Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: JKB
IP: uživatel5750
 Mám jawu 21 se zapalováním s 550 zapojil jsem ho že drát na kladívku (označení 1) mám na cívce (označení 18) ty dva dráty jak vedou shora tak ten nalevo (15) mám na cívce (15) ten druhý nemám zapojený. Jde mi jen o to aby mi naskočil motor jiskru to sice hází, ale slabou nevíte čím by to mohlo být.
Dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 2:03
Jméno: standa
IP: uživatel5747
 z tvyho popisu se v tom moc nevyznam,ale zapoj to klasicky jak to u pareza ma bejt.....pravou zdirku na zapalovani na 15 na inducku a kladivka na 1 a nebo obracene(ono na tom moc nesejde)
Datum: 12. dubna 2009 2:03
 zdar draci..potrebuju se zeptat,je na BABETTE 210 stejna indukcni civka jako na mustanga 23 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 14:15
 no a v cem je to lepsi??
Datum: 12. dubna 2009 14:15
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 ne nepojede to líp pojede to stejně to by každej jezdil s osmičkou
Datum: 12. dubna 2009 10:11
 a kdyz dam na toho mustanga 8v inducku misto 6v tak co se stane?bude to mit lepsi jiskru? nebo to treba lip pojede??
Datum: 12. dubna 2009 9:39
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 Ne, není, na babetě je indukční civka 4V za to na mustangovi je 6V (někdy i 8V), sice by to šlo, ale nedoporučuji
Datum: 12. dubna 2009 9:12
Jméno: standa
IP: uživatel5747
 myslim ze ne
Datum: 12. dubna 2009 2:04
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdar,jak mám správně nastavit u ČZ 150/352??A kolik má bejt.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 8:58
Jméno: pítrs
IP: uživatel5767
 odtrh je u vseho stejný 0,5 nebo 0.6-na sílu dělá se to plátovejma měrkama když je píst v horní uvrati-u hlavy,já mam odtrh nastavenej dobře tak aby to normálně jelo za 5 min ...
Datum: 13. dubna 2009 8:58
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 ale mylsim ze mysli odtrh !
Datum: 12. dubna 2009 9:50
 rád bych ti pomohl kdybych vedel co chceš nastavit
Datum: 11. dubna 2009 22:22
 Zdar fichtlaři chci se zaptat jestli je možný že se přehřeje zapalování (kondenzátor) a pak to nejede.Mam totiž Mustanga trochu poladěnýho (Dellorto 19mm, vějířová hlava,..) vytáh jsem na něm 80 ale pak jsem ubral a on chcípnul a nechtěl pak chitit a chitil až po chvíli. nevíte někdo co s tim?? zatim zdar Jawista
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 2:52
 Nebo to taky může být fajka. Je vyběhaná a po větším zahřátí to nesvírá svíčku jak má.
Datum: 12. dubna 2009 2:52
Jméno: standa
IP: uživatel5747
 i ve starejch navodech od Krejbicha ze sveta motoru se pise,ze bys mel kondik vytahnout externe.....takze je to mozny
Datum: 12. dubna 2009 2:06
Jméno: martin
IP: uživatel1411
 skus dat jiny kondik jo a kdyz tunis dej tam bezkontakt a ladak to je dulezite na otacky pak ti pojede mnohem lepe
Datum: 11. dubna 2009 21:46
 spíš se utáhl
Datum: 11. dubna 2009 21:45
 Hele,když si chcu hodit nádrž z 250ky na mustanga....dá se tam do té nádrže z 250ky hodit kohoutek z mustanga?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 10:24
 Ale děda měl doma 250ky tak se musím podívat jestli někde není nějakej kohoutek
Datum: 12. dubna 2009 10:24
 No právě že ten novější...
Datum: 12. dubna 2009 10:23
Jméno: leito
IP: uživatel1828
 250 ma zavity na kohoutek dovnitr ,ale vetsian mustangu ma zavity venku. Ale taky ty prvni typy mustangu ,mely zavity dovnitr, Podle toho jakej typ mustanga mas.
Datum: 11. dubna 2009 21:50
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 zdarec šousti! .. hej jaky ma nasledky plovak v karburatoru kdyz nasava benal???...(teda by mohl jit plovak k soudu ze??  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 17:47
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Chceš mi říct že ti to přišlo vtipný?...já mam smysl pro humor...ale tohleto nebylo vtipný...ale nehorázně trapný..
Datum: 12. dubna 2009 17:47
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 a co jako bylo trapny ze se stoho delaj srandu to spis je tu nekdo trapny ze nema smysl pro humor
Datum: 12. dubna 2009 16:22
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 12. dubna 2009 13:19
 to je pak cely na nic...lepsi zaletovat anebo jeste lepsi koupit novy
Datum: 12. dubna 2009 11:36
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 lol   hej ale me nasava benal ale je jen nakrivo .. proste nekde je potopenej a nekde ne.... a kdyz je potopenej tak nejde moc do otacek ze?
Datum: 12. dubna 2009 9:48
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 áááá! pozor, Moly se mi mstí za to, že jsem jednou projevil nesouhlas s ním... No jo no, co s tebou mám dělat ty kluku
Datum: 12. dubna 2009 8:50
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Stanone...radši nevtipkuj....
Datum: 11. dubna 2009 22:07
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 taky tě zdravím ty šouste jeden! plovák ti půjde ke dnu a nebude zavírat ventil, dej mu potápěčský brejle a šnorchl ať se neutopí!!
Datum: 11. dubna 2009 20:50
 zdravim..mám dotázek  vím že se to tdy asi omýlá pořád dokola ale chtěl bych vědět jak a čím nastavím předstih a odtrh...mám v tom nakej zmatek..dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 2:12
Jméno: standa
IP: uživatel5747
 to miluju kdyz nekdo vtipkuje a mozna to ani on sam neumi nastavit   hele v tom FAQ myslim ze je to az moc dobre popsany,akorat ten predstih je treba skouset....odtrh je danej....kladivka se maj otvirat 4 desetiny milimetru....predstih je individualni....dost velkou roli hraje komprese a stav motoru,ale tak zacit muzes tim,ze zapalovani otocis uplne doleva a pokud bude kopat pri startovani tak zapalovani budes jemne pootacet nazpet az do momentu kdy prestava kopat a pak ho vratis o kousicek zpet + sledovat jak se motor chová pri dannym predstihu.....jako jsou dany nejaky rozmezi odtrhu i predpalu,ale ne vzdy to na ne funguje
Datum: 12. dubna 2009 2:12
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 hmmm, tak tohle já musím hned zítra zkusit!!
Datum: 11. dubna 2009 20:46
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
Datum: 11. dubna 2009 20:45
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 11. dubna 2009 20:39
Jméno: mustafik
IP: uživatel5336
 hoši co je podle vas lepši nultej vybrus nebo 8 vybrusu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 12:36
 Podla mna je lepsi nulty vybrus to uz preto lebo keby si mal 8vybrus rychlo sa ti prehreje motor
Datum: 12. dubna 2009 12:36
Jméno: standa
IP: uživatel5755
 ziskas cca 0.3 kone a narust relativniho kompresniho pomeru na 10:1,trosku lip to jede,ale zadnej zazrak...nejakyho nadmernyho opotrebeni kliky a ojnice bych se nebál....do kompresniho pomeru 11:1 by to melo bejt bez problemu........jako nebranil bych se velkejm vybrusum,ale ne s tou hubenou vložkou valce co tam je....mozna jeste jeden -dva vybrusy by to este zvladlo,ale to uz bude tenky jak papir
Datum: 12. dubna 2009 12:29
 ja osobne si myslim ze 8. neni na normalni jezdeni protoze vsecko dostava vetsi narazy nez na co je to puvodne delane...klikovka...ojnice...atd atd....zase je vyhoda ze ziskas nejak kolem toho kone navic ale odrazi se to na spotrebe a taky hlavne na tom jak dlouho to cely vydrzi  to je ale jen muj nazor
Datum: 12. dubna 2009 11:49
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 jasny ze 8. ten ma vetsi objem , ale zase jednou zadrez a muzes valec vyhodit
Datum: 11. dubna 2009 20:35
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
Datum: 11. dubna 2009 20:35
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 jasny ze 8. ten ma vetsi objem , ale zase jednou zadrez a muzes valec vyhodit
Datum: 11. dubna 2009 20:34
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 Je lepší CBR 125 nebo Yamaha YZF R125? Pro mě je lepší Yamaha, pro kamaráda zase CBR... Oboje má svoje pro i proti!
Datum: 11. dubna 2009 20:34
 Cago mam 21 a kdyz radim z 1 na 2 tak musim nejdriv neutral a pak az 2. Jak dse toho zbavim??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 12:36
 tohle sami mi dela 487 stacilo kdyz sem jednicku vytocil trochu vic a neni s tim problem
Datum: 12. dubna 2009 12:36
Jméno: standa
IP: uživatel5755
Datum: 12. dubna 2009 12:35
Jméno: mysak949
IP: uživatel1356
 Stanon: nechapu  a ani nevim jakej šroubek myslíš ....
Datum: 12. dubna 2009 12:19
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 Než jsem dělal generálku na motoru, měl jsem tam obyč šroubek bez osazení, kvalty tam padaly jak chtěly, teď už tam mám osazenej šroubek a musím dát nejdříve neutrál a pak dvojku, při troše snahy se to dá zmáknout jedním šlápnutím, ale cítím že to tam je tak jak to je!
Datum: 12. dubna 2009 10:14
Jméno: standa
IP: uživatel5747
Datum: 12. dubna 2009 2:16
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 nelze, jedině vyměnit šroubek s osazením za šroubek bez osazení, je na levé straně automatu z vrchu. Ale to se ti pak může stát, že budeš mít jedničku, přeřadíš a ejhle! trojka! a ještě lepší je, když tam dáš omylem neutrál  hhhhhhnnn!!!!
Datum: 11. dubna 2009 20:49
Jméno: standa
IP: uživatel5747
 nazdar chlapi...hele vic hlav vic ví.....zase fichtl.....zase sem ho seridil ze jede neskutecne,vse funguje peckově.....ALE....kdyz motor roztocim do neuveritelnejch otacek,tak to zacne skubat,ze ma malo paliva... JENZE....kohoutek sem uz natolik upgradoval,ze z toho tece benzinu,ze by to uzivilo skodovku,palivovej ventil provrtanej na max ze je este schopnej zavřít.....proste benzinu tam de az neskutecne......resim tenhle problem uz cca 6 let   Ale je docela zvlastni,ze kdyz z toho shodim plechy,tak to nedelá...tudiz mi to trosku privadi k bande a napada mi ,jestli to nemuzou spusobovat vibrace v bande(je v ramu trosku volnejsi)....jako neresim to nejak extremne,ono i takle to 70 na trojku jede a tak nejak po vsi a po okoli se s tim jezdit dá,ale uz me to proste vytáčí,protoze sem to dodnes nevyresil......cca pred 6 lety to zacalo delat kdyz sme jeli s brachou na krivoklat,predtim to nedelal   mezitim sem motor modifikoval asi 3x a dalo to pokoj vzdycky jenom tak prvnich 300km od slozeni motoru,pak sem ho zacal krmit na doraz a problem byl nazpet..... no pokud vas neco napadna tak skuste napsat......
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 15:12
Jméno: standa
IP: uživatel5755
 proste sem to poradne provrtal az ke gumičce(v jednom miste je to tam nesmyslne zuzene) a od gumičky.....
Datum: 12. dubna 2009 15:12
 prosimte mohl bys prozradit jak mas upgradovanej kohoutek?u cz 175 mam problem ze se porad ucpava, ale u mustanga jsem mel v nadrzi daleko vetsi svinstvo a kohoutek se nikdy neucpal,takze ho tam asi taky nekdo upgradoval
Datum: 12. dubna 2009 9:44
Jméno: standa
IP: uživatel5747
 vicko od bandy mam rozrezany flexou skrz na skrz aby tam musel jit vzduch i kdyby nechtel.......nejaky veci typu zapalovani,trysky svicka nemaj vliv a bohatou smes poznam .....karbecy sem skousel uz kolikrat.....teplej vzduch mi prijde jako kravina,protoze to dela studenej i teplej....se vzduchacem i bez vzduchace,s nizkou i vysokou hladinou....no bude to nejaka mrda jak rika Vyspu,ale za tech 6 let sem na to este neprisel   ale je to jedinej fichtl co mi takle zlobí.....takova vyjimka  ale nejhorsi je,ze proste kdyz zacne zdechavt roztocenej tak mam v plovakovce malo benzinu.....uz sem i laboroval ze mi sel trochu vzduch do hadicky u kohoutku a v odkalovaku,tak sem to opravil,odkalovak vyhodil a tim to taky nebylo.....eletrikou to taky neni(to byla jedna z prvnich veci co sem resil)....jednou sem dokonce priletoval jehlu na soupatko a na chvili to dalo pokoj,ale opet....vydrzelo to tejden a repete   kdyz koupim novej kohoutek,tak to je este horsi nez kdyz tam necham ten provrtanej,kdyz tam dam viko plovakovky bez provrtanyho ventilu tak je to taky este horsi......jako este sem neskusil vymenit rám a bandu    Jako jde o blbost...jo....zase mam vsechny fichtly na opravu vyexportovany tak sem se zacal vrtat v tech mejch  no tak ja se zeptam zase za pul roku znova   a zatim si dam dohromady fichtla od Kolečka a budu jezdit na nem,aby mi to nenasíralo 
Datum: 12. dubna 2009 2:33
Jméno: Vyspu
IP: uživatel5
 Jura.Pepa> ale my se bavíme o fichtlech, toho když netočíš tak nejede...
Datum: 11. dubna 2009 22:04
Jméno: Jura.Pepa
IP: uživatel820
Datum: 11. dubna 2009 21:47
 A co karbec, zkoušel si komplet jinej? Pak mě napadá jedině elektrika, zaměřil bych se na to co se od začátku neměnilo, bude to určitě nějaká blbost kterou vždycky přehlídneš
Datum: 11. dubna 2009 21:32
Jméno: MARTIN
IP: uživatel1411
 JA si mylslym ze ti tam de malo vzduchu kdyz tam das ten plech tak ti to zmensi pruchod vzduchu do filtru
Datum: 11. dubna 2009 21:29
 další vec:tim že jsem vyvedl hadici ven vzduch se mi napporem do filtru tim padem jsem chudy.musel jsem pridet na jehle aby to bylo ok.ok to je ale za jízdy.když stojím slyším že je to bohaté.ale šlape to.opava-šternberk 60min
Datum: 11. dubna 2009 21:27
 přesně ten samý problém mám u 555 když mám prsička  jakmile pravou stranu otevřu ož to valí v pohodě... no jak rika postul, hadici.. ale muj problem je spis v tom, ze te nkarbec je moc blizko plechu
Datum: 11. dubna 2009 21:18
 no nemuze to bejt nejak skrizeny lanko ke karbecu??me to zas dela ze kdyz tam dam na 05tku plech tak se to ohne a zase to pridava samo...
Datum: 11. dubna 2009 21:16
 taky mi 20 jela bez plechů lip než s plechama.proč?protože s plechama se pod vrchním bříškem kdeje vzd.filtr vytvoří kapsa plněná horkým vduchem od valce.horký vzduch je objemově velice nevýhodný.přivedl jsem čestsvý vzduch hadicí do telesa filtru a pincek skoro nevadne.jsem schopen jet 80 km přes 60 km/h prumerne.doporučuji
Datum: 11. dubna 2009 21:01
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Zdar,ze by netihaly kladivka?
Datum: 11. dubna 2009 20:45
Jméno: Libor:D
IP: uživatel5546
Datum: 11. dubna 2009 20:39
Jméno: 551 sport
IP: uživatel2073
 měl sem naprosto stejnej problém, profouk sem kohoutek a v pohode, ale jak pises tak tim to asi nebude
Datum: 11. dubna 2009 20:26
 no me spis ty plechy pripominaj ze cim zatizenejsi je stroj, tim vic zere ale ty plechy nemaj zas tunu ale moznost to je...taky me napada podtlak, pokusil bych procistit dirku v uzaveru nadrze a nebo ho zvetsit (ale to je jako posledni moznost)...dalsi co me naada je dat mensi trysku...co jehla?...dale se vypodkladalo vicko plovakovky a tim se udelala vetsi rezerva, bud si vysustruzis krouzek nebo tam vrznes neco podobneho prumeru a vysky (staci tak 2-3mm vyska zalezi jak moc to zere)...schodit filtr ale to neni reseni...ty vibrace nevylucuju ale nesetkal sem se, newim jak bych si to vysvetlil ze to dela tim...prioritu bych videl pokud to ma podtlak v bande a pak bych to zkousel dal, wim ze ty moje napady jsou vic nez bprasteny ale lepsi nez nic
Datum: 11. dubna 2009 19:57
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Kup si jinýho fichtla  (jednoduchý řešení)
Datum: 11. dubna 2009 19:53
 skus zvýšit hladinu v karburáto nebo to muže být svíčkou
Datum: 11. dubna 2009 19:31
Datum: 11. dubna 2009 19:08
 mě se zdá podle toho co píšeš že ti tam jde toho benzínu moc a proto se hltí a nejde do otáček ale může to bejt od něčeho jinýho zkus si pohrát s jehlou
Datum: 11. dubna 2009 19:01
 vidim, stejnej problem jako ja, mam celejyho fichtla po Go, vrazil jsem do nej cca 5klacku.Dneska jsem jezdil a taky mi to nehce doti kat, jen z kopce, i kdyz mam ventil naplno, novou hadicku+ filtr a zbytek ok.proste jsem taky trochu nasrane*
Datum: 11. dubna 2009 18:25
 Nazdar,asi před týdnem sem se jel projet na mustangovi...jel normálka pěkně..dojedu doma za půl hodiny sem chtěl jet znovu...a najednou mi to nechce brat ve vyšších otáčkách...nakopnout jde pěkně ale jakmile přidám plyn tak začne chcípat...nevíte čím to je???dneska sem shodil karbec a celý ho vyčistil i s tryskama a pořád to blbne...díky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2009 21:24
 a co svicka??
Datum: 11. dubna 2009 21:24
Datum: 11. dubna 2009 20:58
 tak todlec vidim presne na zaneseny trysky, presne receno na zanesenou trysku hlavni a jeji kanalek...a nebo mas spatne sestelovanou hladinku v plovakove komore, s tim souvisi i mozny zacpany privodni ventil - je v plovakovem vicku, doseda na nem takovej plisek (s nim se to taky sesteluje pomoci ohbuti plisku - plisek ohnes nahoru a tim zvysis hladinku, ohnes dolu a snizis ji) a na ten plisek doseda plovak, kterej to zveda, cili sesteluj plovakovku (je to napsany ve FAQ), profokni trysky a prostourej kanalky dratkem (trysku dratkem ne!) a pokud mozno tak si serid predstih a odtrh (taky navod ve FAQ)
Datum: 11. dubna 2009 19:49
 A nemůže to být třeba moc oleje v benzínu?....Ale mám takový pocit že mi to začalo dělat od té doby co sem přehodil z přímého sání zpátky hadici do airboxu
Datum: 11. dubna 2009 18:33
 Počkat....palivovej ventil...???no karbec sem měl úplně rozebranej,umytej a profokanej....nevím co to blbne
Datum: 11. dubna 2009 18:19
Jméno: standa
IP: uživatel5747
 hele a fakt si ten karbec vycistil poradne?? i kanaly prostouchnout dratem,vzdusniky prostourat atd..... tohle je priznak nejakyho ucpani.....muzes mit pricpanej palivovej ventil a stale nizkou hladinu a hned to nechce jet.........
Datum: 11. dubna 2009 17:39
Jméno: mzsak
IP: uživatel1356
 me to delalo kdyz sem mel ucpanou hlavni trysku
Datum: 11. dubna 2009 17:09
 Takže mám shodit hlavu i válec a znovu to přetěsnit?hele a ten předstih a odtrh mám štelovat jak?
Datum: 11. dubna 2009 15:39
 Takže mám shodit hlavu i válec a znovu to přetěsnit?hele a ten předstih a odtrh mám štelovat jak?
Datum: 11. dubna 2009 15:30
 Hele mě to dělalo a tak sem přetěsnil valec, hlavu, vyčistil kohout, a pošteloval ředstih a odtrh. líta jako nikdy
Datum: 11. dubna 2009 15:05
 Bere to tak do půlky plynu a potom to zdechá....
Datum: 11. dubna 2009 14:18
 čus mam problem nejde my nastartovat fichtl jezdil sem s nim furt a na 1 nakop chytal v poho pak sem ho umyl a dal uschnout a nic. jiskru hazí benzín teče zkušel sem to včera a chytl tak na 10sekund a dyž sem chtel přidat plyn tak okamžite chcípl očistil sem kontakty vyčistil vyfuk a nic proste nejde proste dycky žbrbne na malinkou chvilku a hned chcípne čím to může byt díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2009 17:36
Jméno: tomas
IP: uživatel5748
 jj vyčisti trisku a pak to bude v pohodě
Datum: 11. dubna 2009 17:36
 vyfoukej karbec kompresorem... možná se ti dostala voda do kanálů
Datum: 11. dubna 2009 15:07
 Zdar,mně to taky tak začalo blbnout...a to mi nikdy zatím nedělal
Datum: 11. dubna 2009 14:27
Jméno: standa
IP: uživatel5747
Datum: 11. dubna 2009 14:02
 zdar draci.vcera mi behem dne zacala prokluzovat spojka na mustafoj a vecer us klouzala celkem fest.se spojkou nemam skusenosti.tak se ptam,mam tam PP80 vyresi to na nejakej cas PP90?nebo mam rovnou rozpulit?diky draci zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2009 20:53
 Já mam na své Jawě 21 olej PP90 a slepuje mi to lamely tak že jak chci jít jezdit tak mi prostě nejde spojka.
Datum: 11. dubna 2009 20:53
Jméno: standa
IP: uživatel5747
 zaprvy skus uplne povolit spojku,jestli to neni jen serizenim.....PP80 je hustsi(ale jen malinko) nez PP90 takze to nikam nevede....pokud bude klouzat,shod dekl a na kazdej kolik u spojky pridej jednu šestku podlozku....problem to na čas vyresi
Datum: 11. dubna 2009 14:04
 ČAU, doufam ze to nikdo nesmaze!!! Nemate nekdo doma drzak stojanu ,jak je pocni stojanen např. na jawa 350/634-640 nebo 175/477-487?? ja jsem se ptal snad v trech obchodech co prodavaj dily na jawy a čz ale prej to namj. Tak se obraciim na vas ,jestly to nekdo nemate? P.S drzak stojanu ,jak je ten drzak navarenej na ramu a doneho se dava čep stojanu!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2009 21:27
 zdarec..ja mam nejakou kostru i se stojankem ale nevim co to je...350/634 to neni urcite bude to z nejaky 175 nebo 250tky ale muzu poslat fotku ty kostry...jestli chces prodam ti to i se stojankem...ozvi se mi na majl sem nechodim casto
Datum: 11. dubna 2009 21:27
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Zdarec chlapci mám problém se svou 20kou. Startuje nádherně na poprvý nebo na podruhý. Jednička jede hezky. Kopnu dvojku a ke 40kmh dobře a najednou se začne uplně cukat kopnu trojku a zase se hrozně cuká. Už nwm co dělat. Zapalování nastavený, karbec komplet vyčištěnej a svíca skoro nová. Kámošovy toto dělal když neměl benál ale já mám plnou a do teď jezdil dobře. Poraďte prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2009 22:08
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Tak karbec vyčištěnej, ventil jsem vyčistil a je jak sklo. Děda mi nastavil hladinu takže ta by měla bejt taky ok. A dělá to samý takže už jsem z toho v anclu.. Skusim přizvednout tu jehlu ale moc velkou šanci tomu nedavam ale naděje umíra poslední. No uvidíme zejtra a napíšu.
Datum: 11. dubna 2009 22:08
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ja to vidim taky na privod benzinu skontroluj jestli tece dostatecne z hadicky a kdyz jo tak projdi karbec nekdy spatne pousti ventilek v plovakovy komore skontroluj hladinu a pokud to nepomuze tak jedine skus dat jehlu o jednu drazku vejs
Datum: 11. dubna 2009 10:58
Jméno: standa
IP: uživatel5746
 jenda ma pravdu.......ucpanej kohoutek a nebo ventil v plovakovce
Datum: 11. dubna 2009 10:09
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Pravě že ne... Na neutral se necha vytočit uplně a na jedniočku taky. Problem nastava až při druhym a třetim stupni.
Datum: 11. dubna 2009 9:44
 jestli že to dělá ve vyších otáčkách tak to vypadá ře nestíhá přitékat benzín mě to taky dělává ae jen horkej
Datum: 11. dubna 2009 9:06
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Zdarec,eletrika mi nic nerika,zajima me, jestli muzu dat, 2 (vleke z 30W zap.)na ten 20 W okruh.Jednoduse recene....30W zapalko, zapojit jako 20W?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2009 12:39
Jméno: standa
IP: uživatel5747
 no beze zmeny elektroinstalace NE! u 20W je jinak zapojeny zadni svetlo.....muzes to tak zapojit,ale je tam dost ALE..... pokud zadni svetlo jen napichnes na kontakt 56 v prepinaci,tak by to mohlo normalne fungovat,POKUD nemas silny magneto....to by pak pri prepinani svetel tlumený/dalkovy mohla praskat zadni zarovka....kvuli tomu je to u verze 30W osetreno dvojim zapojenim pres vlakna.....ale pokud mas normalni chciply magneto,ktery dava prd jiskru,tak i prd svíti a muzes to zapojit na tvrdo jak sem psal....taky to tak mam(zatim teda  ).....doufam ze sem ti aspon z casti odpovedel
Datum: 11. dubna 2009 12:39
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
Datum: 11. dubna 2009 12:12
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 30W zaplako ma jiny zapojeni nez 20W a chci se zeptat jestli mi bude frcet 30W na okruhu 20W
Datum: 11. dubna 2009 12:04
Jméno: standa
IP: uživatel5747
 mezi chytre napatrim,ale tenhle dotaz sem absolutne nepochopil
Datum: 11. dubna 2009 11:02
Jméno: k
IP: uživatel5506
 mam problem babetta 210 mi nedrží volnoběh a když zastavim hned mi chcípne nevíte čím to je a popřípadně jak to napravit díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2009 23:07
 čawes....chtěl bych se zeptat, esi můžu dát indukční cívku (jako takovou tu velkou co se dává mimo motor  ) když mi z dynama jdou jen dva dráty a mám ta, jen 2 cívky.....bo kámoš tam má 3....  mám Jawettku díky moc draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2009 20:40
 díky
Datum: 11. dubna 2009 20:40
 to je jedno, ne? Nemám sice jawettu, ale myslim si (nejsem si jistej) že jeden kabel bude světelnej a druhej zapalovací. a ten zapalovací dás na kladnej pol civky a na zapornej pichneš kostru.
Datum: 11. dubna 2009 15:16
 čau chlapi...potřebuju vaši královskou pomoc....našel jsem ve stodole ležet Jawettu  ....složil jsem to a vypadá to funkčně je docela dost zachovalá, ale nejde mi sešlápnout pedál  ...trochu s tím otočím, když se na to postavím celou vahou....čili to nejde nastartovat.....poraďte prosím...díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2009 22:56
Jméno: blázen
IP: uživatel2324
 Zkusil bych zařadit neutrál (  ), nebo rozpůlit a ošéfovat si to v převodovce.
Datum: 11. dubna 2009 22:56
 chápu že se mi snažíte pomoct draci  , ale nejde tady o nehybný píst ale o šlapátka....píst se krásně hýbe.Zkoušel jsem to....jen mi prostě nejdou sešlápnout šlapátka....díky moc za všechny rady
Datum: 11. dubna 2009 10:31
Jméno: standa
IP: uživatel5742
 skus to napred rozslapat se zmacklym dekompresorem.....
Datum: 10. dubna 2009 23:34
 tím to nebude....když točím rotorem dynama tak se mi píst hýbe a jde to hladce, ale prostě to nemůžu sešlápnout...
Datum: 10. dubna 2009 23:06
 tím to nebude....když točím rotorem dynama tak se mi píst hýbe a jde to hladce, ale prostě to nemůžu sešlápnout...
Datum: 10. dubna 2009 23:01
 Budeš mít KO zarezlej píst ve válci....
Datum: 10. dubna 2009 22:43
 Zdravím draci,mám problém,dneska když jsem přijížděl ke garáži tak zákon schválnosti zasekla se na mi pioynrovi převodovka!Zasekla se mi tam jednička a nejde zařadit ani podřadit,tak co stím jestli koupit něco novýho?Potřebuju poradit,předem moc díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2009 19:00
Jméno: DenZiL
IP: uživatel5633
 Hm to bude v haji automat to me se stalo 50 km pred mestem kde bydlim a tak sem to musel dojet na 1cku...
Datum: 05. května 2009 19:00
Jméno: pítrs
IP: uživatel5767
 možná se ti vočesaly zuby po straně mě se to stalo u 05tky a musel sem vyměnit celej vedlejší hřídel převodovky i s kolečkama ale nehledej v tom vědu normálně rozpul motor a mrkni na to.
Datum: 13. dubna 2009 8:54
Jméno: Vyspu
IP: uživatel5
 utáhni šroubek na řadícim automatu, když bude utaženej, tak pak jedině jak píše Standa....
Datum: 11. dubna 2009 21:42
Jméno: standa
IP: uživatel5746
 rozebrat........pak poznas co potrebujes
Datum: 11. dubna 2009 10:11
|



|