česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1805  1806  1807  1808  1809  1810  1811  1812  1813  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel1201    
čau hoši..Jenom pro potvvrzení...když zajíždím novou vybrusovou sadu...Tak mazat vím jak mám akorát...platí to že jezdit maximalně do pulky plynu a co 3km zastavit a čekat 10 minut?to je asi tak normalní nejlepší postup jak to zajet ne ?a u jawy 21 jezdit takhle asi 3 nadrže...??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2009 11:48
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel5942    
hele s tim se vubec netrap ja sem si nechal udelat 9 vybrus 4 dny zajizdel a pak sem na tom jel zavod a nic sedlo si to a jede to jak hovado
 
 
Datum: 30. dubna 2009 11:48
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Na I.stupeň max.17km/h ,na II.max.33km/h a na III.max.48km/h.Při delší jízdě bez zastavení ,můžeš při jízdě z kopce vypnout zapalování a přidat plyn. Tím motor schladíš.Nejezdi dlouho na I. stupeň a jezdi sám.
 
 
Datum: 23. dubna 2009 6:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5860    
steve: kolečko má pravdu....on si nasaje smesi co to jde,ale je k tomu moc vzduchu......v podstate se nejedna o nejakej extremni stav.....horsi je nizko jehla a nebo malo oleje v benzinu,čí spatne serizeny zapalovani,ale tohle se taky nema delat......
 
 
Datum: 22. dubna 2009 22:14
 
 
 
 
Jméno: Bubenik15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na co na pul plynu? chvilku jezdi normálně a pak někdy tomu trochu přihul ale ne zase moc..hlavně to nemaš tou sračkou M2T..nejhorší olej co je..usazuje se a špatně se rozpouští.Zanáší svíčku...ale zajížděj to tak 2oo km...na fichtlu to stačí...:-)
 
 
Datum: 22. dubna 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to sice jo ale gdyz si vezmes ze hlavni tryska je vetsi, ze sice to neni prisavano podtlakem ale zase strhavano proudem vzduchu tak sme zase na nejaky bohatosti smesi...navic se rika ze pri strednich otackach je potreba nejvice bohate smesi (a pris startu a studenem motoru) a zase pri nizkejch a vysokejch otacek by mela byt smes o neco chudsi...ale ani newim proc to tu pisu gdyz to s tim nesouvisi:-D ale fakte mje ze cim vice smesi ve valci, tim to vic maze, to mi nigdo nevyvrati, takze otevreny soupe pri zabehu ma sve opodstatneni (to same pri jizde z kopce, zavrenem soupeti a zarazenem kvaltu = zadreni)
 
 
Datum: 22. dubna 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to steve:kdyz se nad tim zamyslis tak ta smez chudsi proste bude,kdyz mas v nizkejch otackach naplno otevreny soupatko tak je rychlost prouducuho vzduchu skrz karbec mensi(vetsi prurez),a kdyz je mensi rychlost tak je i mensi podtlak,kterym se nasava benzín z dýzy(ta trubicka co do ni jde jehla).kdyz budes mi pri nizkejch otackach min otevreny soupatko tak tam bude rychlost,a tim i podtlak vetsi,takze to nasaje vic benzinu,nevim jestli sem to vysvetlil dobre,ale cetl jsem to v naky odborny knizce,uz nevim v cem to bylo
 
 
Datum: 22. dubna 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando: mam dotaz, ma chuda smes neco spolecneho s otevrenim soupatka? rekl bych ze ne, pac soupatkem se reguluje kolik smesi pujde do valce, je to logicky, cim je vic je soupatko privrene, tim min ti tam ty smesi pujde, na podobnem principu je rozdil mezi velkym a malym karbenatkem (mensi karbec - mensi difusor, mene smesi...)...jinak pokud nechas soupe uplne dole tak ti to bude prisavat benal pres volnobeznou trysku (38) a ta je jak znamo mensi nez hlavni (obvykle 68-72) a cim vic otevres soupe, tim bohatsi je smes pac pri vetsim a vetsim otevreni bude mene benalu prisavano volnobeznou a vice hlavni tryskou, to je tak do zhruba 1/4 otoceni plynove rukojeti gdy uz to jde jen z hlavni trysky, navic bohatost smesi nejvice ovlivnuje prave velikost hlavni trysky a poloha jehly (v zarezech), proto se taky dava jehla co nejvic nahoru pri zajizdeni aby byla co nejvice bohatsi smes...takze ano, otevreni soupatka ovlivnuje bohatost smesi, ale cim vic je soupe otevreno, tim bohatsi je smes, zhruba, ono to neni presne tak jak rikam pac se smes obohacuje do urcite miry gdy to pak ridi prave jehla a ta podle polohy soupete privira nebo otvira otvor kudy jde benal z hlavni trysky takze je to priblizne pak na stejnem pomeru bohatosti, hlavni je ze cim vetsi otevreni, tim se smes NEOCHUZUJE a cim vic to soupe otevres, tim vic smesi ti pujde do valce = vice oleje = lepe maze a chladi...takze jezdi co pokud mozno s nejvetsim otevrenim plynu a v co nejprimerenejsich otackach, proste otacky nizke a jedes, tim to chladi, maze, jede, zajizdi se...jinak pravda je ze chuda smes tomu dopomaha zadrit se...
 
 
Datum: 22. dubna 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5860    
kup si m2t,maz 1:50 a furt plnej:-D:-D Ne delam si prdel.....:-D:-D Tak zajizdi se pomalu to je jasný....tech 800 bych to nehrotil,to je až zbytečný u fichtla....zezacatku hodne mazat(podle oleje....ale i s lepsim aspon 1:25) a vejš jehlu....ono to povolí uz po 150-200km a od 500km bych rekl ze uz muzes jezdit nejak rozumne a staci jen vic mazat......hlavne se to musi zajet v klidu a NE nejaky otvirani soupatka nadoraz pri malejch otackach!!......protoze chudá smes je to,co nejmin potrebujes....s chudou smesi se motor vic zahrejvá(proto se dava jehla vejš!!)....no me se hodne osvedcilo pri zajizdeni jen pomalu popojizdet mezi hospodama a v kazdy si dat jedno nez trochu schladne motor..... hlavne to poradne serid,protoze treba i blbe serizeny zapalovani ma vliv na vyšší teplotu motoru......
 
 
Datum: 22. dubna 2009 18:15
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
přesně jak řiká pestic a eště dát plíšek jehly na první zařez z dola a mírně zvíšit hladinu
 
 
Datum: 22. dubna 2009 18:13
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
zdar to co rikas je blbost.mazej tak 1:20 a ne do pulky plynu ale plnej plyn pri nizkejch otackach proste ho nesmis vytocit ale soupatko musi byt plne otevreno-co nejvic pak ti de vice smesy do valce a lip mazes.500km netocit a jezdit treba jen jednou denne a nechat poradne chladnout nakejch 10minut je na nic.800km us bude zivejsi mazat normalne ale jeste ji nedupej nakrk a kolem 1000km byl mel byt komplet zajety poznas to sam muze byt v cajku us pri 800km.hlavne nechat ze zacatku hodne chladnout a netrapit ho zdar
 
 
Datum: 22. dubna 2009 16:36
 
 
 
 
Jméno: Martin Tošner      E-mail:      IP: uživatel720    
zdarec draci nevite kde mam sehnat motor aspon 250 čz pojizdnej tak asi za 300-500 Kč dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 19:25
 
 
 
 
Jméno: Zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
http://aukro.cz/item617400638_prodam_motor_jawa_250.html
 
 
Datum: 22. dubna 2009 19:25
 
 
 
 
Jméno: omg      IP: uživatel5656    
treba na netu?:-D
 
 
Datum: 22. dubna 2009 16:53
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Zdarek draci.Na netu je na prodej MZ 150,ale jde mi o to,že u ní píše v TP 9kw,možno řídit od 16let a to se mi zdá blbost když to není 125ccm.Ne??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 16:08
 
 
 
 
Jméno: chozee      IP: uživatel1201    
Když je dáno že Řidičák A1 je do objemu 125ccm a do 11kw,tak si myslíš že tam muže byt 150?na to si umiš odpovědět sám..to jen zas nějaký vůl chce nalákat lidi...
 
 
Datum: 22. dubna 2009 16:08
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel4226    
Čau Seso jájsem si u tebe obědnával nějaké věci mezi nimi byl i stavěcí šroub šoupátka ty si mi místo něj poslal štelovací šroub spojky. Nešlo by to nějak udělat že by si mi poslal ten šroubek poslal bez poštovného? Na tvuj e-mail mi to nešlo napsat. Předem dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 15:18
 
 
 
 
Jméno: combe      IP: uživatel5563    
Zdar pudou výfuky z jawy 350/638 na 639 ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 21:13
 
 
 
 
Jméno: ole      IP: uživatel1801    
z 639 na 638 jdou ale opačně nevim
 
 
Datum: 22. dubna 2009 21:13
 
 
 
 
Jméno: Zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
zdar draci..pude hlava z babetty na mustanga??a co to bude delat?? jo a co jeste de dat z babetty na mustafa aby to bylo lepsi?de i tachometr-jako jeslti ma stejnej nahon? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 7:03
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Ne ! Vzdálenost svorníků ,(šroubů,kterými přitahuješ hlavu k válci )není shodná.
 
 
Datum: 23. dubna 2009 7:03
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
hej borci kdybyste videli policajty, tak byste ujizdeli nebo zastavili?... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2009 16:34
 
 
 
 
Jméno: maresuk      IP: uživatel5936    
Já bych asi zastavil, protože na fechtlovi bych jim asi neujel.
 
 
Datum: 09. května 2009 16:34
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zastavím, ukážu doklady co po mě chtěj, pokecáme, vrátěj mi doklady a pokračuju.....! Kde je problém...?
 
 
Datum: 22. dubna 2009 23:55
 
 
 
 
Jméno: primax69      IP: uživatel5566    
ty vole to je dobra otazka,kdyz te chytnou budes mit pruser a kdyz te nechytnou tak muzes byt rad ze te nechytli,ale lesti mas nekde kde ujet treba nekde do pole tak bych asi ujíždel pryč
 
 
Datum: 22. dubna 2009 16:46
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel5357    
Asi podle toho, jestli bych měl možnost kam ujet. Tam kde já bych vyjel ale oni s autem ne.
 
 
Datum: 22. dubna 2009 16:36
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
LOL:-D
 
 
Datum: 22. dubna 2009 14:52
 
 
 
 
Jméno: Konwi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja je viděl nedavno,,,,bylo to docela zdalky. tak sem zastavil, vypnul motor a vez sem se s nohou na zemi aby to vypadalo jako když se vodrážim :-D oni sice odjely aniž by mě viděly ale i tak sem to radši ved až k odbočce mimo veřejnou komunikaci,,,,ale přiznám se že jak zaply maják tak sem myslel že už dou po mě :-D
 
 
Datum: 22. dubna 2009 14:20
 
 
 
 
Jméno: cc      IP: uživatel1337    
cau proc mi nejde seridit volnobeh triskou ale jenom tim sroubem co je nad vickem karburatoru odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: cc      IP: uživatel1337    
haha
 
 
Datum: 22. dubna 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel5546    
nemas na tom nejaky zjebany zavit?? na tom srubu nebo v karbecu??.. mas tam vubec tu pruzinu? na tom srubu volnobeznym?:-D
 
 
Datum: 22. dubna 2009 14:17
 
 
 
 
Jméno: Pangi      E-mail:      IP: uživatel86    
čus draci mam problem s ČZ 175 tahne dobre ale kdyz ji vytocim tak se mi to zadusi benzin mi tam tece dobre karbec je cistej vubec netusim v čem to je dík za rady....motorysmu zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: Pangi      IP: uživatel86    
zapalovani mam serizene perfektne od jednoho týpka a jak si myslel to ze to zapojis na nabijeni a šlape to? ještě zkusim dobít baterku ale měřák mi ukazoval 5.9 ze 6V tak nevim
 
 
Datum: 23. dubna 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Seřídit zapalování podle návodu ,zkontroluj čistič vzduchu a seřízení karburátoru.
 
 
Datum: 23. dubna 2009 7:14
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel5861    
Zdravím mám tu stejnou věc u te stejne motorkyx to je zapalováním kdyz to pripojim na nabijecku tak to vali ae kdyz na zapalko tak houbi dusise vynechava....
 
 
Datum: 22. dubna 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
ja bych rekl ze je to tim , ze tam nemas puvodni sedlo , jako rikam mozna to je blbost ,ale spis ne:-D:-D:-):-):-):-D:-D:-D:-)
 
 
Datum: 22. dubna 2009 14:12
 
 
 
 
Jméno: Libor232 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec ,. chci se zeptat jestli je plovak z 555 stejny jak na kyvacce? je??.. diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
boze skero co tu tlacis za hlody?? pomali nerozeznas svicku od plovaku
 
 
Datum: 23. dubna 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
je stejnej, od kyvacky po peraka
 
 
Datum: 22. dubna 2009 15:37
 
 
 
 
Jméno: pio      IP: uživatel5656    
jo..neni
 
 
Datum: 22. dubna 2009 15:28
 
 
 
 
Jméno: Konwi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravym,,,,mam, nebo spíš měl jsem tento výfuk http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_474.html ale ten poslední kus jsem ztratil. Eště než budu kupovat novej tak mě napadlo tam dat ten konec z toho origo jawáckýho ( s uženym koncem). Jako namontovat tam pujde bez problemu, i šířka trubky sedí, ale jde mi o to jak to bude s výkonem,,,jestli to třeba nepojede kvuli tomu huř,,,co si o tom myslíte ? princip je stejnej ( trychtýřek + zavitová tyčka). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 14:58
 
 
 
 
Jméno: Konwi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jelo stejně jako s tim origo, akorat to bylo trochu tiší
 
 
Datum: 22. dubna 2009 14:58
 
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel5546    
no nevim no.. a jede t stim vyfukem dobre?? stim novym od fichtl kramku? .. jen se ptam .. skus tu origo koncovku a poznas jestli to jede lepe nebo hur
 
 
Datum: 22. dubna 2009 14:56
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
proc si mylsite ze olej M2T je shit??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 19:28
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5862    
NENÍ.To jen jedna bába a Standa povídali.Skoro 20 let dělám při práci na ŽL 2t motory a malou zahradní techniku tak vím co povídám.Jinak olej M2T splňuje ISO 14001,AIPA,SAP. Stando co je modifikovaný olej ? V tvém věku ?? máš obrovské zkušenosti.
 
 
Datum: 22. dubna 2009 19:28
 
 
 
 
Jméno: Konwi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kubiczek : asi to s olejem něco společnýho mýt bude, protože od tý dobry co jsem změnil palivovou směs na mastnější tak mi to pecku udělalo 2x po sedmi dnech. Neni to moc příjemný když to uděla tu ránu, brrr :-D:-D:-D
 
 
Datum: 22. dubna 2009 17:13
 
 
 
 
Jméno: kubiczek      IP: uživatel1058    
Stando? Muzes mit rict jak olej muze zpusobit PECKu na svicce?? Jinak mas pravdu nasi dedove na M2T nejezdili na stejnej jako je dneska v te dobe byl mnohem HORSI co jsem slysel... kdyz byly mrazy tak se v nem delaly hrubky... a jak to nasim dedum jezdilo z prace a do prace... :-) Jo jinak kdyz tvrdit se vyjetej olej je lepsi tak si to zkus...
 
 
Datum: 22. dubna 2009 16:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do série dávám M2T , do speedu ve kterém mám válec jak cedník :-D bych M2T rozhodně nedal :-D
 
 
Datum: 22. dubna 2009 15:49
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
opet diskuze jaka to dlouho nebyla a zase se vynorila jako temny mrak na obzoru...je to shit, vlastni zkusenost (nekolikanasobna), proste to neni olej...Standa to tu strucne vysvetlil, rozvadet se tady s tou atrapou oleje nebudu, uz se to tu psalo nekolikrat tak si projdi celej pokec a vem si na to tydeni dovolenou pac je to skoro tyden co tyden a vysledek je porad stejnej...vzdycky se doslo k tomu samymu...
 
 
Datum: 22. dubna 2009 14:27
 
 
 
 
Jméno: Konwi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja na M2t jezdim,,,,s jízdou neni žadnej problem,,,,i s benzínem kterej stal několik měsíců v kanistru sem nic nepřidřel. Myslim že pro seriovej motor je nejlepší mu dávat to, na co byl dlouhý leta zvyklej. Ale musim taky dat za pravdu peckám na svíčce a že z vejfuku to teče jak kra*a.
 
 
Datum: 22. dubna 2009 13:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5860    
abych odpovedel konkretne,tak si myslim ze M2T je shit z nekolika duvodů. První je že pořádně nemaže,zadruhý je od nej karbon vsude,obcas dela pecky na svickach,spatne se misi s benzinem,po delsi dobe stani ucpava karburator a hlavne vim z jakejch sraček se to vyrábí:-D:-D a promin Chongu,vazim si te,ale s tim ze na TOHLE m2t jezdili vzdycky uz nasi dedove neni pravda!!!!!! Jezdili na modifikovanej motorovej olej,coz tohle neni ani omylem!!! Mozna vyjetej olej z auta je kvalitnejsi:-D:-D
 
 
Datum: 22. dubna 2009 13:51
 
 
 
 
Jméno: Libor232 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale taky oni jezdivali 20 km/h kdyz moc :-D:-D se bali aby to nepridreli:-D:-D.. kua to se balo dat do plnych otacek :-D:-)
 
 
Datum: 22. dubna 2009 11:38
 
 
 
 
Jméno: Libor232 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lol:-D ja mam úprave m2t tak se ptam proc se rika ze je shit.. a me to prave nejde vytocit ddo otacek :-(
 
 
Datum: 22. dubna 2009 11:35
 
 
 
 
Jméno: Libor232 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do plnych otacek!
 
 
Datum: 22. dubna 2009 11:35
 
 
 
 
Jméno: Libor232 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lol:-D ja mam úprave m2t tak se ptam proc se rika ze je shit.. a me to prave nejde vytocit ddo otacek :-(
 
 
Datum: 22. dubna 2009 11:35
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
hele názor si čtením neuděláš... prostě ho kup a uvidíš. Kdyby platily katastrofické scénáře radílků, tak v nejhorším budeš muset vyčistit motor a výfuk od karbonu. Samozřejmě pokud používáš tuněnej motor a točíš víc než je běžné pro motor pionýra, tak to určitě M2T nezkoušej. Jinak můj názor je takovej že když na tenhle olej mohly jezdit bez huntování motorů už naši dědové a v podstatě na těch samejch motorech, tak to asi musí stačit... jo a dej hlavně na vlastní úsudek, schválně si namíchám M2T do skleničky s benzinem a kouknu jak moc se za týden usadil... ale podle mě se usadí slepičí prd :-D
 
 
Datum: 22. dubna 2009 11:22
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
a jaky mi doporucujete pro fichtla?? treba nejaky vysokootackovy:-D:-D
 
 
Datum: 22. dubna 2009 11:03
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
a jaky mi doporucujete pro fichtla?? treba nejaky vysokootackovy:-D:-D
 
 
Datum: 22. dubna 2009 11:03
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
a jaky mi doporucujete pro fichtla?? treba nejaky vysokootackovy:-D:-D
 
 
Datum: 22. dubna 2009 11:02
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
zasere ti to motor a nemaže to dyž to máš tejden v nádrži a nejezdíš tak si to sedne na dno a zadřeš motor
 
 
Datum: 22. dubna 2009 11:01
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel5632    
Musim nutne vymenit primarni retez kdyz menim lamely za ferodo?Na tom fichtlu jezdim jen vikendove. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 13:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5860    
zalezi na stavu retezu....pokud je este dobrej,neni problem,nemusis ho menit.....pokud je vytahanej,znici ti ozubeni tech novejch lamel.....:-)
 
 
Datum: 22. dubna 2009 13:53
 
 
 
 
Jméno: Monax      IP: uživatel5313    
Ne nemusís proc bys museL???Primarak se meni tehdy kdyz vysi a pozde zabira a nebo kdyz cinka za jizdy!!!!skus jestli ti vysi a pokud tu dre o blok tak ho urcite vymen!
 
 
Datum: 22. dubna 2009 11:52
 
 
 
 
Jméno: Lajmr      IP: uživatel2259    
nevite za kolik byse udelal tuning motoru ze se zavaru hlava a vede to rovnou do karteru s klapkama a ta zavodni karburace ?..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 13:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5860    
ty musíš proste zkazit kazdou legraci:-D:-D nebud furt tak vaznej:-D:-D me uz to taky pustilo:-D:-D
 
 
Datum: 22. dubna 2009 13:54
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kde si stando vzal 10 - 15 ...? :-D Tady nehrajou roli ani tak peníze jako spíš smysl...! Protože pokud nic nevíš tak to stejně nenaladíš....! A jak je vidět tak nevíš.....:-D
 
 
Datum: 22. dubna 2009 9:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5853    
10-15 tisic
 
 
Datum: 21. dubna 2009 22:21
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel1553    
cus draci! mam problem s fechtlem za chladna startuje ale nejede a za tepla nestartuje ale jede nevite cim to je?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 14:33
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s tim naklonenim je to pravda a navic se to i uvadi treba v prirucce k nemu, jinak to je chmura pionyru ze ty starty za moc nestojej...gdyz je relativne dobrej valec tak jde za studena a za tepla ne (obvzlaste po vybrusu)...pokud je valec vylitanej tak jde zas jen za tepla, s tim nic pomalu nenadelas, resit se to da napr. tyristorovym zapalkem potazmo i tady tim bezkontaktem co tu Sesa prodava, me par fiku behalo jak za studena tak za tepla ale ovlivnit to nemuzes leda ze se to pokusis seridit a pokud to i po dloooooooooooouhem odpoledni nejde tak je to marny, to neni v silach nekoho aby to slapalo bzdycky jak melo, jak rikal Chong v podobnem dotazu tak je to dano primo i konstrukci pac fichtl nema sytic (krome pareza a araba) ale ma preplavovaci kolik, cili jedna faze startu (bud tepla nebo studena) proste za nic nestoji, nezbyva vetsinou nez tlacit...jinak to zkus treba jeste parkrat proslapnout se zaplym zapalovanim a pak jednim svihem se zaplym zapalovanim to pres paku nakopnout, hlavne to pri zahratym motoru nepreplavovat! to by bylo ode me tak zhruba vse...
 
 
Datum: 22. dubna 2009 14:33
 
 
 
 
Jméno: Konwi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pardon překlep : * šlápnout
 
 
Datum: 22. dubna 2009 13:36
 
 
 
 
Jméno: Konwi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
startování zahřátýho pionýra je opravdu zlý,,,je tak ale prostě konstrukčně řešenej. Existuje však jeden takový trik, který u mě funguje : nakloň to do prava a zkus šlípnout, mužeš u toho i držet plyn.
 
 
Datum: 22. dubna 2009 13:35
 
 
 
 
Jméno: lol      IP: uživatel5540    
hele špatně si to formuloval měl sii rict ze ti za chladna jde nakopnout dobre ale nema silu nebo nechce jet a za tepla ho nenakopnes ale na roztlaceni jede dobre
 
 
Datum: 22. dubna 2009 10:59
 
 
 
 
Jméno: lol      IP: uživatel5540    
hele špatně si to formuloval měl sii rict ze ti za chladna jde nakopnout dobre ale nema silu nebo nechce jet a za tepla ho nenakopnes ale na roztlaceni jede dobre
 
 
Datum: 22. dubna 2009 10:57
 
 
 
 
Jméno: nigga      IP: uživatel5754    
sry ale je to fakt picovina:-D
 
 
Datum: 21. dubna 2009 22:43
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
SrY blbě sem to přečet. Ale zdá se mi,že to co píšeš je blbost.:-D..jinak.... na takhle blbě položenou otázku nečekej dobrou odpověď.:-D
 
 
Datum: 21. dubna 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: moly      IP: uživatel1913    
Ten problém je ten...že je to fichtl.:-)..je to normální.Jinak můžeš zkusit studenou svíčku.
 
 
Datum: 21. dubna 2009 22:00
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
este dotaz mam na fichtlovi na kterym jezdim fichtl cupy problem s tim ze nereaguje na karburatoru volnobezna trisk a volnobeh se da stelovat jenom tou matkou nad vickem karburatoru a kdyz neni motor v otackach tak se za tepla vubec neroztoci , vzdicky se s tim musim rozebehnou . dik za kazdou radu (karburator je cistej) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau okolik se radove v konich zvedne vykon mezi prvni a 7. vybrusem? dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 21:53
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
v poho akorat me to zarazilo mimo chodem nejedes do miretic na fichtl cup?
 
 
Datum: 22. dubna 2009 21:53
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
každej se občas splete ;-)
 
 
Datum: 22. dubna 2009 14:32
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
jak muze klesnout kroutak kdyz se zvysila komprese:-D
 
 
Datum: 22. dubna 2009 14:10
 
 
 
 
Jméno: tinker      E-mail:      IP: uživatel5858    
spis podle me klesne uz tak dost malej kroutak...mozna se pletu
 
 
Datum: 22. dubna 2009 9:39
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
aspon neco :-D kdy to bylo se vsim takhle :-D
 
 
Datum: 21. dubna 2009 22:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5853    
kdyz to hodne prezenu tak skoro pul koně....ale to ani tak nezpusobi objem valce,ale narust kopmresniho pomeru na 10:1
 
 
Datum: 21. dubna 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
tohle tema chce hodne nadhledu:-D
 
 
Datum: 21. dubna 2009 21:58
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Myslím že vo nějáký koně to nebude :-D jestli sis myslel že tím přidáš 3000hp tak asi ne hele :-D
 
 
Datum: 21. dubna 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: skret ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci mam mensi probleblem upravoval sem si malinko mustanga: dodelal sem si na nej baterku a udelal dobyjeni ze svetelnych civek jenze krmim stoho svetla i zapalovani a ouha vonoto nestha dobyjet da se se stim jezdit pomerne dlouho jenze stou blbou vihlaskou o setlech mi to behem jednoho tydne vizdima baterku a sviti to jak bludicka a potme nic nevidim takze bych potreboval vrdet zda si mam poridit nove civky (pac sou tam jesste original od viroby ze 77roku a pan otec na tom jiz neco nalital) nebo nam skusit pripojit i zapalovaci civkujen nevim jestli to nebude zas moc elektryky na tu baterku prosim poradte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2009 22:31
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel5901    
určitě místo světelných cívek dát zapalovací jsou výkonější a jak máš řešenou regulaci dobíjení musel bys mi ukázat zapojení jak to máš ale co sem dělal ted já na své jawa 50 typ 20 ale ono je to jedno na kterým typu a roku výroby jde to navšech a vřele doporučuji na netu někde lítá návod jak byly řešeny vývozní typy mustangů s baterkou ,blinkry ,stop světlem je to relativně jednoduché ale účiné ověřené a hlavně mají tam vyřešenou i regulaci dobíjení udělal jsem to přesně podle toho a můžu doporučit akorát se musí úplně znovu natahat elektrika a jinak pozapojovat hlavní vypínač a cívky v zapalování ale mají to dobře popsaný a hlavně fakčí to hned napoprvé kdyby tě to zajímalo tak se ozvi na meil a pošlu ti to
 
 
Datum: 26. dubna 2009 22:31
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Aby jsi nabíjel, musíš nejdřív někde spotřebu ušetřit. Takže jediný na čem se dá ušetřit, bo spotřebičů na pionýrovi moc není, jsou zadní světla a zapalování. Tedy pokud ti jde o úsporu kvůli energii předního světlometu, tak dozadu LED světlo a zapalování co bere míň než indukční. Pak je šance že ti zbyde něco pro dobíjení i svícení.
 
 
Datum: 22. dubna 2009 8:59
 
 
 
 
Jméno: skret ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jo jenze predtim nez sem ji tam dal tak to skoro nejelo a jen co sem ji tam dal tak to lita jak das a na svetla to ma viborny ucinek zadny zatraceny kolisani takze to sviti porad stejne jen to nestiha dobyjet!
 
 
Datum: 21. dubna 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
newim jestli ti to pomuze ale u novy jawa je to delany tak ze drat kterej vede od motoru je pred baterkou rozdvojenej a vede rovou do svetel tzn. k tomu aby to jelo a svitilo nepotrebujes baterku .
 
 
Datum: 21. dubna 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Čau..doufám že mě za to neukamenujete...ale nevíte někdo jak se šteluje hladina u simsona?(s51)..dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: tomask8er ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevíte prosim někdo, jestli na přední brzdu u fichtla můžu použít lanko od kola ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 14:37
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kristova noho, a od gdy ma lanko z kola na sobe stelovaci zavit kterej potrebujes k brzde u fichtla??? a pokud ho tam chces dat ze stareho tak se ti to urve pri vetsim tlaku, tez mi nepriapda ta cena nejaka vysoka, proste lanko s bowdenem za par kacek te snad nezabije, co bys delal gdyby sis koupil treba supersporta gde sou dily drahe a navic se plati za znacku? kup proste lanko s bowdenem na fika a neres tu takovy kraviny...
 
 
Datum: 22. dubna 2009 14:37
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Nezdá se mi že cena nového bowdenu přední brzdy nikterak závratná.. když nemáš 50kč na lanko brzdy tak za co kupuješ benzín a olej? :-D
 
 
Datum: 22. dubna 2009 9:31
 
 
 
 
Jméno: skret ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no muzes to skusit jen za to nesmis moc tahat nebo to asi urves to lanko bude prilis tenke jinak ja pouzivam brzdove lanka z kola jen na plin ten prumer je skoro stejnej a hlavne je to levnejsi!!
 
 
Datum: 21. dubna 2009 21:45
 
<  1805  1806  1807  1808  1809  1810  1811  1812  1813  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 1:08:34 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu