Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cus hosi hej mam dotaz vite jak je drapak na zimi s tym mne´kym vzorkem nesta ne se tomu nos dybich jezdil po trave a po selnici po hline a plate a vodou esli ten drapak trema nak nebudou se trhat spalky????? DIK ZA DOTATZY  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 13:30
 Cau Seso mám v plánu u tebe kouoit spojku na jawa 250-353 ale nenašel sem u tebe spjkové pružiny na 353 a prej nejsou stejny s těma co sem u tebe našel na jawa 559,590,634 nevíš jak moc je tam rozdíl a budeš mít i na jawa 250-353 dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 11:00
 ano ale musi mit vnitrni kos, vrchni pritlacak a lamel
Datum: 26. března 2009 11:00
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 takže celý koš z559 pasuje na 353?
Datum: 26. března 2009 10:33
 nene pokud kupujes kos nebo vnitrni,,stejne musis kouput vse na559,,pruzinky se uz nedelaji na 353 ani kos ani vnitrni a kombynovat to nejde,,, jedine vse na jeden typ a to 559
Datum: 26. března 2009 10:10
 čau lidi pretrebuju se zeptat za souseda je stoho hotovy ,šlo by dat zapalovani z babety na fichtla a jak moc velke upravy by se musely delat a nevite o nejake strance kde byly nejake fotky diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 14:50
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 z babety nikoli na fichtla
Datum: 26. března 2009 14:50
Jméno: RealTekK
IP: uživatel5611
 Nazdar draci, poraďte kde koupit nové bloky motoru, popřípadě jak vyčistit ty staré aby vypadaly jako nové. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 15:36
 No ale jako jsou hezký ale 1000 Kč za to nedám....  I když nový sou nový....ale 1000 Kč je přehnaný...to jsem dal za nový bloky na čz 175 a to je jinej kalibr....!
Datum: 26. března 2009 15:36
 i kdyz budou novy nejety stejne budou nejspis vypadat jako ty stary.... musis nejakym jemnym smirkem to prebrousit ono to prokoukne a pak pripadne vylestit
Datum: 26. března 2009 15:33
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Jedny jsou nabízeny na AUKRU za 1000kč. Do konce aukce 3 dny.
Datum: 26. března 2009 13:06
Jméno: Lukecek
IP: uživatel250
 Diky všem moc !!! Takže když si koupím ten válec od sesy - 38 (nulty vybrus) tak ktery pist by ste mi doporučily,??? mam vzit ten "novy" ??? S jednim pistnim kroužkem, nebo klasiku, se dvěma??? DIky ještě jednou moc!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 18:46
 tak bacha, pist nemuze byt 38,00mm! dela se ale je to neco malo pod a je to pist ktery se dava na vyjety valce...normalni pist do valce ma tusim 37,97mm, ma vzdy min, zalezi jak se to dneska znaci jestli se to zaokrouhluje uz nahoru podle vybrusu (praktictejsi) ale prakticky ten pist by nigdy nemel mit 38,00 mm! jinak urcite dvoukrouzkovy, na uplne obycejnej valec je nejvhodnejsi, i ten trikrouzkovy je dnes zastaraly a jednokrouzkovy je na obycejny jezdeni proste naprd, to musis mit ten valec upravenej, kup dvou. a mas po starostech
Datum: 26. března 2009 18:46
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 a jeste rekni ze si koupis valec a das tam stary pist ... dej tam pist 2 krouzkovej, a hlavne o rozmeru 38,00 na 38,00 valec ...
Datum: 26. března 2009 14:53
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 souhlasim pro dvou kroužek ,ale nulty vybrus ,to si kup radsiten 1nebo2 vybrus
Datum: 26. března 2009 14:28
Jméno: Lukecek
IP: uživatel628
 Asi vezmu tu kasiku, se dvěma,,,ještě ale uvažuju no.
Datum: 26. března 2009 10:41
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jsem pro 2 kroužek maš s tim menší starosti std.... ale jestli tam přece jen das 1kroužek tak dej vědět jak to jede
Datum: 26. března 2009 10:30
 na neupravenym motoru nebude mit jednoukrouzkovej vyznam, protoze nebude tolik tesnit a musel by si to nahanet jinde takze dvoukrouzkovej
Datum: 26. března 2009 7:53
Jméno: jawa 21
IP: uživatel4805
 čau nevim jak rozhybat předni vidlice kudy se vubec leje tam olej a jakej olej muže byt všelijakej
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 18:29
Jméno: Jawak
IP: uživatel5644
 Olej do tlumíčů ? To slyším poprvé. No já jsem je vždy mazal vazelinou. A vždy jsem jsem sundal manžety a normálně jsem tam toho nasr**** tolik kolik se tam toho vešlo. Pak jsem to jen pár krát zaprušil a vyjel. Trucker
Datum: 29. března 2009 18:29
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 hoši omlouvam se za meho tupeho bratranca
Datum: 26. března 2009 17:47
 Tak to vám budu oponovat. Každých 1000 km by se měl nalí trochu oleje s vazelinou těma dírama, jak v nich jsou šrouby, co držej plech, jak je na vidlích zezadu. Ten olej tam je jen proto, protože je samotná vazelina moc hustá a nezatelka by tam.
Datum: 26. března 2009 17:29
Jméno: sumec
IP: uživatel1801
 na fichtlu se do tlumičů neleje olej, se mažou vazelinou
Datum: 26. března 2009 15:20
Jméno: monax
IP: uživatel5313
 si delas srandu?
Datum: 26. března 2009 11:19
Jméno: RealTekK
IP: uživatel5611
 Nazdar draci, poraďte prosim nějaké vylepšení pionyra která jdou poznat. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 17:40
 udelej to uplne jinak, koukni do FAQ a cely si ho precti jak se co serizuje a cisti, az to udelas tak dej pak vedet jak to s tim lita
Datum: 26. března 2009 17:40
Jméno: standa
IP: uživatel3084
 no a kdyz este k tomu namazes a vhodne napnes retez......pak jede i 80......ja to pisu furt,ale kazdej by radsi slysel,ze ma neco uriznout na pistu a neco vyvrtat do valce,nez ze ma dat dohromady rám,kola,retez atd.... je to smutný potom......
Datum: 26. března 2009 17:37
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 K tomu co psal jarda. Někdo zahuštění gum podcenuje,ale opravdu je znatelný rozdíl,mezi napul zahuštěnými a dobře zahuštěnými gumy.
Přiklad- měl jsem malo napuštěný gumy na mustang=jel mi 55Km/h.(maximum) zahustil jsem gumy a jelo mi to 65-70 Km/h (maximum)
Datum: 26. března 2009 17:25
Datum: 26. března 2009 14:24
Jméno: Jarda
IP: uživatel5106
 Nahusti gumy!
Datum: 26. března 2009 1:08
Jméno: standa
IP: uživatel5612
 udelej GO vseho.......pak pokud ti to bude malo,muzes si nechat snizit hlavu,otevreny sani atd.......
Datum: 25. března 2009 23:49
 ktere jsou poznat? mraky, jen si vybrat, na netu je toho plno a tady je jich taky kazdy den vic nez dost, je to fakt mraky...prve ale udelej Go motoru a zrenovuj ho at to jezdi, pak az si budes jisty ze ten motor je spolehlivy a maj svuj vykon 3,5 koni tak teprve pak muzes zacit s uprava...jen pro zajmavost - 3,5 je vic nez si myslis, pri rozjizdeni na sterku ty kaminky proste musi litat a dobre sestelovanej, zrenovovovanej a vycistenej pionyr nema problemy do 80km/h, vic sice pak uz nejede ale k magicke 80 se dokaze priblizit  az tohle tvuj bude umet pak zacni myslet na upravy
Datum: 25. března 2009 22:10
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 u lamely je to kolečko a byva 14ti zube sežen si 11ti ale taky aby to sedelo tak jinej prim retez,jak je řetezove kolecko tak si tam dej 12ti,a nebo takovej 4,5 vybrus ,provrtej si prepoušteci kanaly,karburatora to kolinko na nem ji nak uz nevim jak bys to mohl vylepsit
Datum: 25. března 2009 21:19
Jméno: RealTekK
IP: uživatel5609
 Nazdar draci, když dám fíka více do otáček, tak mi ve válci jakoby chrastí. Nevíte čím by to mohlo být? Tata říká že mám volně pístní kroužky nebo ojnici. Co si myslíte vy? Co mám dělat s těma kroužkama? Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 14:57
Jméno: XXX
IP: uživatel5546
 hej ... pokud ti chrasti krouzky tak to nejde vytahnpout do plnych otacek je to nahovno ... nevytahne maximum doporucuji nevy vubrus s pistem,...
Datum: 26. března 2009 14:57
Jméno: standa
IP: uživatel5612
 klika a specielne ojnicni futra zvoneji pri volnobehu......to co popisuje sou krouzky a nebo primarni retez......
Datum: 26. března 2009 0:18
 Sundej válce. Chytni píst a do druhý ruky ojnici. Zkus maj mezi sebou navzájem vůli ve směru dopředu dozadu. Vůle do boku nevadí. Pak chytni ojnici do ruky a zjisti jestli nemá vůli ve svém uložení v motoru. To jsou dvě věci který můžou cinkat. Pokud jsou v pořádku, chrastěj ti kroužky. Pokud jen chrastěj a motor dál funguje jak má, neřeš to. Na chvílii to vyřeší výměna za nový, ale jen na chvíli
Datum: 25. března 2009 20:27
Jméno: RealTekK
IP: uživatel5609
 Nazdar draci, v čem je lepší ten jednokroužkový pist od sesy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2009 11:38
 a astronomove
Datum: 28. března 2009 11:38
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 27. března 2009 19:58
 pestic - ctes mi myslenky  ale pozor neni to 45 vterin ale 57, uplnek dela divy...
Datum: 26. března 2009 17:52
Datum: 26. března 2009 17:40
 panove pozor, pokud je mesicek v uplnku tak je to 85,513 i 57 sekund po zabehnuti...
Datum: 26. března 2009 17:38
Datum: 26. března 2009 17:38
 85.513km/h to jede jenom 43 vteřin po zaběhnutí ...... pak už jenom 85.503km/h..... na to jsou vzorce..... ale při špatný konstalaci Merkuru a Jupitera to ani nenastartuješ
Datum: 26. března 2009 17:22
 Coze?Jakto prosimte to my musis vysvetlit ja cetl ze by to melo jet 85,513km-h tak jak to teda vlastne je?   ?
Datum: 26. března 2009 17:12
 standovi nevěř, kecá.... pojede ti to 85.503km/h...... a to se vyplatí
Datum: 26. března 2009 17:05
Jméno: RealTekK
IP: uživatel5611
 A jak mám upravit ten válec?
Datum: 26. března 2009 6:19
Jméno: standa
IP: uživatel5612
 pojede ti to s nim presne 85.479km/h.......
Datum: 25. března 2009 23:53
 jednokrouzkovej je dobrej tak akorat na upraveny valce, vic toci ale zase min drzej kompresi, na serii to nedavej pac sice pojedes po rovince a z kopce jak pan trochu vic ale do tech kopcu se to neuveritelne trapi, az te predjede i cyklista tak je to blby...je to i jiny pist, ma to jiny proporce, meni to kompresi pomer a jinak to taky otvira a zavira prefuky a vyfuk, driv odchazi nez klasicky krouzek (je sice tvrdsi nez klasicky ale je na vsecko sam, prece jen dva krouzky si silu rozdeli mezi sebe a tak na jeden pusobi polovicni tlaky)...na serii nevhodne...jinak ma to mensi treni - pry to trochu lip chladi...
Datum: 25. března 2009 21:22
 můžeš ale není to nutnost. Nárust výkonu poznáš i bez úpravy.
Datum: 25. března 2009 20:47
Jméno: RealTekK
IP: uživatel5609
 Když si koupím ten velký pist tak si musím upravit kanálky že? Jaké další vylepšení by si mi na motor doporučil?
Datum: 25. března 2009 20:24
 Logicky- jeden kroužek má menší tření - motor by se měl více vytočit. Bez dalších úprav asi přínos nic moc.
Druhá ,větší, výhoda je ta že tyto pístu tu sesa má i ve vrtání větším než 40mm. Má tu i nco přes 41mm což už je obsah okolo 60ccm.
Datum: 25. března 2009 20:19
 To bych chtěl vědět také???a přidato něco???
Datum: 25. března 2009 20:09
 zdravím mám tak problém mám doma rozobratého mustanga je v strasnom stave.Motor mám oddelený od kostry. A rblém je v tom že nehádže iskru ale ked dám prst do fjky tak ma skope ale dost malý prúd neviete čo s tým mám??? som z toho už zúfalý skúsal som vsetko aj otočit kontakty a cievke ale ani tak nhádzala cez sviečku iskru iba na prst vo fajke dakujem za každú radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 10:39
 Zkus vyměnit cífky v zapalování já jsem měl taky takovej problém a nebo kondik.
Datum: 29. března 2009 10:39
Jméno: michael
IP: uživatel5617
 nastav si predstih v motoru podle navodu pravdepodobne ti asi nefunguji kladivka koukni se na stranku http://www.jawa-50.cz tam to je
Datum: 26. března 2009 18:17
Jméno: lukáš
IP: uživatel4649
 zkus vyměnit kondík
Datum: 26. března 2009 15:18
Jméno: kisty
IP: uživatel5607
 hmm skusal som aj inu sviecku z inej motorky z yamahy viraho 250 trochu tensi zavit ale to hadam nevadi ale aj ta nehadzala iskru a medzeru v zapalovani mam 0.4mm podla mierok nastavenu a aj na svieckach mam natavenu dobre mierku ale tam mi hadzalo tiez iskru ako vo fajke ale iba obcas na kazde 3tie alebo 4te nakopnutie ale vo fajke kopalo stale len cez tu svicku neslo
Datum: 25. března 2009 20:31
 Mezeru na svíčce sklepni na 0,4mm ( tlouštka krabice od mlíka) .Pokud nepomůže, zkus jinou fajifku a jinou svíčku.
Taky můžeš zkontrolovat jak daleko je zapalovací cívka v zapalování od rotoru. Mezera mezi ní a rotorem by měla bejt 0,3mm (tlouštka stěny petflašky) né víc.
Datum: 25. března 2009 19:56
 čus draci nevite někdo co mužu mit s karburatorem ? nechali sme ho s kamošem vyvařit šecyk diry prosvítaji takže by tama měl benzin lit jak zběsily ale pomalu to ani nekape..nevite co s tím?dik za odpovědi..ať vám to jezdííí..
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2009 21:18
 je tu par moznosti - zacpany kohoutek, blbe sestelovanej karbec - treba potreba seridit plovakovou hladinu pac mas asi moc ohnuty plisek ktery zavira ventil to pak nemuze dotykat, trochu ho narovnej a zkus (ne moc, chce t ocit a treba to udelej na vic pokusu nez zjistis ze je spravne, nebudu rozepisovat, navod je treba na jawa-50.cz), pak me napada zaneseny vzduchovy filtr, mozna zaneseny kanalky v karbecu (ty muzes prostourat dratkem a trysky prostourej jen chlupem ze smetaku, nic ostreho na ty trysky! nebo profoukni cely karbec i trysky kompresorem to je nejlepsi)...pak me napada este zaneseny ventil na vicku plovakove komory, to je caste, priste az to budete vyvarovat tak odmontuj secko a vyvar jen kostru karbecu (hlavne ne plovak, ten pak se proderavi a musis koupit novej jelikoz prestane plnit svou dulezitou ulohu) a ostatni soucastky profouknes a prostouras...ted me nic jineho me nenapada, zkus a uvidis  este vymen tesneni mezi karbcem a kolinkem a to same kolinko a valec, at to saje a neprisava to falesnej vzduch, tesneni zkontrolovat a popripade zabrousit aby nebranili pruchodu smesi a naolejovat, tot vse
Datum: 25. března 2009 21:18
Jméno: mavej
IP: uživatel5605
 zdar lidi mam prozdu nevite nekdo jak predelat cezetu 175 typ 477 na zapalovani z fichtla a co k tomu potrebuju ??? piste na icq 423-483-520 co jejdryv potrebuju to predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2009 8:02
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Takový voťukávání terenu že ano? A ještě nejraději kdyby ti to někdo zadarmo udělal a přivezl co?
Datum: 27. března 2009 8:02
Jméno: standa
IP: uživatel5612
 kus kruhovyho materialu,zrucnost a soustruh
Datum: 25. března 2009 23:56
 jak mam zajizdet motor jezdit dlouhy trasi nebo kratky trasy
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 0:00
Jméno: standa
IP: uživatel5612
 presne jak rikal wiku.....napred jezdit po kouskach a postupne to protahovat....nikam nespechat,vnímat motor....on si rekne,pokud ho slysis
Datum: 26. března 2009 0:00
 prvne jezdi treba hodku denne nez si sedne aspon to nejnutnejsi, do 50km priblizne nez se posadi trochu krouzky a sjedou se mirne to vyhonovane jakoby kanalky ve valci, je to kvuli chlazeni, je to videt proti svetlu po hmatu skoro necititelne...to uz tu bylo parkrat ze znamy zajizdel cele odpoledne a pak to musel poslat na vybrus, v lepsim pripade to odnesli jen krouzky...takze pomalinku, pak trate trochu delsi ale s prestavkama, vychladnout, pokud jedes z kopce tak bud tam nenechavat kvalt a vrazit tam bud neutral nebo to stej pres spojku a nebo nejlepsi vypnout zapalovani a se zarazenym kvaltem otevrit na plno plyn, tim to trochu uchladis, promijes a pod kopcem zas zapnes zapalovani a jedes...a pokud budes citit ze nechce jet a nebudes si jist jestli je to tim kopcem pred tebou nebo unavou motoru (zahriva se pri zajizdeni vic nez je zdravo) tak zmackni spojku, pokud motor bude mit volnobezne otacky tak je to kopcem (malogdy se stava), pokud se naraz zastavi jen co si zmackl spojku tak je to tim ze motor se ti zahral a zacina se pridirat, zastav a nech to vychladnout...lepsi rady neznam, proste zadnej spech, chce to trpelivost, vysledek se dostavi casem
Datum: 25. března 2009 21:12
 prvních pár km si dávej přestávku a nech to vychladnout. Pak už můžeš jezdit v kuse, ale optarně. Jakmile motor přestane táhnout, chcípni ho a nech vychladnout.
Datum: 25. března 2009 20:54
Jméno: Mischel
IP: uživatel600
 ¨cus... ja treba zajizdel CZ 250.. zajizdel jsem ji v zime.. to je podle mne nejlepsi.. jelikoz se to nejlip chladi  ale kolena trpej! nu ale to druha vec... jel jsme treba 3 Km vypl jsme to nechal vychladnou dalsi 3km zase vypnout a nechat vychladnout.. za ten den trebas 5x.. to jsem najel 15km.. nu a zitra se jelo znova.. a postupne takhle... asi 150km.. pak uz bez prestavek 20km-30km... zabehlo se mi to krasne... tedka mam nalitano 500km.. a litam snim na plnej  115km/h  at se darii
Datum: 25. března 2009 20:51
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel1696
 Prvne to musis jen tak polechtavat a pak to zacness stupnovat od nejmensiho po nejvetsi
Datum: 25. března 2009 19:10
Jméno: Lukecek
IP: uživatel250
Posl.aktualizace: 30. června 2009 17:47
 DenzilecK - ano kecy, ma to opravdu 55,3 ccm a ne 53 jak pises ty, to je jedna vec, prepocitej si to...dalsi vec - ze jako sada je to levny, to je fakt, ale rekni mi gdo by si koupil novej valec s poslednim vybrusem a trikrouzkac, ktery je tak trochu uz prezitek, navic ten valec je trochu paskvil ale jinak radost ze aspon neco se dela...zase me pripada trochu divoky kupovat tady celou sadu gdyz prakticky za pulku udelam na starym valci vybrus a dostanu tu sadu taky (az na pistni cep), nehlede na kompresy kterou to pak dostane, osmy vybrus dela na seriovy hlave asi 1:12 stupen komprese a na starou kliku je to jako kladivo, zase vydrzi-li to klika a dobre zajedes tak do kopcu je to pak vyhlaseny vrchar...tak me to pripada ze je to kazdyho vec zda si sezene CS valec a da si ho na vybrus nebo koupi Polskou sadu, to je na kazdym cemu da predsnost, za me teda ne ale na druhou stranu ocenuju snahu vyrabet dily na pio, sic maj jeste co dohanet ale aspon neco a je to i cenove vcelku pristupny...
Datum: 30. června 2009 17:47
Jméno: DenzilecK
IP: uživatel5633
 Kecy,ma to skoro rovnych 53 ccm ALE je to silene vyhodny!Podivejte co vsecko tam je a pak si ke kazdy soucastce napiste cenu!Kdyz koupite to z toho aukra nebo tady jednu vec podruhy tak to budete mit o 400 drazsi!!A to nepocitam ze tamto je vytuneny....ALE ma to i nevyhodu...Polaci neumej pocitat...
Datum: 29. června 2009 18:36
 este co tu nebylo receno a melo by byt - koukni na cenu, za to mam celeho fika, z toho vyberu valec, hlavu, pist, krouzky, cep, pojistky cepu a jsem upne na to samym + este zbytek stroje mam doma...gdyby to byla 60ccm tak nereknu, ale todlec je tolik proklinana 55,35 ccm, chybne se uvadi (a to snad vsude, uz je to jako klamani spotrebitele) ze je to 60ccm ale neni! kluci rekli proc...60ccm je znat, tech 55ccm znat skoro neni, prida to vykon ani ne tak objemove jako ze se zvysi kompresni pomer (logicky gdyz spalovak ma kupr. 5ccm a na objemu 50ccm to hodi 1:11, stejna hlava zase 5ccm a objem valce 55ccm hodi 1:12) cili tam je vesina te sily a + este vetsi tryska na dokrmovani toho objemu...kup ten nulty vybrus, je to lepsi, slysel sem ze ty 8. vybrusove jsou paskvily, nesedi kanalky, je to proste des...za me valec s nulty m vybrusem od Sesy, dal to vysvetlovat nebudu, uz se to tu reklo mnohokrat a nemam na to nervy to zas psat
Datum: 25. března 2009 21:06
 Hele já si ten výbrus už dávno koupil a docela tode ale dlouho jsem kašlal na pístní kroužky a pak se rozlámaly a natlačily do hlavy a do pístu ze zhora válec byl zázrakem nepoškozen a pak jsem si do toho koupil jedno kroužák a jede to jak drak akorát ten kroužek vodešel dřív ale mě to zato stálo dyštak se ozvy na email jak ses rozhod. doog15@seznam.cz
Datum: 25. března 2009 19:55
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 tak jsem přišel zase pozdě no...
Datum: 25. března 2009 19:33
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 a zase!! umíš si zpočítat objem válce??? jestli jo, tak víš, že to není žadný 60 ccm ale úplně obyčejnej 8. výbrus, čili nějakých cca 55ccm!!! Kup raději nultý výbrus, máš možnost osmkrát zadřít a nemusíš se stresovat co potom se zadřenym osmym výbrusem!!!
Datum: 25. března 2009 19:33
Jméno: M (fichtl.kx.cz)
IP: uživatel1072
 Pokud je píst 40mm tak to neni 60tka to je jedna věc, druhá věc je kvalita zpracování, který bych určitě nevěřil... Kup si radši válec a jednokroužkovej píst od sesy a máš to lepší...
Datum: 25. března 2009 19:30
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Zdarek.....chtěl bych se tak trochu lamácky zeptat,,,,podle čeho poznám u motorky jakej je u ní nejvodnější průměr difuzoru...??
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 0:05
Jméno: standa
IP: uživatel5612
 jako vzdy steve odpovedel a neodpovedel.......podle objemu,typu motoru,poctu a velikosti kanalu.....rekneme odhadem.....
Datum: 26. března 2009 0:05
 neni to zas tak lamacky, prakticky seriovy - nejlepsi, ale je to zase jen pro seriovy motor...na jawa-50.cz je dokonce programek ktery to pocita, to ti vypocita jaky by tam mel byt difusor na karbci, skutecnost je slozitejsi kvuli velikosti prefuku, saciho analku (cele saci potrubi se musi rozsirovat) a charakteristiku motoru jako takovou, ten programej to pomuze ale v praxi poznas ze to ma mnohem vic problemu nez se zda  navic je to dano i konstrukci motoru, treba fik ma karbec se 17 (beru posledni verzi motoru) a treba simal ma 15, babett ma 12 a dandy 50 tusim taky, je to dano treba klapkou, emisema ktery vyprodukuje (prece jen gdyz se vyrabel fik tak nikoho moc nezralo ze to vyrabi skodlivin vic nez je zdravo), spotreba, zpusob zapalovani smesi (treba bezkontaktni zapalovani je jine nez kladivkove a potrebuje jine podminky, motor pak jede jinak - treba vyssi akcelerace atd) atd atd...
Datum: 25. března 2009 21:00
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 25. března 2009 18:48
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zdar, mam 555 po vybrusu a uz ji zajizdim asi 3 tejdny. Za studena se vzdycky dusi a nechce se nechat roztocit, ani privreni vzduchovyho filtru nepomaha coz znamena ze smes je dost bohata. Kdyz se potom pomalu rozjedu a dam tam trojku tak se to vytoci a po par set metrech je to dobry. Ale start je vzdycky drsnej. Cim to muze bejt ? diky predem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 16:57
Jméno: krystof
IP: uživatel4699
 tak jo diky, to jsem rad...ja nad tim porad badam a hledam priciny. doufam ze to je tim ze to neni zajety....dela to jakoby tam ze zacatky nesel benzin a pak se tam dostal a jede to...
Datum: 26. března 2009 16:57
Jméno: standa
IP: uživatel5612
 to bude tim,ze to neni zajetý......nesmis to honit.....a dej mensi predstih
Datum: 26. března 2009 0:06
Jméno: dirtbike
IP: uživatel5603
 nazdar seso nešlo by sehnat benzínouvou nádrž na jawu 20?? nebo někdo jinaj neví kde by se dala sehnat nová nebo v nezrezivělým stavu? člověk ju vyčistí a zachvilu můžu znovu diltr se akorát ucpává už nevim co s tím! díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2009 19:04
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 nebo vis co kamos sice to dela je to zberatel parezu tak to dela u parezu tak ze to flexou veme vejpul kolem toho jak to jak ti schovas ram a
a rozrizne to vejpul vycisti a svari
Datum: 25. března 2009 19:04
 vycisti nadrz, vysus a strikni vnitrek barvou ktera je imunni benalu, tady ve vyhledavaci si to muzes vyhledat dokonce jaky barvy se tu naposledy doporucovaly do nadrze, je to nejlepsi zpusob jak se toho nadobro zbavit, jen je potreba trochu casu, maticek (broku, diabolek, kaminku atd), benzinu, hader, pili a vytrvalost a nakonec i tu barvu
Datum: 25. března 2009 19:00
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 dej na hadičku nejakej filtr a maš pokoj
Datum: 25. března 2009 18:24
 serus draci co je to eloxovani????hlinika????
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2009 18:57
 este doplnek - prave eloxovani je v lazni pod proudem, na princip chromovani, cili pouziva se elektricke napeti, v tej vane je rozpustena prave nejaka ta chemikalie ktera to obarvi, dela se to i podomacku ze si sezenes ty chemikalie a ponoris to do toho nebo ze si koupis eloxovaci sprej (je v nem takova cerna barva) a tim to striknes, to je vubec nejhorsi zpusob pac to neudela tu mikrometrovou vrstvu ktera je dulezita pro prostup tepla, pokud to rovnou natres nejakou cernou barvou a nejlip co nejtlustci nater tak to sice bude cerny ale bude naprosto zamezeny prestup tepla z motoru do okoli - bude se ti motor varit, nebude chladit...delava se to treba na valec z pareza a araba, na boky motoru, vsude tam gde je potreba aby teplo slo rychleji do okoli a cerna tomu napomaha atd...a jak rika pouhaz, je dobry to poslat nejaky firme a oni ti to podle svoji taxi zrobi apc shanet ty chemikalie je dneska sice uz hracka ale gdo by se s tim dneska delal gdyz je to pry levny a nenadres se...
Datum: 25. března 2009 18:57
 Jej... Eloxování je povrchová úprava (hliníku). Na povrchu hliníku se vytvoří několik mikrometrů "oxidace", která je pevná a chrání hliník jako takovy před poškozením a povětrnostním podmínkám. Eloxuje se do spousta barev a stojí to pár korun. Chtěl jsem si tak nechat udělat motor a 1 dm čtvereční stojí cca 5 Kč když to chceš v barvě tak 7 kč. Není to nic nelegálního či podobně, zabývá se tím nespočet firem.
Datum: 25. března 2009 18:30
 Jej... Eloxování je povrchová úprava (hliníku). Na povrchu hliníku se vytvoří několik mikrometrů "oxidace", která je pevná a chrání hliník jako takovy před poškozením a povětrnostním podmínkám. Eloxuje se do spousta barev a stojí to pár korun. Chtěl jsem si tak nechat udělat motor a 1 dm čtvereční stojí cca 5 Kč když to chceš v barvě tak 7 kč. Není to nic nelegálního či podobně, zabývá se tím nespočet firem.
Datum: 25. března 2009 18:30
 kdo je u tebe zhullený ty moulo
Datum: 25. března 2009 18:27
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 25. března 2009 18:22
 na černo, takž enelegálně! tudíš se to nesmí dělat
Datum: 25. března 2009 18:12
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 načerno  (ilegálně), nebo na hnědo, záleží jak dlouho to necháš v těch chemikáliích... P.S.:není to ilegální
Datum: 25. března 2009 18:10
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 na černo
Datum: 25. března 2009 18:04
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 barvení
Datum: 25. března 2009 17:53
Jméno: ondřej
IP: uživatel481
 zdarec všichni mám takovej problém asi před měsícem sem dodělal motor na jawě 21 seštěloval jsem si zapalko a to všechno a v poho dokonce tak dobře že mi šel nastartovat rukou ale byl jsem tetka 14dní nemocný a došel jsem k němu nastartoval jsem ho a jenom škytl tak sem skoušel štelovat znovu zapalko a nic tet jen hodí jiskru a nic víc vyměnil jsem svíčku ,indučku,kabel od indučky,a furt nic děkuji za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 17:37
 ale tak da se pokud je silny, ma-li v ruce svih tak to jde, tez jsem to dokazal nakopnout svihem ruky gdyz na to prislo (pozn. ten motor je v celku dobry kondici, ma sice sva nejlepsi leta za sebou ale komprese tam stale je, ne moc velka ale mala tez ne  ), jinak taky muze byt spatne utazena hlava...
Datum: 26. března 2009 17:37
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 No když jde startovat rukou, tak to zrovna moc velikou kompresi nemá  . Nebude to tím že motor je KO ?
Datum: 26. března 2009 6:52
 s tema tryskama je to dost mozny, byva to treba po dlouhy stavce po zime, vycisti je a kanalky tez prostarej a uvidis, jinak me se tedka po dlouhy zime zalepili taky pres tu dobu co stal v garazi, benal byl celou dobu v karbecu v plovakovce a fik sel na ctvrty pokus, proste se to vycistilo samo gdyz to zaclo nasavat benal, mel by se zavirat kohoutek u nadrze po kazdy jizde ale nigdy sem to nedelal a nigdy se nic extra nestalo, stal mesic tady u me, prisel jsem a sel napoprvy, zadnej stres...jinak s tim zapalovanim - ma to smysl stelovat, ono neni nad dobre sestelovany predstih a odtrh, pokud ale slapal pred tim tak bych koukl jenm na odtrh a jestli se nezanesly dosedaci plochy kladivek, zase pracovitosti se meze nekladou aspon budes mit praxi se stelovanim...
Datum: 25. března 2009 21:31
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Já si myslím,že jsou zalepené trisky olejem .Stačí , když ukončíš jízdu ,zavřít benzín a nechat motor běžet dokud nespotřebuje všechen benzín z karburátoru. Stačí vyčistit trysky a bude šlapat jako předtím. Nemá smysl pořád štelovat zapalování.
Datum: 25. března 2009 21:03
Jméno: standa
IP: uživatel5602
Datum: 25. března 2009 17:50
 mno to mě dělalo když se mě přestřihnul kolík na magnetu a pak si to házelo jiskru kde chtělo a ladilo si to předstih samo takže to nešlo nastartovat ...
Datum: 25. března 2009 17:49
 gdyz vyndas svicku, pripojis k fajfce a das na kostru + proslapnes, hazi jiskru? jestli treba jen jednou tak znova sestelovat a podivat se estli se ti to negde neukoristuje...tech pricin muze byt hodne - svicka, odtrh na ni, odtrh na kladivkach, vycisti kladivka (ty dosedaci plochy na nich), kabely, utazene koncovky kabelu, kondik, prepinac v masce, fajfka estli neni povysroubovana tak dotahnout a ocistit ten jeji kontakt ve vnitr...jinak to muze delat taky karb pokud jiskru hazi - zaneseny trysky, sestelovat, hladina v plovakovce, zaneseny kohoutek, zaneseny ventil v plovakovce, prostourat kanalky v karbu...zkus a uvidis...jo a este namaz vacku kapkou oleje
Datum: 25. března 2009 16:48
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Zdar draci,mam takovej problem predelal sem na fika vydly ze sifona,ale zda se mi ze je dosti meka  potreboval bych poradit jak a kudy dolit olej a asi i gufera vymenit.Nevite nekde nakej navod,planek jak na to   ?diky za pomoc zdar (newim kam to dat tk sem to dal sem)
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2009 9:28
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Mira-----mas recht ted sem namichal hustou kasi a je to furt to samy akorat to nemlati o dorazy.takze celkem k hovnu.ae pro upravu cross nebo na pole ci litacku po lese urcite doporucuju.Dik draci zdar
Datum: 27. března 2009 9:28
 olej si namíchej a odzkoušej. Já ho taky ředil s převodákem
Datum: 25. března 2009 21:01
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 pokud si matně pamatuji, tak simson neměl tlumiče v předních šavlích, výrobce udával, že má hydraulické dorazy pérování.
Datum: 25. března 2009 20:52
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Diky us to stahuju.Ten olej do tlumicu je hrozna redina.Nedala by se pritvrdit kdybych ho treba namichal 1:1 s motorovym nebo prevodinou?Diky
Datum: 25. března 2009 16:01
 Jdi na http://www.simsonviglu.cz a stáhni si vsekci download dílenskou příručku. Je to česky a s obrázkama, krásně to tam máš popsaný.
Ta vidlice je oproti fichtlácký opravdu dost měkká a olejem to moc nedoženeš, ale můžeš to zkusit.
Datum: 25. března 2009 15:46
|



|