Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 tak prosím o radu znovu. Kdo si na mě nepamatuje, tak tady je můj předešlý dotaz
Jméno: Bouzek E-mail: notixinis[zavinac]seznam. cz IP: uživatel5731
čus draci. mám fichtla 20. dělal jsem novou elektriklu. jednou se jedu projet a jedu a najednou to začalo kuckat a chcíplo to a od té doby už nejde. Nehází jiskru. Koupil jsem novej kondenzátor a tak to hodí jiskru tak 1 za 10 našlápnutí. Svíčku jsem koupil taky novou. čím to je, že nehází jiskru? Poraďte, dík
Měl pravdu ten, kdo řekl, že mám odkostřik kladívko. chytl hned tak jsem se jel projet. a když jedu najednou něco bouchlo až mi vylítlo víčko vzduchového filtru a fík chcípl a už zase nejede. co s tím? co to může být? jo a ještě tohle. kde jsou na tom zapalování čísla cívek 55 1 58 ?? koukám koukám a nikde to nevidím
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 22:28
Jméno: RealtekK
IP: uživatel4514
 už sem ti to psal u minuleho dotazu ale ted by to mohla byt taky tim... posle mne máš urvaný ten zoubek co na klice drži magneto aby se neprotáčelo... a jak si jel tak se to povolilo a tím se protočilo magneto a hodilo ti to jiskru v nezprávnou dobu..
Datum: 02. května 2009 22:28
Jméno: lal
IP: uživatel2324
 Čau. Mohlo by to být moc velkým předstihem, že ti to práská zpátky.
Datum: 02. května 2009 20:48
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Posl.aktualizace: 02. května 2009 21:28
 tez znam, slysel sem ji poprve tak pred pul rokem, je to od skupiny Úžas...
Datum: 02. května 2009 21:28
 nooo jasný tu znááám, jedna z mejch oblíbenejch
Datum: 02. května 2009 21:17
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
Datum: 02. května 2009 20:54
Jméno: jiřik
IP: uživatel650
 Draci,mám problém,potřebuju poradit,mám motorku,je na ní vykuchanej výfuk a novej ani jetej nemůžu sehnat,jak by se dal udělat ten tlumič co mi tam vlastně chybí...?poraďte prosím,(je to 125 ccm).
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 21:30
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
 asi bych si sehnal tu vatu do výfuku čeče
Datum: 02. května 2009 21:30
Jméno: radek
IP: uživatel5945
 zdarec zkus tam dat nejaky dratenky aby to utlumilo a to pomaha zatim zdarec
Datum: 02. května 2009 21:23
Jméno: kanoli
IP: uživatel5964
 Čus hosi chci se zeptat na pár věcí. Mám jawu 20 a nějak blbne kopačka, konkrétně zabírá málo a až u konce. A ještě jedna věc a ta se týká převodů.
Nejde zařadit, vždy klapne ale nedrží tam. Nevím čím to je, poraďte. Děkuji za odezvu.
kanoli
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2009 12:42
Jméno: kanoli
IP: uživatel5964
 Hosi dneska sem to otevíral spojku se popustil a de to díky moc ale to nakopávaní asi už nespravím jen tak.
Kdybych to chtěl opravit co mám vyměním je to tu na prodej. díky
Datum: 03. května 2009 12:42
 Mě zabírá kopačka až u prostřed a je to tím že mám uvalené 3 zuby na startovacím " půlměsíčku ". Možná že budeš mít něco podobné. Mohla by to být taky pružina ale to je spíš taková alternativa.
Datum: 02. května 2009 19:58
Jméno: kanoli
IP: uživatel5964
 Jo ty přebvody budou asi spojkou díky ale ta nakopávačka nevím musím to oteřít. díky za pomoc moc si takových lidí vážím
Datum: 02. května 2009 18:49
 nemáš blbý šroubek ns řadícím automatu???
Datum: 02. května 2009 16:59
Jméno: Kuba
IP: uživatel1179
 Zdar hele ty nakopávačka to by mnělo být startovacím segmentem sou urvaný zuby a ta převodovka to nwm
Datum: 02. května 2009 16:54
Jméno: LEMPL
IP: uživatel5959
 mozna mas moc pritazenou spojku takze ti prokluzuje nebo mas oholeny zuby nakopavacky v motoru
Datum: 02. května 2009 16:39
Jméno: Kubík
IP: uživatel5963
 čau mám jawu 21 nejde mi nastartovat, předstih bych řek že je dobrej a benzín tam taky, dokonce to i bouchá, ale motor se neroztočí nevíte čím by to molo být, nemám na tom výfuk, mohlo by to být tím? Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 17:47
Jméno: lempl
IP: uživatel5959
 tak ses v haji rozeber motor a pretesni
Datum: 02. května 2009 17:47
Jméno: Kubík
IP: uživatel5963
 Benzín tam je, ale asi mi trochu prosakuje olej do válce tím by to mohlo být?
Datum: 02. května 2009 17:22
Jméno: lempl
IP: uživatel5959
 a jde ti benzin do valce.kdyztak vem nakou strikacku nebo tak neco a pres saci kanal vstriknout nakej benzin a pak to nakopavej s otevrenym plynem a kdyz to chytne a nakou dobu se to udrzi tak bude problem asi v karbecu
Datum: 02. května 2009 16:41
 sory, zapomnel jsem vcera uvest me nove icq  to je : 593-454-248
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 14:08
Jméno: lempl
IP: uživatel5959
 zdarec draci potreboval bych nutne vedet jak je to se stelovanim predstihu na zapalovani typu 555,550,05 takovy to velky kruhovy zapalovani,pohybovat jde i celým statorem,standartne se steluje ale tou kruhovou destickou s kladivkama ktera drzi na statoru za 2 srouby,problem je v tom ze sem rozebral motor a nekde sem slysel ze zavisi na poloze statoru ktera vyzname ovlivnuje kvalitu jiskry a predstih se pak steluje uz jenom tou destickou z kladivkama,podle ceho mam ted stator nastavit aby to melo dobrpi jiskru,zavisi prej na momentalni poloze magnetu s civkama toho staroru v dobe predstihu,poradte nikdo prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 17:46
Jméno: lempl
IP: uživatel5959
 fakt si stim nevim rady poradte prosim
Datum: 02. května 2009 17:46
 Zdarec, dnes sem montoval hlavu motoru a nahodou jsem urval zavitovou tyč a akorat mi ostal zavit v kartrech dá se to nejak vytáhnout, či jsou už kartre ted fuč?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 17:45
 zalomené šrouby se běžně vytahují vytahovákem, mají ho v každém auto servise, tak si s tím zajdi do nejbližšího a máš to...
Datum: 02. května 2009 17:45
 měl sem stejný problém, když sem navařil matku, nedržela, pak sem se dozvěděl takovej fígl, nejdřív k tomu zalomenýmu šroubu navař podložku, pěkně se to prohřeje, potom na to navař matku a poklepej, potom to snad už půjde ven
Datum: 02. května 2009 14:55
 No skus se nekde v nejakejch dílnách optat na vitahováky. Nebo to celí nahřát a důlčíkem to viklepávat proti směru hodinovích ručiček. (ale to nevim jestli to pujde)
Datum: 02. května 2009 14:49
 Navarit jsem skoušel a nechytlo to na ten material, odvrtat to pojede asi len tazko kedze je to poradne tvrdej material. Nevim jak to udelám.
Datum: 02. května 2009 13:47
 Navarit jsem skoušel a nechytlo to na ten material, odvrtat to pojede asi len tazko kedze je to poradne tvrdej material. Nevim jak to udelám.
Datum: 02. května 2009 13:44
Datum: 02. května 2009 13:34
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel5365
 Zdarec kolik převodového oleje se leje do babety 210? DÍKY:
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2009 15:28
Jméno: Frost
IP: uživatel5975
 Je tam takovy sroubek ktery funfuje jako prepad (vedle nej je vyrazeno OIL a je tam znacka maxima). Povol ho a pridavej olej. Kdyz ti to odtud zacne kapat tak mas plno
Datum: 03. května 2009 15:28
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 tak 300-400 ml
Datum: 02. května 2009 12:48
Jméno: Dr.fik
IP: uživatel4556
Posl.aktualizace: 02. května 2009 12:06
Jméno: standa
IP: uživatel5961
 JJ to je retez na masiny.....je to on
Datum: 02. května 2009 12:06
Jméno: DaVVvE
IP: uživatel2215
 cau chci se zeptat jak se da CHEMICKY vicistit perfektne vyfuk?. Nechci do toho lejt benzin a nebo to opalovat diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 12:54
Jméno: Lu.ute
IP: uživatel2253
 chemicky ani moc nevim...ale mechanicky to vim.... tak napřed to všechno vykuchej a pak tam nasyp hrst matiček (např. 10)
a třepej ....po kazdech 3 minutach ty maticky vysyp a s něma vysypes aji ten karbon no a az to bude cisty tak tak to treba vycisty drytem s hadrikem  ... a nemusis se bat ze to bude potukany aji zvenku  ....
Datum: 02. května 2009 12:54
Jméno: standa
IP: uživatel5961
 ani ne chemicky jako mechanicky.......napred vsechno vyšťouráš nejakym sroubovakem a dratem a pak si vemes hadr s benzinem a vse dokonale vycistis.....nevycistis vyfuk uplne na 100%.....to ani nejde.....ale vysledek bude perfektní a nijak ti to nepoškodí chrom......delal sem to pred mesicem na jednom origo vyfuku co sem sehnal na 21 a trvala mi cela procedura i s utesnenim asi 2 hodiny.....ale jak to ted jede
Datum: 02. května 2009 12:06
 ja mam jawu 23 mustang jaky presne typ zamku mi tam ide do vydli\\\\\\\\r\\\\\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 10:10
 Nazdar draci. Nie som si istý, či tento príspevok patrí do tejto kategórie, ale predsa. Môj kamarát má ČZ 175/470 a v Čechách sme našli na ňu platné doklady, ktoré by chcel kúpiť. Sme zo Slovenska a tak nevieme, či by s takýmto medzištátnym prevodom bol problém. V TP je už prevedený výmaz čísla motoru. Ak by niekto vedel, prosím poraďte. Všetkým moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 13:49
Jméno: Woozie
IP: uživatel1379
 Teraz by to už malo fungovať ako klasický dovoz zo zahraničia. Len prihlásenie ťa pravdepodobne vyjde viac ako celá ČZ s dokladmi
Datum: 02. května 2009 13:49
 čus draci. mám fichtla 20. dělal jsem novou elektriklu. jednou se jedu projet a jedu a najednou to začalo kuckat a chcíplo to a od té doby už nejde. Nehází jiskru. Koupil jsem novej kondenzátor a tak to hodí jiskru tak 1 za 10 našlápnutí. Svíčku jsem koupil taky novou. čím to je, že nehází jiskru? Poraďte, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 14:30
Jméno: hulk
IP: uživatel5962
 ja som mal tiez problem s elektrikou,ale nova inducka to vyriesila
Datum: 02. května 2009 14:30
Jméno: RealtekK
IP: uživatel4514
 podle mně máš urvaný ten zoubek na klice co ti drží magneto aby se neprotáčelo...
Datum: 02. května 2009 11:48
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cus borce to me delalo tky :je to kladivkem musis odkostrit ten sroub kerej ti drzi to kladivko on se ti dotkne drzaku kladivka a cela eletrika ti de do motoru skus to udelat a uvidis
Datum: 02. května 2009 9:52
Jméno: mirek
IP: uživatel4226
 Čau kluci je normální že když dám píst do horní úvrati tak je kladívko skoro úplně zavřené? Jinak mi mustang jezdí dobře akorát nedrží plyn nemohlo by to být tím? dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 21:20
Datum: 02. května 2009 21:20
 jen pro zajímavost nabyje se asi na 16 kv to je 16000 voltů
Datum: 01. května 2009 20:51
 kládívko má být maličko otevřené cca 0,4 mm...říká se tomu odtrh..jakmile se hladívka rozpojí tak se indučka přestane nabýjet a vybije se do svíčky a to udělá jiskru
Datum: 01. května 2009 20:51
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Čau draci. CHtěl bych vědět, jestli máte někdo zkušenosti s karburátorem co nabízí SESA. Určitě to už není origo JIKOV, ale jenom
napodobenina,přesto by mně zajímalo jestli je spolehlivej. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 12:14
Jméno: standa
IP: uživatel5961
 taky se me zda zbytecny kupovat novy karburator za 500,- kdyz koupis starsi do stovky......na burze se jich valí stovky a nikdo je nechce.....neumite si predstavit co veci se da koupit skoro zadarmo......treba trysky,jehly,plovaky(to je hop a nebo trop),soupata,pruziny,vicka plovakovky atd....nekteri tomu rikaji bordel na pincky....takle sem jednou koupil dobrou kliku na kejvacku za 20,-  nejakej brutalni valec na 21 skracenej o 1mm s vrtanim 42 s pistem a kruhama za 150,-(bohuzel sem ho blbec tenkrat prodal  ) radici automaty za pade,funglovky kliky ze stary mototechny za 300,- atd......na burze koupis vsechno.....sorry ze sem se tak rozepsal a vubec to neni k tematu
Datum: 02. května 2009 12:14
 byt tebou tak na burze koupim origo za 50 až 100kč
Datum: 01. května 2009 18:59
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 Není to Jikov, je to kopie Jikova, ale naprosto shodná s originálem
Datum: 01. května 2009 18:48
 je to klasickej karbec, u nas ho maj v mototechne, tusim ze je to stale Jikov a je to uplne to samy akorat novy...proste klasika 2917 Psb karbec od Jikova
Datum: 01. května 2009 18:02
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Díky stanone, mně jde hlavně o to , aby s ním šel motor dobře do otáček,nedusil se opodobně.
Datum: 01. května 2009 17:56
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 Já ho mám a nemůžu si ztěžovat! Akorát jediná vada byla, že neotvíral ventil v plováku, on zavřel a už neotevřel... vyměnil jsem ho a vše je bez problémů!
Datum: 01. května 2009 17:51
 čau, potřeboval bych se zeptat co všechno muže byt příčinou maleho kompresu na mustangovi? předem diky za každou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 19:00
Jméno: viktor009
IP: uživatel5965
 diky...
Datum: 02. května 2009 19:00
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Datum: 02. května 2009 14:25
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 zdarec , zanes do ve zlíně do motodílů ph v malenovicích motodilyph.cz
Datum: 02. května 2009 14:24
Jméno: viktor009
IP: uživatel5957
 tak ja necham udělat vybrus ale nevim kde a kolik to stoji nevim kde se to da udělat ve zlinskem kraji?
Datum: 02. května 2009 8:18
Jméno: Kubík
IP: uživatel5955
 Když jim do toho obchodu zanesež válec a píst,oni ti podle toho dají kroužky. Ale radím ti nechat si udělat výbrus...K tomu výbrusu už ti ty kroužky dají. Tím pístem se taky ztrácí komprese takže bud kup nový nebo někde sežen starý v dobrém stavu.
Datum: 01. května 2009 21:34
Jméno: viktor009
IP: uživatel5953
 na tom sem nejezdil ja to jezdil kamoš a jezdil bez vzduchoveho to vim a jaky mam koupit pist a kroužky? nevim jak to poznat co tam patři...
Datum: 01. května 2009 18:40
 jo ze mas pist podrenej jo? no tak tos negde pridrel nebo nemas vzduchovej filtr a pak ti tam lita bordel co dela toto, to samozrejme kompresi tim ztraci...bud koupis novej pist a krouzky nebo nejlepsi by bylo gdybys dal cely valec na vybrus...
Datum: 01. května 2009 18:00
Jméno: viktor009
IP: uživatel5953
 dik svíčka je nova a valec je v poho a nemuže to byt tim že mam svrchu na pistu (tam kde je černy) takove dirky jako kdby tam vletl nějaky malinky kaminek nebo něco? a případně jak to zpravit
Datum: 01. května 2009 17:39
 tak malou kompresi muze mit na svedomi zkrivena hlava, spatne dotazena svicka, spatna tesnici podlozka na svicce, vylitany krouzky, vylitany valec (schudek je v nem po hmate cititelny)...nejcasteji to byva zkrivena hlava (datahuj to krizem a zabrus ji - navod treba na jawa-50.cz), vylitany valec (bud jak sem rekl ten schudek nebo ryhy ve valci, nutny je vybrus), svicku vymenis a budes ji dotahovat a vyndavat jedine za studena pokud uz neni spatny zavit na svicce, krouzky das jiny, este to muze byt teoreticky mizernym olejem ale ten ma na to velmi maly vliv...
Datum: 01. května 2009 16:54
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 CAU JAK
DLOUHO MAM ZAJIZDET MOTOR KDYZ SEM MENIL JENOM LOŽISKA PIST, KROUŽKY A VALEC JE PUVODNI. DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2009 22:30
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 nakopni to nech to stat tak 30 minut na volnobech pak to pomaly rozjed pojezdi tak pul hodiny a na druhy den uz mozes valit jak drak akorat vic maz
Datum: 03. května 2009 22:30
 posledne sem zajizdel kolem 200-250km, po 100km uz je to zivy, zalezi jak moc mas vylitany valec a jak si sednou krouzky s pistem...
Datum: 01. května 2009 16:32
 Zdarec, moc se to sem nehodi, ale tak at. Mam posra*y stary icq (499037721), no a mam novy, tak koho jsem mel v seznamu z fichtlukramku jako je standa, kolecko...oni kdo me meli v seznamu, tak vi koho jsem mel. Tak me poslete autorizaci. diks
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 11:48
Jméno: standa
IP: uživatel5961
 rad bych,ale nevim tvy novy ICQ
Datum: 02. května 2009 11:48
 máš ho posrané? tak si ho utři
Datum: 01. května 2009 20:53
Jméno: Kozička
IP: uživatel1194
 Zdravím 2.5.2009 Sraz mopedů Stadion v Žebráku více info.www.nkpmk.wz.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2009 14:29
|



|