česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1810  1811  1812  1813  1814  1815  1816  1817  1818  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: lord      IP: uživatel1226    
cau hele mam takovej problem ne fychtl vubes nechce jet jenom kdyz horychle rostlacim tak na chvili chytne a pak strati otacky trysky jsou cisty a karbec taky diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2009 2:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5826    
motor bez komprese nebo hodne spatnej predstih.....
 
 
Datum: 19. dubna 2009 2:06
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no gdyby to byla spojka tak to vrci ale jelikoz to nehodi jiskru tak to netahne, proste tlacis a prd z toho, tam musis citit orpor z motoru pokud ti ta spojka funguje...ji posteluj nebo sundej levy viko a zkoukni estli ty lamely uz taky nemaj neco za sebou nebo nejsou moc unaveny pruziny + pokud ti negde v oleji neplave segrovka s miskou zajistujici nejakou tu pruzinu...jinak to slysim poprvy ze by na pareza bo araba sla spojka z dvacitek, to je z trikolikovy petipruzinova, jinak je fat ze ty lamely do pareza se sehnat novy ani nedaj, to se dela tak ze se sezenou korky a do stary lamely se zapracujou ty novy korky, prace tak na jedno odpoledne...este zes tu spojku pripomnel...jinak pokud ti to prokluzuje tak to poznas jeste jednim zpusobem - seslapnes nakopavacku, pokud pujde hladce dolu tak klouze (ridky olej, unaveny pruziny, sjety korky v lamelach, blbe nastavena spojka), pokud citis ze ve valci lita pist (obvykle je to i slyset) tak neprokluzuje a muzes hledat chyby negde jinde...
 
 
Datum: 18. dubna 2009 22:43
 
 
 
 
Jméno: speed      IP: uživatel5833    
čau no tak ja myslím že by to mohla být spojka taky sem měl ji hodně sedřenou a a jak sem skušal to rozjíždět tak to to nechytalo ale jak sem jel z kopce tak to jenom trochu naskakovalo... jak sem vypustil olej tak sem zístil že jeden ze tří (těch koliku na lamelách) odlítl a tak sem se dal do shánění nových dílu a rozhod sem se že to dám na ten pěti kolikový v poho to psalo ale tolik dílu co sem musel sehnat... no prostě stálo mě to asi 500kč ale kdyby sem to enkupoval po kamošovi a něco už minimálně sjeté z obchdu tak myslím že by to nové stalo dost hodně!!! ja dofám že máš pěti kolikový protože v tom tří je jenom jedna taková hrubší lamela a ta se už těžko sháni (nebo já sem ji aspon nesehnal) tak ale přeju ti hodně štěstí a at tě to tolik nestojí jako mě ;-)
 
 
Datum: 18. dubna 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
predstih, odtrh, kanalky v karbecu, serizeni plovakovky, vycistit to od palivoveho kohoutku po ventilek v plovakovce gdyz rikas ze karbec dobry, kouknout jak moc je zasviennej vejfuk a vycistit ho (vypalit), profouknout bzduchovej filtr, kouknout a vycistit svicku od usazenin, dotahnout hlavu krizem aby se trochu narovnala je-li zkroucena, olej z prevodovky prakticky muzu vyloucit pac to dela jen po zahrati a ty to ani nenakopnes...hlavne se zamer na serizeni elektriky (vidim to v predstihu a odtrhu) a pak postupovat dal...
 
 
Datum: 18. dubna 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: maxskater ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Na mém fíkovi se stále zvětšuje odtrh... Vše mam ok, dotažené atd, ale stejně se mi vždy zvětší. pls help odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2009 13:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš jeblé ložisko, čep ti v tom létá a nedá se to seřídit
 
 
Datum: 19. dubna 2009 13:21
 
 
 
 
Jméno: choséé      IP: uživatel1201    
tak to si asi jen myslíš že je všecko dotažené..........jinak by bylo vsecko v pohode a nemusel bys nic lepit..
 
 
Datum: 19. dubna 2009 7:46
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel5822    
ahoj hele skuz to zalepit
 
 
Datum: 18. dubna 2009 18:17
 
 
 
 
Jméno: Aragon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolko voltov ma otackomer na simsona chcel by som si ho dat na fichtal a nevim ci mi ho utahne diki za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
elektronik otackomer vubec nema ten otackomer ma nahon vedou do nej draty na osvetleni jinak tam nic na elektriku neni
 
 
Datum: 18. dubna 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: Konwi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aragon : ja myslel že elektronik nema otačkoměr vubec, nebo se pletu ? že ho měl jenom enduro
 
 
Datum: 18. dubna 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: Aragon      IP: uživatel5828    
Sak simson elektronik ma elektricky
 
 
Datum: 18. dubna 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: Konwi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano ma tam normální šnek na podobnym principu jako ma pionýr rychlost
 
 
Datum: 18. dubna 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Pokud vim, tak ma Simson nahon na tachometr z motoru. Ne elektricky.
 
 
Datum: 18. dubna 2009 17:52
 
 
 
 
Jméno: depp      IP: uživatel5754    
zdar sry ze to sem taham ale potreboval bych vedet kolik asi tak zere suz hayabusa 1300 pac kdybych do ni sel tak abych mel este na beno..dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2009 10:19
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
máš prachy na Hayabusu a nemáš prachy na benzin??:-D Nezlob se na mě, ale myslím si že jsi uplný debil... Kup si ji, pak rok šetři na benzin, jezdi jednu sezonu a pak znova:-D
 
 
Datum: 19. dubna 2009 10:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5826    
promin,ale vykon 125 nevyuzijes:-D:-D jel sem na kurva brkách 125ccm a vykon vyuzijes nadoraz....ba naopak obcas by to chtelo koníky navíc.......takovy RS 250 uz by frčelo....
 
 
Datum: 19. dubna 2009 2:08
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
mě stačí zlatá 125 tu její sílu ani nevyužiješ a už tě vidim sotva na to sedneš daš to mu plnej a nevejdeš se do první otáčky
 
 
Datum: 18. dubna 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5826    
a jinak spotrebu takovyhle motorky tady asi nikdo neví.... ale nevim proc ste vsichni vyvalený z hayabusy.....tak jako je to uz dost luxusní zalezistost,ale takovejch motorek je víc..... to je pro lidi ktery uz silnici umej....znam par lidi co jezdili 250 MZ a presedlali na V-Strom SP a ani se nezabili.....znam i kluka co jel 300 na vsech motorkach ktery to umely....a myslim ze s takovymhle clovekem by sis mel o Hayabuse promluvit.....ale co ja vim,tak na Hayabusu nadaval...ze sice jede jako kráva,ale jezdi se na ní blbe protoze je nadmerne tezká....prej zlata R1....rychlost na ceskejch silnicich nevyuzijes,okruhy sou drahý....proto Hayabusu moc casto nepotkáš na ceskejch silnicich ani v CZ...ale vim ze v nekterejch zemích víc na západ jezdej Hayabusy hodne Drag Race....davaj do toho este 2 turba a prodluzuje se rám aby se tolik nezvedala...a pak zrychleni z 0 na 300 je neco pres 6seknud.....myslim ze se zeptat na fichtlkramku na GSXR 1300 Hayabusu muze bejt jedine provokace:-D:-D me by zajimalo kolik jel dotyčnej nejvic na motorce?? ja jednou jako spolujezdec zazil rychlost 250km/h a beznej clovek uz skoro nevidí.....je to děs......navic temhle lidem se rika darci organů,ackoliv z nich nikdy organy nezbydou:-D a pouzit k transplantaci se stejnak nesmeji(to je zas neco z mýho soudku:-D).....no nic ....tak hodne stesti na Hayabuse:-D:-D:-D
 
 
Datum: 18. dubna 2009 17:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5826    
proc mam zase pocit ze nas navstivil Strapo:-D:-D:-D
 
 
Datum: 18. dubna 2009 17:27
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taková motorka se prodává bud nova nebo na dily od krve
 
 
Datum: 18. dubna 2009 17:24
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udaj o spotrebe je u tohoto stroje nepodstatny protoze ridic nema velkou zivotnost.radsi enduro
 
 
Datum: 18. dubna 2009 17:19
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
:-):-):-D:-D:-)
 
 
Datum: 18. dubna 2009 16:57
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
Podle mě to bude žrat jak tatra ..takže okolo 30 - 50 litru / 100 km
 
 
Datum: 18. dubna 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel5679    
Čau fichtlaři sháním 15w světelné póly v jakémkoli stavu neměl by někdo něco?? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 20:28
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
Dík za objasnění Chongu nebudu otravovat domácí klid je domácí klid :-) Já jsem takový elektrikář začátečník studuji teprve druhý rokem elektriku takže jsi můj velký vzor a a patří ti můj obdiv!!
 
 
Datum: 23. dubna 2009 20:28
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Jo a taky protože mám potíže s některými umělci jak zacházet s CDI a pravidelně svou nedočkavostí mi jeden dokola oddělává CDI a já to pak musím opravovat, připravuju postup oživení pro ty co to budou vyrábět a také metodiku instalace aby nic neoddělali. Problém je že CDi je citlivé na šířku sepnutí a když si s ním z nedočkavosti někdo poklepává o kostru jakože simulace kladívka, tak může dojít k zablokování měniče a poškození trafa a tranzistorů. také se ukázalo že není dobré zkoušet CDI bez připojené indučky.. ze záhadných důvodů to odnášejí optrony a taky jsem už zažil jeden experimenty poškozenej tyristor, kterej se choval velmi nevyzpytatelně :-)
 
 
Datum: 21. dubna 2009 9:36
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Např. chci také zveřejnit bezkontaktní i kladívkovou verzi desky pro ,,třípól,, pro lidi co čytřpól nezajímá a taky komplexní desku která by nahradila pouze zapalovací indukční soustavu za CDI bez akumulátoru.. jenže to chce hodit rego i CDi na jeden tišťák a viz. níže.. není čas, natož ty třípóly hodit na web :-(
 
 
Datum: 21. dubna 2009 9:31
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Sepsal jsem poznatky z provozu na svém webu. Ale samozřejmě protože je to celé v plenkách určité odstranitelné potíže tam jsou. Asi nejvážnější závada je že rego už 60W nestíhá s tak slabým chlazením uchladit a upekl se nám tranzistor :-). Takže je potřeba ho dát na masivnější chladič než tam je nyní, ale to s sebou přináší problém že se pak nedá umístit do kebule světla... Takže už to předělávám na voděvzdornou kravbičku. Zdechnul mi hall a dva týdny se nemůžu dostat k výměně. Odděllalo ho rušení od zapalování, takže se musely přívody od hallu ošetřit varistorem, tak čekám co se z toho vyklube, protože nemám vůbec čas jezdit, tak svoje naděje na testování vkládám do kamaráda. Kdyby se ukázal Hall jako nejslabší článek soustavy, tak už je rozpracovaná verze s indukčním snímáním tělem vykuchaného relátka... ale to jsem ještě nedopáchal ani tiš´ták .-(. problém je že přichází stavební sezona a mám strašný práce na domě a v rámci domácího klidu nestíham své nápady hodit z papíru na tišťák .-)
 
 
Datum: 21. dubna 2009 9:30
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
Jo Chongu to už sem zjistil taky já mám asi nejstarší typ karteru ten nemá nálitek nahoře ani dole a kamarád má motor a má oba nálitky takže dík že ses ozval! A jinak to šlape dobře ? Má na myslit rozvod 12V s baterií 1,3Ah
 
 
Datum: 20. dubna 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Zjistil jsem že na mých karterech je potíž s tím že mám starší typ bez nálitků na přední póly. Takže se tam zapalovací ani světelné póly nevejdou. Tedy vejdou, ale vibracemi se mi prodřelo vinutí a došlo ke zkratu na kostru a tudíž, jako by tam nebyl ten horní. Půjde tedy dopředu ten pár pólů z 30W verze, s tím že ubyde tedy o jeden graetz. Kamarád má verzi karterů s nálitkama (zřejmě poslední typy) a tam se v pohodě vejde i zapalovací pól... jo to je jiná :-)
 
 
Datum: 19. dubna 2009 22:45
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
Aha tak kdybys náhodou sehnal nějakej přebytek nebo něco nefunkčního tak sem dej prosím vědět
 
 
Datum: 19. dubna 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5826    
ja mam chongovo 3 civkovy....mam 2 svetelny 15W funkcni a jednu dam zapalovaci.....+chci bezkontakt.....choguv Hall a nebo optiku co sem nasel na netu......
 
 
Datum: 19. dubna 2009 2:10
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
čau Stado funkční být nemusí já bych si je kdyžtak přemotal , jaký nový zapalování máš na mysli? já chci skusit udělat to Chongovo čtyřpolový zapalování
 
 
Datum: 18. dubna 2009 18:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5824    
v jakemkoliv stavu jo,funkcni ne:-D:-D taky je shanim kvuli novymu zapalovani.....
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:43
 
 
 
 
Jméno: Libas15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jo, s tím relátkem mi to už někdo říkal, la ejá tu elektroniku moc nedávám a ani vlastně nevím,co to relátko je.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 13:19
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Viz. předchozí dotaz a odpověď.
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:19
 
 
 
 
Jméno: Libas15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, mám problém s ČZ 175. Nedobíjí se mi baterka nazpět kízdou...nevím čím to je...ale baterku mám novou...Díky za rady draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 13:53
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, vidíš, zapomněl bych... jak píše Standa, zjisti Wattáže vše žárovek na moto - tam může být problém taky.
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5824    
skontroluj jestli ti neupadl nekde nejakej kabel....... a hlavne nam napis jaky tam mas dynamo a jaky rele at sme moudrejsi.....a taky jaky tam mas zarovky!!
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:22
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jaké máš dynamo a relé? Myslím výkon... Jeho seřízení a kontrola správné funkce by mohla být popsáná v Knize Udržba a seřízení motocyklů Jawa - dá se stáhnout z internetu. Je to sice o Jawách, ale zapalování používaly oba motocykly stejné.
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:18
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Relátko je ta stříbrnákrabička připevněná na boku motorky, pokd odmontuješ víčko, budou tam bud 2 nebo 1 cívka. Aby moto správně dobíjelo, musí být relé dobře seřízené a HLAVNĚ musí být kontatky, které spínají naprosto čisté, neopálené, hladké.
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:16
 
 
 
 
Jméno: Libas15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jo, taky mi to už někdo říkal, ale problém je, že já tu elektroniku moc nedávám a vlastně ani nevím co to relátko je...
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:12
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel5822    
nebude to relátkem...
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:08
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
prosim vas jak se vyvazuje ojnice aby nedrel pist na jedne strane o valec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
jj mam tam lepsi koupil sem za kilo byly tam vymlaceny jeholovy loziska vevnitr a JEDNU KLIKU MAM AJ ROZLISOVANOU sice naslilim ale to je jedno :-D:-D
 
 
Datum: 19. dubna 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na boční zadření má větší vlil vyúhlování válce a karterů.....musí na sobě sedět přesně kolmo...úhlování ojnice je podle mě zbytečnost lepší je koupit novou....dají se sehnat za slušný peníze....!
 
 
Datum: 19. dubna 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
kliku uz jsem mel venku ted uz to je slozeny tak jestli se to neda nejakk tak z venku??
 
 
Datum: 18. dubna 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5832    
Martine nic nemusíš lisovat.Stačí přípravek Mulk 1 a dvoje hodinky.Čau
 
 
Datum: 18. dubna 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel5450    
tudle sem to delal je to docela prdel musise rozlisovat klika, udelat připravek ... :-D
 
 
Datum: 18. dubna 2009 15:26
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud se nemýlím, to není vyvážení ojnice, ale vycentrování/vyúhlování.... Vyuhlování je popsané v Knize /pravy a seřizování motocyklů Jawa - dá se stáhnout...
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:28
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
ty si ocas... GEORGEPARK forever:-D
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:19
 
 
 
 
Jméno: tony91 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosim lidi potrebuju pomoct s ČZ 175.Když ji nakopnu tak paka zustane zasekla a nejde vratit.rozdelal sem to a od spojky jak je nakopavaci pul mesic.no a uvnitr jsou takove dva zuby a jeden je zohli.mysli ze kdyz ho narovnam tak praskne.potrebuju poradit jestli jde vydelat a nekde sehnat cela ta hridel. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2009 11:06
 
 
 
 
Jméno: tony91      IP: uživatel5813    
jj dik ale ja myslim tu hridel co vede od zapalovani celym motorem az k lamelam spojky.z jedne strany od zapalovani na ni je radici poloautomat a na druhe strane je ten tzv.radici pulmesic.muzes mi pls porait kde to kopim bo co s tim mam vubec delat?Jesli chceš poslu ti foto co mam na mysli a jak to vypada
 
 
Datum: 19. dubna 2009 11:06
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kup použitou, ale dobrou... Je toho spousta a moc to nestojí. Pokud se ti páka nevrací, podívej se na startovací koelčko na spojk. koši, jestli je v pořádku také.
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:43
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel5822    
Dobrý den já mám jawu 21 a simsona u simsona mám jiné kolo na předku a nebrzdí a tak se chci zeptat bude funguvat buben z jawy21 na simsonovi.Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 13:24
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
zdar makat to bude ALE buben z fika ma jine zajisteni proti otoceni nez simak takze bud upravit nebo vymyslet nejake jine ustaveni bubnu ale pozor jakmile se ti buben otoci tak se brzdovy lanko omota a kolo ve vterine stoji bacha at si na tom nerozbijes drsku.mam ted podobnej problem mam vydli ze simaka na fikoj a buben z fika....
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:24
 
 
 
 
Jméno: domte      IP: uživatel779    
Jestli na to pujde lanko a obložení v bubnu je ok tak by to mělo makat
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:02
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel5822    
Dobrý den já mám jawu 21 a simsona u simsona mám jiné kolo na předku a nebrzdí a tak se chci zeptat budu funguvat buben z jawy21 a simsonovi.Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 11:10
 
 
 
 
Jméno: Luďa      IP: uživatel5063    
HOj. je stejna klikovka a onjice z jawy 05 jako v jawě 21? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2009 13:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
05ka nemá kalené setrváky zato 21 je kalené má
 
 
Datum: 19. dubna 2009 13:23
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam v 555 kliku z 21
 
 
Datum: 18. dubna 2009 11:42
 
 
 
 
Jméno: wawakk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ojnice stejny sou kliky ne 05 má slabší hřídele
 
 
Datum: 18. dubna 2009 11:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5821    
Kliky sou jiný,ojnice stejný
 
 
Datum: 18. dubna 2009 9:38
 
 
 
 
Jméno: prblemo      IP: uživatel5336    
Hoši mam takovej problem mam mustanga vždy krasně startoval na druhy našlapnu ti ale ted je neco děje třeba po tejdnu stani to nakopnu taky na podruhy ale motor to udrčí asi 1minutu a pak to chcipne to by nebyl tak strašnej problem ale pak to prostě už nejde nakopnou jak se snažim sebevic nahodi se to až když to roztlačuju tak na podruhy roztlačeni co s tim muže bejt je jednou nakopnu a pak to nejde tata řika že to muže bejt fajfkou že se chned přehřeje že to děla i terra dik za odppvědí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 9:33
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Nejprve bych přitáhla šroubek volnoběhu,když to nepomůže, vyčistila bych trysky,když ani to nezabere,vyměnit svíčku. Potom zbývá seřízení zapalování. Můžeš se také podívat do plovákové komory,jestli tam nejsou nečistoty.
 
 
Datum: 18. dubna 2009 9:33
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel5820    
Tak čo pochvalte sa ako a na com ste sa uz vysekali a ake to malo nasledky, ja som sa vysekal na pionierovy a vysledok?? vyklbene rameno :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2009 2:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5826    
svodidlo,neboli v lidove mluve pangejt......ja to napral do betonovyho pilire od hrazeni pres potok.....samozrejmne ten potůček sem preletel:-D:-D
 
 
Datum: 19. dubna 2009 2:12
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
pangejt je příkop,škarpa,rygol vedle silnice
 
 
Datum: 18. dubna 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel5820    
niesom cech neovladam vase pojmy co to je pangejt ?? :-D :-D :-D
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5824    
v 70km rychlosti celni stret s pangejtem......letel sem strasne dlouho vzduchem,rozsekal sem si rameno,žebra a fichtla....coz mi asi nejvic sralo....mesic sem nemoh hejbat rukou a jednou(levou) rukou se auto ridi strasne:-D
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:30
 
 
 
 
Jméno: domte      IP: uživatel779    
Já jsem jel v rychlosti do zatáčky naklopil jsem to byl tam písek a bum... trochu jsem letěj a následky? Naražený žebra a dodřenej jak hovad :-D
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:07
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
ja sem jel rychle a moc sem to zklopil a este k tom sem zmackl uplne predni brzdu , a vysledek?? odrene koleno
 
 
Datum: 18. dubna 2009 12:48
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel5820    
a chytil vas ?? lesnik
 
 
Datum: 18. dubna 2009 12:12
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel5822    
Já jsem jel s kámošema do lesa a najednou polesnej tak jsme chtěli ujet ale mě to chciplo nastartoval jsem a najednou se to rozjelo a bum do stromu výsledek ohlá šavle a pár odřenin
 
 
Datum: 18. dubna 2009 11:12
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel5820    
a presne v ten den mi mama hovorila "nechod na motorku,zostan doma" :-D
 
 
Datum: 18. dubna 2009 11:12
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel5820    
sry za gramaticke chyby s tou jednou rukou sa pise naozaj na ****
 
 
Datum: 18. dubna 2009 11:10
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel5820    
tiez sme sli dvaja,vysiel som na dajaky vymol na poli a nadhodilo nas a kamos sa sľakol pustil sa ma a stratil som rovnovahu a bum naa pravu stranu a samozrejme kamos spadol na mna taze on mal makke pristatie :-D ,sranda je ze si len pamatam jak idem a jak drem hlavu o zem :-D
 
 
Datum: 18. dubna 2009 11:09
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
:-)jaks to udelal?taky sem to us polozil ve dvou ale jen jednou,odreny koleno jinak zadna ujma.ve 40Km-h sem v zatacce narazyl do hromady klad(den predtim tam nebyly)nestihl sem absolutne nic jen se pustit riditek a tak sem je preletel a dopadl na nohy:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 18. dubna 2009 10:35
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
čau mam dotaz mam simsona a nejde to do plnyho plynu a když dam plnej a zmačknu sitič tak funguje odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 9:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5821    
klasickej sytičovej syndrom:-D:-D to je KO motor:-D:-D
 
 
Datum: 18. dubna 2009 9:36
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau rekl bych ze to bude ucpana hlavni tryska
 
 
Datum: 18. dubna 2009 8:20
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel5819    
zdarec mam jednorychlostnu babettu a nejde mi do otacek co to moze byt?diki moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 9:46
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Může být taky špatně seřízená bohatost směsi,nebo přicpaný karburátor.Podle návodu má být jehla ve II.zářezu shora a šroubek bohatosti směsi 1/4 -1/2 otáčky, ale moje babetta vyžaduje jednu otáčku a jezdí i startuje výborně.
 
 
Datum: 18. dubna 2009 9:46
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
zasranej vejfuk
 
 
Datum: 17. dubna 2009 22:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5814    
zadnyho specialistu z jsem dnes na ICQ nechytil,tak to píchnu sem......kdo ví, jaky paramtery má tenhle válec?(vykon,otacky atd..) http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-simson.html a jestli nekdo nevite konkretni upravy valce,ktery dela TK moto? Dík Vsem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 9:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5821    
Ok....dik....takze je to trochu modifikovana uprava valce 20,21,23 z netu...... rozmery sem ani necekal:-D
 
 
Datum: 18. dubna 2009 9:42
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
TK moto: Kratsi saci hrana pistu, rozsireny saci kanal, zvedla hrana vyfuk. kanalu, rozsireny vyfuk. kanal + 2pomocna okenka. 2 pomocna okenka v pistu (+upravena vlozka) jako 3. prefuk. 1-krouzk. pist. Velikost prefuku ted nemam moznost porovnat. Ale valec jede celkem pekne bez vykonovych der... Rozmery uvadet nebudu.
 
 
Datum: 17. dubna 2009 23:04
 
 
 
 
Jméno: novas      IP: uživatel2541    
potreboval bych poradit s motocyklem značky jawa čz dusi se to předstich v poradku filtr taky svíčka nová myslim ze neco s karburátorem celý je však čistý jehlu sem posunoval furt stejný volnoběh se drží az pridam plyn tak se to zacne dusit pak to chytne votačky a jede to odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 16:23
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Máš jednoválec ? Nastavení by mělo být, jehla II.- III.zářez a šroubek vzduchu 1/4 - 1/2 ot.Když je chudá směs, motor se špatně roztáčí a střílí do karburátoru,přehřívá se a ztrácí výkon.Když je moc bohatá směs,běh motoru je těžkopádný,vychází tmavý kouř z výfuků a dochází ke zpětnému odrážení směsi.Motor musí rychle reagovat na přidání plynu a nesmí mít ,, díru "(prodlevu).
 
 
Datum: 18. dubna 2009 16:23
 
 
 
 
Jméno: novas      IP: uživatel2541    
mam ČZ 250 c.c.m.
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:12
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Chce to seřídit podle návodu, myslím výšku jehly a přídavný vzduch. V popisech bývají chyby.Třeba Čz 180 má v popisu: jehla II. zářez a 3/4 otáčky vzduch, ale v návodu je III. zářez a 3/4 otáčky vzduch. V návodu to je správně.Napiš jaký máš typ.
 
 
Datum: 18. dubna 2009 10:00
 
 
 
 
Jméno: 487      IP: uživatel1828    
zdar, čz 175/477-487 ma sekundarni kolecko z malim stredem nebo z velkym?? A existuje 14 zuby kolecko z velkym stredem?? A mete nekdo otackomer na 487???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel5553    
Otáčkoměr seženeš v normálním onchodě, je to elektronickej otáčkoměr a napojíš ho na indukčku. Je to asi nejjednodušší řešení
 
 
Datum: 18. dubna 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: wawakk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
má velkej střed a 14z existuje myslim že je i tady k mání
 
 
Datum: 18. dubna 2009 11:30
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel5329    
cau draci na krosových závodech sem hodně viděl že má každej delší kyvku nevíte o kolik je asi tak zhruba delší než sériová?dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel5818    
5-10 cm
 
 
Datum: 17. dubna 2009 21:28
 
<  1810  1811  1812  1813  1814  1815  1816  1817  1818  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 22:25:38 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu