Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci .. mám problémek s Jawou/ČZ 350/354 .. když ji nastartuju chytne na 1. našlápnutí .. ale jeden vejfuk jede rychleji než ten druhej .. jeden jede krásně a ten druhej si jen tak občas praskne .. bylo to tak správně? Já si myslim že by měli jet oba stejně .. protože jeden vejfuk je teplej a jeden studenej .. svíčky jsou nový .. mám podežření na předstih.. Co vy na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2014 15:10
 Šlo mi hlavně o to že je jeden koleno výfuku vlahý (skoro studený) a to druhý je žhavý.. To mi přišlo divný.. Výfuky jsou čistý!
Datum: 16. února 2014 15:10
 No já se to já to hnedka nerozházim .. jenom překontroluju .. potom zkusim ty fajfky a indučky.. Díky moc draci
Datum: 16. února 2014 11:59
Jméno: standa
IP: uživatel16814
 Než rozházíš předstih,tak se koukni jakou jiskru dávaj svíčky,eventuelně prohodit indučky,jestli pak přestane jít opačnej válec tak víš,že je to indučkou... A úplně zaprvý mužeš přehodit fajfky na kabelech ... A nebo zkontrolovat jestli se třeba něco nekostří u jedný či druhý indučky...no je toho spousta ...
Datum: 16. února 2014 11:37
Jméno: pepa
IP: uživatel16815
 je to uplně normalní vlastnost prostě to je jawa a takove neduhy ta motrka má ......pokut nejni lauf ucpanej neřešit
Datum: 16. února 2014 10:35
 Výfuky jsou čištěný .. dneska pujdu zkouknout ten předstih a odtrh. Díky draci, já jen jestli se s tím někdo někdy setkal.. V životě jsem totiž 350 neměl .. tak pořádně nevím.. Díky
Datum: 16. února 2014 10:24
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 A co takhle své podezření změnit v ověření.. tedy jít a změřit jakej předstih má kterej ze dvou válců... Nebo chceš abychom Ti šli změřit oředstih my?
Datum: 16. února 2014 7:42
Jméno: kokot
IP: uživatel16512
 Vyčistit druhý výfuk
Datum: 16. února 2014 3:11
 NO může to být víc věcí. Zkusil bych v první řadě kouknout na jiskry (vyndat obě svíčky a prošlapnout jestli lítaj obě jiskry) A pak bych určitě prošel odtrh, přestih a hlavně bych vyčistil kontakty na kladívkách. nebranikl bych se i třeba vymenit tu svíčku, i ikdyž je nová. Dále asi bude fajn skouknout odtrh na te nove svíčce.. Když nepomuze, tak indučka, kondík , vysokonapětový klabel, fajfka projít....
Datum: 15. února 2014 23:39
Jméno: Pawol
IP: uživatel16811
 Zdarec,chtěl bych se zeptat jak efektivně vyndat obě ložiska ze zadní kola -bubnu ze 639 a pak jak je tam nandat zpět.Díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2014 7:45
 Čau. Začneš tím, že vyndáš seegrovku jistící ložisko na pravé straně kola. Potom doporučuji ohřát buben na teplotu cca 100st. Po ohřátí zaklepeš levé ložisko směrem do bubnu tak hluboko, až pravé ložisko (to, od kterého jsi vyndal seegrovku) vypadne ven. Z vnitřku bubnu vyndáš rozpěrku a plechovou podložku, a vyklepeš levé ložisko směrem na levou stranu. Montáž se provádí tak, že ohřeješ buben, na pravou stranu dáš plechovou podložku, a za ní naklepeš ložisko lehkými údery na vnější kroužek, a ložisko zajistíš seegrovkou. Pak si otočíš kolo, dáš z druhé strany rozpěrku a naklepeš tam levé ložisko.
Datum: 16. února 2014 7:45
Jméno: jirin
IP: uživatel16809
 Zdar, strhnul se mi zavit v bloku na CZ 175/477, ten co se do neho dava šteft, nevíte prosím jak to opravit ? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2014 8:20
Jméno: standa
IP: uživatel16814
 Hm...za 800,- si na soustruhu necháš tech šteftů udělat 5
Datum: 16. února 2014 8:20
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
Datum: 15. února 2014 23:02
Jméno: pepa
IP: uživatel16812
 ano prostě viřezat vetší zavit a udělat vlošku se zavitem M8 ..chtělo by to soustružníka
Datum: 15. února 2014 21:39
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 lze koupit opravné sady na závity různých velikostí
Datum: 15. února 2014 19:19
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Ahoj, když naměřim na rototu odpor mezi 2-4 ohmy znamená to, že je ok? A za předpokladu, že je zapalování plně funkční a za běhu motoru odpojim baterku, chcípne nebo by měl motor běžet beze změny dál? Jedná se o Jawu čz 175/356 Děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2014 13:17
Jméno: Čestmír
IP: uživatel16826
 Pokud odpojíš baterku u dinamo bateriového zapalování které má 356 tak pojede jen na vyšší otáčky neudrží volnobéh.A taky kde máš spínačku pokud je na nádrži tak musíš přepnout klíček na jízdu bez baterie 2 poloha vlevo
Datum: 19. února 2014 13:17
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Yuri! Krásný obrázky. Ty doporučím temu mojemu kamarádovi. Nech ví jak to tam chodí. Ešče gdyby bylo tak rozkreslený aj dvojcívkový relé. Nech to nemusím hledat. Ale možu. Šak by se mě nic nestalo jak tem mladým! Aspoň bych aj negde neco nechcačky uviděl! Díky! Toš tak.
Datum: 15. února 2014 20:38
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Super, dííky moc..
Datum: 15. února 2014 18:54
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
Datum: 15. února 2014 18:08
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 ano ak je všetko v potriadku tak by mal bežať motor dalej  može pomôže i toto http://www.eurooldtimers.com/cze/manual/71-pal-jednocivkove-rele-02-9400-03.html a ešte bysom dopotučil premerať všetky lamely na komutatore rotora podľa tohto obrázku proste jednu stranu žiarovky ukostri na motor ak maš rotor ešte na kľuke a dlaším koncom prikladaj na lamely komutatora ak nebudú niektoré lamely svitiť (vodívé) vieš že rotor je už šľahnutý  dúfam že som pomohol
Datum: 15. února 2014 18:08
 měřit odpor na rotoru je blbost... meří se bud zkrat proti kostře a nebo mezizávitový zkrat...
Datum: 15. února 2014 18:07
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Sem taky něco psát..
Datum: 15. února 2014 17:52
 asi jo
Datum: 15. února 2014 17:35
Jméno: kokot
IP: uživatel16512
 Asi se mi to nějak vymyká
Datum: 15. února 2014 17:06
 kokot: kdybys nebyl kokot tak bys videl že na konci dotazu píše že se jednohá o 175/356 ..... to ti nejak nevyšlo troubo
Datum: 15. února 2014 16:59
Jméno: kokot
IP: uživatel16512
 Jak se prosím měří odpor permanentně magnetického ocelo-hliníkového rotoru?
Datum: 15. února 2014 16:39
Jméno: JÁJA
IP: uživatel14557
 Čau draci chtěl bych se zeptat na toto: Koupil jsem si MZ 150 a mám papíry skupiny: B C T a A1-150 ,takže bych se chtěl zeptat jestli můžu řídit i tu MZ 150. předem děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2014 20:21
Jméno: Standa
IP: uživatel16822
 Vim o několika Am mopedautech 125ccm 2T výrobce Ligier,motory snad Sachs,,,lze řídit od 15 na Am,,,,buď tam musí bejt vyjímka a nebo je to všechno ještě trochu jinak,,, každopádně je to fuk ,,,
Datum: 17. února 2014 20:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 standa: striktně ne, ale v určitých případech jo... třeba motorka se spalovacim motorem nemůže mít víc než 50ccm! ... u těch aut to musí bejt nafťák (resp. nesmí to bejt zážehovej motor) a mít max 4kW
Datum: 17. února 2014 9:02
Jméno: standa
IP: uživatel16814
 Jen pro doplnění - Pozor,nikde se nepíše že Am je striktně omezený na 50ccm ! Co mopedauta? Naftovej jednovál či dvouvál o objemu 500-800ccm a nebo lepší Ligiery 125ccm 2T ... tam hraje roli jen ten údaj "do 45km/h" ... Jinak ten,kdo má B,C,T,A1 a chce jezdit na mz 150 je blb a měl by vrátit papíry.
Datum: 16. února 2014 6:17
 A1 je 125ccm a 11kw, ale u dříve udělaných řidičáků se dávalo k Béčku i Am bez omezení rychlosti a nyní při přechodu na nové řidičáky se tento údaj píše u A1 s homologizační značkou 150, což znamená, že k Béčku je i Am tj. 50ccm bez omezení rychlosti
Datum: 15. února 2014 21:41
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ono taky hlavně záleží, kdy jakej soudruh příslušnou skupinu skládal.....
Datum: 15. února 2014 20:30
 hmm
Datum: 15. února 2014 17:35
Jméno: kokot
IP: uživatel16512
 Asi jsem sorry..
Datum: 15. února 2014 17:04
 seš dement  .. Am = 50ccm a 45km/h .... A1 = 125ccm a 11kw .....A2 = 35kw ..... A = neomezeno
Datum: 15. února 2014 17:00
Jméno: kokot
IP: uživatel16512
 Možná tak am ale určitě né a1
Datum: 15. února 2014 16:40
 hele ty odborníku... nižší skupiny jsou omezeny i obsahem/rychlostí i výkonem
Datum: 15. února 2014 16:38
Jméno: kokot
IP: uživatel16512
 Samí odborníci jak vidím tady.. Dnes už se to nebere podle ccm ale podle kilowat..
Datum: 15. února 2014 16:28
 Řídit ji nemůžeš a v řidičáku to A1-150 znamená, že můžeš řídit motorku do 50 ccm bez omezení rychlosti!!!
Datum: 15. února 2014 12:23
Jméno: Tom
IP: uživatel16719
 Ne nemoh A1-150 neznačí obsah kterej má motorka, ale to by si měl vědět když máš tolik řidičáků. Jenom nevim proč si kupuješ motorku když ani nevíš na co máš papíry.
Datum: 15. února 2014 10:14
Jméno: rider
IP: uživatel16806
 Zdravím, když objednám v pondělí dojde mi balík už tento týden? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2014 23:38
 tento tyden je dost roscourany,, obalka s dilama by dosla ale bylik mona jo,,sesa
Datum: 15. února 2014 23:38
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 v tom případě je to dotaz jedině na sesu, na nikoho nineho ne
Datum: 15. února 2014 20:28
Jméno: rider
IP: uživatel13546
 Bylo mi hned jasné, že se najde zase nějaký specialista, který si rýpne  Kdybych mohl opravit, tak to opravím, ale doufám, že to docvakne, že myslím příští týden.
Datum: 15. února 2014 16:36
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tento týden s jistotou ne !
Datum: 15. února 2014 13:20
 Ahoj mám dotaz. Jsou podsedadlové plechy na jawu 353 shodné s jawou 354? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2014 12:00
Jméno: pepa
IP: uživatel16807
 ne nejsou 350 má širší motor plechy musí být širší a snaražením číslic 350
Datum: 15. února 2014 12:00
 ahoj, mám na fíkovi klasický plastový airbox se zahnutou hliníkovou trubkou a doma mám k tomu dva druhy těch čepiček, jedna je bez díry a druhá má díru směrem k rámu motorky, proč to tak je? chtěli snad soudruzi aby to znělo víc jako kawa  ? rozdíl ve výkonu jsem nezaznamenal, dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2014 13:20
 no originál dole díry bejt nemaj, zjišťoval jsem to a opravdu to jsou jen dorazy
Datum: 15. února 2014 13:20
Jméno: Paul
IP: uživatel16810
 Mě by zajímalo jaká kombinace je lepší. Jesli spodek díra a vrch bez díry, anebo naopak.
Datum: 15. února 2014 12:34
Datum: 15. února 2014 11:28
Jméno: standa
IP: uživatel16805
 No je to tak...jsou tělesa filtrboxu s dvěma menšíma dírama a bez dir a pak jsou prozměnu víka s dírou a bez díry. Nejlíp jede kombinace jednoho bez díry a druhé části s dírou... Když je spodek i vršek bez díry tak se to hltí a když je vršek i spodek s dírama tak je to někdy slabý do kopců... Ty otvory slouží k doladění odporu/podtlaku sání ... pio s vyladěnym karbecem i vyladěnym odporem sání jede nejvíc a žere nejmíň...
Datum: 15. února 2014 8:06
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 Ahoj chci se vás zeptat udělal jsem si jawu 20 motor go nová klika všechny ložiska výbrus a vše ostatní jezdí hezky ale jakoby na 2 nejde hned vytočit do vyšíh ale když jí vytočím jednou tak potom už jde vždicky ale když jedu znova třeba za den tak zase tak jsem otevřel na boxu filtru tu jednu dírku a přijde mi že jde líp zatím jsem neskoušel jak pojede za studena udělal jsem to až dnes kolik máte tak tech dírek otevřeních vy já mám celí filtr utěsnění kromně té jedné . jehla 1 zářež a jedna dirka otevřená děkuji všem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2014 8:08
Jméno: standa
IP: uživatel16805
 Odpověd jsem napsal o přízpěvek výš - viz otvory na těle filtrboxu
Datum: 15. února 2014 8:08
 dnes jsem dal do kupy motor z pincka a jede jen na dvojku a trojku. čím to je? asi jsem dal obráceně řadící vidličku, že?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2014 17:12
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 Čau já to měl taky máš místo 1 neutrál že? udělal jsi to že v převodovce jak je to malí kolečko tak jsi ho dal kolíkama dolů a nikoliv nahoru proto ti nejde zařadit tady video: http://www.youtube.com/watch?v=oBBEgbcWc_g
Datum: 16. února 2014 17:12
Jméno: Jirka
IP: uživatel16789
 přidal jsem nějaké fotky. jinak brácha koupil v kameném obchodě čep na pincka, který měl tu středovou díru úplně šejdrem...
Datum: 16. února 2014 10:09
Jméno: Jirka
IP: uživatel16789
 měl jsem za to, že je na tom tvrdo-chrom. kupoval jsem na fichtlkrámku. nedovedu si představit "zvláštní styl montáže" u kterého by se začal loupat povrch
Datum: 16. února 2014 10:06
Jméno: kokot
IP: uživatel16512
 Jaký chrom??? To je povrchově upravená vysoce kvalitní legovaná ocel.. Takže buď sis koupil šmejd a nebo jsi zvolil velmi zvláštní styl montáže..
Datum: 15. února 2014 16:31
 je hnus co se dneska prodává, většinu věcí co koupim musim doma upravit aby to šlapalo a to ještě jde, ale pokud je špatnej materiál ze kterýho to je tak je to v prdeli
Datum: 15. února 2014 13:19
Jméno: Jirka
IP: uživatel16789
 poškrábanej je, ale hlavně se loupe ten chrom. šlo to blbě vyfotit.má za sebou asi je 200km. dal jsem novej.
Datum: 15. února 2014 12:34
 ten je zdrápanej jak blázen  vyměň ho, to musí bejt uplně supr, já to rozbaluju z krabičky až když ho du namontovat
Datum: 15. února 2014 12:16
Jméno: Jirka
IP: uživatel16789
 když už jsem byl u rozdělávání, tak jsem zkontroloval zánovní pístní čep. zdá se mi krapet popraskanej. co vy na to?
http://spacy.rajce.idnes.cz/cep_pionyr#DSC06532.jpg
Datum: 15. února 2014 10:36
Jméno: jirka
IP: uživatel16789
 dnes jsem to znovu rozdělal. byl vypadlý zobáček vidlička z automatu. nechápu, jak to mohlo řadit 2 a 3. Už to řadí normálně.dík
Datum: 15. února 2014 10:00
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 vidličku asi ne ale něco tam bude špatně já jsem tohle už jednou u kamaráda zažil a když jsme to rozebrali tak jak je to startovací kolečko tak mělo asi o pul cm zalezlou tu trubičku co ho drží pohromadě takže se to opřelo o hřídel a nešlo zařadit ale nikdy jsem nepochopil jak se mu to mohlo stát nejspíš když ho skládal tak tam to kolečko nesedělo jak má no rozeber ho a uvidíš
Datum: 15. února 2014 9:25
 Ahoj, nevíte kde sehnat kříž stupaček na Jawu 550 a potom plíšek(kryt) pod nádrží. Kryje bovdeny a elektriku, rozměr má asi 3x12 cm. Nevíte kde sehnat?.
Díky M.Šídlo
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2014 19:26
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel13144
 http://motoveterandily.eshop-zdarma.cz/index.php?p=4
Datum: 15. února 2014 19:26
Jméno: Kozel
IP: uživatel8528
 Prosím o radu spravuji přední vydlu pio 21 a chci se zeptat jestli když jsem tam ty pouzdra už nalisoval je můžu přímo v tom protahnout tím výstružníkem 22, a jestly nebude vadit že jsem tam nedal z5 ten ocelovej kroužek dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2015 20:48
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 Podle mě je to nahřátí kravina,ten silon nemá rad vysoký teploty protože změní tvar a vypadne.ten vrták nevim to taky nevidím dobře,protože netrefíš přesnej rozměr kluzáku.nejlepší je výstružník ale taky to není jednoduchý,musí se stružit po kouskách a kontrolovat aby šel rovně a první pouzdro co je uvnitř jsem nebral uplně natěsno protože po zaklepnutí na svý místo se ještě drobet zatáhne a pak kluzák nejde vytáhnout.hlavně pořád zkoušet kluzák a navíc ten kluzák neni rovný,jsou na něm místa kde jsou drobet boule,třeba kde je uchycený držák pružiny.a ten kroužek by tam měl být,protože drží pružinu aby se nekroutila.
Datum: 12. ledna 2015 20:48
Jméno: kozel
IP: uživatel8528
 Tak jsme to tam nalisoval jak ma byt nazhavil jsem kluzak protahoval jsme to tak an po 10ty a kdyz jsme se konecne dostal na konec tak sjem kluzak vytahl i s pouzdrama  asi to protahnu vystruznikem nebo si to premerim v tom i venku a stocim to na soustruhu
Datum: 16. února 2014 20:03
Jméno: kozel
IP: uživatel8528
 Jo a ten vyndal jsem z toho ten ocelovej kroužek co je pod mazací dírkou nebude to vadit když tam nebude?
Datum: 16. února 2014 16:30
Jméno: kozel
IP: uživatel8528
 Dík jo a tu teplotu zhruba jako když lisuješ ložiska do karteru ? proste nahrát to tak že když na to cakneš vodu aby to zasišelo
Datum: 16. února 2014 16:28
 jde to,několikrát jsem to dělal nahřátým kluzákem.Hlavně ho nesmíš dočervena nahřát,jinak ti ten silon vyteče.musíš to přesně odhadnout
Datum: 16. února 2014 11:44
Jméno: kozel
IP: uživatel8528
 Pokusím se sehnat na praxi vystruznik. Myslíš že by se ten kluzak neak vyrazne znicil? Jo a vrtakem 22 to nejde ? psali to taky na te strance
Datum: 16. února 2014 11:25
 opravdu zkus sehnat výtružník, jde to, ale má to spoustu záporů včetně toho že tam to pouzdro nebude moc držet a ten kluzák musí bejt fakt žhavej a to mu co to tuhosti taky nepřidá, když už tak to udělat kluzákem kterej pak nepoužiješ
Datum: 15. února 2014 22:25
Jméno: kozel
IP: uživatel8528
 to jsem četl ale ptam se jestly to jde jeden muj znami o tom pochybuje
Datum: 15. února 2014 22:07
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-predni-teleskopicke-vidlice-tlumicu-pruzin.html
Datum: 15. února 2014 16:25
Jméno: kozel
IP: uživatel8528
 A jde to udělat tak že to tam normálně nalisuji obě a protáhnu to zhavim kluzákem?
Datum: 15. února 2014 14:25
 Kozel: vždyť už ti to hh napsal, nejdřív se musí pouzdra nalisovat a při ponechání ve vidlici je vystružíš. Po vystružení prvního pouzdra, toto pouzdro posuneš o tuším 16cm hlouběji do vidle a pak nalisuješ druhé pouzdro a to také vystružíš. Jinak výstružník nemá cenu kupovat (stojí okolo 1000,-), zeptej se v okolí, kdo má soustruh apod. jestli tento výstružník nemá a nepůjčí ti ho
Datum: 15. února 2014 12:33
Jméno: kozel
IP: uživatel8528
 *Myslím (sry za tu dramatiku spěchal jsem)
Datum: 14. února 2014 18:03
Jméno: kozel
IP: uživatel8528
 (Protahnout ručně)
Datum: 14. února 2014 17:52
Jméno: kozel
IP: uživatel8528
 Mydlím ten ocelovej kroužek co je ve vnitř po tou dírkou na mazání jo a když si koupím výstružník 22 můžu to normalně protáhnout jak to bude ve vnitr nalisovany nebo venku? jo a kluzák mi tam nejde proto píšu a děkuju za odpoved
Datum: 14. února 2014 17:51
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 naopak, pouzdra se mají první nalisovat a až potom vystružit. Nejlepší je stavitelný výstružník, kdy vždy vystružíš díru, zkusíš jestli kluzák projde, když ne, tak trochu zvětšíš průměr výstružníku a opět stružíš atd, dokud kluzák suvně neprojde. Jakej ocelovej kroužek máš namysli?
Datum: 14. února 2014 17:07
 Čau draci, nemáte radu jak přilepit brzdové obložení na stadiona? Při oddělání předního kola obložení z jedné pakny uplně odpadlo a na druhý je odchlíplé. Nýtovat to nechci a tu Taiwan čelist si taky nejsem jistý, jestli je tam chci na tom stroji. Je to na originál stroj a tak to spravit než bych sehnal originál nějaký pakny. Připadá mi, jako by to bylo orig. lepeno na nějaký hermetik- je to možný? Nějakej starej hermetik asi doma mám...Je jasný, že bych si to mohle někdy, někde nechat nalepit, ale nemám tušení jestli se dá samotné obložení sehnat, pač když už bych to dělal, tak bych dával nový. Díky za rady a názory.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2014 19:52
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 dej to firmě, která renovuje pakny a spojky, stojí to pár korun a máš jistotu, že to neupadne při brzdění
Datum: 14. února 2014 19:52
Jméno: jiří-cz
IP: uživatel15512
 Čau, lepidla na lepení obložení: GAMAL lepidlo na třecí obložení, odolnost do 350stupňů Celsia. Na kovovou paknu antikorozní nátěr GAMAL B.
Další lepidlo ARALDITE 71 se vytvrzuje při zvýšené teplotě. Víc Ti neporadím. Na hermetik nikdy ten ztvrdne a praská.
Datum: 14. února 2014 15:27
Jméno: filip
IP: uživatel16802
 da se nekde kupit nejak upravena hlava na 250/559 ? (sutazne ucele )
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2014 6:25
Jméno: Standa
IP: uživatel16814
 No jako asi každej trochu schopnej soustružnik by to zvládnul,jen se nikomu asi nebude chtít dělat přípravek na upnutí. Kdysi to nabízeli v TK moto. A účel? Co stojí v pozadí ?
Datum: 16. února 2014 6:25
Jméno: pepa
IP: uživatel16813
 prostě stahnout vykres a nechat obrobit na cnc a dopilovat.....anebo stejsy ale připrav si tak 1500kč
Datum: 15. února 2014 22:13
Datum: 15. února 2014 19:53
Jméno: kokot
IP: uživatel16512
 Jsi se zbláznil ne?? V dnešní době nedostaneš koupit téměř nic na veterána.. A co si představuješ pod pojmem upravená?
Datum: 15. února 2014 16:34
Jméno: f
IP: uživatel16801
Posl.aktualizace: 14. února 2014 17:10
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 pokud vím, vložka se potahuje měděnou vrstvou kvůli lepšímu přestupu tepla na válec a asi i pro vymezení vůlí a srovnání nerovností mezi válcem a vložkou
Datum: 14. února 2014 17:10
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Můžeš udělat přesně kanály... před nalisováním se vložka pomědí.
Datum: 14. února 2014 8:36
Jméno: Babetak
IP: uživatel15124
 Ahoj!
Mám takový problém.Mám jawu210 (babettu).
Nejde startovat, ale je tam nová svíčka která dává jiskru. Prostě neteče benzín do karburátoru.
Třeba se mi ji podaří nastartovat protože nějakou záhadou tam trocha toho benzínu nateče.
Ale když chci s ní jet někam dál tak prostě jede jenom na to co má v karburátoru a pak chcípne, a už nastartovat nejde.
Myslím si že je tam poškozené těsnění u karburátoru a jde tam moc vzduchu.
Je to možné?
Předem díky za pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2014 17:36
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 mě to dělalo víčko od nádrže,vznikl tam podtlak a benzín to nepustilo do karbece-tak jsem ho tolik nedotahoval a hned to bylo v poho.......
Datum: 15. února 2014 17:36
Jméno: standa
IP: uživatel16805
 Ucpanej kohout
Datum: 15. února 2014 11:51
 ucpanej kohout
Datum: 14. února 2014 7:28
 řekl bych že bude spíš problém s dotíkáním benzínu, zkontroluj čistotu kohoutku a sítka v nádrži a případně celou soustavu kudy teče benzín
Datum: 14. února 2014 1:01
 Zdar draci .. nedávno jsem kutil na svojom Pionýru 555 elektroinstalaci .. ale zjistil jsem že nefunguje světelná cívka .. no tak jsem sundal magneto .. nic jsem nezjistil tak jsem ho zase nandal, .. říkal jsem no co až se najdou peníze tak tam koupim třeba Vape.. se zase rozešteloval předstih .. zjistil jsem že kladívko už je špatný že už je sjetý, nu což neváhal jsem a rozdělal dal tam kladívko, jenže sem nedával pozor na to jak je kladívko odizolováno .. jak je to tam přiděláno tou matičko nemá to bejt nějak odizolované??? Jestli ne tak už nevim čim by to mohlo bejt.. Mohlo by se stát něco v tom zapalování? Jako jestli by se tam mohlo něco spálit? No nevím .. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2014 17:17
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 naprosto přesně řečeno, rozepnutá kladívka nesmí být vodivě spojena (samozřejmě to platí po odpojení zapalovacího pólu a indukční cívky). Dá se to proměřit i ohmetrem, i když tato metoda nemusí být stoprocentní. Každopádně kladívko musí běhat na plastové ose a v místě kudy prochází šroub kladívkem a jeho držákem je malá izolační podložka, na ní pak z každé strany jedna velká
Datum: 14. února 2014 17:17
 Díky moc .. asi jsem to vážně špatně odizoloval .. kdyby někdo měl foto jak to správně odizolovat nebo tak něco tak bych byl rád .. Díky moc draku
Datum: 14. února 2014 14:13
 no může bejt spálenej kondík, nebo tak něco, ale zaměřil bych se na to jestli si to správně zaizoloval tak jak to bylo. správně se ti nesmí mezi sebou žádnym způsobem vodivě dotýkat kladívka, teda kromě toho když jsou seplý, tudíž je odizolovnak i šroub co spojuje kladívka plastovou vložkou plus pod podložkama taky z každý strany nevodivej materiál, nevim jak to líp popsat, foto dodat nemůžu . . .. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/izolator_kladivka_sada.html
Datum: 14. února 2014 1:07
Jméno: já
IP: uživatel16800
 Zdravim,mám problem se svojí jawettou ještě nedávno v pohodě jezdila ale když jsem vyčistil karbec,filtr a nádrž tak nestartuje,ale když víc "nacupuju" tak to chytne a vytočí se to do max. otáček(i když je poloha šoupěte uplně dole) a chcípne. Šoupě je v pohodě, ladil jsem polohy jehly a stejně nic. Benzín tam teče , jiskru to hazí(zkoušel jsem více svíček). Opravdu už nevím co s tím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2014 14:47
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 evidentně extra chudá směs... tzn, něco špatně v karburátoru, nebo to někde sakra přisává vzduch...
Datum: 14. února 2014 14:47
 sorry to nepatřilo sem
Datum: 14. února 2014 1:22
 nedavno se to tu řešilo, zkus pohledat . . .
Datum: 14. února 2014 1:21
 Dnes online pokec http://chat.fichtlkramek.cz/ jak suchac projel svet aniz by pulil motor na sve 634,, jo je to tady,, suchac to dokazl, sam se svou 634 s autoskoly https://www.facebook.com/jawakolemsveta
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2014 12:09
Datum: 15. února 2014 12:09
 seš první člověk kterej mluví o slonovy v jinym spojení než se jeho pamětí  DD
Datum: 13. února 2014 21:04
 Největší respekt.. ten musí mít koule jako slon
Datum: 13. února 2014 18:26
Jméno: Pioneer21
IP: uživatel11670
Posl.aktualizace: 14. února 2014 23:19
Jméno: Pioneer21
IP: uživatel11670
 Jo už to jede,takže super
Datum: 14. února 2014 23:19
Jméno: combust
IP: uživatel16804
 Jestli ti to zapalování hází jiskru na kladnej impulz z čidla tak k přesnýmu seštelování budeš muset použít stroboskop. S01 generuje kladný napětí když se "železo" přibližuje a v tomhle provedení ti to navíc bude krapet courat s otáčkama. Pokud bys to měl postavený na zápornej impulz tak se to dá nastavit bez stroboskopu - to by házelo jiskru přesně v momentu kdy se začne zmenšovat jho což odpovídá postavení "pick-upu" (toho železnýho bazmeku na rotoru) přesně proti železnýmu výstupku na čidle (což se dá použít i jako výchozí nastavení pro ladění se stroboskopem v prvním případě).
Datum: 14. února 2014 19:37
Jméno: hh
IP: uživatel16029
Datum: 14. února 2014 17:21
Jméno: f
IP: uživatel15423
 p1.bikepics.com/2012/08/18/bikepics-2443493-full.jpg
Datum: 13. února 2014 22:08
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Já bych spíš zkoušel, dal bych něco k hú a potom bych laboroval vlevo/vpravo.. A když by to jelo nejlíp, nechal bych to, ať je tam kolik chce..
Datum: 13. února 2014 22:07
Jméno: sumec
IP: uživatel14454
 p1.bikepics.com/2012/08/18/bikepics-2443493-full.jpg tak to je bezkontakt %D něco takového jsem v mládí také vytvořil ale nikdy to nejezdilo
Datum: 13. února 2014 19:58
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 A zrovna k tomuhle si stačí najít manuál k VAPE zapalování, co je vybaveno tímhle spínačem. SZ13, SZ17... Je tam napsáno, kde to dává jiksru.
Datum: 13. února 2014 15:55
 Čau. Když už jsi ho dokázal vyrobit, tak nevěřím, že by jsi nevěděl jak na předstih.
Datum: 13. února 2014 14:26
 Čus. U bezkontaktu asi nejlépe pomocí stroboskopické lampy.
Datum: 13. února 2014 13:10
|



|