Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec mám prosbu mám čz 175 487 je to dobrý stroj ale cosi začal zlobit jedu si to tak obcí a nemá cosi tach zakuckává se mosím to hnat aby to nezdechlo dojedu domů a v pohodě všecko jede paráda tak projistotu vyčistím karbec nacupu chvilku startuju po chvíli snažení párkrát protočí a zdechne na popáté chytne a jede dřív na volnoběch krásně držel a naráz chcípá nebo se mi rožne kontrolka dobíjení říkám si co je pak chci se rozjet a naráz ,, zařadím jedničku a motorka začne couvat motorka se spátečkou to se jentak nevidí potom sem vypnul a nastartoval a motorka jede dopředu asi určitě se změnil chod motoru to vysvětluje to nedobíjení ale jak se to povedlo tak to nevím prosím o pomoc . ps: omluvte chyby v textu jsem z valašska a tady se tak mluví
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2014 17:55
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 Skoro to vypadá jak když se povolila deska s kladívkem na dynamu a posunul se předstih. Naopak si myslim, že couvání dělá moc velkej předstih, kdy při našlapování píst nepřehoupne HÚ, ale vrátí se zpátky a následně se motor rozběhne opačně. To taky vysvětluje to nedobíjení, protože derivační dynamo roztočený obráceně se samo odbudí a tudíž nemůže generovat žádný napětí.
Datum: 04. května 2014 17:55
Jméno: pepa
IP: uživatel17151
 chlape jedna býdná mas to divne rozhozene ..couvání dela malý předstih či už spíše předstih plusovej ...proste to palí až za hu a motr se točí do zadu..mohli to být aj samozapali...jinak dobíjení bych viděl na vaznoucí či opotřebene uhlíky či nesouosy rotor... cukaní muže delat dobíjení.....proste to nejak inteligentne vilad
Datum: 04. května 2014 17:09
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 cau nevite nekdo jak drzi kryt retez u motoru u čz 453 jestli tam ma byt plech jako u panelky nebo jak to tam je nejlepsi by bylo kdybyste mel nekdo foto dekuji za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2014 15:02
Jméno: Pavel
IP: uživatel17118
 Zdravím,dnes jsem měl takovou menší nehodu s mojí s22 nově zrenovovanou jak sem se rozjížděl nějak mi probily kabely hodilo to jiskru a chytl mi motor,jelikož sem předtím pumpoval karburátor tak trochu benzínu bylo ještě na motoru ten chytl.. a následně i hadička v tom se si toho všim a zahasil to  jsem jediný kterému se to stalo nebo je nás víc?naštěstí to šlo očistit a už to poznat nejde  jinak to bylo celé černé a ohořelé..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2014 9:12
 Na zrenovovaným mopedu probila elektroinstalace? Ta renovace mě zajímá.. Jinak ne, mě osobně nikdy nic, co jsem nechtěl, nechytlo..
Datum: 14. května 2014 9:12
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
 zdar nevíte někdo ktarý kryt řetězu se dával na 21čku rok 1967 ?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2014 9:01
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
 ok díkes
Datum: 04. května 2014 9:01
 Zdar. Kulatý.
Datum: 04. května 2014 8:49
Jméno: franta
IP: uživatel13327
 čus chlapci . Objevil jsem ve stodole asi po fotrovi mustanga. nevim jestli ho nakopnu,ale spíš bubu potřebovat poradit co tam mám nalejt za benzín.vím akorát že se lil special s olejem. No a nyní co.je toho tolik. Raději se zeptám než abych to třeba hned skurvil.Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2014 12:03
Jméno: jawass
IP: uživatel16252
 no já bych to nenakopával vůbec a první bych se podíval, jestli neni nějak vyložena zanešená nádrž, protože jestli jo tak se ti tak akorát hned zacpe karbec
Datum: 04. května 2014 12:03
Jméno: pepa
IP: uživatel17148
 za mě tam radej nalej M2 t at si ve výfuku nerozpustíš nanosi bordela a 2 tejdny nehoníš zavadu proč to nejede ..M2 t nemá sic dobrou pověst a dnes je šíleně zastaralý ale tvuj stroj je na něj zvyklí a koupíš ho u každe benzinky
Datum: 04. května 2014 8:46
 Zdar, Nalej tam normální natural 95 s nějakym rozumnym 2T minerálnim olejem v poměru 1:33 a nic nezkazíš.
Datum: 04. května 2014 8:00
Jméno: _Pavel_
IP: uživatel16118
 Zdravim , chci se zeptat jestle nevite kdo v okoli Svitav nebo Letovic spravuje (prelisovava) kliky na ČZ 175/486
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2014 21:50
Jméno: Pavel
IP: uživatel16118
Datum: 04. května 2014 21:50
Jméno: kukunec
IP: uživatel16557
 Nebo tak. Na blanensku nic není.
Datum: 04. května 2014 21:27
Jméno: kukunec
IP: uživatel16557
 Jan Nečas Borová u Letovic- Prodává díly na pincky a když mu dáš kliku tak ji někam pošle a zařídí ti repas. Jinak v okolí nikde nic není. Nebo to pošli poštou padalíkovi do šardic. Ceny dobrý a práci dělaj na úrovni. Ve výsledku ti to vyjde nejlevnějc a časově rychlejc to poslat. http://www.motoservispadalik.ic.cz/
Datum: 04. května 2014 21:26
Jméno: cajcek
IP: uživatel16629
 cao draci chcu se zeptat jake jsou vsechny original barvy na jawu 21? ne bo dejte odkaz dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2014 19:17
 Čau draci mam problém ohledně jawy 21 přední světlo mi svítí na volnoběh strašně málo a zadní svítí tak jak má v čem je problém jestli v magnetu co mam vyměnit dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2014 20:31
Jméno: péro
IP: uživatel16168
Datum: 05. května 2014 20:31
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 tak to já mám opačnej problém. jezdim 12v35w vpředu a 12v10w vzadu a svíti mě to kurevsky.. mám tak silný magneto, že se za mnou ohýbaj značky u silnice.
Datum: 04. května 2014 20:58
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Martin: a čim to asi tak bude?
Datum: 04. května 2014 18:20
Jméno: Martin
IP: uživatel17149
 Nazdar zkus jednoduchou zdánlivě nesmyslnou věc , netuším jakovou tam máš žárovku tak zkus 6V 15/15W mám osobní zkušenost s tím že ta 15W svítí lépe než 25W a když tam namontuješ 35w tak je to tragedie
Datum: 04. května 2014 11:03
 u těhle sráčů dělaj zásadní rozdili všechny ty věci na který normální jezdec nekouká, nejlepší kdybys to celý rozebral, všechno zkontroloval a zas dal dohromady, stejně jako dopasovaný přefuky, musíš mít i kabeláž bez studeňáků a orezlin, jako odpovídající výsledek budeš odměněn i tak slabou svítivostí
Datum: 04. května 2014 0:56
 dá se nechat posílit rotor.. dělá to nějaký pan Urbánek ... a taky mužeš mit oxidaci na kontaktech, což způsobuje velký přechodový odpor a proto ro málo svítí
Datum: 03. května 2014 23:36
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 záleží to na tom jak vysokej máš volnoběh, jaký máš ppřechodový odpory ve vedení (a spínačích) a jak jsou na tom magnety v rotoru.. vyměnit/zlepšit ze dá všechno, ale svítivost jako od světel zálohovaných baterií nečekej..
Datum: 03. května 2014 20:03
Jméno: 11oxojawa
IP: uživatel17147
 Zdravím draci. Určite je tu niekto, kto videl naše videá.  Pár ľudí sa už aj pred tým pýtalo, čo plánujeme do budúcna, tak som spravil taký menší zostrih toho, na čo sa chystáme. Dúfam, že sa bude páčiť  https://www.youtube.com/watch?v=nDuBjnOnnSM
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2014 19:39
Jméno: 11oxojawa
IP: uživatel17147
 thenevsova36, no tá sa bude tiež robiť, ale je bez TP zatiaľ, čiže asi to bude taká renovácia do obývačky. Ráfiky už sú vypletené, výfuk, aj VAPE je už k nej kúpené, dokonca motor je po GO, ale momentálne je rozobraná, treba nejakú plecharinu dokúpiť a asi pôjde na polomatný červený lak ku Kennymu. Ona je totiž kamarátova a bude to financovať trochu aj jeho otec  Len momentálne sa pracuje na trabante a panelke automatic  Ale aj tá 555 sa dokončí určite, no ale skôr niekedy cez zimu
Datum: 03. května 2014 19:39
 Paráda. A co ta rozdělaná Jawa 555?
Datum: 03. května 2014 19:19
Jméno: Oslík
IP: uživatel17146
 Jako jsou originál barevné odstíny -1)Šedé, -2)Oranžové, -3)Červené
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2014 10:43
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Od oka nebo se psalo základní šedá. Záleželo na lakýrníkovy jak ten odstín odhadl. Když postavils dva pekáče vedle sebe a jiný rok výroby měli oba červenou barvu, ale jiný odstín. Takže který roky myslíš.
Datum: 14. května 2014 10:43
Jméno: Vigo
IP: uživatel14157
 Zdravim, kolik by mělá být mezera mezi zámky kroužku u pionýra? Myslim tim tu mezeru, když dám samotnej kroužek do válce, tak mě mezi zamky vznikne mezera a ta nevím kolik má být. Kroužky sou totiž o 0,25 větší. Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2014 22:18
Jméno: pepa
IP: uživatel17148
 v přepisu je tuším mezera mezi konci kruhu 0,2mm do 06mm ale ohlídej si i prusvit kolem kruhu neměl by být větší než čvrtina
Datum: 03. května 2014 22:18
Jméno: pepin29
IP: uživatel15498
 Čus draci, jak na babetě nastavit volnoběh? Vím, že tím šroubkem horním na karbecu,ale prostě to mám na stojanu a to kolo pořád zabírá a točí se a když ten šroubek povolím tak to zase chcípne..
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2014 22:22
Jméno: pepa
IP: uživatel17148
 prostě to ohřej a vyšteluj na nejnmenší otáčky aby to teple nechcípalo to že se ti na stojanu točí kolo vubec neřeš v navodu je stejne jasne napsano ze stojanu spoštet se zamačknoútou zadní brzdou ..,,,, aby to nekopalo....
Datum: 03. května 2014 22:22
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 http://www.sbazar.cz/fear932/detail/5957492-motorka-mz-150-je-pojizdna-nova-svicka zdarec co říkáte na todle ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2014 20:22
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 pepo ja to chtěl koupit neprodávám to. a uz to mam doma koupil sem to za 4000kč
Datum: 04. května 2014 20:22
Jméno: pepa
IP: uživatel17148
 asi tuším že si majitel ptz se ptáš nelogocky a ta mz ani logická motrka není ...pokut si jí opravoval chapu že za ní chceš tydle peníze ..ale osobně bych si koupil nejakou 80 ...ma lepší ram ..jinak ja na mz řešil snímač otáček novej stal snad 2000 a to je třetina ceny tve mašiny ..za mě tam šly kladívka ze žigula.... mz je silnicní motorka je výkoná a perfektně vybavená ..bohužel tím žes ji očesal o papíry a výbavu sve kouzlo stratila.....kor v objemu 150 se bojim že je to za tydle peníze těško prodejné..jedině pro někoho na díly ke klasické 150..nekho kdo oceneje nízkou hmotnost a nehonéí to jak 250
Datum: 04. května 2014 9:42
Jméno: Pavel
IP: uživatel16118
 Zdravim , hele MZty jeli slusne ale motory se nehrazne ser*u . Mozna jen muj nazor ale co sem kdy videl znal tak MZty sli do haje  . tod vse
Datum: 03. května 2014 20:19
 Zdarec. Fréza, motor čz 150c. Pořád to zlobí. Koupeno tak, že napájeno autobaterií. Zapalování bylo včetně cívek ale magnety slabé. Teď už na statoru jen kladívko. Na rotoru nejsou ani magnety kvůli střihání klínku ( je ještě napojen ventilátor -> zmenšení sil). Chtěl jsem odvest seno a po delší odstávce to zase zlobí. Minulej rok celkem šlapala. Motor je OK Komprese jak prase. jelo to furt i na 3. Jen ta elektrika furt hapruje. Je to předěláno na klasiku (indukce, kondík, kladívka) bez cívek. Pokud jsem to letos konečně nastartoval, zdálo se mě že má obrovskej předstih pač to nešlo do otáček a strašně to mlátilo. Tak sem ho zkoušel zmenšit a zlobí to ješě víc. Jiskr nic moc řekl jsem si ok. Tak jsem znovu "předělal" elektriku aby byla pořádně. Jenže po tomto se mě při připojení baterie začne hulit od kladívek. Skrat?! Co jiného že, jenže mě nenapadá kde by mohla bejt chyba. ""Kladný pol baterie naveden s kondenzátorem a kladívkem na indukci (1), mínus samozřejmě ukostřeno na rám, na idnukci (15) a pro jsitotu i k tělu indukce a kondíku. I když mám za sebou několik komletních oprav elektro na fichtlech a čz, raději jsem to překontroloval podle zapalování z fichtla... Mělo by to být stejné. Nechápu to.  Více info dopíšu. Teď musím na oběd (kondík měnen, indukce také a svíčka taky) Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2014 16:17
 No to me poser  diky moc. To je jiskra jako kráva! Tim by se dalo svitit
Datum: 03. května 2014 16:17
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 a teď ještě čtu, že tam máš 12V baterku a 6V indukční cívku, to taky neni dobře. Fungovat to bude, ale ta cívka dostává na prdel. Jestli to má nějakou dobu vydržet, sežeň buď 6V baterku nebo 12V cívku..
Datum: 03. května 2014 15:47
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 Přesně tak. Baterku musíš samozřejmě ukostřit, s jednim pólem v luftě to asi fungovat nebude. Jinak je úplně jedno jakej pól připojíš k indukčce a jakej ukostříš, to na funkci nemá vliv..
Datum: 03. května 2014 15:44
 Takže + baterky bude jako jedine na 15. Kondenzator a kladivko na 1 a minus baterie bude na kostru ? Ono to mozna taktp bylo puvodne zapojeno
Datum: 03. května 2014 15:34
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 Je to blbě zapojený, bateriový zapalování je jiný než má fichtl s magnetem!! Zapojením, co píšeš, vlastně zkratuješ baterku přes kladívko, pak se z něj nemá kouřit, když přes něj tečou desítky Ampérů.. Zapoj to stejně jako u Jaw nebo ČZ s baterkou, tzn. (15) indukčky na (+) baterky, (1) indukčky na kladívko, kondenzátor mezi kladívko ((1) indukčky) a zem.
Datum: 03. května 2014 15:25
Jméno: standa
IP: uživatel17144
 Probiji izolace kladívka ?
Datum: 03. května 2014 13:27
 Abych to dopsal. Minulé to dávalo jiskru a to nekecám, v pohodě z 10mm vzdálenosti. teď je to sotva 2mm. Asi to bude předpokládám kondenzátor nebo indukční cívka co. Nejlépe sehnat 12V, když to 12V napajim. Ale nejde mě do hlavy proč to minulej rok ještě jezdilo... Napadlo mě zda nemáte někdo zkušenosti s hallovým snímačem, nebo nečím podobným. Napadlo mě přidělat na hliníkový rotor malej magnet, a k nemu jen snímač jako například u Ba 207 atd. Pak tyristor... Je reálná možnost, že by to šlo ? Najednu stranu se toho motoru nechci vzdávat, ale už sem přemýšlel i nad možností narvat na to osvědčenej čínskej motor se startérem dobíjením... Bylo by to krásný mít i světla a bezstarostné startování  I když věřím že tohle by taky startovalo...
Datum: 03. května 2014 13:20
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Chci se zeptat když vyměním cívku 4v za 8v může to mít něak vliv na výkon ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2014 22:06
Jméno: combust
IP: uživatel17142
 Na tom není co řešit, ať záměnou 8V za 4V na fichtlu tak výměnou 4V za 8V na babetě nic nevylepšíš. Indukční a kondenzátorový zapalovaní makaj na jiných principech a podle toho se liší indukční cívky. Označení 4V, 6V a 8V ve skutečnosti známená jen to že cívka vydrží po stanovenou dobu být připojená na daný napětí a neshořet. Podstatnější parametry který definujou vlastnosti cívky jsou ovšem úplně jiný (hodnoty indukčnosti vinutí a převodní poměr). Jestli máš babeťácký tyristorko s 4V indukčkou tak se dá snadno vylepšit přidáním jedný diody (stačí 1N4007 nebo obdobnej typ, katodou na 1, anodou na 15). Prodlouží se tím doba hoření jiskry. Výkon tím ovšem nezměníš, skutečnost je taková že v podmínkách kdy motor dosahuje nejvyššího výkonu (plnej plyn, vyšší otáčky) tak nemá příliš vysoký nároky na zapalování a stačí slabší jiskra než např. při startu, vysokých otáčkách na částečný plyn nebo při brždění motorem apod.
Datum: 03. května 2014 22:06
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 takže je lepší nechat 4v a neřešit to ?
Datum: 03. května 2014 12:47
Jméno: combust
IP: uživatel17142
 horší jiskra, rychleji opálený kladívko a indučka bude přetěžovaná taky - 4V indučka je určená pro tyristorový zápalko do babety
Datum: 03. května 2014 10:28
 Ahoj, nevíte zda je v nově získaném C+E zahrnuto úplné oprávnění T, nebo ne? Slyšel jsem o nějakých změnách... díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2014 19:40
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 skupina c opravnuje k řízení motorových vozidel nad 3500 tuny vyjma traktorů, takže ne
Datum: 04. května 2014 19:40
 Zdar. K nově získanému Cčku se Tčko již nedává.
Datum: 02. května 2014 22:57
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 zdar draci, chci poradit ohledně spojky na jawě 90,když se chci poprvé rozjet tak mi nejde spojka(motor studený) až se motor ohřeje tak spojka funguje,nevíte čím to může být ? za odpovědi dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2014 13:21
Jméno: pepa
IP: uživatel17148
 bodejt by ne vždyti oleje jsou skoro stejne skus tam nalejt nejakej motorák....,,,,
Datum: 04. května 2014 13:21
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 zdar jezdím na pp80 zkousel jsem i pp90 ale furt je to stejné ,
Datum: 03. května 2014 14:09
Jméno: pepa
IP: uživatel17143
 moc hustý olej v převodovce ....hustota s teplotou klesne a spojka nebud řídkým olejem unašet..... co jezdíš za olej?
Datum: 03. května 2014 11:51
Jméno: Dominik
IP: uživatel17141
 zdravím draci, chci se zeptat jestli je nějaký rozdíl v rotorech na pionýra 20,21,23... jsou na nich různá označení např. 7/2 nebo 4/4 atd.. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2014 15:28
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 a rozdíl je v poloze zářezu pro kolíček na klice vůči polohám magnetů zalitých v rotoru
Datum: 03. května 2014 15:28
Jméno: dwein
IP: uživatel16961
 jéé.. sory.. já četl ,,rozdíl v motorech,, ... no nic. rotory sou pro 20w a 30w .. pro 20w je na něm vyraženo 05-6170 a pro 30w je na něm 20-6170..
Datum: 02. května 2014 20:26
Jméno: dwein
IP: uživatel16961
 sou stejný, krom některých z prvních, který neměli prolisy na cívky, kvůli 30w zapalování...
Datum: 02. května 2014 20:22
 zdar chci se zeptat na uložení zadní kyvky. Má to být volně otočné nebo to má jít ztuha ? Protože mě se kývka vůči rámu hýbe strašně těžko.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2014 20:21
Jméno: dwein
IP: uživatel16961
 čim tužší, tím lepší.. samozřejmě aby s tim zas šlo hejbat.
Datum: 02. května 2014 20:21
Jméno: Fechtlíkus
IP: uživatel1553
 Zdarec draci mám JAWU 50 mustang a dal jsem dozadu drapák a ted už mi to nechce na dvojku vůbec táhnout nevíte čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2014 17:22
Jméno: Fechtlíkus
IP: uživatel1553
 Takže draci už vím čím to bylo.
Bylo to brzdou, moc brzdily a moc děkuju za rady
Datum: 04. května 2014 17:22
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 toci se ti lehce zadni kolo na stojanu ? videl bych to na pribrzdovani nebo preplej retez
Datum: 04. května 2014 10:11
Jméno: Fechtlíkus
IP: uživatel1553
 Už vážně nevím čím to může být, když jsem tam měl normal Barumku tak to táhlo jak hovado a teď jak jsem tam dal drapák tak už to netáhne vůbec
Datum: 04. května 2014 9:26
 Podle mě je to krávovina, taky jsem přecházel z klasické pryže na drapák, a že by to najednou přestalo táhnout se říct nedá. Chybu bych určitě hledal jinde.
Datum: 04. května 2014 8:02
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 v tom případě by to musel bejt tak vylágrovanej motor, že mu i taková blbost jako změna gumy sníží už asi tak malej tah..
Datum: 04. května 2014 0:46
Jméno: pepa
IP: uživatel17148
 hech že by fakt tím že by ta guma mela takovej odpor??? pokut na stojanu s neutralem volně protčí kla ničím jiným než timdle to nebude kor když to s puvodní barumkou jelo
Datum: 03. května 2014 22:26
Jméno: Fechlíkus
IP: uživatel1553
 Ne, dal jsem to úplně správně už ani nevím čím to může být
Datum: 03. května 2014 17:02
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 mezi tlumičema nebo kyvkou náhodou nedře? nedal si tam špatně brzdu nebo nedopínal řetěz? pochybuju že by měla guma takovej vliv na chování motoru, zvlášť na dvojku..
Datum: 03. května 2014 15:32
Jméno: dwein
IP: uživatel16961
 problém asi nebude jen v drapáku... i sním to totiž musí jet, sice tak nějak hůř, ale jet.
Datum: 02. května 2014 20:19
Jméno: Fechtlíkus
IP: uživatel1553
 Takže myslíš že bych to měl raději oddělat a dát tam normal gumu?
Datum: 02. května 2014 19:51
Jméno: pepa
IP: uživatel17140
 moc velkej valivej odpor ..kratší převody a počítat s tím že klesne maximalka
Datum: 02. května 2014 19:43
|



|