Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 ahoj mám dotaz šla by jawa 350/633 převrtat na 380 a dát tam oísti z čz 380
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2009 20:24
 dawe ta 350ka je dvou válec, zatím co čž 380 je jedno válec, takže to logiky nejde ty moulo.
Datum: 24. března 2009 20:24
Jméno: Standa
IP: uživatel3911
 samozrejmne jak rikal franta,verim tomu,ze by se ta 350 dala aj na 400ccm prebrousit,ale nestandartni písty nebudou zadarmo
Datum: 24. března 2009 19:19
Jméno: Moulis2
IP: uživatel1194
 Podle meho bych se bejt tebou do toho vubec nesral pač sy myslím že tomu moc nerozumíš
Datum: 24. března 2009 19:11
 Přesně tak, Dawe byl rychlejší než já...Jestli chceš tuning píst, tak scháněj z ňáký našlapaný 175 (Jestli něco seženeš)..Páč 350 : 2 = 175 ..
Datum: 24. března 2009 18:22
Jméno: standa
IP: uživatel3911
 nic nedelej!!!! ani nemas poneti co je motor jawa 350 a krosovej motor cz 514 .......problem je,ze bizon je 2 valec a číza je jednovalec....takze nic.....
Datum: 24. března 2009 18:09
 píst čz 380
Datum: 24. března 2009 18:06
 Tak pokud myslíš čz 380, tu kterou myslim já, tedy podobnou čz jako 513, nebo 516 tak nad tim nemá cenu ani přemejšlet, z toho nepoužiješ z mého laitskeho oko nic..Ale nepochopil jsem co myslíš tim .. oísti .. Jinak z 350 by se myslim měla dát udělat 380, nevim kolik se na ní dá udělat výbrusů, takže si to budeš muset zpočítat sám..
Datum: 24. března 2009 18:04
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 čau Seso mohl by si prosim sehnat brzdovej klíč a ten plíšek co má ukazovat stav brzdovýho obložení na čz 175/487 ? a kolik by to stálo ? nejak sem to tu nenasel. díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2009 19:01
 no pokusim se ale nevidim to dobre
Datum: 24. března 2009 19:01
 zdarec draci tak mám zase problém. Pincek byl až do teď vcelku v pohodě. I teď startuje na první drc a všechno. V pohodě se rozjede, na jedničku jede jako dřív ale problém nastane jakmile tam kopnu dvojku to se motor uplně začne cukat dusit ztratí otáčky a když nepřeřadím zpět na 1 tak zdechne. nevíte co s tím? dík moc za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2009 15:27
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 cau jezdí tu nekdo z vás fichtlcupy,fichtlzavody................ jaky na to máte názor? ja osobně se u toho pobavim víc než u nějakejch 400motocrossů(nic proti motocrossum)
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2012 16:38
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13005
 www.jawa50zavody.wz.cz
Datum: 09. února 2012 16:38
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 přesně z s tebou souhlasim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 24. března 2009 20:08
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Ja jezdim zavody 2,3 roky a muzu ti rict, ze sem lepsi zabavu jeste nezazil, je to uplne super. Ten boj o sekundy, zapoleni s ostatnimi jezdci, radost z dobre projety zatacky, z dobre zarazenyho kvaltu... U me se tomuhle skoro nic nevyrovna.
Datum: 24. března 2009 19:39
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja už jich par odjel a je to sranda
Datum: 24. března 2009 14:06
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 ne ne ne nemam nazor vole terkl ma problem a motokrosari jeee to je trapny vsechno maji seriovy a de tam jen o to kolik mas penez
Datum: 24. března 2009 13:55
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 cau draci, vyrobyl jsem z hliníku takouvý "mezikus" mezi karburátor a sací kolínko (karbec je o 4cm dal od pístu) trochu to zvedlo výkon a taky tam mužu pustit výc benzínu a jde to lip odspoda. co vy na to
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2009 14:24
 tak at to tu negdo zkuseny uvede na pravou miru at se tu stale nehadame
Datum: 25. března 2009 14:24
 no rozvíjí se tu zajímavý teorie....
Datum: 24. března 2009 23:18
 blbe sem to napsal - s tim velkym karbcem prvne nic a pak vse...jinak ono to ma i vysvetleni - cim delsi kolinko, tim delsi draha smesi = tim horsi reakce na plyn, cim kratsi kolinko, tim kratsi draha atd...jinak gdyz je to kolinko dlouhe nebo objemove velke tak se tam nasaje smes a i po zavreni soupete v karbece (plynu) ten motor podtlakem dozere tu smes co je v kolinku, takze gdybych to hodne prehnal a rekl priklad metrovy koleno, jel bys a pak zavrel plyn tak by prvne motor skrmil to co mel v tom kolinku a pak teprv by otacky opadly...
Datum: 24. března 2009 21:18
 predne k dotazu: vykon ti to nezvedne, bude to jinak reagovat na plyn...gdyz sem to gdysy za mlada zkousel tak sem mival karbec (nejaka 22 ani newim z ceho) napojeny na o dost delsi trubku nez je klasicke kolinko sani, ten karbec se na tom samozrejme taky podepsal pac prubeh byl strasnej, prvne hodne a potom nic, se seriovym Jikovem (2917) sem zkousel dat ho na vlastne vyrobene kolinko, to zas bylo kratke, byla to jen takova pripojka na valec a vylsedek - s pripojkou to bylo jiny nez s normalnim kolenem, reagovalo to na plyn ale otacky zas padaly rychlejc nez je zdravo, s tim velkym karbcem a trubkou to byl presny opka, prvne nic a pak vsechno...todlec jsou me zkusenosti, mozna je to placebo ale me se to takhlec zdalo...pak k FK - prece je nenavadim aby neco takoveho delaly, pro me je nejlepsi stejne klasicky kolinko, pokud se pousti do uprav tak at si sezenou navod hojne rozsireny po netu na upravu motoru, mimo jine taky sani gde je tusim zminka o kolene jak ma byt dlouho (nebo je v nejakem rozmezi delky) tak at se tam podivaj, urcite to neni propaganda aby si ted sli rezat koleno nebo rvat tam hadici ze zahrady  ...jinak co je na tom zapalovani z J550?
Datum: 24. března 2009 21:07
Jméno: dejv
IP: uživatel5435
 ja myslim ze cim delsi kolinko tim lepsi vykon ale nesmi se to prehnat!kdyz stim nemate zkusenosti nemuzete rict jestli to pojede hur nebo lip ja souhlasim s pajou melo by to jet lip!
Datum: 24. března 2009 20:53
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 nevim co FK povídá ja tu psal poprvně
Datum: 24. března 2009 20:11
Jméno: Hlmut
IP: uživatel2390
 FK, zkus nam teda k otmu neco rict, kdyz uz musis do nekoho ryt navic uplne mimo tema...
Datum: 24. března 2009 19:40
 TO Steve : Pokud je tvoje odpověď stejná, jako když si psal jak seřídit zapalko z J550, tak docela lituju těch kteří tě poslechnou !
Datum: 24. března 2009 19:23
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 dovolim si odporovat žadné spožděné reakce motor nema(jestli jsou to nejaké mili sekundy to fakt nepoznam) mě to funguje a jsem zpokojenej
Datum: 24. března 2009 18:11
Jméno: standa
IP: uživatel3911
 tak sem o tom mluvil s frikulinem a pekne mi zmrdal,ze nemam pravdu......ale neni to jen o tom udelam delsi koleno a je to!!!! a u seriovyho motoru to ma minimalni vyznam.....
Datum: 24. března 2009 18:11
 rikava se ze vetsi koleno - vetsi tocivy moment, kratsi - vice otacek...z vlastni zkusenosti wim ze s kratkym je opravdu rychlejsi reakce na otacky, je to zivy zase to ale ztraci silu, opak - neochota neco delat, je to takove neohrabane pak to zas nejde zkrotit...je to damo tim ze ti s vetsim kolenem tam pujde ta smes jakoby dyl, cili gdyz zavres plyn tak ti to este chvilu pojede, opak je s kratkym - rychle na to reaguje, uberes plyn a proste motor hned nema smes, gdyz se oboje varianty prezenou je to pak katastrofa, gdyz je tam jenom nejaky kratky mezikus mezi karbcem a valcem tak je to sice jako pila ale silu to nema, gdyz je zas moc dlouhe tak s otevrenym plynem cekas dlouho na reakci a pak zase gdyz plyn zavres tak to este dojida smes co si mu dal, oboje je pomalu neriditelny, je to takova otazka priorit, radeji bych do toho nerejpal a timto davam zapravdu Standovi - rozeber, vycisti, pretesni, slicuj...a budes si litat jak pan...
Datum: 24. března 2009 17:45
Jméno: standa
IP: uživatel3911
 jevi se mi to jako blbost.....to bude necim jinym a ne tym kolenem.... koleno ma nejakej malej vyznam,ale takovejhle zase ne.....spis si nekde odstranil nejakou prekazku v proudeni smesi...... piaggio mi jelo stejne at sem mel karbec narazenej primo na klice a nebo na vodovodnim kohoutku dlouhym 20 čísel.........
Datum: 24. března 2009 17:14
Jméno: paja
IP: uživatel2970
  jo to bude výkon
Datum: 24. března 2009 16:24
Jméno: paja
IP: uživatel2970
  jo to bude výkon
Datum: 24. března 2009 16:24
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Asi tvůj poznatek maximalizuju a dám si karburátor na metrovou zahradní hadici... Tím bych měl pár koní získat ne?
Datum: 24. března 2009 15:58
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ted jsem nemocnej pak to vyfotim a vložim ok
Datum: 24. března 2009 15:49
 nebylo by foto?, rád bych se podíval
Datum: 24. března 2009 15:41
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jo lip to tahne ty s tim jezdiš po silnici nebo v terenu
Datum: 24. března 2009 14:02
Jméno: dejv
IP: uživatel5435
 vedet ti dam
Datum: 24. března 2009 13:38
Jméno: dejv
IP: uživatel5435
 bude mi to delat bracha ve skole a jeste mam jednu otazku zralo to benzin stejne nebo vic??a rychlosti se ti taky lip chytaly?ja ma prehozeny kolecka v motoru aby mi tahla vic 2jka a jako jede jak pila ale potrebuji jeste doladit tu trojku tak by me zajimalo jestli to jako na tech rychlostech poznam?odp
Datum: 24. března 2009 13:38
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 sory ja se překlik email je phozman@seznam.cz
Datum: 24. března 2009 13:34
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jo trochu to znat je doporučuji, ale neni jen tak to vyrobyt ja to dělal na stojenovce a trvalo mi to cca3 hodiny a taky budeš potřebovat dlouhý a slabí šrouby a tak mi potom napiš výsledek mužeš i na E-mail  hozman@seznam.cz
Datum: 24. března 2009 13:32
Jméno: dejv
IP: uživatel5435
 zdar draku ja to budu taky delat a zajimalo by me jestli to pomohlo tak ze to slo poznat a jestli ti tam sel nasadit karbec normalne??odp
Datum: 24. března 2009 13:25
Jméno: fgh
IP: uživatel4713
 cus hosi jak si muzu zvetsit jiskru na fikovi skousel sem jine civky i jiny magnet elektrika no ve udelana jisku dava jen kdyz poradne kopnu a to je jeste slaba dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2009 22:02
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 jestli to jede a zda se ti že to hazi malou tak znova sestelovat predstih a nebo sehnat 8V indučni civku
Datum: 24. března 2009 22:02
Jméno: standa
IP: uživatel3911
 kdyz se rekne motor po GO,tak se rozumi GO vseho....to znamena i repase zapalovani!!! takze pokud to dava blbou jiskru,tak je nekde neco spatne.....zapalovaci pol,kondik,kladivka,vačka,indučka a nebo treba v kabelech,ktere si zajiste nově nenatahoval,ze? takze to napred dokonci a uvidis ze pojede......pokud si delal GO,tak uz te petikilo za veci do zapalovani nevytrhnou...... nebo to byla zase GO typu novy gufera,tesneni a krouzky aby se neutratilo
Datum: 24. března 2009 19:12
Jméno: fgh
IP: uživatel4713
 no prave nechce to chytit na predstich nereaguje a ani na odtrh kladivka kondik nove i ta izolace a motor je po go dik
Datum: 24. března 2009 17:57
 Z vlastní zkušenosti: je jedno jaká je tam jiskra, jestli motor startuje a jede, tak není co řešit
Datum: 24. března 2009 15:43
Jméno: Franc
IP: uživatel3888
 Zdar nevite nekdo kde by se dala sehnat jistici podlozka pod matku u spojkoveho koste?? odepisujte dííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2009 13:11
Jméno: PAJA
IP: uživatel2970
 věř tomu kup si to a uvidíš je to to co ty řikaš (ty tvoje cvočky jsou jen spojeny)
Datum: 24. března 2009 13:11
Jméno: Franc
IP: uživatel3888
 ale to je nejaka jinak zajistovaci tam musi byt jeste takovy 3 cvocky ktery se po dotahnuti matky ohnou aby to tu matku drzelo
Datum: 24. března 2009 13:06
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Fichtl krámek ( spojka / lamela ) 15 kč.
Datum: 24. března 2009 12:32
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Hele tohle je shop, pokec a chat je jen navic, tak zapoj mozek a skus projit dily na Jawa 50
Datum: 24. března 2009 12:30
Jméno: Franc
IP: uživatel3888
 Zdar Fichtlari mam takovej dotaz nevedel by nekdo nebo neposlal by me nekdo obrazek s presnejma mirama ...potrebuju na jawu Mustang jistící podložku pod matku u spojkového koše kdyby me nekdo poradil jak to mam udelat tak bych byl velmi rad za odpovedi preddem dekuji (muzete me kdyztak poslat obrazek a k tomu i miry , nebo tak kde bych to mohl koupit, ale vyrobit je to asi jistejsi nevim kdyztak me poslete ten obrazek a k tomu i miry ) díkyyyyyyyyy
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2009 12:40
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Jedna díra 10 mm, druhá 6. Vzdálenost středů děr 13,5. Na průměr děr nějakou desetinu přidej.
Datum: 24. března 2009 12:40
 Zdravim fíčkaře potřebuju od vás nějakou rozumnou radu měl jsem rozebranou přvodovku daj jsem ji do kupy nasadil na fíka vše dobře zapojil ale nejde jiskra už se stim seru čtvrtej den vymenil jsem všechny civky dokonce i kladívka taky magneto i indučku a jiskra nikde už opravdu nevim čím to je hledal jsem i v rubikách tady a nic podobného jsem nenašel mohl by mi někdo poradit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 10:33
 no tak už jsem to rozchodil po vyzkoušení 10 kusů zapalování jsem ho rozjel ale zase kamošovi jsem musel vzít z pojizdního fíka zapalko njn ty cífky:-/
Datum: 29. března 2009 10:33
 jj vše je zkontrolováno a vše vždy před zkouškou seštelováno ale když to dnes vyjde tak to důkladně projdu zda to nebude opravdu a jako vždy malilinkatá prkotina ako to u mě bývadůkladně vše nastavim a uvidim kdyžtak pak už pojede do kovošrotu děčín
Datum: 25. března 2009 8:31
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 podivej se po celem obvodu muže to byt kdekoliv jakej dratek a seštelovat spravně predstih to uz si doufam delal
Datum: 24. března 2009 21:53
 Bohožel už jak jsem níže popsal tak jsem to testoval z cívky rovnou do ruky a i z fajfky napojený to mam na přímo všechno popájený kostru jak je jíž uvedeno ohoblovanou na železo dvě zapalování jsem sehnal dneska taky nic ale asi se zítra vrátim k mé osvěčené tradyci kladivo šroubovák a sykovky  a bude lítat jak za mlada no nic zkusim tomu ještě obětovat dálších 30 hodin a uvidíme chjo
Datum: 24. března 2009 20:10
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 Nevzdávej to nečim to musí bejt není možný aby se ti tam ta jiskra jednou neobjevila, kdyžtak se ozvy na icq 449-624-338
Datum: 24. března 2009 19:23
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 dyš dáš prst do faje nekope?dyš ne tak zkus třeba eště kabel k faje nebo zkus pořádně zkontrolovat vypinač a zkus to napojit na přimo(jokože z kladivek rovnou na civku jeden drat a uzemnit civku,prostě bez vypinača)jinak nevim co s tim máš
Datum: 24. března 2009 19:20
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 a mas ukostrenou inducku?musis to pod tim dratem obrousit na zelezo aby to bylo ukostreny
Datum: 24. března 2009 19:16
 No právě že neskočí ani mimiaturní jiskra ani z cívky zkoušel jsem to i na vlastní kůži nic prostě jako by byl mrtvej akorát jednou mi to zaházelo miniaturní jiskřičku ale už nevim takovejch lídí na to koukalo a nikdo neví sem tohle ještě nezažil bych potřeboval někoho kdo má pojizdnýho fíka a kopnout tam jeho zapalování ale už fakt nevim co skoro tejden se v tom vrtám a na paralen jsem z toho
Datum: 24. března 2009 18:04
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Nevzdávej to.Zontroluj zapalovací pól (cívka na statoru),nemá přerušený drát ? Z kladívka vede vodič na č 15 indukční cívky ? dále z č. 15 do spínací skříňky na č 1. Překontroluj vzdálenost cívek od rotoru magneta.Ta fajfka kope, nebo ne ?
Datum: 24. března 2009 17:11
 Jo svíčku taky měnil dokonce jsem udělal novou elektriku a i popájel ty spoje a důkladně oizoloval mi po pátem dnu hrabání v elektrice a všelijakejch zkoušek hrabe ho venu a odtáhnu do zběrny a koupim si za něj aspon basu a bude hej.
Datum: 24. března 2009 15:45
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Máš dobře odizolovaný pohyblivý kontakt přerušovače ? Do fajfky proud jde ? Zkoušel jsi jinou svíčku ?
Datum: 24. března 2009 9:49
 Draci je fichtl kramek a chat rychlejsi nez bal pod starou domenou??? piste,, ja delal co muzu,,, rostvrtil sem databaze, dal novou adresu a vic toho nezmuzu
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2009 15:04
 Nic proti upgreadováni, nebo jak se to píše, ale myslim si že nejlepší to tu bylo, když v galerii nebyly kolonky s hodnocením a pod..Když přišlo todle vylepšení, tak si pomatuju že odešla rychlost stránek..A tyky sem jsem pomalu přestal chodit..Teď to bývá občas dobrý a občas příšerný..
Datum: 24. března 2009 15:04
Jméno: standa
IP: uživatel5594
 Uz bych rekl ze je to dobre....obcas to sice spadne,ale oproti minulymu roku je to zlepseni o 300%
Datum: 24. března 2009 10:22
 ty vol taky ted to jede,, heele proste je to hosting,,to zalezi jak jsou servry zatizene u poskytovateele,,proste je to naladove
Datum: 24. března 2009 8:45
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 24. března 2009 8:32
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
 Jj paráda....ale občas se mi to tu vubec nenačte ....jináč to maká to jako rychle svině..x)
Datum: 24. března 2009 8:31
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Zdarec,pripada mi to porad stejny nekdy to frci suprove ale nekdy to je to tak silene pomali a pritom na jinych strankach mi to bezi suprove.Taky se mi nekdy stane ,ze jsem na chatu a najednou mam jenom panle se jmeny a chat se mi nezobrazi tak odejdu chci spustit chat a je to pomalinez se to nacte nekdy to trva i 5 min nez se dostanu do chatu nebo pokecu a pripojeni pomali nemam
Datum: 24. března 2009 8:29
 zdar ddraci dnes sem dostal podmet zda bych neprodaval tricka s logem fichtl kramku,,, tak jak to bylo na samolepkach,,,,,,, tricko by melo byt stejny kvality jako cervene ale bylo by cerne? na zadach logo 22cm a na prsoubud 22cm a nebo jen na leve strane 10cm?,,,, cena 300kc,, mel by nekdo zajem,,, spis to vypada ze to bude jen na objednavku,,, me se do toho moc nechce,,, tak slavnej fichtlkramek neni,,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2009 19:57
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Když budeš mít xxl tak bych to tričko koupil
Datum: 24. března 2009 19:57
 tak asi na objednavku a bude levnejsi nez 300,, pac se vzdam vydelku,,, kdyz mi nekdo chce delat reklamu a pritom chce mit svou image,,,
Datum: 24. března 2009 8:54
Posl.aktualizace: 25. března 2009 18:47
 valec som zohnal od jedneho znameho co niekedy upravoval babety.. mal som stastie  a dakujem za tip skusim kontaktovat tu firmu
Datum: 25. března 2009 18:47
Jméno: standa
IP: uživatel3911
 skus kontaktovat firmu ALMET .....maj stranky http://www.almet.cz ,ale momentalne nefungujou.......v odkazech na sesa-moto je i kontakt a adresa....delaj pisty a myslim ze i krouzky......treba ti podle staryho krouzku udelaj novej...... je blbost si nechavat posilat z nemecka krouzek za 800 s postovnym 300
Datum: 24. března 2009 17:26
Jméno: abard
IP: uživatel5534
 na tej stranke mas ten pist za 50 € co je hodne...to si radsej muzes koupit cely valec a pistom... v republike to asi tazko zozenies...
Datum: 24. března 2009 12:33
Jméno: MIOly
IP: uživatel1913
Datum: 24. března 2009 8:06
Jméno: max
IP: uživatel4226
 Cau draci chtěl bych si udělat přímí sání u mustanga a chtěl bych si tam dat nakej lepší filtr. Nevíte o něčem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2009 20:56
Jméno: David
IP: uživatel3680
 ZDAREC JAK SE DÁ PŘIPEVNIT FOTÁK NA ŘÍDÍTKA DÍKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2009 13:52
Jméno: lmpan
IP: uživatel5196
 udelej si hadrovy cáry at nemas fotak od lepidla a privaz fotak na riditka a pak to stahni izolackou at ti to nespadnepradne to pritahni uplne brutal ale neuvidis na displej lol\r\n
Datum: 24. března 2009 13:52
 nabo by to mohl dát do krabice od bot a zafoukat montážní pěnou
Datum: 23. března 2009 21:15
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 23. března 2009 21:14
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jestli ani nedokážeš přidělat foták na řidítka, tak trošičku pochybuju o tvojí inteligenci  (jinak nic proti ale tohle už je moc)
Datum: 23. března 2009 21:10
 pujč si od nejakeho fotografa stativ a drž ho kolenama.PS jestli maš mustanga tak maš pech
Datum: 23. března 2009 20:46
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 23. března 2009 20:45
 at se ti nevytřepe čočka a baterky
Datum: 23. března 2009 20:43
Jméno: MNoly
IP: uživatel1913
Datum: 23. března 2009 20:40
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
Datum: 23. března 2009 20:38
 serus borci potrebujem poradit rozlozil som motor na pioniera a neviem ako poskladat prevodovku je na to nejaky navod???
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2009 20:41
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html
Datum: 23. března 2009 20:41
 zdarec, prosimvas co musim vsehcno udelat kdyz mam CZ 175 a chci jezdit legalne i na A1 ? vim ze to tu ca sod casu nekdo psal, jen nevim ceho se mam v hledani chytit abych to nasel. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2009 10:04
 Podle mých informací to tam vyřizuje Milan Kepl, ČZ Strakonice a.s., Tovární 302, 38615 Strakonice, tel.: 383 342 270, ale nevolal jsem tam. Prý nění moc ochotný.
Datum: 24. března 2009 10:04
 ja prave voal do cezety,ale tam mi rekli ze se zabyvaj uz jenom vyrobou retezu atd,ze uz tam neni nikdo kdo by to schvalil,vyjimka by byla u moji cz-cagiva 180/487.4(prepracovana cz 175/487),protoze uz byla vyrabena ve spolupraci s cagivou tak povoleni k prestavbe dnes dava cagiva za poplatek 500kc,problem je ze prestavbu ti musi provest v autorizovanem servisu cagiva(podle jejich pravidel),bohuzel sem nenasel autorizovany servis cagiva,ktery by se do prestavby pustil(nejspis z kapacitnich duvodu).obvolal jsem asi 5-6 servisu pobliz,ale nikde mi nevysli vstric
Datum: 24. března 2009 7:17
 Legálně jedině udělat přestavbu na 125. V ČZ maj nějakýho člověka na vydávání povolení. Jednodšší a levnější je prodat 175 a koupit 125.
Datum: 23. března 2009 21:47
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je to tak.....nemá to cenu....vim o čem mluvim, protože mam doma dvě 175/450 a taky jsem tto zjištoval a nakonec se vyplatí radši ty dva roky počkat
Datum: 23. března 2009 21:12
 vzhledem k tomu ze sekce CZ zabyvajici se vyrobou motocyklu uz neexistuje,tak to prepsat nepude,protoze oni vetsinou chteji souhlas s prestavbou od vyrobce
Datum: 23. března 2009 21:08
 no tak to buď strčíš prachy do kapsy tomu chlapovy na technický nebo si "nějak"(nevím jak) zmenšíš obsah...
Datum: 23. března 2009 21:01
 boze muj to vim taky na to jsem se neptal, jde mi o to, ze u tehle motorek pokud vim jde do papiru napsat 125... a to me zajma.. a na to se taky ptam
Datum: 23. března 2009 20:58
 A1-definice....motocykl o zdvihovým obsahu 125 ccm, a výkonu 11KW a 15 koní...... takže nijak musí to bejt 125
Datum: 23. března 2009 20:54
Posl.aktualizace: 24. března 2009 12:35
Jméno: jost
IP: uživatel5534
 mozno horsi jak mas ted....nieje vse mat len hlavu a valec...
Datum: 24. března 2009 12:35
Datum: 24. března 2009 11:45
 videl bych to na tu hvezdicovou hlavu, je to dlouho odzkousene, ma to velke zebrovani = uchladi di to, nemusis pak tu hlavu z pucha upravovat, ma zvysenou kompresi (ted newim jakou ma ta hlava z pucha) atd atd...
Datum: 23. března 2009 20:46
 kdyz se jdu projet na mustangu tak nakopavam na ctvrt plynu jinak to chcipne a kdyz to chci proturovat tak to chvili trva nez se dostane do otacek nevite cim to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 19:23
Jméno: michael
IP: uživatel5617
 je to simelingama proty co neví co to je je to taková guma u klikovky u spojkových lamelu a za magnetem budto to budto to vy měnte a nebo to tam staci jenom na mačkat sroubovakem
Datum: 26. března 2009 19:23
 tohlec dela predstih (je velkej)...jinak tez to muze byt kupr. pricpana tryska (volnobezna, hlavni taky profoukni), svicka, blbej odtrh, spatne nastavenej karbec celkove, zakarbonizovany vyfuk atd atd...
Datum: 23. března 2009 21:03
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 nebo bohatou smesi?
Datum: 23. března 2009 20:26
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
 me to dela kdyz je studeny tak ho necham ohrat na volnobeh a v poho
Datum: 23. března 2009 20:24
 že by to bylo předstihem?
Datum: 23. března 2009 20:22
 čaute mam dotaz jakej olej nalít do tlumičů na čz dyž s ní budu jezdit v ternu díky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 18:14
Jméno: Vlk
IP: uživatel5924
 Nevím jak u ČZ, ale u Jawek jsou přední tlumiče dělaný na motorový olej 10W40. To že rejže používají tlumičový olej je dáno tím, že jsou na to ty tlumiče dělaný.
V době výroby těchdle motorek si stejně o tlumicovým oleji mohl člověk nechat jen zdát.
Datum: 28. dubna 2009 18:14
 dej hydraulický a smícchej ho s pevodovým at je to tvrdší.
Datum: 23. března 2009 19:54
Jméno: lada
IP: uživatel5296
 tlumičovej,když ho dáš víc tak budou tvrdší
Datum: 23. března 2009 19:53
Jméno: mara
IP: uživatel4933
 ahoj mám eror na mustangovi jsem pulil motor a dnes jsem to složil a skusil jsem to projet a zařadim jedna jedu a chci zařadit 2 a nic a ani 3 co to může bejt nevíte???
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2009 20:46
Jméno: Zelvicka
IP: uživatel5633
 Mas rozbitej automat
Datum: 28. března 2009 20:46
Jméno: mara
IP: uživatel4933
 jo tak to bude možný to stim šroubem pač tewn starej jsem stratil zejtra to skusim
Datum: 23. března 2009 21:42
 prve zkus estli si spravne utahl oba srouby na automate (nahore motoru, tam gde usti tahlo na automat...)...pokud jsou utazene tak asi pulit, jinak jednomu znamemu se stalo to same a bylo to dlouhym sroubem prave v tom automatu (daval tam novej a vrazil tam delsi), urizl ho, znova namontoval a bylo po problemu
Datum: 23. března 2009 20:49
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 asi si špatně složil převodovku
Datum: 23. března 2009 19:35
|



|