česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  165  166  167  168  169  170  171  172  173  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. V poslední době se tu nějak množí dotazy ohledně skupin ŘP. Bohužel i některé nepravdivé informace. Pro pořádek tedy dávam odkaz na platné aktuální znění zákona 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích. Pevně věřím, že většina z vás ten zákon nikdy nečetla a číst nebude, ale i tak se ten odkaz může hodit, už jenom kvůli těm skupinám ŘP. Nevěřte věcem, které jsou napsány na stránkách autoškoly z horní dolní, tyto informace jsou dost často mylné a zastaralé. Rozdělení vozidel do skupin najdete v třetí hlavě zákona, přibližně v polovině stránky. http://www.uplnezneni.cz/zakon/361-2000-sb-o-provozu-na-pozemnich-komunikacich/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2014 12:34
 
 
 
 
Jméno: hemelad ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže zkráceně :-) : Můžu s B řídit 05, která má ve velkém techničáku max konstr. rychlost 45 km/h ??? Já to po přečtení chápu tak, že jo. Díky za odkaz na zákon
 
 
Datum: 23. března 2014 12:34
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem pouze napsal že SKUPINA AM není omezená kubaturou, což je asi stejně polovičaté tvrzení jako tvoje odpověď na to, a to že JE :-) v tu chvíli mě samotného zajímalo jak na tom právě tyto vozítka jsou, proto jsem je do debaty zatáhl :-) alespoň jsme se posunuli o kus dál od opravdu pitomé otázky mám řidíčák, na čem s ním mohu jezdit :-D oba jsme se nevyjádřili jasně, také se omlouvám a děkuji za jasné vymezení termínů díky tvému odkazu ;-)
 
 
Datum: 10. března 2014 16:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Krakene, je zajímavé, že si si to s tou fámou hned takhle stáhnul na sebe. Ještě v minulé diskuzi jsi přece napsal, že nemám pravdu, když tvrdím, že mopedy a malé motocykly jsou mimo jiné omezeny objemem válců...Teď jasně vidíš, že to omezené objemem je. Takže mam pravdu, nebo ne? Mopedauta nechme stranou, to si do debaty zatáhl ty. Napsal jsem to opravdu dvousmyslně, ale nikoliv špatně, za to se omlouvám. Nicméně ten, kdo zná zákon, tak by se ani nemusel ptát, jak je to právně ošetřeno, a ani by ho nemohlo zmást to mé vyjádření. Nicméně, reagoval jsem na to, že motocykly nejsou omezeny pro skupinu Am obsahem. Jsou omezeny obsahem, a dokládám to platným zněním zákona.
 
 
Datum: 10. března 2014 16:33
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
3. čtyřkolová o hmotnosti v nenaloženém stavu nejvýše 350 kg se zdvihovým objemem ZÁŽEHOVÉHO motoru nepřevyšujícím 50 cm3 NEBO u jiných motorů s výkonem nejvýše 4 kW, takže kolečko :-) nauč se orientovat v textu,, TA VOZÍTKA JSOU NAFTOVÁ A MAJÍ VÝKON DO 4kw ;-) takže bych prosil neuvádět moje tvrzení jako fámy :-) VIZ TO, ŽE AUTO OD PATNÁCTI JE OBSAH ČTYŘ, NEBO PĚTISTOVKA
 
 
Datum: 10. března 2014 16:08
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14555    
Chci se zeptat jestli kdyz mam papiry na 125 (od 16 let) muzu ridit MZ 150 ktera ma jen vyssi objem ale ne vykon??. predem dikyrn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2014 21:40
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
můžeš, ale nesmějí tě chytit...
 
 
Datum: 10. března 2014 21:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16923    
Další co by měl vrátit řidičák !! Za dva dny druhej. Začnu sčítat statistiku. Jezdit mužeš na čem chceš ale papíry máš na motocykl do objemu válců 125ccm který nepřevyšuje výkon 11kw. Na základní škole nás učili,že 150 >125 ,,,nevim jestli se dnes takový věci ještě učí,,,je to dost staromódní,,,psát "psace" už dnes umí jeden ze čtyř,,,dva ze čtyř umí tiskace,zbytek lajkuje a sdílí na fejsbuku....
 
 
Datum: 10. března 2014 14:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau. Samozřejmě, že nemůžeš.
 
 
Datum: 10. března 2014 14:44
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel16495    
Čau, prosimvás tady na fichtlkrámku máte uvedeny ceny s DPH ?? Nebo se to přičte až po objednávce, na většině eshopech je uvedena cena s dph a bez dph, díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2014 12:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16923    
Ceny jsou samozřejmně s DPH. Tady je svět ještě v pořádku.
 
 
Datum: 10. března 2014 12:29
 
 
 
 
Jméno: Vy-mi      IP: uživatel15185    
Čao draci.. Prosím Vás máte někdo zkušenost s tímto karburátorem? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karburator_2928_taiwan22.html Chtěl bych ho nabastlit na svojí ČZ 175/487 + že na ní mám laďák.. Takže uvažuji jestli ještě nepřiobjednat sadu trysek.. Díkec za každou radu a tip, budu rád ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2014 11:37
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Poslední tipy 487 měly osazený hranatý 28mm karbec. Přinejmenším divný je, že sání zůstalo 26mm... Minimálně má modernější konstrukci. Mně na převrtaný 250/471 jede ten karbec líp než originál (vyčochtaný) 26mm karbec staré konstrukce.
 
 
Datum: 10. března 2014 11:37
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15808    
Ahoj draci, v létě okolo července mám v plánu vyrazit na Stadionovi S22 do Španělska, konkretně do Madridu. Myslíte, že to je s touhle motorizací, případně spolehlivostí mopeda vůbec reálné? Rád bych se vás tedy zeptal, jak případně doladit motor, aby byl co nejvíce spolehlivý, nějaké rady na cestu, jaké nahradní díly vzít atp. Děkuji za každou odpověď a názor, co si o tom myslíte. S pozdravem, Michal odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2014 0:54
 
 
 
 
Jméno: KokosCZ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To mas teda odvahu jet se Stadionem tak daleko.. No osobne si nemyslim ze dojedes :-D ale hodne stesti
 
 
Datum: 22. března 2014 0:54
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no on má v opavě strejdu nebo tak něco a ten taky jezdí dálkový cesty na fichtlu,250...
 
 
Datum: 13. března 2014 20:20
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nene
 
 
Datum: 12. března 2014 22:10
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jirka_z: jen tak mě napadá, neznáte se s Michalem H. z Tážal?
 
 
Datum: 11. března 2014 22:18
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
shrek: kdybys potřeboval nějakou radu s trasou nebo s něčím tak napiš.
 
 
Datum: 11. března 2014 21:07
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
shrek: Jojo, přesně. Napájeli jsme to klasickým zapalováním. Na Vape nejsou prostředky. :-) Ale je to dost individuální. Záleží na zapojení žárovek jak máš zapojený fichtl, jaké tam máš zápalko. jestli 20w, 30w. nebo já osobně tam mám staré provedení 05-tkové.
 
 
Datum: 11. března 2014 21:06
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15808    
Ahoj, děkuju všem za názory, moc jste mi pomohli, myslím, že jak se to bude blížít, tak vám pošlu nějakou dokumentaci, jak to vypadá s přípravami a poté snad i fotky z cesty. Díky moc, s pozdravem, Michal
 
 
Datum: 11. března 2014 15:55
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jirka_z: ty domácí nabíječky jste napájeli fichtláckým zapalováním? letos jedem taky chorvatsko,3 fichtly, já ačkoli vape mám doma tak pojedu kladívka, bojím že se vape rozteče :-D s tou nabíječkou by mě to zajímalo jelikož jsme se o tom bavili v hospodě a došli jsme k tomu že by to zápalkem mělo jít napájet v poho v případě že telefon má většinou 3,7V baterii...
 
 
Datum: 10. března 2014 21:49
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak jsem jel do Chorvatska tak jsem sebou měl kvalitnější olej abych mohl ředit 1:40 a tím pádem menší zátěž. Tlumiče taiwanské ok. Jen byly trochu "měkčí". Jeli jsme dva stroje pionýr a měli jsme sebou jeden stroj navigaci a druhý stroj telefon. Oba jsme měli podomácku udělaný nabíječky a osvědčilo se to. Nemusíš sedět na benzínce a hledat zásuvku. Pak to chce dobrej foták s dobrou baterkou ve fotáku. A kanystr jsme měli 5 litrů (nevím jaký máš dojezd na plnou nádrž). :-) Svíčky a žárovny jsou samožrejmost.
 
 
Datum: 10. března 2014 20:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16923    
A vzhledem k tomu,že Španělsko je svym způsobem taky konec světa tak bych po vzoru Egu a Babu (trabant afrikou) řešil filtraci vzduchu protože u S22 je takřka nulová - dál motor - repas kliky včetně novejch čepů,hlavně tisícihran spojky a pak výtupní hřídel ... Udělá to "Fiiiiiííí" a neušlapeš to už ani pedálama ... vape asi určitě ... No a zbytek asi klasika ... A bacha jeden trabant málem nedojel kvůli zapečenýmu pístu a absenci náhradních dílů do motoru... Cestu sis vybral fajnovou,bude to vcelku štreka,tak ať zase dojedeš dom....
 
 
Datum: 10. března 2014 14:19
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel16922    
Jo pravda, zapomněl jsem tam přepočítat spotřebu, počítal jsem to se spotřebou 1/100 a ještě jsem byl celkem unaven, přeci na to je ještě dostatek času. To Admin: no myslel jsem, že bych jel na origu, myslíš, že to nevydrží? ;-)
 
 
Datum: 10. března 2014 11:05
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16920    
s tim olejem si to ještě radši přepočítej.. řekl bych že při spotřebě 3 na sto a 1:33 mixu, by ti mělo na těch 2600km stačit cca 2,6l oleje.
 
 
Datum: 10. března 2014 9:09
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale nejedes draku na orig tlumicich vid? pac ty taiwansky jsou ok :-)
 
 
Datum: 10. března 2014 0:32
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15808    
Hele váha 84kg, pokud se tedy do léta nezakulatím. :-D Batoh/ počítám, že bude mít 15-20kg, z toho, že něco uchytím asi na přední vidlici/rám, aby celá váha nebyla vzadu, všechno je spíš ve fázi příprav, ale co jsem si tak dělal seznam věcí, tak by to na víc snad nemuselo být třeba. Děkuji za rady k ložiskům a výpletu. Sedačku jsem si vyplňoval sám kvalitnějším molitanem, než co se prodává normálně, takže zadnice zas tolik netrpí, i když věřím, že zrovna procházka růžýovým sadem to také nebude. Taky jsem si říkal, jak řešit dobíjení navigace/mob. telefonu, jestli případně každý den na benzínce někdy podvečer nebo koupit nějaký přenosný solární panel, abych nebyl odkázán na určité typy zázemí.
 
 
Datum: 09. března 2014 23:47
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
doufam ze budes mit celou cestu reflexni vestu na sobe,, to aby byla jistota co nejvetsi na zdarny navrat :-)
 
 
Datum: 09. března 2014 23:42
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vsude loziska SKF, i v kolech,, doporucuji dat na zadek draty M3,5, pac by mohli cestou prasakt,,, kolik je tva hmotnost a vaha batuzku? vape urcite vcetne stabilizatoru,, doporucuji celisti SVD co jsou v kramku,, pac jistota v bzdeni je v tomto pripade nutna na 100%a to i rovnez aby celisti neprasklaly,, no a pak dobrou vypln v sedacce,,
 
 
Datum: 09. března 2014 23:41
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15808    
Tak já doufám, že po cestě budou mít +- na skoro každé benzínce 2T olej, to by snad nemusel být problém, ač povezu svoje vlastní zásoby. Přeci i na tom zááápadě musí jezdit dvoutakty! S cestou, s kterou počítám tam a zpět by měla být celková vzdálenost 2600km, což mi při míchání 1/33 na necelých 8l oleje na celou cestu, což by se snad dalo zvládnout! :-)
 
 
Datum: 09. března 2014 23:32
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D to bude pár věcí, spíš si dopočítej množství oleje :-) to bude podle mě největší zátěž
 
 
Datum: 09. března 2014 23:27
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15808    
Tak právě na příští měsíc mám naplánovanou velkou generálku na novou sezónu, tak chci všechno co nejvíc spolehlivé. Tyjo, celý vnitřek, to abych vezl jen díly a spacák ne, ani na KusKus místo nebude! ;-)
 
 
Datum: 09. března 2014 23:20
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všechno jde a pokud dáš po návratu na net fotky tak máš mojí plnou podporu :-D , když vemeš náhradní díly na celý vnitřek motoru, pár drátů do kol, lanka a povinnou výbavu a zbytek motorky bude v dobrym stavu tak tě nemůže nic překvapit, vždyť si musíš všechny díly pamatovat :-) když to cestou přestane troubit nebo ukazovat rychlost je jedno :-) a nic jinýho na to snad už fakt neni ;-)
 
 
Datum: 09. března 2014 23:12
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15808    
Jinak všechno na seriovku, žádné tuningy, které by snižovaly životnost motoru, jediné, nad čím uvažuji je VAPE, abych se nemusel štvát s případným seřizováním zapalování. Právě na to budu předělávat jk Povinný ručení, abych měl asistenci po celé EU, Zdravotko a vlajka je samozřejmostí! Vím,že to bude trvat nejméně tak 2týdny tam a 2týdny zpět, abych neměl vyklepanou prdel, ale myslím si, že by to mohla být celkem příjmená cesta okolo severního pobřeží Francie - Normandie a pak hurá do Pyrenejí.
 
 
Datum: 09. března 2014 23:08
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku bud v poho,, kdyz nezanedbas gocko,, ta kto dojedes,, jen to potrebuje dobrej stav a vzhled je na tretim miste,,,, nejdriv dobrej motor a kola, karticku VZP a pak at to vypada jako stadour,,, jo a vlajecku CR na zadech,,to bych zapomel,,,
 
 
Datum: 09. března 2014 23:04
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dotaz na tělo draci :-) jak často musíte šáhnout na pionýrech na zapalování? po jaké době se vám rozhodí odtrh? a nepřilepšujte si :-) má to být objektivní anketa,,, já osobně ani nevím protože na dosavadnim pionýrovi bylo špatný uplně všecko, spíš se ptám lidí co na tom jezdí normálně do krámu, nebo na cesty.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2014 22:10
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak snad by to mělo chodit no :-) po generálce už to běželo, na první kopanec to po přeplavení chytlo, převodovka celá origo, skf ložiska, klika ckr s bronzovym puzdrem, no peněz jak na auto :-D taky ferodo lamely - z korků jsem vždycky uplně tek! to furt držet desítku se šroubovákem a přemejšlet jestli je jim teplo nebo zima :-D pak už jsem to nechával spíš víc do záběru, aspon jsem se naučil dát neutrál ještě při dojezdu :-) ,,, jsem zvedavej co se z toho vyklube :-) doufám že s ročnim nájezdem 2-3 tisíce na to nebudu muset 10 let šáhnout , ale nebyl bych to já abych si tu s prvníma penězma nezačal stavět další motůrek do skříně :-D
 
 
Datum: 10. března 2014 22:10
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za poslední 2 sezóny nalítáno 3200km a jednou pecka na svíčce a ucpaná tryska, svíčka se dala nová a po ucpané trysce jsem dal palivovej filtr... na zápalko jsem nešáhl :-)
 
 
Datum: 10. března 2014 21:53
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel16870    
Ja mam cely GO motoru na PiO dělaný před rokem a všechno jsem tam naladit od oka a vůbec si nestezuju jezdí jak drak jenom naliju benzin s olejem a jedu od te doby jsem do zapalování nesahal a klidně to ten můj kozi dech vytáhne na 65 km/h na rovince je to neskutečný stroj
 
 
Datum: 10. března 2014 20:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16927    
Ve svý podstatě máš pravdu. Když se udělá pio pořádně od základu a s rozumem (nekupovat cenou ale kvalitou a starý origo upřednostnit) tak tam nemá co odejít ... Ale prostě je to pio :-D to nejde vysvětlit ... Udělal sem si GO s lakem a chromama a kdybych ten motor neustále nepředělával tak to od roku 2009 bez poruchy jezdí ... protože mam v záloze motor evo "mínus jedna" a jeho komponenty a ten používam v mezidobích kdy je ten či onen upravenej motor na ponku tak tato hromádka neštěstí jede - motor z pio,kterej tam byl před GO od roku 71 v kterym je standartně vylítaná klika,relativně nový ložiska,gufera,uražená nakopávačka,vyražená přepážka a další drobný neštěstí a ten jede kdykoliv po namontování jen čuchne k benzínu :-) dalo by se konstatovat že je to nerozbitný,jenže ty ostatní motory jsou v TOPu a furt se serou ... Převodovka,řazení,vyskakující kvalty na rychlym 3Q,zatavená spojka na primáru,modrý ojnice,vyškvařený gufera,protočený ložiska v karterech ... A to že to prostě ze dne na den přestane jet a nereaguje to na nic až se naseru a hodim to pod plachtu... Pak to za tejden vyndam a ono to zas letí ... to nepochopíš... že někdo neumí a tak to taky vypadá,to je tady 90% dotazů,to chápu... Ale že je vše ok a nejede to a nebo to zlobí,to nepochopíš ... Vemu válec ze seriovky a dam ho na upravenej motor a letí to,,,vemu upravenej motor a dam na to seriovej válec a letí to...vrátim to nazpátek a nejede to....nasere mi to,upravenej motor vyhodim,hodim tam vyžvejkanou seriovku,jede to .... Upravenej rozeberu,nikde nic nenajdu,složim,hodim to do rámu a letí to .... Tohle mi vysvětli ??? :-D tohle nepochopí nikdo .... A právě kvůli tomuhle kocourkovu co s motorama praktikuju jsem objevil ten fakt,že je úplně jedno jak nastavíš origo zapalování-o čemž tu neustále píšu- vrazim tam zapalování,kouknu jestli vačka otvírá jak má,jestli je tam něco do půl mm,zápalko mezi dorazem a dorazem spíš víc doleva,svíčku už ani nevyndavam,to je zbytečný ... A jede to furt stejně... Anebo tam vrazim vape,mam to tak uzpůsobený že ať do rámu vrazim jakejkoliv motor s jakymkoliv příslušenstvim tak jedu ... Ale sou věci mezi nebem a zemí a to nepochopíš ... Někdy řikam že to jede podle fáze měsíce a vlhkosti vzduchu ... To co se tu dnes a denně řeší ... Tomu se tiše směju ... Takový problémy bych chtěl někdy zas mít :-D
 
 
Datum: 10. března 2014 19:14
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no já jsem právě zvědavej, automaticky kupovat vape nechci protože je to dost peněz, ale tenhle rok bude vlastně první rok kdy budu jezdit na od základu udělanym nerozes****m pionýrovi, do tý doby to byly vetešárny sesbíraný po vesnici a tak jsem se nedivil, že hodinu spravuju a pak půl hodiny jezdim... ale takhle jak to vidim, nemůže se na tom přece nic rozbít, a pokud jo tak to prostě vyměnim, udělám předstih a odtrh a dál na tom neni co řešit, prostě nemůžu přijít na to, proč se na tu motorku tak nadává, postupy oprav by nevydali ani na komiks, furt se to točí do kola, nejde benzín, nebo nejde jiskra,,, v životě jsem jinej problém neřešil a teď když ten motor znám nazpaměť, což tady skoro všichni, nechápu kde se berou ty záhady :-) opravdu, nerozumim tomu... je to českou povahou - nadáváme na všechno? nebo je to něco mezi nebem a zemí? nebo maj problém jen lidi co tomu nerozuměj? pokud zanedbám převodovku a prostor válce,,, jakákoli oprava by s příslušnym nářadím, dílama a vyhledáním závady neměla trvat spravit dýl jak dvacet minut a neřikejte mi, že výměny cívek na statoru, nebo cívky zapalovací je váš denní chleba, to přeci shoří jednou za deset let, možná ten kondenzátor, ten to asi chce kontrolovat aby se vyměnil včas a zabránilo se opálení kladívka,, opravdu bych byl rád kdyby mi někdo objasnil proč pořád slyšim jak je fichtl tohle a jak je fichtl tohle :-)
 
 
Datum: 10. března 2014 17:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16923    
No na Péráku jsem tam před cca 5-6 lety dával origo pérácký zapalování,něco od oka jsem tam na kladívka namotal asi stejně od oka jako ladím pio a ostatní... pak jsem doladil dobíjení a po týdnu malinko ubral na předstihu,protože ten motor šel dost tvrdě a od tý doby sem na to NEŠÁH!! Jakej mam předstih nevim a je mi to jedno,,,nej stroj,, absolutně bez údržbovej,jen nafoukat kola,ty holt trochu utikaj a vydržej nafouklý max 1 měsíc. Jo a někdy v r.2012 jsem měl nějaký chmíří ve VT a nedrželo to volnoběh... Jinak do toho leju jen palivo a neřešim nic. Jóóó pio ten i kdyby měl píst ze zlata tak se bude srát :-D i když vape je lék ...
 
 
Datum: 10. března 2014 16:49
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na J20 jezdím cca třičtvrtě roku, do školy týden, k babičce soboty.. a za tu dobu mě zklamal pouze dvakrát a na vině byla voda v zapalování (i přes dobrou přepážku, karter a plechy se tam dostala) a usadila se vespod a zapalovací cívka byla ponořená tak to nedávalo jiskru, po škole stačilo vyndat kontrolní kryt nechat tam pár minut hadru a zase to jelo .. na předstih jsem nešáhl, všechno tam je ještě původní a mazací plsť je naolejovaná .. takže řešením je zapalko v dobrém stavu, dobře seřízené, dobrá vzdálenost cívek od rotoru, nevymagnetovaný rotor, kladívka nejlépe neopálená a dobrou elektroinstalaci a hlavně si pečlivě vše zatěsni jak díru na kabeláž, tak přepážku a celé pravé víko včetně kontrolního víčka a vyhýbat se dešťum .. mě to zapalko nastavoval minulej rok strejc a říkal, že byl opravdu minimálně hnutý odtrh, možná i předstih, ale za vinu bych to dával opotřebení (fichtl je jinak v pův. stavu) ..
 
 
Datum: 10. března 2014 16:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na fichtlu každou chvíli, ale to už je asi tak 8 let a byl to dost vrak. Na číze preventivně po cca 5000km, na Stadionu jsem na to nesáhnul od koupě až do generálky, takže snad 5 let :-D Ono pokud je vačka OK, je tam mazací a namazanej polštářek, tak to vydrží hodně...Jinak Krakene, ještě jsem Ti odpovídal do dotazu ohledně skupiny Am, akorát to zapadlo na druhou stránku.
 
 
Datum: 10. března 2014 14:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16923    
V době kdy jsem jezdil na pio do školy tak to bylo různý,motor teda šlapal furt,zapalování někdy i měsíc-dva bez zásahu,ale pak taky nejel dvakrát do týdne,ale to zas byla hodně na vině chybějící přepážka a jak tam občas vlítla voda tak se to pak dva tejdny sralo ... Přepážku jsem zkurvil já řetězem ve druháku na gymplu. Táta mi tvrdí že zapalování nastavoval někdy v roce 80 - 82 a pak sme se v tom hrabali až když já sem začal jezdit do školy,že prej to chodilo 20 let bez zásahu až já to skurvil :-D což je vlastně pravda :-D
 
 
Datum: 10. března 2014 14:33
 
 
 
 
Jméno: honza-m ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
před sezonou očistím a jezdím, pokud neodejde kondík, tak na nastavení nesahám třeba pár let (( (kolega ze školy byl zas takový, že jakákoliv chyba v provozu byla dávána za vinu předstihu), holt taky zkušenost
 
 
Datum: 10. března 2014 13:08
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Stékance v laku. Zdravím,lakoval jsem fíka, ale bohužel se mi na podsedadlovém plechu udělal stékanec a na masce. Máte někdo fígl jak se jich jednoduše zbavit ? Zbrousit to pod vodou a rozleštit ? Nechci to zbrušovat a lakovat znova - lakováno kvalitní 2K barvou (akrylmetal). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2014 11:08
 
 
 
 
Jméno: rak      IP: uživatel16538    
odřízni žiletkou, z dálky to ani není videt :-D
 
 
Datum: 10. března 2014 11:08
 
 
 
 
Jméno: bagrosik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar chlapi. mam pincka, kdyz je motor studenej, tak v pohode nastartuju na naslapnuti, na prvni, ale kdyz motor na chvilu vypnu, jdu treba na 5 minut do shopu a pak k tomu prijdu tak proste za boha nechytne.. nevite čim to, popř jak to zpravit? trysky 68/38 origo airbox s novym filtrem, falesnej vzduch by to nikde sat nemelo, svicka brisk n14c :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2014 19:13
 
 
 
 
Jméno: bagrosik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hladinku jsem trochu snižil ale je citit že to nejede, a nechce se tomu v nizkejch a vynechava to, svicka je ok. ty vzdušníky jsou co? :-D to těsnění mezi valec a koleno?
 
 
Datum: 10. března 2014 19:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16923    
Prošťourat vzdušníky volnoběhu,hladinku trochec dolu a výborný proti těmto problémům je dát dvě těsnění pod sací koleno ... Co mam vape tak mi to chytá na ťuk studený i vařicí ...
 
 
Datum: 10. března 2014 14:48
 
 
 
 
Jméno: bagrosik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zalezi na tom jak dlouho to necham odstaveny. kdyz du jenom ne chvilu nekam tak ne pres noc to vypinam. ta hladina muze byt moc vysoka jo?
 
 
Datum: 10. března 2014 9:24
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
může,,,, vypínáš benzín po tom co to zdechneš?
 
 
Datum: 09. března 2014 22:12
 
 
 
 
Jméno: bagrosik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je tam VAPE takze predstih je v cajku svicku jsem zkousel davat novou, dela to same, karbec by mel byt nastavenej spravne, jehla 2 zarez zhora hladinka taky plus minus v poradku, muze to byt treba hladinou??
 
 
Datum: 09. března 2014 21:57
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Karbec nastavený správně ? Svíčku bych zkusil vyměnit nebo alespoň očistit. A předstih je ok ?
 
 
Datum: 09. března 2014 20:58
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci.. Dnes jel kámoš z kopce asi 80 bez plynu, jen lehce přibržďoval. Jenže z ničeho nic se mu uplně zablokovalo zadní kolo, bylo to na rozbití huby. Myslel jsem, že zadřel nebo tak. Má čz 175/487. Jenže číza pak normálně dál jela bez problému, prostě vše OK, jak kdyby se nic nestalo.. nevíte co to mohlo byt ? Protože tohle je tak na rozbití huby, ale nenapadá mě, co to mohlo být, ještě se mu tohle nestalo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2014 21:57
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Shrek: No, ale kdyby to zadřel a rozhýbal, tak by zůstaly nějaký známky toho zadření nebo ne ?
 
 
Datum: 11. března 2014 21:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle ani nebylo v nějak velké rychlosti. Jestli víš, jak je na konci Křivoklátu takové esíčko mezi skálama...tak tam přesně mi vyskočila ta pojistka, ani jsem nestihl vymáčknout spojku...v tom náklonu se toho už moc vymyslet nedá :-D
 
 
Datum: 11. března 2014 12:46
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8704    
No hezký,hezký ,,, to musela bejt pěkná smykovačka ,,, jednou jsem zaraf v hodně vysoký rychlosti pio a od tý doby z toho mam respekt ,,,
 
 
Datum: 11. března 2014 11:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Holt vyletěla pojistka pístního čepu, asi praskla :-) Předtim jsem pujčil na víkend čízu kámošovi, kterej jí kousnul, ale nepřiznal se k tomu :-D Holt když se chceš něčeho zbavit, tak to někomu pujč. Jinak na 487.4 jsem natočil asi 30tis, a nebýt téhle příhody, tak jsem vždy dojel bez poruchy :-)
 
 
Datum: 11. března 2014 8:05
 
 
 
 
Jméno: cezeta22      IP: uživatel14525    
Co s těma čízama pořád děláte, že zadíráte ... ? :-D Příručkový nastavení je nastavení k ničemu ... seřiďte to podle sebe a stylu jízdy, osobně jezdím 487,za 2 roky 13 000 km vždy na doraz, co motor dovolí i z kopce ... nikdy ani náznak přidírání ...
 
 
Datum: 11. března 2014 0:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando, o zadírání ČZ mi nic neřikej :-D Shodou okolností se mi tohle povedlo v Křivoklátě směrem na Městečko :-) Dokonce to bylo doplněno o nějakej ten kotrmelec po asfaltě :-D http://kolecko10.rajce.idnes.cz/foto_garaz/#porucha_2.jpg
 
 
Datum: 10. března 2014 20:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
taky nevím , ale povedlo se mi takhle zadřír 634 a ani nevim jak, olej v ní byl cca 1:35 a fichtla jsem takhle kolikrát držel přes trojku a tavil jsem ho po lese na vyjetej volej černej jak uhlí a nikdy nic
 
 
Datum: 10. března 2014 19:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16923    
Ty vol,,,to neni poprvý co to tady čtu,,,koukam to je na zadírání dost blbá motorka,,,proč se to tam tak často děje ? Třeba pérák je na to imuní,ale protože teorii 2T znám velmi dobře,tak ho občas z kopce protočim a nebo někde vyřadim,ale třeba z kopce v Roztokách u křivoklátu i v Křivoklátu kolem hradu dolu jedu 2-3 + brzda a zaklaplej plyn a nikdy nic... Tak já nevim proč se to na čízách děje...
 
 
Datum: 10. března 2014 17:05
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přidřeno, rozhýbáno... koukni na válec a příště vyřadit nebo vymáčknout spojku
 
 
Datum: 09. března 2014 22:06
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevím jak je to u 175, ale mě se něco podobného stalo na fichtlovi, bylo to kvuli tomu že sem si najel na lanko zadní brzdy, tak se ti mohlo stát něco podobnýho :-D
 
 
Datum: 09. března 2014 21:46
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel16870    
zdar draci dela tedy nekdo vybrusy valce na ČZ konkretne na 125 typ 476 dikz moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2014 15:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16923    
Napiš na mail,,,zjistim info
 
 
Datum: 10. března 2014 15:51
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel16870    
a za kolik diky
 
 
Datum: 10. března 2014 15:26
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel16923    
Umím zařídit.
 
 
Datum: 10. března 2014 13:50
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdar draci, 90tka mi za jízdy sem tam vynechá nevíte cím to může být to vynechávání dělá když jedu rychle a naráz zpomalím.Zkoušel jsem skoro vše tak už nevím co s tím, tak se obracím na vás. A ještě jedna věc že mi začlo něco klepat v motoru, ale před týdnem nic neklepalo, může to být klika? čím se u 90tky nejvíce ničila klika.za odpovědi dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2014 19:21
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
svíčka brisk n15c,jiskra je určitě dobrá mam tam dané zapalování vape,tak je neco v karburátoru, ale už nevím co zkoušel jsem výšku hladiny i šroub bohatosti i jehluu,ale nepomohlo tak nevím co už mam zkusit
 
 
Datum: 10. března 2014 19:21
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seštelovaný karbec máš, svíčka dobrá ? To klepání může být cokoliv.. čep, klika, kroužky
 
 
Datum: 09. března 2014 20:39
 
 
 
 
Jméno: Jiří      E-mail:      IP: uživatel606    
Zdravím všechny... Mám dotaz,nevěděl jsem do jaké kategorie to mám zařadit,jelikož opravdu nevím čím to je... Jedná se o Jawu 50 (21). Motor po GO a po startu běží jako hodinky,co se týká jízdy je to prostě paráda. Ale řeším to,že za studena,zkrátka když není zahřátý jízdou,naskočí přes startovací páku na poprvé. Ale když se motor zahřeje,už jej musím roztlačit přes převod,nebo to jde jen hodně těžko. Vím,že to asi není nic zásadního a dost možná je to neduha všech těchto motorů,ale třeba se to dá nějak vyřešit. Předem díky za rady a názory. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2014 11:43
 
 
 
 
Jméno: Jiri      E-mail:      IP: uživatel16932    
Oprava predchoziho prispevku.... Napsal jsem ze lozisko drzi na cepu samotne ojnice,melo tam byt samotne klikovky. Takze pardon.
 
 
Datum: 11. března 2014 11:43
 
 
 
 
Jméno: Jiri      E-mail:      IP: uživatel16932    
Tak jsem to vcera rozdelal a zjistil nasledujici veci.... Hlavni hridel nedrzi v lozisku,jelikoz je zkratka moc vychozena... To same kolo s nabojem,ktere je naproti,proto se tyto dva kusy pohybovaly... Dale se potvrdilo ze je vychozeny ten karter,lozisko jsem vytlacil prsty... Na druhe strane to ovsem drzi. Ale k tomu vsemu se pridala dalsi vec... Po rozdelani karteru od sebe,mi zustalo jedno z lozisek od klikovky na tom cepu samotne ojnice... Takze je ten karter vychozeny i tam... Ted je jasne ze musim koupit hlavni hridel a i to naproti. Take musim nejak sundat to lozisko z te klikovky. Ale otazka zni jak? Jde mi o to abych ji neposkodil. Nejaka rada? A ted to posledni... Ma cenu tam ty loziska nejak lepit atd.,nebo radsi sehnat kartery,nebo cely motor? Uz me to fakt stve. Ja blb byl liny poskladat ten motor,tak jsem poprosil znameho,ale tomu asi bylo jedno,ze hridele nedrzi v loziskach a ani to ,ze loziska nedrzi v karterech... Takze priste uz jedine sam...
 
 
Datum: 11. března 2014 11:40
 
 
 
 
Jméno: Jiri      E-mail:      IP: uživatel606    
No rozdelam a uvidim co a jak... Pomerim delky,popripade vyfotim a hodim to sem. Fakt si nejsem jisty,je mozne ze jsem to nejak prohodil,pac jsek v te dobe mel rozhozeny i ten 05kovy motor,sice jsem to mel trochu jinde,ale stat se muze... No loziska na klikovce jsem menil a ty tam drzi,stejne tak i lozisko pod retezovym kolem. Jen to jedno spojkove tam lita. Ale mi receno,ze to lze nalepit,otazka je,jak moc toto lozisko dostava zabrat atd. Mozna kdybych to nalepil a jeste srazil hranu,mohlo by to drzet...
 
 
Datum: 10. března 2014 17:27
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to mrkneš a uvidíš :-) o kartech jsem psal proto že kdyby ti v nich nedrželi ložiska, tak tu jedny mám, ale musel bys nějak vyřešit to, že by ti od řetězu lítal na zapalko bordel,, ale jak to píšeš tak si tam opravdu možná dal hlavní hřídel z 05, ale je divný že se ti hýbe výstupní hřídel, ta by měla držet v ložisku fest, a samozřejmě i ložisko v karteru, jak sem psal, rozeber to a hned uvidíš, kdyby sis nebyl jist délkami hřídelí tak pak napiš a skočim to do garáže změřit ;-) ale žádná věda to podle mě nebude ;-)
 
 
Datum: 10. března 2014 14:03
 
 
 
 
Jméno: Jiri      IP: uživatel16924    
No nejsem az tak zasvecen,takze se zeptam... S jakou prerazenou prepazkou? Nevim ted o co GO... :-D No z casovych duvodu jssem se zatim dostal jen k ocesani ozubenych kolecek retezu pod levym a pravym vikem,sroubu,zapalka atd. Ted me ceka uz jen samotne puleni motoru. Ale uz ted jsem si vsiml ze se mi pohybuje i ta cast na strane zapalovani,na ktere je umisteno retezove kolecko... A to stejnym zpusobem,jako hlavni hridel. Hybe se taky dovnitr a ven... Prijde mi,jako by byla jedna z techto casti kratsi nez by mela. Ted me tak napadlo,mam tu doma rozdelany motor i z jawy 05. A vim ze ty dily jsou i dosti podobne a lisi se jen v delkach a velikostech. Tak jestli jsem to nejak nepopletl. Ale to snad ne,to bych se asi nasr... Ale na druhou stranu,aspon bych vyresil problem,sice jen z poloviny,ale aspon neco... Jsem zvedav jak to dopadne s tim loziskem. To ze se v tom karteru pohybuje je dosti blbe. Prinejhorsim novy no...
 
 
Datum: 10. března 2014 12:45
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozeber to a najdi problém, pokud budeš opatrnej na ložiska a udržíš je v čistotě tak to bude oprava za pár korun ;-) myslim tak do pětistovky, i hezký kartery seženeš za 300, já bych tu kdyžtak jedny měl, ovšem s klasikou - proraženou přepážkou u zapalka :-)
 
 
Datum: 09. března 2014 21:12
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel606    
Jo ta tam je,jenže ložisko se hýbe směrem od ní i s hlavní hřídelí a pak rachotí spojka a dnes se mi dokonce nějakým způsobem dvakrát sekly lamely a spojka nešla... Před tím to sice fungovalo,ale něco tam při neutrálu rachotilo a při zmáčknutí spojky ještě víc. Proto jsem kupoval nový primární řetěz,jelikož jsem myslel,že rachotí ten,ale to jsem se mýlil... Je to docela na nic,je asi vychozená díra na ložisko,nebo nevím. Ale spíše se divím,že se hýbe i ta hřídel,to neznačí nic dobrého pokud se nemýlím. Nevím co teď s tím..
 
 
Datum: 09. března 2014 20:26
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Neměla by u toho ložiska být tato pojistná seegrovka? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pojistka_loziska_6303.html
 
 
Datum: 09. března 2014 20:07
 
 
 
 
Jméno: Jiří      E-mail:      IP: uživatel606    
No zkusím oba způsoby a uvidí se... Ale nevím co bych seřizoval... Všechno je v cajku a doladěné k dokonalosti,už ani nedovedu spočítat dobu po kterou jsem vše ladil a vyměňoval. Těsnění všude kde má být,vyměněná veškerá gufera,ložiska na klikovce,slícovaná hlava s válcem a výbrus.Výfuk taky průchodný. Předstihem to nejspíše nebude,to by to pak nešlo ani za studena bych řekl... Ale překontroluji to a uvidí se. Tohle je,ale docela to poslední,co bych teď řešit jak jsem dnes zjistil. Dneska jsem to vytáhl na vzduch,s tím že to trochu projedu,párkrát jsem zařadil a asi po třetí už to se mnou cuklo,jako bych nezmáčkl spojku,zkoušel jsem to ještě párkrát a nic,po vypuštění oleje a sundání krytu jsem zjistil,že se mi nějak sekly lamely a že se mi ode mne a ke mně posunuje cca půl céntimetrů spojkový koš.takže jsem jej sundal i z lamelami. Zjistil jsem,že se mi posunuje ložisko i s hlavní hřídelí dovnitř a ven. Je divné,že se hýbe hlavní hřídel,natož pak i to ložisko,které tam má být napevno nalisované a ne jezdit tam a zpět. Je mi jasné,že budu půlit motor,ale neví někdo co konkrétně s tím?.... Jestli to spíše jde.. Abych nemusel měnit celou polovinu motoru ,nebo ještě hůř shánět celý.
 
 
Datum: 09. března 2014 19:09
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel16773    
To je teda pěknej blábol. Stačí dát plnej plyn a pořádně šlápnout a chytne to hned pokud máš vše správně seřízený. :-) Teď mi tu bude zase každej machýrek nadávat jakej jsem debil, že to neni pravda a bla bla bla .... Poslušte si :-D
 
 
Datum: 09. března 2014 17:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16917    
je to neduh v konstrukci a jako řešení v konstrukci je stroj naklonit mírně na karbec ...to nejni blabol je to i v manualu co se dával k fichtlovi od novoty....prostě soudruzi někde udělali chybu....vyzkoušej pomáhá to
 
 
Datum: 09. března 2014 16:44
 
 
 
 
Jméno: Erik      IP: uživatel16886    
Čau, potřebuju poradit s BAB 210. kdyz si koupim řadící čelisti (těžký) tak jaky mam dát unašeče? těžký, lehčí... Dik moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2014 13:46
 
 
 
 
Jméno: Erik      IP: uživatel16886    
už to vím, dík :-)
 
 
Datum: 09. března 2014 13:46
 
 
 
 
Jméno: Erik      IP: uživatel16886    
já nevím proto se ptám jestli se to nějak nekombinuje
 
 
Datum: 09. března 2014 13:43
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
tak logicky ty těžký ne? :-D
 
 
Datum: 09. března 2014 13:15
 
 
 
 
Jméno: maqrtek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci, je možný zaměnit startovací hřídel se segmentem z jawa 555 za hřídel se segmentem z jawy 20/21/23 ??? mám na 555 servaný zuby a i hřídel je taková olezlá hnusná, tak že bych to vyměnil komplet... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2014 23:48
 
 
 
 
Jméno: maqrtek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže dát hřídel a segment z 05 jo?
 
 
Datum: 09. března 2014 23:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
dej hřídel z 05 a segment z 21 a půjde to v poho
 
 
Datum: 09. března 2014 19:41
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejde to, ale dílama z nulapětky by mělo :-)
 
 
Datum: 09. března 2014 19:34
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14442    
Zdar hoši jaký je potřeba olej pro ferodové lamely? díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2014 13:27
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14442    
Díky
 
 
Datum: 09. března 2014 13:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klasický převodový, PP80 nebo PP90...
 
 
Datum: 09. března 2014 10:00
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel16580    
Zdar z čeho je vyroben ta rukojet plynu cagiva co tu máte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2014 23:04
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
plast
 
 
Datum: 09. března 2014 23:04
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Chýlek      E-mail:      IP: uživatel15460    
Zdarec draci.Když fichtla nastartuju tak celkem drží volnoběh,ale jakmile se motor zahřeje,tak ho nechce držet vubec,nevíte čím to muže být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2014 9:39
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14442    
trosinku pritáhnout šroubek mezi tryskama na karburátoru.
 
 
Datum: 09. března 2014 9:39
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16914    
zřejmě bohatá směs.. studenej fík potřebuju bohatší a proto to funguje.. ohřeje li se - už se to pravděpodobně ulejvá - nastavit karbec: zřejmě snížit hladinu atd.
 
 
Datum: 08. března 2014 22:34
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel13988    
zdar nevite nekdo jak zadelat malou diru v nadrzi? ja ji zapajel a doufam ze to staci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2014 21:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To neni vyloženě epoxid, to je epoxidová barva...používam jí běžně. Vydrží to nesmysl.
 
 
Datum: 08. března 2014 21:48
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel13988    
dik za rady ale ten epoxid se mi libi vic nez ta barva ty barve bych moc neveril
 
 
Datum: 08. března 2014 21:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dwein: Čoveče tohle řešení se mi fakt osvědčilo :-) Nádrž sákla u předního držáku. Vařit se mi to nechtělo kvůli laku. Tak se to vylilo epoxidovou barvou, a od té doby asi 5 sezon klid :-) A jinak jezdim na čistej naturál a do toho se za karburátorem přikapává cosi mastného :-D
 
 
Datum: 08. března 2014 21:39
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel16913    
kolečko ty jezdíš na barvu? no fuj teda, to musí bejt za tebou smrad.... jardo jestli si to dobře prohřál, tak by to mělo fungovat.
 
 
Datum: 08. března 2014 21:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Já nádrž vylil barvou a taky to už neteče.
 
 
Datum: 08. března 2014 20:54
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
zdarec. mám problém se spojkou po každé jízdě se povoluje a pak nebere skoro vubec nevíte co se muže povolovat ? lanko a šroub v karteru se nepovolujern odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2014 17:11
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
diky za odpovědi tyčinka byla prohlá tak sem ji otočil z druhé strany mackal sem spoku jen tak a nic pak sem zapl motor a na volnobeh sem ju mackal a zas sa povolila
 
 
Datum: 10. března 2014 17:11
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
Čau jestli to máš u fichtla tak tam máš měkkou tyčku spojky tu delší já taky že se jedu projet párkrát sem zařadil a v tyčce vydřená kulička kup si tam tu tvrdší
 
 
Datum: 08. března 2014 16:43
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16910    
jestli vona se ti nepovoluje matka koše?
 
 
Datum: 08. března 2014 14:26
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel14205    
zdravim vsechny. chtel bych se zeptat, mam papiry skupiny AM, mohl bych ridit simsona ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2014 18:18
 
 
 
 
Jméno: fk      IP: uživatel13006    
Skupina AM nerovná se Am. Je to podobné, nikoliv totožné.
 
 
Datum: 15. března 2014 18:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Krakene, najdi si prosím aktuální znění zákona 361/2000sb. o provozu na pozemních komunikacích. Je tam naprosto jasně napsáno, že dvoukolová vozidla jsou omezena, mimo jiné, obsahem spalovacího motoru do 50ccm. Čtyřkolová vozidla jsou omezena do 50ccm v případě zážehového motoru, a do 4kw v případě motoru jiného (elektro nebo nafta). Takže zhruba tak k této fámě...
 
 
Datum: 10. března 2014 14:54
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jsem to dohledal, skutečně amko neni omezený kubaturou, takže nemáš pravdu kolečko
 
 
Datum: 09. března 2014 20:31
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jak je to tedy právně vyřešený s takovym tim autem od patnácti? jmenuje se AIXAM, má obsah 500 ccm, max rychlost 45 km/h a prodává se přímo s tím že je možný ho řídit od patnácti...
 
 
Datum: 09. března 2014 19:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jirka: S ohledem na obsah válců...
 
 
Datum: 09. března 2014 16:04
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne, simsona řídit nemůžeš. Skupina Am opravňuje k řízení mopedů a malých motocyklů s maximální konstrukční rychlostí do 45 km/h (bez ohledu na objem válců a výkon motoru).
 
 
Datum: 09. března 2014 11:26
 
 
 
 
Jméno: _Pavel_      IP: uživatel16118    
Dokud te nechyti , tak si rid co chce :-D
 
 
Datum: 08. března 2014 21:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16909    
Jdi a vrať papíry,,,,tys je neměl udělat,,,jenže je to dnes tak jednoduchý že to udělá každej :-(
 
 
Datum: 08. března 2014 14:56
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pro mě za mě můžeš řídit třeba tatru...
 
 
Datum: 08. března 2014 14:47
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel16719    
Jestli máš řidičák AM, tak by si měl vědět co můžeš řídit!!!!!
 
 
Datum: 08. března 2014 12:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co bys řekl?
 
 
Datum: 08. března 2014 11:47
 
<  165  166  167  168  169  170  171  172  173  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 11:40:31 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu