Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar. V poslední době se tu nějak množí dotazy ohledně skupin ŘP. Bohužel i některé nepravdivé informace. Pro pořádek tedy dávam odkaz na platné aktuální znění zákona 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích. Pevně věřím, že většina z vás ten zákon nikdy nečetla a číst nebude, ale i tak se ten odkaz může hodit, už jenom kvůli těm skupinám ŘP. Nevěřte věcem, které jsou napsány na stránkách autoškoly z horní dolní, tyto informace jsou dost často mylné a zastaralé. Rozdělení vozidel do skupin najdete v třetí hlavě zákona, přibližně v polovině stránky. http://www.uplnezneni.cz/zakon/361-2000-sb-o-provozu-na-pozemnich-komunikacich/
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2014 12:34
 takže zkráceně  : Můžu s B řídit 05, která má ve velkém techničáku max konstr. rychlost 45 km/h ??? Já to po přečtení chápu tak, že jo. Díky za odkaz na zákon
Datum: 23. března 2014 12:34
 já jsem pouze napsal že SKUPINA AM není omezená kubaturou, což je asi stejně polovičaté tvrzení jako tvoje odpověď na to, a to že JE  v tu chvíli mě samotného zajímalo jak na tom právě tyto vozítka jsou, proto jsem je do debaty zatáhl  alespoň jsme se posunuli o kus dál od opravdu pitomé otázky mám řidíčák, na čem s ním mohu jezdit  oba jsme se nevyjádřili jasně, také se omlouvám a děkuji za jasné vymezení termínů díky tvému odkazu
Datum: 10. března 2014 16:36
 Krakene, je zajímavé, že si si to s tou fámou hned takhle stáhnul na sebe. Ještě v minulé diskuzi jsi přece napsal, že nemám pravdu, když tvrdím, že mopedy a malé motocykly jsou mimo jiné omezeny objemem válců...Teď jasně vidíš, že to omezené objemem je. Takže mam pravdu, nebo ne? Mopedauta nechme stranou, to si do debaty zatáhl ty. Napsal jsem to opravdu dvousmyslně, ale nikoliv špatně, za to se omlouvám. Nicméně ten, kdo zná zákon, tak by se ani nemusel ptát, jak je to právně ošetřeno, a ani by ho nemohlo zmást to mé vyjádření. Nicméně, reagoval jsem na to, že motocykly nejsou omezeny pro skupinu Am obsahem. Jsou omezeny obsahem, a dokládám to platným zněním zákona.
Datum: 10. března 2014 16:33
 3. čtyřkolová o hmotnosti v nenaloženém stavu nejvýše 350 kg se zdvihovým objemem ZÁŽEHOVÉHO motoru nepřevyšujícím 50 cm3 NEBO u jiných motorů s výkonem nejvýše 4 kW, takže kolečko  nauč se orientovat v textu,, TA VOZÍTKA JSOU NAFTOVÁ A MAJÍ VÝKON DO 4kw  takže bych prosil neuvádět moje tvrzení jako fámy  VIZ TO, ŽE AUTO OD PATNÁCTI JE OBSAH ČTYŘ, NEBO PĚTISTOVKA
Datum: 10. března 2014 16:08
Jméno: pepa
IP: uživatel14555
 Chci se zeptat jestli kdyz mam papiry na 125 (od 16 let) muzu ridit MZ 150 ktera ma jen vyssi objem ale ne vykon??. predem dikyrn
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2014 21:40
 můžeš, ale nesmějí tě chytit...
Datum: 10. března 2014 21:40
Jméno: standa
IP: uživatel16923
 Další co by měl vrátit řidičák !! Za dva dny druhej. Začnu sčítat statistiku. Jezdit mužeš na čem chceš ale papíry máš na motocykl do objemu válců 125ccm který nepřevyšuje výkon 11kw. Na základní škole nás učili,že 150 >125 ,,,nevim jestli se dnes takový věci ještě učí,,,je to dost staromódní,,,psát "psace" už dnes umí jeden ze čtyř,,,dva ze čtyř umí tiskace,zbytek lajkuje a sdílí na fejsbuku....
Datum: 10. března 2014 14:55
 Čau. Samozřejmě, že nemůžeš.
Datum: 10. března 2014 14:44
Jméno: Martin
IP: uživatel16495
 Čau, prosimvás tady na fichtlkrámku máte uvedeny ceny s DPH ?? Nebo se to přičte až po objednávce, na většině eshopech je uvedena cena s dph a bez dph, díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2014 12:29
Jméno: standa
IP: uživatel16923
 Ceny jsou samozřejmně s DPH. Tady je svět ještě v pořádku.
Datum: 10. března 2014 12:29
Jméno: Vy-mi
IP: uživatel15185
Posl.aktualizace: 10. března 2014 11:37
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Poslední tipy 487 měly osazený hranatý 28mm karbec. Přinejmenším divný je, že sání zůstalo 26mm... Minimálně má modernější konstrukci. Mně na převrtaný 250/471 jede ten karbec líp než originál (vyčochtaný) 26mm karbec staré konstrukce.
Datum: 10. března 2014 11:37
Jméno: Michal
IP: uživatel15808
 Ahoj draci,
v létě okolo července mám v plánu vyrazit na Stadionovi S22 do Španělska, konkretně do Madridu. Myslíte, že to je s touhle motorizací, případně spolehlivostí mopeda vůbec reálné? Rád bych se vás tedy zeptal, jak případně doladit motor, aby byl co nejvíce spolehlivý, nějaké rady na cestu, jaké nahradní díly vzít atp. Děkuji za každou odpověď a názor, co si o tom myslíte.
S pozdravem,
Michal
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2014 0:54
 To mas teda odvahu jet se Stadionem tak daleko.. No osobne si nemyslim ze dojedes  ale hodne stesti
Datum: 22. března 2014 0:54
 no on má v opavě strejdu nebo tak něco a ten taky jezdí dálkový cesty na fichtlu,250...
Datum: 13. března 2014 20:20
 nene
Datum: 12. března 2014 22:10
 jirka_z: jen tak mě napadá, neznáte se s Michalem H. z Tážal?
Datum: 11. března 2014 22:18
 shrek: kdybys potřeboval nějakou radu s trasou nebo s něčím tak napiš.
Datum: 11. března 2014 21:07
 shrek: Jojo, přesně. Napájeli jsme to klasickým zapalováním. Na Vape nejsou prostředky.  Ale je to dost individuální. Záleží na zapojení žárovek jak máš zapojený fichtl, jaké tam máš zápalko. jestli 20w, 30w. nebo já osobně tam mám staré provedení 05-tkové.
Datum: 11. března 2014 21:06
Jméno: Michal
IP: uživatel15808
 Ahoj, děkuju všem za názory, moc jste mi pomohli, myslím, že jak se to bude blížít, tak vám pošlu nějakou dokumentaci, jak to vypadá s přípravami a poté snad i fotky z cesty.
Díky moc, s pozdravem,
Michal
Datum: 11. března 2014 15:55
 jirka_z: ty domácí nabíječky jste napájeli fichtláckým zapalováním? letos jedem taky chorvatsko,3 fichtly, já ačkoli vape mám doma tak pojedu kladívka, bojím že se vape rozteče  s tou nabíječkou by mě to zajímalo jelikož jsme se o tom bavili v hospodě a došli jsme k tomu že by to zápalkem mělo jít napájet v poho v případě že telefon má většinou 3,7V baterii...
Datum: 10. března 2014 21:49
 jak jsem jel do Chorvatska tak jsem sebou měl kvalitnější olej abych mohl ředit 1:40 a tím pádem menší zátěž. Tlumiče taiwanské ok. Jen byly trochu "měkčí". Jeli jsme dva stroje pionýr a měli jsme sebou jeden stroj navigaci a druhý stroj telefon. Oba jsme měli podomácku udělaný nabíječky a osvědčilo se to. Nemusíš sedět na benzínce a hledat zásuvku. Pak to chce dobrej foták s dobrou baterkou ve fotáku. A kanystr jsme měli 5 litrů (nevím jaký máš dojezd na plnou nádrž).  Svíčky a žárovny jsou samožrejmost.
Datum: 10. března 2014 20:34
Jméno: standa
IP: uživatel16923
 A vzhledem k tomu,že Španělsko je svym způsobem taky konec světa tak bych po vzoru Egu a Babu (trabant afrikou) řešil filtraci vzduchu protože u S22 je takřka nulová - dál motor - repas kliky včetně novejch čepů,hlavně tisícihran spojky a pak výtupní hřídel ... Udělá to "Fiiiiiííí" a neušlapeš to už ani pedálama ... vape asi určitě ... No a zbytek asi klasika ... A bacha jeden trabant málem nedojel kvůli zapečenýmu pístu a absenci náhradních dílů do motoru... Cestu sis vybral fajnovou,bude to vcelku štreka,tak ať zase dojedeš dom....
Datum: 10. března 2014 14:19
Jméno: Michal
IP: uživatel16922
 Jo pravda, zapomněl jsem tam přepočítat spotřebu, počítal jsem to se spotřebou 1/100 a ještě jsem byl celkem unaven, přeci na to je ještě dostatek času.
To Admin: no myslel jsem, že bych jel na origu, myslíš, že to nevydrží?
Datum: 10. března 2014 11:05
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16920
 s tim olejem si to ještě radši přepočítej.. řekl bych že při spotřebě 3 na sto a 1:33 mixu, by ti mělo na těch 2600km stačit cca 2,6l oleje.
Datum: 10. března 2014 9:09
 ale nejedes draku na orig tlumicich vid? pac ty taiwansky jsou ok
Datum: 10. března 2014 0:32
Jméno: Michal
IP: uživatel15808
 Hele váha 84kg, pokud se tedy do léta nezakulatím.  Batoh/ počítám, že bude mít 15-20kg, z toho, že něco uchytím asi na přední vidlici/rám, aby celá váha nebyla vzadu, všechno je spíš ve fázi příprav, ale co jsem si tak dělal seznam věcí, tak by to na víc snad nemuselo být třeba.
Děkuji za rady k ložiskům a výpletu. Sedačku jsem si vyplňoval sám kvalitnějším molitanem, než co se prodává normálně, takže zadnice zas tolik netrpí, i když věřím, že zrovna procházka růžýovým sadem to také nebude.
Taky jsem si říkal, jak řešit dobíjení navigace/mob. telefonu, jestli případně každý den na benzínce někdy podvečer nebo koupit nějaký přenosný solární panel, abych nebyl odkázán na určité typy zázemí.
Datum: 09. března 2014 23:47
 doufam ze budes mit celou cestu reflexni vestu na sobe,, to aby byla jistota co nejvetsi na zdarny navrat
Datum: 09. března 2014 23:42
 vsude loziska SKF, i v kolech,, doporucuji dat na zadek draty M3,5, pac by mohli cestou prasakt,,, kolik je tva hmotnost a vaha batuzku? vape urcite vcetne stabilizatoru,, doporucuji celisti SVD co jsou v kramku,, pac jistota v bzdeni je v tomto pripade nutna na 100%a to i rovnez aby celisti neprasklaly,, no a pak dobrou vypln v sedacce,,
Datum: 09. března 2014 23:41
Jméno: Michal
IP: uživatel15808
 Tak já doufám, že po cestě budou mít +- na skoro každé benzínce 2T olej, to by snad nemusel být problém, ač povezu svoje vlastní zásoby. Přeci i na tom zááápadě musí jezdit dvoutakty! S cestou, s kterou počítám tam a zpět by měla být celková vzdálenost 2600km, což mi při míchání 1/33 na necelých 8l oleje na celou cestu, což by se snad dalo zvládnout!
Datum: 09. března 2014 23:32
  to bude pár věcí, spíš si dopočítej množství oleje  to bude podle mě největší zátěž
Datum: 09. března 2014 23:27
Jméno: Michal
IP: uživatel15808
 Tak právě na příští měsíc mám naplánovanou velkou generálku na novou sezónu, tak chci všechno co nejvíc spolehlivé. Tyjo, celý vnitřek, to abych vezl jen díly a spacák ne, ani na KusKus místo nebude!
Datum: 09. března 2014 23:20
 všechno jde a pokud dáš po návratu na net fotky tak máš mojí plnou podporu  , když vemeš náhradní díly na celý vnitřek motoru, pár drátů do kol, lanka a povinnou výbavu a zbytek motorky bude v dobrym stavu tak tě nemůže nic překvapit, vždyť si musíš všechny díly pamatovat  když to cestou přestane troubit nebo ukazovat rychlost je jedno  a nic jinýho na to snad už fakt neni
Datum: 09. března 2014 23:12
Jméno: Michal
IP: uživatel15808
 Jinak všechno na seriovku, žádné tuningy, které by snižovaly životnost motoru, jediné, nad čím uvažuji je VAPE, abych se nemusel štvát s případným seřizováním zapalování. Právě na to budu předělávat jk Povinný ručení, abych měl asistenci po celé EU, Zdravotko a vlajka je samozřejmostí!
Vím,že to bude trvat nejméně tak 2týdny tam a 2týdny zpět, abych neměl vyklepanou prdel, ale myslím si, že by to mohla být celkem příjmená cesta okolo severního pobřeží Francie - Normandie a pak hurá do Pyrenejí.
Datum: 09. března 2014 23:08
 draku bud v poho,, kdyz nezanedbas gocko,, ta kto dojedes,, jen to potrebuje dobrej stav a vzhled je na tretim miste,,,, nejdriv dobrej motor a kola, karticku VZP a pak at to vypada jako stadour,,, jo a vlajecku CR na zadech,,to bych zapomel,,,
Datum: 09. března 2014 23:04
 dotaz na tělo draci  jak často musíte šáhnout na pionýrech na zapalování? po jaké době se vám rozhodí odtrh? a nepřilepšujte si  má to být objektivní anketa,,, já osobně ani nevím protože na dosavadnim pionýrovi bylo špatný uplně všecko, spíš se ptám lidí co na tom jezdí normálně do krámu, nebo na cesty..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2014 22:10
 tak snad by to mělo chodit no  po generálce už to běželo, na první kopanec to po přeplavení chytlo, převodovka celá origo, skf ložiska, klika ckr s bronzovym puzdrem, no peněz jak na auto  taky ferodo lamely - z korků jsem vždycky uplně tek! to furt držet desítku se šroubovákem a přemejšlet jestli je jim teplo nebo zima  pak už jsem to nechával spíš víc do záběru, aspon jsem se naučil dát neutrál ještě při dojezdu  ,,, jsem zvedavej co se z toho vyklube  doufám že s ročnim nájezdem 2-3 tisíce na to nebudu muset 10 let šáhnout , ale nebyl bych to já abych si tu s prvníma penězma nezačal stavět další motůrek do skříně
Datum: 10. března 2014 22:10
 za poslední 2 sezóny nalítáno 3200km a jednou pecka na svíčce a ucpaná tryska, svíčka se dala nová a po ucpané trysce jsem dal palivovej filtr... na zápalko jsem nešáhl
Datum: 10. března 2014 21:53
Jméno: Pepa
IP: uživatel16870
 Ja mam cely GO motoru na PiO dělaný před rokem a všechno jsem tam naladit od oka a vůbec si nestezuju jezdí jak drak jenom naliju benzin s olejem a jedu od te doby jsem do zapalování nesahal a klidně to ten můj kozi dech vytáhne na 65 km/h na rovince je to neskutečný stroj
Datum: 10. března 2014 20:40
Jméno: standa
IP: uživatel16927
 Ve svý podstatě máš pravdu. Když se udělá pio pořádně od základu a s rozumem (nekupovat cenou ale kvalitou a starý origo upřednostnit) tak tam nemá co odejít ... Ale prostě je to pio  to nejde vysvětlit ... Udělal sem si GO s lakem a chromama a kdybych ten motor neustále nepředělával tak to od roku 2009 bez poruchy jezdí ... protože mam v záloze motor evo "mínus jedna" a jeho komponenty a ten používam v mezidobích kdy je ten či onen upravenej motor na ponku tak tato hromádka neštěstí jede - motor z pio,kterej tam byl před GO od roku 71 v kterym je standartně vylítaná klika,relativně nový ložiska,gufera,uražená nakopávačka,vyražená přepážka a další drobný neštěstí a ten jede kdykoliv po namontování jen čuchne k benzínu  dalo by se konstatovat že je to nerozbitný,jenže ty ostatní motory jsou v TOPu a furt se serou ... Převodovka,řazení,vyskakující kvalty na rychlym 3Q,zatavená spojka na primáru,modrý ojnice,vyškvařený gufera,protočený ložiska v karterech ... A to že to prostě ze dne na den přestane jet a nereaguje to na nic až se naseru a hodim to pod plachtu... Pak to za tejden vyndam a ono to zas letí ... to nepochopíš... že někdo neumí a tak to taky vypadá,to je tady 90% dotazů,to chápu... Ale že je vše ok a nejede to a nebo to zlobí,to nepochopíš ... Vemu válec ze seriovky a dam ho na upravenej motor a letí to,,,vemu upravenej motor a dam na to seriovej válec a letí to...vrátim to nazpátek a nejede to....nasere mi to,upravenej motor vyhodim,hodim tam vyžvejkanou seriovku,jede to .... Upravenej rozeberu,nikde nic nenajdu,složim,hodim to do rámu a letí to .... Tohle mi vysvětli ???  tohle nepochopí nikdo .... A právě kvůli tomuhle kocourkovu co s motorama praktikuju jsem objevil ten fakt,že je úplně jedno jak nastavíš origo zapalování-o čemž tu neustále píšu- vrazim tam zapalování,kouknu jestli vačka otvírá jak má,jestli je tam něco do půl mm,zápalko mezi dorazem a dorazem spíš víc doleva,svíčku už ani nevyndavam,to je zbytečný ... A jede to furt stejně... Anebo tam vrazim vape,mam to tak uzpůsobený že ať do rámu vrazim jakejkoliv motor s jakymkoliv příslušenstvim tak jedu ... Ale sou věci mezi nebem a zemí a to nepochopíš ... Někdy řikam že to jede podle fáze měsíce a vlhkosti vzduchu ... To co se tu dnes a denně řeší ... Tomu se tiše směju ... Takový problémy bych chtěl někdy zas mít
Datum: 10. března 2014 19:14
 no já jsem právě zvědavej, automaticky kupovat vape nechci protože je to dost peněz, ale tenhle rok bude vlastně první rok kdy budu jezdit na od základu udělanym nerozes****m pionýrovi, do tý doby to byly vetešárny sesbíraný po vesnici a tak jsem se nedivil, že hodinu spravuju a pak půl hodiny jezdim... ale takhle jak to vidim, nemůže se na tom přece nic rozbít, a pokud jo tak to prostě vyměnim, udělám předstih a odtrh a dál na tom neni co řešit, prostě nemůžu přijít na to, proč se na tu motorku tak nadává, postupy oprav by nevydali ani na komiks, furt se to točí do kola, nejde benzín, nebo nejde jiskra,,, v životě jsem jinej problém neřešil a teď když ten motor znám nazpaměť, což tady skoro všichni, nechápu kde se berou ty záhady  opravdu, nerozumim tomu... je to českou povahou - nadáváme na všechno? nebo je to něco mezi nebem a zemí? nebo maj problém jen lidi co tomu nerozuměj? pokud zanedbám převodovku a prostor válce,,, jakákoli oprava by s příslušnym nářadím, dílama a vyhledáním závady neměla trvat spravit dýl jak dvacet minut a neřikejte mi, že výměny cívek na statoru, nebo cívky zapalovací je váš denní chleba, to přeci shoří jednou za deset let, možná ten kondenzátor, ten to asi chce kontrolovat aby se vyměnil včas a zabránilo se opálení kladívka,, opravdu bych byl rád kdyby mi někdo objasnil proč pořád slyšim jak je fichtl tohle a jak je fichtl tohle
Datum: 10. března 2014 17:20
Jméno: standa
IP: uživatel16923
 No na Péráku jsem tam před cca 5-6 lety dával origo pérácký zapalování,něco od oka jsem tam na kladívka namotal asi stejně od oka jako ladím pio a ostatní... pak jsem doladil dobíjení a po týdnu malinko ubral na předstihu,protože ten motor šel dost tvrdě a od tý doby sem na to NEŠÁH!! Jakej mam předstih nevim a je mi to jedno,,,nej stroj,, absolutně bez údržbovej,jen nafoukat kola,ty holt trochu utikaj a vydržej nafouklý max 1 měsíc. Jo a někdy v r.2012 jsem měl nějaký chmíří ve VT a nedrželo to volnoběh... Jinak do toho leju jen palivo a neřešim nic. Jóóó pio ten i kdyby měl píst ze zlata tak se bude srát  i když vape je lék ...
Datum: 10. března 2014 16:49
 Na J20 jezdím cca třičtvrtě roku, do školy týden, k babičce soboty.. a za tu dobu mě zklamal pouze dvakrát a na vině byla voda v zapalování (i přes dobrou přepážku, karter a plechy se tam dostala) a usadila se vespod a zapalovací cívka byla ponořená tak to nedávalo jiskru, po škole stačilo vyndat kontrolní kryt nechat tam pár minut hadru a zase to jelo .. na předstih jsem nešáhl, všechno tam je ještě původní a mazací plsť je naolejovaná .. takže řešením je zapalko v dobrém stavu, dobře seřízené, dobrá vzdálenost cívek od rotoru, nevymagnetovaný rotor, kladívka nejlépe neopálená a dobrou elektroinstalaci a hlavně si pečlivě vše zatěsni jak díru na kabeláž, tak přepážku a celé pravé víko včetně kontrolního víčka a vyhýbat se dešťum .. mě to zapalko nastavoval minulej rok strejc a říkal, že byl opravdu minimálně hnutý odtrh, možná i předstih, ale za vinu bych to dával opotřebení (fichtl je jinak v pův. stavu) ..
Datum: 10. března 2014 16:24
 Na fichtlu každou chvíli, ale to už je asi tak 8 let a byl to dost vrak. Na číze preventivně po cca 5000km, na Stadionu jsem na to nesáhnul od koupě až do generálky, takže snad 5 let  Ono pokud je vačka OK, je tam mazací a namazanej polštářek, tak to vydrží hodně...Jinak Krakene, ještě jsem Ti odpovídal do dotazu ohledně skupiny Am, akorát to zapadlo na druhou stránku.
Datum: 10. března 2014 14:59
Jméno: standa
IP: uživatel16923
 V době kdy jsem jezdil na pio do školy tak to bylo různý,motor teda šlapal furt,zapalování někdy i měsíc-dva bez zásahu,ale pak taky nejel dvakrát do týdne,ale to zas byla hodně na vině chybějící přepážka a jak tam občas vlítla voda tak se to pak dva tejdny sralo ... Přepážku jsem zkurvil já řetězem ve druháku na gymplu. Táta mi tvrdí že zapalování nastavoval někdy v roce 80 - 82 a pak sme se v tom hrabali až když já sem začal jezdit do školy,že prej to chodilo 20 let bez zásahu až já to skurvil  což je vlastně pravda
Datum: 10. března 2014 14:33
 před sezonou očistím a jezdím, pokud neodejde kondík, tak na nastavení nesahám třeba pár let (( (kolega ze školy byl zas takový, že jakákoliv chyba v provozu byla dávána za vinu předstihu), holt taky zkušenost
Datum: 10. března 2014 13:08
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Stékance v laku. Zdravím,lakoval jsem fíka, ale bohužel se mi na podsedadlovém plechu udělal stékanec a na masce. Máte někdo fígl jak se jich jednoduše zbavit ? Zbrousit to pod vodou a rozleštit ? Nechci to zbrušovat a lakovat znova - lakováno kvalitní 2K barvou (akrylmetal).
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2014 11:08
Jméno: rak
IP: uživatel16538
 odřízni žiletkou, z dálky to ani není videt
Datum: 10. března 2014 11:08
 zdar chlapi. mam pincka, kdyz je motor studenej, tak v pohode nastartuju na naslapnuti, na prvni, ale kdyz motor na chvilu vypnu, jdu treba na 5 minut do shopu a pak k tomu prijdu tak proste za boha nechytne.. nevite čim to, popř jak to zpravit? trysky 68/38 origo airbox s novym filtrem, falesnej vzduch by to nikde sat nemelo, svicka brisk n14c
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2014 19:13
 hladinku jsem trochu snižil ale je citit že to nejede, a nechce se tomu v nizkejch a vynechava to, svicka je ok. ty vzdušníky jsou co? 
to těsnění mezi valec a koleno?
Datum: 10. března 2014 19:13
Jméno: standa
IP: uživatel16923
 Prošťourat vzdušníky volnoběhu,hladinku trochec dolu a výborný proti těmto problémům je dát dvě těsnění pod sací koleno ... Co mam vape tak mi to chytá na ťuk studený i vařicí ...
Datum: 10. března 2014 14:48
 zalezi na tom jak dlouho to necham odstaveny. kdyz du jenom ne chvilu nekam tak ne pres noc to vypinam. ta hladina muze byt moc vysoka jo?
Datum: 10. března 2014 9:24
 může,,,, vypínáš benzín po tom co to zdechneš?
Datum: 09. března 2014 22:12
 je tam VAPE takze predstih je v cajku
svicku jsem zkousel davat novou, dela to same, karbec by mel byt nastavenej spravne, jehla 2 zarez zhora hladinka taky plus minus v poradku, muze to byt treba hladinou??
Datum: 09. března 2014 21:57
 Karbec nastavený správně ? Svíčku bych zkusil vyměnit nebo alespoň očistit. A předstih je ok ?
Datum: 09. března 2014 20:58
 Zdravím draci.. Dnes jel kámoš z kopce asi 80 bez plynu, jen lehce přibržďoval. Jenže z ničeho nic se mu uplně zablokovalo zadní kolo, bylo to na rozbití huby. Myslel jsem, že zadřel nebo tak. Má čz 175/487. Jenže číza pak normálně dál jela bez problému, prostě vše OK, jak kdyby se nic nestalo.. nevíte co to mohlo byt ? Protože tohle je tak na rozbití huby, ale nenapadá mě, co to mohlo být, ještě se mu tohle nestalo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2014 21:57
 Shrek: No, ale kdyby to zadřel a rozhýbal, tak by zůstaly nějaký známky toho zadření nebo ne ?
Datum: 11. března 2014 21:57
 Tohle ani nebylo v nějak velké rychlosti. Jestli víš, jak je na konci Křivoklátu takové esíčko mezi skálama...tak tam přesně mi vyskočila ta pojistka, ani jsem nestihl vymáčknout spojku...v tom náklonu se toho už moc vymyslet nedá
Datum: 11. března 2014 12:46
Jméno: Standa
IP: uživatel8704
 No hezký,hezký ,,, to musela bejt pěkná smykovačka ,,, jednou jsem zaraf v hodně vysoký rychlosti pio a od tý doby z toho mam respekt ,,,
Datum: 11. března 2014 11:41
 Holt vyletěla pojistka pístního čepu, asi praskla  Předtim jsem pujčil na víkend čízu kámošovi, kterej jí kousnul, ale nepřiznal se k tomu  Holt když se chceš něčeho zbavit, tak to někomu pujč. Jinak na 487.4 jsem natočil asi 30tis, a nebýt téhle příhody, tak jsem vždy dojel bez poruchy
Datum: 11. března 2014 8:05
Jméno: cezeta22
IP: uživatel14525
 Co s těma čízama pořád děláte, že zadíráte ... ?  Příručkový nastavení je nastavení k ničemu ... seřiďte to podle sebe a stylu jízdy, osobně jezdím 487,za 2 roky 13 000 km vždy na doraz, co motor dovolí i z kopce ... nikdy ani náznak přidírání ...
Datum: 11. března 2014 0:18
Datum: 10. března 2014 20:58
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 taky nevím , ale povedlo se mi takhle zadřír 634 a ani nevim jak, olej v ní byl cca 1:35 a fichtla jsem takhle kolikrát držel přes trojku a tavil jsem ho po lese na vyjetej volej černej jak uhlí a nikdy nic
Datum: 10. března 2014 19:13
Jméno: standa
IP: uživatel16923
 Ty vol,,,to neni poprvý co to tady čtu,,,koukam to je na zadírání dost blbá motorka,,,proč se to tam tak často děje ? Třeba pérák je na to imuní,ale protože teorii 2T znám velmi dobře,tak ho občas z kopce protočim a nebo někde vyřadim,ale třeba z kopce v Roztokách u křivoklátu i v Křivoklátu kolem hradu dolu jedu 2-3 + brzda a zaklaplej plyn a nikdy nic... Tak já nevim proč se to na čízách děje...
Datum: 10. března 2014 17:05
 přidřeno, rozhýbáno... koukni na válec a příště vyřadit nebo vymáčknout spojku
Datum: 09. března 2014 22:06
 nevím jak je to u 175, ale mě se něco podobného stalo na fichtlovi, bylo to kvuli tomu že sem si najel na lanko zadní brzdy, tak se ti mohlo stát něco podobnýho
Datum: 09. března 2014 21:46
Jméno: Pepa
IP: uživatel16870
 zdar draci dela tedy nekdo vybrusy valce na ČZ konkretne na 125 typ 476 dikz moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2014 15:51
Jméno: standa
IP: uživatel16923
 Napiš na mail,,,zjistim info
Datum: 10. března 2014 15:51
Jméno: Pepa
IP: uživatel16870
 a za kolik diky
Datum: 10. března 2014 15:26
 Umím zařídit.
Datum: 10. března 2014 13:50
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar draci, 90tka mi za jízdy sem tam vynechá nevíte cím to může být to vynechávání dělá když jedu rychle a naráz zpomalím.Zkoušel jsem skoro vše tak už nevím co s tím, tak se obracím na vás. A ještě jedna věc že mi začlo něco klepat v motoru, ale před týdnem nic neklepalo, může to být klika? čím se u 90tky nejvíce ničila klika.za odpovědi dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2014 19:21
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 svíčka brisk n15c,jiskra je určitě dobrá mam tam dané zapalování vape,tak je neco v karburátoru, ale už nevím co zkoušel jsem výšku hladiny i šroub bohatosti i jehluu,ale nepomohlo tak nevím co už mam zkusit
Datum: 10. března 2014 19:21
 seštelovaný karbec máš, svíčka dobrá ? To klepání může být cokoliv.. čep, klika, kroužky
Datum: 09. března 2014 20:39
 Zdravím všechny... Mám dotaz,nevěděl jsem do jaké kategorie to mám zařadit,jelikož opravdu nevím čím to je... Jedná se o Jawu 50 (21). Motor po GO a po startu běží jako hodinky,co se týká jízdy je to prostě paráda. Ale řeším to,že za studena,zkrátka když není zahřátý jízdou,naskočí přes startovací páku na poprvé. Ale když se motor zahřeje,už jej musím roztlačit přes převod,nebo to jde jen hodně těžko. Vím,že to asi není nic zásadního a dost možná je to neduha všech těchto motorů,ale třeba se to dá nějak vyřešit. Předem díky za rady a názory.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2014 11:43
 Oprava predchoziho prispevku.... Napsal jsem ze lozisko drzi na cepu samotne ojnice,melo tam byt samotne klikovky. Takze pardon.
Datum: 11. března 2014 11:43
 Tak jsem to vcera rozdelal a zjistil nasledujici veci.... Hlavni hridel nedrzi v lozisku,jelikoz je zkratka moc vychozena... To same kolo s nabojem,ktere je naproti,proto se tyto dva kusy pohybovaly... Dale se potvrdilo ze je vychozeny ten karter,lozisko jsem vytlacil prsty... Na druhe strane to ovsem drzi. Ale k tomu vsemu se pridala dalsi vec... Po rozdelani karteru od sebe,mi zustalo jedno z lozisek od klikovky na tom cepu samotne ojnice... Takze je ten karter vychozeny i tam... Ted je jasne ze musim koupit hlavni hridel a i to naproti. Take musim nejak sundat to lozisko z te klikovky. Ale otazka zni jak? Jde mi o to abych ji neposkodil. Nejaka rada? A ted to posledni... Ma cenu tam ty loziska nejak lepit atd.,nebo radsi sehnat kartery,nebo cely motor? Uz me to fakt stve. Ja blb byl liny poskladat ten motor,tak jsem poprosil znameho,ale tomu asi bylo jedno,ze hridele nedrzi v loziskach a ani to ,ze loziska nedrzi v karterech... Takze priste uz jedine sam...
Datum: 11. března 2014 11:40
 No rozdelam a uvidim co a jak... Pomerim delky,popripade vyfotim a hodim to sem. Fakt si nejsem jisty,je mozne ze jsem to nejak prohodil,pac jsek v te dobe mel rozhozeny i ten 05kovy motor,sice jsem to mel trochu jinde,ale stat se muze... No loziska na klikovce jsem menil a ty tam drzi,stejne tak i lozisko pod retezovym kolem. Jen to jedno spojkove tam lita. Ale mi receno,ze to lze nalepit,otazka je,jak moc toto lozisko dostava zabrat atd. Mozna kdybych to nalepil a jeste srazil hranu,mohlo by to drzet...
Datum: 10. března 2014 17:27
 no to mrkneš a uvidíš  o kartech jsem psal proto že kdyby ti v nich nedrželi ložiska, tak tu jedny mám, ale musel bys nějak vyřešit to, že by ti od řetězu lítal na zapalko bordel,, ale jak to píšeš tak si tam opravdu možná dal hlavní hřídel z 05, ale je divný že se ti hýbe výstupní hřídel, ta by měla držet v ložisku fest, a samozřejmě i ložisko v karteru, jak sem psal, rozeber to a hned uvidíš, kdyby sis nebyl jist délkami hřídelí tak pak napiš a skočim to do garáže změřit  ale žádná věda to podle mě nebude
Datum: 10. března 2014 14:03
Jméno: Jiri
IP: uživatel16924
 No nejsem az tak zasvecen,takze se zeptam... S jakou prerazenou prepazkou? Nevim ted o co GO...  No z casovych duvodu jssem se zatim dostal jen k ocesani ozubenych kolecek retezu pod levym a pravym vikem,sroubu,zapalka atd. Ted me ceka uz jen samotne puleni motoru. Ale uz ted jsem si vsiml ze se mi pohybuje i ta cast na strane zapalovani,na ktere je umisteno retezove kolecko... A to stejnym zpusobem,jako hlavni hridel. Hybe se taky dovnitr a ven... Prijde mi,jako by byla jedna z techto casti kratsi nez by mela. Ted me tak napadlo,mam tu doma rozdelany motor i z jawy 05. A vim ze ty dily jsou i dosti podobne a lisi se jen v delkach a velikostech. Tak jestli jsem to nejak nepopletl. Ale to snad ne,to bych se asi nasr... Ale na druhou stranu,aspon bych vyresil problem,sice jen z poloviny,ale aspon neco... Jsem zvedav jak to dopadne s tim loziskem. To ze se v tom karteru pohybuje je dosti blbe. Prinejhorsim novy no...
Datum: 10. března 2014 12:45
 rozeber to a najdi problém, pokud budeš opatrnej na ložiska a udržíš je v čistotě tak to bude oprava za pár korun  myslim tak do pětistovky, i hezký kartery seženeš za 300, já bych tu kdyžtak jedny měl, ovšem s klasikou - proraženou přepážkou u zapalka
Datum: 09. března 2014 21:12
Jméno: Jiří
IP: uživatel606
 Jo ta tam je,jenže ložisko se hýbe směrem od ní i s hlavní hřídelí a pak rachotí spojka a dnes se mi dokonce nějakým způsobem dvakrát sekly lamely a spojka nešla... Před tím to sice fungovalo,ale něco tam při neutrálu rachotilo a při zmáčknutí spojky ještě víc. Proto jsem kupoval nový primární řetěz,jelikož jsem myslel,že rachotí ten,ale to jsem se mýlil... Je to docela na nic,je asi vychozená díra na ložisko,nebo nevím. Ale spíše se divím,že se hýbe i ta hřídel,to neznačí nic dobrého pokud se nemýlím. Nevím co teď s tím..
Datum: 09. března 2014 20:26
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
Datum: 09. března 2014 20:07
 No zkusím oba způsoby a uvidí se... Ale nevím co bych seřizoval... Všechno je v cajku a doladěné k dokonalosti,už ani nedovedu spočítat dobu po kterou jsem vše ladil a vyměňoval. Těsnění všude kde má být,vyměněná veškerá gufera,ložiska na klikovce,slícovaná hlava s válcem a výbrus.Výfuk taky průchodný. Předstihem to nejspíše nebude,to by to pak nešlo ani za studena bych řekl... Ale překontroluji to a uvidí se. Tohle je,ale docela to poslední,co bych teď řešit jak jsem dnes zjistil. Dneska jsem to vytáhl na vzduch,s tím že to trochu projedu,párkrát jsem zařadil a asi po třetí už to se mnou cuklo,jako bych nezmáčkl spojku,zkoušel jsem to ještě párkrát a nic,po vypuštění oleje a sundání krytu jsem zjistil,že se mi nějak sekly lamely a že se mi ode mne a ke mně posunuje cca půl céntimetrů spojkový koš.takže jsem jej sundal i z lamelami. Zjistil jsem,že se mi posunuje ložisko i s hlavní hřídelí dovnitř a ven. Je divné,že se hýbe hlavní hřídel,natož pak i to ložisko,které tam má být napevno nalisované a ne jezdit tam a zpět. Je mi jasné,že budu půlit motor,ale neví někdo co konkrétně s tím?.... Jestli to spíše jde.. Abych nemusel měnit celou polovinu motoru ,nebo ještě hůř shánět celý.
Datum: 09. března 2014 19:09
Jméno: Bear
IP: uživatel16773
 To je teda pěknej blábol. Stačí dát plnej plyn a pořádně šlápnout a chytne to hned pokud máš vše správně seřízený.  Teď mi tu bude zase každej machýrek nadávat jakej jsem debil, že to neni pravda a bla bla bla .... Poslušte si
Datum: 09. března 2014 17:51
Jméno: pepa
IP: uživatel16917
 je to neduh v konstrukci a jako řešení v konstrukci je stroj naklonit mírně na karbec ...to nejni blabol je to i v manualu co se dával k fichtlovi od novoty....prostě soudruzi někde udělali chybu....vyzkoušej pomáhá to
Datum: 09. března 2014 16:44
Jméno: Erik
IP: uživatel16886
 Čau, potřebuju poradit s BAB 210. kdyz si koupim řadící čelisti (těžký) tak jaky mam dát unašeče? těžký, lehčí... Dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2014 13:46
Jméno: Erik
IP: uživatel16886
 už to vím, dík
Datum: 09. března 2014 13:46
Jméno: Erik
IP: uživatel16886
 já nevím proto se ptám jestli se to nějak nekombinuje
Datum: 09. března 2014 13:43
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 tak logicky ty těžký ne?
Datum: 09. března 2014 13:15
 zdar draci, je možný zaměnit startovací hřídel se segmentem z jawa 555 za hřídel se segmentem z jawy 20/21/23 ??? mám na 555 servaný zuby a i hřídel je taková olezlá hnusná, tak že bych to vyměnil komplet...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2014 23:48
 takže dát hřídel a segment z 05 jo?
Datum: 09. března 2014 23:48
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 dej hřídel z 05 a segment z 21 a půjde to v poho
Datum: 09. března 2014 19:41
 nejde to, ale dílama z nulapětky by mělo
Datum: 09. března 2014 19:34
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 Zdar hoši jaký je potřeba olej pro ferodové lamely? díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2014 13:27
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 Díky
Datum: 09. března 2014 13:27
 Klasický převodový, PP80 nebo PP90...
Datum: 09. března 2014 10:00
Jméno: adam
IP: uživatel16580
 Zdar z čeho je vyroben ta rukojet plynu cagiva co tu máte
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2014 23:04
 plast
Datum: 09. března 2014 23:04
 Zdarec draci.Když fichtla nastartuju tak celkem drží volnoběh,ale jakmile se motor zahřeje,tak ho nechce držet vubec,nevíte čím to muže být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2014 9:39
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 trosinku pritáhnout šroubek mezi tryskama na karburátoru.
Datum: 09. března 2014 9:39
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16914
 zřejmě bohatá směs.. studenej fík potřebuju bohatší a proto to funguje.. ohřeje li se - už se to pravděpodobně ulejvá - nastavit karbec: zřejmě snížit hladinu atd.
Datum: 08. března 2014 22:34
Jméno: jarda
IP: uživatel13988
 zdar nevite nekdo jak zadelat malou diru v nadrzi? ja ji zapajel a doufam ze to staci
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2014 21:48
 To neni vyloženě epoxid, to je epoxidová barva...používam jí běžně. Vydrží to nesmysl.
Datum: 08. března 2014 21:48
Jméno: jarda
IP: uživatel13988
 dik za rady ale ten epoxid se mi libi vic nez ta barva ty barve bych moc neveril
Datum: 08. března 2014 21:47
 Dwein: Čoveče tohle řešení se mi fakt osvědčilo  Nádrž sákla u předního držáku. Vařit se mi to nechtělo kvůli laku. Tak se to vylilo epoxidovou barvou, a od té doby asi 5 sezon klid  A jinak jezdim na čistej naturál a do toho se za karburátorem přikapává cosi mastného
Datum: 08. března 2014 21:39
Jméno: dwein
IP: uživatel16913
 kolečko ty jezdíš na barvu? no fuj teda, to musí bejt za tebou smrad.... jardo jestli si to dobře prohřál, tak by to mělo fungovat.
Datum: 08. března 2014 21:33
 Zdar. Já nádrž vylil barvou a taky to už neteče.
Datum: 08. března 2014 20:54
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec. mám problém se spojkou po každé jízdě se povoluje a pak nebere skoro vubec nevíte co se muže povolovat ? lanko a šroub v karteru se nepovolujern
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2014 17:11
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 diky za odpovědi tyčinka byla prohlá tak sem ji otočil z druhé strany mackal sem spoku jen tak a nic pak sem zapl motor a na volnobeh sem ju mackal a zas sa povolila
Datum: 10. března 2014 17:11
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 Čau jestli to máš u fichtla tak tam máš měkkou tyčku spojky tu delší já taky že se jedu projet párkrát sem zařadil a v tyčce vydřená kulička kup si tam tu tvrdší
Datum: 08. března 2014 16:43
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16910
 jestli vona se ti nepovoluje matka koše?
Datum: 08. března 2014 14:26
 zdravim vsechny. chtel bych se zeptat, mam papiry skupiny AM, mohl bych ridit simsona ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2014 18:18
Jméno: fk
IP: uživatel13006
 Skupina AM nerovná se Am. Je to podobné, nikoliv totožné.
Datum: 15. března 2014 18:18
 Krakene, najdi si prosím aktuální znění zákona 361/2000sb. o provozu na pozemních komunikacích. Je tam naprosto jasně napsáno, že dvoukolová vozidla jsou omezena, mimo jiné, obsahem spalovacího motoru do 50ccm. Čtyřkolová vozidla jsou omezena do 50ccm v případě zážehového motoru, a do 4kw v případě motoru jiného (elektro nebo nafta). Takže zhruba tak k této fámě...
Datum: 10. března 2014 14:54
 tak jsem to dohledal, skutečně amko neni omezený kubaturou, takže nemáš pravdu kolečko
Datum: 09. března 2014 20:31
 a jak je to tedy právně vyřešený s takovym tim autem od patnácti? jmenuje se AIXAM, má obsah 500 ccm, max rychlost 45 km/h a prodává se přímo s tím že je možný ho řídit od patnácti...
Datum: 09. března 2014 19:32
 Jirka: S ohledem na obsah válců...
Datum: 09. března 2014 16:04
 Ne, simsona řídit nemůžeš.
Skupina Am opravňuje k řízení mopedů a malých motocyklů s maximální konstrukční rychlostí do 45 km/h (bez ohledu na objem válců a výkon motoru).
Datum: 09. března 2014 11:26
Jméno: _Pavel_
IP: uživatel16118
 Dokud te nechyti , tak si rid co chce
Datum: 08. března 2014 21:52
Jméno: standa
IP: uživatel16909
 Jdi a vrať papíry,,,,tys je neměl udělat,,,jenže je to dnes tak jednoduchý že to udělá každej
Datum: 08. března 2014 14:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pro mě za mě můžeš řídit třeba tatru...
Datum: 08. března 2014 14:47
Jméno: Tom
IP: uživatel16719
 Jestli máš řidičák AM, tak by si měl vědět co můžeš řídit!!!!!
Datum: 08. března 2014 12:28
 Co bys řekl?
Datum: 08. března 2014 11:47
|



|