česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  170  171  172  173  174  175  176  177  178  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: drags      IP: uživatel14454    
zdar draci potřeboval bych pomoct se sepsáním čestného prohlášení pro ČKP o neprovozování motocyklu v době kdy nebyl pojištěn nemáte šablonu nebo nějaký vzor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2014 8:50
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čau, dá se z toho vysekat. ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ: Motorové vozidlo SPZ nebylo provozováno a ani zaparkováno na veřejných komunikacích a parkovištích. Vozidlo bylo zaparkováno v nepojízdném stavu" ZADŘENÝ MOTOR" na soukromém pozemku. V nepojízdném stavu nemohlo být ani provozováno. Jsem si vědom, že jsem nesplnil svou občanskou, ale ne právní povinnost a nedal SPZ do depositu abych nemusel dokazovat svou nevinu o provozování vozidel na pozemních komunikacích. Dokládám fotografie rozebraného motoru a tudíž nepojízdného motocyklu tak i jména s podpisy svědků kteří mohou potvrdit pravdivost mého dokazování mé neviny. Prosím tě musíš to umět okecat. Dohledej si na internetu vše potřebné. NEJDůležitější je REAGOVAT DO 30dnů po obdržení dopisu. To znamená v praxi jim to poslat doporučeně minimálně 20den, aby oni to měli nejpozději 25tý den. Když nereaguješ co nejspíš naskakuje penále. Mám dojem, že u moto je 50kč za každý den.
 
 
Datum: 25. února 2014 8:50
 
 
 
 
Jméno: drags      IP: uživatel14454    
ne STK je leta propadlá
 
 
Datum: 25. února 2014 8:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mel motocykl v době neplaceného pojištění platnou STK ?
 
 
Datum: 24. února 2014 20:56
 
 
 
 
Jméno: dsfddggd      IP: uživatel5546    
Cao draci, jak se da nastavit hladina benzinu v karburatoru? Jedu vzdy na sve 250/559 a kdyz ji tocim do plna tak mezi 2 a 3jkou prestane stíhat dotíkat benzín, kohoutek je ok, jezdím na rezervu, vzdy zastavim nacepuju a jedu dal ,a nebo kdyz celou dobu drzim cepovak tak to stíhá dotíkat pořád.. Nemuze byt vadnej plovak kdyz slyším jak v něm cinká? nevím si už vážně rady, karbec i kohoutek jak nový a stále si to nedokáže brát samo :// napojenou hadičku mám napřímo a stále nic... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2014 9:32
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Jestli nemáš benzín v plováku nebo ohlou jehlu na plováku. Já jsem měl 559, ale už si nepamatuju jak to vypadá v karbecu. Jestli se ti plovák nezasekává. Zkus si zadat na internetu Jawa 250/559 hladina benzínu v karburátoru. V plováku ti může cinkat trochu cínu, když se letuje tak tam může kousek padnout. Vezmi zavařovací sklenici nali do ní benzín hoď do ní plovák a ponoř ho a drž a podívej jestli z něho nejdou bublinky. Na víčku karbecu by měl být plíšek tak ho zkus přihnout, aby pouštěl víc benzínu jinak už mě nic nenapadá. Čau
 
 
Datum: 26. února 2014 9:32
 
 
 
 
Jméno: adssff      IP: uživatel5546    
nádrž je jak nová, kohout ok, filtr ok, mám plechový, tryska ok, karbec celý vyčištěný, nechápu to vážně...
 
 
Datum: 25. února 2014 15:19
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čau. Nemáš tak jenom náhodou zasrané fzduchové filtr? Ä co tryska, nebo binec v nádrži.
 
 
Datum: 25. února 2014 14:01
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel16859    
Dnes som prvý krát chcel naštartovať pioniera po GO (okrem vybrusu) a nastavil som zapalovanie, karburator čisty a ked som prvy krat kopol hned chytil, potom som ho vypol a zase som chcel naštartovať a už nič.. Ani jedno odpalenie.. vobec neviem čo stym dalej...akurat ta iskra je taka divna, nerovnomerna by som povedal.. Poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2014 11:34
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel606    
Pokud už si to neudělal,tak zkus znovu nastavit předstih a odtrh... A zkontroluj vzdálenost zapalovací cívky a kontaktu na svíčce.Ono si to někdy po startu ještě sedne,už se mi to párkrát stalo...
 
 
Datum: 28. února 2014 11:34
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel16867    
nebo kondenzator
 
 
Datum: 26. února 2014 10:01
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel16867    
zapalovaci civka jak se ohrala tak muze hazet ale nechyti to na ni,me to taky delalo bezelo to cca 30 s a pak nic
 
 
Datum: 26. února 2014 10:00
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel16860    
Este by som doplnil že sviečka je mokra, povedal by som že až až.. zajtra este kupim novu sviečku a ozvem sa zajtra. Ale keby niekoho niečo napadlo tak sem s tým :-)
 
 
Datum: 24. února 2014 18:34
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel16858    
Práve som skladal zapalovanie a pionieri a ked kopnem, tak to zaiskri medzi kontaktmi ? je to zlý kondenzátor ? laebo niečo iné ? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2014 11:52
 
 
 
 
Jméno: Jiří      E-mail:      IP: uživatel606    
Občas tam jiskra přeskočí,tomu se asi nevyhneš. Nesmí to ovšem jiskřit natolik,aby tam ta jiskra přeskakovala při každém otočení vačky... Může to být právě ten kondenzátor,ale není to pravidlem. Můžeš taky mít pokřivený stator a tím pádem nejsou kontakty kladívka přesně proti sobě,nebo nedoléhají plochami a pak to dělá bordel a nejde se a tím domluvit a nějak rozumně to seřídit. Pro každý případ bych ten stator sundal a překontroloval jej. Jestli to bude nějak vyduté tak to zkusit srovnat dřívkem a kladivem. Ale v mém případě bylo lepší srovnat jej pilníkem.
 
 
Datum: 28. února 2014 11:52
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak ono to jiskřit trošku bude vždycky, ale nesmí to být oblouky jako kráva..
 
 
Datum: 24. února 2014 20:00
 
 
 
 
Jméno: cikikus      IP: uživatel16538    
Ja mám z fichtlkrámku nový a tiež mi to iskrý.Je tiež vadný?
 
 
Datum: 24. února 2014 17:54
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel16859    
Dik :-)
 
 
Datum: 24. února 2014 17:11
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo
 
 
Datum: 24. února 2014 16:54
 
 
 
 
Jméno: bonny54      IP: uživatel14442    
zdarec, mám fichtla který asi 15 let stál, před 2 rokama jsem ho oživil. funguje bezvadně, ale spojka je nějaká divná, jde strasně těžko a lamely v ní vydží jen půl roku i když se snažim je šetřit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2014 15:14
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
To su zvědavé co to bude. Já se dostanu k internetu až v Pátek.
 
 
Datum: 26. února 2014 15:14
 
 
 
 
Jméno: bonny55      IP: uživatel16868    
No lamely sem měnil a páčka jde těžko takže zkusím ty tyčky.
 
 
Datum: 26. února 2014 14:45
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Ještě mě napadlo jestli není tyčka nějak ohlá. Odělej lanko a zkus pouze rukou nebo šroubovákem vypnout spojku. Jestli to půjde přiměřeně tak hledej chybu mezi páčkou a motorem a jestli to pude těžko tak už to mezi zbývá štelovacím šroubem a lamelama. A co pružiny na lamelách a pružinka na táhle. Jinak už nevím.
 
 
Datum: 26. února 2014 10:54
 
 
 
 
Jméno: bonny54      IP: uživatel6354    
Ale bez výsledku, furt stejný
 
 
Datum: 25. února 2014 13:27
 
 
 
 
Jméno: bonny54      IP: uživatel6354    
opačně je nemám, kuličku zkontroluju a lanko jsem dal včera nové
 
 
Datum: 25. února 2014 12:38
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čau, promaž lanko a pořádně ho rozhébé. Vypadá to jako by se lamely pořád o sebe otíraly a tím se ničily. Nedáváš je náhodou opačně? Nevypadla ti kulička za tyčkou u štelovacího šroubu?
 
 
Datum: 25. února 2014 7:36
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel14936    
Dobrý den mám pěkného mustanga ročník 1979 bohužel bez TP veteránské papíry se mi na to dělat nechce ale když bych sehnal normální papíry tak tam nebude sedět číslo motoru a rámu myslíte že je nějaká možnost že by mi to přepsali za nějaký příplatek? třeba za 500kč odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2014 20:34
 
 
 
 
Jméno: Trinom      E-mail:      IP: uživatel7159    
Mám papíry na Mustanga i se štítkem. Jestli máš ještě zájem, napiš mi na mail :-)
 
 
Datum: 18. března 2014 20:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
si kup štítek za 100,- a puč si raznice a udělej si to doma
 
 
Datum: 24. února 2014 20:33
 
 
 
 
Jméno: pepik      IP: uživatel12689    
zdravím, mám problém prokluzuje mi spojka když přidám zvýsí se otáčky ale fichtl nezrychluje když jí přitáhnu na řídítkách, tak to ubec na to nemá vliv, když ho startuju tak startka taky prokluzuje, že se motor ani neprotočí, musím roztlačit. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2014 20:26
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
zkus povolit štelovací šroub ve víku tak, aby na páčce vznikla vůle cca 1-2 mm volného chodu než začne táhnout
 
 
Datum: 24. února 2014 20:26
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci .. jakej drátek mám kam připojit aby mi to chcípalo? http://www.motoservis-jakuba.cz/wp-content/uploads/Pio-555.gif .. Jednou jsem to měl celé zapojené a pořád to nechtělo klasicky chcípnout .. Díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2014 20:36
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky pánové .. já jsem to potom z jednoho článku nějak vydedukoval .. prozvonil a dokončil.. jinak díky moc ;-)
 
 
Datum: 25. února 2014 20:36
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vždyť to tam je nakreslený, z 1 na indukčce na 1 spínačky a z 31 spínačky na kostru..
 
 
Datum: 24. února 2014 16:45
 
 
 
 
Jméno: roboj      IP: uživatel16857    
Ahoj zapoj 31 na kostru.
 
 
Datum: 24. února 2014 16:20
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych právě potřeboval jenom čísla těch drátků který mám zapojit aby mi to chcíplo .. elektriku jako klasickou na světla zapojovat nebudu protože to je jenom takovej Pionýr na "zábavu".. Právě nevim jakej mám zapojit .. kterej to dělá .. :-)
 
 
Datum: 24. února 2014 15:20
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
zapoj to presne tak jak to je nakresleny a kdyz to porad nepujde tak mas nekde spatnou kostru
 
 
Datum: 24. února 2014 15:04
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec chlapi, mam dotaz. Mám po dědovi Simson SR50 (skůtr). Všechno funguje, ale problém je v tom, že mi to prostě víc jak 45km/h neudělá... leda z fakt prudkého kopce. Motor je v cajku, má najeto cca 4000km, žádné vůle, úniky, všechno je v cajku a má síly dost. Chci se zeptat jestli někdo neví co s tím - uvažuju o nákupu dlouhého 5Q, 70ccm kitu a sportovního výfuku. Ale než do toho narvu ty nehorázný prachy, tak se chci zeptat tady jestli není nějaká levnější možnost, aspoň zatim, než seženu dostatek financí. A pak se chci zeptat jestli se nedá sehnat třeba menší rozeta (kolik zubů?), nebo jiná spojka spolu se segmentem na kliku. Díky za vaše rady a názory. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2014 22:08
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam 16ti zub... jak moc to pomůže ten jeden zub navíc?
 
 
Datum: 24. února 2014 22:08
 
 
 
 
Jméno: jin      IP: uživatel16862    
koukni jaky mas sekundarni kolecko prodava se az 17ti zub
 
 
Datum: 24. února 2014 21:29
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
okej dík, mrknu se na výfuk na karbc. ještě něco někoho napadá? :-)
 
 
Datum: 24. února 2014 18:21
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kámošovi to dělal zasraný výfuk, nešlo z toho vyrazit víc jak 50 .. a do SR50 tuším že patří Bing 17ka (pokud ho tam nemáš)
 
 
Datum: 24. února 2014 16:41
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdar draci, prosím vás poradte mi, rozhodl jsem se poskládat druhou 90tku, motoru jsem udělal kompletní Go. a včera jsem ji doladil (předstih je seřízený, plováková komora taky správě nastavená, šroub regulace vzduchu a směsi povolen o 360 stupnů) startuje i drží volnoběh parádně za studena i za tepla, jízda taky dobrá,ale když se blížím k zatáčce a chci podřadit tak ten motor začne vynechávat. za zatáčku zase jede krásně. tohle vynechávaní to dělá když jedu moc rychle a naráz rychle zpomalím.Já si myslím ze je to palivem a to přesně ze se to přechlastá. tak mi poradte piste klidně co si myslíte za odpovědi sem moc dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2014 20:18
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
zdarec mirku, mockrát dík
 
 
Datum: 25. února 2014 20:18
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel15041    
šroub bohatosti povolit jen 90-180 stupňů, nastavit volnoběh šroubem na šoupátku a hlavně nepoužívat palivový filtr na hadičce protože 90tka má malou plovákovku a při akceleraci velkou potřebu paliva které s filtrem nestačí dotékat.
 
 
Datum: 24. února 2014 21:33
 
 
 
 
Jméno: Jawa 638      IP: uživatel15397    
Ahoj. Dnes jsem si přivezl Jawu 350, a chtěl bych se zeptat něco ohledně papírů. V techničáku je psáno, že motorka byla odhlášena na nějakého chlapa v roce 2007. K motorce jsem dostal plnou moc, že se ten chlap vzdává motocyklu z důvodu prodeje. Přihlásí mi to bez problému na úřadě? a Ještě jsem se chtěl zeptat ohledně pojistky, ta určitě není placena minimálně od toho roku 2007, nebudu kvůli tomu mít nějaké problémy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2014 5:21
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel16856    
Měli by to normálně přepsat. A pokud by po tobě chtěla ČKP platit pojisku pozpátku, nemusíš mít strach, kupní smlouvou prokážeš od kdy jsi vlastníkem..
 
 
Datum: 24. února 2014 5:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
to že nebyla placená pojistka tě nemusí zajímat , v techničáku jsi napsanej nebyl a ty se potom můžeš ohradit kupní smlouvou
 
 
Datum: 23. února 2014 22:28
 
 
 
 
Jméno: Jawa 638      IP: uživatel15397    
značka*
 
 
Datum: 23. února 2014 19:46
 
 
 
 
Jméno: Jawa 638      IP: uživatel15397    
Papíry v depozitu právě nebyly.
 
 
Datum: 23. února 2014 19:43
 
 
 
 
Jméno: přemysl      IP: uživatel13452    
pokud byla odhlášena a značka dána do depozitu je všechno ok a pojístka se od toho roku 2007 platit nemusí. tím že ti dal tzv.plnou moc (kupní smlouvu) tak díky tomu to přepíšeš a všechno je ok bez problémů
 
 
Datum: 23. února 2014 19:40
 
 
 
 
Jméno: Jawa 638      IP: uživatel15397    
Děkuji.
 
 
Datum: 23. února 2014 19:35
 
 
 
 
Jméno: ASTRATIX      E-mail:      IP: uživatel16213    
Dobrý den, již si nevím rady a proto se obracím na vás. Jde o mou JAWU Mustang model 23. Z mě neznámého důvodu nejde při zařazeném rychlostním stupně s motorkou jakkoliv pohnout. Zadní kolo se vůbec netočí a ani při rozběhu a následném naskočení na stroj se vůbec nepohnulo. Současně s tímto problémem nejde ani startovací klika. Hýbat s ní sice jde, ale točí se ztuha a naprázdno, nehýbe pístem. To by byl asi výčet tohoto problému, mnohokrát děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2014 14:10
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Těch možných důvodu proč se ti to nehýbe je strašně moc. Bez rozebrání to těžko zjistíš. Namátkou: ulomený zub na předlohové hřídeli, nějaký předmět ve spalovacím prostoru ... pokud motorka dlouho stála, může být zarezlý píst ve válci
 
 
Datum: 24. února 2014 14:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak k tomuto stavu došlo? už jsi to tak koupil, a nebo se ti az běhu zastavil motor a už se nepohne?
 
 
Datum: 23. února 2014 23:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
taky bych to tak viděl
 
 
Datum: 23. února 2014 22:29
 
 
 
 
Jméno: Mustang      IP: uživatel9676    
Zadřel jsi to no :-D
 
 
Datum: 23. února 2014 20:33
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel15666    
Zdar draci, Dostal jsem fichtla s propadlou technickou techničákem a spz. Dole v techničáku je napsáno, že vystaveno za ztracené. co to znamená, když není ani ustřiženej roh jak se to dělává a spz ta by se přece při odhlášení měla odevzdat ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2014 12:23
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čau, jestli máš pouze propadlou technickou tak uděláš novou tech. prohlídku, evidenční kontrolu a klasický přepis jestli ti to dal majitel. Nesmíš jet po vlastní ose to už je o pokutě a bodech.
 
 
Datum: 25. února 2014 12:23
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16854    
Původní majitel ztratil techničák a tak mu byl vystaven de fakto duplikát, který nahrazuje originál a jsou v něm uvedeny jen poslední údaje. Tudíž se nedovíš kolik bylo předchozích majitelů, kolik bylo provedeno technických prohlídek.
 
 
Datum: 23. února 2014 19:37
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel15666    
Jo a půjde to přihlásit??
 
 
Datum: 23. února 2014 18:26
 
 
 
 
Jméno: Jezdec98      E-mail:      IP: uživatel15945    
Ahoj, mám Jawa 250 kyvacka, minulej rok jsme ji sprovoznili, netek do karburatoru benzin, trošku sme se vtom pohrabali a tek. Teď jsem ji vytah cca po 5 měsících co nejela. Chytila asi za 10 minut. Chtěl jsem se jit project a znovu netek benzin. Tece jenom, kdyz napumpuju do karbece.rnNevite co stim muze bejt? Diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2014 18:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16852    
bordel v nadrži nadrž je ve vnitř vyrezlá nadrž aspon řadne vyplachnout a nechat uschnout anebo vylít či ji placeně nechat vošetřit a vilít
 
 
Datum: 23. února 2014 18:35
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2014 13:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14778    
Jestli se ten motor točí a nemá vyraženou přepážku tak bych to vzal za dvoje startky... Cena šrotu ...
 
 
Datum: 24. února 2014 13:02
 
 
 
 
Jméno: Vrakac      IP: uživatel16262    
Videl sem horsi, tohle bych i vzal za flasku...
 
 
Datum: 24. února 2014 11:05
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
nechápem jak niekto dokáže takto sprzniť fechtla :O nechapem
 
 
Datum: 23. února 2014 23:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
mít zbytečnejch 1200 tak to od něj koupím a donutím ho aby se koukal jak to v zápětí rozmlátím a zničím tím jeho super výtvor :-D
 
 
Datum: 23. února 2014 22:31
 
 
 
 
Jméno: cikikus      IP: uživatel16538    
Chlapci ten musel mať IQ aspoň 200.Americky choper môže isť do piči.
 
 
Datum: 23. února 2014 22:20
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je kurňa stroj až to někdo koupí nebude stíhat odhánět baby :-D
 
 
Datum: 23. února 2014 19:51
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
On už ho někdo koupil ? Že je zase na prodej .. :-D Takovej vyloženě paskvil.. :-D :-D Motor na modro hrůůza! :-D
 
 
Datum: 23. února 2014 19:20
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel6587    
Chci se zeptat, u startovacíh cívky u babety se indukuje napětí cca 4V, kolik voltů se indukuje u startovací cívky u pionýra? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2014 19:11
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16853    
nevím co se tu považuje za "startovací cívku" ale u babety se indukuje ve vinutí co napájí zapalování napětí který má max. hodnotu cca 80-140V a u pionýra to taky není tak jednoduchý, resp. při rozepnutým kladívku (bez zátěže) tam je klidně i přes 20V a v momentě kdy je kladívko sepnutý tak to není ani těch 6V
 
 
Datum: 23. února 2014 19:11
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
6V :-)
 
 
Datum: 23. února 2014 18:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau hoši, víc hlav víc ví a tím vás chci poprosit o vyslovení názoru na shodnost barvy :-) https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1/37491_1162152870363_2959480_n.jpg?lvh=1 a http://www.tikkurila.com/industrial_coatings/metal_surfaces/colour_cards/ral_classic_colour_card/ral_6034.3190.xhtml Je shodná nebo víte o nějaké podobnější? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2014 17:26
 
 
 
 
Jméno: cikikus      IP: uživatel16538    
Skus RAL 5018
 
 
Datum: 23. února 2014 17:26
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel16849    
Nazdar, nedavno som menil puzdra(silony) v prednej vidle na Jawa 20. Všetko som posklada a ked chytim koleso a trochu nim pohnem , hybe sa do strany ale vidla nie... Ide o to či sa to tak má hybať dole nezavisle na volante. Vôľa tam nieje. Puzdra sme robili na sustruhu, ma to tam byť tak natesno že sa tie klzaky v tych puzdra nemôžu hybať do stran iba hore-dole ?rnrnďakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2014 18:17
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus utáhnout matici co drží horní brejle já jí měl povolenou i když jen malinko a dělalo to co píšeš
 
 
Datum: 23. února 2014 18:17
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel16849    
Generalkoval som celeho pioniera a menil som všetky ložiska, v prednom a v zadnom kolese za nové s krytkami aj v rozete je nové ložisko. Vtom to určo nebude. Hybe sa to ked chytim koleso nohami a hybem riaditkami a koleso sa hýbe do strán. Neviem či je to normalne tak sa pýtam.
 
 
Datum: 23. února 2014 18:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16851    
nemáš volná ležiska v kole? bud vyjete drahy kulicek či se cele ložisko hýbe v hliníkovem bubnu .....ložiska vyměnit nejlepe už za kryta a pokud maj vuli v hliníku zalepit lepidlem na ložiska či kraj ložiska pocínovat ...pozor ložisa nalisovat přesně souose naboj ohřad el pistolí či propanovým hořakem
 
 
Datum: 23. února 2014 17:00
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16847    
Kde seženu chrom kroužek 1,5 mm pro středovej zámek? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2014 19:41
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16855    
Díky Stando ;-)
 
 
Datum: 23. února 2014 19:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16848    
Jen u Baška
 
 
Datum: 23. února 2014 15:32
 
 
 
 
Jméno: Vlada      IP: uživatel16846    
zdravím, dávám do kupy zapalování z panelky typ D603 50W, mám tam tenhle držák uhlíků http://www.fichtlkramek.cz/nahled/drzak_uhliku.html s zajimslo by mě, zda budu potřebovat i tyhle pérka http://www.fichtlkramek.cz/nahled/uzaver_uhliku.html nebo ještě něco jiného? tahle čás je bohužel vybrakovaná tak nevím. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2014 11:23
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Tak k tomu držáku samozřejmě budeš potřebovat ty průžiny + uhlíky. A ukostření máš napsáno na dynamu. Je tam takovej štítek. Otázka je, jestli to někdo před tebou nepřepoloval. Prostě zapoj baterku takovym polem na kostru, kterej potřebuješ a stiskni kotvu u relátka. Nastartuj a mělo by to jít. Snad mě někdo doplní nebo opraví.
 
 
Datum: 23. února 2014 11:23
 
 
 
 
Jméno: Vlada      IP: uživatel16846    
a jeste prosim jak poznam jestli mam ukostrit baterku plus nebo minus? abych podle toho vzal rele.dik
 
 
Datum: 23. února 2014 1:36
 
<  170  171  172  173  174  175  176  177  178  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 5:04:57 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu