česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1837  1838  1839  1840  1841  1842  1843  1844  1845  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kisty      IP: uživatel5607    
zdravim draci neviete ake ma mat hodnoy kondenzator na mustangovi??? dakujem za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2009 10:29
 
 
 
 
Jméno: Moly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A koukám koukám že spíš ty bys potřeboval narovnat tu tvojí velkou hubu. :-D:-D:-D
 
 
Datum: 28. března 2009 10:29
 
 
 
 
Jméno: Moly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A koukám koukám že spíš ty bys potřeboval narovnat tu tvojí velkou hubu. :-D:-D:-D
 
 
Datum: 28. března 2009 10:28
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
No ty vole....já přehánim?...no tak to mě poser a kopnout do koulí..neni problém..jen přijeď.Ale tak jako co přehánim?..napsal sem že nevim a proč to potřebuje vědet...a pak že ty žanety se na mě sesipou proč odpovídánm když nevim a samy neodpověděj na jeho dotaz ale reagujou na mě....a ty frikuline...ty si naser ty chytrolíne.
 
 
Datum: 28. března 2009 10:21
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Trochu přeháníš Moly ne...???? Jako když mu napíšeš NEVIM A PROČ TO CHCEŠ VĚDĚT přinejmenším bych tě poslal do prdele a spíš kopl do koulí...! Protože to bvy debil nenapsal...! Já ti to ale vysvětlim...chce si ho jít koupit a neví hodnoty kondenzátoru...v mototechně má blbou ženskou která neví ani jak kondenzátor vypadá maj tam 85568448845 typů a potřebuje si vybrat správnej....? Pokud si něco nepochopil tak si poposedni a kup si ještě kousek drátu k vedení...! A to tvoje nepište reakce na mě.......když se ozve první blbec.....ozvou se i další...! Jako sorry ale tohle na mě bylo moc.......
 
 
Datum: 28. března 2009 9:33
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5621    
250V
 
 
Datum: 27. března 2009 23:20
 
 
 
 
Jméno: MOLY      IP: uživatel1913    
Hele další pan chytrej....mu někdo odpovězte ne?...a nepište reakce na mě omg..naserte si nemam na vás náladu.
 
 
Datum: 27. března 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odpovídá na tebe..
 
 
Datum: 27. března 2009 21:11
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Hele ty chytrej ...a když taky nevíš tak proč odpovídáš ????...
 
 
Datum: 27. března 2009 20:22
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
tak proč odpovídáš když nevíš????
 
 
Datum: 27. března 2009 19:03
 
 
 
 
Jméno: MOLY      IP: uživatel1913    
Nevim...a proč to chceš vědět???
 
 
Datum: 27. března 2009 15:48
 
 
 
 
Jméno: kordinaz      IP: uživatel5107    
Jako moh by mi nekdo rict jestli ty krizky co tam ten hosik ma maji nejakej efekt?Jako jestli to lip maze by me zajimalo-moc se mi tomu nechce verit http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/271753-zavodni-valec-na-jawu-21.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2009 17:36
 
 
 
 
Jméno: djsatan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže když se mi občas zakousává fiftl, tak si mam udělat křížky aby to mazalo líp?, jak je mam udělat, normalka flexkou?, nemusí to bejt nějak přesný?, jinak bych si je vyfrézoval......
 
 
Datum: 27. března 2009 17:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5621    
pro me je to cely smesný.....hlavne za litr neprodejný.....a ty krizky jsou dobrý.......kdybych je tam nemel,tak to nerikam.....delavalo se to u tesnejch vybrusů
 
 
Datum: 27. března 2009 15:01
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel5196    
lol to je lemoun hlava je v serii a 8 vybrus babetta co to je toto a ze je valec upravenej trosku vetsi prepoustaky
 
 
Datum: 27. března 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
A ty jsi koukám pěknej ignorant:-D:-D Podívej se co tam máš chyb, já snesu sem tam chybu, ale tohle je na mě moc:-D
 
 
Datum: 27. března 2009 14:32
 
 
 
 
Jméno: hans      IP: uživatel5608    
no ty krysky jsou dost divný je vydět žejsou odfláklý a navýc kdybyto mnělo nějakej ůčinek tak se to dělá továrně a to se fakt nedělá takže souhlasym z koleckem jak níže uvádí že je to pjekná blbost
 
 
Datum: 27. března 2009 14:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5621    
tak na parezu mam taky krizky na pistu.....lip to maze a dost to pomohlo pri zajizdeni,protoze mek dost festovej vybrus a kazdou chvili se zastavil.....ale tyhle krizky sou divny.......dost melký......a ten valec a snizena hlava no.....co sem to prohizel,tak ve valci neni jedina vec upravena a hlava je seriová.........
 
 
Datum: 27. března 2009 10:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle me je to naprosta kravina,este sem to nikde nevidel,ani sem o tom neslysel,ale pochybuju ze se tam bude drzet olej,neverim tomu ze to ma nakej ucel
 
 
Datum: 27. března 2009 8:53
 
 
 
 
Jméno: tolind ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau Seso, chci se tě zeptat jestli budeš prodávat na nádrž mustanga ten plastově-gumovej díl??dík za odpověĎ a zkus ho prosím sehnat... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2009 7:14
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku porad to nikdo nedela
 
 
Datum: 27. března 2009 7:14
 
 
 
 
Jméno: Lahvajs      IP: uživatel5365    
Zdarec draci,tedka v sobotu 28.3. cheme jet do Přepych na motoristickou burzu.A chci se zeptat v kolik hodin ta burza začíná a v kolik hodin je nejlepší tam jet.?? DÍKY:: odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: Espectro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslíte Přepychy co jsou kousek od Opočna? jeslti jo, tak já teda nechci nikoho odrazovat ale tahle burza přestala bejt motoristickou už před pár lety :-), ted už je tam víc větnamců, lidí co prodávaj kytky, a různý nářadí a nový věci, minimum tech co prodávaj něco na moto, a je to malý, za hodinu to je celý projdutý a nevyplatí se to, teda aspon podle mě :-), nedal bych za to ani to vstupný, skoro nic se tam nedá sehnat...joo to takový chotusice to je jiná :-)
 
 
Datum: 26. března 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel4989    
Zdar seso mam prosbu, daly by se sehnat boční plasty na nádrž na Jawu 350/638,639? diky za odpověď :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel4989    
Čau Seso snažim se Ti poslat email, ale na ten co máš uveden mi to nejde, píšu skrz ty plasty na tu nádrž té Jawy 350/638 diky
 
 
Datum: 01. dubna 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fiha to nevim,,napis mi mail jinak zapomenu,,sesa
 
 
Datum: 26. března 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: mike585      E-mail:      IP: uživatel1448    
Zdar seso , hele mám takovou prosbu , nepodařilo by se ti sehnat i brzdovou páčku na 585 mosquito??\\r\\nDík za odp odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku,,, to je stejna jako na trinde ne? mrkni tu na tu packu
 
 
Datum: 26. března 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau... hele tak sme namontovali tohle relátko http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1299.html -> a všechno je dobře zapojený. Jenže! když sem tam dal baterku, a měl VYTÁHLEJ bošák tak mi svítila kontrolka na dobíjení, a jakmile sem ho ZASTRČIL tak se mi rožnul neutrál, a zhasnula ta kontrolka na dobíjení. trochu divný ne? neměla by náhodou svítit až se zastrčí ten bošák? když je vytáhlej, tak sou rozeplý kontakty, a nemůže to svítit. Jak je to s tím nabuzením dynama? Co to jako přesně znamená? Nejde to nějak česky, místo nabuzení? :-D Jo, jinak sem to nenakop, páč se mi vybila baterka. Ale když sem šláp, tam se mi ta kontrolka na neutrál trochu víc rožnula. Tak vůbec neim.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2009 15:57
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Abych pravdu řekl mám tam taky to relé a taky mě zatim pěkně sere...!!!!!!!! Ale já si ještě zapojení zkontroluju....a hlavně....tohle polovodičový relé bych nezkoušel bez nabitý baterky...protože to je hovadina....! To je elektronika.....
 
 
Datum: 27. března 2009 15:57
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele, pls, někdo kdo to máte, napište mi na icq 462-457-878.
 
 
Datum: 27. března 2009 13:55
 
 
 
 
Jméno: pilalmc      IP: uživatel5620    
toto relé jsem měl na své kývačce a blo bezproblémové akorát taky jsme dlouho koumal jak to zapojit:-) je důležitá ta kostra bud + nebo - a podle toho mít relé já mě kostru +
 
 
Datum: 26. března 2009 21:59
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*bošáku
 
 
Datum: 26. března 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale fakt mi neleze do palice, jak může svítit kontrolka při vytáhnutim božáku... zejtra to prohlídnu, a zepíšu sem nový poznatky:-D jinak dík za odpovědi..:-)
 
 
Datum: 26. března 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5619    
a skus ten bošák vymenit.....obcas se stava ze uvnitr nedoseda spravne nekterej z kontaktů a pak to zlobí......
 
 
Datum: 26. března 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5619    
hele fakt se podivej,jestli mas vsechno spravne zapojeny.....to ze to jezdilo a nedobijelo,neznamena,ze je to dobre zapojeny......jinak o tehle rele se rika,ze o nich nevis vubec.......no a nejde roztalcovat,protoze neni mechanický........tak se pritahne kuntakt v dusledku buzeni dynama,tady ne....tady sou nejaky tranzistory,diody a odpory ......mozna malej procesor......na co roztlacovat??? chytne prece,kdyz bude nabita baterka......
 
 
Datum: 26. března 2009 21:47
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj Stando, vypadá to sice tak, ale doposud to tak jezdilo... Jezdilo to pořád -> ale nedobíjelo. ale až sem předělal relátko, tak to přestalo i jezdit. Měnil sem tam žárovku, ale žádný voholený kontakty tam nebyli, co by se mohly dotýkat kostry..:-( no neim no... Zejtra to celí kousek po kousku projdu, a snad na to přídu. Jo, jinak když sem se rozhodoval, který relátko koupit, esli tohle nebo to krabicový, tak někdo napsal, že z tímhle to nejde roztlačovat, co je na tom pravdy, proč by to nemělo jít?
 
 
Datum: 26. března 2009 21:18
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5619    
Ja bych rek ze bude problem v zapojeni toho boshaku......:-)
 
 
Datum: 26. března 2009 21:05
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to moc nechápu.. když mám na kostře +, tak nemůžu relé "ukostřit" záporně... ale to je jedno, na tom papírku, co je u toho přiloženej, tak je u toho vočka (u ukostření) napsáno +B a vedle toho značka pro ukostření.. takže to se znamená že se to má ukostřit na + ne...
 
 
Datum: 26. března 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to moc nechápu.. když mám na kostře +, tak nemůžu relé "ukostřit" záporně... ale to je jedno, na tom papírku, co je u toho přiloženej, tak je u toho vočka (u ukostření) napsáno +B a vedle toho značka pro ukostření.. takže to se znamená že se to má ukostřit na + ne...
 
 
Datum: 26. března 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nabuzeni dynama je to, ze kdyz jsi naprikalds driv mel baterku ukostrenou + a chces ji mit na -. Tak udelas to ze baterku zapojis tak jak ji chces mjinusem na kostru a potom nekorikrat rucne zmacknes na doraz kotvu puvodniho relatka. Tim jak tam prochazi proud stator se premagnetuje na opacnou polaritu a uz muzes jezdit s - na kostre. A to znamena ze nabudis dynamo na opacnou polaritu.
 
 
Datum: 26. března 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Záleží jestli si koupil správný relé.Pokud jo,tak to udělej podle toho schématu co k tomu je.Pokud to nefunguje tak jak by mělo,tak si buď udělal chybu ty v zapojení,nebo je chyba v tom schématu.Já tohle relé nemam,tudíš s ním nemam ani žádný zkušenosti
 
 
Datum: 26. března 2009 19:26
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to moc nechápu.. když mám na kostře +, tak nemůžu relé "ukostřit" záporně... ale to je jedno, na tom papírku, co je u toho přiloženej, tak je u toho vočka (u ukostření) napsáno +B a vedle toho značka pro ukostření.. takže to se znamená že se to má ukostřit na + ne...
 
 
Datum: 26. března 2009 19:20
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Buzení,neznám přesnou definici,ale řeknu ti to polopaticky.Pokud máš baterku ukostřenou záporným pólem,tak musíš koupit relé který je taky ukostřený záporným pólem.Pokud máš baterku ukostřenou kladným pólem,relé musí bejt ukostřený taky záporným pólem
 
 
Datum: 26. března 2009 19:10
 
 
 
 
Jméno: rafinek      IP: uživatel3030    
čus jak je nejlíp zajet na fichtlu pístní kroužky a na jakou vzadálenost je to stejný jak u výbrusu ?? děěkuji za odpoved tak at vám to jede :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenom krouzky? objedes vesnici na nizke otacky a mas zajeto, dulezite je to prvnich par km nehonit ale do 50 km to ma 100% zajete, myslim ze na ne staci par kilaku a mas to, pokud si sednou tak to je za chvilu...pokud si ve valci uz nesednou tak zajizdej tak dlouho dokud se budou ozyvat, pokud to prekroci hranici 100 km bo mezi 50 a 100 km se nic nezmeni tak normalne jezdi dal jako by se nechumelilo, proste si do vylitaneho valce uz nesedli, s tim nic nenadelas krome celeho noveho vybrusu...jinak vybrus kolem 500km zacne ozivat a kolem 600km by mel byt pripraven k plnemu provozu, zalezi jak se ten motor tvari, jak se vari, jak tahne, jak chotne se vytaci, to proste poznas podle citu to nejde presne popsat, poznas to...
 
 
Datum: 26. března 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
no Myslim že by se mělo zajíždět tak 400-500km ...ale zajíždim taky do těch 100km...důležitý je koupit kvalitní olej
 
 
Datum: 26. března 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
700Km se zajíždí celej novej fichtl.Kroužkům stačí 50-100Km bohatě
 
 
Datum: 26. března 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: rafinek      IP: uživatel3030    
ne nahodou 70 km bez jedne nuly ??
 
 
Datum: 26. března 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: michael      IP: uživatel5617    
asi 700km je ale duležity nenechavat motor vytočit do moc velkých otáček prostě o něco drive zařadit
 
 
Datum: 26. března 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: dada      IP: uživatel5618    
zdarec chtel bych se zeptat jaka je idealni teplota motoru?diky\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel5345    
presne jak u ceho u vedsine aut je 86 stupnu ale samozrejmne taj je to hlydany u fika je to pokazdy jinak vzduch dela svoje
 
 
Datum: 26. března 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zaleží kterýho. Obvykle kolem 100°C
 
 
Datum: 26. března 2009 18:32
 
 
 
 
Jméno: michael      IP: uživatel5617    
zdarec potreboval bych se zeptat jestli by slo zvetsit počet voltu na civce kdo to ma nebo neco vi at odpovi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2009 13:37
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1961    
Zvětšit napětí na cívce (pólu) se dá tak že zvýšíš otáčky motoru... možná to zní jako vtip, ale snažim se tě nutit k zamyšlení, bo co píšu je také pravda :-D.
 
 
Datum: 27. března 2009 13:37
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel4649    
a k čemu ti to bude na výkon motoru to nemá vliv :-)
 
 
Datum: 26. března 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud ti to stačí o málo, stači jen dát spotřebiče s větším odporem. Pokud to chceš o hodně, musíš navinou víc závitů.
 
 
Datum: 26. března 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel4526    
čus za kolik tak můžu prodat papíry na mustanga??díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2009 19:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a zaleží jestli jsou platné a jstli poslední majitel žije
 
 
Datum: 26. března 2009 19:03
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem mohl mit papíry za 250 kč komplet papiry spz a stitek
 
 
Datum: 26. března 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a tayk zalezi co k tomu secko das, jestli mas i stitek z ramu tak muzes prihodit i neco malo nad litr...
 
 
Datum: 26. března 2009 18:40
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
No,tak záleží na tom jestli to je klasika Velký TP+Malý TP,a nebo jestli to je knížka.Ale cca 500,- - 1000,-,záleží na tom kdo to bude kupovat :-)
 
 
Datum: 26. března 2009 18:23
 
 
 
 
Jméno: mavej      IP: uživatel5605    
zdar draci ja mam cezetu 175 477 a mam praskli predni vidlice a potreboval bich vedet jestli tam dou vidlice ze simala nebo z fichtla a po pripade jak dik\\r\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pásnou i z 250ky třeba z 353 tech je kopa
 
 
Datum: 26. března 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Z fichtla bych je tam taky nedával,ty zase stojej za hov**.Musíš vybírat z vyšíš řad
 
 
Datum: 26. března 2009 19:30
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Dávat vidlice z lehkýho simsona do těžký 175 je blbost.Simálovský vidle sou moc měký,budeš je mít furt na dorazu
 
 
Datum: 26. března 2009 19:29
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Jdou tam,,ale jsou malí a hlavně měký!! jestli neseženeš origo,tak tam dej z třiapuli
 
 
Datum: 26. března 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
čau nevite kde se da sehnat spojkova lamela na jawu 555 nekde pobliš olomouce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: MIOly      IP: uživatel1913    
kup si normální korky určený pro lamely ..............................a udělej to z nich...na špunty se vyser...
 
 
Datum: 26. března 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavně ne ze špuntů!!!!! to by sis moc nezajeydil
 
 
Datum: 26. března 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: michael      IP: uživatel5617    
chce to jenom špunty z korku obkreslit na nej diru a vyriznout potom to narezeš na požadovanou tlouštkua dáš to tam.
 
 
Datum: 26. března 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: Rum      E-mail:      IP: uživatel2134    
hej kdo je ten sesa hej draci kdis si ten brapak koupim z fichtl kramku co je ten za 533Kc tak to je s postovnymDIKI ZA ODPOVEDI (odepiste na muj emajl diki rum....) :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bez posotvneho
 
 
Datum: 26. března 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
jhiste s postovnym 130 kč
 
 
Datum: 26. března 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: kahisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci chci se zeptat jestli někdo neví co můžu mit s karbecem s kamošem sme ho vyčistili upe fest šecko prostě ale nejde mi benzín do valce..nevite co s tim muže byt?dik za odpověd ať vám to jezdíí..:-);-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel5625    
dik pokusim sae to zpravit..pri nejhorsim dam tam karbec misto z 21 tak z 555..:-)
 
 
Datum: 27. března 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
jj to je taky možný...to víčko....zkus profouknout tu dirku v něm..
 
 
Datum: 27. března 2009 15:44
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel5196    
hh me to jelo na maly otacky a vite cim to bylo...........víčkem v nádži lol
 
 
Datum: 27. března 2009 8:05
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ma to kompresi?pokud ne tak to je tim pak jak ten karbec je pridelanej k motoru tak tim si ho poloz na rovinu a podivej se jestli jedi vsude stejnou plochou je dost mozne ze ti nesedi
 
 
Datum: 26. března 2009 20:12
 
 
 
 
Jméno: moly      IP: uživatel1913    
Zkuste ho vyvařit v octový vodě.:-):-)
 
 
Datum: 26. března 2009 20:00
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel4649    
máš správně nastavenou hladinu?
 
 
Datum: 26. března 2009 19:14
 
 
 
 
Jméno: kahisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
benzín teče ok ale ten karbos esik s nim neco neni a jestli s tim nekdo nema skusenosti...docela me to stve jak nemuzu jezdit..xD
 
 
Datum: 26. března 2009 17:56
 
 
 
 
Jméno: Dealer      IP: uživatel5299    
Zdar, pokud jste s kámošem čistily karbec (hlavní trysku a tu vedlejší, atd), a pokud to tedy nepomohlo tak se koukni do nádrže respektivě vylej benzí a vyčisti kohoutek a nádrž, v nádrži je na kouhoutku takový ochraný sítko tak pokud ho tam nemáš bylo by dobré ho koupit, je totiž možné, že máš bordel v nádrži a ten ti ucpává palivovej kohoutek takže ten benzín nepoteče.
 
 
Datum: 26. března 2009 17:47
 
 
 
 
Jméno: benzin91 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci mám dotaz seřizoval jsem fíka a pokoušel jse seřídit předstich (podle doporučení), zkoušel jsem nastavit kladívka na 0,4 mm a předstich okolo 1,3-1,9 před HU a fík nic ani neškytl. Postupném zkoušení jsem dospěl na kladívka 0,8 mm a předstich 3,70 mm před HU fík běží a bobře startuje (na fíka relativně dobře) akorát při plném plynu po 20 vteřińách se začne dusit a za 5 vteřin na to chcípne, pochvilce jde bez problému nastartovat (je možné že to stím nesouvisí). Před tím než jsem ho štěloval tak jsem dělal generálku motoru a původní nastavení bylo 0,8 kladívka a předstich 3,70 mm. Je to vůbec možné???\r\nDěkuji za kazdou zprávu.\r\nBenda odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
0,4-0,5 (nedavno tu negdo rikal ze je to tloustka krabice od mlika pokud nemas jinak jak to zmerit) mm v HU cili gdyz je nejvic otevreny...:-)
 
 
Datum: 27. března 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: benzin91      E-mail:      IP: uživatel4852    
Jo to jasný ale kolik má být
 
 
Datum: 27. března 2009 15:59
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Odtrh se měří v horní úvrati.
 
 
Datum: 27. března 2009 9:14
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel5196    
jesus marja vole to sou hlasky jak hovado me se libi jak to jede mekce lol bavi vas nekoho jezdit na fekalu do kopce 40 jak stara baba na fichtla dej to nejlepsi co si muzes doprat nejlepsi predstih je 1,6- 1,9 jinam ani prd probrus karbec na 18 mm udelej do vlozky kanaly rozbrusem jako to ma babetta a ja a podkovu mezi sestrvaky a pojede jak svine ale ten karbec vam da hodne
 
 
Datum: 27. března 2009 8:02
 
 
 
 
Jméno: benzin91 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draci zapalování je nové včetně vačky a kladívek, motor je mustang, předstich jsem měřil šuplérou skrs díru na svíšku (do žeber hlavy jsem si vložil šroub a šupléru opřel o šroub a o závit svíčky) najej jsem si na HU a pak sjel zpět do polohy kdy mi sepne kontakt na kladívku. Jaká je vlastně hodnota nastavení kladívek je to 0,4 mm v maximální poloze vačky ???Dík
 
 
Datum: 27. března 2009 6:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5619    
hele ja osobne predstih nenastavuju ani ve stupních ani v milimetrech,ale proste od oka,podle chodu motoru a podle toho jak to jede......este sem nikdy nevzal supleru...... vseobecne vim ze na fichtla se udava 1.6-1.9,ale me to nezajima.....v hodpode zas rikaj 1.5mm,v knize zase pisou 1.35 a ja to mrd..m....neco tam nacpu,kdyz to kope,pootocim nazpatk doprava....blbe chyta pootocim doleva a nekde mezitim je idealni hodnota....projedu to a vidim........nejaky tabelovany hodnoty....jdete s tim nekam
 
 
Datum: 26. března 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
si myslim ze bud to rikas blbe nebo to mam blbe ja - je pravda ze parezy maj nizsi kompresi a proto by mely mit vetsi predstih, ale pokud tam fichtl startuje lip s mensim predstihem nez s vetsim! mensi predstih - motor jeste zacina zapalovat smes a cim vetsi, tim vyssi otacky aby se energie zapalene smesi lepe vyuzila, takze pokud to dobre rikam tak cim mensi otacky- mensi predsti a nahoru se zvetsuje, na start je tedy idelani maly predstih...jinak na mustafu i 21 (20 tez ale tam se to moc netvrdi, newim proc) se predstih serizuje v rozmezi 1,2-1,5 mm, rika se ze nejlepsi predstih (newim jak na to panove z Jawy prisli ale proc ne) je 1,35 mm pred HU, je to napsane i v te knizce Jawa 50 Pionyr od Wohlmuta (pardon pokud jsme mu zkomolil jmeno, nebylo to umyslne)...jinak lital jsem s nastavenim 2mm pred Hu (to tam byl trikrouzkovy pist a byl to drzak, 65 km/h vic nejel ale tu samou rychlost mel i po rovince s dvema lidma, je to divny ale je to tak, mohlo to byt vice vecma), lital jsem na 1,2 mm, lital jsem i na 1,3mm, ted tam mam zrovna zas 1,3 mm a nemuzu si ztezovat...starty perfektni, do 75 km/h bez problemu (jeste s origo hlavou)...jinak k dotazu - newim jak si to meril ale todlec je docela dost, zalezi jestli si to meril se sundanou hlavou, jaky je to typ a taky jestli nemas posunutou vacku, to byva caste pac kolicek se vzdy negde ztrati a ta vacka se po nejakym puleni motoru nasadi jinak nez zarezama presne k sobe na vacce a rotoru...este jedna poznamka - 21 se serizovala v rozmezi 1,6-1,9 mm pred HU a nova 21 (taky newim proc a jak na to pak prisli ale me stimhle nastavenim 21 z roku 75 funguje) ma mit to v rozmezi 1,2-1,5 mm pred HU...se zvedavy na reakce:-)
 
 
Datum: 26. března 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
frkuline, ty se prober. Nikdo tu nemluví o závodním. Já šteluju na 1,4 mm a líbí se mi, že to má měkkej chod.
 
 
Datum: 26. března 2009 18:30
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U mustangů 1,5mm předstih....? Stando kurva prober se...!!!!! Závodní předstih jezdim nejmíň 1,6mm aby to aspoň trochu mělo spodek....1,5mm.....půjde to blbě startovat sice se to vytočí vejš ale spodek to ztratí....! Na sériovku předstih 1,8-1,9 pařez má větší protože má malou kompresy....
 
 
Datum: 26. března 2009 17:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3084    
hele a meris to od hrany valce a nebo od diry na svicku??? to by pak odpovidalo.....to ze ti to jede jen na velky hodnoty odtrhu muze spusobovat ojetá a nebo šmajdavá a nebo presazená vačka........jinak u mustangů se dava predstih 1.5mm, u 21 trikrouzkovy se davalo 1.7mm u 05 zhruba 2mm a u pareza tak 2.5mm.....ale je to individulani a maj na to vliv vsemožný vůle....
 
 
Datum: 26. března 2009 17:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co to máš za motor? u typu 550 a 555 je předstih asi 3mm před hů
 
 
Datum: 26. března 2009 17:06
 
 
 
 
Jméno: Gaaras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci pasovalo by na fichtl z babety teristorko odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2009 17:40
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Problém je, že tyristor potřebuje vyšší napětí než dává zapalovcí pol fichtla. Možná by to šlo vyřešit trafem.
 
 
Datum: 26. března 2009 17:40
 
 
 
 
Jméno: Kubík      IP: uživatel1732    
Dobrej mám jawu 175/356 chci se zeptat jsetli se dá nějak zvýšit oběm, třeba výměnou válců z nějaké 250 nebo tak. A dělali se fichtly 21 ze starým typem zapalování jako 550. dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2009 14:08
 
 
 
 
Jméno: Kubík      IP: uživatel1732    
Já mám jawu 21 s tímto zapalováním jak bylo na 550
 
 
Datum: 27. března 2009 14:08
 
 
 
 
Jméno: Dealer      IP: uživatel5299    
Ano, dříve se dělali pionýry se zapolováním jako u Jawy 550, ale nebyl to typ 21 ale byl to typ 05
 
 
Datum: 26. března 2009 17:24
 
 
 
 
Jméno: Tomys      IP: uživatel4172    
zdar hoši.. mám dotaz.. mám fíka po GO.. a newím čím to je, ale vždycky když pustím benzín a rošičku načepuju a pak jezdím .. tak mám tam filtr z jawy 250 myslim takovej ten kulatej a vždycky je plnej benzínu.. úplně potopenej, nevíte čím to je? Moc Moc díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2009 18:28
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
njn plive, proto taky ten airbox je smerovany nahoru a vzdy v tom kolinku v ohybu je to zaflusane od smesi a filtr uz pak mokrej skoro neni, ti co delaj tzv. "prime sani" ho pak maj mokrej, to je ta vzdalenosti jelikoz v airboxu je vzdalen od karbce...
 
 
Datum: 26. března 2009 18:28
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná to bude tim že to je 2T se symetrickým rozvodem bez klapky....:-)
 
 
Datum: 26. března 2009 17:50
 
 
 
 
Jméno: Rum      E-mail:      IP: uživatel2134    
hej jo draci co se stane kdis dam do fika svicku z dlohym zavite neposere se to nak nebno to pojede lip DIK ZA ODPOVEĎ:.:.:.:.::-) :-) :-) :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2009 19:20
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel5345    
jo to sem za mlada zkousel svicku z felicie nasrouboval do fika chtel sem nakopnout a jak se dostal pist do HU cvak svicka na srac..... takze to ani neskousej
 
 
Datum: 26. března 2009 19:20
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a mimo gdybys ji tam uz mel plne nasroubovanej a ujel si nejaky kilometr, pri vysroubovani by si zmrvil zavit diky tomu ze na zavitu svicky, ktera ve spalovacim prostoru se usadi karbon a tyn strhne pak zavit v hlave...proste blbost...nereknu mit novou hlavu a pak diky tomu neforemnymu zavitu koupit dlouhou svicku a ruzne to zkousel vypodlozit podlozkama aby byl svicka krasne vyustila do hlavy, mimochodem mel jsem tem problem a frikulin mi poradil chvilu uvazovani a dneska uz to jezdi:-)
 
 
Datum: 26. března 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: kastan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Svíčka má dlouhej a jemnější závit takže se ti bude vyklat taky sem o tompřemýšlel ale když jsem ji tam našruboval tak se kývala.
 
 
Datum: 26. března 2009 18:11
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jo....:-D Jasně zkus to s vyplim klíčkem na fichtlovy...:-) Jinak je to hovadina no....a tůvj dotaz je zbytečnej.....stačilo by si sundat hlavu a LOGICKY by ti to došlo....ale nevadí.....
 
 
Datum: 26. března 2009 17:44
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
woe dej si tam treba svicku z tatry :-D:-D ... to je univerzalni svicka :-D:-D:-D...
 
 
Datum: 26. března 2009 14:48
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
no radši ne at ti do ni nenarazí píst to by bylo v....... ale zkus si to s vyplym kličkem a pomalinku když nic necvakne nebo něco takoveho je to v pohodě. a lip než z origo to podle mě nepojede
 
 
Datum: 26. března 2009 13:47
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo,je to moc dlouhy,takze jedine podlozky
 
 
Datum: 26. března 2009 13:45
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej tam obyc svicku,dyt stoji 30-40,-:-D
 
 
Datum: 26. března 2009 13:44
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel5614    
Bude ti pist do tej svicky narazat takze nepretocis ani motor takze ahoj
 
 
Datum: 26. března 2009 13:43
 
<  1837  1838  1839  1840  1841  1842  1843  1844  1845  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 27.04.2025 1:28:54 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu