Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ,j
IP: uživatel5336
 hoši zkoušel někdo z vas upravovat šoupatko tim stylem že ubrousil tu druhou stranu šoupatka aby mělo stejny pulměsíc jako ve předu
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2009 20:27
 no myslim že bys určitě rozšteloval vahu vzduchu ne ?  .. takže newim newim jesi by to jelo
Datum: 16. dubna 2009 20:27
Jméno: ,j
IP: uživatel5336
 ajo ty vole ja sem debil
Datum: 16. dubna 2009 20:11
Jméno: Maverick
IP: uživatel5457
 tak podle mne kdyby si tohle udelal,,, tak by ti fichtl pořad jel ve vysokych otackach  protoze to supatko ma funkci pousteny zmesi do karburatoru a pak dale.. tak kdyby si hejbal plynem porad bi to jelo stejne....
Datum: 16. dubna 2009 20:10
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 a nejsi osel?(mlčim..  )
Datum: 16. dubna 2009 20:05
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 premejslel jsem nad tim ale prece jenom je to vypocitany jak to ma bejt takze myslim ze to lip nepojede
Datum: 16. dubna 2009 20:04
 Cau lidi,
Mám Jawu 50/20 a mám problém s elektrikou. Motorka mi nechce házet jiskru. Indučka OK, svíčka taky, zapojeni jednoduche prozatim z (1 spinacka) na (1 inducka)a z(1 inducka jeste jednou k zapalku) a (15 inducka ukostrena) pol pripojen k zapalku ke kladivku + kondik + ta 1 ka z inducky. a mam podezření na špatnej zapalovaci pol. JE JEDNO, JESTLI MAM MISTO ZAPALOVACIHO POLU NA ZAPALOVANI SVETELNEJ POL? Mam na zapalku dany 3 ty poly(civecky) a kdyz to zapojim na jakejkoliv, tak to jiskru nehodi, ale kdyz dam do fajy prst, tak me to nakope trocha. Prosím o rady, dekuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 22:37
 tak se bez podivat na nejakou skladku, tam jich je dycky hafo, koupis jich par a budes zkouset...
Datum: 18. dubna 2009 22:37
 Hmm hosi takze to vypada, ze si budu muset koupit civecku zapalovaciho polu, sice stoji 180kč ale co se da delat, vyderaci jedni...Jinak moc diky za rady...
Datum: 18. dubna 2009 21:38
 napsal sem ze ma vetsi vykon nez svetelny, a odpoved bych si tipl odpor? aspon tak tomu muze byt ve fyzice, od te doby co sem poznal ze praxe je jina nejlepsi metoda se stala pokus - omyl...
Datum: 17. dubna 2009 17:58
Jméno: standa
IP: uživatel5814
 jen bych trosku upresni steva.....zapalovaci pol nema nejvetsi vykon,ale nejvetsi napeti......je to vinutý slabsim dratem a ma to vic zavitů....coz ve fyzice znamena co?
Datum: 17. dubna 2009 17:24
 ne ze by se na svetelny jezdit nedalo ale zapalovaci pol ma mnohem vetsi vykon nez svetelny (at uz maly tak velky) a pokud wim tak nevydava napeti 3V ale 6V, to ovsem nezalezi na civce ale na spotrebici, ktery to bude spotrebovavat (cili na indukcce, a pokud se nepletu tak zalezi to presne na vynutim v indukcce)...jinak by to melo byt tak jak rika Dobesova, Dobesovy se ridte, jak koukam tak zatim strcila uz par draku tady do kapsy  ...
Datum: 17. dubna 2009 15:55
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Správné zapojení je : spínačka č.1 vede vodič na indukčku č. 15 odtud na kladívko přerušovače.Vodič z indukčky na čísle 1 je
ukostřen.Zapalovací cívka je dole a vede vodičm ke kladívku.
Datum: 16. dubna 2009 22:04
 ¨da se jezdit i na sveelny civky, jinak zkontroluj izolaci kladivka
Datum: 16. dubna 2009 20:35
Jméno: rosi 48
IP: uživatel995
 esi je to secko ok jak rikas tak skus vymenit faju a kabel do faje
Datum: 16. dubna 2009 20:07
 podle mě, vyměň ten světelný pól za zapalovací, pač jeden světelný pól 30W zapalování dává jen 3 volty
Datum: 16. dubna 2009 19:46
 No inducka je 6v normal, jela mi uplne v pohodicce na 250ce...
Datum: 16. dubna 2009 19:27
 No inducka je 6v normal, jela mi uplne v pohodicce na 250ce...
Datum: 16. dubna 2009 19:27
 moc se v elektrice nevyznam...ale neni mozny ze je to slaba inducka??jo a jak si zjistil ze je inducka ok?
Datum: 16. dubna 2009 19:18
Jméno: Sharky
IP: uživatel5808
 zdarec kdyz kupuju motorku s papirama v depozitu jak to probiha s jejich prepsanim? Musi se nejdriv zaplatit poviny ruceni a udelat STK nez se daj papiry vyndat z depozitu? Nebo jak? Diky za kazdou odpoved..
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 17:37
Jméno: standa
IP: uživatel5814
 prodavajici to pouze odhlasi na tebe na svem urade....ty musis do tejdne udelat STK(200,-) evidencku(300,-) povinny ruceni(200,-) a jit to s temahle lejstrama prihlasit(300,-) na sebe(doporucuju si sebou vzit SPZ)......
Datum: 17. dubna 2009 17:37
Jméno: Sharky
IP: uživatel5808
 a tohle teda udela prodavajici nebo kupujici?
Datum: 16. dubna 2009 21:46
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 jj presne tak.. udelej si poviny ruceni.. pak zajed na STK a udelej si i evidencku... a pak jdi na urad to prihlasit
Datum: 16. dubna 2009 21:22
Jméno: Peca
IP: uživatel1226
 cis hele prosim vas jak ma moc byt doply retez na jawa 23 ma byt stakli hodne nebo tak trochu povolenej (nejezdim s tim po silnici) diky!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2009 21:19
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Pokud to máš jak řikáš na "krosku"...tak by neměl být moc napnutej...protože když skočíš tak praskne a orvou se ti zuby v převodovce. (vlastní zkušenost)
Datum: 16. dubna 2009 21:19
Jméno: michael
IP: uživatel5617
 prohnout by se měl 1cm
Datum: 16. dubna 2009 19:22
Jméno: Sharky
IP: uživatel5808
 podivej se o par radku niz...
Datum: 16. dubna 2009 19:14
Jméno: Joxa
IP: uživatel4793
 Nazdar draci, prosím vás je jedno jaký pruřez má kabel na pinckovi nebo je to dané a odpor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 13:48
Jméno: Sharky
IP: uživatel5808
 jo, ale 1mm2 nebo 1,5mm2 nic nezkazíš
Datum: 17. dubna 2009 13:48
 originálně jsou na fíkovi kabely 0,75 mm2
Datum: 16. dubna 2009 20:04
 cawtw draci mam problem s motorom na fichtlovi .mal som ho rozobrati daval somn nove gufera a loziska a puzdra.ide pekne chhita na prvi ale ak zaradim 3 tak tam necozacke chrchlat v prevodovke ale nerobilo to ked som tam mal retaz a vivodove kolecko teraz tam neni nic ale robi to neviem preco .poradte dika este mam tam asi inba 1dc oleje lobo mi vitekol ked som rozoberal spojku .
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2009 18:44
Jméno: lal
IP: uživatel2324
 čau draku! v motoru máš mít 0,55l oleje, takže tam bych viděl problém.
Datum: 16. dubna 2009 18:44
 čekněte fotky ze závodů v Kozmicích
http://waltermoto.blog.cz/galerie/jawa-50-zavody/kozmice
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 14:52
Jméno: Daniel
IP: uživatel5667
 chlapi gramatika není moje silná stránka a na počítači toho denně napíšu že už to ani nevnímám.
Datum: 17. dubna 2009 14:52
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel5811
 ale ta tvoje krYtika vIpadá dost strašně.....zkus zapracovat taky na tý gramatice.
Datum: 17. dubna 2009 9:33
Jméno: daniel
IP: uživatel5671
 Já vím že ty fotografie nejsou nic moc ale já jsem je nefotil ptz sem jezdil z toho důvodu to vipadá jak to vipadá takže sice za to nemůžu ale omlouvám se a pokusím se si sehnat někoho jiného na fotografování než ŽENSKOU!! ale děkuji za upřímnou krytiku
Datum: 17. dubna 2009 9:12
Jméno: standa
IP: uživatel5806
 hele zaprvy lepsi fotky sou na strankach zavodu a kdyz uz neco fotite a chces nam to ukazovat,tak at je to aspon z rozumny dalky.....tyhle fotky mi prisli jak kdyz si nam neznalejm chtel ukazat jak vypada krosova draha pro fichtly a zes tam byl......sorry....neber to jako urazku
Datum: 16. dubna 2009 16:51
Jméno: Trhac_asfaltu
IP: uživatel5656
 co to sem porad cpes
Datum: 16. dubna 2009 16:40
 Zdarec.Mam takovy dotaz kolik by stala spinaci skříňka na Jawu640?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2009 15:26
Jméno: mirek
IP: uživatel4226
 Čau kluci musí bejt ukostřená cívka na 555? Na mustangu je to ukostřený tím drátem,ale na 555 nic takového nemám.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2009 20:09
 ze statoru na sv15 IC a sv.1 IC na kladivko a tam se ukostřuje s kondikem.ze sv.1 ještě na vypinač na chcípák
Datum: 16. dubna 2009 20:09
 aha tak to se omlouvam, nevim jak je to u pareza zapojeny...
Datum: 16. dubna 2009 16:02
Jméno: standa
IP: uživatel5806
 u pareza je ukostrena pres vinutí statoru,zadnej drat z inducky na kostru!!!
Datum: 16. dubna 2009 15:57
 hosi kdybyste pouzili hlavu vedelibyste ze ukostrena bejt musi. jinak totiz nebude uzavrenej obvod a bez nej to proste nefunguje. jestli vsak mate na mysli vinuti na statoru tak to je logicky ukostreny nekde vevnitr , jestli mate na mysli indukcku tak klasika jeden vyvod kladivko-stator-kondik a druhej vyvod kostra
Datum: 16. dubna 2009 15:52
 Nemusí,kámoš jí taky nemá ukostřenou a jede mu to!
Datum: 16. dubna 2009 15:25
 zdarec, potreboval bych trochu poradit , CZ 477 , mam tam teda jen 45W zapalko , a jsou pridelany blinkry , takze tusim ze to budei trochu tim, ale proste nedobiji... podle slovminulych majitelu to chodilo jak melo, ja teda poprve prepoloval baterku, ale ted uz je tam spravne... kdyz jedu bez svetel tak kontrolka dobijeni nesviti , ale i kdyz jsem jel asi 20km v kuse bez svetel stejne j ito nedobilo aspon natolik abych to jednou nakopnul (kdyz ji nabiju mimo tak chytne na kop...). kdyz mam svetla tak ta kkontrolka trochu sviti , i kdyz ne naplno . zarovky tam jsou - vpredu 25W, vzadu 5W, brzda 10W , blinkry 10W. a jeste se deje to, ze kdyz to hodne vytocim (na trojku tech cca 80) tak kontrolka probilkava a motor vynechava. uhliky jsem daval nedavno nove, a delalo to i driv..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 13:51
 Taktak, standa má pravdu, postačí jen rotor a relé.
Datum: 18. dubna 2009 13:51
Jméno: standa
IP: uživatel5806
 tak pokud ve vysokejch kejchá tak to asi v poradku neni.....
Datum: 16. dubna 2009 22:36
 tak do toho serizeni se asi poustet nebudu , mam tu jeste jeden 45W stator i s relatkem tak vyzkousim jeste to. jinak jsem jeste dnes pri hledani nesouvisejicizavady v elektrice zjistil ze to trosku dobiji, za 10 minut volnobehu je to schopny tu baterku dobit tak ze to na ni dvakrat nakopnu  jinak pri odpojeni baterky motor normalne bezi,takze dobijet by to melo... ?
Datum: 16. dubna 2009 20:39
Jméno: Trhac_asfaltu
IP: uživatel5656
 co te sere
Datum: 16. dubna 2009 17:10
Jméno: standa
IP: uživatel5806
Datum: 16. dubna 2009 16:52
Jméno: Trhac_asfaltu
IP: uživatel5656
 ty vole standiku nedelej chytryho porad
Datum: 16. dubna 2009 16:39
Jméno: standa
IP: uživatel5806
 ale kdyz to znova ctu,tak mi pripada ze ti to nedobiji vubec,protoze to vynechavani je slaba jiskra ve vyskojech.....jak bych ti to rek....s rostoucima otackama by z toho melo lezt vic a vic proudu,ale zaroven ho to i vic zere v rotoru a jeho buzení....pokud ti spatne prepina rele(treba zustava viset v mezipoloze) tak to potom dela tohle.....
Datum: 16. dubna 2009 16:28
Jméno: standa
IP: uživatel5806
 hele na jawamanii v sekci technika je prirucka na jednopolovy rele PAL....ale neni prdel ho seridit....na peraku sem ho serizoval mesic nez se to konecne povedlo ....a kazdopadne tyhle motorky meli blinkry az s verzi dynama 55W a "dvoupolovym"relem na statoru(mel sem to zapalovani na peraku puvodne).....ta 45 to neutahne ani omylem(utahne 25W hlavni svetlo+5W zadni svetlo a dobiji poradne az od 2000 otacek)....mozna s polovodicovym relem toho utahne vic,ale to origo zere proud samo o sobe jako krava....me dava cistej vystup 30W nad 1500 otacek....10W se straci v kladivkach,ve vinutim a v relatku....je to dost,ale lip to seridit neumim..... sezen si rotor 75W a prislusne rele a bude po problemech.....statory sou vsechny stejný.... a mimochodem prerusovac zere sam o sobe nejaky watty,podsviceni taky,parkovacka taky,takze ses furt pres......i bez blinkrů
Datum: 16. dubna 2009 16:11
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Relátko si možná pokazil přepólováním baterie.Když sečteš spotřebu 25W+5W+10W +2x10 +přerušovač ,seš nad kapacitou
dynama.
Datum: 16. dubna 2009 16:01
 je tam vsechno tazeny z dynama... baterku jsem kupoval na pozdim novou, akze bude dobra... jinak ta motorka je z r 1969 , ma oilmaster a dynamo jako z kyvacky (45W s relatkem na statoru). silnejsi uz zacinam shanet. a tohle relatko se serizuje jak?
Datum: 16. dubna 2009 15:09
 jej, tam je chyb... Ne domaštění, ale ODmaštění...
Datum: 16. dubna 2009 15:03
 No blinkry by na to mít vliv neměly, protože by správně měli být napájeny z baterie... otázkou je, v jakém stevu je baterie, jestli už není na odpis. Dále zkontroluj dynamo - stav koletkoru, uhlíky, celkovou čistotu. Když jsem kamarádovy spravoval také Čz 477, rozebral sem celé dynamo a poetrně ho vyčistil (domaštění + očištění rotor a polů statoru + kolektor) a namazal vačku a čep kladívka a divil by ses, jak se pak jiskra zlepšila.
Určitě také skontroluj seřízení relé a čistotu hlavně kontaktů, může být problém i tady. Jinak co jsem koukal do příruček, všude uvádí dynamo 6V 60W... Možná byc hse poohlédnul po silnějším dynamu -myslím, že se dělali 55W, 60W a 75W.
Nezapomeň také, že po zapnutí světel ti svítí Hlavní světlo + parkovačka, zadní světlo, podsvětlení tachometru. takže skontroluj hodnoty všech žárovek na moto.... Předepsané jsou hl. 6V 35/35W, park. 6V 1,5W, zadní světo 6V 5W, Brzda 6V 15W, podsvětlení tacho 6 V 1,5W - je to ale por 60W dynamo...
Datum: 16. dubna 2009 15:02
 zdarec draci chtěl bych vědět jesli by pionýr jel na shel V-Pover racing jestli to má někdo vyskoušený a jestli by to jelo líp nebo hůř
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 15:52
 tak musim oponovat, syntetiku tam nedavej, proc to uz se tu nekolikrat rikalo, pak si to treba vyhledej v pokecu, a ze viceoktanovy benal bude vic zahrivat se mi tez nelibi pac vic oktanu - mensi schopnost predcasne detonovat - mene samozapalu a z toho plyne mene se zahriva, takze dokonce i muze vice chladit (lidskym faktorem prakticky nepostrehnutelne) ale je pravda ze viceoktanovy benal pomaleji hori...jinak je pravda ze vyhoda mit v nadrzi vic oktanu se projevi jen pri zvyseny kompresi, gde to ma sve opodstatneni (vyzaduje vetsi oktanove cislo kvuli castejsim samozapalum diky vyssi kompresi), userie se to moc neprojevi (leda gdyby si zvetsil predstih, tam to pak muze mit nejaky maly vyznam)...a pokud wim tak ten V-power ma nejaky cistici prisady a na maloobjemove motory jsou opravdu dobry co sem slysel z doslechu, tam pry dobre fungujou...takze zaver - polosyntetiku beru ale je to uz vcelku velky luxus a s tim benalem to za pokus prinejmensim stoji, sak zkus a uvidis...
Datum: 17. dubna 2009 15:52
Jméno: Manuchaos
IP: uživatel5465
 abys poznal rozdíl, tak bys první na fíkovi musel zvýšit kompres alespoň nad 10, ale taky čím víc oktanů, tím se ti to bude více hřát... nicméně je to kvalitní palivo a svému miláškovi uděláš jedině dobře (třeba ve spojení s nějakým alespoň polosyntetickým olejem (či snad dokonce plněsyntetickým - však v tu chvíli převýší cena obsahu nádrže cenu stroje
Datum: 17. dubna 2009 12:05
Jméno: Dom
IP: uživatel5136
 Zdar borce jo fichtl na racing jede pekne zred ho olejem jak special..rekl bych ze jede aji lip..
Datum: 16. dubna 2009 21:36
 Můžeš ho použít a rozdíl poznáš.....a při dnešních docela OK cenách neni co řešit....!
Datum: 16. dubna 2009 18:44
Jméno: standa
IP: uživatel5806
 urcite jede,je to benzin jako kazdej jinej.....pojede to na nej uplne stejne jako na special
Datum: 16. dubna 2009 16:13
Jméno: Jarda
IP: uživatel5804
 Zdravim.. Mam problém.. Mám dobře nastavenej řeťez, správné napnutej, ale hrozně hučí, škrtá.. Nevim, čim to je... Jo a jaká je taková optimální vůle napnutého řetězu..? Moc dík za rady..!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2009 15:10
 Optimální výkyv řetězu, co uvádí příručka bývá orientační!!! Udělej to jednoduše: Napni ho, odnotuj tlumiče od kyvky, a zvedni kyvku tak, aby se ti do jedné roviny dostal střed zadního kola (osa) a střed řetězového kolečka - v této poloze je řetěz nejvíce napnut a rukou zkus, jestli má ještě nějakou vůli, pokud ano, je to v pořádku, pokud ne, řetěz je napnutý moc.
Co se týká chroupání řetězu, možností je několik, jak již bylo uvedeno - špatný/vytahaný řetěz nebo vytahané zuby na řetězových kolech - vyměnit vše! Nemělo by se měnit jen jedno ale řetěz, i kolečka najednou, aby starý řetěz neničil nové kolečka a stará kolečka nový řětez... Pokud je řetěz a kolečka dobrý, sundej ho, vyper ho v čistidle (tech. benzín, benzín, atd... Ale tak, aby se nečistoty vyplavily i z válečků a dej ho nachvíli do rozehřátého mazadla (ideálně tuk A00)- rozehřej v hrnci na vařiči někde venku (docela to zapáchá) a dej ho dovnitř na pár minut. Občas s ním pohni aby se válečky přesunuly a mazadlo se dostalo dovnitř. pak ho vyndej, nech schladnou a přibytečný tuk z povrch otři. A je to. Nic víc v tom být nemůže.
Datum: 16. dubna 2009 15:10
Jméno: standa
IP: uživatel5805
 bud mas vytahanej retez a nebo vytahany zuby na jedny z rozet
Datum: 16. dubna 2009 10:53
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Výkyv řetězu má být 1-2 cm.
Datum: 16. dubna 2009 9:05
Jméno: Orav
IP: uživatel5688
 Pozdravujem všetkých. Mal by som otázku ohľadom tachometrového lanka. Sú rovnaké dĺžky na Jawa 21,20,23. Ja som kúpil na 21-tku a bolo krátke. Kámoš mi dal druhé a bolo taktiež krátke.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2009 12:12
Jméno: standa
IP: uživatel5806
 no lanka by mela být stejná na vsechny typy protoze u vsech typu je vzdalenost tachometr-nahon stejná.....musis lanko protahnout co nejrovneji a vyjde ti to...nova lanka co se delaji jsou dokonce trochu delsi nez puvodni a da se tak eliminovat jeho strouhání retezem,kvuli nemuz stara lanka odchazela
Datum: 16. dubna 2009 12:12
Jméno: Johny
IP: uživatel5656
 http://www.novinky.cz/domaci/166495-motorkarum-hrozi-kvuli-nehodam-tvrdsi-podminky-v-autoskolach.html co z toho budeme mit mi s fichtlama
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2009 7:48
 dobry den nevite kde mam sehnat cira svetla na babetta 207 a chci naky ten tuning ale hlavne ti svetla dik a cus
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2009 7:02
 dobry den mam babettu 207 a nevim sy rady kdyz propojim draty zadniho svetla s prednim tak my to nesviti ani jedno ale kdyz zase tam dam jen predni svetlo zadni nezapojim tak my sviti jen ze predu tak kam mam zapojit to zadni svetlo kdyz my na prednim nesviti to zadni poradte my fakt si nwm rady uz dik a caw
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2009 7:48
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Předpokládám,že jsou žárovičky vpořádku. Propoj živé vodiče (středy žároviček) .Objímky jdou na kostru.
Datum: 16. dubna 2009 7:48
Jméno: 221
IP: uživatel2997
 hoj lidi prosim poradte, na mojem pionyru 221 mam problem s vytocenim do vysokych, kdyz jedu na normalni (stredni) otacky jede ok ale jak jej musim vytocit do vysokych vetsinou pri jizde ve 2, tak se motor zacne silene trepat jako by byl velky predstih ale ten je 1,5mm takze ok tomu vse odpovida protoze kduz jedu napr na 3stupen 55km/h jede potichu a mekce ale jak zacne rychlest prekracovat 60 motor zacne tvrdnout ale hrozne a nad 70km/h je to hruza ovsem horsi je to jeste vic na 1 a 2 prevodovy stupen kdyz je motor plnem tahu, taky nizke otacky mu nedelaji dobre napr kduz simraam motor na 3st. a jedu pod 40 tak se zakoktava ale ne moc jak pri spatnem predstihu nebo spatne postelovanem karbecu jen sem tam, tak si rikam jestli to nemuzou delat loziska na klice protoze kdyz ksem steloval prestih tak s rotorem lze pohubovat o 1mm nahoru aj dolu
pionyru mam 11 a ani na jednom mi to nedela ( protoze prichazi leto stejne presedlam na mustafa  ale at vim co mam zpravovat )
predem diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 11:49
Jméno: Pida
IP: uživatel5373
 nevim jak mužeš jet s fichtlem nad 70 km/h
Datum: 20. dubna 2009 11:49
Jméno: 221
IP: uživatel2997
 jj to je samozrejme loziska se musi vymenit a s tym chytanim tak chyta skvele i kdyz klika mlati a rotor se hybe jek na kulovem cepu ( loziska vymenim az bude cas zatim tam hodim druhy motor snad policajti nebudou kontrolovat stitek a cislo motoru,  ale to by nemeli )
jinak diky za rady
Datum: 16. dubna 2009 17:47
Jméno: standa
IP: uživatel5806
Datum: 16. dubna 2009 13:46
Jméno: standa
IP: uživatel5806
Datum: 16. dubna 2009 13:39
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Rotor nesmí mít vůli 1mm.Vzdálenost cívek od rotoru má být 2x0,3 mm.Když máš vůli 1mm,znamená to,že se ti rotor dotkne
cívek a je problém. Nutná výměna ložisek na klice.
Datum: 16. dubna 2009 8:03
Jméno: 221
IP: uživatel2997
 jo jeste jeden dodatek neni to tim ze by byl studeny motor protoze to dela i po ujeti 20 km (mam to 2x denne vyzkousene (do skoly a zpet))
Datum: 15. dubna 2009 21:51
Jméno: Bandaska
IP: uživatel5801
 Zdarec mam takovou anketu. Zadní plech Jawa 20/21: líbí se vám víc ten dřívější plech s hliníkovýma linkama a kulatym vykrojenim blatníku nebo ten z pozdějších typů bez hliníkových linek a s ostřeji řezaným blatníkem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2009 20:58
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Mě 05kovej s těma neochuzenýma lištama že jsou tlustší a kulatější a velmi kvalitní chrom který je jak zrcadlo i po 46 letech.
Datum: 16. dubna 2009 20:58
 dovolte abych se tu taky projevil a dal sanci jeste druhe strane, pro kterou se nigdo nevyslovi, koukam ze sem asi jedinej zastance hranace...asi takhlec - videt krasnyhou 21 s hranatyma plechama, serizlym laufem a serizlym krytem retezu, to bych slintal, jeste gdyz to krasne jede, to je symfonie...asi mam jinej vkus nebo je to tim ze sem byl dycky jinej ale nijvic me ovlivnilo to ze muj prvy stroj byl prave hranatej, byla to nabehova serie 2. generace, ktera mela secky sounalezitosti (dokonce je to jedna z tech ktera nemela manzety na prednich vidlicich ale ty byly zas nachromovany) a tendlec stroj mel jeste klasicky hluboky blatnik, ne ten mustafacky, s tim to vypada strasne...pokud to podle vas neni fichtl tak co je teda pak takovej mustaf...zaklad je stejnej jenom to jinak vypada, podle me je dobre ze se ten stroj inovoval a taky se jinak odlisil, je to prece jen novy vitr v dobe, gdy se nechavalo nejradeji zabehnute to, co vynaselo a na vyvoj kupredu se nekoukalo...cili za me je to 1 hlas pro hranace
Datum: 16. dubna 2009 20:06
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Anketa o ničem..je to o vkusu.
Datum: 16. dubna 2009 20:02
Jméno: Sharky
IP: uživatel5808
 tys tu scházel...přece s lištama
Datum: 16. dubna 2009 18:22
Jméno: Trhac_asfaltu
IP: uživatel5656
Datum: 16. dubna 2009 16:19
Jméno: Trhac_asfaltu
IP: uživatel5656
Datum: 16. dubna 2009 16:15
Jméno: Konwi
IP: uživatel5163
 s plechem s lištama jednoznačně
Datum: 16. dubna 2009 15:55
Jméno: mogul
IP: uživatel5778
 To je jasné že s lištama!!
Datum: 16. dubna 2009 15:35
 jo moje řeč lišty jsou nej!
Datum: 16. dubna 2009 14:34
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 s lištama!!
Datum: 16. dubna 2009 13:16
 ten kulatej a k tomu kulatej kryt na řetěz
Datum: 16. dubna 2009 13:04
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Ty lišty tomu dodávají na kráse veterána.
Datum: 16. dubna 2009 8:10
 jojo přesně tak...mám 20 s tema hlinikovyma linkama a je to urcite hezci nez ty ostre hrany... 
)
Datum: 16. dubna 2009 7:15
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Souhlas,určitě hlinikové lišty.
Datum: 16. dubna 2009 6:53
Jméno: standa
IP: uživatel5796
 jednoznacne s hlinikovejma lištama...ten hnusnej hranatej plech uz neni pionyr......
Datum: 15. dubna 2009 22:59
Jméno: Konwi
IP: uživatel5163
 Zdravim,,,,,mam problem s tachometrem u jawy 20. Problem by se dal definovat asi takto  : když točím lankem, tachometr ukazuje. Když točím zadním kolem, lanko se otáčí. Alejakmile připojím lanko do kola a do tachometru, nefunguje to. Prosím pradte. nutno podotknout že tachometr běžel až do rozebrání kvuli lakování, po té začal "lítat" od 0 do 80 a pak přestal jít uplně. děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2009 21:48
Jméno: Horst
IP: uživatel5802
 Sundej náhon tacho.od rozety a koukni jestli tam máš 2 kolíčky.Mají průměr 3mm x 5mm.
Datum: 15. dubna 2009 21:48
Jméno: RealTekK
IP: uživatel4514
 Nazdar draci...v garáži mi leží kamosuv pincek... sesteloval sem predstich a odpich, dokonce jsem skousel i stelovat vyvázeni vzduchu a paliva ale furt sebou cuká....nevíte co by s tím mohlo být??PS: Výfuk čistý, vzducháč taky.. díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2009 21:26
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 svicka
Datum: 16. dubna 2009 21:26
|



|