Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj, nenašel by jste někdo doma vzpěru na čz 175/477 co jde od hlavy k rámu? Nemohu jí sehnat a nikde repliky nedělaj. Díky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2014 21:26
Jméno: pepa
IP: uživatel16895
 nemám ale možná ti pomuže že stejná je i na kulatých 45é apod
Datum: 05. března 2014 21:26
Jméno: 23
IP: uživatel14936
 Dobrý den mam na mustangu problém s karburací přeplavím karburátor ale nejede když stříknu benzin do válce chytne zkoušel jsem vyměnit trysky plovák s jehlou z funkcniho pincka a nepomohlo to kdyz nacepuju tak kape benzin mezi karburatorem a kolenem tou malinkou dirkou problem asi bude v samotným těle karburátoru dá se to nějak spravit? samozřejmě karburator je čistý
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2014 22:05
Jméno: 23
IP: uživatel14936
 tak dneska jsem to rozhýbal ventil se zadrhává budu muset koupit novej
Datum: 06. března 2014 22:05
Jméno: pepa
IP: uživatel16895
 jak ti z te dirky tece beno mas vysoko hladinu anebo ti netěsnení ventil ve víčku mas pod nim těsnění? když ho zamačkneš jde profouknout
Datum: 05. března 2014 21:32
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 prostě máš někde chybu, překontroluj si jestli když vyšroubuješ trysky jsou kanálky průchozí až do plovákovky, další možností jsou ucpané dírky v emulzní trubici nebo ucpané vzdušníky, vyvaření ne vždycky pomůže
Datum: 05. března 2014 6:05
Jméno: 23
IP: uživatel14936
 čistý je dokonce i vyvařený v octu
Datum: 04. března 2014 20:28
 Já bych ten karbec vyčistil..
Datum: 04. března 2014 20:22
Jméno: 23
IP: uživatel14936
 to je pěkná zbírka jak to děláš?
Datum: 04. března 2014 19:43
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 proč?? mě jich fachá všech 17
Datum: 04. března 2014 16:26
Jméno: 23
IP: uživatel14936
 to jsem zkousel a jede to uz vim ze je to tym tělem toho karburatoru ale co tam muze byt posraný to fakt nevim udrzet 3 pionýry aby fakaly to je fakt neco
Datum: 04. března 2014 15:17
Jméno: Koudy01
IP: uživatel14519
 Tak zkus vymenit celej karbec z toho funkcniho pincka a budes vedet hned, jestli je to karbecem.
Datum: 04. března 2014 11:08
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Ahoj draci, mám dotaz ohledně kol a to konkrétně předního, dal jsem vše podle příručky, co se součástek týče a když kolo nedotáhnu krásně se točí. Když však dotáhnu a brzda se zatlačí více do náboje tak se kolo sice točí, ale po 5ti otáčkách se zastaví. V příručce není vyznačena žádná podložka mezi nábojem kola a brzdou. Dle mého by to nějaká podložka vyřešila, ale když jsem rozebral i jiného pionýra tak tam v brzdě a bubnu také nic nebylo a točilo se krásně  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2014 19:23
 podložka je leší
Datum: 06. března 2014 19:23
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Děkuji za radu a nemyslíš, že by byla lepší podložka tak aby se vešla na ten brzdovej náboj a zároveň aby vnější průměr nebyl moc velký? Já se jen ptám, protože ségrovka nemá plný průměr a jestli to pro to kolo není lepší ta podložka. Díky
Datum: 05. března 2014 22:09
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 čau jestli to máš u fichtla tak tam dej segrovku aby šla do ní hřídel do dej mezi buben a brzdu a pomůže ted nevím číslo tej segrovky
Datum: 04. března 2014 15:22
Jméno: Ondra
IP: uživatel14931
 Zdar draci, mám problém s převodama u pincka. Neustále mi vyskakuje jednička jen když jedu po rovince a není motor pod zátěží tak se jednička udrží.. Dvojka ani ve 2 nevyskočí a trojka vyskakuje jen občas. Nevíte co způsobuje to že vyskakují kvalty?  Jestli špatný řadící automat, nebo vylítaný kartery a pod. Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2014 18:34
 jak píše standa, většinou vše najednou, protože ty motory jsou dneska už na dvoj až trojnásobku životnosti  rozhodně bych to pinďovi nevyčítal  osobně jsem ještě v životě vyloženě rozbitou převodovku neviděl, vždycky byla totál dojetá komplet  i pionýr na chalupě se drží a to poslední dvě léta nepoužívám spojku abych se cejtil víc jako na kvikšiftu
Datum: 04. března 2014 18:34
Jméno: standa
IP: uživatel16890
 Buďto ohlodaný kola nebo uložení předlohy nebo řadící automat...často to bývá v§e najednou... Rozeber a uvidíš.
Datum: 04. března 2014 7:23
Jméno: jirin10
IP: uživatel16441
 Zdar, kolo sem vyřešil, ale mám jiný problém. Motorku nastartuji normálně, ale když přidám plyn tak se začne dusit, čím by to mohlo být ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2014 8:12
 Karbec, filtr, elektrika?
Datum: 04. března 2014 8:12
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 zdravim mam problem s jawou 555 nastavim odtrh ale kdyz chci nastavit predstih kontaky se mi rozeviraji o 180 stupnu jinde a zaboha se mi nechtej otevrit pred horni uvratí nevite nekdo prosim cim to muze byt dekeji za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2014 9:45
Jméno: Standa
IP: uživatel16890
 A nemáš čirou náhodou komplet otočenou tu placku s kladívkama? Ta vačka je sice jiná,ale jen o 30-40° nikoliv o půl otočky kliky.
Datum: 04. března 2014 9:45
 Hehe, naní lepší najít tu vačku co tam má bejt? Tady tu můžeš věnovat kámošovi na mustanga
Datum: 04. března 2014 8:15
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 dik za rady to by mohlo byt ono hned zitra to skusim vemu vacku zkejvacky a uvidim
Datum: 03. března 2014 22:46
 ¨se mi zdá že ty staré zapalování co byly na 550, 555 a prvních 05 mají vačku otočenou o 180° ... tedy jinou než už novší pionýrové zapalování... měla by být ale záměná třeba s kývačkovou
Datum: 03. března 2014 19:56
 Čoveče a neni tam vačka z velký mašiny? Tušim, že kývačková atd je stejně veliká, akorát pootočená o těch 180st.
Datum: 03. března 2014 19:48
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 kolicek tam mam a rotor tam sedi dobre a vacka je tam taky dobra dana je presne v zarezu v rotoru
Datum: 03. března 2014 19:44
 Zdar. Co kolíček pod rotorem? Přesazená vačka?
Datum: 03. března 2014 19:34
Jméno: Lori.
IP: uživatel16262
Posl.aktualizace: 04. března 2014 13:45
 já když někde parkuju tak vytahuji fajfku není to tenhle případ taky ?
Datum: 04. března 2014 13:45
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel11737
 muhehe... občas se i vyplatí, že ten fichtl neni dobře naladěn, byl li by, klučina by to asi potrestal víc
Datum: 04. března 2014 0:12
 to mě pos*r
Datum: 03. března 2014 21:33
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 Doufám jestli to bude zejtra ve správách chci vidět toho fichtla
Datum: 03. března 2014 21:01
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 Čus, měl bych prosbu nevíte prosím jak slepit kapotáž na minibiku ? je tam docela blbý ten plast tak nevím aby to šlo, pošta ho popraskala a já nevím jak to opravit, nějaký nejúčinnější způsob by nebyl ? předem děkuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2014 13:02
Jméno: Frank
IP: uživatel16892
 jsi posera ! to je takovy problem bouchnout do stolu a zvysit hlas ???
Datum: 05. března 2014 13:02
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 No blbec to poslal v takove obyčejne krabici, naštval mě docela no, ale je to pěknej minibike je to i na klíček i když myslím si že je asi docela k ničemu protože jde startovat i bez něj 
ale na to že mám 100kg tak sem natrhl i babettu 210 která má najeto zhruba 1500km, tak mi to je líto ho likvidovat i když někdo ma na to špatny nazor, podle mě to není tak špatný stroj
Datum: 04. března 2014 21:35
Jméno: standa
IP: uživatel16890
 Kdo chce posílat poštou musí se to naučit. V současné době je dáno,že zásilka musí být zabalena tak,aby bez poškození přežila pád z 1,5 metru. Je to proto,že se s tim do kamionů hází a v Malešicích to taky občas upadne z třídící linky. Prodejce to nejspíš zabalil blbě. Nápis lihovkou neznamená nic,musíš si objednat službu křehké,zásilka je pak přepravována odděleně od ostatních balíků a je s ní zacházeno ještě hůř jak s obyč balíkem. Závěrem je to,že prodejce je na vině,měl by to vyreklamovat a vrátit ti peníze. Poštou posílám furt,,,,člověk se holt musí naučit balit aby se to nerozbilo,když s tim vší silou hodíš o zeď. Poslal jsem už desítky upravených válců. Rozbili mi jen jeden asi před 3 lety - od té doby to už dělám nerozbitné a nemám problém. Ostatní přepravní služby jsou i horší,,,,jenže pošta to má tak ošéfovaný,že se z toho vykroutí vždy,protože je to nastavené tak,že pokud to třeba kamion nepřejede kolem tak je vždy na vině odesilatel ... tak pápá
Datum: 04. března 2014 18:17
Jméno: Lori.
IP: uživatel16262
 chapu ze reklamaci u posty nevyresis, je to banda zmrdu ktery se snazej vsechno ututlat. Mam s nima jenom spatny zkusenosti. Ale moc nechapu proc si nevolil jinou dopravni sluzbu?
Datum: 03. března 2014 22:41
Jméno: Lori.
IP: uživatel16262
 Pokud je to jenom napraskly, tak se prasklina na konci odvrta aby to nepokracovalo dal, zezadu vystuzi tkaninou, spara se vybrousi do tvaru V jako pri svarovani a slepi/vyplni epoxidem jak pise specik, pokud je plast na 2pulky tak vylaminovat jak rikal drn... Moc moznosti nemas, pajkou to urcite nedelej spis to spalis nez roztavis
Datum: 03. března 2014 22:38
 Reklamovat, když to nevyjde, tak se mi osvědčilo vzít pájku a plast svařit k sobě, udělat tam korýtko a pak slepit dvousložkovým lepidlem buď Pattex epoxy nebo ještě líp ALTECO 3-TON Quick Epoxy
Datum: 03. března 2014 22:00
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 mě jednou chlápek posílal válec na fíka psal na krabici tučně: POZOR KŘEHKÉ a při převzetí tam byla ulomená packa blíž k váci přitom to bylo z internetového obchodu pošta to řešila 14 dní a nakonec zato ona "nemohla"
Datum: 03. března 2014 21:04
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 Je to hrozně složité, ten minibike přišel v hrozném stavu, (křivá rozeta prostě nebyl provozu schopný), tak jsme to poslali zpět no a ten co to prodal nám řekl že to pošta poškodila a poslal nam to zpět a na poště nám řekli že to oni neudělali tak s tím byly jenom problémy tak jsme to nechali být, ten minibike je mého kamoše ktery mi ho vzteku nechal doma tak jsem řekl že to opravím
jinak mimochodem nikdy si nic neobjednávejte s téhle stránky měli jsme to 4 co jsme si s klukama koupili na lítačku a všechny stály za prd
http://www.minibike-shop.cz/
Datum: 03. března 2014 20:40
 boha a proč jsi to poště nereklamovaal že ti poškodily zboží? .. to si jako klidně převezmeš rozbité zboží?
Datum: 03. března 2014 19:59
Jméno: drn
IP: uživatel13436
 podlaminovat, nic jinyho nema smysl
Datum: 03. března 2014 19:32
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 můžeš zkusit, jestli ti to někdo svaří, nebo pokud až tolik nejde o vzhled, tak bych to podnejtoval plechem... jakykoliv lepení je chvilková záležitost..
Datum: 03. března 2014 16:28
Jméno: karel
IP: uživatel15632
 zdarec, koupil jsem pionýra, a nemohu nastavit předstih, pohybuji se v rozpětí 4 mm až 10mm, at točím, jak točím, po výměně kladívek za nová jsem pokročil na 3mm a su na doraz, , zápalko mám 20w , rotor 05, tak jak to má byt, je možné, že je opotřebená vačka? už mě nic jiného nenapadá, dík za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2014 22:24
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 mě zas fichtl jezdí 4mm před horní úvratí svíčka cihlová startuje na první za studena jede dobře ale jakmile to dám 1,6 před horní úvratí a udělám to jak to má bít tak to ani neškitne
Datum: 29. května 2014 22:24
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Já to vyřešil Vape
Datum: 11. dubna 2014 15:24
 Tak co už ti to jezdí?
Datum: 11. dubna 2014 11:07
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Zapalko 30W  ...
Datum: 18. března 2014 22:16
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Zdravím, jsem ve stejné situaci. Nová klika, vačka, kladívka. Zapalko 21, magnet 20. Co stím?
Datum: 18. března 2014 22:14
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Přesazená vačka,nebo šmajdá vačka a nebo hází klika
Datum: 03. března 2014 16:50
Jméno: Koudy01
IP: uživatel14519
 Čau, nenašel sem tady těsnění mezi poloviny brzdovýho třmenu na 640 (takový ten o-kroužek čtvercovýho průřezu). Poradí někdo, kde ho sehnat nebo nějakou vhodnou náhradu? Díkec.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2014 10:02
Jméno: Louis papták
IP: uživatel11667
 Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli můžu na pařeza dát karburátor z 20ky nebo 21ky pionýra, vejde se pod prsíčka? Šel by tam původní drátěnej vzduchovej filtr z pařeza? Původní karbec je poškozenej, na originalitu zas tak moc nehledim, navíc to jde kdykoli snadno vyměnit za původní.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2014 6:44
Jméno: standa
IP: uživatel16889
 Karbec z j20 tam nejde. Malej sací otvor ve válci - kruh přesně 15,5mm na šířku. Pio karb má 17mm. Šel by tam třeba karbec z babety.
Datum: 03. března 2014 6:44
Jméno: Louis papták
IP: uživatel11667
 Tak uložení motoru s karbcem nesouvisí ne? Prsíčka bych tam chtěl nechat.No asi radši seženu ten originální karbec...
Datum: 02. března 2014 23:07
Jméno: pepa
IP: uživatel16888
 lol karbec ja myslel celej motr nejde 20 a pařez ma vše uplně jinak......to už spíš navařit přírubu a dát tam karbec ze simsona
Datum: 02. března 2014 21:56
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 kolik stojí karbec na pařeza? 100,-?150 i s filtrem?nevím co se změnilo rokem 57 ale já mám na všech motorech z pařeza 6tky díry pro šrouby k uchycení motoru v rámu
Datum: 02. března 2014 21:42
Jméno: pepa
IP: uživatel16888
 ano jde tam ale prsíčka zahod a dej tam sportovní filtr jinak první 550 měli uložení motoru na 6mm šroub 20 na 8mm změnili to nekdy v roce 57....
Datum: 02. března 2014 21:32
Jméno: coti
IP: uživatel15291
 Zdar dneska sem skládal motor, ale nemohl sem tam dostat druhej karter, na netu sem četl že na to mam klepat přes dřívko a kladivo ale nejde mi to tam a hřídele do děr ložisek dobře sedí, co s tím mám dělat
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2014 13:05
Jméno: Frank
IP: uživatel16892
 Zmeril sis ??
Datum: 05. března 2014 13:05
Jméno: coti
IP: uživatel15294
 zkusím to teda jak píšeš, dík
Datum: 03. března 2014 18:53
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Jo taky jsem tu měl novou kliku a podobný problém. Na ložisko byla moc fest, jediný co pomohlo bylo rozleštit pořádně jí zmrazit a rozpálené ložisko naklepnout na kliku, pak nechat vychladnout, ohřát karter a ten tam sed jak prdel na hrnec. Klasikou bych to tam nedostal. Na ČZ s 2 ložiskama se to dělá podobně, tak proč ne když to tam neleze.
Datum: 03. března 2014 18:44
Jméno: coti
IP: uživatel15291
 asi tak 1,5 cm možná mín o trochu
Datum: 03. března 2014 7:45
Jméno: pepa
IP: uživatel16888
 jak daleko to jde?
Datum: 02. března 2014 21:59
Jméno: coti
IP: uživatel15291
 nahřívat sem to zkoušel a když sem na to ložisko plivnul tak slina odskočila a stejně to šlo stejně daleko jak když sem to nenahříval
Datum: 02. března 2014 21:49
Jméno: pepa
IP: uživatel16888
 za mě pokud se ti nic nekříží tak ti jen nejde klika do ložiska....karter ohřát v troubě a nasadit .... kladivo nebrat max dotahnout 2 šrouby
Datum: 02. března 2014 21:44
Jméno: erik
IP: uživatel16886
Posl.aktualizace: 04. března 2014 20:29
Jméno: standa
IP: uživatel16890
 Pepo několik válců z B210 jsem již upravoval. Žádných restrikcí,o kterých píšeš,jsem si teda nevšiml - mužeš to nějak přiblížit? Dělal jsem ty obyč 4K válce s boostama z hlavních šachet,jen sem otevřel sání a výfuk,jsou moc malinký,,, a jelo to pak cca 60 na Jikovu...
Datum: 04. března 2014 20:29
 Nejlepší je origo JIKOV
Datum: 03. března 2014 8:45
Jméno: pepa
IP: uživatel16888
 oni tidle karbece začali montovat z nouze v budejovicích přestali vyrábět jikovi a babeta se dělala eště 10 let ,,, ona je stejně 210 škrčená nalitky restrikcemi v kanálech aby to výkonově sedělo na moped a ten karbec s kolinkem je k tomuto učelu .jikov funguje dobře jen se nezvykle šcteluje ale pokut se neucpe vydrží bez zasahu řadu sezon...bohužel je stavený na výkon 2 3 koní del orto by s novím hrdlem a upraveným rozvodem dalo víc..z hlediska cena je jikov jednička nakupní cena od 3 stovek za uloženku....
Datum: 02. března 2014 21:41
Jméno: erik
IP: uživatel16886
 oky dik
Datum: 02. března 2014 19:42
Jméno: pepa
IP: uživatel16887
 když vidím ty ceny osobně bych na bazoši od žida z tábora koupil origoš jikov ..protže to redukcí a saním z trubičky to vžy pojede na chuj..... jinak ten druhej když už
Datum: 02. března 2014 17:41
Jméno: kubakan
IP: uživatel15359
 Ahoj, nevíte někdo, kde by se dal sehnat hlavní stojan na Trampa? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2014 1:48
 uz rok zpracovavam vyrobce, pacjawa to mela preddvema lety a verte neverte jawa uz to neudela,,takze se musi cekat,, max rok
Datum: 03. března 2014 1:48
Jméno: jakub93
IP: uživatel13407
 nazdar,chci se zaptat na jawě 250 panelce se najednou z ničeho nic v baterce strácijou ampéry takže motorka jezdí jen hodinu potom se to musí nabt,ono to totiž nedobijí a jezdi se jen tak,ale když sem předtím baterku nabil tak motorka jezdila i 4 dny v kuse,baterka je nejmeně 2 měsice stará a elektrolytu tam je,nevím ale myslím žě bude po ní,baterka se pravidelně dobijí takže nevim proč to udělalo ze dne na den
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2014 11:09
 http://www.amper.cz/ - Snad tam nějaký budou
Datum: 04. března 2014 11:09
 No jak se strácej ampéři, tak je asi něco špatně.....
Datum: 03. března 2014 9:02
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Mohl sis takovýmhle zacházením a vybíjením do mrtva baterku zničit. Dej si do kupy dobíjení.
Datum: 03. března 2014 0:30
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 to máš ještě dobrý , mě se v pračce ztrácej ponožky.Dám vyprat 10 párů ponožek a když je vytáhnu vypraný tak jich vytáhnu 20 , ale sotva polovina jich jde spárovat
Datum: 02. března 2014 21:43
Jméno: pepa
IP: uživatel16884
 ju za me ti to na chuj dobíjí ,,,vem pritulku nastartuj otevři kaslík přitulka a veme za plyn a motor vytočí a ti odpoj pojistku jestli motrka chcípne nedobíjí ....
Datum: 02. března 2014 11:11
 a co opravit dobíjení?
Datum: 02. března 2014 10:23
 cus draci mám doma dvoje papíry na jawu 350 jedny jsou zrušený v roce 1989 psaný na rodinu a druhý jsou psaný na neznámého ale nejspíš neživého člověka dá se nějak zjistit zda jsou doklady ještě platný ? a je nějaká možnost jak ty papíry přepsat na mě ? děkuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2014 19:10
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Ty papíry ti asi budou k ničemu, protože motorka neexistuje a to vypadá na to, že motorku zlikvidovaly a neodhlásily tudíž nikdo neplatil pojistku. Takže když začneš pátrat po platnosti papírů tak akorát upozorníš na sebe. Já jsem za komanča prodal Jawu 250/559 bez přepisu a on ji zlikvidoval aniž mě upozornil. Měl jsem štěstí, že se mě ho podařilo najít a získat velký techničák a v 90letech odhlásit přes autobazar a toto bude něco podobnýho. Zjistit se to dá že zajdeš na registr vozidel, že jsi techničák někde našel třeba při vyklízení nějakého domu a že pátráš po motocyklu. Pak dej vědět jak to dopadlo. Čau
Datum: 07. března 2014 19:10
 no takhle já ty papíry mám od známího a ten kdysi koupil tu motorku od někoho a motorka už dávno není
Datum: 02. března 2014 19:59
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau, ty zrušený na veteránský značky, na neznámého člověka to je nějak divný. Jestli existuje velký techničák tak by to ještě šlo, ale musíš zjistit pozůstalé kteří ten motocykl zdědily. Vše co zůstane po zemřelém musí projít pozůstalostí kde se určí osoba která bude tak zvaně zaopatřovat majetek po zemřelém. Protože ty potřebuješ u přepisu kopii pozůstalosti kde bude od právníka, který vyřizoval pozůstalost razítko NABYLO PRÁVNÍ MOCI. Zrovna v té pozůstalosti bude i jméno člověka na který se měl jawu postarat. TO je asi tak ten základ. Dobrý je se zeptat tam kde přepisuješ motorový vozidla, ale oni ti neřeknou víc.
Datum: 02. března 2014 0:43
Jméno: jirka
IP: uživatel15835
 Ahoj chci se zeptat co si myslíte o válci polské výroby na pincka uvažuji o koupi ale nevím jak s těma kanálama, líbí se mi zalité vložka kvůli lepšího chlazení.Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2014 21:55
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 Oni slováci na tom nebyly líp s tou kvalitou,já bych řekl že jo to tak nastejno.koupil jsem polskej a kanály to má mnohem líp slícovaný než origo.akorát odlitek jako zvenku není nic extra ale na to to nejezdí.nebuďte zaujatí.
Datum: 23. března 2014 21:55
 Ahoj chci se zeptat co si myslíte o válci polské výroby... - značně odfláknutý, je to pouze spotřební věc, namontovat, odjezdit, zahodit.
...uvažuji o koupi ale nevím jak s těma kanálama - tak pokud o koupi jen uvažuješ, tak je to ještě dobrý, protože poláky neupravuju.
Datum: 02. března 2014 10:27
Jméno: standa
IP: uživatel16885
 Brusírna kam vozím válce se drží v rozmezí 200-250-300 za vrtání 38-40-41+ a když je toho hodně tak i ta šedesátka je někdy za dvě kila - tím myslím cenu výbrusu - písty beru z FK,nemám dobrou zkušenost s písty co má brusírna... Radši k válcům dávám osvečené písty odtud.... výbrus s pístní sadou za 750,- maj obchodníci a ne brusírny  Holt každej umí jinak ...
Datum: 02. března 2014 8:59
Jméno: pepa
IP: uživatel16884
 pokud chcwš větší vrtání jde převrtat origoš stojí to jak novej polskej..brusiči nejsou pitomí a srovnali ceny podle nabídky polaku jinak vždyt ficht má prd plochu žeber a chaadí se mizerně tak jako tak,,,,,
Datum: 02. března 2014 8:48
Jméno: standa
IP: uživatel16883
 Co si o tom válci myslim tady ví každej. Jen furt nechápu,co v tom válci všichni hledáte? Nechápu logiku věci... Přitom stačí vzít origo válec,dát ho na výbrus a jezdíš...vyjde tě to do pětikila,jede to normálně a nemusíš nic řešit...namísto toho koupíš polskej válec za 700,- o kterym dopředu víš,že nepasuje na motor jak by měl,mimojiné má mizerně udělanej sací a vejfukovej kanál takže to i mizerně jede ... Z logiky plyne,že je výhodnější použít origo válec... Tak proč chce každej kupovat poláka? Protože na něm na aukru napsali "tuning" ?? Je to tuning s mínusem,ale to je dneska asi IN upravovat motor z 70-75km/h na 55-60km/h... Asi sem jinej a nechápu to...
Datum: 02. března 2014 7:21
 jo je to vabank, prostě kup a uvidíš, já měl teda štěstí na něj, šlape už tři roky úplně v klidu, bez problému . ..
Datum: 02. března 2014 0:26
Jméno: venca
IP: uživatel12667
 Zdravím vás borci, sice se můj dotaz nevztahuje k fichtlu, ale snad si někdo bude vědět rady. Mám minibike Blata 2,5. Po delším odstavení jsem se chtěl jít zase projet, jenže nejde vůbec nastartovat. Pokud stříknu trochu benálu pod svíčku, motor okamžitě naskočí jede jako vždy, ale po spálení paliva chcípne. Samozřejmě jsem kontroloval karbec (palivo tam teče jedna báseň) a tryska je taky pročištěná... Nevíte někdo, kde může být ještě problém? Díky moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2014 18:33
Jméno: venca
IP: uživatel12667
 Díky moc za všechny vaše rady!
Datum: 02. března 2014 18:33
Jméno: k
IP: uživatel14122
 po zimě normální.....benzin natáhl vodu,karbec zalepený olejem...........vylej starý benál,vyčisti vše a budeš opět lítat............
Datum: 02. března 2014 10:54
Jméno: standa
IP: uživatel16883
 Rozebrat a vyčistit karburátor. Jestli to má klapku tak překontrolovat.
Datum: 02. března 2014 7:36
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau, neteče z karbecu do motoru. Vydělej svíčku a vyzkoušej jestli benzín stříká do motoru. V karbecu můžeš mít benzínu hafo, ale když nejde pod svíčku tak motoér nenastartuješ.
Datum: 02. března 2014 0:49
Jméno: Adam
IP: uživatel16817
 Zdravím nevíte prosím vás jakou má hlavní trysku karburátor Jikov 2924 SBD 18b???
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2014 10:26
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
Datum: 02. března 2014 10:26
Jméno: Honza
IP: uživatel15729
 zdravim chci se zeptat jestli muzu dam pist z pionýra do simsona dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2014 20:13
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 OK
Datum: 02. března 2014 20:13
Jméno: standa
IP: uživatel16883
 Nemužeš. Má jinou kompresní výšku-čuměl by 3mm ven z válce a prozměnu je vzadu krátký. Navíc je na 12mm pístní čep. Takže ne.
Datum: 02. března 2014 6:28
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau, dat tam můžeš cokoli, ale nejednoduší je píst přeměřit. Já bych to nedělal.
Datum: 02. března 2014 0:52
|



|