Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawamaniak
IP: uživatel14442
Posl.aktualizace: 31. ledna 2014 20:43
 máš tam rozměr tak co to zkusit změřit, ale za mě dávat to tam je zbytečnost
Datum: 31. ledna 2014 20:43
Jméno: jack
IP: uživatel15390
 Zdarec renovuju motor na Babettu 210 a ptam se ...v motoru co jsem rozebiral bylo na pistnim cepu lozisko bez klece a z obou stran prilozky kvuli vypadnuti jehel....mam novou kliku s loziskem s kleci ,mam tam davat prilozky(aspon maly)? nebo to nechat jen tak...pist trochu cestuje do stran...(rekl bych az mozna 3 mm) ty puvodni se tam obe nevejdou protoze jsou moc tluste...a jednu davat je blbost,pist by nebehal ve stredu osy ale byl by na jednu stranu. díky za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2014 20:24
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 Čus, nedávej tam žádný.
Datum: 31. ledna 2014 20:24
 Zdar draci, čím se dá nejlíp odmasit lanko náhonu tachometru ?  mám to lanko v náhonu tachometru moc volný a neukazuje to. Takže bych na to dal trochu cínu a následně zabrousil. Předem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2014 22:49
Datum: 01. února 2014 22:49
 jinak odmastit arvou a jarem  asi by to tak bylo elegantnější řešení
Datum: 01. února 2014 19:43
 já to jednou taky řešil, na simsonovi, vzal jsem kombinačky a konce lanka zmačkal do čtyřhranu jak maj bejt a najel sem s tim ještě da tisíce než šel z domu
Datum: 01. února 2014 19:42
 zdravím, doufám že mi tu poradí. Jedná se o stzroj ČZ175/487. Jak mám natáhnout pružinu startpáky. Kam ji přesně zaháknout a jak otočit o 360° ?? nejde mi se segmentem otočit , abych natáhnul pružinu. Nebo musim sundat celou spojku aby se tam segment vlezl abych snim pohl otočit?. prosim o radu. Předem děkuji moc. spěchá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2014 14:25
 jo tomu bych rozuměl. právě jsem četl na internetu v popisu při skládání motoru článek a bylo tam napsané " Při skládání motoru se musí pružina start. segmentu zaháknout do skříně a za segment a segmentem otočíme o 360 stupnů vpravo." Tak právě jsem to zkoušel a né a né tím otočit protože se tam nevleze aby se otočil o 360°. Právě jsem to rozdělával protože při nakopávání starpáka nezabírala a "prošlapávala se". Myslel jsem, že jsou v čudu zuby na půlmeěsíc, ale tam jsou v pořádku. Tak ještě zkusim rozdělat spojku zda nejsou v čudu na tom ozubeném kolečku pod spojkou. Děkuju mockrát, kdyby něco zase napíšu. Ještě jednou díky.
Datum: 31. ledna 2014 14:25
 Zdar. Spojku sundavat nemusíš. Normálně zahákni pružinu za segment, segment dej přibližně do standartní polohy před startovánim, pak keštěma vem volný konec pružiny a zahákni ho za výstupek v zadní části karteru. Pak už jenom vložíš hřídel startpáky. Možná jsem to popsal trochu nejasně, ale je to jednoduché. O 360st to neotáčíš určitě...
Datum: 31. ledna 2014 14:16
Jméno: pepik
IP: uživatel12689
 čau kluci, renovuju 550 pařez a chtěl bych se zeptat jestli by někdo tak zhruba nevěděl kolik akrylového laku bych potřebovAL NA NALAKOVÁNÍ CELÉHO PIONÝRA, DÍKY MOC
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2014 17:39
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 na 555 jsem měl tušim 0,6l a vyšlo to přesně na 2 vrstvy
Datum: 31. ledna 2014 17:39
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Na domácí stříkání jsou nejlepší barvy 2K akrylmetal. Tolik nestékají, rychle schnou a mají dobrý lesk bez použití bezbarváče. 600ml barvy + tužidlo a tvrdidlo bohatě stačí na pár vrstev.
Datum: 31. ledna 2014 17:02
Jméno: jura
IP: uživatel13128
 tak 8-10 deci
Datum: 31. ledna 2014 10:20
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 koukám tady je to samej odborník
Datum: 31. ledna 2014 10:01
Jméno: Marťas
IP: uživatel16456
 Akrylát je na prd lepší je syntetika, ale to je věc názoru. Řekl bych tak litr laku + litr acetonu na naředění
Datum: 31. ledna 2014 9:32
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 Nazdar draci idem si renovovať takúto prilbu http://i.imgur.com/cfVRszj.jpg a to futo potrebujem nejak vyprať alebo vyčistiť čo by stemi doporučili dá sa to vyprať pri 40° alebočo s tým lebo na hlavú to nemôžem dať v takom stave akom je
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2014 0:32
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 to je ještě dobrý já ji našel v horšim stavu a v pohodě sem to vypucoval nějakym saponátem nebo pracim práškem, po oschnutí sem kožený věci vzal indulonou a byl klid
Datum: 31. ledna 2014 0:32
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 já si vzal normálně mýdlo na prádlo a houbičku na nádobí a krásně jsem to umyl
Datum: 30. ledna 2014 22:56
Jméno: lukas1997
IP: uživatel16603
 Zdar draci, prosimvás, poraďte někdo vyplatí se koupit novou klikovku do fuchtla, nebo popřípadě jak poznat jestli je původní klikovka dobrá
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2014 14:27
Jméno: Radim
IP: uživatel16761
 do boku bude mít vůli vždy i po repasi každá ojnice,ale nesmí mít vůli kolmo k ose otáčení.nejlíp nechat komplet zrepasovat,oni ti ji vyváží,dají nové ložisko,popřípadě kluzné ložisko pro
pístní čep.já jsem to tak udělal a navíc jsem si nechal udělat i výbrus s novým pístem,kroužkama a čepem.Když jsem pařeza nastartoval,nikde žádnej pazvuk,to byla odměna za všechny ty
starosti kolem toho.
Datum: 01. února 2014 14:27
Jméno: lukas1997
IP: uživatel16603
 Díky moc za rady, velmi mi to pomohlo.
Datum: 31. ledna 2014 14:40
 Jak radí čeZeták, tak se pozná dobrá klika. Ale upřímě, já se s nezvodící klikou setkal jen když jsem jí dal na repas. Když jsou pulil motor tak pokaždý se aspon malinko ozývala, ale na "pohmat" vůli neměla. Takže jsme na ní stejně smělě najezdil tisíce km. PO smontování motoru se klika začla ozývat od 60 Km/h, jinak šel motor celkem v klidu, ale jestli dělaš úplný GO, tak bych si jí taky nechal repasnout. Tohle byla v dobách, kdy jsem měl čas dvakrát ročně pulit motor...
Datum: 30. ledna 2014 22:52
 když je vůle do stran tak to je v poho.. do stran bude vždy.. ale asi si me nepochopil jak to myslím.. řeknu ti to tak.. vem si kliku do ruky ale tak že ojku budeš mít v dlani (sevřéne do pěsti) a setrváky budeš mít pod rukou.. a bouchni dlaní do horního ojničního oka... bukud budeš od dolního oka slyšet cinkání, zvonění atd.. tak je klika špatná
Datum: 30. ledna 2014 21:29
Jméno: lukas1997
IP: uživatel16603
 Byl sem zkontrolovat kilkovku a v ose je mírná vůle( dyž s tím zahýbám tak se vakloní asi tak cca tak 1-2 mm), takže vyměnit?
Datum: 30. ledna 2014 21:20
Jméno: lukas1997
IP: uživatel16603
 Díky moc za odpovědi, specik popřemýšlím
Datum: 30. ledna 2014 21:13
 luke jsi pako.. do stran bude mít ojka vůli vždy... ojka nesmí být volná v ose ... jinak řečeno když chytneš za ojnici tak nesmí být vůči setrvákům volná
Datum: 30. ledna 2014 20:21
 Ahoj, pokus by jsi chtěl tak tu mám jednu komplet klikovku navíc - byla po go, najel jsem jenom cca 700km a kvůli problému s převodovkou motor rozebral, ale použil jsem druhej co jsem tu měl udělanej, tak když tak jí dam za 400.
Datum: 30. ledna 2014 20:00
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 nesmi mit vuli do stran jen male
Datum: 30. ledna 2014 19:31
 tak když jsem viděl že kolečko vozí na řídítkách méďu béďu, za což má u mě palec nahoru a deset bludišťáku k tomu  v dobrym  napadlo mě jak řikáte svejm motorkám, nebudu vám lhát na chalupě mám fekála, fichtla, "krám zasr****", ale moje nový brko který to nemá za sebou jako tahle paštika a neni jen na cestu z hospody, se jmenuje pegas  mám to od dědy, jak na něm každou chvíli makám tak si ze mě dělá prdelky že to bude lítat jako pegas
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2014 18:01
Jméno: Standa
IP: uživatel16760
 Kdysi mi uvízlo v hlavě pojmenování "FEJ" ... a tak tomu mýmu žlutýmu zmetkovi řikám žlutej "FEJ" ... je to nějaká východní hatmatilka ... a teď to sem nasolim,sorry,musim to napsat,jak to řikam,z hvězdiček by se nikdo ani neusmál .... takže moje oktávka je "TA STŘÍBRNÁ DĚVKA VYRACHTANÁ" a pařez je "TEN MODREJ KRYPL TVRDOHLAVEJ" .... a pérák je pérák
Datum: 31. ledna 2014 18:01
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 přesně jak řiká shrek, ale jinak mám fichtla když mě naštve je to všechno s hvězdičkama  ale jinak je to fichtl, pincek, pinďour, fík, dachl, fekál, kozí dech, splašený trubky, a bůh ví na jakou fichtláckou přezdívku sem si nevzpoměl . . . ale jinak: kouří modře ,jede dobře
Datum: 31. ledna 2014 0:52
Datum: 30. ledna 2014 19:04
 fichtla nijak ale když jsem měl Suzuki tak jsem ji říkal suzanko
Datum: 30. ledna 2014 17:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 354 je kejchačka a 559 je Pamelka... zbytek jsou fichtly, a čízy...
Datum: 30. ledna 2014 12:54
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 asi před 3 rokama jsem si dotáhl docela pěknou 05 hlavně za dost pěknou cenu a když jsem se podíval na jakousi zátku v řídítkách bylo na ní napsáno GOLIÁŠ tak od tý doby jezdím na Goliášoj
Datum: 29. ledna 2014 23:06
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 já jsem dal přezdívku jedné 05, když jsem ji s kámošem dotáhl cca před 5 lety furt se jenom srala
teď vždycky když si s kámošema vzpomeneme nikdo tomu fichtlu neřekne jinak než ,,Zgerb" 
mimochodem skončil ve šrotě
Datum: 29. ledna 2014 22:29
 Já teda taky nic moc nepojmenovávám, prostě klasický přezdívky, který jim dává mnoho lidí a plus si u některých přidávám jména původních majitelů, od kterých jsem je koupil, aby jsme se s tátou vždycky domluvili o čem se bavíme. Takže tam Mám Novákovic Kejvu, Kalouskovic mustang a pak mám Zetí (čz 473) - já vím trochu infantilní  a ještě třeba Hranka (477) Jinak prostě fichtly, který si teda čas od času vysloužej podobný přízvisko jako jsi vyhvězdičkoval...
Datum: 29. ledna 2014 22:19
Datum: 29. ledna 2014 21:55
Jméno: Pepa
IP: uživatel16758
 Čau draci mam otázku kolik mám nalít oleje do vidlí u ČZ 175/477 a jaký olej?? Vím že se tam lije tlumičový. Nebude vadit když tam dám hydraulický podle mě v tom není moc velký rozdíl. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2014 22:22
 čau, kolik oleje ted přesně nevím, ale bude to kolem 250 ml- najdi si to radši v příručce někde na netu, jestli někdo neporadí. Jinak hydrauliku můžeš klidně nalít neni v tom rozdíl, Zaleží na tom, jak moc máš vyběhany tlumiče a jak jezdíš. Ale 477 maj ještě často ty vidle ještě kloudny, jinak ale můžeš mixovat třeba pul napul s převodovým, aby jsi je stužil a tak. je to na tobě. ale nejdřív bych určitě dal jenom hydrauliku.
Datum: 29. ledna 2014 22:22
Jméno: Hej
IP: uživatel16244
 Ahoj chtěl bych se zeptat, jakou barvu sedla měly Jawy 550. Byli z koženky nebo kůže? Mohl by mně někdo kdyžtak napsat jaké číslo barvy v ralech tomu odpovídá? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2014 22:25
 No byla to prostě hnědá koženka, barva podle vzorníku ralu se těžko odhaduje. Takové střední hnědá. Stejně asi stejnou strukturu koženky dnes velmi těžko seženeš a barvu taky, prostě vyber koženku, která se ti líbí a nazdar
Datum: 29. ledna 2014 22:25
 http://old.uschovna.cz/zasilka/QAVV5TNRLC5HE9VA-SY5/A7YKUYYPV3 váš názor ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2014 0:57
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 mě to nejde nějak otevřít ta old uschovna, co to je? jinak já mám na fichtlu nálepku Jedu co můžu se šnekem v ulitě, jak mu vlajou oči  , tu sem si tam dal jak sem fichtla koupil, a už je popravdě dost ošoupaná
Datum: 31. ledna 2014 0:57
Datum: 29. ledna 2014 20:41
 Každý má něco  má to tam význam
Datum: 29. ledna 2014 20:40
Datum: 29. ledna 2014 20:33
 Jaký význam mají ty korále?  Amulet?
Datum: 29. ledna 2014 20:20
 Díky
Datum: 29. ledna 2014 19:53
 já myslim pěkný  ale ty korále bych tam nedával ale je to tvoje motorka takže na cizí názory bych hodil bobek
Datum: 29. ledna 2014 19:37
 no tu zátku  a ty korále pod tím jestli to tam sedí nebo ne
Datum: 29. ledna 2014 18:02
 Zátku vidim. Moc hezká. Co konkrétně ale chceš zhodnotit?
Datum: 29. ledna 2014 18:01
 na tu zátku nádrže
Datum: 29. ledna 2014 17:58
 Čus. Názor na co?
Datum: 29. ledna 2014 17:48
Jméno: Radek
IP: uživatel16629
Posl.aktualizace: 30. ledna 2014 21:47
 Zdar. Jestli ti to chytá blbě a slabě ti svítěj světla, tak bych to viděl na nějaký přechoďáky v ukostření a nebo na slabý magneto..
Datum: 30. ledna 2014 21:47
 tak to máš špatně seřízený zkus si stím víc pohrát a nelad to podle příruček, každej fichtl je vlastně originál, vždycky něco pozměn, projed to a prostě si stím musíš hrát
Datum: 30. ledna 2014 19:24
Jméno: jura
IP: uživatel13128
 zdar borci chci se zeptat jestli někdo neví jak se lísují silembloby do zadních tlumičů na pionýra jak a čím se to lísuje ... dííík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2014 22:57
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 Já to lisoval na 250 šroubem a matkou a 2 velkoplošný podložky.
Datum: 02. února 2014 22:57
 kripel: no a? nutí tě to nekdo kupovat? pokud závidíš tak si sám rozjed nějaký kšeft a nevopruzuj kozomrde
Datum: 29. ledna 2014 22:09
Jméno: kripeĽ
IP: uživatel16538
 Vystarány ma maximálne tak Sesa,ked to od neho niekto kúpi!
Datum: 29. ledna 2014 21:44
Jméno: f
IP: uživatel16759
 Já kupuju u nás v mototechně krasné silembloky, přeliju je horkou vodou změknou, nasázím to tam a na dalších 30 let mám vystarany..
Datum: 29. ledna 2014 21:34
Jméno: kripeľ
IP: uživatel16538
 Tak sesa tu má nakrájnú hadicu,ktorou by som ho najradšej vyšmahal po pateři.Taku hadicu kúpim za pár šupiek v stavebninách,kúpim celý kotúč a môžem podnikať.
Sesa nehnevaj sa, ale za toto by som sa hanbyl.
Datum: 29. ledna 2014 21:12
Jméno: jura
IP: uživatel13128
 díky moc a do jaké vody z rychlovarné konvice nebo obič z kohoutku ???? jinak díky moc si mi pomoh
Datum: 29. ledna 2014 19:24
 proč ta horká voda? u skutečnejch silentbloků možná ale to co tu má sesa z tý hadice tak jde dát skoro rukou
Datum: 29. ledna 2014 19:24
Jméno: f
IP: uživatel16752
 Staré se vytrhnou, nové se dají do horké vody na pár minut, pak do nich vsuneš ty trubičky a pak to celé navališ do tlumičů.
Datum: 29. ledna 2014 5:22
 Zdravím, rád bych se tu nějakého odborníka na Jawy 550 Pařez zeptal, jak to bylo s montáží starších a novějších levostranných karburátorů Jikov 2912 (rozdíl v tom tělese filtru sání). Kdy se tak nějako začaly montovat. Mám pařeza 56 rok a k tomu oba tyhle typy levostranných karburátorů, tak jestli tam mám dát ten novější a nebo starší. Vím, že je to výroba Jawa, takže brali co zrovna našli na skladě a že muže být v podstatě jedno, jaký druh tam dám- hlavně, že je levostranný
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2014 21:01
 Zdar.. Asi 2912P-12 od roku 1958 by tam měl bejt 2914HZ..
Datum: 18. února 2014 21:01
Jméno: mustang23
IP: uživatel15205
 Čau , nedávno se tu řešil rezonanční výfuk na originální válec z jawa 50 , nevíte někdo jeho přesný rozměry . Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2014 23:31
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Kolik tě pustí mustang výfuk? 9000ot/min? Ale s jakým průběhem, to u "laďáku" dosáhneš po dlouhém laborování. Pokud to nemáš nějak hustě poladěný, tak bych se na laďák vyprdnul.
Datum: 28. ledna 2014 23:31
 zlatá slova,válec od Standy,72 tryska,výfuk mustang a jedeš trojku v nervu i do mírného kopce
Datum: 28. ledna 2014 20:33
Jméno: Standa
IP: uživatel16750
 To si nejsem jist,že by se tu řešilo. Ale jsem si jist informací,kterou ti teď předám. Lehce upravené a seriové válce jedou lejlíp a skoro i nejvíc na výfuku z Mustanga. Ale o tuhle informaci asi nikdo nestojí,protože to vůbec není tuningové ... Jinak by se dalo použít Hikone (spodem vedený),nové výfukové koleno z slabostěnné trubky vnitřní průměr 28mm délka cirka 30-32cm,jako tělo výfuku použít Hikone,uříznout tlumič,místo něj výletovku o vnitřním průměru 15-16mm a délka 20-25cm,eventuelně použít místo posledních 10cm původní tlumič....pozor,Hikone má z výroby zapuštěné koleno ještě 5-7cm do těla výfuku a to je třeba vyjmout..... Ujišťuju tě,že to je laborování jako prase a ve výsledku budeš rád,že to naladíš,aby to ASPOŇ jelo jako seriovka na výfuku z Mustanga,jen to bude mít malinko vyšší špičku,která je skoro zanedbatelná... (on seriovej válec tě stejně moc přes 7-7,5 tis ot/min nepustí).... A nebo se na to vykašleš,použiješ to neodladěný,bude to mít mizernej průběh a do kopce tě předjede děda na Stadionu... Po mých zkušenostech mužu říct,že vyladěná holá seriovka se seriovym výfukem,origo karburátorem,origo tryskama i filtrem jede kurva víc,jak všechny "tuningový bastly" s přímejma filtrama a "laděnejma" Hikoňákama....a navíc vyladěná seriovka žere 2-3 litry,protože to má sílu a průběh a nemusíš to furt točit,aby to jelo v otáčkách,který jedou... Moje rada zní vyladit seriovku,nad to není .... Hodně štěstí ....
Datum: 28. ledna 2014 11:40
Jméno: kutik
IP: uživatel16578
 Zdarec, Seso, odkud pochází vzhledové šrouby na víka, co tu prodáváš? Mají hlavy ok, nerozmačkají se hned? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2014 16:53
Jméno: ctyrikolajednoupadlo
IP: uživatel16262
 Stejnak se poptej u sesi, ma i sady ktery jeste nejsou na shopu vystaveny
Datum: 28. ledna 2014 16:53
Jméno: jawik
IP: uživatel16751
 Neví někdo kde se ty vzhledové šrouby dají normalně koupit, potřeboval bych jiné rozměry než tu jsou.
Datum: 28. ledna 2014 11:42
 jsou ok,, zadne blato
Datum: 28. ledna 2014 7:43
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Zdravím Vás draci, můžete mi poradit? Jde válec z jawy 550 vybrousit na průměr 45mm? Děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2014 10:17
Jméno: ondra
IP: uživatel16082
 Na valcu problem nevidim tam je mista dost spis aby se to vlezlo do kartru mezi stefty ale to by mohlo vyjit taky, spis co s tim valcem
Datum: 28. ledna 2014 10:17
Jméno: standa
IP: uživatel15838
 Píst 47 tam nedostaneš. Změř si co se vejde mezi díry šteftů ve válci  Kájo víš,mam doma tolik válců a věcí z j555 že jeden mužu obětovat. A navíc budu dělat i ten válec z j21,jiná vložka atd... Svědomí mi netíží ...
Datum: 28. ledna 2014 9:52
Jméno: Kája
IP: uživatel14642
 Hoši, takhle ničit veterány!!! Proč to neuděláte pořádně, vložku a válec ze jedenadvacítky a máte to. Tohle je hrozný.
Datum: 28. ledna 2014 6:11
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Taky to risknu válec j555 vrtání 47mm a spodek 05 jenej nemám.... očekávám od toho slušnej traktor na běžné ježdění v blízkém okolí, co s válcem upravit ho nějakým způsobem? nebo nechat tak? karbec bude jikov převrtanej na 18,5
Datum: 27. ledna 2014 21:33
Jméno: Standa
IP: uživatel5691
 NO jenže v reálu je vložka ze simsona delší jen o 5mm než pio válec bez vložky...a píst je na sání kratší asi o 4-5mm....takže by to teoreticky nemuselo vadit vůbec,ale tuhle informaci potvrdí asi jen ten,kdo to už zkusil....já to risknu... píst 45 mam,válec J555 mam,hodim to do brusírny a uvidí se...
Datum: 27. ledna 2014 18:42
 Já bych řekl, že se bez nich neobejde. Píst se bude vyvracet před a za dolní úvratí. Podle mě to nebude dělat dobrotu.
Datum: 27. ledna 2014 18:27
Jméno: Standa
IP: uživatel5691
 To je otázka do pranice....! Já to nevim
Datum: 27. ledna 2014 17:18
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Neobejde se válec pak bez tý zadní části? Prostě tam nebude?
Datum: 27. ledna 2014 16:50
Jméno: Standa
IP: uživatel5691
 Jak se to vezme. Co se týče masa uvnitř,tak je tam dost,ale zmizí úplně ta zadní část válce,co se zasouvá do motoru a vzhledem k pravděpodobnému použití pístu ze simsona je potřeba použít ojnici/kliku do které se vleze 12mm futro + zkrátit válec....a teda nevim jak řešit ten spodek válce.... sám nad tím teď tak nějak dumám.... mam navíc jeden takovej horší rezavej válec tak ho asi obětuju na pokusy...
Datum: 27. ledna 2014 16:47
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Dobrý den. Nedávno jsem si koupil Derbinu na trochu to svižnější ježdění do školy. Jelikož je to už modernější motorka, tak potřeboval pár rad od vás zkušenějších. Motorka má klapku a zajímá mě, jestli někdo zkoušel různé materiály a tloušťky lístků klapek a jak se to projevilo na charakteristice motoru. Já osobně tam mám Karbonové lístky tl. 0,3 mm od Polini, ale už poškozené. Dále je tam nicasil. S tím také nemám žádnou zkušenost. Je mi jasné, že toho vydrží dost ale je nějaký interval kdy se na to radši podívat, zkontrolovat a případně vyměnit? No jelikož to točí až do nějakých 12000 ( 70ccm ), je potřeba termostat? Stihne se ta voda odvádět? Jde mi hlavně o stálost provozní teploty motoru. Děkuji za vaše poznatky a odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2014 19:42
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Díky moc za odpovědi. Nečekal jsem jich tu tolik...
Datum: 28. ledna 2014 19:42
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Nekde, v nejaky diskusi, na nejakym grafu. To ma stejnou vypovidajici hodnotu jako Blazkova z prasecaku, plech se prestal pouzivat mimojine z toho duvodu, ze nestihal vyssi otacky, 12000ot/min mi s tim prijde jako utopie. Jinak k dotazu: tezko ti to takhle nekdo rekne. Mas malou spodni kompresi-lepsi mekci/tenci listky, tohle se presne stalo v Stejskyho bakalarce s origo klikou, kde mel s tencimi listky vetsi vykon. Obecne plati, ze cim tvrdsi/tlustsi listky tim lepsi vrsek a obracene, ale neplati to absolutne... Je to docela alchymie. Nehlede na to, ze na listkach u sani je vetsi tlak nez na 2. Dorazy do toho take dost kecaji, obecne, cim bliz, tim lepsi spodek a obracene. Ale zase to neplati absolutne. Ja bych se na to vyprdnul a dal tam, co tam patri, to je odladeny a s tim to bude mit i prubeh i vykon.
Datum: 28. ledna 2014 13:48
 Bakoun: já vím, ale v nějaké diskuzi možná i v grafu na pio vyšli nejlíp plechový lístky... na mojí KTM je v klapce navíc každá strana jinak tlustá, karbon samozřejmě
Datum: 28. ledna 2014 10:46
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Na Derbině je válec za závodního skůtra a těch je nespočítatelně... Teď přemýšlím, co je lepší. Jestli pořádnej nikasil nebo rovnou nový válec se vším všudy... K těm klapkám. Plechu se právě, že vyhýbám. Jen mě zajímalo, jestli lístek o tl. 0,4 mm pojede lépe od spodku než třeba 0,28 mm. A ještě bych se rád zeptal, zda mohu pohnout s dorazy lístků. Nemyslím o cm ale o nějakou desetinku milimetru. Díky za odpovědi.
Datum: 27. ledna 2014 20:58
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 jestli chces nikasil tak ho nedelej tady v čr ale pošli ho do zahraničí.Osobně je nechávám posílat do itálie sice je to krapet vetší cena ale neco vydrží a neloupou se.
Datum: 27. ledna 2014 20:29
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 "plech" je přežitek, stačí se podívat, co se používá o dnešních 2t motorů, "plech" to asi tak 20 let nebude.
Datum: 27. ledna 2014 19:30
 troch use říká že nejlepší jsou ocelové lístky, jenže až praskne... takovej sklolaminát "nic" neudělá...
Datum: 27. ledna 2014 18:25
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Díky. Takže s termostatem mám už jasno a lístky koupím asi takové jaké tam jsou. Nebudu vymýšlet..
Datum: 27. ledna 2014 15:48
 Čau, jestli máš lístky v klapce poškozené, tak je určitě vyměň. Jiné materiály poníky nepřidají a nebo neznatelně. U nikasilu se kontroluje ovalita válce a rýhy. Rýha nad výfukovým kanálem směrem k hlavě = KO, moc velká ovalita = KO. Řešil bych to spíš až nebude komprese, nikasil vydrží strašně moc pístních sad než se vydře.
Datum: 27. ledna 2014 14:06
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Termostat urcite nevydavat, motorka se pak pomerne dlouho ohriva i v teplejsim pocasi. Prehrivani bych se nebal. S materialem a tloustkou planzet si hrat muzes, zalezi, co si od toho slibujes. Zmenou tvrdosti/materialu se ale meni i bohatost smesi, bacha nato.
Datum: 27. ledna 2014 11:00
 Zdar. Ohledně klapek netušim. Nikasil vydrží hodně moc, osobně bych ani žádnou kontrolu nebo tak neprováděl. Teoreticky provoz s vyndaným termostatem je možný. Termostat je tam proto, aby se motor dostatečně ohřál, tudíž motor se bude pomalu ohřívat, bude dost kolísat teplota, v chladnějšim období se na provozní teplotu ani nedostane. Je to tak na dojetí, dlouhodobý provoz bez termostatu se rozhodně nedá doporučit. Dále je dobré zkontrolovat větrák na chladiči, pokud je přítomen. Jinak tě to může v horku v koloně trochu vypéct.
Datum: 27. ledna 2014 10:29
Jméno: jura
IP: uživatel13128
 zdavim potřeboval bych poradit renovuju jawu 20 a nechal sem si vysoustružit kolíky se závotem M8 do rozety mám ale problém jak je tam uchytit když tam dám šroubek tak to dře o náhon tachometru a zypuštěné šroubky deří ale není tam žádné osazení na tu rozetu . díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2014 0:31
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 zahod tu rozetu a kup si novou,stejně to nikdy přesně nevycentruješ a bude šmajdat
Datum: 27. ledna 2014 0:31
 dej tam to co tam patří... mají tam být nýty
Datum: 26. ledna 2014 21:24
 Ahoj draci, není tu někdo kdo prodává přepsatelné papíry na Jawu 20??  Nikde nic, začínám být bezradný. Nebo nějaká rada nad zlato? Děkuji moc. Kobe
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2014 11:10
 Dík za tip
Datum: 28. ledna 2014 11:10
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 tak dnes asi ne  ale třeba je ještě má
Datum: 27. ledna 2014 20:58
Jméno: péro
IP: uživatel16168
Datum: 27. ledna 2014 20:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 3 tisíce za papíry z fichtla? jedině za 555, za 20,21 bych viděl tu mormální cenu do 15stovek, víc za to snad nikdo menůže chtít ne? Já bych to teda nedal ani omylem... jinak Kobe, ty potřebuješ, aby na tebe ten kupovaný TP někdo odhlásil (případně můžeš i ty na základě plný moci od majitele v TP, ale na úřadě v jeho místní příslušnosti!), pak si vyklepeš štítek (pokud ti ho k tomu nedá), uděláš STK (případně by stačila evidenčka, kdyby ty papíry ještě měli platnou STK), pojistíš to na dojdeš dohlásit... číslo motoru se do nevejch TP ani nepíše, u starýho by bylo dobrý, aby ho nechal vymazat ještě původní majitel při odhlášce, případně i upravil barvu dle tebe, jinak ti daj STK pouze na asi 30 dní a ty budeš muset po změně těch údajů v TP opět na STK (potom platí 4 roky)
Datum: 27. ledna 2014 19:50
 No já bych byl ochoten dát i 2000Kč, když s tím nebude žádný problém. Jít na magistrát přepsat doklady na mě a pak si udělat nový štítek a zažádat o výmaz motoru? Nebo jsem jen naivní?  Díky a inzerátů na papíry jsem moc neviděl
Datum: 27. ledna 2014 18:33
 levný bych v případě fichtla popsal tak tisíc - patnáctset, normální cena je podle mě do tří tisíc, jelikož celá pojízdná motorka v nějakym takovym ucházejícim stavu je okolo pěti - šesti tisíc, no a pak můžeš mít nějaký to hospodský štígro který dost znehodnocuje cenu pionýra - nějakej děda ti přepíše fíka za flašku domácí  jinak inzeráty bych spíš hledal než si sám podal, člověk co z toho chce něco vytřískat si počká až mu pár lidí zavolá a člověk co se toho chce jen zbavit nebude trávit čas hledánim a obvolávánim někoho kdo už ani nemusí mít zájem kvůli pár tisícům, samozřejmě výjmky potvrzují pravidlo
Datum: 27. ledna 2014 17:05
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Příjde na to, co jsou levný papíry že ? Zkus si podat inzerát, myslím že seženeš.
Datum: 26. ledna 2014 23:15
 No to se mi ještě nepoštěstilo, abych na někoho v hospodě narazil  Já mám pionýra od dědy, ale nejsou k tomu papíry a chtěl bych ho zprovoznit a jezdit normálně
Datum: 26. ledna 2014 22:27
 no poslední levný papíry se daj sehnat v hospodě  kdo je dá na internet, tak už je většinou alespoň pologramotnej a zjistí si průměrnou cenu  , nebo jsou za hodinu pryč  takže za mne koupit normoš pincka s papírama a případně ho pak bez nich prodat, ale jestli nepospícháš tak můžeš mít štěstí, já poslední motorku vybíral půl roku než sem našel
Datum: 26. ledna 2014 21:19
|



|