je to lepší,než na poli rozbíjet fichtla. :-D.A ty motory jsou docela držáky,ale karoserie nic moc,ale když si trochu kutil a vychytáš mouchy tak ti to bude sloužit dobře,ale jak už tady je uvedeno je to spíše Hobby hračka.
 
 
Datum: 15. února 2009 15:10
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jde o přístup k motorce, když to dostane do ruky blbec není pomoci... Je to skvělá věc, když se trochu staráš slouží pořád. Na silnici bohužel, je to prostě jen taková hobby hračka...
 
 
Datum: 15. února 2009 14:52
 
 
 
 
Jméno: lk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě doplnim, že je to spíš čínská pomsta vhodná zpět do číny, nebo do šrotu......
 
 
Datum: 15. února 2009 14:44
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Ne,po veřejných komunikacích ne.Je to vhodné do lesa,polňačky atd. :-D
 
 
Datum: 15. února 2009 13:46
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
ahoj draci nevim si rady mel jsem rozebranej motor nekolikrat a konecne to vypada ze to tesni ale jak nasteluju spravne prectich tetka mam 1,4 a odtrch 0,4 tak to dela to ze kdyz pridamna neutral plyn tak to strili dovejfuku jako kdyz to fluse za tmi je vydet ohen v kolenu kdyz to fluse a kdyz tam prectich 3 mm tak to jede a nefluse ale nema vmalejch otackach vikon a cukato je to moc velkej prectichale co stim?? kdyz to naspravnej prectich nejede svicku jsem skousel jinou a jiskry to dava pekny odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5301    
Fikusy ty ses proste smolar:-D:-D a nebo to neumis seridit:-D:-D
 
 
Datum: 15. února 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak odtrh na svicce ma byt 0,5 mm nebo vlastne v rzmezi 0,4-0,5 mm...projdem to znova - predstih, odtrh, civka, kondik, kladivka, induc, fajfka, svicka...pred. rikas ze mas, odtrh ma byt 0,45mm cili v rozmezi 0,4-0,5 mm jak svicka, ty veci mas vymeneny jak si psal, zkontroluj fajfku bo estli se ti to negde neukoristuje, kladivka musi krasne ciste na sebe dolihat, zadny puklinky, zabrus to jemnym smirglem...ten predstih nasteluj za chodu apc mas asi uz vylitany stroj a jinak to vetsinou nejde (kupr. vylitana vacka nebo je kriva, magnety v rotoru uz nejsou co byvaly, medeny fotro je vylitany tak se to neda taky dost dobre seridit s suplerou atd atd)...este vymen svicku a zkontroluj bohatost smesi (pokud je moc bohata tak muze blbnout to samy plati i u chudy, toci ale nema silu)...
 
 
Datum: 15. února 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
tak novej kos taky nepomoh ltak tak tetka uz fakt nevim radeji se pokusim sehnat jinyho fika
 
 
Datum: 15. února 2009 17:29
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
inducka je nova 6V kondik jsem taky skousel a nic civka vypada neposkozene jedine ze bych dal jinej celej ten kos
 
 
Datum: 15. února 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
hups kladivkem to taky neni mam tam novy skusil jsem ten plisek ohnout vic aby vic tlacilo na kovadlinku a je to to sami svicku mam taky gut 0,4 jina nepomohla tak uz fakt nevim ze by to foukalo?? mokry to nikde neni
 
 
Datum: 15. února 2009 16:23
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5297    
to bude v eletrice.... skus vymenovat jednotlive dily systemem pokus omyl..... a sklepej svicku
 
 
Datum: 15. února 2009 14:37
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
mam pionyra nasavat to nikde nejspis nebude ani pod guferem zapalko jsem skousel otocit uplne nakonec protihodinam a pomohloto na neutral tocil pekne ale moc dobre nejede pri malejch otackach cukal a moc netahnul prectich byl 3 mm jenze to je proste moc zachvili pujdu skusit to kladivko
 
 
Datum: 15. února 2009 13:03
 
 
 
 
Jméno: lada      IP: uživatel5296    
jestli máš fichtla 20-23 tak povol zapálko a natoč ho na doraz k přepážce u řetězu,kadivka natav tak na 0,5 mm nakopni to a na neutrál dej plnej a jestli bude vynechávat tak dej o chlup menší odtrh a až nebude vynechávat tak je nastaveno, nebo ti přisává kolem gufer nebo pod válcem
 
 
Datum: 15. února 2009 12:20
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jo a nemuze to bejt kladivkem ze nedostatecne tlaci??? to jediny me este napada proste to na spravnej prectich nestiha podpalovat a strilito dovejfuku
 
 
Datum: 15. února 2009 12:09
 
 
 
 
Jméno: lada      IP: uživatel5296    
záleží co máš za mašinu, motor z kejvy to má jiný než fichtl
 
 
Datum: 15. února 2009 12:08
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hoši,existuje nějakej měnič z 6V na 12V?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2009 21:55
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
já vim jen že je ,,zdvojovač'' - někde to mám v knize, ale na netu to bude určitě taky ;-)
 
 
Datum: 19. února 2009 21:55
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Když si ho vyrobíš, tak klidně s jakýmkoli výkonem... jsou na to speciální integrované obvody... Ale potíž je že jsou spíš určený na 12V aby měnili třeba na 230V. Ale když to uděláš z diskretnich součástek, tak to bude chodit klidně od 1,5V :-)
 
 
Datum: 15. února 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: luke      IP: uživatel4456    
existuje ale je to jenom na male vykony....vic nevim
 
 
Datum: 15. února 2009 12:37
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
na moto-prodejna.cz ho mají v sadě 12V blinkrů na Simsona, takže ho asi určitě seženeš i sólo
 
 
Datum: 15. února 2009 12:25
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Zdar draci,nevíte kde bych sehnal,nebo čím bych mohl nahradit tyčinky v pantech u prsíček u pařeza???Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2009 11:43
 
 
 
 
Jméno: jurous      IP: uživatel1696    
nevedel kam to zaradit, kolik ma pincek otacek za min presne?? dik!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pri 13z sekundarku a origo primarnim kolecku (14z, ne to 9z), cili seriovy fik se seriovou rozetou, sekundarkem a primarem je co rychlost pri zarazeny trojce tak krat sto a mas otacky...cili pokud jedes 70 tak ma 7000ot/min...je to od typu 20 pac to sou stejny motory az po mustafa, 05 mely posunutou dvojku a trojku newim, parezy uz sou nejak mimo...
 
 
Datum: 15. února 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: Vydrimi      E-mail:      IP: uživatel1391    
Ale musíš mít třetí převodovej stupěn 1:1 . Já teda nevim, ale myslim že to nemají všechny fichtli, myslim že to má jen 23.
 
 
Datum: 15. února 2009 15:06
 
 
 
 
Jméno: Woozie      IP: uživatel1379    
Pri 13z sekundáre a zaradenej trojke - otáčky=rýchlosť (v km/h)*100 Teda aspoň myslím...
 
 
Datum: 15. února 2009 14:09
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
při 6500 maj maximální výkon, ale točit budou rozhodně víc, z kopce určitě...
 
 
Datum: 15. února 2009 13:39
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5297    
toceji víc.....hlavne z kopce
 
 
Datum: 15. února 2009 13:21
 
 
 
 
Jméno: luke      IP: uživatel4456    
presne tak v papirech je 6500 ale malo kterej to bude tocit:-D
 
 
Datum: 15. února 2009 12:38
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
v manualu je psano 6500 ale zalezi na tom jak uz mas ochozeny loziska a takovi detaily
 
 
Datum: 15. února 2009 11:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to je hodne zaludna otazka:-D:-D:-D,to zalezi jak pridas plyn:-D:-D:-D
 
 
Datum: 15. února 2009 11:24
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel1696    
Prosim nevite kolik se plati za STK na pincka?? Dik!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2009 15:12
 
 
 
 
Jméno: Hroutil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jo tak nak to je
 
 
Datum: 15. února 2009 15:12
 
 
 
 
Jméno: lada      IP: uživatel5296    
250 nebo 300 kč a je to na 4 roky
 
 
Datum: 15. února 2009 11:44
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel1696    
prosim nevite kolik se plati za autoskolu na pincka? dik! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2009 12:49
 
 
 
 
Jméno: Vojta-Pekelny Satan      IP: uživatel1696    
404 260 352
 
 
Datum: 15. února 2009 12:49
 
 
 
 
Jméno: Vojta-Pekelny Satan      IP: uživatel1696    
To jo chces mi rict ze bydlis v okoli? od kat si?
 
 
Datum: 15. února 2009 12:48
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no ty blaho on je tu v okoli i nejakej fichtlar to mi ho vyndej...najare si dame negdy scuka ne? dej mi icq
 
 
Datum: 15. února 2009 12:44
 
 
 
 
Jméno: Vojta-Pekelny Satan      IP: uživatel1696    
Rácovice najdi si na mapach
 
 
Datum: 15. února 2009 12:40
 
 
 
 
Jméno: Vojta-Pekelny Satan      IP: uživatel1696    
VRácovicích mezi Jemnici a Mor. Budejovicemi
 
 
Datum: 15. února 2009 12:39
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
Vojto gde presne bydlis?
 
 
Datum: 15. února 2009 12:37
 
 
 
 
Jméno: Vojta-Pekelny Satan      IP: uživatel1696    
ted sem si zistil ze par kilaku od meho bydliste v Dacicich se dela nejak za 2500Kc levné co??
 
 
Datum: 15. února 2009 12:19
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Tak to máte levné,u nás v Opavě je řidičák na A1 v průměru za 4500,-.
 
 
Datum: 15. února 2009 12:15
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
to je a1 a ja sem platil 3850 ale neni to vsude stejny
 
 
Datum: 15. února 2009 11:28
 
<  1879  1880  1881  1882  1883  1884  1885  1886  1887  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 27.04.2025 17:48:21 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu