Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravim draci , vym ze je to blbej dotaz ale tak co uz .  koupil sem ČZ 175 (cross to je ovsem jedno) tusim ze je to 487 (?) rikal sem si jak hrozne to pojede ale prd , na volnobech to jen tak jako bubla pridam plyn tak nejde vubec vytocid do otacek jen naprazdno toci pist , pustim spomatuje se a zas bubla . Kdyz jedu tak v pohode jede, toci ale jede tak cca co ja vym 60-75km/h a ze by to tahla se rict neda (vazim tak metrak na zadni ani omylel rozjez tak tak a pak tak jako plynule tahne na vsechny kvalty  ) ja bych rek ze tam tece moc benzinu ale tim to neni cim to muze byt ??? Diky moc .
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2014 8:11
 I hodně vylítaná hranatá číza ti to kilo udělá. Takže spíš pořádně seštelovat...
Datum: 22. února 2014 8:11
Jméno: _Pavel_
IP: uživatel16118
 jo jo diky moc
Datum: 21. února 2014 15:10
Jméno: pepa
IP: uživatel16179
 u hranate čz je zavislost mez stavem výbrusu a výkonem ta motrka sice jde natočit i 2 mm vui v zamku kružku ale má kadenci pioníra on jak je ten motor do otáček tak se jako by zadrhne jak nemá tlaky....u žadne jine jawy čz to nejni tak patrne .....prostě ten motr je relativne technicky na víši a kus dřeva místo pístu už nezkousne.....chce trošku peči ..po výbrusu by ti 175 mela ject kilo spolehlive....pozor fakt at namas 125 motor tan da 7 8 pětek ....a ma dost
Datum: 21. února 2014 12:38
Jméno: _Pavel_
IP: uživatel16118
 Stala 3800Kč
Datum: 21. února 2014 7:42
Jméno: pepa
IP: uživatel16510
 200 ccm kyt 1500 filtr 250 upravenej lauf 500 za praci ...kolit ta motorka stála?
Datum: 20. února 2014 22:46
Jméno: pepa
IP: uživatel16510
 ten prazdnej lauf je taky blbě ....jinak bud motor ze 125 anebo to někdo prodal protže uhnal výbrus a to je polovina ceny motorky.....dát valec po víbrusu n na 200 ccm nasadit filtr aby motor nežral bahno a sehnad druhej lauf a upravit ho dle traila
Datum: 20. února 2014 22:44
Jméno: _Pavel_
IP: uživatel16118
 vejfuk je prazdnej jen trupky a nakonci -cosi- jakoze koncovka a ucitel je tupej vyc nes ja
Datum: 20. února 2014 22:29
 Máš asi ucpanej vejfuk, to ale asi nebude všechno.. Asi i ucpanýho učitele češtiny..
Datum: 20. února 2014 20:54
Jméno: Agátka
IP: uživatel13091
 Ahojky  Chci se zeptat jak vyčistit palivovej kohout  jenom mi to kape  děkuiju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2014 19:32
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau, vymontovat z nádrže a do nějaké nádoby chytit benzín z nádrže. Kohout rozebrat vyfoukat stlačeným vzduchem, zkontrolovat gumičku na uzavírání přívodu benzínu popřípadě vyměnit. Vyčistit sítko, po vyměňovat kroužky jestli jsou hodně pomačkaný. Určitě vyčistit nádrž. Kdyby kohout byl tvrdě ucpané tak opatrně vyčisti tenkým drátkem, nebo velkým špendlíkem, prostě vyšťourat bordel ven. Složit a namontovat zpět. Benzín přefiltrovat pře jemný sítko a chvéstnót zpět do nádrže. Čau
Datum: 20. února 2014 19:32
Jméno: herry
IP: uživatel16834
 vyndas kohout z nádrže,sundáš zezhora to sítko,někdy jde na pytel dolu ale nechá si při trpělivosti nakonec říct.u tý páčky na přepínání je matice,tu povolíš a celou páčku vyndáš ven.uvnitř je takový gumový těsnění tak ho opatrně vydloubni já to dělal silnější jehlou.no pokud máš kompresor je to jednoduší a vyfoukáš to všemi otvory a nakonec se to uvolní.pokud nemáš,tak vem slabou jehlu nebo drátek a dloubej do všech dir a foukej do toho hubou.nakonec by se ti mělo povect to uvolnit
Datum: 20. února 2014 19:27
Posl.aktualizace: 20. února 2014 20:59
 Tak měl bys to rozebrat i když tam ta hřídel je, pokud se nepletu.. Ale Segerovku dostaneš dolů i kombinačkama, nebo dvouma hodně malejma plochejma šroubovákama..
Datum: 20. února 2014 20:59
Jméno: jakub
IP: uživatel13743
 Čau seso a ostatní kdo vlastní karbec dell orto 19. Potřebuju vědět kolik ve vnější průměr té části co se dává na kolínko dělám si přírubu tak potřebuju vědět jak velkou mám sehnat hadicu. A taky sem ze starého fichtláckého karbecu so měl stžený závit tak jsem si uřízl tu část která se dává na kolínko a i s kolínkem to je nakloněný směrem nahoru a proto se ptám až tam bude ten karbec jestli se nějak nezmění hladina nebo jestli to bude plnit stejnej účel jako kdyby byyl vodorovně. dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2014 18:48
Jméno: standa
IP: uživatel16833
 Hladina mužu být nakloněná i víc. Jinak tě chci upozornit na skutečnost,že koleno z pio má malej průměr na DO 19mm,nebude to správně fungovat,chce to udělat koleno... PS. Necucám si to z prstu,proměřoval jsem ho komplet všude a dopočítával jsem plochy,když jsem upravoval origo karb...
Datum: 20. února 2014 18:48
Jméno: Jirka
IP: uživatel16145
 Zdravím, měl bych dotaz, jestli někdo netuší kde v Praze, popř. blízké okolí Prahy, by bylo možné nechat vycentrovat kola na fichtla. Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2014 20:22
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 http://www.velohanousek.cz/ zkus to tady vozim tam kola na zavodni motorku bez problemu
Datum: 20. února 2014 20:22
Jméno: jarda
IP: uživatel16835
 zdar já mám zkušenost s http://www.moto-ruzicka.cz/ MoTo-R, Antonín Růžička
Prodej, servis a náhradní díly Jawa
V korytech 20
100 85, Praha 10
Datum: 20. února 2014 20:06
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 u Růžičky ve Strašnicích, bezproblémová domluva, vycentroval mi kolo na 487 do druhého dne, druhé bylo několikrát bouchnuté, tak ho zkusil, ale nebyl si jistej výsledkem a neúčoval si ho.. cenu už si nepamatuju ale myslim že taky za 100Kč
Datum: 20. února 2014 14:58
Jméno: tom
IP: uživatel16106
 V kolárně jsem našel odvážnou duši ( mechanika) , který se na to cítil. Musel jsem mu donést kromě samozřejmé osky také to heblo s br. čelistmi - aby jak říkal - věděl kde bude střed ráfku. Chtěl 100Kč/kolo( normální bicyklové 50 kaček). No proč ne - zvádl to .Tom
Datum: 20. února 2014 12:36
Jméno: hoff
IP: uživatel16829
 čau draci, prosím o radu u pionýra 21. Při částečné GO měním spojku a objednal jsem i pružiny spojky-ty vyšší o 0,2 viz: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruzina_spojky_pio_3_2cm2.html a při snaze o montáž jsem zjistil, že tyto pružiny jsou o cca 10mm vyšší než ty co jsem vyndal. Tvrdost těchto pružin je značně větší, tedy montáž bez přípravku vidím na dobrej hazard  Ktomu několik otázek:
1. má někdo zkušenost a nebude spojka celkově příliš tvrdá pro běžné ježdění?
2. napadá mě ty cca 0,2mm zbrousit a i tak to bude tuhostí značná změna. Že jsem si mohl koupit ty nižší už je mi taky jasné 
3. staré pružiny co jsem vyndal mohou být tolik unavené?
Děkuji za odpovědi a zkušenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2014 0:33
Jméno: joup
IP: uživatel9887
 cus...stejnej probelm....stejne vyřešíno  ....silnější podložky, hodně síly aby si ty pružiny mačknul a hodně nervů  ..chvili mi to trvalo nez sem je tam narval  ...ale spojka naprosto bomba nemuzu si stěžovat
Datum: 22. února 2014 0:33
Jméno: olous
IP: uživatel1893
 cus. ja jsem vystrachal nejake silnejsi podlozky (cca 1,2 - 1,5mm) a dal je mezi pruzinu a segrovku... spojka supr.
Datum: 20. února 2014 23:01
Jméno: hoff
IP: uživatel16831
 dle popisu by to byt na pareza nemelo, jinak to asi tak udelam ze tam pujdou stare zpatky. Kdyz by spojka klouzala,coz nepredpokladam, tak bych to nekdy resil. diky
Datum: 20. února 2014 12:15
Jméno: pepa
IP: uživatel16830
 tvl nejsou to pružiny na pařeza??? logicky 10 mm je moc pružina pokud pude namontovat tak se opře drat o drat a spojka nebude makat prostě dej z 5 stare a maximalně si vipiluj meziplech za 1 lamelu o milimetr silnejší když to chceš tunit....
Datum: 20. února 2014 10:52
Jméno: jakub
IP: uživatel13743
 Čau mám na rozetě na fichtlu 60z. a taky hlavně křivý nosník poůže když řetěz uplně uvolním a dám tam kladku na péro aby se stále napínal? stejně si chci pak zvedat podvozek tak by se to hodilo dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2014 22:43
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 taky jsem chtěl tohle realizovat , ale nikdy k tomu nedošlo , já jsem pro hlavně jestli to budeš zvedat
Datum: 19. února 2014 22:43
Jméno: cikikus
IP: uživatel16538
 Asi by bolo lepšie, keby si si zohnal rovný.
Datum: 19. února 2014 21:54
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar draci, mam jednu otázku na vás, mam doma 90tku v původních barvách, lak je krásný, takže bych ho nechtěl přestříkávat.Jen se vás chci zeptat jestli by ten originalní lak šel něčím trochu oživit, zatím dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2014 23:12
Jméno: Honza
IP: uživatel16854
 Leštěnka cleaner polish.
Datum: 24. února 2014 23:12
 tempem ten lak porušíš, bude to hezký ale je to vidlácký a hlavně krátkodobý řešení, sežeň si pastu white max, maji jí na http://www.chromtechnik.cz , těmahle sajrajtama tipu silichrom se nesmí dělat ani chrom natož měkká barva
Datum: 21. února 2014 21:48
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar, mockrát dík, zkusím to a uvidím jak to bude vypadat
Datum: 20. února 2014 21:00
Jméno: lk
IP: uživatel16245
 jo, tempem se to dá rozleštit pěkně... pak už to stačí jenom udržovat něčim, co neubírá lak...
Datum: 20. února 2014 9:38
 jawettu s původním zašlím lakem jsem rozleštil tempem a je to pěkné, jako nové
Datum: 19. února 2014 22:47
 Co třeba tempo nebo jiný pasty na leštění starých laku ?
Datum: 19. února 2014 21:22
Jméno: romel
IP: uživatel16106
 Zdarec, očekávám dodání nastříkaných plechů na Jawu 50/555 - ale zlaté linky bych si chtěl udělát sám. Je několik možností - zde v Krámku je možno si zakoupit nalepovací linky ( zavrhnul jsem - náhražka). Dále je možné si pořídit udělátko se malým zásobníkem a odvalovacím kolečkem - docela to jde - aspoň na přiloženém videu. Dále je možné za pomocí štětce s profi chlupy docílit linek také. A nebo za pomocí nalepovacích pásků vymezit linku a zlatým sprejem to posvětit. poslední možnost se vrhnout opět profesionálům na krk ( 1500 Kč). Ale rád bych to chtěl zkusit sám za pomocí zlatého spreje. Ovšem dočítám se od jiných linkovačů amatérů - mají problém s odolností barvy oproti benzínu. Kdo z vás má zkušenost s takovým sprejem , který odolá benzínu a při tom se nemusí navíc zakrýt dalším nástřikem (ochranným) průhledného laku. Na Internetu je např. akrylátová barva ve spreji - zlatá metalíza ( na modely) 100 ml za 230Kč zn. Revell hodila by se? . Díky za vaše rady. Tom.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2014 9:35
Jméno: lk
IP: uživatel16245
 myslel jsem to dělat štětcem.... ideálně ve dvou lidech, jeden vybarvuje a druhej pokud možno hned strhává izolačku... ale i sám se to dá zvládnout... dost taky záleží na druhu barvy!... furt je to přijatelnější varianta, než nalepovací!
Datum: 20. února 2014 9:35
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 hrana ti tam zůstane , ikdyž to strhneš za mohra,nikdy to nestihneš nastříkat tak rychle , aby ti začátek nezasychal
Datum: 19. února 2014 22:45
Jméno: Nalepto
IP: uživatel16262
 Kup nalepovaci ktery prestrikej bezbarvym lakem. Natirat to rukou je sebevrazda, poseres to a budes litovat...
Datum: 19. února 2014 21:42
Jméno: lk
IP: uživatel16245
 hrana nezůstane, když izolačku strhne ještě za mokra....
Datum: 19. února 2014 20:40
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 zdar, udělal jsem několik jaw zlatýma linkama - použil jsem zlatou modelářskou barvu v plechovce revell a malý štětec, výsledek super, odolnost dobrá. když budeš linky vymezovat lepenkou, po odlepení tam zůstane hrana barvy.
Datum: 19. února 2014 20:01
Jméno: drags
IP: uživatel14454
Posl.aktualizace: 03. března 2014 17:37
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel11737
 když už pominu, že předstih jsem schopen nastavit i bez sundání svíčky, tak nežli vymejšlet složitější přípravky, dám si šupleru do díry po svíčce a tu stáhnu přes hlavu obyčejnou malou truhlářskou svěrkou. válec se nehejbe, hlava taky ne a šuplera taky ne... a ladim a ladim a až doladim, stejně s tim po jízdě pootočím .-)
Datum: 03. března 2014 17:37
 Dělám to tak,že odmontuji hlavu,na závitové tyče,které drží hlavu si do kříže nasadím nějaké pevnější trubičky,zatáhnu je matkami. Tím docílíš toho,že ti válec nebude při nastavování jezdit dozadu,ani do předu. Uděláš si plíšek,do kterého vyvrtáš tři díry,dvě na koncích,tak aby si jej mohl upnout na závitové tyče. Pak jednu přesně uprostřed,aby tudy šel protáhnout hloubkoměr na šupléře a ty mohl přesně měřit... Když si to vše přesně naměříš a vyvrtáš,bude měření jednoduché a nepotřebuješ nic kupovat... Je to otázka 10 minut si toto připravit. Pak to schováš a až to budeš zase potřebovat,jen vytáhneš a můžeš nastavovat. Přeji hodně zdaru a málo zmaru
Datum: 03. března 2014 11:18
Jméno: lk
IP: uživatel16245
 použít to můžeš, ale protože fichtl nemá svíčku v ose válce, bude to přesný asi jako šroubovák...
Datum: 19. února 2014 21:13
 za ty peníze bych koupil úchylkoměr, vykuchal starou svíčku a udělal si to co je na obrázku s rozdílem že úchylkoměr měří na tisíciny mm...
Datum: 19. února 2014 20:09
 Všechny zdravím. Mám takový problém... Po částečné generálce motoru a jeho následném složení a seřízení se naskytl problém. Když nakopnu motor a zaposlouchám se,tak slyším chrastění,nevěděl jsem co to je,ale zjistil jsem to při zmáčknutí spojky,začalo to chrastit ještě více. Takže to logicky asi bude spojka,ale teď nevím po čem mám jít přesně a než do toho zase vlezu,bych rád věděl,co to může být. Jinak teda ještě,spojkové lamely jsem měnil za nové,ale i kdyby,stejně si myslím,že ty tam teď asi roli nehrají. Takže pokud se najde nějaká chytrá a zkušená hlava,prosím o radu...
A ještě jedna věc,motor po výbrusu mám prvně,takže nevím co a jak... Je mi jasné,že to nemůžu točit atd. ,ale zajímalo by mě,jestli je normální ,že se tomu moc nechce. Sice už je to lepší,než na první nakopnutí,ale je to takové líné,jde to poznat zvláště na té trojce. Ale jinak to šlape parádně a volnoběh drží bez problému.
Předem díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2014 11:03
 Tak problém vyřešen,nějak se mi tam dostal kus nějakého kovu,nebo něco takového a pak to dělalo bordel. Možná byl na vině i primární řetěz,který už se odíral o stěny spojkového prostoru... Vyměnil jsem jej a nevěřil jsem vlastním očím,nenapadlo mě,že by se mohl až tak vytahat. Teď je to parádně napnuté a nemá šanci to někde dřít.A pokud je má domněnka správná,mělo by to teď jít líp do záběru. Nebo se mýlím?
Datum: 03. března 2014 11:03
Jméno: olous
IP: uživatel1893
 taky se muze stat, ze se ti uvolni jeden z peti cepu na spojkovem kosi... ve kterem je zasunuta segrovka... sundej viko spojky a uvidis
Datum: 19. února 2014 21:41
Datum: 19. února 2014 19:39
Jméno: standa
IP: uživatel16828
 Tohle dělá povolená spojka. Dal si tam zajišťovací podložku? Řetěz nový? Spíš to bude ta podložka,řetěz chrastí až když je úplně vytahanej...
Datum: 19. února 2014 17:22
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel12816
 Zdar chlapi. Mám upravu na babettu od STEJSKYHO. Motor bude celý zgeneralkovaný. Myslíte, že nová klikovka SR co tu Sesa nabízí je schopna utočit těch 7000-8000 ot/min? všechno bude sedět na ložiskách SKF. Díky za odpovědi popř. jiné typy..
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2014 19:55
Jméno: Honza
IP: uživatel16854
 Co ta úprava od Stejskyho obsahuje? Je to provedeno na dílech od tebe, nebo jsou to nové díly? A na kolik to přišlo?
Datum: 23. února 2014 19:55
 No právě, čekal bych, že to bude točit víc...
Datum: 20. února 2014 8:00
Jméno: standa
IP: uživatel16828
 Klika je asi jediná věc která to na 100% vydrží. 7-8k rpm neni nějak moc.
Datum: 19. února 2014 17:25
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel16827
 7-8k?
Jinak 7000-8000 ot/min doloženo grafem z brzdy
Datum: 19. února 2014 17:21
 Hmm, jak jsi dospěl k těm číslům 7 - 8k? Jinak to utočí snad i to CKR..
Datum: 19. února 2014 16:09
Jméno: Pioneer21
IP: uživatel11670
 Ahoj,mám problém s mojí jawou 23.Zničeho nic přestala táhnou a je slabá.Dřív co jsem jezdil kopec na 2 teď jezdím kopce za 1,ale jinak startuje v pohodě,jak za studena tak za tepla startuje na 1 našlápnutí.Volnoběh drží taky v pohodě.Čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2014 19:45
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 a taky vejfukovej kanál nebo třeba kroužky dle najetejch km i výbrus nebo vyprášit filtr,vyčistit karbec nebo taky seštelovat zapalko
Datum: 19. února 2014 19:45
Jméno: Romel
IP: uživatel16106
 Jo to znám , jak už je tu psáno - zcela zanesený výfuk - skoro jsem talčil fichtal domů - pak jsem to vyčistil a opět táhl jako kůň. Tom
Datum: 19. února 2014 19:24
 Ono je dobrý si přečíst návod, vzadu je dost variant, proč motor ztrácí výkon..
Datum: 19. února 2014 15:21
Jméno: Pioneer21
IP: uživatel11670
 Ok dík mrknu se na ten výfuk.
Datum: 19. února 2014 9:39
 Vším.. Co třeba ucpanej výfuk?
Datum: 19. února 2014 7:25
 Zdarec draci.Jak se seřizuje odtrh a předstih u jawy 05 ? A taky já jsou hodnoty odtrhu a předstihu ? Předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2014 11:02
Jméno: pepa
IP: uživatel16830
 nebude jednoduší mu poradit že jiskra přeskočí pokut se kladívka otvíraj? a k tomu má dojít cca 3 mm před tim než je píst nahoře?...panbuh ví kolik to ma najeto a jake realne hodnoty budou potřeba....at to udela aby šel motor natočit a pak otáčením zapalka či destičky s kladívky nastaví největší víkon motoru kdy to nejlíp jede..asi si amater a věci u tebe ma cenu řešit jednoduše
Datum: 20. února 2014 11:02
 opět a zase špatně.ten návod je špatný.Pokud zvětšíš odtrh,zvětšíš předstih a naopak
Datum: 19. února 2014 12:43
 https://www.youtube.com/watch?v=qu9eYnFqck0 myslím že ti to hodně pomůže
Datum: 19. února 2014 11:02
 Už jsem se díval.Odtrh 0,4mm a předstih 2,45mm,ale.jak se hybe kontakty,když nastavuju předstih ?
Datum: 18. února 2014 22:23
 Příručka..
Datum: 18. února 2014 21:20
 Zdarec draci mam jeden problem potřeboval bych poradit se zadní pneumatikou na babetu  . Trochu jí upravuju a tak bych tam chtel dát DRAPÁK do zadu aby to zabíralo líp. A aby to o nic neškrtalo např. o řetez.
Budu rad za každou radu. Dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2014 11:52
Jméno: pepa
IP: uživatel16830
 2,5 ani 275 na origoš kolo nenazuje bezd deformace ráfku ... jedine řešení je na moto ustí cz skusit sehnat drapak 2,25 sice maj cedulku vyprodáno ale chce to hůledat ja sem nedostal 2,5 ani obyč silniční na kolo z baby natoš drapak muselo by se te přeplest na rafek z pioníra ....pokud seženeš ten drapak 2,25 nečekej zazraky tvaří se to jak guma na bicikl BMX prostě balon se špuntama richle se to sjede a opora v bahně malinko lepší než mitaztaska.....ale zas nejni nic třeba překopávát k vyvíšení stroje by stačilo dát tvrdší tluiče z pioníra
Datum: 20. února 2014 11:52
 Taky řešení, ale mám pocit, že i 2,5 bude šourat..
Datum: 19. února 2014 7:23
 hledal bych drapák 2,5"
Datum: 18. února 2014 21:56
Datum: 18. února 2014 21:12
Jméno: Martin
IP: uživatel16824
 Zdravim koupil sem jawu 350/634 ma najeto 30tkm, dělali by jste repasi motoru nebo ho nachat zatim tak? připadně co všechno bude třeba udělat
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2014 17:37
Jméno: standa
IP: uživatel16828
 Na tohle znam jedinou odpověď. Zkusim to projet,zjisti co tomu je,,,,když je to zdravý tak neřešim,,,když je to nemocný tak léčim...na to ani neni jiná rada...
Datum: 19. února 2014 17:37
Jméno: Martin
IP: uživatel16824
 Jo tyhle věci mi sou jasne jen řešim jestli s motorem něco dělat když budu dělat renovaci (hlavně lak) ale ještě nevim co je z převodovkou protože při podřazovani paka neděla žaden odpor
Datum: 18. února 2014 19:07
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 Ahoj hele máme taky jawu 350 a má 35 tkm a chodí krásně nikdy na ní motor dělanej nebyl a šlape nic nezvoní  ale asi bych dal noví kladívka a kondíky + svíčky a vyfoukat filtr
Datum: 18. února 2014 19:02
Jméno: Martin
IP: uživatel16456
 Čaute. Mám takový problém. Když chci pootočit statorem abych nastavil předstih, tak s ním nejde vůbec hnout. Máte někdo s tím takovou zkušenost ? Děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2014 18:34
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 nebo můžeš mít špatnou vzdálenost cívek od rotora a ty on ho drhnou, nastav vzálenost má to být asi na tloušťku stěny pet láhve (matoni magnezia ..)
Datum: 18. února 2014 18:34
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 musí to jít , jedině že by byl nějakej zalehlej tak si vem kladívko a přes kus dřeva ho opatrně poklepej
Datum: 18. února 2014 18:14
Jméno: Pawol
IP: uživatel16811
 Zdarec,mám problém se svojí 639 koupil jsem si nový náboj do předního kola a nechal si ho vyplést nově v techničáku bylo akorát 3.25-18 tak jsem mu to v krámu řekl a po nějaké době si chci udělat i zadní kolo a najednou jsem zjistil že oba orig ráfky jsou o 1 cm větší než to nově vypletený kolo orig má cca 7.7 cm na šířku a to nové 6.7 .Jsem začátečník a nenapadalo mě todle zkontrolovat. Tak řeším jak tam bude pasovat plášt.Vůbec nevim jak dál.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2014 10:56
Jméno: pepa
IP: uživatel16830
 stejně ti nezbude než navštívit pneuservis a vyzkoušet si zda ti ta předepsane gumy pujdou nabušit aspon na zouvatcce....u renovovaných kol bych jinej postup ani nezkoušel pokud budeš kupovat i nove obutí je možnost koupit užší gumy co tam pudou a na žadost o přepist do tp z javy si za cca 1000 nachat přepsat rozměr.....
Datum: 20. února 2014 10:56
 Ahoj kluci. Takovej dotázek ohledně Staďáka S11.. Stalo se už někomu, že by mu po chvilce jízdy zapalovací cívka házet jiskru z vývodu pro vysokonapěťovej kábl o karter? Zkoušel jsem to už izolovat vším možným a prostě to pokaždý probije. Poslední, co mě napadá je, že by to mohlo mít souvislost s fajfkou.. Mám ji sundat a zkusit svíčku přišroubit pomocí nějakýho očka "natvrdo"? Nebo je to něčím jiným? Díkec. Joo, pro jistotu, mám tuhle cívku http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zapalovaci_civka_stadion.html...
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2014 20:44
 Nemám tam nic, jen jsem to zaizoloval silikonem a obalil PVC páskou.. Jestli tam má bejt guma, tak už je mi všechno jasný.. Ona totiž v katalogu není a já toho staďáka dostal tak nějak v krabici a kostru k tomu.. Popravdě další varianta, co mě napadla byla nalepit kus duše na karter
Datum: 18. února 2014 20:44
 na tom spoji cívky a VN kabelu to má bejt zaizolovaný takovou tlustou bužírkou máš ji tam? mě tohle co píšeš dělalo když tam nebyla vodhřálo se to a skratovalo to vo karter ..
Datum: 18. února 2014 17:56
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 zdravim da se nejak vyrobit bowden na tachometr?????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2014 17:59
 opravdu se dá vyrobit protože kdyby nešel tak si ho asi nebudeš moct koupit .. :/
Datum: 18. února 2014 17:59
|



|