Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Nazdárek mám babetu 210 a mám problém, nejde nastartovat startovací pakny odskakují od bubnu a nepřemohou kompresi. Koupil jsem nové pakny nová pérka i nový rozběhový buben a nedám ránu stále nepřemúžou kompresi a odskakují. Dá se s tím něco udělat? Dají se seřídit ty pakny aby zabíraly obě stejně, mě to připadá jako když zabírá jenom jedna. Díky za radu Vašek
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 9:52
 Pokud se ti pakny hýbou volně, tak to máš buď mastný, nebo blbě nasazený..
Datum: 14. dubna 2014 9:52
Jméno: MArtin
IP: uživatel17058
 Zdar draci, chci se zeptat ohledně svého mustoše, teď za dva týdnu vyrážím s ním na stk. Naposledy jsem tam byl před 2 lety, bo mám psáno v techničkáku obsah 50, několiv 49,9ccm. Tenkrát jsem tam ALE jel s jawou 21, a v dokladech mám psáno jawa 20. Jawu 21 už nemám, ale mám ty doklady hozený k tomu mustangovi - jawě 23. Myslíte že mi to projde na stk? Prostě Jawa mustang a v papírech mám ale typ 20. Čísla na štítku sedí, motor je mázlej. Díky za každou radu, nebo máte s timhle ježděním nějakou zkušenost? Díky moc, ať to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2014 16:16
Jméno: Martin
IP: uživatel17058
 Jo smam tehcnikou na 2 roky, bo mam v techničáku obsah 50, ne 49,9. Jo zajedu tam
Datum: 13. dubna 2014 16:16
Jméno: dwein
IP: uživatel16961
 to jedeš s tim samým techničákem po dvou letech na stk ? když bys ji měl mít na 4 roky? s tim typem 20,23 to zkus a uvidíš
Datum: 13. dubna 2014 8:15
Jméno: Pavel
IP: uživatel16870
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 18:41
Jméno: Pavel
IP: uživatel16870
 Dík
Datum: 12. dubna 2014 18:41
 Čau. Pasovat bude. Páčka funguje asi jako u toho starého - dáš do strany, bliká to, a pak to vrátíš do středové polohy.
Datum: 12. dubna 2014 18:30
Jméno: Vlada
IP: uživatel16907
 Zdravim, vymenil jsem na zapalovani pionyra komplet kladivka za nova, ted mam stator uplne vlevo a stejne predstih 0 at tocim jak tocim. Nakou odezvu sem ziskal posunutim odstrhu ale stejne, samo ze to nejede skoro. Co stim, obrousit? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 15:17
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 to zapalování z pařeza či 05 to je to kulatý s cívkama uvnitř a 2 vývodama v bakelitu a tu vačku poznáš tak že na 05 má delší zasouvací kolík a 21 kratší
Datum: 14. dubna 2014 15:17
Jméno: I.T.
IP: uživatel17061
 Podle typu zapalování, dát správnou vačku, Jawa 555 a 05 starší provedení zapalování stejná vačka a Jawa 20,21 a 23 novější provedení jiná vačka, problém hledej ve vačce
Datum: 12. dubna 2014 23:01
Jméno: standa
IP: uživatel17055
 To neni možný. Jak a kde měříš předstih a odtrh??? A je to j555,05,21 ? Typ zapalování? Příslušná vačka ?
Datum: 12. dubna 2014 17:05
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 14:51
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Přesně ! Moc pěkný
Datum: 12. dubna 2014 14:51
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 Moc pěkný děkuju za odkaz  když se na takovíhle videa dívaš tak si vzpomeneš koliks toho na svím fichtlovi zažil a to je natom to nejlepší
Datum: 12. dubna 2014 14:47
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Zdarec draci, chtěl jsem se zeptat jaká může být příčina když se rozjedu a ručička na tacháči hned vyskočí na 80 a až zastavím pomalu se vrací zpátky ? KM se normálně přičítaj ale rychlost neukazuje.. kdyby se stím už někdo setkal uvítal bych každou radu..  a ještě se chci zeptat... mam mustanga a ve předu jak drží nádrž na 2 šroubech na rámu mám na těch matkách stržený závity.. neměl to už taky někdo ? Nějaké nápady jak to vyřešit ?? Jednoduché řešení je uřezat je a navařit nové ale tak jestli to už někdo řešil může být i víc řešení.. Jinak děkuji za vaše odpovědi a přeji mnoho KM bez nehod a poruch .
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 12:15
Jméno: Marty1
IP: uživatel15931
 Zdar, uz si nevim rady. Mam Jawu 21 a sehnal sem si vybrus (4b). Na stary pist to jede normalne,.. ale jakmile tam dam komplet novou vybrus sadu ( hlavu, pist) tak to ani neskytne. Predstih mam serizenej dobre. Ma to pochopitelne o dost vetsi kompresi, neprijde mi, ze by to nekde utikalo,sice to sici jak lokomotiva, ale tesneni tam mam klasicky a kdyz prilozim ruku, nic nikde nefouka. Nema to snahu vubec nastarovat.. kdyz vratim starou sadu, hned to chytne. coo s tim muze sakra uz byt . dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 16:49
Jméno: standa
IP: uživatel17055
 Napsal jsi že zabrušuješ hlavu na válci...tak jsem odpověděl...to je fuk.... Jednou jsem to krouhnul ostrym nožem a bylo to ... Možná by nebylo marný kouknout,jestli nečumí píst z válce ven o desetinku-dvě,některý válce jsou krátký,to by pak chtělo podložit válec nejméňě jedním těsněním navíc... Nejčistší je ukrouhnout hlavu na soustruhu a vypodložit válec ....
Datum: 12. dubna 2014 16:49
Jméno: Marty1
IP: uživatel15931
 Proc bych tomu napomohl ? prave nekdo radil, kdyz se ubere rovnomerne hranka po celem obvodu, tak pak pist nebude mit do ceho narazet, timto sem prave klepani zmirnil.
Datum: 12. dubna 2014 16:34
Jméno: standa
IP: uživatel17055
 Klepání pístu neodstraníš zabroušením hlavy... naopak tomu ještě napomužeš... Abych to shrnul,,,tak píst naráží do hlavy,tudíž nelze vůbec říci zda to nějakou kompresi má,protože odpor pístu v HU způsobuje malá hlava na píst 39mm. A už se to začíná rozmotávat ...
Datum: 12. dubna 2014 14:28
Jméno: Marty1
IP: uživatel15931
 pist mam nasazeny spravne, pohybuje se v nem normalne, je znat vetsi komprese pochopitelne, ten stary byl vybehany. Hlavu mam zabrousenou rovnomerne, mozna ji zkusim vzit o neco vice, protoze jde jeste slyset jemne klepani pistu :|
Datum: 12. dubna 2014 13:01
Jméno: pepa
IP: uživatel17057
 a kde to teda sičí? tam to prostě musíš ucpat.... ale mužeš i válec zabalit do benzínove hadry ...melo by to nastát sme s z hadru a slíbit ...ale za mě dej pod hlavu i valec tesnění a bude klid .... jinak je ta hlava zabroušená po celé ploše do stejne barvy že?
Datum: 12. dubna 2014 12:41
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 máš píst nasezaný šipkou k výfuku? když nasadíš píst do válce pohybuje se vněm lehce? Hlavu by každopádně chtělo zabrousit
Datum: 12. dubna 2014 11:21
Jméno: Marty1
IP: uživatel15931
 U hlavy to prave nesyci, zabrusoval sem ji, aby sedela lepe a neklepal do ni pist.
Datum: 12. dubna 2014 10:21
Jméno: pepa
IP: uživatel17056
 jak to syčí je to asi jasne prostě ti butalne netěsní hlava je asi zkroucená podle stareho válce...bud zalapovat zabrousit či použít polske těsnění pod ní ...pozor pečlive ho namontuj at nekouka do spalováku .....
Datum: 12. dubna 2014 8:51
Jméno: panda
IP: uživatel15423
 Zdarec, chlapy, chci odvést dřevo z lesa. Potřeboval bych zjistit, jak se zhruba pohybují ceny za hodinu práce traktorem? Případně další související informace.. Máme tady na vesnici pár traktoristů, tak ať jsem v obraze.. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 12:51
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ono taky záleží s čim a kam pojede... ale nepočítej, že ti to někdo poveze za stovku na pivo... je to stroj stejně jako bagry a jiný... za nějakou sedmdesátku bych viděl 400kč jako dost reálný... nejlepší je se domluvit s nějakym záhumenkářem (ani kolchoz, ani soukromník), s nima bejvá nejlepší domluva... PS: odkud jseš, že bych měl kšeft
Datum: 12. dubna 2014 12:51
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 já to dělám za 350 na hodinu
Datum: 12. dubna 2014 11:25
Jméno: standa
IP: uživatel17055
 Dva velký valniky dřeva z lesa,cesta tam cca 3km z toho 1,5km lesem pomalu přes kořeny rozježděnou cestou od vyvážečky. Jel 2x tam,2x nazpátek,strávil na tom tak 3 hodiny sakumprásk a chtěl 400,- nebo 15L nafty...a to byl známej... Mě to přišlo dost,ale koukam že se to pohybuje i sakra dráž...
Datum: 12. dubna 2014 7:39
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci! No toťkaj sem se enom ze zvědavosti zeptal šáfa firny co obdělávajú u nás polnosti a tak podobně, kolik stojí jejich hodina. A bylo mě řečeno, že 500 Kč! A to je firma o kerej každej říká, že sú moc drazí! Toš nevím. Ale jako informaci to posílám dál! Toš tak.
Datum: 12. dubna 2014 7:29
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Jo každýho obendi a polož otázku: Potřeboval bych dovest dřevo z lesa řekni od kud a asi Km a pořeboval bych vědět cenu, abych věděl kolik si mám nachystat abych měl dost peněz. Ten které se bude kroutit tak asi bude drahé. Já šel skrz kontejner na suť a on řekl s papírem nebo bez. Já řekl bez a on 1300Kč a bylo domluveno. Levnějšího u nás neseženu.
Datum: 12. dubna 2014 0:34
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau, to záleží na majiteli traktoru. Mě oral jeden 3 ary a vzal si 500Kč a jiný mě oral 6 arů a vzal si 200kč a loni ten levné oral 7 arů + 2 ary a to jel speciálně jen pro mě asi 8km tam a 8km zpět a vzal si 500Kč za orbu a 100Kč za kilometry. Na tomto strávil asi 3 hodiny a to jsme čistily traktor a pluh, protože zrovna zapršelo. Čítej zhruba od 500Kč na horu. Musíš se jich zeptat. Ono záleží na terénu a hlavně kolik on chce vydělat.
Datum: 12. dubna 2014 0:25
Jméno: sim
IP: uživatel16252
 Zdravíčko, hodlám jít s motorkou na STK, mám několik nedostatků a chci se zeptat jestli by s tím mohl být na STK problém. Praskélé levé zrcátko (jedna prasklina napříč zrcátkem), nesvítí kontrolky blinkrů (blinkry fungují normálně), poslední technická byla do roku 2009 (hodlám na motorce na tu STK dojet, nemohlo by to vadit), poznávací značka je asi domácky opravená (číslice a písmena nalepené z černé fólie je to trochu poznat). Předem díky za odpoveď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2014 23:55
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 SPZ namalovat barvou jak se to dělávalo, zrcátko vyměnit, dost vážná závada to by Ti neprošlo. Kontrolky je asi nebudou bolet.
Datum: 11. dubna 2014 23:55
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 tu spz bych spon místo fólie namaloval a to zrcátko by vadit mohlo ta kontrolka bych řek že se nevšimne ale nej by bylo vše opravit o jakou motorku se jedná
Datum: 11. dubna 2014 23:08
 Ahoj Draci a Dračice, na mé jawě 250 ,,kývačka,, mi teče olej z kyvné vydlice, proto jsem se ji rozhodl repásnout.....a tady nastupujete na scénu vy... potřeboval bych od Vás vědět, jestli bych si to dokázal udělat doma na ,,koleně,, sám(nemám stahovák), a nebo kdybych si ho vypůjčil (jen k stáhnutí kyvné vydlice) jestli ho budu potřebovat ještě, k nazasení té vydlice....
Napište mi prosimVás své zkušenosti a vychytávky s tímto, kdo se s tím už setkal.
+ nějaká přibližná cena, kolik by ten repásek mohl stát, kdybych to dal nějakýmu borcovi, který to dělá ?
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 10:40
 Souhlas, jen jestli nemáš zázemí, tak to fakt odvez nějakýmu garážníkovi, co to zvládne.. Budeš mít o problém míň..
Datum: 14. dubna 2014 10:40
Jméno: pepa
IP: uživatel17056
 proste ma kyvku mazanou kolinkem olejem z motoru což je vhodne pro provoz jen to ma tendenci kapat ...z výroby tam jsou o kroužky ale jak ma čep vakl tak je to sežere ,,,,,proto musí opravit čep dole popsaným zpusobem ..pozor na turecke čepy s futama z cu slitiny...nepatří tam ... a vše z novu přetěsnit.....pokut se toho bojíš je i vojebávka kolinko sejmout a jednou za čas čep namzat mazničí s vazilínou a 00 ale to nejni takove jako olejem
Datum: 12. dubna 2014 8:57
Jméno: jiří-cz
IP: uživatel15512
 Čau, z kyvné vidlice Ti teče olej? Pokud vím kyvná vidlice má čep a pouzdra. Doma se to dá zvládnout. Čep je jistě zničený tak ho vyklepni. Dá se to předělat i na jehlový nebo kuličkový ložiska a gufera, ale to dá dost práce. Dej si do vyhledávače Oprava kyvné vidlice jawa 250 a určitě tam něco nandeš.
Datum: 12. dubna 2014 0:09
Jméno: pepa
IP: uživatel17054
 je to dost na chuj když už tak čep s pouzdry z klitny med či bronz nedrží motor musí ven .... počítej tak 800 u nějakyho vesnickyho borce a motorka při tom vypada jak kdybys jí delal go....
Datum: 11. dubna 2014 23:33
 Zdravím hoši. Mám Jawu 250/353/4 nevím teď přesně.. A mám problém s dobíjením.. Při nastartovaném motoru naměřím na svorce 61 na dynamu krásný dobíjecí proud 6,8 - 7V. Na baterce však je jen 6V i když kontrolka dobíjení po startu zhasne! Potřeboval bych poradit kde je problém a čemu by vadilo kdybych baterku napíchnul přímo na kontakt 61..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 22:56
 Svítil jsem na rychlo pod nádrž proto jsem myslel že je na kontaktu 61 indučka.. Teď mám motorku rozebranou a je zapojeno vše tak jako ve schématu, na které jsem dával odkaz pár řádků níž..
Datum: 14. dubna 2014 22:56
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 co znamená že zapojení je správně? o pár příspěvků níž píšeš, že 61 (živej uhlík) vede na indukčku, což rozhodně správně neni. Úplně nechápu jak to myslel standa, nicméně princip žárovky je opravdu jednoduchej, porovnává napětí mezi živym uhlíkem a baterkou. Když dáš místo ní voltmetr, při stojícim motoru ukáže napětí baterky (žárovka svítí naplno, dynamo nic nevyrábí), po nastartování začne klesat napětí (rozdíl mezi baterkou a napětím dynama se zmenšuje) a v okamžiku kdy sepne relé, tak připojí baterku k uhlíku a tím připojí oba konce žárovky na stejné napětí (voltmetr ukáže 0V). Takže žárovka nesvítí když okruh (dobijení) je uzavřený..
Datum: 13. dubna 2014 0:20
 Tak zapojení je správně :/
Datum: 12. dubna 2014 15:03
 Ano. Po zapnutí klíčku se kontrolka rozsvítí po nastartování zhasne. Musím projít tu elektriku jestli jí nemám blbě zapojenou už si tisknu schéma a jdu na to..
Datum: 12. dubna 2014 10:09
Jméno: standa
IP: uživatel17055
 To mužeš mít jen rozházený rele. Svorka 61 rozhodně nejde na indučku. Princip žárovky je jednoduchej. Stejně jako kontrolka neutrálu je napájená ze svorky 54. Pokud se druhý kontakt ukostří (neutrál,rozepnutí rele na kostru) žárovka se rozsvítí ... Takže rele muže bejt rozhašený a nějak sepne resp. rozepne od kostry do baterky/regulace no podle aktuálního stavu - žárovka nesvítí není uzavřený okruh... Ale u tebe bude ten hlavní problém jinde... Svítí ti vůbec kontrolka dobijení když zapneš klíček a nenastartuješ???
Datum: 12. dubna 2014 10:00
 edit: umažte si z linku slovo "zajímavé"
Datum: 12. dubna 2014 9:27
 Pěkně se to tu rozjelo díky za rady  Baterku jsem kupoval včera úplně novou vartu. Elektriku mám zapojenou podle tohoto schématu - http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_250_typ_353_3_4/schema/schema_pro_353_4
Zajímavé je že kontakt 61 vede na indučku což je dle mě blbost když má dobíjet baterku.. Na bošárně jsem dobíjecí prod nenaměřil ani na jednom kontaktu.. Tak nejspíš mi nezbývá nic jiného než sundat plechy a zkontrolovat elektriku a každý drátek zvlášť. A stejně mi neleze do hlavy to zhasnutí kontrolky při nastartování.. To je potom kontrolka úplně k hovnu.
Ještě mě napadlo natáhnout kabel zvlášť od kontaktu 61 k baterce ale přivypnutém motoru je na něm kostra takže bych to musel řešit přes vypínač nebo relé a bylo by to dost nepraktické.
Datum: 12. dubna 2014 9:26
Jméno: standa
IP: uživatel17055
 Když dává dynamo 7V a na baterce je 6V tak je chyba mezi dynamem a baterkou a nebo je v hajzlu baterka... Ujisti se,že máš vše dobře zapojené a že baterka funguje (muže mít jeden článek v háji) a nebo už je napečená na dně,slabej elektrolyt atd...
Datum: 12. dubna 2014 7:53
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Možná by stačilo pročistit spínací kontakt! Toš tak.
Datum: 12. dubna 2014 7:39
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 jestli naměříš na dynamu 7V a na baterce 6V při zhasnutý kontrolce dobijení, tak buď špatně měříš nebo to máš blbě zapojený.. doporučuju dohledat schéma a pečlivě zkontrolovat
Datum: 11. dubna 2014 23:01
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 No tak když dynamo dává proud a do baterky to nejde, tak bych to viděl na regulátor nebo na baterku.
Datum: 11. dubna 2014 22:27
Jméno: pepa
IP: uživatel17053
 ti radim přidej tomu na štelováku relátka viz dočkal....
Datum: 11. dubna 2014 19:24
 No problém je že mi to nedobíjí
Datum: 11. dubna 2014 19:19
Jméno: pepa
IP: uživatel16496
 ji mužeš uvařit a katapultuje se ti z kaslíku tuto zavadu sem videl na vlastní oči .... proste sjed za autoelektrikařem kterýti na relatku malinko přidá na techcca 7,5volt na výstupu...anebo proste jezdi a nic neřeš
Datum: 11. dubna 2014 17:58
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Chci se zeptat jestli se vyplatí zakoupit Gufera Viton ? Jaký je v nich rozdíl? Jsou pouze kvalitnější a déle vydrží nebo i lépe těsní a mají vliv na výkon ? Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 7:23
Jméno: standa
IP: uživatel17055
 Všechny dražší a kvalitnější modifikace dílů nejsou proto,aby přidaly výkon,ale právě proto aby ten výkon v motoru "udrželi" ... Na co ti je motor co má výkon,když se ani neroztočí,protože černý gufera neudrží moc tlaku v klikový skříni... Na seriovku je zbytečný to řešit...
Datum: 12. dubna 2014 7:23
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Na origo motor je to házení perel sviní...
Datum: 11. dubna 2014 23:57
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Jj díky
Datum: 11. dubna 2014 18:09
Jméno: pepa
IP: uživatel16496
 čeče to je jak ferodová spojka prostě vývoj nezastavíš ...pokud to tam nakundíš při montáži a bude ti to brat faleš tak snad i obyč dvoubřite aspon tolik nebolí stratit ..konec koncu 2 brita gufera sou luxus sam za sebe....je to na tobě ale výkon v tomdle ohledu nehledej ....jen je to o tom jak si pečlivý a jak moc jezdíš atd
Datum: 11. dubna 2014 18:02
 kde jede draci? http://www.pyselka.cz/images/photos/hudebni_akce/MopedSraz.jpg čerčanyu prahy,,, prvni srazek s malou burzickou, kdy nema rad akcni sraz s hlasitou hudbou,nybrz rodinyj fandovej kruh,,tak bych relk ze to bude ok cesta, k tomu kdyz se prida v ten den jeste o par km toto http://www.eltsen.cz/jawa/konopiste/tak docela gut program na sobotu a hlavne draci,, jawa se chce za nejakej cas vytahnout http://www.jawa.eu/novinky/cilova-jizda.html takze draci jak mam ruky v gibsu,zacina cas konecne na nejake info
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2014 21:05
 zdar. dnes sem půlil motor z 21čky a jak sm to půlil tak mě klikovka celá zůstala v levem karteru, zostalo na klice aj to ložisko co má být v pravém karteru (u zapalka) a na tom ložisku bylo lepidlo (to mi řekl tata) nejspíš aby ložisko v tom kartru drželo ale na druhé straně to tam drželo fest. znamená to teda že je pravý karter v háji když se tam ložisko mosí lepit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2014 11:01
 A máš ho na závody nebo jako silniční ? ,
Datum: 11. dubna 2014 11:01
 nový už ne,leda z nějakého internetového bazaru
Datum: 11. dubna 2014 6:01
 půlil sem protože se mi nevracela už pul roku startovačka tož sem si to rozpůlil, a dají se ty kartery ještě vůbec koupit? nikde je nemožu najít
Datum: 10. dubna 2014 21:07
 jo je špatnej, stane se to když ho někdo naklepává nebo vyklepává na křivo a podobný prasárny, ale troch cínu na ložisko a je po problému, lepší jak lepit
Datum: 10. dubna 2014 20:53
 proč jsi půli?
Datum: 10. dubna 2014 20:50
Jméno: filip
IP: uživatel17052
 zdravim mam jawu 250/559 a s tlmicu mi vytekel secken olej ... kolik a kade ho tam treba nalet ? jaky olej tam ma it ? (hydraulicky ) dik ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 0:43
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 zadej si Manualy jawa 250 panel a vyskoči ti asi od r 1964 až po rok 1969
Datum: 12. dubna 2014 0:43
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Dávám 1,5 dcl do každého, vždy tlumí dobře..
Datum: 11. dubna 2014 22:05
Jméno: pepa
IP: uživatel16496
 pokut ti to teče dolejvání nic moc neřeší musíš je přetěsnit ...tj vyměnit převlečne matice teda pokud to je na předku ...jinak v navodech se píše 120 a 140 militru tlumičoveho olej ideal budeš muset naladit ....
Datum: 11. dubna 2014 18:06
Datum: 11. dubna 2014 8:52
Jméno: TEDY
IP: uživatel17050
 Čus draci, mam takovej dotaz, z jakého typu simsona jsou nejlepší vidlice na mustanga?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2014 10:32
Jméno: vidle
IP: uživatel16789
 kerá vidlice bude na mustangovi líp tlumit-ze simsona, nebo z pitbike? bylo by to na běžný ježdění-pole, louky lesy. žádná trať.
Datum: 02. listopadu 2014 10:32
Jméno: fichtlcup
IP: uživatel17416
 čus já jsme převařil tu tyč jak se strká do krku z originálu na brejle ze simsona a sedí to jak originální brejle ale musíš tu tyč navařit rovně ja to vařil ceočkem
Datum: 15. července 2014 21:49
Datum: 10. dubna 2014 20:37
Jméno: frbak
IP: uživatel17049
 mám čz 175 477 ,po 40 letech spolehlivého jezdění /předloní go/ blbne. Bošárna funguje obráceně. Klíček v mezipoloze = vše pod proudem. klíček doražen = vše bez proudu. Záhada.rnMáte li zájem podívejte se na naše jízdy na stránkách KOZELCH. Díky za rsdy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 21:01
Jméno: frbak
IP: uživatel17060
 Záhada vyřešena. V kostce upadl kontakt. A to je dva koky nová
Datum: 12. dubna 2014 21:01
Jméno: standa
IP: uživatel17055
 Zoxidovala vevnitř a nebo se ti dotýkaj rotřepený kabely. Bošárny sem rozebraný měl,dokonce jsem je předělával pro použití na pio a neni tam toho moc co by se pokazilo...
Datum: 12. dubna 2014 7:48
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 pokud se ti neozve někdo, kdo se s tim setkal a vyřešil to, tak ti asi nikdo moc neporadí.. sehnal bych jinou bošárnu, kterejch je všude mraky, a tuhle kuchnul, tipoval bych to na ohnutý kontakty, ale rozebraný sem to neměl, tak nevim jestli je to vůbec možný....
Datum: 11. dubna 2014 23:05
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj frbak! Ze spínačkú Ti fčíl neporadím, ale děkuju za připomění Vašich stránek! Paráda! Mrzí mě, že sem nemohl 30.3. jet se s Vama projet! Toš tak. Oskar 2.!
Datum: 11. dubna 2014 0:32
 Zdar mam na fichtlovi takovej problem, ze kdyz se vytoci tak v tech velkech otackach najednou zacne jakoby cvrcet nebo neco takovyho a strati to vykon a vypada to jakoby to delalo v magnetu a dela to jen spis pri zatezi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 10:08
Jméno: standa
IP: uživatel17055
 A neni to tvý cvrčení náhodou pískot od zapalování? Muže bejt suchá a nebo vydřená plst co maže vačku - pak to nechutně píská
Datum: 12. dubna 2014 10:08
 slovo cvrcet jsem ještě neslyšel co tím myslíš? jako cvakání
Datum: 10. dubna 2014 20:56
Jméno: Jakubž
IP: uživatel13743
 mě to dělalo taky ale střílelo mi to do vejfuku a bylo to pístem
Datum: 10. dubna 2014 18:22
Jméno: Donaska
IP: uživatel16262
Posl.aktualizace: 09. dubna 2014 20:55
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Chtel bych se zeptat jak se upravuje hikone ? Vim jen o vyletovy trubicce ale udajne se jeste nejak "odskrcuje" A jde udelat neco aby mel trochu i spodek ? Kolem 60 se mu nechce prehoupnout..ale jak to prehoupne chytne sponu a vyleti k 80ti..  Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 14:14
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 tak on to byl v tom kopci docela kalup
Datum: 12. dubna 2014 14:14
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 týjo  vypadáš na tom dost drsně čečé...
Datum: 12. dubna 2014 12:30
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
Datum: 12. dubna 2014 11:38
 No jo Marku,tobě jede moje brutální seriovka 90,ale ty seš taky jeden z mála,komu se v motoru točí klika bez odporů tak jak to má bejt... Umíš otryskovat karburátor a odladit sání. Bez toho by to nebyla taková raketa... Kemosi napiš mi maila,dam ti skicu na výfuk na upravenou seriovku...
Datum: 12. dubna 2014 7:16
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 odstranit jde, ale není to uplně jednoduché, musí se to prostě odladit a můžu ti říct, že před dvěma roky jsem si s tím hrál u jednoho válce snad 14 dní v kuse a díru se podařilo nakonec odstranit, problém Hikonů je, že jsou určený pro skútry a jsou nastavený na poměrně úzký rozsah otáček, tak že pro pionýra se seriovou převodovkou tak trochu na nic, kopanec je sice hezký, ale jak dlouho tam je?
Datum: 11. dubna 2014 13:43
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Me se hikone docela libi.. a libi se mi jak v otackach vystartuje  ale ta dira je docela blba..urcite to jde nejak odstarnit ne ? Vyletovka zvysi akorat otacky ze ?
Datum: 10. dubna 2014 17:42
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 no jasně, můžu potvrdit, Standovy válce to dají
Datum: 10. dubna 2014 15:05
 standa: tebe pustí origo lauf přes 9 tisíc?
Datum: 10. dubna 2014 14:45
Jméno: standa
IP: uživatel17048
 Pokud řešíš díru v 6000ot/min u motoru kterej jede 80+ tak zahoď Hikone a dej tam obyč kopletní výfuk z mustanga a pojede to líp a možná i víc... Laborovat s Hikone mužeš,ale ... Neradím ti špatně ... Sice to není "tuningové" ale je to jasná funkční volba... Dělal jsem válce co jedou 90 na origo karbecu a vejfuku ...
Datum: 10. dubna 2014 11:10
|



|