Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jirin
IP: uživatel16881
 Zdar . Mam problen s Cz 175/477 kdyz dotahnu predni kolo, tak s nim neotocim , mezera mezi bubnem a ,,kotoucem bubnu " je nahoře větší než dole, nemate někdo nápady čím to muže být ? DÍKY moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2014 17:45
Jméno: pepa
IP: uživatel16887
 máš tam vubec ropěrnou trubičku? co se davá do víčka mezi kluzák a ložisko...a pokud ji maš nejni natemovaná od volných ložisek?
Datum: 02. března 2014 17:45
 Mohl bys to vyfotit? Pak bych snad poradil.
Datum: 02. března 2014 11:09
Jméno: jirin
IP: uživatel16881
 A kam přesne do bubnu, jako mezi buben a viko ?
Datum: 02. března 2014 9:31
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čus, asi je něco křivý. Povol pootoč a znova dotáhni. Nejde, tak dej tenkou podložku do bubnu, dotáhni. Nejde dej větší podložku a když půjde pootočit kolem těžko nebo zadrhávat tak máš křivé buben nebo velký brzdový obložení. Nejednoduší je vše prvně přeměřit asi tak nějak.
Datum: 02. března 2014 1:01
 Zdravím, mám 350/640, Vape bezkontakt. Při projížďce jsem zastavil (motor byl zahřátý) a když jsem chtěl nastartovat, tak mi to nechtělo chytnou ani na roztlačení. Po dojetí domů se mi to podařilo po chcípnutí nahodit, ale najednou mi z levého výfuku vyšla rána. Také nedrží volnoběh, kdy po přidání plynu se chvíli drží tak 2000 ot. a potom to klesne a chcípne. Zkoušel jsem seřizovat šroubek pod šoupátkem, ale jakoby vůbec nereagoval. A poté se rány z výfuku ozývaly častěji. Svíčka má pěknou cihlovou barvu. Nevíte čím to bude? Předtím to nedělalo nastartovat šlo. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2014 7:50
Jméno: standa
IP: uživatel16883
 A zkusil si vyčistit karburátor? Benzín tam teče? Mě to přijde jak ucpanej karbec... A nebo zkrátka dosloužily svíčky...
Datum: 02. března 2014 7:50
 přesně jak píše jawa46, to mě napadlo jako první
Datum: 02. března 2014 0:29
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 možná vynechává zapalování
Datum: 01. března 2014 21:24
 Jestli kolísá volnoběh ale svíčka je cihlová na tuty to někde podsává
Datum: 01. března 2014 18:22
Jméno: Buvol
IP: uživatel13426
 Ahoj, mám problém s origo Mustangem. Vždycky ujel cca 20km a pak začal vynechávat. Nejdříve jsem měl podezření na elektriku, ale ta je v pořádku. Tak jsem přešel na směs. Svíčka je černá jak bota, po vyčištění fichtl zase chvíli jel. Začal jsem tedy laborovat s karburací (tryska 68, origo airbox, na fitru najeto cca 1000km, hladina ok). Jehlu jsem dal na první zářez, to sice svíčka byla do hněda, ale zase to prd jelo (pomalu lezl do otáček). Zkoušel jsem různě laborovat i se vzduchem, ale žádný velký úspěch. Měl by někdo nějakou radu, na co ještě kouknout? (čistý výfuk je samozřejmost).
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2014 13:41
Jméno: Buvol
IP: uživatel13426
 Olej dávám samozřejmě po kontrolní šroubek. Tu kliku mi dělal jeden šikovný pán, ten by si toho nejspíš všiml. Jinak mě samotnýmu drážky nepřisli (pionýr je po tátovi a ta klika měla najeto cca 6000km, tj. snad by to mělo být ok).
Napadá mě jěště poslední záchrana, a to, že si zkusím od kamaráda půjčit karbec z jeho fichtla, který zaručeně jede. Když to bude stejný, bude mi jasný, že chyba bude asi s tím olejem z převodovky. Díky.
Datum: 02. března 2014 13:41
Jméno: standa
IP: uživatel16885
 Tak já ti nevim. Kolik oleje dáváš do převodovky? Nedáváš "plnej motor" jako někteří ? To pak prochčije do kliky. Sice si dal nový gufera,repas kliky,ale důležitá věc - neměla klika už vydřenou drážku od gufera??? Jestli jo,tak to je důvod proč to po GO blbne stejně jako před GO a bylo by to i logický vysvětlení. Při repasu ojnice vždy bacha na zbytek kliky... 70% je jich už projetejch...ojnice jde kdyžtak přelisovat na jinou kliku se zdravejma čepama/hřídelema....nic neni ztracený...
Datum: 02. března 2014 13:26
Jméno: Buvol
IP: uživatel13426
 Dobře, zkusím se na to zaměřit. To, co popisuju mi dělal právě motor už napodzim, zkoušel jsem vše, ale nic moc, tak jsem se rozhodl udělat motor komplet. (repas klika, nová spojka atd.). A po repasi dělá motor to stejný (jediná věc, na kterou jsem přes zimu nešahal je karburace). Ale je možný, že jsem to špatně utěsnil no... Díky, kouknu na to.
Datum: 02. března 2014 12:09
Jméno: standa
IP: uživatel16885
 Tak netěsní papír... Nebylo by to poprvé... Dokonale to s popisem sedí ... Svíčka je sice napohled hnědá,ale z popisu odhaduju,že kdyby to nepálilo ten olej tak je svíčka bílá - je to chudý,proto mizerně jede...
Datum: 02. března 2014 11:30
Jméno: Buvol
IP: uživatel13426
 To jsem si taky myslel, bohuzel moor je delanej s novyma guferama, a kdyz dam jehlu na prvni zarez, tak je svicka hneda, tj. olejem z prevodovky to snad nebude. Ale diky.
Datum: 02. března 2014 11:05
Jméno: standa
IP: uživatel16883
 Asi ti netěsní kliková skříň a jak se to rozpálí tak to nabere olej z převodovky - proto ta černá svíčka...možná to muže bejt i gufero pod primárem....každopádně to žere olej z převodovky...
Datum: 02. března 2014 7:54
Jméno: Buvol
IP: uživatel13426
 Předstih je ok (několikrát kontrolovaný, navíc kdyby byl špatný, projevilo by se to nejspíš hned a ne až třeba po 20km), svíčka je nová (Brisk N15c), je měněná i indukčka, kondík. Spíš neví někdo, zda je možná nějaká porucha samotného tělesa karburatoru? Nemyslím tím trysky a tak, to jsem taky zkoušel vyměnit. Díky.
Datum: 01. března 2014 23:25
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 skus poradne nastavit predstich jinak kamarad mel neco podobnyho a dal novou svicku a dobry
Datum: 01. března 2014 19:00
Jméno: Buvol
IP: uživatel13426
 Přesně tak jí mám.
Datum: 01. března 2014 18:43
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 Dej tu jehlu na druhý zářez od vrchu
Datum: 01. března 2014 18:18
Jméno: Jawař
IP: uživatel16879
 Zdravím draci, chtěl bych se zeptat jaké jsou rozměry výfuku hikone (kuželových částí a středové části - průměr, délka), na internetu jsou na obrázku s pravítkem ale to není zrovna přesné. Díky moc.  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2014 14:27
Jméno: mustang 23
IP: uživatel14518
 Mám na prodej dělanej rezonanční výfuk , rozměry jsou podobbný jako ten hikone, pasuje na koleno 28 mm
Datum: 04. března 2014 14:27
 V případě zájmu napiš mejl, pošlu ti odkaz.
Datum: 02. března 2014 10:09
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 Zdar hoši v jakém pořadí mají být poskládané lamely na čz 175/502 skůtru? Potřebuju vědět co má jít jako první.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2014 18:14
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau, mam ho doma, ale kdybys mě ....... tak nevím, ale vždycky je první lamela a pak plech.
Datum: 01. března 2014 18:14
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Ahoj, pokud je to jako u 175/356 tak první přijde lamela.
Datum: 28. února 2014 20:50
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdarec draci, chci se vás zeptat co jsi myslíte o guferách Viton, můžu je dát na kliku snesou benzín ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2014 8:28
Jméno: mirek
IP: uživatel15041
 Dvoubřitý simeringy nemají na motoru co dělat. Hlavně ne na straně magneta. Břit který není mazaný schoří, teplota dosahne několik set stupňů.
Datum: 03. března 2014 8:28
Jméno: mischelnike
IP: uživatel16882
 zrovna jsem si je nakoupil na speciála Viton dvoubřit.. sada na motor (Babeta) mě vyšla na strašidelných 1200 kč
Datum: 01. března 2014 22:39
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Můžeš, ale pro sériáka je to zbytečnost.
Datum: 28. února 2014 19:15
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zdravim.. jsou nulapětkový revmaplechy stejný jako na 20? Nikdy sem o5 nedělal, tak si nejsem jistej.. podle katalogu ND by snad měly (resp. maji v jednom případě stejný katalogový číslo).. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2014 22:36
Jméno: marquee
IP: uživatel16453
 záleží co máš za rok
Datum: 01. března 2014 22:36
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jo to vim, mě šlo jenom o ty revma... zbytek motorky je s jistotou o5, ale revmaplechy chyběly...
Datum: 01. března 2014 12:00
Jméno: pepa
IP: uživatel16880
 řekl bych že jsou jiný a často maj jinak prolisy což tak nebolí ale 20 drží za 4 šrouby u krku řízení a 05 má 2...jinak na tomto pekelném stroji je celá plechařina jíná tak pozor ..jinej kryt mezi nohy..často se zámkem jiná zadní kapota ..nejni vykouslá pro spojkovou pačku a u první serie jinej přední blatník...nejni z 555 spíš jakoby natuněnej orifginal z 20
Datum: 01. března 2014 8:03
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 05 do roku 1964 má jiný a to docela dost, poznáš je podle kapsy na kabely u krku a mají jen na každé straně jen jednu díru pro upevnnění, u dalších modelů 05 jsou vzhledově téměř totožné a liší se jen podlážky
Datum: 28. února 2014 9:39
Jméno: standa
IP: uživatel16876
 První roky výroby j05 jsou jiný,od roku 65 je to snad stejný jen je tam možná jinak vyřízlá díra pro zadní brzdu
Datum: 28. února 2014 8:56
Jméno: Pioneer21
IP: uživatel11670
 Ahoj,jak poznám,že mě na jawě 23 podfukuje hlava?Dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2014 21:54
Jméno: pepa
IP: uživatel16888
 aebo použiješ tuningove těsnění pod hlavu polských bratru ktere 20 min vižíhaš na vařiči a namotuješ...jinak namoč hadr do bealu natoč motr a zabal kolem válce jestli viletí otáčky je to jasný...byacha benzín odpařujicí se z hadru je velice hořlavý ..
Datum: 02. března 2014 21:54
Jméno: Jiří
IP: uživatel606
 Zdravím,no když je to netěsné moc,jde to slyšet třeba když protočíš motor nakopávačkou. Zkus to tak a jinak ještě nastartovat a přiložit ruku k místu,kde je spoj válce a hlavy... Když ucítíš vzduch je to jasné... Ještě,za předpokladu,že to máš pojízdné,zkusit tu hlavu sundat a podívat se jestli neprolíná palivová směs přes dosedací plochy. Když zjistíš,že profukuje,tak vzít brusnou pastu na ventily,někde jsem četl ,že střední,ale já použil hrubou a problém nebyl.Pak opatrně upnout válec do svěráku,nanést pastu,přiložit a cca 10 minut otáčet doleva a doprava. Uděláš to párkrát a je to. Pro upřesnění postupu je tuším návod i na internetu. Já to lícoval,i když to očividně neprofukovalo,je lepší vědět,že je vše jak má...
Datum: 28. února 2014 13:00
Jméno: fichltman
IP: uživatel16251
 Zdravím draci! Otázka pro Brňáky a okolí. Potřebuju koupit někde v Brně kloubové táhlo (uhlový kloub) na řadičku. Neví někdo o nějaké prodejně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2014 15:57
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau v Rosicích naproti hřbitovu a v Ivančicích Alexovicích pan Sedláček tel: 604474761 v Brně nevím.
Datum: 28. února 2014 15:57
Jméno: fichtl
IP: uživatel12231
 Ahoj nedávno jsem udělal trochu go motoru válec výbrus ložiska klika + gufera a tesnění no kliku sem dal co mi tu ležela hrozně dlouho je bez vůle a jak dlouho to asi nechat zaběhnout protože někdy je motor hrzoně přehřátej a je to líní většinou když jedem ve 2 ale když jedu sám tak v pohodě netočím ho a odpich má krásnej jak dlouho by ste to tak nechali zabýhat ? mažu víc a dávám olej pro motorovky stihl je červenej děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2014 20:45
Jméno: fichtl
IP: uživatel12231
 Ahoj no jelo to v mezích  ve 2 ale tedka se to fatk zabýhá pomalu se to rozjíždí je to znát že to jezdí líp a líp
Datum: 02. března 2014 20:45
Jméno: jakub
IP: uživatel13743
 se ti divim že ti to vůbec jelo ve 2. já to zkoušel jednou když byl válec po výbrusu 40.00 a jelo to sotva na 1 jinak to semnou samotným kalilo taky dobře
Datum: 01. března 2014 22:55
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 četl jsi příručku??? tam máš jasně uvedeno jak se motor zajíždí a že ve dvou na tom v době záběhu nemáš co jezdit, pokud nemáš na válci udělaný podbrus tak se to zajíždí stejně jako nový motor
Datum: 28. února 2014 9:44
Jméno: fichtl
IP: uživatel12231
 ješte sem zapomněl dodat že na motoru je najeto tak 60km
Datum: 27. února 2014 22:01
Jméno: jarda
IP: uživatel16870
 Zdar draci mam dotaz na jakem ma byt zářezů jehla na ČZ? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2014 4:51
Jméno: Jarda
IP: uživatel16870
 S tým odkazem si tak vytří prdel
Datum: 03. března 2014 4:51
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Jawař! Tak to byl krásnej odkaz. Za to máš u mě 100 bodú!!! Tak by to měla dělat většina radilú! Určitě by to pomohlo! Toš tak.
Datum: 01. března 2014 6:22
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
Datum: 28. února 2014 6:10
Jméno: Jarda
IP: uživatel16870
 Typ 476 ja vim jsem linek nechce se mi to hledat diky
Datum: 27. února 2014 21:43
 Ahoj. Je to uvedeno v příručce k motorce, jejíž typ si prozíravě neuvedl.
Datum: 27. února 2014 21:27
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar draci, mám problém s guferama že mi odcházejí na 90tce u rotačního šoupátka.Tak před měsícem jsem dělal Go motoru na jawu 90 po měsíci se mi to gufero(silikon) rozleptalo. Ted asi před týdném jsem dělal go motoru dal jsem tam černé gufera,90tka mi jela krásně, ale jen 2 dny pak jsem zistil kvůli čemu nejela bylo zase rozleptané gufero a vypadalo huř než silikon. tak vás moc prosím kdyby jste mi poradili jaké tam mám dá gufera aby mi to ten benzín nerozleptal. potřebuji doporučit nějaké kvalitní i české kdyby byly. jeto gufero 25x35x7, za odpovědi mockrát dík, zatim.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2014 21:52
Jméno: standa
IP: uživatel16878
 Dej tam Viton,ten to vydrží.
Datum: 28. února 2014 21:52
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Nedělám kompletní go motoru jen měním po měsíci gufera,které se mi pořád ničí už mě to sere, v téhle době je všechno nekvalitní a ani nevíš odkud ty gufera pocházejí ani , je to zajímavé když tam jsem tam měl staré podstivé čssr gutera tak to jelo krásně.ta 90tka je v originálu celá ( motor, tp, barvy postě vše)
Datum: 28. února 2014 16:38
Jméno: fana
IP: uživatel14391
 Ty děláš tak často go? Když tam gufero dřív vydrželo, musí vydržet i teď.., zkus všechno vrátit do originálního stavu a uvidíš..
Datum: 28. února 2014 7:42
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 ale je tam gufero 25x 35x7, dává se do té příruby( do držáku cívek)
Datum: 27. února 2014 22:11
Jméno: mirek
IP: uživatel15041
 Gufero není rozleptané ale zničené teplem. Do víka rotačního šoupátka se gufero nedává.
Datum: 27. února 2014 22:01
Jméno: ondra
IP: uživatel16861
 Ahoj jak se na 555 vyraží čep kyvne vidlice? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2014 19:50
Jméno: Zdenda
IP: uživatel10627
 Ahoj, nejprve musis vyndat maznici, potom tam dat nakou kulatinu, ktera proleze tou dirou od maznice a vyrazit krycí plíšek. To samé i na druhé straně. Poté už jen vyrazíš čep z bronzových futer.
Datum: 06. března 2014 19:50
Jméno: drak
IP: uživatel16568
 Draci dostal jsem nevhodny dárek...k narozkam sem dostal polský válec...přemyšlel sem o něm ale co sem tady čet tak sem ho nobjednal, ale rodič mě předehnal  otazka zni jak opravit ty nepřelicovaný kanaly....Otazka holavně na STANDU  dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2014 19:46
Jméno: standa
IP: uživatel16876
 Nebuď zvědavej,budeš brzo starej  Žádný supertajný know-how to neni... prohledej pokec,psal jsem tu stokrát o problémech polských válců,jak je řešit a věci okolo... Základem je dostat české kanály do polského válce  někdy to jde,někdy ne  někdy je lepší to zahodit ...
Datum: 28. února 2014 19:46
 první zajímavej dotaz mezi těma blbostma vy to dořešíte na mejlu
Datum: 28. února 2014 14:45
Jméno: drak
IP: uživatel16568
 Maš to tam
Datum: 27. února 2014 20:43
 Ozvi se mi na maila,poradim ti a nebo bych ti to předělal.
Datum: 27. února 2014 20:25
Jméno: cikikus
IP: uživatel16538
 Zduř.Vydeli ste niekto pioniera komplet celeho v bielej farbe,Ako by to podľa vás vyzeralo?Nemáte niekto foto?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2014 8:12
Jméno: pepa
IP: uživatel16880
 jinak nejni to mix bíle a slonové kosti??
Datum: 01. března 2014 8:12
Jméno: cikikus
IP: uživatel16538
 Dik,celkom dobre
Datum: 27. února 2014 19:34
Datum: 27. února 2014 19:27
Jméno: Stig
IP: uživatel13005
 Čus , nevíte jakou má pařez ve předu patici na žárovce ? Myslím ted' to označení.. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2014 20:20
Jméno: standa
IP: uživatel16875
 Ba20d
Datum: 27. února 2014 20:20
Jméno: cikikus
IP: uživatel16538
 Zduř.Čo sa stane keď nebudem zabehávať fichtla 1500km,ale iba nejakých 100-200km?Bude mu to vadiť?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2014 12:19
Jméno: jawa
IP: uživatel15188
 zduř hele já měl válec po výbrusu a jediný co sem dodržel ze 5 věcí (nevytáčet, hodně ředit, nejezdit ve 2 a přes 3 nejezdit plným plynem protože je motor v plnejch) jen to ředění, nejezdil jsem plným plynem a jízda ve 2 a dnes se zabíhá pěkně!
Datum: 27. února 2014 12:19
Jméno: Standa
IP: uživatel16874
 Minimum pro dvoukruh je 250km a z toho nejhorších je prvních 50-100km,,,to musíš umazat a uchladit,,,dále se to víceméně zajíždí už jen na "čisto" ... skoro každej motor je po 500-600km už uvolněnej naplno ,,,ale víc mazat to chce fakt až do najetí cca 1000km,,, taky ale záleží kdo to brousil,od koho sou písty atd... to co dělam já je schopný jet po 250km závod,,,,,a pro změnu třeba tady polskej válec ať první nebo 8.výbrus je tak blbě těsně honovanej,že se to povolí až po 1200km,,, u závodních válců mi pán v brusírně dělá tzv. "štajgr" - určitěj počet drážek ve výbrusu je hlubší,výbrus je celkově hrubší a déle a lépe to drží olej,,,stopy po honování jsou tam i po konci ostrý sezony,,, neni možný to zadřít ,,, ale teda pár lidem se to povedlo,ale to bylo buďto mizernym pístem a nebo rukama,,,
Datum: 27. února 2014 11:42
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 hele...když budeš víc mazat tak nezadřeš....me přijde tech 1500km nepředtavitelně moc...já jestli jsem zajížděl 70km tak hodně...akorát pořád víc mažu a taky jedu...ale jako samozhřejmně čím dýl budeš zajíždět tím líp....jenom je podle mě píčovina tvrdit, že když nebudeš 1500km zajíždět tak zákonitě zadřeš
Datum: 27. února 2014 8:22
 tak v tom případě počítej stím že to asi zadřeš..
Datum: 26. února 2014 23:48
 záběhem určíš jak bude celá motorka běhat, sílu, životnost, takže to klidně napal rovnou, moje neni
Datum: 26. února 2014 22:53
 pokud po 100 kilometrech budeš chtít jezdit na tom fichtlu závody tak ti to moc nepojede protože to prostě nebude dost zaběhnuté.  A taky se může stát že to prostě nepojede jak má. myslím, že po 500 kilometrech to je v pohodě. To se dá přetrpět.
Datum: 26. února 2014 21:38
 Jak dlouho trvá v autoškole přibližně rozšíření řidičáku ze skupiny B na skupinu A (celou skupinu A)? Myslím teorie a jízdy atd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2014 20:27
 já jsem se jeden týden v pondelí přihlásil do autoškoly a další týden vě středu jsem dělal zkoušky (na Ačko)
Datum: 27. února 2014 20:27
Datum: 27. února 2014 18:29
 no, je to rozšíření skupin řidičského průkazu. To mi je jasné že to je na motorku. Jenom nevím kolik hodin je teorie, kolik hodin je techniky (jestli vůbec nějaká je) a kolik hodin je jízd. No a jestli to člověk stihne celé za měsíc nebo za dva.
Datum: 27. února 2014 16:54
Jméno: buvol
IP: uživatel11667
 Jaký rozšíření?  . Bčko je na auto a A na motorku, to spolu vůbec nesouvisí. Děláš normálně jízdy a testy na motorku. Jízd je myslim 7 dvouhodinovejch.
Datum: 27. února 2014 11:22
Jméno: pavel
IP: uživatel13794
 Bude mít kyselina citronová nějaký vliv na gufera ?? čistil jsem tak nádrž zevnitř a bylo to super a chci tak vyčistit teď i kartery válec atd , ale nevím jestli mi to nenaleptá gufera.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2014 11:29
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 To nedělej,naleptá se ti vložka ve válci a výsledek stejně nic moc.nech to na odborníky.najdi si na netu chem.čištění hlinîku.
Datum: 01. března 2014 11:29
Jméno: pepa
IP: uživatel16873
 vždyt je to hliník a ne ocel ti to zčerná a co voda v ložiskách????si myslíš že by za tech 50 let co ta motorka jezdí nekdo nevymyslel lepší zpusob než ruční leštění anebo ultrazvuk?
Datum: 27. února 2014 9:09
 čistím technickým benzínem. Ale když vezmeš nějaké třeba staré gufero a hodíš ho do citronovky tak uvidíš sám
Datum: 26. února 2014 21:28
Jméno: Kobr
IP: uživatel16871
 Ahoj draci, chci se zeptat jak moc se má vysouvat spojka, respektive lamely, když zmáčku přes značný odpor spojku tak se to vysune jen tak o 3 mm, v příručce jsem nic nenašel, děkuji. Kobe
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2014 11:44
Jméno: Standa
IP: uživatel16874
 Se podivej jakej krok tyčky má vypínání spojky  Ty 3mm to za jízdy ani neotvíráš,,,
Datum: 27. února 2014 11:44
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 To jo, jen mi šlo o to aby to nebylo zbytečně málo, tak to teda zkusim dát dohromady a uvidíme jestli s tim bude zbytek motoru souhlasit  Jinak děkuji za radu
Datum: 27. února 2014 9:36
Jméno: péro
IP: uživatel15679
 a co by jsi chtěl víc?Tam jde přeci jen proto aby došlo k přerušení přenosu Mk
Datum: 27. února 2014 8:32
|



|