česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  156  157  158  159  160  161  162  163  164  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: thihi21      IP: uživatel13885    
Chtěl bych se zeptat jak připevnit Hikone na fichtla a jestli mi tam dam zadni tlumice ze simsona aniz bych to musel nejak upravovat, predem diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2014 22:25
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
ty z endura jsou tak tvrdý , že ti popraskaj dráty v zadním kole a navíc jsou moc vysoký a budeš mít problém s napínáním řetězu
 
 
Datum: 03. dubna 2014 22:25
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou moc široký nevejdou se do origo uchytu a jsou až moc tvrdý
 
 
Datum: 03. dubna 2014 20:19
 
 
 
 
Jméno: thihi21      IP: uživatel17027    
a proc tam nejdou ty z endura ?? A jinak sem o tom hikone premyslel a davat ho tam tedy nebudu
 
 
Datum: 03. dubna 2014 19:27
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ten hikone výfuk tam nedávej, předpokládám že máš origo válec nemá to smysl a ještě se musí upravovat
 
 
Datum: 02. dubna 2014 21:08
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z elektronika pasujou akorát je potřeba dát z každé strany podložku, protože jsou menší
 
 
Datum: 02. dubna 2014 21:07
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
přesně tak , nevim jak vypadaj tlumiče z elektronika , ale z endura na pionýra nepasujou
 
 
Datum: 02. dubna 2014 19:30
 
 
 
 
Jméno: štefan      E-mail:      IP: uživatel17022    
zaleží na délce tlumiče protože jestli to bude mít vyšší zadek ,tak budeš mít na pnuty řetěz když nato sedneš. Tam se to pře houpává.
 
 
Datum: 02. dubna 2014 19:20
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čau draci, nevíte někdo jestli se dají někde koupit tyhle samolepky na babettu? tady na fichtlkrámku jsou jiný, já bych chtěl tyhle. http://motorky.slovenskainzercia.sk/mopedy/inzerat/1509818-babeta-210-100-2-richlo-s-tp-28takmer-nova-29-ponuka-banskobystricky-kraj/ Odepište díky Ondřej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2014 7:42
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to origo, jedna taková, ale červená nám stojí před továrnou.. Jen netuším, co je to za typ, neboť neznám majitele :o) Jinak běžně to asi neseženeš, musíš nechat vyrobit..
 
 
Datum: 04. dubna 2014 7:42
 
 
 
 
Jméno: Jiří-cz      IP: uživatel15512    
Čau, to vidím po první v životě to nebude originál, to si asi jenom vylepšil. Najdi si firmu kde vyrábějí samolepky dej jim svůj návrh a oni ti to vyrobí na zakázku. V Třebíči ti nastříká co si vymyslíš a to mu dáš jenom nádrž. Jmenuje se Malena. Já jsem mu vozil návěsy.
 
 
Datum: 02. dubna 2014 19:04
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, nevím kde se dají sehnat ale kdybys napsal majitelovi tak asi bude vědět
 
 
Datum: 02. dubna 2014 10:12
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
čau mám druhej dotaz tentokrát ne ohledně pio. no kámoš si koupil nějakkej italskej skůtr ale to není skůtr kterej neska vidíte na silnici asi pamatuje výrobu fichtla na motoru má motobi a pak ještě neco no ale má to 70ccm motor 5ti kvalt a karbec je tam z poslednich babbet. a přes 5 mu to jede jen 30km/h a tak si to pobrblává ale když dá úplně plnej plyn aby cvakla clona a otevřel se plný dufuzér tak to kalí přes 80 ale tak po 500 metrech stojí protože se mu to hned uchčije. fakt v ten moment ohromná rychlost tak mě napadlo jestli kdyby se tam dal třeba karbec z pařeza nebo z jiné babety (kvůli přírubě) jestli by to jelo aspoň víc tak nějak 50 by mu stačilo. nebo jak je ta clona tak tam vyvrtat větší díru má tam vyražený 50(mm) tak kdyby se to převrtala ta clona tak na 60 nebo 80 jelo by to taky víc? jinak karbec tento: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karburator_dell_orto_babetta.html // dík za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2014 14:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17028    
No,dal by se použít nějaký jiný karburátor adekvátníhoprůměru,ale chce to pořešit věci okolo karbecu. Některý tyhle skútry maj podtlakem otvíranej palivovej "kohou" - ventil v kterym je membrána a pustí palivo z bandy až když blafne motor a vytvoří se v sání podtlak - takže pokud to má tuhle konstrukci,tak musíš ještě předělat kohoutek na bandě buďto na manuální otvíránní a nebo ho vyhodit a napojit to natvrdo...a pokud to má přimazávání tak vyhodit a míchat benzin do bandy...pak klasika osadit karbec + přetryskovat ... Upravování porouchanýho karbecu je holej nesmysl...buďto ho oprav/seřiď a nebo vyměň. Víc neporadim,neuvedl jsi moc konkrétní popis skútru...
 
 
Datum: 04. dubna 2014 14:02
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 03. dubna 2014 10:30
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
no nevim bohatost se tam nejspíš nešteluje ale benzín ten tam teče strašně pomalinku má to strašně úukou trubičku ale jak říkám když dá plnej plyn tak to valí 80 ale pak se to zachčije tak se ptám jesdtli by nepomohlo do té clony vyvrtat větší dítku aby to aspon sálo víc
 
 
Datum: 02. dubna 2014 20:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17021    
prostěě je rozštelovaná hladina jinak italské motrky jsou prostě ostre ..za me radně seřídit či nechat seřídit a určitě ne rezat .....jenom proto že s motrkou nemam dost skušeností neznamená že mám vše natunit ....ale přemýšled....dukladně si prohledni mechanizmus ovladani přivodního ventilu a rozumě to seřit většinou tak aby z toho netekl b enzín ....co šroub bohatosti směsy ?? výfuk je vičistěn?
 
 
Datum: 02. dubna 2014 18:21
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
čau když jedu na fichtlovi přes 3 vytáhnu ju a pustím tak na 5 sekund plyn a pak dám hned plnej tak to jakoby cukne a zahučí a hned zase vyjede dobředu a nabírá na rychlosti a otáčkách dělá mi to i u jedničky atd.. trysky čisté/ jehla 3 zářez/ hladina dobrá. jestě mě napadlo jestli to nebude dělat kladívko má odtrh jed na cigaretový papírek ale kovadlinky jsou čisté mám je očistit? nevíte čím to může být zítra zkudím dát nové kladívko. jinak fichtl jede moc pěkně odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2014 13:27
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel17028    
Máš moc vysoko hladinu. Seřiď hladinu a bude to v cajku.
 
 
Datum: 04. dubna 2014 13:27
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
je to směsí, nemáš přicpanou volnoběžnou trysku?
 
 
Datum: 03. dubna 2014 20:16
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel17023    
Jehla ma byt na 2 zarezu od shora jestli nezajizdis..
 
 
Datum: 03. dubna 2014 7:17
 
 
 
 
Jméno: sim      IP: uživatel17020    
Zdravím, Už si opravdu nevím rady, nikde nemůžu nic najít, na simson iglů nic podobnýho sem nenešal ani nikde na googlu, tak se musím poradit zde ikdyž se jedná o simsona SR50 skůtr karburátor 16n3-2. Problém: vyčistil jsem kompletně celej karbec všechny trisky kanály všechno prostříkáno vyfoukáno jak má být. Hladina nastavena na 27 od hrany (bez těsnění). Za studena normálně dám sytiš chytne tak na druhý kop. Ale nedrží volloběch ani po zahřátí. Tak jsem to samozřejmě šteloval tím šroubkem na volnoběch. ale na to to absolutně nereagovolo. Prostě když pustím plyn tak okamžitě to zdechne. Jinak to jde krásně do otáček jede dobře. Zjistil jsem ale že plynem jde nastavit krásně motor na optimální otáčky. když držím plyn v této poloze, tak motor chytne na první kop bez plynu vůbec. Pak sem ještě zistil, že když mám plynem přidaný asi na volnoběžný otáčky, tak jde šroubkem na volnoběch normálně štelovat, jakože reaguje když ho povoluju, tak otáčky jsou aspon tak 3000podle sluchu jakmile, ale pustím plyn motor okamžitě zhasne. Co mě udivuje že tam nikde neni nic na štelování dorazu šoupatka nebo aspon na vůli lanovodu jako u pio. Jo výfuk je vyčištěný filtr taky. Tok prostě nevím co to je. Hladinu sem zkojušel u snížzit i zvýšit a pořád to samý tak prostě nevím. díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2014 20:35
 
 
 
 
Jméno: sim      IP: uživatel16252    
Jawař: díky za radu taky jsem uvažoval stejně. že když jde motor jen s přidaným plynem to znamená že vůbec nefunguje volnoběžný okruh. A to může mět jediný důvod že by to bylo někde ucpaný. Tak jsem vymontoval celej karbec všechno rozdělal. s vyvařováním v octě mám špatné zkušenosti(narušení povrchu hliníku). Tak jsem použil roztok kyseliny citronové/tu všichni doporučocali, říkali že ne méně agresivní a s hliníkem nijak nereaguje.NO tak sem to vtom tak 1/2 h vařil ale jak jsem to vytáhl tak karbec sice vypadá vyčištěný dokonale(měděé díly jak nové) ale problém je v tom že celý karbec strašně stmavnul. nevím čím to je a co to jestli to neni nějaký povlak který by se začal uvol novat. Případně jak se to dá odstranit. Zítra to složím a dám vědět jestli to pomohlo. díky za reakce
 
 
Datum: 02. dubna 2014 20:35
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Zdarec, to vypadá na ucpanou volnoběžnou trysku nebo kanálky co k ní vedou. Určitě bych to rozebral, profoukal kompresorem a možná bych i uvažoval nad vyvařením karburátoru v octu.
 
 
Datum: 02. dubna 2014 7:37
 
 
 
 
Jméno: _Pavel_      IP: uživatel16118    
Zdravím , u čz 175/486 když nastavým předstich jezdí , ale když jsem naposledy jel tak po 2 hod. tak se něco pohlo . Předstih nenastavym - Zapalováni se nepohlo . klínek je v pohode . Je možné že se pootočí klika (to co drží kliku v ložiskách ze strany zapalovani) ?? Diky moc Pavel :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2014 20:54
 
 
 
 
Jméno: _Pavel_      E-mail:      IP: uživatel16118    
Hele díky moc , podle mého už není nic jinýho co by to mohlo dělat ? :-D
 
 
Datum: 01. dubna 2014 20:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Teoreticky je možné že se pootočil čep klikovky v setrváku. Je to ale málo častá závada, za celou dobu jsem se s tim setkal pouze jednou...
 
 
Datum: 01. dubna 2014 20:07
 
 
 
 
Jméno: Tomasvavra      IP: uživatel1434    
dobrý den, chci se zeptat, trošku sem odebral materiálu kartérů klikovky a trochu vyleštil, viz foto (odkaz), bude to vít vliv na výkon nebo to je k hov... Díky za info http://jirka241990.rajce.idnes.cz/jawa_50 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2014 19:20
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky se přikláním k názoru že jsi udělal trošku blbost... i novější motory tam mají takový schodky
 
 
Datum: 02. dubna 2014 19:20
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
K nicemu...
 
 
Datum: 01. dubna 2014 22:40
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel9389    
Máš to moc pod urověn kliky, ale to by zas tak nevadilo. A ten okopanej povrch taky tomu nepřidá, takže to pojede stejně nebo hůř ale ten rozdíl ani nepoznáš
 
 
Datum: 01. dubna 2014 22:18
 
 
 
 
Jméno: Pablo      IP: uživatel16820    
Sání ve válci pionýra se hlavně lícuje proto, že je od výroby velmi nepřesně udělané a pokud se dobře opraví pak to jde poznat na otáčkach motoru+trošičku větší výkon. V klikovém prostoru bych problém s lícováním neviděl. Jinak co se týče leštění je to tak trochu minulost. Osobně mám zkušenosti s válcemi jak s vyleštěnámi kanálami tak bez vyleštění a rozdíl na výkonu žádný tak asi tak. Leští se hlavně výfukový kanál z důvodu zabránění usazování karbonu.
 
 
Datum: 01. dubna 2014 22:14
 
 
 
 
Jméno: olous      E-mail:      IP: uživatel1893    
nazdar kluci... ja bych rekl, ze kdyz ma smes hladkou cestu a nema se o co rozvyrit atd... tak je to jedine dobre. ten rantl je tam na hovno... proc by se jinak lestily kanaly a licovaly sani a vyfuk... prece aby to litalo :-) takze u me dobry. ale jeste bych rad slysel dalsi nazory :-)
 
 
Datum: 01. dubna 2014 21:36
 
 
 
 
Jméno: Pablo      IP: uživatel16820    
Proč si to odebíral když si nevěděl jaký to bude mít vliv na výkon? Jako určitě od toho nečekej žádné změny.
 
 
Datum: 01. dubna 2014 20:23
 
 
 
 
Jméno: figy      IP: uživatel11718    
Zdar draci, mám možnost koupit odhlášený TP na jawa mustang. De to ještě za nějaký peníz přihlásit na mě? Nebo ty papíry nemá cenu ani kupovat? Dík za odpověď :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2014 7:41
 
 
 
 
Jméno: Robo      IP: uživatel14641    
Kolečko- a keď je to odhlásené medzi rokmi 01-04 tak to ide prihlásiť ? A nevieš či to platí aj na slovensku ? :-) Dík
 
 
Datum: 02. dubna 2014 7:41
 
 
 
 
Jméno: figy      IP: uživatel11718    
Dobrá, díky moc :-)
 
 
Datum: 01. dubna 2014 16:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud to není odhlášeno někdy mezi roky 2001 až 2004, tak to nemá smysl kupovat...
 
 
Datum: 01. dubna 2014 16:50
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spoj_tycka_kratsi_2_5cm_tvrda.html tahle tyčka je tvrdá jako ta dlouhá, nebo je to bláto? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2014 20:34
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nezapomeń na kuličku mezině!
 
 
Datum: 02. dubna 2014 20:34
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
tvrdá
 
 
Datum: 01. dubna 2014 17:46
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13627    
Už víte tu novinku, že se na krámku bude prodávat replika motoru s výkonem zvýšeným na 7,5HP. Předpokládaná cena 3500kč :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2014 6:23
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
tak dnes už máme druhého a můžeme si přiznat že to byl apríl :-D
 
 
Datum: 02. dubna 2014 6:23
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
este ze je ten april dneska
 
 
Datum: 01. dubna 2014 21:16
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
jaký srandičky??
 
 
Datum: 01. dubna 2014 13:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To jsou pořád srandičky, prdelky...ale jestli to takhle pujde dál, tak to takhle dál nepujde...
 
 
Datum: 01. dubna 2014 13:12
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
přesně .... koukám, že víš...... :-)
 
 
Datum: 01. dubna 2014 12:52
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Jj, klapkáč se 4-kvaltem.
 
 
Datum: 01. dubna 2014 12:50
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel17018    
Zdur draci, mam takovy dotaz kdyz budu mit motor z ČZ 175 hranaty a koupim si z fichtlkramku tady ten valec z CZ 180 bude pasovat na te motor? a hlava taky? dekuji za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2014 15:08
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel16870    
Diky moc
 
 
Datum: 01. dubna 2014 15:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Ano, válce jsou prakticky shodné, ten z ČZ180 má akorát z výroby rovnou třetí výbrus, aby se s obsahem dostali přes 175ccm..
 
 
Datum: 01. dubna 2014 12:57
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel17017    
Zdar draci. Mam 125/476-1 a mam Ko motor , mohu ho vyměnit za 476 ? Lze to prepsat v tp , nebo ne ? Diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2014 13:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Péro: Číslo lze vymazat, ale typ motoru musí sedět vždy. Jinak ten motor bych klidně vyměnil, 476 motor to je, ta jednička pouze značí, že motor byl určen pro olejové čerpadlo...
 
 
Datum: 01. dubna 2014 13:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
Zajdi na úřad a nech si z TP vymazat číslo motoru a pak si tam dej třeba 175
 
 
Datum: 31. března 2014 23:32
 
 
 
 
Jméno: EZZOPP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci hodlam pulit motor budu měnit kliku a zaroven bych chtel i veskery gufera a loziska. aa ta ksem nejak nekde zahlidl ze se dava u nejakejch motoru jedno lozisko na kliku valeckovy aby se motor dal snadno rozebrat a nemusel se do sebe jakoze lisovat. nemate s tim nekdo zkusenosti? kde bych takovy lozisko sehnal a zda to vubec de? dik za odpoved a at to frčí. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2014 0:23
 
 
 
 
Jméno: Zetko      IP: uživatel17041    
nuz ako vidim tak môze byt nebudem sa hadat ale vravim ze som sa s tym este nestretol ;-) ale origos od vyroby to tam nedavali nie? lebo uz par pinclosov som mal rozobratych na stole ale este som sa s tym nestretol :-)
 
 
Datum: 08. dubna 2014 0:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
JAWA-ceZetak : vidíš to jsem nevěděl , ale co valivý odpor?není to spíš nevýhoda dávat válečkové ložisko?motor se zase tak často nepůlí při běžné jízdě
 
 
Datum: 31. března 2014 23:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zetko meles blbosti... ano normálně se válečkové ložisko dává na ček kliky a to na stranu která ve které při půlení nezustavá převodovka a to proto aby jak píšeš.. dal se motor rozpůlit bez rozsilování
 
 
Datum: 31. března 2014 22:10
 
 
 
 
Jméno: Zetko      IP: uživatel16992    
sewas to je nejaka blbost kazdy motor jawa 50 ma na bokoch gulickove lozisko .... valcekove mas iba na ojnici od klukovky .... ale to je na takych motoroch na ktorych sa da ojnica odmontovat od capu 2 srobami tam sa potom iba ihlicky vymenia lebo keby chces rozpolit klukovku za 1 tazko to ide a za 2 ked aj vymenis napr ojnicnu sadu zalozis spat zotrvacnik tak to musis dat na vyvazenie oni potom odvrtavaju zo zotrvacnikov tusim .... ja som tiez menil ojnicnu sadu doma ale iba zo stastim mi to ide asi som presne zalozil zotrvacniky a ide uz 2 roky bez problemov
 
 
Datum: 31. března 2014 21:36
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel6631    
čau draci mam takový problem pincka nastartuju bez problému drží volnoběh když se rozjedu jedničku semi podaří vytoči a když dam dvojku tak pincek přestane jet když mám plný plyn když ho dám na ůl tak jede normálně nevíte čim to může být mám podezdření na karburátor díky za rady a odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2014 9:21
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel17025    
problém vyřešen vysoká hladina v plováku byla opraveno a jezdí oukej :-D
 
 
Datum: 03. dubna 2014 9:21
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Velká Tryska asi vněm něco je nebo odtrh.
 
 
Datum: 02. dubna 2014 20:37
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel17016    
Zdravim draci kde se da koupit 9 primar když SESA nemá. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2014 16:11
 
 
 
 
Jméno: matysek      IP: uživatel11718    
V mototechně :-)
 
 
Datum: 01. dubna 2014 16:11
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci. Mám problém na Pionýrovi .. Když nastartuju motor a jezdim tak krásně pořád táhne, nevynechává nic. Ale když se motor ohřeje cca po nějakém 1km, tak Pionýr začne cukat.. možná bych řekl i vynechávat.. ale spíš začne cukat.. Tak jsem vyměnil svíčku (Brisk N15YC) očistil kladívko. A dělá to pořád. Nevím si rady. Myslel jsem že tam asi nedotejká benzín, ale s tim jsem nic nedělal a Pionýr ještě tak před 14 dny jezdil krásně! A ještě že mi to lehce zasírá kladívko.. Čím se zase tohle děje? Prosím poraďte.. třeba jste se s tím taky někdo setkal :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2014 20:38
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo .. zatím drží tak až odejde tak tam dám klasiku N15C .. ono já jsem ji chtěl koupit .. ale na pumpě u nás měli zase jenom tuhle :/ .. Předstih, odtrh je nastvanevej hodně pěkně.. Pionýr chytá na jedno našlápnutí i za studena vždycky prostě.. Jinak zápalko jsem měl taky 2x sundaný a žádná jakovy tužka tam není :-D Plus jsem se na to záápalko ještě dneska koukal a ničeho jsem si nevšimnul :-) .. Nicméně, jak mi to tuhle nejelo (měnil sem kladívko a neodizoloval jsem ho) tak jsem byl bezradnej a první co jsem tam dal nějakej starší asi vadnej kondik.. tak potom jak jsem kladívko teda odizoloval tak jsem kondik nějak neřešil a napadlo mě to až dneska a tak jsem tam dal ten novej kondik co tam byl a Pincek jede jak drak.. :-) Takže asi vyřešeno bylo to vadným gondíkem :-D Díky moc draku, tobě taky přeju :-)
 
 
Datum: 01. dubna 2014 20:38
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
kámo YC hoď rovnou do pr**** ta mi na fíkovy vidržela max 14 dní a druhej den buď neházela nebo házela ale v tom tlaku nehodila dej tam brisk n15c-17c jestli ti to nepojede i přes tyhle svíčky tak hledej vadu v zapalování víš koli věcí dokáže kladívko? takovej odrtch je o 3 chlupy menší nebo větší a nejde to nastartovat nebo de ale musí se jedině roztlačit zkus i indučku nebo něco z karbecem. jo a to kladívko musí mít i s kontaktem pochromovaný jiskřicí plochy jinak se budou tvořit pecky apalovatr se kup je tam rovnou nový. asi je to blbost ale jednou jsem zaslechl od kamaráda že je prej v tom pařezáckým zapalování schovaná taková civeška tlustá asi jako tužka a když s ní neco je tak to prej špatně startuje asi je to blbost to zapoalko jsem měl jenom jednou v živote a nijak jsem to nezkoumal skus se tam mrknou ale hlavně dej tu svíčku jinou a kladívko .// Ať to jezdí :-)
 
 
Datum: 31. března 2014 21:08
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě abych doplnil je to Jawa 555!
 
 
Datum: 31. března 2014 18:27
 
 
 
 
Jméno: Radic      IP: uživatel16906    
Zdar draci, potřebuju radu, jestli je lepší vypálený origo výfuk z mustanga nebo laďák - na origo válec. Jaký bude výkonostně lepší do terénu. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2014 9:24
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Origo válec - origo výfuk, těžko vymyslíš něco lepšího. A že šetří benzín? To musíš origo výfuk taky vyčistit :-D
 
 
Datum: 01. dubna 2014 9:24
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
to musíš odskoušet sám ale já jsem vždy za hikone malinko i šetří benzín.ale to je jako dohadovat se kdo dává do motoru tmel a kdo papír, obě se dá, obě vydrží stejně ale tmel je víc na hov** protože se všude patlá a rozlejzá tož vše :-)
 
 
Datum: 31. března 2014 21:12
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, je to napsané asi u sedmého dotazu na hlavní straně
 
 
Datum: 31. března 2014 17:41
 
 
 
 
Jméno: Pawol      IP: uživatel17015    
Zdar chlapi chci se zeptat chci si na své 639 vyměnit starou parabolu na novou parabolu na H4 na halogenové žárovky chtěl bych vědět jestli mi to utahne alternátor.Ve staré byla žárovka 45 -40 W tady to je 60 -55 těch 15 W by neměl být takový problém ne ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2014 19:21
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
neboj, alternátor má 150W. já měl h4 a ještě přídavný reflektor na h1, vše bylo v pořádku.
 
 
Datum: 31. března 2014 19:21
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel16842    
Zdar draci mám dotaz mám fichtla 21 v TP mám 65Km/h de to nějak předělat na 45 ??? díky ještě kdyby to nešlo tak když mám papíry AM tak s tím asi jezdit nemůžu žejo ještě jednou díky za odpovědi =D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2014 21:42
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel16961    
i kdyby to šlo nějak přepsat na 45... tak časově už možná budeš mít řidičák na autobus
 
 
Datum: 31. března 2014 21:42
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když je člověk blbej a nemuže rok počkat... takhle můžeš řídit velký kulový..
 
 
Datum: 31. března 2014 21:07
 
 
 
 
Jméno: tremat      IP: uživatel16842    
a nejak přepsat se to nedá co ???
 
 
Datum: 31. března 2014 20:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17012    
Ano,v autoškole vám zajisté řekli co mužete s AM řídit,,, pio,simson a jiné je A1 !!
 
 
Datum: 31. března 2014 11:59
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně jak píšeš, máš smolíka. Na AM můžeš jezdit jen s motocikly s konstrukční rychlostí 45km/h
 
 
Datum: 31. března 2014 11:13
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
čau mám mustanga a nevím jak zapojit el. na světla. mám to na překlápěcí vypínač. a při zapnutí chci aby svítily obě naráz. ve předu mám 12v. a vzadu taky. (žárovky a objímky ze škodovky 120 - zadní světlo) no a když to nakopnu tok to jen malinko oranžově svítí prostě slabě zkoušel jssem dát do předu 6v a v zadu nic a svítí to stejně jak předtím. máám to zapojený podle 2 typů schémat buď 2 cívky spojit a pak na světlo nebo každá cívka na jednu žárovku zkoušel jsem ale svítí to pořád stejně joi a magneto jsem zkoušel taky. mohou to dělat cívky.? jednou jsem to měl nějak zapojený ani nevím jak jen tu přední a zadní ne a to přes volnoběh svítilo jak blázen předem dík zza odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2014 7:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17012    
Použij 6V žárovky a nepřekroč wattáž zdroje ...
 
 
Datum: 31. března 2014 7:11
 
<  156  157  158  159  160  161  162  163  164  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 5:07:08 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu