Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau chlapci, mám otázku... jak moc je namáhána ta tyčka v převodovce, co vede automat??? nevim jak to spravne vysvetlit  díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2009 14:31
 jelikož jsi už třetí teda vlastně čtvrtej kdo mi to povedal, že to mam rozebrat, tak hold to rozeberu
Datum: 04. dubna 2009 14:31
Jméno: standa
IP: uživatel5692
 a nechtel bys pro svuj klid ten motor rozhodit znova??? at tak nebo tak se to casem vysere......
Datum: 04. dubna 2009 14:03
 noa ted ten duvod proc se ptam.. ja sem takovej kokot, že jsem ji dal naopak.. jo de to... nezohnula se ale trocha si udělala cestu karterem  jako drzi tam fest ale proste tak me to sere!!! a já si myslel, že akorát klikovak potrebuje zalisovat do ložiska a prd... to byla ta tycka
Datum: 04. dubna 2009 13:07
 Vzhledem k tomu kolik sem jich už měl v ruce a vzhledem k jejich stavu bych řekl že většinu sil zachytí ozubení a hřídele. Tyčka by měla být v pernamenci jen při řazení a to na počet km zase tak častý neni. Takže si myslim že prakticky namáhaná neni....
Datum: 04. dubna 2009 12:32
 nene nemyslím tu tyč do spojky... je to ta tyč, která je mezi ozubenými kolčeky v převodovce a po ní se posunuje automat...
Datum: 04. dubna 2009 12:25
 teoreticky, pokud se správně používa spojka a plyn tak se namáhá minimálně
Datum: 04. dubna 2009 11:15
 Čau, už si nevím rady, tak se obracím na vás. Kámoš mi dovezl fichtla at mu ho trochu poladim, že dlouho stál. Vyčistil jsem teda všechno, pošteloval předstih už několikrát, karbec ten se leskne, ale fichtl sem tam chytne, ale nechce jít do otáček a ještě sem tam střeli plamen z karburátoru. Jehlu jsem zkoušel dávat na jiný zářezy, předstih jsem ladil už potom i od oka, ale ne a ne pořádně chytit... Jestli vás něco napadá sem s tím, vyzkouším...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2009 10:26
Jméno: Kubis
IP: uživatel210
 Tak jo, moc díky za rady. Už je to vyřešeno. Sám pořádně nevím čím to bylo, prošel sem elektriku, ještě jednou pročistil a nastavil karbec a předstih, dal svíčku z toho mýho a lítá..
Datum: 05. dubna 2009 10:26
Jméno: standa
IP: uživatel5692
Datum: 04. dubna 2009 16:15
Jméno: standa
IP: uživatel5692
 ale to ze strili muze delat i blbá svíčka.....on se pak ulejva a kdyz to jednou nahodou blafne tak to takle střelí....muze to bejt i slabou jiskrou
Datum: 04. dubna 2009 16:11
 jestli střílí tak je to v elektrice, předstih, odtrh, eventualne novy kondík
Datum: 04. dubna 2009 11:16
 skus posefit odtrh.. nebo má v háji vačku...a nebo jeste skus poradne ten predstih
Datum: 04. dubna 2009 10:32
 ahoj draci. Mám dotaz: na mustangovi jsem dělal kopletně novou elektriku. nechce to házet jiskru - cívku jsem zkoušel měnit, kondenzátor a kladívko jsou čtyři měsíce staré. Svíčka, kabel na svíčku, botička jsou také nový. Je možné, že je to přepínačem na světle? Nemáte někdo prosím podrobné schéma, co kam ve spínači zapojit? Děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2009 9:23
Jméno: standa
IP: uživatel5691
Datum: 04. dubna 2009 9:23
 zdravím,
chtěl bych se zeptat ohledně drátů na pařez 555. Originální dráty mám 148 x 2 mm. Nemohu je ale sehnat. Zde na obchodě jsem našel dráty 148 x 3 mm, ale bojím se že mi neprojdou dírami v ráfku. Máte to někdo vyzkoušené, nebo nevíte jaký mají vnější průměr nyple M3? Díry na mých ráfkách mají průřez 4,3 mm. dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2009 13:52
Jméno: standa
IP: uživatel5692
 kdyz se podivas na sesa-moto do sekce minulost a najdes si 555 a komplet projedes literaturu,tak zjistis ze mam pravdu.....a myslim ze specielne jen 555 a první 05 meli draty a niple 3.0 ....od nejakyho roku 65 uz tam prali velky rafky a 3.5 draty a niple......jen starej parizek 550 mel ty uzoucky dratky.....
Datum: 04. dubna 2009 13:52
Jméno: sodyn
IP: uživatel5687
 sem tam psal ze mas na 555 asi jiny rafky nez ja .......3,5 sem tam zkousel ...renovoval sem komplet dvacinu, tak to vim. a ty moje rafky mely v originale draty 148x2. nevim jestli je to tim ze to je prvni vyrobni rok.Jestli tam nebyly pouzity dily z 550. Ale kamos ma taky stejny kola jako ja...a jako u dvaciny to rozhodne nejsou. Maj jiny ty stredovy naboje a rafek je uzsi. Psal sem to sem znova protoze tam uz je to stary tak na to uz asi nikdo dalsi neodpovi.
Datum: 04. dubna 2009 11:51
Jméno: sodyn
IP: uživatel5687
 tak to nevim teda co to mam ....kazdopadne zkusim ty M3. Sice bych radsi ty origo co sem tam mel ale ty se uz asi nedelaj. Dik za odpoved. Ja sem se to bal objednat abych to pak nemusel nak vracet bo abych nemusel zbytecne schanet jiny.
Datum: 04. dubna 2009 11:51
Jméno: sodyn
IP: uživatel5687
 tak to nevim teda co to mam ....kazdopadne zkusim ty M3. Sice bych radsi ty origo co sem tam mel ale ty se uz asi nedelaj. Dik za odpoved. Ja sem se to bal objednat abych to pak nemusel nak vracet bo abych nemusel zbytecne schanet jiny.
Datum: 04. dubna 2009 10:38
Jméno: sodyn
IP: uživatel5687
 tak to nevim teda co to mam ....kazdopadne zkusim ty M3. Sice bych radsi ty origo co sem tam mel ale ty se uz asi nedelaj. Dik za odpoved. Ja sem se to bal objednat abych to pak nemusel nak vracet bo abych nemusel zbytecne schanet jiny.
Datum: 04. dubna 2009 10:34
Jméno: sodyn
IP: uživatel5687
 sem tam psal ze mas na 555 asi jiny rafky nez ja .......3,5 sem tam zkousel ...renovoval sem komplet dvacinu, tak to vim. a ty moje rafky mely v originale draty 148x2. nevim jestli je to tim ze to je prvni vyrobni rok.Jestli tam nebyly pouzity dily z 550. Ale kamos ma taky stejny kola jako ja...a jako u dvaciny to rozhodne nejsou. Maj jiny ty stredovy naboje a rafek je uzsi. Psal sem to sem znova protoze tam uz je to stary tak na to uz asi nikdo dalsi neodpovi.
Datum: 04. dubna 2009 10:31
Jméno: standa
IP: uživatel5692
 jen bych dodal,aby to bylo objektivni....mel sem i 555 z roku 1958 a mela rafky jako moje soucasna 555 a draty mela taky 3.00.........
Datum: 04. dubna 2009 10:25
Jméno: standa
IP: uživatel5692
 mam doma 550 a 555.....550 ma uzsi rafky.....555 ma rafky normální....draty tam sou 3.0
Datum: 04. dubna 2009 10:14
Jméno: sodyn
IP: uživatel5687
 sem tam psal ze mas na 555 asi jiny rafky nez ja .......3,5 sem tam zkousel ...renovoval sem komplet dvacinu, tak to vim. a ty moje rafky mely v originale draty 148x2. nevim jestli je to tim ze to je prvni vyrobni rok.Jestli tam nebyly pouzity dily z 550. Ale kamos ma taky stejny kola jako ja...a jako u dvaciny to rozhodne nejsou. Maj jiny ty stredovy naboje a rafek je uzsi. Psal sem to sem znova protoze tam uz je to stary tak na to uz asi nikdo dalsi neodpovi.
Datum: 04. dubna 2009 9:57
Jméno: standa
IP: uživatel5690
 uz jednou sem ti rek ze se tam musej vejit i 3.50 natozpak 3.00............
Datum: 04. dubna 2009 0:12
Jméno: cela
IP: uživatel4226
 Čau draci mám mustanga a chtěl bych si udělat přímí sání poradte mi naky filtr. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2009 10:33
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 Hele Moly nic proti, ale docela začínáš napodobovat Standu a frikulína, jestli nemáš svoji hlavu, tak se omlouvám a napodobuj bez starostí dál!
Datum: 05. dubna 2009 10:33
 silonka
Datum: 04. dubna 2009 18:01
Jméno: cela
IP: uživatel4226
 Proč jako?
Datum: 03. dubna 2009 21:37
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 03. dubna 2009 21:20
Jméno: martin.popo
IP: uživatel4545
 Ahoj
Muže mi někdo říct co je to za jawu?? Popřípadě,kde seženu nějaké informace o ní. Díky
http://www.jawamania.info/tree/images.aspx?rootid=174743&nodeid=174744
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2009 9:14
Jméno: standa
IP: uživatel5691
 no je to 350 perak........laufy horem meli nektery vojensky typy a enduro(opravdu na tom jezdili terenni zavody  ).....ale podle vseho,ten motor co tam je.je z 360 panelky.....
Datum: 04. dubna 2009 9:14
 Jawa pérák, ale ne 250, ale 350
Datum: 03. dubna 2009 20:34
 Je to Jawa 250 Perak Ale je nejaka vytuningovana ma dohora vyfuk,aj plexi stit
Datum: 03. dubna 2009 20:09
 já myslim, že ti je bud nějaky prototip peraka, nebo to je tuningggg perak
Datum: 03. dubna 2009 19:47
 zdar draci,chtěl bych se zeptat jestly byste mi neřekly jaky ložiska se dávajou do předního a zadního kola na JAWU 21,pokudmožno kdybyste poslaly odkaz na sesu.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2009 17:50
Jméno: vojta
IP: uživatel5686
 Zdar, mám dotaz dá se sundat hlava válce a válec aniž by se rozhasil předstih, díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2009 22:40
Jméno: KUBA
IP: uživatel5689
 NORMALNE TO SUNDEJ A BUDE TO V POHO
Datum: 03. dubna 2009 22:40
Jméno: Mischenike
IP: uživatel600
 jasny to vsechno muzes sundat..a pradstih ti zustane stejny.. vubec to na to nema vliv
Datum: 03. dubna 2009 21:25
 ano!
Datum: 03. dubna 2009 18:15
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 zdarec borci a borky zacala sezona teplo jak prase ale stim pro nektere bikersto nastavaji i potize jako treba u me nevi nekdo z vas jak odstranit rez z nadrze porad mi to i pres sitko ucpava ventilek odrezovac nepomohl mate nake jine napady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2009 23:49
Jméno: Tom R.
IP: uživatel5575
 Hlavně s tím netřes tak dlouho aby ti potom ta nádrž netekla
Datum: 03. dubna 2009 23:49
Jméno: Dalibor
IP: uživatel1886
 *snaž
Datum: 03. dubna 2009 17:46
Jméno: Dalibor
IP: uživatel1886
 Nasypej do nadrže štěrk nebo drobné kamení a pul hodky s tím třes, zaleží na tobě jak dlouho s tím budeš třást, pak nalí vodu a naž se dostat všechen bordel pryč, kdidně tu nadrž umí pět krát, je to moje osvědčená metoda.
Datum: 03. dubna 2009 17:45
 Hoj draci, neměl by někdo z Vás doma fíka na prodej(Královéhradecký a Pardubický kraj)? Vím, že to sem moc nepatří, ale už delší dobu ho sháním a ne ho nějak sehnat!  Podmínkou je, aby vypadal trošku k světu a byl bych radši, kdyby neměl TP! Na typu mi moc nesejde! Moc díky všem za nabídky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2009 19:21
Jméno: Hans
IP: uživatel5173
 Já taky hele a sorry, ale nerad se nechávám urážet no.. Jinak ten fík je docela luxus, ale bohužel jsem tam v týdnu volal a už měl několik zájemců předemnou a to jsem volal snad do hoďky, co se tam ten inzerát objevil!  Dokonce jsem se snažil i výrazně přeplácet, ale nic.. je teda fakt, že za 2000 byl hóóódně slušnej a kdo měl na něj spadeno stejně jak já, tak prostě volal!  Jinak jako neznám nic lepšího než moto v origo stavu.. jsem totiž toho názoru, že renovace už není prostě "to pravý", víš jak?
Datum: 04. dubna 2009 19:21
Jméno: standa
IP: uživatel5692
 Hele ja vim ze dneska neni prdel sehnat nenabastlenýho nezmrvenýho fichtla a jeste ze sveho kraje,ale tak problem to neni......treba tohle si uz skousel http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/273365-pionyr.html ten vypada moc hezky.....predpokladam ze budes jako ja,ze mas rad originalni stavy a lak....me se moc líbí zrovna tenhle. Tedka momentalne zacinam rozjizdet renovaci moji 21 s TP.... Jinak mam doma jeste jednu 550,555,dalsi(horsi)21 a taktez 250 Peraka(s TP)....
Ja sem na tebe vylit uz z principu,protoze je to tu skoro denno denne,ze je nekdo linej otevrit inzerci a nejradsi by tak kdyby mu nekdo daroval peknou 21 a pokud mozno s papirama a este to na nej prepsal -a ja uz sem na to alergickej,bohuzel(sorry) dneska si to odsral ty    Ale kdyz tady frajer place ze nemuze sehnat mustanga a ja mu dam 20 odkazů na inzerce,tak mi este zmrdá ze je to drahy a nebo ze to neni z jeho mesta(o čemž neřekl ani slovo)........timto se ti omlouvam,protoze musim uznat,ze sem prestrelil....
Datum: 04. dubna 2009 16:40
Jméno: Hans
IP: uživatel5173
 Tak to mě mrzí, že jsem se Tě i já dotknul! Jinak k tý vejšce.. ty jí děláš a já už jí mám rok hotovou, takže jsme si i tímhle kvit!  Takže mohu konstatovat, že i já vím, co je to vysoká!  Ne, draku.. konec porypování.. jen si mě nemálo zezačátku naštval s tím, jak jsi bez čehokoliv reagoval, že jsem neschopnej! Nezlob se na mě, ale opravdu to není sranda sehnat fíka ve slušnym origo stavu. Třeba tam u Vás jo, ale v okolí HK bych to netvrdil! Mám doma 2 péráky, speciálku, nějaký půlbubnovky, ale slušnej pionýr mi stále chybí a když se sem obrátím s prosbou, jestli by mi někdo z Vás nepomohl, tak mi písneš Ty, že jsem neschopnej, takže asi tak no..
Datum: 04. dubna 2009 16:16
Jméno: standa
IP: uživatel5692
 ja ani nevim co ty si za vemeno a vubec nevim co se ti tu vnucuju......ty ses proste tupej a tim to hasne......myslis si o me ze sem retard....ok mysli si to....me to nevadi..... vpalim ti to do huby hned jak prijdes s prosikem ze ti neco nejede...... ja ani tak nereagoval na ten tvuj druhej dovetek,jakej ses chudacek,ale jak ses do mne pustil.....a na tohle ja sem alegickej..... a s nejakou grmatikou jdi víš kam....mimochodem sem ve 3.rocniku CVUT....to je vysoka skola jestli to neznas....a technici odjakziva vybornou grmatikou moc nevinikali a my si tu na to taky nehrajem......!!!! nazdar.....namachrovanej blbečku
Datum: 04. dubna 2009 13:57
Jméno: Hans
IP: uživatel5173
Datum: 04. dubna 2009 12:55
Jméno: standa
IP: uživatel5690
Datum: 04. dubna 2009 0:20
Jméno: standa
IP: uživatel5690
 zejtra ho máš u me......pojedes si pro nej ke kladnu?
Datum: 04. dubna 2009 0:15
Jméno: Hans
IP: uživatel5173
 Tak to je jasný, že od fíka za 1000Kč nemůžu čekat divy a kolikrát ani pojízdnost, ale jak říkám, byl jsem již u poměrně dosti lidí a jeden chlápek mi cpal dokonce fichtla s proraženym karterem a myslel si, že si toho asi nevšimnu a to byl fík za 4500Kč. Jako vím, že někteří z Vás to tu asi moc nechápou - já už taky moc ne, ale skutečně mám na sehnání pionýra děsnou smůlu.. Dvakrát se mi stalo, že jsem byl s lidma dohodnutej, že si pro něj přijedu a pak když jsem k nim dojel, tak mi řekli, že je už pryč.. Takže ono kdyby i to jednání ostatních za něco stálo, mohl jsem mít tento problém dávno z krku...
Datum: 03. dubna 2009 18:06
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Je jasný,že když najdeš inzerát s fikem za 1000,-,tak nesmíš počítat s tím,že to bude super stav.
Datum: 03. dubna 2009 17:55
Jméno: Hans
IP: uživatel5173
 Hloupost, na motoinzerci jsem sušil inzerát přes 2 měsíce a nic...
Datum: 03. dubna 2009 17:52
Jméno: Hans
IP: uživatel5173
 Urážet umí každej primitiv, ale pomoct, to už je asi horší, že? Abych pravdu řekl, tak inzerci prolejzám již pěkně dlouho.. byl jsem už asi u 8 lidí a ty motorky, jež měli nafocený na inzerci absolutně neodpovídaly skutečnýmu stavu! Chtít nějakej kus plechu na pole, tak si beze všeho vyberu, ale takhle? Když je "standa" takovej frajer, tak ať mi dohodí nějakýho pojízdnýho fíka bez TP ve slušnym původním stavu?? Čekám jak se k tomu postavíš? A pokud nic, tak aspoň vím, že nejsem neschonej jen já, že "stando"??
Datum: 03. dubna 2009 17:50
 rikam do hodiny ti jich sezenu 10.....a ver tomu....uz to tu na me jednou skouseli.......
Datum: 03. dubna 2009 17:45
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Neschopnej,nebo línej  .Nejen na motoinzerci,ale ve všech bazarech je spoustů fichtlu,stačí si k tomu sednout a hledat.A ne,podívat se do prvního bazaru,který najdeš a pak cpát inzeráty,někde kde nemají co dělat.Kdyby jsis ten inzerát dal třeba na motoinzerci,tak ještě dneska máš první nabídku.
Datum: 03. dubna 2009 17:43
Jméno: standa
IP: uživatel5682
 ja uz to nijak komentovat nebudu..... to je proste lidma.......projdu ves,skocim vecer na pivko,poptam se.....poprioade je tu motoinzerce(mimochodem tu sem dneska prohlizel a je tam asi 150 fichtlů ze vsech krajů)......takze si o tom myslim,ze ses neschopnej.....
Datum: 03. dubna 2009 17:35
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 03. dubna 2009 16:52
 zdravím ludia mám problém moj fichtl nehádže iskru sem tam hodí ale srašne slabú ze ju ani neni vidno a to len na kazd asi 5-6prekopnutie už som skúšal všetko nevem si už rady prosím poradte dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2009 22:43
Jméno: KUBA
IP: uživatel5689
 MUZE TOHO BYT VIC TREBA SVICKA,INDUCKA,FAJFKA,DRAT OD INDUCKY KLADIVKA NEBO TO MUZE NEKDE KOSTRIT
Datum: 03. dubna 2009 22:43
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 muže byt třeba indučka
Datum: 03. dubna 2009 19:25
 a je o jawa 23mustang ak by chce chcely resne vediet
Datum: 03. dubna 2009 16:29
 Čau draci čím to může být že všude kolem karbecu mi teče benzín?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2009 19:15
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 neo se podivej na hadičku,jestli dobře těsní
Datum: 03. dubna 2009 19:15
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 No ...řekl bych že máš blbě nastavenou hladinu...zkus přihnout plíšek dolu......
Datum: 03. dubna 2009 16:22
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 cau,mam docela velkej problem a byl bych rad jestli byste mi s ním mohi poradit kterej se tyka moji cz .asi za první mi prokluzuje spojkovej kos,coz je lehky vymenit.pak my vubec nejde vystelovat spojka,mam novy lamely a vubec ji nemuzu vystelovat.vubec nevím co s tím. a za dalsi my uz driv skubala 4 rychlost proste jako by tam chybel zub a preskakovalo to,jenze nejhrsi ze to ted zacalo delat treba kdyz jedu ve dvou i druha rychlost.chystam se rozebrat celej motor.mam z toho strach nikdy sem to nedelal.kdyztak jestli mate nejaky rady byl bych rad dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2009 15:43
Jméno: nafta
IP: uživatel1828
Posl.aktualizace: 04. dubna 2009 20:28
Jméno: JAWA_ceZetak
IP: uživatel4196
 hele a když tam naleješ benzín s naftou, tak to budeš horko těžko chcípat
Datum: 04. dubna 2009 20:28
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 VŠAK PROČ TO NEVYJEZDIT  kolika oktaňák je technickej?
Datum: 03. dubna 2009 19:50
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 VŠAK PROČ TO NEVYJEZDIT  kolika oktaňák je technickej?
Datum: 03. dubna 2009 19:39
Jméno: standa
IP: uživatel5682
Datum: 03. dubna 2009 17:42
 Taky sem to jezdil když do servisu přijel favorit s natankovou naftou...a někdy to bylo až dost...  Studenýho fíka sem startoval tak že sem měl lahvičku s ředidlem vypustil plovákovku nalil do ní ředidlo a připojim zpátky banzín s naftou...  Nedřív se to rozhřálo na ředidlo pak přišel benál...  To byli časy....
Datum: 03. dubna 2009 15:29
 Já bych to nalil do nějakýho průhlednýho sudu a nechal pár dní stát.Ona se nafta oddělí od benzinu,pak jenom benzin nějak vycucneš a můžeš jezdit
Datum: 03. dubna 2009 14:57
Jméno: standa
IP: uživatel5682
 dost zalezi v jakym pomeru je to naredeny.....pomer 1:1 je maximum pri kterym to este nejak jede......bude to strasne hulit a musis trosku ucpat sání,jinak to nepojede vubec....jo a špatně to chytá......je to tvuj boj.....ale pokud je v tech 30 litrech cca 5 litru nafty,tak to je jako v klidu,to se nic nedeje.....ale pokud víc,tak to bude zlý
Datum: 03. dubna 2009 14:49
 Čest ,seso nemaš nahodou pant sedla na jawa 50 05 mam ho cele urvane?????Děkuji za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2009 14:56
 jikdo to nedela,,sesa
Datum: 03. dubna 2009 14:56
Jméno: standa
IP: uživatel5682
 tak si ho udelej  nevim o tom ze by to nekdo delal.....
Datum: 03. dubna 2009 14:50
 zdar draci co si myslite o jawa new pionyr , kamos si ho chce kupovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2009 19:20
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Ja bych řekl,že to má i své výhody,,ale za to cenu si radši koupim origo 550
Datum: 03. dubna 2009 19:20
 Mě na tom nejvíc sere to že si to hraje na něco co to neni...! Třeba Fiat 500 novej.....krásný moderní auto....ale absolutně si ho nespojuju se starou 500. Kdežto novej pionýr.....nevim....opravdu mě to osobně nic neřiká ani designově ani motorově...!
Datum: 03. dubna 2009 15:37
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
Datum: 03. dubna 2009 14:32
Jméno: standa
IP: uživatel5682
 nerikejte ze je to hnus....ono designove to neni spracovany spatne,ale proste je to 4T......je to Betka no......bohuzel
Datum: 03. dubna 2009 14:29
Jméno: martin
IP: uživatel1411
 presne hnu hnus a zase hnus 50ccm ve 4taktu bych si asi nekoupil
Datum: 03. dubna 2009 13:19
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 03. dubna 2009 13:15
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Jawa robby.......je to linej 4takt nechtel bych to ani zadarmo za tu vatu co stoji bych si raci koopil 5mustangu  .i vzhledove je to hnus a hlavne ty vyrobci.......sit.
Datum: 03. dubna 2009 12:52
Jméno: kalda
IP: uživatel5684
Datum: 03. dubna 2009 12:51
Jméno: standa
IP: uživatel5682
Posl.aktualizace: 03. dubna 2009 21:59
Jméno: Woozie
IP: uživatel1379
 Až na to že v RSku je motor Minareli AM6 zatiaľ čo Dandy má AM4. To je ako keby porovnávate Škodu 1000 a 120L. RSkový motor tiež nie je nejaký extra zázrak, normálna hispánska 50tka... stovku na tom aj tak dlho neudržíš
Datum: 03. dubna 2009 21:59
 tak naposled jsem videl Dandy jak se rozjizdela u nas do kopce, hm tezky je pridat plyn a mirne primacknout spojku gdyz vidi ze mu to cuka, ale kazdej se uci a ja bejval taky takovej  na dandy nemam ani tolik vzpominek jako ze jsou to tez zajmave perlicky...jinak oprava - leti az 95! a to neni silou vetru...nigdy jsem ji dlouhodobe nestajil takze problemy s ni nebyly, jezdila na 50ccm slusne, to musim uznat, pravda, je prevedena do rychla a do tech kopcu to trochu chybi gdyz se v cas nepodradi aby to bylo ve vysokejch, ve dvou je to porod, tak jako na vetisne malokubaturovych stroju...jinak 6Q je docela solidni vybava, gdyz rikas ze je udelana blbe tak ti budu verit, jak rikam dlouho se u me neohrala, ale jinak je to fajn stroj, ve svy dobe to byla vcelku povedena masina, tak jako jeji vetsi sestricka 125 mela hodne co do sebe...ale na fichtla nema nic a nigdy, to je legenda s velkym L sveho vlastniho kalibru...
Datum: 03. dubna 2009 20:48
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Vzhledově je dandyna dobrá,ale jinak je to prskolet.
Datum: 03. dubna 2009 19:23
Jméno: standa
IP: uživatel5682
Datum: 03. dubna 2009 15:15
Jméno: Mrcin.m
IP: uživatel4549
 to jo  , stejnej motor jak RS ale v max70km/h co
Datum: 03. dubna 2009 14:51
Jméno: standa
IP: uživatel5682
 myslim databazi na Motorkari.cz ......jo a k tomu RS.......to je jeden z mala 50 motoru ktery si dela Aprilie sama........do skutru serou motory Minareli,Piaggio a nebo Franco Morini.....ale RS si delaj sami poctive..... v dandyne je normalni motor minarelli s valcem nahoru a dava se do standartnich italskejch skutrů,ktery maj 4.6 kone......jedinej rozdil je v tom,ze to má prevodovku a ne variator,proto se to furt sere.......ty motory sou staveny na jezdení ve špičce......takze cim vic ji setris,tim vic ji davas na prdel....
Datum: 03. dubna 2009 11:14
Jméno: ja
IP: uživatel5681
 zdravíčko SESO mám na tebe takovej dotaz potřeboval bych držák na kufr k jawa dandy 125 (r.v. 2000) protože sem se díval že ho tady nevedeš tak jesi namáš nějaký kontakty kde by se dal sehnat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2009 19:36
Jméno: já
IP: uživatel286
 fajmonjiri@seznam.cz
Datum: 05. dubna 2009 19:36
 DRAKU OKOLO 800 TI HO SPLASIM,,, KDYZ TAK PISNI MAIL
Datum: 03. dubna 2009 9:05
 napis mi mail,,to se da splasit,,sesa
Datum: 03. dubna 2009 7:53
Jméno: matias
IP: uživatel5680
 nazdar,možno to tu už je ale sesa tu predával čínsku náhradu výfuku na fichtla... už nie je v ponuke? ten "origo" je na mňa moc drahý
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2009 22:56
 to nevim stale kdy
Datum: 03. dubna 2009 22:56
Jméno: standa
IP: uživatel5682
 A co chromovanej dvoukomoráč?
Datum: 03. dubna 2009 10:26
 bude az za mesic,,veze se terprve na mori
Datum: 03. dubna 2009 7:16
 asi je vyprodal.taky je nevidím.bylo to dobré zboží.
Datum: 03. dubna 2009 0:24
Jméno: Číča
IP: uživatel2861
 Ahoj borci  Potreboval bych poradit s mym problemem,tykajici se predniho kola/vidlice. Na mem mustiku byla predni vidlice cela zatuhla a vubec neperovala. Pak jsme byl po nehode donucen rozebrat cely predek (kolo,vydlice,brejle...) a kdzy sjem to namontoval zpet,tak s emi kejvalo kolo ze strany na stranu. Kamarad mi rekl,ze tam musim dat ty 2 plastovy veci,ktere byli celou dobu prirezle (nebo neoc takoveho  ) uplne u kola a nebyli na svem miste. Nesli sundat,tak sjem si obstaral nove,ktere jsem nasledne hodil na spravne misto. Jentze mi po kratkem jezdeni vyjedou zpet mimo sve misto smerem ke kolu (vlivem pruzeni...zustanou dole). Poradili by jste mi,jak toto vyresit? Mam to prilepit natvrdo do tech ocelovych trubek (tam kde to ma byt... ale lepit plast na kov? :-/ ) nebo to vyresit jinak? Chci uz jezdit,ale s takhle vyvyklanym kolem to nejde  Dekuji vsem,snad jste pochopili muj problem
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2009 21:53
Jméno: Radek
IP: uživatel5677
 týpku, tak ty plastový věci jsou silonový futra, ty vyraž ven nějakou trubkou průměru aby jsi ji dostal dovnitř a odmasti tu trubku zevnitř, například na klacek dej hadr namočenej v benzínu a protáhni to tou dírou....pak si v obchodě kup 4 ty silonový futra do pionýra a nalisuj je dovnitř, tak jak tam maj bejt, to horní myslím 20cm od spodku a to spodní hranou se spodkem vidlice, ale to je jasný že jo, docela se mi osvědčila trubka od pumpičky na kolo  ....pak si sežen ruční výstružník s průměry od myslím 19-22 mm, no prostě aby to bylo na to futro a vždycky to malinko vystruž a zkus jak v tom ta vidlice jde, ale nepřežeň to, jinak tam potom budeš mít vůli, jak do stran tak dopředu a dozadu...ty futra tam držej přesahem jo!!! pokud jsi to dobře odmastil tak nemůžou vypadnout  ....pak pořádně namaž vazelínou ty kluzáky co držej kolo a vjížděj zespodu do vidlice a kidni i něco do tý vnější trubky, pak to jen slož dohromady a můžeš zase lítat, pokud jsi ne neskonil
Datum: 02. dubna 2009 21:53
|



|