Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 seso máš ještě tu obyčejnou kliku(komple)? ted je tu jen ta na jehlovejch lož. kolik stála ta obyčejná
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2009 20:54
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jo ja jen jaký je mezi nimi cenový rozdíl kdyby jen 100 nebo 2 pak je lepší ta na jehlách
Datum: 26. dubna 2009 20:54
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 doporucuju s jehlovym loziskem muzes to min mazat a pripadami ze to lip jede
Datum: 26. dubna 2009 20:44
Jméno: mikešš
IP: uživatel2374
 achoy chlapci mam jen takovej dotázek...neumíte nekdo zapojit(nebo spíše jak se to dela)ze škodovky ukazatel teploty na motorku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2009 20:40
 pokud se nepletu tak je to udelany na senzor na termostatu...a navic na 12V takze asi tezko  ja mam na fikovi teplomer ze stare octavie(r.v. 1962)  to ma takou trubicku naplnenou lihem nebo necim takym a cidlo mam dane za valcem na zebrach...ukazuje krasne
Datum: 26. dubna 2009 20:40
Jméno: mirek
IP: uživatel4226
 Zdar kluci myslíte že se vyplatí koupit si ty ložiska SKF dyt jsou třikrát dražši?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2009 21:02
 na upravenej motor urcite....do serie staci normalni
Datum: 26. dubna 2009 21:02
Jméno: krystof
IP: uživatel4699
 zdar, mam takovej problem u Jawy 555. Kdyz nastartuju tak to vubec nestoupa do otacek a jako by se to dusi, je tam urcitej limit u kteryho se ty otacky blokujou. Kdyz se potom rozjizdim tak tam dam dvojku a trojku a na trojku to musim uplne rozjet a potom uz to jede lip, kdyz to ale nerozjedu na tu trojku tak to porad blokuje (ty otacky). Uz delsi dobu to zajizdim, tak jestli to muze bejt tim ze za studena motor jeste nefacha na maximum...? Dik, krystof
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 19:17
Jméno: krystof
IP: uživatel4699
 porad tece trochu oleje z valce jako u zacatku vyfuku a pritom tam tesneni mam..
Datum: 28. dubna 2009 19:17
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 vypada to ze neco netesni skus se podivat jestli to neni nekde pod valcem mokry nebo mezi karterama
Datum: 26. dubna 2009 20:47
Jméno: ivana
IP: uživatel5899
 Ahoj kluci, poradte mi prosím ,mám simsona bez štítku, ten jsem si již sehnala,ale nevím co všechno na něj mám nechat vyrazit, prosím moc poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2009 20:53
 jestli k tomu mas papiry tak udaje z tach prukazu.jestli ne tak svoje jmeno bydliste atd
Datum: 26. dubna 2009 20:53
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 do nedavna jsem měl simsona doma, ale už šel do světa.... štítek mam ale vyfocenej a jestli myslíš ten malej čtvereček, tak ten je prázdej.....nic na něm neni
Datum: 26. dubna 2009 20:12
Jméno: Sharky
IP: uživatel5894
 no přece všechny údaje na které jsou tam kolonky (těch údajů je určitě plnej internet nebo ti to sem napíše nějakej simsonář)
Datum: 26. dubna 2009 19:59
 čavte cchel by som vedieť nejaké tech udaje na cz 125 aaké je to tažke?? kolko to ide a aký to má tah linky sa hodia díki
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2009 19:57
Jméno: Sharky
IP: uživatel5894
Datum: 26. dubna 2009 19:57
Jméno: žer
IP: uživatel5336
 zdarec hoši mam problem s převodovkou z jedničky mam problem dat neutral a 2 nejde vubec jenom když stojim na mistě z2ky na 3ku to de v klidu a pořazovat taky vim že je to asi hodně posrany ale nvite co se tam stalo normalně sem valil a ted chci zařadit 2ku a nešlo to dik za odpéovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2009 21:14
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 a nebo to muze byt vyskoceny takovy ten zobacek na radicim automatu ale to pak jedine pulit motor jinak to nespravis
Datum: 26. dubna 2009 21:14
Jméno: žer
IP: uživatel5336
 hele dikes skusim to ja totiž předevčirem sundaval tu řadičku
Datum: 26. dubna 2009 20:00
Jméno: Sharky
IP: uživatel5894
 a nemáš povolený šroubky co drží řadící automat na karterech? bejvá to častej problém...
Datum: 26. dubna 2009 19:52
 Hoši,shánim brigádu na léto pro dva lidi.Jsme 17ti letí studenti.Jeden dělá školu elektrotechnik a já automechanik.Ale jinak zvládáme všechny práce.Jakákoliv práce dobrá.Dík za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 18:35
Jméno: Sor
IP: uživatel5644
 To já když vypouštím benzim bo mi vytečejinak přes karburátor tak se mi zdá že je tam dvakrát víc benzinu než před jízdou a to mám na jehle nastavenou na třetím stupni
Datum: 28. dubna 2009 18:35
Datum: 26. dubna 2009 22:05
Jméno: Sharky
IP: uživatel5894
 já na fichtlu poslední dobou moc nejezdim a připadá mi že ten benzín v nádrží přibejvá
Datum: 26. dubna 2009 21:39
Jméno: motor
IP: uživatel680
 to znám
Datum: 26. dubna 2009 21:16
 To teda je.Motorka žere jak tank a peníze velmi rychle mizej
Datum: 26. dubna 2009 20:16
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 26. dubna 2009 20:05
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 hej tak to nejsi sám
Datum: 26. dubna 2009 19:34
Jméno: shrek
IP: uživatel5613
 Čau draci, jak je na fichtlovy karburátor spojen se sáním tou silikonovou hadicí tak ta mi praskla.Nevíte co stím mám dělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 16:18
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 co mam delat?co asi myslis?KOUPIT NOWOU!!!!!!manzeta filtru sani stoji 80kc nebo ses dalsi setrivec?narvi tam cokoliv podobnyho prumeru,hlavne at to tesni a je to cisty
Datum: 27. dubna 2009 16:18
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 nic
Datum: 26. dubna 2009 21:28
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 nic
Datum: 26. dubna 2009 21:28
Jméno: Horst
IP: uživatel5897
 shreku ty nemáš kousek hadice od vysavače ?
Datum: 26. dubna 2009 19:47
 ahoj můžu hodit pravej karter co je u zapalování t 21 na 05 ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 15:38
Jméno: emi
IP: uživatel5921
 jo slo by to ale musi se rozpulit moto a zamenit hridelku co je na ni retezove kolecko je tam rozdil
Datum: 28. dubna 2009 15:38
 karter urcite ne,jestli myslis viko tak by s nakejma upravama jit melo,ale neskousel sem to
Datum: 26. dubna 2009 19:39
Jméno: Bbabca 210
IP: uživatel2215
 cau kluci mam neskutecne divnej problem s babettou 210 (dvourychlostni). Zniceho nic po padu retezu prestala jet normalne se zasekly slapky a nejde to uslapnout ani kdys se na to zhoupne 90 chlap... po demontovani toho budbu spojky co je umisten na te hridely se ale hridel normalne v klidu toci! ale jakmile se tam da buben s celistma tak to zabopha neuslapnu ... je divne ze rukou s bubnem otocim ale slapkama zaboha ne . Tak se ptam cim by to mohlo byt? puleni motoru nechavam jako posledni moznost stim ze ta hridel slapadel se v klidu toci.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2009 20:52
Jméno: Bbabca 210
IP: uživatel2215
 cau to bys byl moc hodnej! zitra budu na icq kolem te 7dme hodiny vecer 255314076 diky moc
Datum: 26. dubna 2009 20:52
 cau jestli ten retez spadl a zasekl se tak dostala ranu volnobezka a zasekla se to bez puleni motoru nevymenis me se to taky stalo zkousel jsem slapat i roztlacovat a kolo nic.kdyz tak sem dej ICQ a poradim ti vic ja uz ji menil a babetta jezdi zase dal.
Datum: 26. dubna 2009 20:42
 ahoj chci se vás zeptat jakej je rozdíl mezi fichtlem 05 a 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 17:11
Jméno: marik
IP: uživatel5908
 05 sport je taky bez revma plechu twe
Datum: 27. dubna 2009 17:11
Jméno: Sharky
IP: uživatel5894
Datum: 26. dubna 2009 19:56
 05 ano, 20 starsi typy jo, to mam ja, 20 novejsi typy ne i ano, kamos zrovna ma, ale i bez nich to vypada jako kdyby tam nemeli bejt
Datum: 26. dubna 2009 19:36
Jméno: mirek
IP: uživatel4226
 Jo a eště 05 má revmaplechy a 21 ne
Datum: 26. dubna 2009 19:19
 no, tak ma 15W zapalovani, jinou kliku nez 20, jinej pravej i levej kryt na motoru, ma mejt zamykani prs, jinej stojan, o 500 otac./min min, vic tahne, uzsi prevodovka nez 20, vetsi startovaci kolecko, orig ma mejt revma plechy, novejsi typ u 20 uz nemusi mit, mensi kanalky ve valci=min kw, prni 05 maji jinej predni blatak, takovej hranatejsi
Datum: 26. dubna 2009 18:41
 zdar chtel bych se zeptat na jakej jezdíte olej do benzínu ve fichtlovi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2009 20:57
 mogul TSF
Datum: 14. května 2009 20:57
 mgul TSF
Datum: 14. května 2009 20:56
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Repsol Moto Standart 2T za 155 Kč/1L
Datum: 26. dubna 2009 22:46
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Boxer 2T
Datum: 26. dubna 2009 22:19
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Boxer 2T
Datum: 26. dubna 2009 22:19
 Castrol 2T...polosyntetika...cervena nadobka  nic vic nic min...180Kc/1L
Datum: 26. dubna 2009 20:33
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 Nééé!! Už zase?? Vždyť se to tu probírá každý týden!
Datum: 26. dubna 2009 19:25
Jméno: mirek
IP: uživatel4226
 mogul TSF
Datum: 26. dubna 2009 18:59
 Taky Shell advance sx a stál mě asi 130,- /1l
Datum: 26. dubna 2009 18:59
 M2T za 18kc?? 250ml?? me to stoji 25,- , 1L/100kč
Datum: 26. dubna 2009 18:44
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 shell advance sx 150kč/litr
Datum: 26. dubna 2009 18:44
Jméno: Mates
IP: uživatel5895
 v nouzi si kup na benzínce M2T za 18 Kč ale kup si rači olej od SHALL WE a mas to
Datum: 26. dubna 2009 18:31
 Zdar draci, mám ještě dotaz na svíčku - dostal jsem tady nedávno radu, ať srazim elektrody že to bude dobře chytat (Stadion S11). Opravdu to funguje (chytlo to napoprvý), ale narazil jsem na jeden problém - dal jsem si sotva 5 minut testovací projížďku a začalo se to chovat divně. Vyndal jsem svíčku, asi desetkrát se spálil (i 10 minut po vytažení) a je celá černá od sazí. Může za to ta menší mezera? Mě knížka poradila, že to bude bohatá směs - počítá se jako bohatá směs i to, že mám asi moc/málo oleje? (mícháno před nějakou dobou v noci od oka). Napadá mě jestli za to nemůže třeba větší množství oleje. Jinak motor narozdíl od ostatních moc netočim, jen když jedu na jedničku, tak dokaď má sílu, tak přidávám plyn, ale snažim se to moc nehrotit. Napadá mě akorát ta špatná směs (olej/benzin) nebo ta jinačí vzdálenost mezi kontaktama na svíčce - poraďte prosim. V karbci jsem se nehrabal, už je pěkně dlouho seřízenej pořád stejně. Že by vzdálenost kontaktů na svíčce ovlivnila tolik spalování mi moc neleze do hlavy, ale tak proto se ptám - u jawy je možný všechno. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2009 20:52
 Ještě si vzpomínám, že při startování nešel přeplavit karbec, když to chytlo tak to běželo jen v malých otáčkách a musel jsem slabě cukat za plyn aby to nezdechlo. Po chvíli to začalo nabírat na otáčkách, ale pořád to byla sotva polovina než kolik to točí normálně. Pak stačilo pustit plyn, prudce zatáhnout a už to jelo docela dobře
Datum: 26. dubna 2009 20:52
 Svíčku mám na 0,4mm, jiskra je modrá, zapalování ok. Možná za to může ten benzin, ono nebojim se říct že se toho možná smíchalo víc dohromady - v pondělí snad vyzkoušim, před pár minutama jsem namíchal novou čerstvou směs. Přirubu jsem prohnutou míval asi před rokem (ale i to se dalo utěsnit a jezdilo to perfektně), ale už je ok. Já se ptám hlavně jestli nemůže mit vliv mezera mezi kontakty na to, že je svíčka po chvíli jízdy celá černá.
Datum: 26. dubna 2009 20:16
Jméno: Horst
IP: uživatel5897
 Na elektrodách svíčky dej mezeru 0,4 mm,koukni na jiskru,má být modrá.Jeli červená,tak vyměň kondík.Seřiď zapalování,karbec nemá kromě jehly žádné seřizování.Benzin 1:33 .Další problém může být gufero pod spojkou.Druhá závada-nemáš prohnutou přírubu na karburátoru ??.Čau
Datum: 26. dubna 2009 19:39
 Čus draci, pokud ste někdo z okolí Plzně, koukněte na WWW.NKPMK.WZ.CZ je to super klub, taky sem členem, fakt doporučuju, super skupinový projížďky, závody, atd. ........
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 17:59
 no tak na závody se jezdí do štáhlavic na koule a koule né draku
Datum: 28. dubna 2009 17:59
 Fakt jooo závody hmmm tak to určitě že eště žádný neudělaly a to sem vedle z vesnice tak bych o tom musel vedet !
Datum: 28. dubna 2009 16:39
 Zdar,poraďte jakej je správnej poměr oleje do benalu na čz125/516.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2009 20:28
 do vysokootáčkovýho motoru se vzdy by se melo dat vice oleje a hlavne nejakej kvalitnejsi,protože aby se to dostatečně mazalo
Datum: 14. května 2009 20:28
 Zdravím, já mám 250 panelku a leju do benzínu 6A v poměru 1:20 a nikdy jsem neměl žádný problémy.
Datum: 10. května 2009 18:12
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 zdar do 516 bych dal vic oleje a hlavne kvalitnejsi  M2T dej klidne 1:20.kup poradnej olej a dal bych vic nez 1:33 precejenom fik netoci 10 000ot(teda jak kerej)
Datum: 27. dubna 2009 16:27
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 já bych dal i 1:33 protože je to vostrá kroska
Datum: 27. dubna 2009 13:25
 čest draci,jezdím jezdím zastavím a naráz to do do otáček a zas důle tak to furt kolísá vyměnil sem karburátor a pořád rozdělal sem hlavu a válec a všechno v pořádk nevíte někdo čím to je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 16:29
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 jj nekde ti to fouka...me to delalo taky.....nebo to guferro.....vem sprej horlavej nach to navolnobeh a skontroluj profouknutim spoje,netesnost uslisis
Datum: 27. dubna 2009 16:29
Jméno: Waffen
IP: uživatel5851
 gufera na 100%
Datum: 26. dubna 2009 20:22
 skoro bych to typoval na falesnej vzduch nekde
Datum: 26. dubna 2009 17:03
 řekl bych že jo protože to dělá uplně stejně na 2 karburátorech
Datum: 26. dubna 2009 16:54
Jméno: Enigma
IP: uživatel5831
 tece ti tam dostatecne benzinu?...
Datum: 26. dubna 2009 16:48
 dělá mě to na fechlovi
Datum: 26. dubna 2009 16:46
 Podívejte se na fotky ze závodu v tetíně
[a]http://waltermoto.blog.cz/galerie/jawa-50-zavody/tetin-25-4-2009[/a]
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2009 16:23
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 Dracisti moc bych potreboval vedet cislo barvy na 555 s revmaplechama (je cervenej) ale ta barva neni stejna jak na to bez revmaplechu (vim to jiste..mam to origo) je to spis naka vinova a i puvodni majitel rika ze to rozhodne nebyla jawacka cervena klasicka...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2009 22:42
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 dik kluci..doufam ze ji sezenu..kdyztak si ji proste necham udelat podle toho plechu...ale casu dost ted se teprv poustim do motoru
Datum: 26. dubna 2009 22:42
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 dik kluci..doufam ze ji sezenu..kdyztak si ji proste necham udelat podle toho plechu...ale casu dost ted se teprv poustim do motoru
Datum: 26. dubna 2009 20:13
Jméno: miso
IP: uživatel5892
 no tak ja mam na J250 csn 8850 jedna sa o ten isty otien bordovej ako sa striekal v 60 rokoch na jawky akurat sa zle zhana ta farba
Datum: 26. dubna 2009 17:15
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Samozřejmě,že myslím tím vyleštit nejhezčí kus plechu co na ní máš.
Datum: 26. dubna 2009 14:06
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Tak to vyleští a zajdi k lakyrníkovi,ten ti zjistí odstít.
Datum: 26. dubna 2009 13:57
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 helejc draci, mam zasadni dotaz, delam renocaci lamely na 555, dal sem tam novy korky...jak moc se to ma brousit..to musi byt az do roviny ozubeni nebo jenom aby ty korky byly srovnany do plochy????? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 17:52
 Já jsem to brousil jen do srovnání plochy. Jawa 555 je dobrá ale dnes jsem přešel na 21.
Datum: 27. dubna 2009 17:52
|



|