Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím!Potřebuji vědět zdali díly kolečko I13z-23z start /320,-Kč/ a segment startování /145,-Kč pasují také na typ Jawa 550? Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2014 21:55
 Díky za odpověď.Mohl by jsi mě třeba na můj e-mail popsat rozdíly?
Datum: 11. února 2014 21:55
 to ani jedno,,to je treba jinaci a to nikdo nedela,sesa
Datum: 10. února 2014 17:55
Jméno: Michal
IP: uživatel16791
 Čuste draci mám takovej problem u fichtla nejde mi zařadit neutrál spíše jde ale když ho tam dam a s fichtlem popojedu dopředu zase se mi tam hodi rychlost nevíte čím to může být ? :O
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2014 22:37
 jo povolenej automat dělá divy, taky sem na to jednou nemoh přijít . . .
Datum: 10. února 2014 22:37
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 podívej se jestli máš dotažený automat, jestli se ti při řazení nehýbe
Datum: 10. února 2014 12:05
Jméno: Michal
IP: uživatel16791
 Neutrál mám zařazený a jakmile stím pohnu hodi to rychlost
Datum: 10. února 2014 11:03
 Čus. Skočí tam ta rychlost doopravdy, nebo je stále zařazen neutrál, a zablokuje se převodovka? Když to tlačíš na neutrál, zkus motorku naklopit na pravou a levou stranu, jestli to zase skočí do neutrálu, nebo ne.
Datum: 10. února 2014 10:01
Jméno: bedy
IP: uživatel12628
 Seso mas pruzinku ktera je na pioniru v prepinaci svetel na riditkach, kdyz mi to pri rozdelani ve tme venku odlitlo tak jsem chtel nekoho zabit. Da se ta pruzina sehnat nekde jinde?Bedy
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2014 7:17
Jméno: Marlboro
IP: uživatel15277
 jsou tam 2  Vnitřní v kolíku - úzká a dlouhá se dá úspěšně nahradit pružinkou ze zapalovače co tlačí na kamínek. Vhoudnou alternatvu k vnější pružince jsem zatím řešit nemusel
Datum: 11. února 2014 7:17
 Já sem to vyřešil tak že sem rozdělal nějakou normální propisku se cvakátkem nahoře a nahoře většinou bývá taková nižší a širší pružinka tak tu jsem tam dal
Datum: 10. února 2014 6:29
 Zdravím draci, poradil by mi někdo, jak rozdělat náhon (šnek) na Stadiona S22 potažmo Jawettu? Potřebuju ho rozhýbat, protože je zatuhlý a prostě i clekově vyčistit... děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2014 11:17
 Ok, díky. Já se radši zeptal, abych něco nevykur...
Datum: 12. února 2014 11:17
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 v hlavnim tělese je natlačená taková plechová vložka s rantlem... takže jí nožem odděláš od těla náhonu a pak už to rozebereš...
Datum: 12. února 2014 9:28
Jméno: maner
IP: uživatel14930
 Cau chlapi mam dotaz je mozny ze mam spravne nastaveny predstih u mustanga a presto mi to strili do vyfuku svicku jsem skousel vimenit na
nakopavacku nechytne ale vystreli odtrh 0.5 predstih 1,6 dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2014 22:38
Jméno: pionyrak
IP: uživatel14442
 U pionyra vzdycky davat predstih 2mm před HÚ a odtrh 0,05 a vhorní úvrati odtrh 0,40
Datum: 11. února 2014 22:38
Jméno: Radim
IP: uživatel16761
 Zdar jak sviňa,na 99,9% malej předstih nebo dokonce to hodí jiskru až za horní úvratí,když už se píst vrací zpět směrem ke klice,tím pádem nestihne shořet benzín ve válci a vlítne to do výfuku a tam to blafne.Je to
jenom můj názor ale i zkušenost.Ať se daří.
Datum: 10. února 2014 19:20
Jméno: Standa
IP: uživatel16793
 Drobná rada - pokud nemá zoubek,tak ji tam vraž tak,aby kladívko v HU sedělo těsně za největším zubem ... nebude to vyladěný extra,ale pojede to slušně....
Datum: 10. února 2014 17:32
Jméno: jjjj
IP: uživatel14930
 spise ze ta vacka nema takovou tu drazku ze je tam dana od oka to bude tim
Datum: 10. února 2014 14:07
Jméno: standa
IP: uživatel16792
 A jak jsi ten odtrh a předstih měřil? Chci to popsat detailně. A vačka chodí ok? Nešmajdá? Pod magnetem je aretační kolíček? Tuším že to bude rukama,ale musíme zjistit,kde se ten problém stal...
Datum: 10. února 2014 8:49
 napadá mě špatná indukčka..
Datum: 09. února 2014 20:22
Jméno: maner
IP: uživatel14930
 *odtrh 0,4mm
Datum: 09. února 2014 20:10
Jméno: jura
IP: uživatel13128
 zdarec borci nevíte kolik se lije oleje do zadních tlumiču na jawu 20 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2014 23:48
 sorry, moje chyba
Datum: 09. února 2014 23:48
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-zadnich-tlumicu.html tady piše 30ml
Datum: 09. února 2014 23:32
 v příručce se píše 20 ml tlumičového, takže bych to řešil 20 ml 5w40 motorovej
Datum: 09. února 2014 20:40
Jméno: Jirka20
IP: uživatel1434
 zdravím, jak přitvdit přední tlumiče ze simsona aby při dopadu nešli na tvrdo. Více oleje? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2014 17:12
Jméno: Jirka20
IP: uživatel1434
 tak sem koupil širší tlumiče na enduro a oni se nevejdou do těch matek co drží pružiny
Datum: 21. února 2014 17:12
 Jé, aha, omlouvám se! Nenapadlo mě, že tam nalejou olej a nedaji mu jinou funkci, než aby mazal. Předpokládal jsem, že to jsou klasické tlumiče, moje chyba, ještě jendou se omlouvám za mystifikaci
Datum: 09. února 2014 19:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Zkus použít pružiny z enduro verze, měly by mít širší pružiny (tloušťka "drátu"  . Nebo sehnat z typu SR50, ty jsou silné jako enduro, ale měly by být delší.
Datum: 09. února 2014 19:05
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Kolecko, u simsona neni olej na tlumeni, ale jen jako ochrana pruzin proti korozi a "doraz". Nema tlumicic funkci, konstrukci simson tlumicu je dost primitivni.
Datum: 09. února 2014 19:03
 Trochy, olej je tam především aby tlumil, na opotřebení pružin zas takový vliv nemá
Datum: 09. února 2014 18:29
 seš o chvílu rychlejší
Datum: 09. února 2014 18:28
 olej ti nepomuže ten je tam jenom na to aby se ty pružiny tolik neopotřebovávaly, když ti to jde na doraz tak si kup nový pružiny, protože tyhle zž jsou nejspíš vychozený
Datum: 09. února 2014 18:27
 Zdar. Pomohly by tvrdší, případně progresivní pružiny, nevim jestli tam nejsou z výroby. Případně zkusit dát olej s vyšší vyskozitou, rozhodně ale né více oleje, tim by se to v podstatě ještě zhoršilo.
Datum: 09. února 2014 18:27
Jméno: Jirka20
IP: uživatel1434
 nebo na doraz
Datum: 09. února 2014 18:22
Jméno: Jirka
IP: uživatel16789
 Jak by šlo zlepšit pérování přední vidlice u pincka? Dal jsem nové silony, ale není to ono.Pomohly by futra z mosazi? nešli by tam dát pružiny ze simsona? nepomohlo by něčím specielním namazat? (kdysi jsme měli půjčený drtič na jablka a ten měl ložiska ze silonu. nechtělo se to točit, zkoušeli jsme mazat vším možným, až pak jsme do toho nasypaly jablka a ta šťáva z jablek to rozhebala  Jinak silony jsem dělal výstružníkem a poctivě
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2014 20:07
 Silon+vazelina A 02-Tahací,Těžko se shání
Datum: 02. dubna 2014 20:07
Jméno: Jirka
IP: uživatel16789
 ahoj Stando  futra bys udělal ve svaru, jak jsou silony? Já to tak plánuju. Do truby bych to přilepil loctitem a zajistil šroubečkem do trubky(taky na lepidl) O kroužek to podle mě nedá. nechal bych manžety a nalil do toho olej.jemně pojezdil a olej vylil a nalil trochu nejakýho hustýho
Datum: 10. února 2014 19:08
Jméno: standa
IP: uživatel16792
 Přesně to chci udělat,trubky natvrdo zavařit do brejlí a dát mosaz futra,dolu O-kroužky a nalejt olejem ... Nic lepšího mi nenapadá ... ono v rychlostech do 70km/h se to dá i na kvrdlačkách,ale v rychlostech nad 80 už je to o hubu...
Datum: 10. února 2014 8:58
 simson myslim sedí přímo na těch hliníkovejch trubkách, nic tam neni, proto, když začnou tlumiče na slimákovi cukat tak se musej ty spodní kluzáky vyměnit celý, i tak je to ovšem lepší řešení - celý je to masivní, potažený tvrdochromem, taky je to rovný  , jinak ostatní motorky tam maj dost různý materiály a hlavně řešení, to se nedá takhle říct, ale rozhodně bych mosaz pro pionýra nepoužíval, to už si hraješ na přesnost a jak kluzáky tak trubky jsou na fíkovi tažený v rovině plus mínus autobus, takže by to podle mě moc nefungovalo, pořádně ty silony vystruž stavitelnym výstružníkem na 22+kousilínek a musí to chodit, jestli ne tak jsou buď kluzáky nebo trubky moc křivý, navíc teď mi došlo že při použití mosazi bys pak ani kluzák neprotáh do pracovní polohy jelikož je na vrchnim konci otlačenej pro našroubování pružiny a silon se trochu roztáhne ale mosaz ani náhodou takže na tom to padá uplně
Datum: 09. února 2014 23:58
 podle mě to s tim opotřebenim nebude tak drastický, kluzáky by na sobě měly mít tvrdochrom, pokud se nepletu
Datum: 09. února 2014 23:57
Jméno: Jirka
IP: uživatel16789
 čistý to podle mě mám. ostatní motorky mají taky silony, nebo mosaz? koukal jsem na katalog ND pro simson a tam jsem silony nenašel.
Datum: 09. února 2014 21:41
Jméno: Vladimír
IP: uživatel14157
 Taky mysli na to, že čím dáš tvrdší futra, tim se ti budou vic brousit kluzaky.
Datum: 09. února 2014 21:22
 jo, přední vidlice u pionýra je boj, zkus pořádně namazat a udržovat v čistotě a neporušené prachovky, jinak to tu už někdo řešil s těma mosaznejma futrama . ..
Datum: 09. února 2014 18:07
Jméno: Houba
IP: uživatel16771
 Čaute draci. poradíte mi prosím někdo jak vyzkoušet indukční cívku jestli je funkční ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2014 23:19
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 jde to i mimo motorku, stačí k tomu 6V baterka a pár drátků. Postup je následovný: jedna svorka cívky se připojí na jeden pól baterky, druhá svorka na druhej pól baterky (na polaritě nezáleží), do VN kabelu pak strčíš kus odizolovanýho drátu (hřebík, špendlík) a VN kabel ohneš tak, aby ten hřebík byl cca 1-2mm od jedný ze svorek cívky, opět je jedno který. Když teď budeš připojovat a odpojovat baterku, mezi koncem VN kabelu (hřebíkem) a svorkou bude lítat jiskra.. je to v podstatě stejný zapojení jak v motorce, jen přerušovač (kladívko) supluješ připojováním a odpojováním baterky..
Datum: 10. února 2014 23:19
Jméno: Houba
IP: uživatel16771
 Díky moc
Datum: 09. února 2014 14:49
 Čus. Nejrychlejší je jí vyzkoušet na jiném, zaručeně funkčním stroji. Jinak jde to i proměřit, návod je mimo jiné uveden v knize "Údržba, opravy a seřizování motocyklů Jawa " od Jiřího Dočkala.
Datum: 09. února 2014 13:51
 Zdravím všechny. Mám problém se svojí ČZ 175/487. Už jsem tu před nějakou dobou psal, že mám problém s nakopáváním. Nakopávačka jde jakoby na prázdo. (škrkne, ale nezabere). Myslel jsem, že by to mohl dělat poškozený segment nebo jiné poškozené zuby. Výsledek žádný. Zuby v pořádku ani náznak že by to někde nešlo jak má. Koukal jsem na spojku, že by to mohlo proklouznout přes lamele ale tam jsem taky nic neobjevil. Tak se chci zeptat, zda by někdo neměl tip čím by to mohlo být.
A ještě jedna otázka. Nechce se mi vracet nakopávačka do původní polohy. Zůstane vždy jen nahoře. Pružina se mi nezdá nějak unavená zdá se, že táhne pěkně. Má se ta pružina nějak natahovat když ji tam dávám a nasazuji na segment?? Předem děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2014 20:08
 Jak radí kolečko, jestli jsi třeba mašinu koupil a už to nešlo, tak je možný, že je tam třeba jiný segment, který tam někdo zkoušel. Jinak páka se opravdu vracet nemá do řadící polohy, to se neustále stavá jen těm, co tu mašinu neuměj kloudně nakopnou a nebo mě se to stane, dyž mám boty od bláta a podobně, že se vrátí úplně, ale to je špatně a celkově dle mýho hrozný styl nakopávání, pak se muže stat, že ti to tam hodí kvalt a motorka ti ujede
Datum: 09. února 2014 20:08
 Čus. Broušenou podložku pod spojkovým košem máš? V lamelách to nehledej, startování přes spojku vůbec nejde. Zkus tam dát koše, segment, pružinu a hřídel, a koukni, jestli segment dosedá na pastorek, a to jak v radiálním, tak axiálním smyslu. Ta závada se startováním už byla, nebo se to začalo projevovat až při provozu? A k té nakopávačce, ta pružina se musí předepnout max o půl otočky, spíše méně. V jaké poloze ti zustává řadička? Ona se samovolně nemá vracet do řadící polohy, má vlastně zustat v té horní poloze, při které začínáš motorku našlapávat.
Datum: 09. února 2014 12:14
Jméno: jacek
IP: uživatel16456
Posl.aktualizace: 10. února 2014 19:04
 hm...tak na vypouštěcí šroub to slyším poprvé  ale když to říkáš tak asi jo.
Datum: 10. února 2014 19:04
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 je to na šroub M8 taky se dává na 20 či 23 jak máš u 20 výstuhu pod nádrží tak tam na ten šroub co drží motor v levo nahoře to se dává na náhon tacho.
Datum: 10. února 2014 14:33
 Jinak můžu se zeptat, jaký průměr má ta díra na šroub?
Datum: 09. února 2014 14:43
 na vypouštěcí šroub oleje protahuje se jím bowden zadní brzdy
Datum: 09. února 2014 9:56
 ahoj borci, jaký barevný kombinace byly na všech jawách na klaksonech? na novejch to blo celý čedý jako základ ale co ty chromový? byl chromovanej jen ten předek nebo i to tělo? nevim jestli to dát vše do chromu nebo ten zadek stříknout  dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2014 21:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nejspíš chromovanej je jen ozdobnej rámeček... listovej držák asi v zinku a zbytek červenej (pokud jde o červenou jawu)
Datum: 08. února 2014 21:35
Jméno: Radek
IP: uživatel16629
 Ahoj draci potřebuju pomoct potřebuju koupit rafaky i se spajchtlema ktere mam koupit? DIk
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2014 17:18
Jméno: pepa
IP: uživatel16790
 nejlíp chromovanou nerez od monty jawa
Datum: 09. února 2014 17:18
 na jakou masinu draku?
Datum: 09. února 2014 17:04
Jméno: Pomoc
IP: uživatel16771
 Čus draci.Potřebuji pomoc na fechtlovi mi neháže svíčka jiskru(ale je funkční)a do fajfky proud jde nevíte co stím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2014 7:22
 Opálený kontakty na kladívku, škvarek, v háju izolace na kladívku, špatně nastavený zapálko, uhnilej nějakej konec vysokonapěťovýho kabelu.......
Datum: 10. února 2014 7:22
Jméno: Vladimír
IP: uživatel14157
 Zkus vyměnit zapalaovací cívku, mě to pomohlo. Taky muže mít rotor slabé magnety.
Datum: 09. února 2014 21:27
Jméno: Pomoc
IP: uživatel16771
 Funkční je,je odzkoušena ale jde do té fajfky slabý proud nevím co s tím
Datum: 09. února 2014 13:39
 a ukostříš tu svíčku na válec když jí zkoušíš?  jestli jo a nehází a proud tam jde tak ti skoro zaručim že funkční neni
Datum: 08. února 2014 21:31
 Ahoj, přestala mi dobíjet Jawa/ČZ 175/356. Tak jsem vyměnil uhlíky, nepomohlo. Koupil jsem novej kondenzátor, s tim to ani neházelo. Relé je tam maximálně 2 roky, to elektronický stříbrný. Baterka je taky tak 2 roky stará. Žádnej upadlej drát nebo tak něco jsem nenašel. Nevíte co by to mohlo být? Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2014 15:29
 Joo a když jsem to měl nastartovaný tak jsem odpojil baterku a okamžitě to chcíplo (nezávisle na otáčkcáh). Takže je to asi jasný.
Datum: 11. února 2014 15:29
 Tak jsem našel na netu pořádný schéma, v podstatě jsem to měl dobře zapojený, jenom jsem vyhodil ten odpor, očistil jsem drážky komutátoru, nastartoval a pořád stejný...když to měřim na svorce D a kostře tak to lítá z + do - a místo voltu to ukazuje v minivoltech..takže to bude chtít jiný dynamo.
Datum: 11. února 2014 15:07
Jméno: pepa
IP: uživatel16794
 pokud maš jednocívkove rele tak ano dynamo d je asi v prd.tuším že ti to místo 7voltu dava 3 jine dynamo a rele nechat zatím ps vlaste s elektonickým rele odpor odpojit ne??? podívej se do schematu
Datum: 10. února 2014 21:24
 Tak jsem to připojil jak píšeš a ukazuje to záporných 3.15 mV...nechápu..  A na baterce to ukazuje kolem 3.30 V při nastartovanym motoru. A jak jdou dráty ze zapálka tak tam mám 4 - 2x budící cívky, 1x uhlík, 1x cívka s odporem...Musí tam ta cívka s tim odporem být? Děkuji
Datum: 10. února 2014 17:30
 Díky, vyzkouším..
Datum: 09. února 2014 18:33
Jméno: pepa
IP: uživatel16790
 nakopni mašinu a připoj ho jak ti jde silnej kkabel na rele proti kostře jestli otáčkách davá pod 7 volt je dynamo ko jestli to do rele jde je rele ko
Datum: 09. února 2014 17:32
 Jo a když teda bych měl ten multimetr, jak teda například proměřím ten rotor? (kam připojim ty elektrody?) Sorry, že se tak blbě ptám, ale nikdy jsem s tim nedělal..
Datum: 09. února 2014 10:11
 OK tak díky moc za reakce...já si teda pořídim multimetr..
Datum: 08. února 2014 22:09
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 i s nedobrym dynamem to jezdí, ale nedobijí... jinak s timhle regulátorem zkušenosti nemám, ale slyšel jsem, že odchází celkem často... já dával AEV Kroměříž, přesnej typ teď nevim... každopádně bez blbýho multimetru toho ani moc nevyřešíš, respektive můžeš měnit díly pokus/omyl... já jsem se sral s nastavením původního regulátoru a furt nic, nakonec jsem vyměnil za aev a furt nic! až potom jsem šel po dynamu a to byla ta chyba... rotor KO
Datum: 08. února 2014 21:43
 A jaká je životnost toho relé? Já bych za něj nerad vyhodil 4 kila zbytečně.
Datum: 08. února 2014 21:06
Jméno: Pioneer21
IP: uživatel11670
 Jako první si měl zkusit vyměnit relé!Doví jestli ti neshořelo.
Datum: 08. února 2014 20:52
 Když napíšeš do googlu relé 6v a dáš obrázky, tak je to to první. Jinak tu motorku normálně nastartuju, jen nedobíjí. To by mělo být dynamo v pohodě nebo ne? I kdyby ne stejně nevim jak to prověřit ani nemám čim.
Datum: 08. února 2014 19:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 prvně zkontroluj vůbec funkčnost dymana! hlavně proměř rotor, mě to tahle vypeklo na 350... jinak ten regulátor je AEV?
Datum: 08. února 2014 17:54
Jméno: misak2001
IP: uživatel16787
Posl.aktualizace: 08. února 2014 17:26
 Čau. Pokud jsou v pořádku nosné roury, tak postačí výměna těchto matic.
Datum: 08. února 2014 17:26
 Jaký je rozdíl v nádržích na PIO - jedna má pouze víčko, druhá naproti víčku čudlík s odvětráváním. Která je novější, ta s čudlikem je absolutně nedotčená a čistá, jde mi o to zda z odvětrávání neteče pak zbytečně benzín když je plná
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2014 14:36
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 měl jsem nádrž bez čudlíku a musel jsem jezdit nejvíc přes 2.5L protože mi to pak cákalo i přes víčko
Datum: 10. února 2014 14:36
 byly dva typy, jedna s odvětrávacim čudlíkem a šroubovacim víčkem s odměrkou na olej, ta se dávala na 05ky, a bez čudlíku jen s narážecím víčkem s labyrintem uvnitř, ta se dávala na 20/21
Datum: 09. února 2014 18:14
 byli 4 myslim,,,, na 05 byla s čudlíkem a se šroubovacim víčkem, pak už vim jen typy a jak to šlo za sebou ale roky ne,,, takže potom byla s narážecim víčkem a s čudlíkem, po ní s narážecim víčkem a bez čudlíku a nakonec s narážecim víčkem bez čudlíku a s takovejma vmáčklejma prolisama, to byla podle mě na těch už novejch hranatejch typech pionýrů
Datum: 08. února 2014 20:17
 Jasný, hold když dám full tak to poteče z čudliku a z víčka  ale která je novější ? U všech 21 jsem viděl bez čudlíku, nedávala se na 05ky ?
Datum: 08. února 2014 20:05
 vem tu s čudlíkem  benzín z toho poteče za plna uplně stejně jako z víčka s dírkou  ale když tam dva centaky nechas tak to bude ok
Datum: 08. února 2014 17:34
Jméno: Tom
IP: uživatel12041
 Dělám řidičák na traktor (skupina T). Na jakou skupinu se u závěreček dělá test? Ja nikde test na traktor nemůžu najít. Děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2014 7:23
Jméno: Jiří-cz
IP: uživatel15512
 Testy na C, takže se nauč vše. Vynechat pouze D.
Datum: 11. února 2014 7:23
 přesně tak, tušim že známej dělal na traktor a taky se učil jako na náklaďák ( C ), i teorii, úržbu
Datum: 09. února 2014 18:43
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 základ je si přečíst vyhlášku!! testem na C nic nezkazíš...
Datum: 09. února 2014 11:57
Jméno: fanda
IP: uživatel16788
 Přečti si celou knížku a budeš připraven na všechno. Učit se jeden test je nesmysl. Stejně není stejný, točí se tam cirka 800 otázek..
Datum: 09. února 2014 10:08
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Uč se Cčko, test pro skupinu T neexistuje
Datum: 08. února 2014 22:02
 já nevim jak je to s traktorem, ale když sem dělal na malou motorku tak jsem dělal normálně test pro auta
Datum: 08. února 2014 21:20
Jméno: fichtlik
IP: uživatel16568
 mam 7.výbrus...jakou byste doporučili hlavní trysku misto 72 ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2014 16:58
Jméno: f
IP: uživatel15423
 68
Datum: 09. února 2014 16:58
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Podívám se do své věštecké koule... prd. Tak snad musíš vědět, jak to jede. Jestli je to OK, tak ji tam nech.
Datum: 08. února 2014 18:35
 nech si tam tu 72
Datum: 08. února 2014 17:00
Jméno: JAWA
IP: uživatel16771
 čeuvec lidi potřebuji radu mám jawu21 a když dám prst do fajfky zkusím nastartovat tak mě to kope jen málo a když se dotknu druhou rukou třeba řidítek tak dotanu velkej kopanec,neví co stím je? potřebuji aby fajfka dávala větší ránu
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2014 21:33
 tak se za jízdy drž řídítek a bude to  DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Datum: 08. února 2014 21:33
Jméno: JAWA
IP: uživatel16771
 ale já potřebuji aby fajfka kopala hodně jinak to nenastartuji čím to je ?
Datum: 08. února 2014 18:34
 kope tě to málo, páč neni spojenej okruh... čistě teoreticky pokud si sahneš na fázi a nebudeš se NIJAK dotýkat ničeho jiného (ani země) tak ránu taky nedostaneš (NEzkoušej to  )... když dáš ruku na řidítka, tak je automatické že ránu dostaneš vetší, páč projde výboj skrz tebe na kostru. JU?
Datum: 08. února 2014 15:09
|



|