česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  160  161  162  163  164  165  166  167  168  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13407    
nazdar chci se zeptat jak jednoduše zapojit rélé dobijení na jawa 250 panelka,je to totiž cross a není tam světlo ani spínací skřínka jenom vypinač jako zdechák koupil sem odtud relé AEV a podle plánku semstoho jelen pač některy kábly nepotřebuju tak jestli nevíte jak to zapojit at to jen dobijí z rotoru mi lezou 2dráty-cívky,1drát-uhlíky a tu světelou nevím jestli tam mám taky zapojit díky za nějáký postup zapojení odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2014 16:38
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
ne, 15 jde do spínačky (baterie přes vypínač) a 1 na přerušovač
 
 
Datum: 23. března 2014 16:38
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13407    
když dám + jako kostru musím přehodit na indučce 15 jako kladnej pol?
 
 
Datum: 23. března 2014 16:32
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
zdar, drát z cívek statoru (pravej) zapoj do M, drát z cívek statoru (levej) spojit s uhlíkem a do D(61), druhej uhlík ukostrřit, B(51) patří do baterie. levej a pravej drát statorových cívek - koukáš na to shora od desky přerušovače. tohle bude dobíjet. musíš mít správně napólované dynamo k relé.
 
 
Datum: 23. března 2014 15:44
 
 
 
 
Jméno: lukas1997      IP: uživatel16603    
Zdar lidi, skládám motor, (dělám to poprvé) a mám problém s jednou součástkou, zaboha nemohu zjistit kam ta mrcha patří, je to kroužek (prstýnek) o průměru asi 24 mm a o výšce 12 mm, díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2014 15:03
 
 
 
 
Jméno: lukas1997      IP: uživatel16603    
Ano, podle fotek na netu je to ono, díky moc
 
 
Datum: 23. března 2014 15:03
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
fichtl? co třeba rozpěrka pod sekundární kolečko? to by možná rozměrově mohlo odpovídat...
 
 
Datum: 23. března 2014 14:55
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám dotaz Je ještě k dispozici tady na krámku ten držák pantu sedla ? Je to vlastně navařený na rámu nad nádrží. Doufám že mě někdo pochopí co myslím :-) Předěm díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2014 19:53
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj Trošku jsem hledal a zjistil jsem že ta edice co byla už je vyprodaná a sesa schání někoho kdo by mu to zase vyrobil.
 
 
Datum: 23. března 2014 19:53
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
určitě myslíš protikus tohohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pant_sedla_na_pojistku.html, taky to nemůžu najít
 
 
Datum: 23. března 2014 14:32
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel16308    
Ahoj, jak mám utěsnit přechod kolínka na vejfuk? Ano vím je tady ten provázek ale ať ho tam nacpu jakoli tak když se zvýší otáčky tak veze ven.. :-( Jak bych to tedy měl udělt? díky za odpověďi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2014 13:07
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zavařit, mam to tak a vše je bez problémů :-)
 
 
Datum: 25. března 2014 13:07
 
 
 
 
Jméno: gestapo      IP: uživatel16935    
Cau vyčistit odmastit namazat motorovým silikonem i tu azbestovou šňůru smontovat na těsno a nechat 12 hod.zaschnout.
 
 
Datum: 24. března 2014 18:48
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já to vyřešil hadicovou sponou ta už to udrží :-)
 
 
Datum: 23. března 2014 15:57
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Ja jsem omotal koleno koudelí nasadil do výfuku a zamázl Paulinem a je to pevný jako skála. Doporučuju! :-)
 
 
Datum: 23. března 2014 11:47
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z nudy projíždim internet a našel jsem spoustu firem co opravují válce do větších 2t a umějí udělat i novou nikasilovou vrstvu, co si o tom myslíte na pionýrovi? mělo by to oproti litině zmenšit tření a hlvaně zvýšit životnost válce, nejsem si ale jistej jestli pak bude možno použít normální píst a kroužky, dík za všechny odpovědi ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2014 21:44
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to máš asi pravdu, jsem zvědavej kolik na výbrus najedu, na tohle téma je vždycky takovejch názorů... s patnácti si troufám počítat, ale mám zkušenosti jen s jinejma motorkama, tak se uvidí, dík ;-)
 
 
Datum: 24. března 2014 21:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16983    
Tak za prvý ještě jsem neviděl nic nicasilovýho co by na jeden "výbrus" najelo tolik jako starej dvoutakt na jeden výbrus,ale to bude daný tim,že nicasil je ve vodnikách co hodně jedou,točí a vesměs jsou to cedníky .... a navíc u pio se stávaj takový různý tajemný záhady,že málokdy na ten obyč výbrus nenajedeš ani 10 tkm ...
 
 
Datum: 24. března 2014 17:31
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cezetak se asi bavi konfliktama :-) já taky, ale tentokrát na to náladu nemám, opravdu jsem se chtěl dozvědět něco k věci, je dost těžký přes internet popsat co znamená utahanej motor, dost točit, nebo "aby to trochu jelo" (někdo by mohl namítnout že pionýr nejede v celym spektru otáček), a nájezd kilometrů... každej s tim zachází jinak :-) proto nechytej za slovo a snaž se věc pochopit spíš obecně a pokud ti to nejde, tak nepiš, protože ani jeden tvůj komentář zatím nebyl směřován jinak než jako urážka :-) a proti tomu nic nemám, ale ať je aspoň inteligentní a já se poškrábu na hlavě, pro standu: psal jsem to taky čistě ze zvědavosti, rozhodně nemám na vyhození několik tisíc abych zjistil že je to třeba k ničemu :-) s vložkou myslíš co? :-) podle toho co jsem se dočet uměj poniklovat jakejkoli povrch, jinak vape je v pořadí :-D peněz je málo a času taky, teď bude hotová motorka a ještě zbudou koupit nový kola a výfuk, takže mám s investicema minimálně na půlrok vystaráno, jo ještě ta životnost? myslíš že by to nemuselo bejt tak supr? proč? dík za odpověď, rozhodně si to tu nepovídáš pro sebe ;-)
 
 
Datum: 24. března 2014 17:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16983    
Za ty peníze bych si pořídil něco smysluplnýho... Třeba Vape.... Máš vůbec pojem o tom,na kolik přijde nicasil s pístní sadou u normální motorky??? Navíc je tu malej problém v podobě litinový vložky... A pak že na pio jde jen píst z pio ... O životnosti nicasilu u pio bych si dovolil polemizovat ....
 
 
Datum: 24. března 2014 15:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud musíš držwet plný aby to vubec jelo tak je ani něco špatně ;-) ... ještě jsem neviděl pionýra kterého by bylo potřeba držet furt na plný aby jel.
 
 
Datum: 24. března 2014 8:17
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v pohodě :-D :-) ale myslim to vážně, nebo i větší kubatury celou jízdu trápíte těsně pod stropem otáček? :-) přeci na pionýrovi aby to jelo tak držíš furt plnej
 
 
Datum: 24. března 2014 7:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JO tak pardon ze sem se ozval pane odborníku :-D
 
 
Datum: 23. března 2014 22:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16983    
Seriovku a točit ???? :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-Do_O
 
 
Datum: 23. března 2014 20:03
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protože to oproti velkejm motorkám musíš strašně točit, s mazánim na mě nechod, jsem tu jeden z mála lidí co se na ušetřenejch 50 korun vykašlou a mažou poctivě :-),,,,,,,,, standa: mermomocí ne, jen jsem přemejšlel viď :-D
 
 
Datum: 23. března 2014 17:15
 
 
 
 
Jméno: Standa      E-mail:      IP: uživatel16981    
Jestli chceš mermomocí něco zajímavýho do motoru,tak se mi ozvi,udělam ti takovej válec,že toho nebudeš nikdy litovat.....
 
 
Datum: 23. března 2014 17:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mužeš mi prosimtě vysvětlit proč by se válec do pionýra měl utahat dřív? .. ano pokud mažeš 1:50 tak jak to "děti" mají v oblibě tak se to vyběhá ještě dřív než kolik tu odhaduješ...
 
 
Datum: 23. března 2014 15:59
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na větších dvoutaktech nevim, ale ten pionýr se mnohem víc utahá :-) tak dvacet tisíc podle mě najede, měl jsem simsona a když sem ho prodával tak měl najeto 21 tisíc, ale už byl trošku slabší, jel max kolem 60
 
 
Datum: 23. března 2014 14:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa46: ty máš teda malé vyhlídky :-D .. že 15tis na výbrus.... já mám na bezvýbrusovém válci na čz 476 najeto asi 50tis a stále jede dobře a ještě toho najede ;-)
 
 
Datum: 23. března 2014 13:00
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle už v dnešní době není problém, ale jsi ochoten dát 1500 za nicasil + další peníze za vyrobení vložky ze slitin hliníku. Řeknu to jednoduše na klasický litině natočíš asi 14 000 otáček naprosto bez problému, dávat nikasil do pionýra co točí 6tis, pokud teda nemáš upravenej válec je jako házení perel sviním. Píst ti dneska udělá kdekdo.. Hale na klasickej výbrus když je dobře udělanej najedeš bez problému 15000km, já mám na panelce 25 000km a ještě to něco najede. Za mě je to zbytečný pokud nejezdíš terénní nebo silniční závody na špici vůbec bych se do toho nepouštěl. Toť můj názor. :-)
 
 
Datum: 23. března 2014 12:02
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, mají kontakty kladívka povrchovou úpravu nebo je to skrz na skrz jeden materiál? vim že opravovat ošmirglovánim je hovadina, ale mám možnost to pak dokonale rozlešit, ptám se spíše ze zajímavosti, jestli mám napalený kladívka vyhodit :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2014 20:24
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jak ti to startovalo?
 
 
Datum: 24. března 2014 20:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
jawa46 proč?kolikrát jsem si přivezl stroj a tam byly kladívka tak opotřebovaný , že tam skoro nebyly a pořád to jelo
 
 
Datum: 23. března 2014 13:25
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ošmirglovat se to dá, ale jen tu pecku, když sedřeš povrchovou úpravu tak to můžeš hodit do koša :-D
 
 
Datum: 23. března 2014 12:06
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
já mam taky na pincku kontaky obroušený pilníkem a jezdí to pořád :-D jde jen o to, že pokud tam neni ta stříbrná vrstvička, může (ale taky nemusí) se to bude častějc opalovat
 
 
Datum: 22. března 2014 23:22
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no já si vždycky řikal že když to osmirkuju, a třeba i dvoutisícovkou, tak tam zůstanou rýhy a za pár jízd se to spálí znova, proto jsem přemýšlel nad tim rozleštěním, ale v obou případech vycházim z toho že kontakty nemaj povrchovku, pokud ano tak jí strhnu a je hotovo, ale teď jde o to jak dalece to bude vadit no, ONO už to nebude nikdy v každym případě, ale pokud to dokonce k nějakýmu přístroji i píšou tak to asi nebude tak zásadní, dík za odpověď
 
 
Datum: 22. března 2014 23:17
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
pokud vim tak kontakty by měly bejt postříbřený, což zamezuje opalování a tvorbě "pecek", ale jestli tam máš nějaký starý, je možný že už tu vrstvu nekdo pilníkem strhnul.. jestli si myslíš že jsou původní, tak opálená vrstva se dá opatrně očistit smirkovym plátnem (vycházim z dílenský příručky k dvoucívkovýmu regulátoru kde se toto na údržbu kontaktů doporučuje)
 
 
Datum: 22. března 2014 23:05
 
 
 
 
Jméno: Červ      E-mail:      IP: uživatel12068    
Hola draci, potřeboval bych poradit s Vape...svetla mam zapojene presne podle dodaneho schematu (na tvrdo- ne prez prepinac atd..) mam tam zarovky 6v 15W a 6v 5W tak jak to ma byt a i tak to skoro nesviti... zajimavosti je ze kdyz vyndam zadni zarovku tak se to o malinko zlepsi - podle navodu by mela prasknou ale nepraskne ovsem kdyz vyndam predni tak to vzadu praskne... prohodit ty 2 zlute privodni kabely jsem zkousel ale nepomohlo to... kdyz to bylo zapojene prez prepinac tak mi pri prepinani dalkova bo tlumena vzadu stihla prasknout.... prosim poradte nekdo.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2014 17:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16983    
Máš čínskou žárovku,,,ty nesvitěj
 
 
Datum: 24. března 2014 17:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspíš velké přechodové odpory na zapojení
 
 
Datum: 22. března 2014 22:02
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel16961    
asi to máš komplet špatně zapojený no... o pár řádek níž je dotazu k vape pěkný schema. hledej.
 
 
Datum: 22. března 2014 21:48
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16836    
Chtěl by se zepta jak se ma napruzit startovaci segment u jawy 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2014 11:42
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale při skládaní bloku jako k sobě musíš páku přidržet ve se šlápnutém stavu aspoň do půlky.
 
 
Datum: 03. dubna 2014 11:42
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
a ví se i u kterejch typů motorů?
 
 
Datum: 23. března 2014 23:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
jo jo má pravdu ten kluk
 
 
Datum: 23. března 2014 21:40
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel16961    
u některejch typů motorů to jde napružit i po složení povytažením start páky.. to koukáte co?
 
 
Datum: 23. března 2014 13:14
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já si myslím, že se ptáš na to jestli se dá napružit startovací páka bez toho aniž bys musel půlit motor. Tak to nikoli :-) Az rozpůlíš motor tak napružíš páku a pak složíš. Jinak se na pružinu nedostaneš.
 
 
Datum: 23. března 2014 13:01
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co se třeba mrknout do příručky, na netu je jich mraky..
 
 
Datum: 23. března 2014 12:08
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16836    
A jak ptesne se to provadi
 
 
Datum: 23. března 2014 11:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o jednu otáčku ve směru sešlapování
 
 
Datum: 22. března 2014 21:04
 
 
 
 
Jméno: tominopajchl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím chci se zeptat ,když zmačknu spojku hodim jedničku tak se mi s mačklu spojkou slabou silou protači kolo a víc utahnout nejde bych pak nenastartoval dekuji za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2014 22:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak máš asi sjetou spojku
 
 
Datum: 22. března 2014 22:19
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel15208    
čau lidi chci se zeptat jak je to udělané u řazení u stadiona jak to funguje a kam příjde zapojit to lanko do rukojeti ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2014 8:07
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a v převodovce to funguje tak, že je vidlička řazení napevno na tyčce a přesouvá zubovou spojku na hl. hřídeli... resp. jednička jde přes předlohu a dvojka je přímej záběr 1:1
 
 
Datum: 23. března 2014 8:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řadí se otáčením rukojetí na levé straně.. funguje to tak jako klasický krutiku.. a aretace rychlosti je pomocí spojkové páčky na které je jazýček který zapadá do drážky v řidítku
 
 
Datum: 22. března 2014 18:19
 
 
 
 
Jméno: Kalík      IP: uživatel16629    
Zdarec Draci myslíte že by to mohlo projít STK? (ted uz je na hlinikovou barvu nastrakana rozeta a vyfuk ) Dik sorry zapomel sem pridat obrazek http://kalik14.rajce.idnes.cz/nastenka/#P1050219.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2014 21:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemas papiry a chces stk? ty seš ale fantasta :-D .. a když píšeš že papíry koupíš.. už máš něco vyhlídnuté vubec?
 
 
Datum: 22. března 2014 21:05
 
 
 
 
Jméno: Kalík      IP: uživatel16629    
Svíti troubi vzorky pneu sou good ale v predu chyybi jedna spajchtle jede to a papiry to nema :-DDDDDD treba koupit
 
 
Datum: 22. března 2014 20:09
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli myslíš barvu tak by to nemělo vadit
 
 
Datum: 22. března 2014 19:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nevidím vzadu registračku.. má to vubec doklady?
 
 
Datum: 22. března 2014 19:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no bez predniho kola težko :-D .. a z fotky taky nepoznám jestli to brzdí, svítí, troubí, vzorky kol tam ani nejde vidět.. takže nevím.. špatně se ptáš
 
 
Datum: 22. března 2014 19:43
 
 
 
 
Jméno: Kalík      IP: uživatel16629    
Zdarec Draci myslíte že by to mohlo projít STK? (ted uz je na hlinikovou barvu nastrakana rozeta a vyfuk ) Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2014 23:23
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
ne
 
 
Datum: 22. března 2014 23:23
 
 
 
 
Jméno: adam.podza ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj prosim poradte jak ma byt zapojena spinací skřínka (spínačka) Jawa-Čz Pal díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2014 23:07
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
těžko radit když nevíme o jakej stroj se jedná, ale dá se to snadno domyslet ze zapojení, kdy při zapnutí zapalování (zastrčení klíčku) se sepne 30-15/54, na polohu parkovačky 30-58, světla 30-58-56
 
 
Datum: 22. března 2014 23:07
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Zapojení Vape. Zdravím, mám dotaz ohledně zapojení Vape, našel jsem návod jak ho zapojit ať nepraskají žárovky. Podobně jako u 30W zapalování, jedním + vývodem ke kontaktu 55 a do klaksonu, vlákna žárovky spojena se zadní ... Ale jde mi o to co s druhým + vývodem. Vape v návodu píše že při nepoužívání osvětlení + vývody zkratovat na kostru. Lze jeden skratovat a druhým véct proud? Díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2014 20:11
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Tak Vape zapojeno, ty starty a běh motoru nemá chybu, ale moc to nesvítí (při zapojení viz. schéma dole) pokud připojím samotnou žárovku tak je to xkrát lepší. Jak je máte zapojeny Vy? Žárovku mám 6V 15/15 a 5W - ale ty žárovky jsou asi nějaký klump, naměřím na volnoběh v pohodě 12-13V - nemáte vyzkoušený jiný ?
 
 
Datum: 27. března 2014 20:11
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Díky moc, špatně jsem se díval - žlutozelený je ukostřený a žluté do vývodu. Tak jsem na ně zvědav. Tady je návod, ať je to pohromadě: http://www.vape.cz/img/Podpora/Rozmer/A-SZ86.pdf
 
 
Datum: 23. března 2014 7:46
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel16961    
určitě spojit, nic senestane. kdybys jeden ukostřil nebude to svítit vůbec. předstih je u toho takovej ošemetnej. já si nakreslil rysku 21° před ryskou na statoru a tam sem dával rysku rotoru, když byl píst 1,6 před hú.
 
 
Datum: 22. března 2014 14:36
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
určitě? Nechci ho zničit. Zapojuju ho prvně - ještě se zeptám, když se dá rysku na rysku tak má předstih 2,1 pootočením doprava lze předstih snižovat mám to nechat na 2,1 nebo ho snížit na cca 1,6 ? Díky Moc.
 
 
Datum: 22. března 2014 14:04
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel16961    
žlutý dráty spojit dohromady.
 
 
Datum: 22. března 2014 13:36
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
 
 
Datum: 22. března 2014 11:56
 
 
 
 
Jméno: Anonymous      IP: uživatel5546    
čao, lidi jsme tu zpět, a mám stále problém s dotíkáním benzínu, kohoutek je naprosto ok, víčko od nádrže má průchozí dírku, karburátor kompletně vyčištěný, mám karburátor origo na jawa 250/559 ale nemám tam sytičové lanko, otázka je jestli tam musí být nebo ne... rozjedu jawu 250 na 1, 2 a dam 3 a už je prázdná plovákovka, v čem může být problém ? Jehla 3. zářez, plovák lehce nasává, ale není na dně... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2014 23:09
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
a může do nádrže vzduch aby se netvořil podtlak? zkus jet chvíli s otevřenou nádrží..
 
 
Datum: 23. března 2014 23:09
 
 
 
 
Jméno: Anonymous      IP: uživatel5546    
Péro máš pravdu, díval sem na těsnění a ta gumička je ve špatným stavu, zvětšil sme i otvor a stále to není ono, i když sem ho zvětšil tak na 3mm dírku určitě a stále naprd :/
 
 
Datum: 23. března 2014 22:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
mirku moc nechápu tvojí torii.Já mám u všech mašin nejkratší hadičky co jdou , palivový filtry a vše funguje.Anonymous - ty máš určitě zasranej kohoutek a rozmačkanou gumičku v něm
 
 
Datum: 23. března 2014 13:30
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel15041    
Asi jsem to napsal špatně ale právě ta krátká hadička naní dobře. Delší hadička do es zajišťuje plnění po stěně od plovákovky až po kohout.
 
 
Datum: 22. března 2014 17:37
 
 
 
 
Jméno: Anonymous      IP: uživatel5546    
mám to pichlý napřímo... jen hadička 10 cm cca..
 
 
Datum: 22. března 2014 12:19
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel15041    
Vzduchový pytel, stejný problém je u Jawy 90 a všude kde je kohout rovně nad karburátorem. Většinou pomůže dát delší hadičku udělat esíčko né smyčku. Pustit benzín naplnit hadičku a pak nasadit na kohout. Nikdy nepoužívat palivový filrt.
 
 
Datum: 22. března 2014 12:15
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Zdravím, poskládal jsem motor s novou ojnicí na jehlách, po nastartování mi jakoby lehce klepalo od válce, přisuzoval jsem to předstihu. Ale když sundám svíčku a šlápnu tak to klepe a cvaká. rnPíst do hlavy nenaráží, bez hlavy to nedělá, jen když má větší kompresi. Můžou zvonit ty jehly? Píst je na nich volnější než ve futru a nejsou 100% vystředěné v pístu (pohybují se na čepu), prý se vystředí sami.rnJehly samozřejmě na 14,1 čep, čep stejný. Díky za rady! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2014 21:23
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Máš pravdu, skutečně narážel píst ale jen lehce zdola na hraně že to ani nebylo vidět :-) co udělá nová ojnice bych nevěřil. Jde dát dvě těsnění pod hlavu ?
 
 
Datum: 24. března 2014 21:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16983    
Bez hlavy to nedělá,s hlavou jp ... Tzn že naráží - nějak to pořeš .. Ukrouhnout hlavu nebo podložit válec. V ojnici se zdravou klecí je vůle skoro nulová.
 
 
Datum: 24. března 2014 17:45
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Jehlové ložisko jezdí v pístu po čepu i do stran - není potřeba je vymezit podložkama? Ojnice CKR. To klepání se mi nezamlouvá :-(
 
 
Datum: 23. března 2014 19:15
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
zdarec.mám jawu 20 a povoluje se my spojka. šroubek v karteru a lanko je ok . uš mě tu nekdo psal že to může být tím že se mě povoluje koš tak než to rozdělám se rači ptám jeste ras. díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2014 18:20
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jako tak, víc než spojku bys měl řešit pravopis..
 
 
Datum: 28. března 2014 18:20
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo se mu od sebe vzdalujou kartery :-D
 
 
Datum: 22. března 2014 14:52
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16979    
Pokud se ti nepovoluje šroubek ve víku ani se ti neroznejtovává měkká tyčka , tak se ti povoluje koš....jiná možnost tam neni
 
 
Datum: 22. března 2014 10:09
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci.. sem naštvanej.. dneska jsem rozdělal motor a vyměnil píst a válec .. dal jsem tam ten 40mm válec a teď abych se dostal k tomu co mě naštvalo! Pionýr klasicky chytne, paráda při volnoběhu šlape, krása prostě, ale když dám jedničku a chci se rozjet nemá skoro žádnou sílu, prostě začně chcípat.. Jsem bezradnej .. nevim čím by to mohlo bejt.. Myslítee že by to mohlo bejt tím že by tam nedotejkal benzín? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2014 13:47
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlava je upravena na 40mm válec .. výfuk tak ten zkontroluji .. karburátor je novej čistej profouknutej .. :-)
 
 
Datum: 23. března 2014 13:47
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš ukrouhlou hlavu? neklepe ti do ní píst?.
 
 
Datum: 23. března 2014 12:09
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel16773    
Nejspíš zasviněnej, ucpanej výfuk.
 
 
Datum: 22. března 2014 11:59
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Co zasraná hlavní tryska?
 
 
Datum: 21. března 2014 22:56
 
 
 
 
Jméno: Pablo      IP: uživatel16977    
čau draci, chci se zeptat dáváte pod 9z primár pružnou podložku? Sesa to prodává bez podložky a původní podložka tam nevleze. Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2014 17:20
 
 
 
 
Jméno: Pablo      IP: uživatel16977    
Jo, pod matici :-), ale ta původní se tam nechce vlézt, dávals tam nejakou jinou?
 
 
Datum: 22. března 2014 17:20
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já ji tam dávám, myslíš asi pod matku ne?
 
 
Datum: 22. března 2014 16:54
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, mám dotaz na někoho znalého elektroniky, v klaksonu má být usměrňovací dioda KY702F, prolezl jsem šuplíky a našel jsem pouze diody KY704F, na internetu jsem našel že jsou obě na stejný proud ale ta co mám doma je na vyšší napětí (místo 150V na 600V) bude to bzučet? moc dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2014 0:51
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak snad jo, dík ;-)
 
 
Datum: 22. března 2014 0:51
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
vyšší závěrný napětí určitě nebude mít vliv na funkčnost, tzn jestli to bzučí (bzučelo) s KY702F, tak s KY704F bude taky
 
 
Datum: 21. března 2014 19:10
 
<  160  161  162  163  164  165  166  167  168  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 11:40:36 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu