česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  148  149  150  151  152  153  154  155  156  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dokážete někdo odhadnout jaká je teplota výfukového kolínka u válce? Chtěl bych to utěsnit tmelem a nevím jaký použít. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2014 0:54
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
tak si tam dej novej šteft, když máš strženej závit.. pokud koleno neutáhneš, tak nemůže těsnit..
 
 
Datum: 26. dubna 2014 0:54
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nedokážu to víc utáhnout protože mám špatný jeden závit ve šroubu co utahuje kolínko k válci. Tak to špatně těsní.
 
 
Datum: 25. dubna 2014 21:25
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šnuru mám. Je to na prdlajs. Nic to nevydrží. Vypadne to za chvilku a nasákne to olejem z výfuku. Co se týká toho kolínka tak tam mi to kape přímo u válce a chci to utěsnit nějaký tmelem.
 
 
Datum: 25. dubna 2014 21:24
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tu šnůru požij ve spoji s výfukem,ale na válci klasika těsnění a hlavně rovná příruba na kolínku
 
 
Datum: 25. dubna 2014 16:27
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Tmel nepoužívej. Kup si azbestovou šňůru a tím to vytěsni. Koupíš ji v prodejnách kde prodávají kamna, krby.
 
 
Datum: 25. dubna 2014 9:28
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, máte někdo klasickej blatník z kejvačky 250 nebo 350? .. Jde mi o to jakej má ten blatník rozměr mezi tlumičema .. prej tam byl rozdíl v malejch a velkejch kejvačkách .. Díky moc draci :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2014 14:56
 
 
 
 
Jméno: petak      IP: uživatel17113    
Zdar draci, prosímvás - jaký má rozměr stará SPZ na fekál 05? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2014 9:25
 
 
 
 
Jméno: petak      IP: uživatel17132    
Ty seš borec, draku, on má totiž Sesa v nabídce 2 rozměry, tak sem si myslel, že mi někdo řekne kup si tu nebo tu, inu člověk míní a dobří lidé mění - dík moc!
 
 
Datum: 01. května 2014 9:25
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16961    
no čečé von ti každej neni sto hnedlenc přeměřovat spztku, ale že znáš haškovoc tuten hlod a navíc zrovna tu značku mám poblíž rukou a metr mám v boční kapse montérek tak ti teda píšu: spodní strana je široká 14cm, horní 8cm, výška celková jest 10,5cm, výška od spodu k úkosu je cca 7,5cm a délka úkosu je zhruba těch 4,5cm a podle voka je ve úhlu 45 stupínků..
 
 
Datum: 27. dubna 2014 14:27
 
 
 
 
Jméno: petak      IP: uživatel17122    
Jaroslav hašek: ."vmísil se do hovoru, řka hovno.." potřeboval bych ten rozměr, ne konstatování faktu..
 
 
Datum: 27. dubna 2014 14:06
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16961    
myslim že to bude stejný jako na 20,21,23 ....
 
 
Datum: 25. dubna 2014 18:58
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel16118    
Zdravím , chtěl bych se zeptat - de předělat ČZ 175/487 na 215 (220) ccm. ? Pokud ano, kdo a kde to dělá ?? :-D Díky moc Pavel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2014 12:54
 
 
 
 
Jméno: _Pavel_      E-mail:      IP: uživatel16118    
To věřím, to musí jed pěkně. :-D :-)
 
 
Datum: 24. dubna 2014 12:54
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Tyhle prevrtany stroje jsou dobra silenost. Sam mam prevrtanou 2-valcovou 250ku na nejakych 315ccm a je to hezky svezeni... Vrtani x zdvih: 58:58 :-)
 
 
Datum: 24. dubna 2014 12:37
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel16118    
Díky moc , pravě to ma známej, já na tom jel a prohlasil sem "to musim mit to, jede jak slak" diiky moc :-D
 
 
Datum: 23. dubna 2014 22:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Jde. Někomu to funguje, někomu se to přidírá. "vložka" má totiž po úpravě cca 1,5mm stěnu a může se kroutit. Jinak dělal to Tomáš Kasalický (TK moto). Jestli to ještě upravuje nevim.
 
 
Datum: 23. dubna 2014 22:03
 
 
 
 
Jméno: luk      IP: uživatel17062    
http://www.dilyjawa.cz/?p=productsMore&iProduct=561&sName=Valec-555,550 mate s tim nekdo zkusenost odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2014 20:55
 
 
 
 
Jméno: luk      IP: uživatel17062    
zdar chlapi mam dotaz je lepsi dvoukrouzkovi nebo tri myslim na jawu 555 dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2014 20:48
 
 
 
 
Jméno: Peti      IP: uživatel14157    
Zdravim, kdyz obcas nakopavam svyho mustanga tak se mi sekne segment, jakože nejde dolu. Co by se stalo kdybych trochu vic zatlačil? Myslim třeba tim když ho několikrat nakopavam a najednou se zasekne a ja vty setrvačnosti ho trochu vic zatlačim? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2014 22:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano... okousané kusy segmentu se mužou dostat třeba do ložisek, nebo mezi kolečka či mezi lamely
 
 
Datum: 23. dubna 2014 22:40
 
 
 
 
Jméno: Peti      IP: uživatel14157    
Dik za odpověd, a nemužu tim poškodit něco jiného? Diky
 
 
Datum: 23. dubna 2014 21:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odrbeš si na segmentu zuby
 
 
Datum: 23. dubna 2014 20:15
 
 
 
 
Jméno: GOGO      IP: uživatel15808    
Ahoj draci, chci se zeptat, čím nejlépe vyčistit válec a hlavu, našel jsem ve stodole Staďáka, tak ho rozebírám. Máte na to nějakej osvědčenej přípravek, který by alespoň částečně rozpustil ten připečenej bordel? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2014 20:38
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel17118    
Zdravím,taky mám tyhle problémy a zatím nejlíp na špínu mi pomáhá "servošampon" dá se to koupit v drogerii nebo v lacích je to takový modrý prášek a funguje dobře zatim nesklamal. :-)
 
 
Datum: 26. dubna 2014 20:38
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo taky čistič brzd je dobrý že je ve spreji a dostane se skoro všude
 
 
Datum: 25. dubna 2014 0:03
 
 
 
 
Jméno: GOGO20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuju za rady draci, vyzkouším nejdříve benzín, pak se asi vrhnu na čističe grillů :-)
 
 
Datum: 23. dubna 2014 20:45
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
ponořit do benzínu, vzít si štětku a kartáček na zuby, ten jsem si zbrousil aby se vlezl mezi žebra a válec s hlavou jsem celej vyleštil a je jak novej
 
 
Datum: 23. dubna 2014 20:33
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel16245    
arva v kombinaci s wapkou meje cekem dobře, každopádně připečenou hlavu z jawetty sem s tim stejně neumyl...
 
 
Datum: 23. dubna 2014 20:18
 
 
 
 
Jméno: GOGO20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 23. dubna 2014 19:06
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli ti můžu radit tak to nepískuj, pak se na tom strašně drží bordel
 
 
Datum: 23. dubna 2014 18:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Pomáhá čistič na grily a trouby. Ale pokus se sehnat ten, který nežere hliník :-)
 
 
Datum: 23. dubna 2014 18:50
 
 
 
 
Jméno: GOGO20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě jsem si říkal, že bych to nechal třeba 3-4dny v benzínu, jestli to nepustí. To by možná šlo ne? Nebo myslíte, že je lepší to rovnou nechat opískovat a neztrácet s tím čas?
 
 
Datum: 23. dubna 2014 18:41
 
 
 
 
Jméno: sumec      IP: uživatel14454    
ja to beru naftou a štetečkem a nejdriv to stříknu vapkou
 
 
Datum: 23. dubna 2014 18:22
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
na žebra prej funguje coca cola
 
 
Datum: 23. dubna 2014 18:13
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoj draci, kolik by měla být tloušťka novýho brzdovýho obložení u fichtla? Nechal jsem si nalepit nový a má to 6-5mm podle místa kde měřím a nevleze se mi to do bubnu :-D Buben nestočím bo na něm mám napletený kolo, napadlo upnout brzdovej štít do soustruhu a stočit namontovaný pakny ale nevím jak to poberou pružiny aby se to odstředivou silou neroztáhlo... Jak by jste postupovali Vy? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2015 15:25
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel18226    
Bruska i soustruh jsou podle mě zbytečně drastický řešení. Nemluvě o tom, že si moc neumím představit, jak by se ten štít s paknama, který v něm drží jen na pružinkách, mohl uchytit do soustruhu bez toho, aby po roztočení neulítaly ty pakny po dílně. To obložení je relativně měkký, takže se dá zbrousit pilníkem nebo hrubším smirkovým papírem. Jen je potřeba to dělat opatrně, aby si to zachovalo kruhový tvar. Drobné plošky se obrousí brzděním.
 
 
Datum: 26. července 2015 15:25
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel16245    
na 555 sem je taky stáčel na soustruhu a pohoda... teda, dělal sem tenkrát brzdy ještě na něčem jiném (už nevim co to bylo) a svojí bllbostí sem tam dal jiný pružiny... to pak lítaly pakny po dílně a štít se rozkočil :-)
 
 
Datum: 23. dubna 2014 14:39
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel17111    
ja som zobral šmirgel a som to zbrusil a brzdí mi to do šmiku a nemám žiadne plochy určite by som to nebral karbobrúskou len dosereš obloženie ani sústuhom jednoducho obrusiť šmriglom aspoň 80 zrno
 
 
Datum: 23. dubna 2014 14:38
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Nejcistsi je stahnout buben i s paknama na soustruhu na maly otacky, pak to i brzdi a skoro okamzite.
 
 
Datum: 23. dubna 2014 10:53
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to 8 desetinek mm, ale ručně se mi to dělat nechce, ne že bych byl na to línej ale chci to trošku přesný :-D malý otáčky mě taky napadly ale nerad bych si to nožem utrhl to nalepený obložení, a zmenšit brzdovej klíč napadlo kámoše, říkal že to zkusí a pokud to bude fungovat tak to udělám taky :-)
 
 
Datum: 22. dubna 2014 22:21
 
 
 
 
Jméno: Nakaputa Umahanov      IP: uživatel16262    
Bejt prase a hledat nejaky levny reseni tak bych mirne vybrousil ten kuzel co pakny drzi roztahnuty
 
 
Datum: 22. dubna 2014 22:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17106    
musíš to točit do 100 obrátek čeče
 
 
Datum: 22. dubna 2014 22:00
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
čau, záleží o kolik jsou větší, když jsem dával nový do čízy, byly větší jen asi o necelej milimetr na průměru, tak jsem to obrousil flexou, po pár tisících km už na nich nerovný plochy nejsou znát..
 
 
Datum: 22. dubna 2014 21:32
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci mám problém s fichtlem udělal jsem go ložisek a gufer a pak jel hodně dobře ale pak se to začalo srát tak sem vyčistil trysky sundal filtr a jelo dobře a pak se to začalo srát tak jsem koupil novej filtr vzduchu ale fichtl už vůbec nechce jet ani bez filtru už nevim co mám dělat zapalko jsem šteloval chytá na dup a drží i volnoběh ale nejede vůbec už mě nenapadá nic krom kroužků dík moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2014 21:44
 
 
 
 
Jméno: jawsss      IP: uživatel16252    
tak to budeš nít jak už tu myslim někdo psal vysokou hladinu, aj jestli ju máš dobrou tak zkus dat malinkou nižší
 
 
Datum: 23. dubna 2014 21:44
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jinak skutra nechci ani vidět kámoš mě poprosil o opravu skutra a po půl hodině hledá jak se to startuje jsem to vzdal
 
 
Datum: 23. dubna 2014 20:45
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dneska jsem zase vyčistil celej karbec a jehla byla přeskočená na 3 zářez a dal jsem jinou svíčku a už to jede celkem dobře jen to furt nechce filtr
 
 
Datum: 23. dubna 2014 20:43
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě zaráží že to po smontování jezdilo jinak bych to šacoval taky má chybu montáže, ale jestli to chvíli jezdilo a bez filtrů. líp než s ním tak bych to viděl na vysokou hladinu nebo netěsný ventil v plovákovce. Ale takhle se to těžko řeší když to člověk nevidí.
 
 
Datum: 23. dubna 2014 19:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17112    
franky klid :-D přece nemužeš velkýmu klukovi napsat ať si koupí skůtra v obchoďáku :-D víš jak to nasere :-D Jinak já jsem přesvědčenej že je chyba někde v motoru od montáže ...
 
 
Datum: 23. dubna 2014 16:29
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel17110    
kup si skutra ......... v tescu maj ted slevu...................
 
 
Datum: 23. dubna 2014 13:30
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
hlava je uplně černá svíčky jsem zkoušel a nebyly moc černý ale vůbec to nekouří
 
 
Datum: 23. dubna 2014 12:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17109    
Spíš to bude mít souvislost s tim půlenim a výměnou gufer a ložisek ... Něco bylo špatně udělaný ... Buď se po nějaký době drblo gufero a nebo někde netěsní těsnění ... Muže to žrát i převoďák ... Chová se to potom jak když je to bohatý,ale na ochuzení to jede ještě hůř ... Černá svíce ???
 
 
Datum: 23. dubna 2014 7:02
 
 
 
 
Jméno: jawsss      IP: uživatel16252    
tak to máš klasicky zacpaný karbec, hlavně vzduxhový kanálky, zazpalo se ti to tím jak si jezdil bez fitru, kompletně vyčisti karbec (slabý roztok kyseliny citronové) a pojedeti to
 
 
Datum: 22. dubna 2014 22:01
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nikdy s filtrem problém nebyl bez něj to jakž takž jede ale s nim vůbec
 
 
Datum: 22. dubna 2014 21:34
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
prostě vem to všechno postupně. začni karbecem jak si budeš jistý že ho máš 100% tak tak zkus když to nebude dobrý tak výfuk, sání a pak zapalování,
 
 
Datum: 22. dubna 2014 21:33
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele jestli máš předstih i karbec cajk a vyčištěný výfuk tak si zkus pohrát s airboxem, to by mohlo zabrat,
 
 
Datum: 22. dubna 2014 21:22
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do se vytočit ale nechce se mu do otáček karbec a tryska byla první věc co jsem dělal
 
 
Datum: 22. dubna 2014 21:16
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
a na volnoběch de normálně vytočit, nebo jak přidáš se zadusí? jestli jo tak máš ucpanou hlavní trysku.
 
 
Datum: 22. dubna 2014 21:00
 
 
 
 
Jméno: Michael      IP: uživatel16314    
Vím moc se to sem nehodí ale potřebuji pomoc... Koupil sem Yamahu dt 80 je po GO motoru ale nikdy po generálce nevrčela... Motorku jsem dal do hromady vše je ok jen nejde nastartovat hazí jiskru podle mě dává málo směsi ale už nevím jak to seřídit jinak skusil sem vše co de motorka při rozbíhání začne vrčet ale musim držet trochu plynu jak mile za něj vemu ta zase nic ale i tak po chvilce zase zdechne. Už si nevím rady.Jinak sitič funguje a těsní karbec je čistej jak nikdy... Předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2014 17:11
 
 
 
 
Jméno: Michael      IP: uživatel16314    
Svíčka je nová. Rotor ok. Filtr jako novej. Na roztlačení chytá líp se sytičem... Je to DT 80 LC 2 s vodním chlazením
 
 
Datum: 23. dubna 2014 17:11
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Rotor zapalování je správně usazen v klínku na klice? Zkoušel jsi jinou svíčku? Vzduchový filtr a gumová hadice k airboxu jsou čistý? S otevřeným víkem airboxu to nechytne? Na roztlačení chytá líp se sytičem nebo bez? Je to DT 80 LC 2 s vodním chlazením? To je zatím vše co mne napadá.
 
 
Datum: 23. dubna 2014 12:14
 
 
 
 
Jméno: Tedy      IP: uživatel17050    
Zdar draci koupil jsem si nové gumy na podlážky k dvacítce ale zaboha je tam nemůžu dostat, prosím poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2014 18:23
 
 
 
 
Jméno: Tedy      IP: uživatel17050    
Dík, hned jak jsem se vrátil ze školy jsem to udělal. Malý šroubovák a mýdlo a je to tam.
 
 
Datum: 23. dubna 2014 18:23
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel17108    
kdyz te zradi vse 150ti tunovy lis ti pomuze !
 
 
Datum: 22. dubna 2014 23:17
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pěkné průchozí díry a namazat jak říká marquee mýdlem, nebo indulonou .. a při troše šikovnosti a popostrčení šroubovákem to půjde ..
 
 
Datum: 22. dubna 2014 21:14
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus obyčejný mýdlo to funguje
 
 
Datum: 22. dubna 2014 21:08
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16961    
zrovna tuhlenc sem jednu chybějící nasazoval.. no máš recht, jde to blbě.. ale co, zkusil sem ji dát do horký vody, ale to nepomohlo.. tak sem holt musel použít svoji obrovskou sílu v palci a z druhe strany sem tomu pomáhal šroubovákem. nakonec se dílo zdařilo, bez újmy na gumě i na zdraví. mnoho zdaru.
 
 
Datum: 22. dubna 2014 20:59
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, nikdy sem to neřešil, ale kdybys to zkusil trochu nahřát, aby to změklo a pak to tam zkusil nasadit tak by to nešlo, jinak si myslím že tam pudou asi docela těžko aby jen tak nevypadly
 
 
Datum: 22. dubna 2014 20:46
 
 
 
 
Jméno: marek štefek      IP: uživatel17095    
zdar draci prosim o radu mám babettu 207/200 a když jedu a chcípne tak vyndám svíčku dám jinou a jedu dál pozhruba 10 km zdechne zase tak tam dám tu starou a zas frčí nevíte čím by to mohlo bejt ?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2014 14:01
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Blbá tepelná hodnota svíčky.
 
 
Datum: 23. dubna 2014 14:01
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
podl me blba svicka
 
 
Datum: 22. dubna 2014 21:26
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
seřídit bohatost směsi
 
 
Datum: 22. dubna 2014 20:43
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
co tam mas za svicku a jak vypada
 
 
Datum: 22. dubna 2014 19:47
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
čau na fichtlovi se mi začala posouvat zadní kyvka je to jen když jedu nějakým terénem když se prostě hodně tlumí a kyvka se hýbe tak sse posouvá do prava vždy jí tam musím domlátit kladivem a pak je to zas dobrý má cenu to vyměnit nebo koupit nouvou kostru? mám doma kostru z 21 tak bych to mohl použít z toho ale nevim jak se vyndává. nějaký nápad? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 16:30
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Ahoj, jaké máte zkušenosti s posíláním klikovek na repasi? Volal jsem do jedný firmy a dozvěděl jsem se, že to bude stát okolo 2 000,- a bude to trvat 2-3 týdny. Je to tak v normálu? D9ky. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 20:29
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
Na fichtla je nová klika za 1200 taiwan. A když budeš chtít repas stávající, tak to vychází u padalíka na jižní morevě základní cena 790 Kč, pokud by se musely opravovat boční čepy kliky ojeté nedrží ložisko&#8211; každá strana 360 Kč.
 
 
Datum: 22. dubna 2014 20:29
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak to jo, já předpokládal že to má na fichtla
 
 
Datum: 22. dubna 2014 18:37
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17105    
spíš at nepíše na jakou motorku to má ..jestli to je na dvojválcovou 350 tak to sedí halvne si sežen fortelnou bednu at to cestou nedostane ranu a nerozcentruje se
 
 
Datum: 22. dubna 2014 18:33
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to drahý, ale záleží jak na to spěcháš, to by jsi měl levnější novou CKR kliku
 
 
Datum: 22. dubna 2014 18:16
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel17104    
Ahoj, chci si zrepasovat korkové lamely na jawu 350 kývačku a nemůžu na to nikde sehnat korek, poradíte? Jaký bych měl použít? Díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 18:37
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17105    
musí to býr eostláý dřevo a ne zhuštěná korková drt co se logicky ropadá ....jinak korek z demižonu na víno .protože než nazbíráš špunty vyžere hospodu a proč si v talíně u písku nenecháš za 300 udelat gumokorek?
 
 
Datum: 22. dubna 2014 18:37
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
nevím jaký má 300padina lamely ale všude se dávaly korky z vína. Na fichtla jedině z toho
 
 
Datum: 22. dubna 2014 16:32
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12656    
Cau chci se zeptat na kolik km/h roztahnrte na fikovi dvojku:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2014 17:56
 
 
 
 
Jméno: jožo      E-mail:      IP: uživatel17124    
mne jede 100km/h ale jdou přitom jiskry s vyfuku
 
 
Datum: 27. dubna 2014 17:56
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na dvojku to rozstrkávám..
 
 
Datum: 23. dubna 2014 16:43
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16961    
na dvojku většinou pod 200 nejdu!
 
 
Datum: 22. dubna 2014 16:16
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neupravenej do těch 40 +/- , já s mírně upravenym udělám skoro 60
 
 
Datum: 22. dubna 2014 15:47
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
na 13/58 asi 95km/h. Jinak seriový pionýři podle těch origo tachometrů asi 40km/h
 
 
Datum: 22. dubna 2014 14:49
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je taková všeobecná otázka.... třeba Rsovej motor mi jel na 2ku přes 80-85 podle toho jestli jsem měl 12nebo13 na sekundáru
 
 
Datum: 22. dubna 2014 10:37
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel17102    
Max těch 40km/h
 
 
Datum: 22. dubna 2014 9:15
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel17065    
zdravím draci měl bych takovej dotaz chtěl bych na své číze používat navigaci v mobilu a tak se chci poptat jestli nevíte dá li se mobil nabíjet z 6 voltového rozvodu za odpověď díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 21:23
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
martin: jinak to schéma je po vynechání usměrňovače vhodný pro jakoukoli motorku s 6V baterkou (s dostatečně velkym chladičem stabilizátoru i pro 12V)
 
 
Datum: 22. dubna 2014 21:23
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
no ale kdyby to někdo jako dwein chtěl risknout, může zkusit třeba tohle schéma http://www.cezeta487.ic.cz/Soubory/stab.JPG ten stabilizátor je dobrý dát na kus (nejlépe hliníkovýho) plechu (izolovanýho od kostry motorky!), aby se při nabíjení teplem neodpájel..
 
 
Datum: 22. dubna 2014 21:21
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
na fichtla se to musí doplnit o usměrňovač, ale tam už bych se docela bál, magneto bez nějaký stabilizace akumulátorem produkuje spoustu napěťových špiček a rušení a připojit k tomu mobil či jinej citlivej přístroj by ho mohlo snadno zničit.. ono ani s tou baterkou to neni úplně ideální..
 
 
Datum: 22. dubna 2014 20:45
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel17065    
to vím že to stačí stabilizovat ale myslel jsem jestli třeba nemá někdo nějaký schéma a nebo odkaz kde by to měli pač to nemůžu moc najít
 
 
Datum: 22. dubna 2014 18:41
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16961    
radši vymyslete někdo něco na fichtla a dejte sem schéma a výpis součástek. a úplně nejlepší by bylo kdyby to bylo sepsaný pro úplnýho debila v elektrice, jako třeba mě... chci taky nabíjet !
 
 
Datum: 22. dubna 2014 16:22
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel17103    
pokud lze mobil nabíjet z USB, pak to není problém, stačí nějakej nízkoúbytkovej 5V stabilizátor s rozumnym proudem (s 78L05 bys toho moc nenabil), pár kondíků proti rozkmitání a USB koncovka, žádnej problém.. zapojení je v datasheetu..
 
 
Datum: 22. dubna 2014 13:17
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Ahoj, ono to je dost složitý.. jestliže originální nabiječka dává 5V tak bych tam víc nedaval a už vubec né do těch dnešních. Ale dělaj se 5V stabilizátory což je součástka která z těch 6V nebo kolik tam je udělá 5V ale pochopitelně potřebuje aby vstup byl vždycky větší než 5V. Ani nevim jestli těch 6V bude střidavejch.. takže kdyžtak usměrnit a dat tam nějakej asi větší kondik aby to napětí nebylo jaksi znetvoření.. pak tam dat ten stabilizátor a pak mobil... takhle by to teoreticky mohlo fungovat ale ještě bych se radši poradil s někým zkušenějším :-)
 
 
Datum: 21. dubna 2014 21:50
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Zdravim, jak mam přidělat levý zrcátko k jawa mustang? Někde sem viděl že je vyvrtaná díra do objímky pro spojkovou páčku a tam je tyčka od zrcátka chycena. Moje tyčka ma zavit M8 jak to tedy mam přidělat? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2014 22:36
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16946    
firma tk moto na to dela objímku anebo sehnat origo velorex.... nezapomen že mezi objímku a řiditko patří guma
 
 
Datum: 21. dubna 2014 22:36
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel16861    
zdar,mám takovy problemek nemohu pohnous s ojí. Pude nejak ta klikovka rozhíbat ? Je to klika z 05pětky a nevím jestli je jehlicove lozisko stejné.díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2014 16:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17112    
Zarezlá klika nejspíš rozhejbat pujde,v tom není problém,rozjel jsem i zarezlej píst ve válci a motor chodil jak švýcary...ale jaksi ne moc dlouho... Dříve či později se stane to,co popisují dole... V tý kleci se vytvoří vakl jak se budou postupně uvolňovat zbytky rezu a bordelu až se ta klec úplně vychodí a pukne...vylítaj jehly,motor se sekne a rozbiješ si hubu... Muže to být za tejden,za měsíc,za rok,za dva... Spíš jde o to jestli je to jen zatuhlý zaschlym mazivem a hranky třeba trochu přirezlý a nebo v motoru bylo půl litru vody a je to zarezlý natvrdo...
 
 
Datum: 23. dubna 2014 16:55
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně, nechápu jak nás se tu snaží nějaký páčko školit, když neumí složit motor aby se mu točil, a taky mi není jasný komu tady motory nefungují????? mě taky jezdí všechno, ale co hlupák ti nikdy nebude věřit .....rn
 
 
Datum: 22. dubna 2014 22:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně....každý svého štěstí strůjce :-) Mimochodem...já aspoň ten motor složim, aniž bych si zkřížil klikovku tak, až se z toho chudák přestane točit...Jinak mně stroje fungují, nevím kdes přišel na to, že ne....
 
 
Datum: 22. dubna 2014 22:29
 
 
 
 
Jméno: Nakaputa Umahanov      IP: uživatel16262    
Tak si delejte co chcete, ja nejsem ten co kazdej vikend musi pulit a posilat kliky na repas ze sem pako. Ja se snazim veci opravit- ne vymenit. A vse kupodivu funguje a vam ne, tak kde asi je chyba? Konec debaty kazdej svyho stesti....
 
 
Datum: 22. dubna 2014 22:12
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj mě to taky ti kluci nechtěli věřit že cpát do motoru kliku o který nic nevědí nebo rozhýbávat zatuhlé motory nemá smysl, ale co.... taky mi pak dali zapravdu :-D a tak je to se vším někomu to můžeš říkat třeba 100x a stejně si budou prosazovat to svoje
 
 
Datum: 22. dubna 2014 21:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nakaputo, ty si myslíš, že jsi jediný, kdo někdy rozebíral motor? Neboj se, i my jsme v dílně něco zažili, nejsou to nějaké naše teorie, ale prachprosté zkušenosti...už jsem viděl pár takhle rozhýbaných klikovek, a vím, jak to dopadá.
 
 
Datum: 22. dubna 2014 20:02
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jen za loňský rok 4 obdobně zadřený kliky a další 3 vydřený tak že už nešly opravit a letěli do šrotu ty rado, takový chytráky mám nejraději
 
 
Datum: 22. dubna 2014 18:10
 
 
 
 
Jméno: Nakaputa Umahanov      IP: uživatel16262    
Kdyby kdyby, ja sypu rady co mam vyzkouseny... a co vy? :-D
 
 
Datum: 22. dubna 2014 17:16
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi tak.. To je tak akorát na pořádnou tlamu, když se ti hryzne kolo zrovna, když to nejmíň čekáš..
 
 
Datum: 22. dubna 2014 11:11
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nic proti ale rozhýbávat zarezlé ložisko které má pracovat při 6500ot to je rada nad zlato to jistě dlouho vydrží a až se to kousne tak to bude paráda...
 
 
Datum: 22. dubna 2014 9:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To se sice uvolní, ale klika pak většinou rychle odejde...tim, že ložisko zrezne, tak se z něj v podstatě ubere materiál, naruší se povrch atd atd...a to je pro to ložisko defakto konec...
 
 
Datum: 22. dubna 2014 9:12
 
 
 
 
Jméno: Nakaputa Umahanov      IP: uživatel16262    
i zarezla klika se da rozhejbat, pouziva se na to nafta nebo podobnej sajrajt co to uvolni a pak to vymejes benzinem
 
 
Datum: 22. dubna 2014 8:37
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenže tobě se netočila protože neumíš složit motor, on jí má jak už říkal Pepa pravděpodobně prostě zarezlou nebo zadřenou. Tomu WDčko nepomůže a když tak na chvíli, jenže pak ta klika bude bude mít tak vydřený axiál že jí bude muset vyhodit.
 
 
Datum: 22. dubna 2014 6:38
 
 
 
 
Jméno: Nakaputa Umahanov      IP: uživatel16262    
Kravina, pri skladani motoru sem taky nemoh protocit klikou...nemela vuli, necinkala, pred vlozenim do motoru se tocila vpoho, po slozeni byla jak kamen----navalil sem do toho tuny wdcka, oleju a ted to bezi jak za mlada a bez problemu tak nemusite hned strasit jak se vydre
 
 
Datum: 21. dubna 2014 21:35
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
i kdyby byla přirezlá a rozhejbal jsi jí tak se za chvilku vydře
 
 
Datum: 21. dubna 2014 21:06
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17099    
klikovka je zralá na odpis čili repas za 1000 ,,bud udelat u klikaře anebo sehnad jinej motor .,,,, bud je to zarezlý čui zatřený na šrot
 
 
Datum: 21. dubna 2014 19:39
 
<  148  149  150  151  152  153  154  155  156  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 9:06:13 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu